Wie nog vanaf april - mei voor een spruitje??

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Jenna09, 15 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vinora

Vinora Niet meer actief

Toch maar besloten nog een weekje te wachten, je weet maar nooit :D

2. denzel

denzel Actief lid

24 mei 2010
    118
    0
    0
    Almelo
    @bibi, Geinig dat we maar een dag uit elkaar zitten wat nod betreft, ik ben van plan om niet eerder te testen dan dat ik een week overtijd ben. Dit omdat ik nog geen iedee heb wat voor cyclus ik heb. ik houd maar even 28 aan, maar vorige maand was mijn eerste eigen cyclus 23 dagen. Volgens mij zijn we trouwens ook de enige 2 hier die voor de 1e gaan.

@guusje, balen zeg dat er nog steeds weinig te zien was. Ik hoop dat het voor jou snel gaat lukken.

@ Jenna, wat moet dat fijn zijn om het nu zo op het forum te kunnen zetten.

@ hier, weinig te melden. Ik meen me alleen een stuk anders te voelen dan normaal, vlagen van misselijkheid, hoofdpijn, moe. Maar ja dat zijn ook allemaal klachten die je kunt hebben van de warmte. Dus afwachten maar

3. kipkip

kipkip Fanatiek lid

11 feb 2008
    2.578
    0
    36
    Veel plezier allemaal alvast met het voetbal. Wij gaan morgen in de kroeg kijken en die kleine gaat bij opa en oma slapen, want daar is ze toch altijd woensdags al.

4. Vinora

Vinora Niet meer actief

Aaah wat spannend, ik was vanmorgen NET zo duizelig, bezweet en slecht als enkele dagen voor ik posi testte van Vittorio!
    Kon amper op mijn benen staan.

5. Jenna09

Jenna09 Fanatiek lid

30 aug 2006
    1.017
    0
    0
    Kelly, spannend!!! Ga je nog een week wachten?? Nog spannender...

Denzel, wat moedig om zolang te wachten!!

kipkip! Veel plezier met het voetbal! Speelt Nederland woensdagavond?(sorry, ben geen voetbalkenner...) Veel succes in ieder geval!

6. Vinora

Vinora Niet meer actief

Mijn vriend is de k2v5 gaan halen, maar weet niet of ik er vandaag nog eentje zou doen of wachten tot morgenvroeg?

7. Jenna09

Jenna09 Fanatiek lid

30 aug 2006
    1.017
    0
    0
    Kelly, ben je normaal gezien altijd heel regelmatig? Want dan is vandaag echt je nod. Je zou dan vanaf nu kunnen testen. Maar als je niet echt zeker bent doe je best wat je het beste lijkt!

8. Vinora

Vinora Niet meer actief

Ik nam de pil nog tot en met april, maar toen had ik ook regelmatig doorbraakbloedingen..
    Dus heb geen flauw benul, heb me gebaseerd op de vorige ronde eigenlijk.
    FF zegt dat mijn eisprong later is geweest dus ik weet het écht niet.

9. Vinora

Vinora Niet meer actief

Ok, even proberen ontspannen.
    Heb net een testje van kruidvat gedaan, die is écht heeeel licht posi als je goed kijkt! En ik voel me ook zo zwanger.
    Pfff ik heb mezelf nu natuurlijk nog gekker gemaakt omdat ik eigenlijk pas ging testen op mijn NOD die FF me aangaf.

Moet ik dan wachten met de 2e test tot op mijn NOD van FF of gewoon morgenvroeg of... ?

10. denzel

denzel Actief lid

24 mei 2010
    118
    0
    0
    Almelo
    Oeh spannend Kelly! ik ga ontzettend voor je duimen!

11. cherie

cherie VIP lid

18 okt 2009
    5.757
    0
    36
    ik zou gewoon morgen met ochtend urine testen kelly!

Jenna nogmaals GEFELICITEERD!!!!!!! super meid.. ook fijn leuke reacties. :D

Hier alweer 11 weken geweest. volgende week weer echo. heb er zin in:D hahaha.. ben nu gelukkig wel minder misselijk. maar voel me nog niet altijd ff lekker. maar komt zeker goed. verder nog drukke week voor de boeg. wat ik eigenlijk wel ook goed merk helaas.. maar tis allemaal leuk. heb wel om de dag een soort rustdag zeg maar:D
    moet wat he:D

guusje.. las dat je vandaag weer een fm krijg? ik hoop op goed nieuws!

12. Vinora

Vinora Niet meer actief

Jaha, hij is écht wel duidelijk!
    Spannend!
    Ik durf toch pas overtuigd zijn als hij dit weekend knalt, de streep!

13. guusje44

guusje44 Fanatiek lid

17 feb 2007
    1.383
    0
    0
    Hengelo
    Wow Kelly, dat zou toch super zijn als hij dit weekend knalt. Maar al wel een voorzichtig gefeliciteerd vanaf deze kant.

14. Jenna09

Jenna09 Fanatiek lid

30 aug 2006
    1.017
    0
    0
    OHHHHHH... Kelly wat zou dat super zijn!! Heb je geen foto, want ben toch wel superbenieuwd:)!!!!!! Hoop met je mee dat hij binnen een paar dagen knalt!!

Cherie, dank je!!:D Ik vind het nu pas echt worden eigenlijk!! Heerlijk. durf pas echt genieten als ik de 12w echo gehad heb... Maar het voelt toch al super. (Al heb ik mijn 12w echo op 13w...) Nog ff wachten dus...

15. TuttiFrutti

TuttiFrutti Bekend lid

13 jan 2008
    540
    0
    0
    begeleidster van mensen met een verstandelijke bep
    Pig-City
    NOD:

11-06: Cindy1981 (1e ronde, 2e kindje)
    06-07: KellyAernoudt ( 1e ronde, 2e kindje)
    08-07: Jolijn2008 (2e ronde, 2e kindje)
    14-07: Denzel (2e ronde 1e kindje)
    16-07: Bibi26 (4e ronde, 1e kindje)
    25-07: Kipkip (4e ronde, 2e kindje)
    01-08: Robertha (oefenronde, 2e kindje)
    18-08: TuttiFrutti (2e ronde, 2e kindje)

Anders:
    08-06: Guusje44 beginnen met puregon, cd 20 nog geen groei te zien (2e ronde, 2e kindje)

Zwanger:
    Cherie (1e ronde, 3e kindje) uitgeteld 22-01-2011
    Mimi (1e ronde, 2e kindje) uitgeteld op 23-01-2011
    Fransa (2e ronde, 2e kindje) uitgeteld op 01-02-2011
    Paard van Robertha (3e ronde, 5e kindje) uitgeteld op 05-05-2011

Helaas ben ik vandaag ongesteld geworden :( Maar ja nieuwe ronde nieuwe kansen :D
    Helaas heb ik zo'n lange cyclus dat het voelt alsof ik weer op het wachtbankje kan gaan zitten, maar nu wachtend op mijn ei ;)

Ik zit op mijn ei.....

.....te wachten :D

Sorry liet mij even gaan, heb de dvd's van Geer en Goor over de vloer, dus zit die al een aantal dagen te kijken, je wordt er zo heerlijk flauw van 8)

16. Vinora

Vinora Niet meer actief

17. mimi83

mimi83 Niet meer actief

he meiden,

Ben er weinig.. zit met mijn hoofd bij lynn. maart mama09 waarmee ik regelmatig msn en hyves (ze woont in amerika). Ze is vannacht bevallen van haar zoontje skylar david* die slechts 16 weken heeft mogen groeien in zijn moeders buik.:(
    Bij de geboorte werd duidelijk waarom hij overleden is, de navelstreng was 4 x om zijn nekje gedraaid.:(:(..
    Ben er stuk van.

dus sorry.

18. Jenna09

Jenna09 Fanatiek lid

30 aug 2006
    1.017
    0
    0
    Mimi, wat een verschrikkelijk nieuws!! en 4 keer... ocharme! Veel sterkte voor jou maar ook voor de ouders!

Kelly, dat lijkt me toch positief hoor!! Ik hoop het echt voor je, kan je ook in het roze komen!

Tuttifrutti... lekker creatief!! leuk:D. Wel jammer dat je ongi geworden bent! Meer geluk deze ronde!

Hier, lekker wat buiten gelezen. Man is naar de voetbal aan t kijken met de buurman en zijn kameraad. Alletwee Nederlanders, die dus zijn lekker benieuwd zijn wie er samen met jullie in de finale zal staan! Hoewel ik geen voetbalfan ben, is dit hier nu wel een gezellig sfeertje!!

19. Jenna09

Jenna09 Fanatiek lid

30 aug 2006
    1.017
    0
    0
    NOD:

11-06: Cindy1981 (1e ronde, 2e kindje)

06-07: KellyAernoudt ( 1e ronde, 2e kindje)
    08-07: Jolijn2008 (2e ronde, 2e kindje)
    14-07: Denzel (2e ronde 1e kindje)
    16-07: Bibi26 (4e ronde, 1e kindje)
    25-07: Kipkip (4e ronde, 2e kindje)
    01-08: Robertha (oefenronde, 2e kindje)
    18-08: TuttiFrutti (2e ronde, 2e kindje)

Anders:
    08-06: Guusje44 beginnen met puregon, cd 20 nog geen groei te zien (2e ronde, 2e kindje)

Zwanger:
    Cherie (1e ronde, 3e kindje) uitgeteld 22-01-2011
    Mimi (1e ronde, 2e kindje) uitgeteld op 23-01-2011
    Fransa (2e ronde, 2e kindje) uitgeteld op 01-02-2011
    Jenna09 (1e ronde, 2e kindje) uitgeteld op 13-02-2011
    Paard van Robertha (3e ronde, 5e kindje) uitgeteld op 05-05-2011

Lijstje even aangepast, ik stond er blijkbaar niet meer bij...

20. Vinora

Vinora Niet meer actief

@Jenna: Je had jezelf er uit gehaald meid :D

Deel Deze Pagina