Wie nog vanaf april - mei voor een spruitje??

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Jenna09, 15 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jenna09

Jenna09 Fanatiek lid

30 aug 2006
    1.017
    0
    0
    Ja, maar had mezelf een paar dagen geleden in het roze gezet en was eruit verdwenen!

Kelly hoe ist? Weet je al iets meer, of begin je iets te merken?

2. Vinora

Vinora Niet meer actief

@Jenna: Ow wist ik dus niet, excuses! :D

Hier alles goed, vanmorgen was de test ook positief, maar niet donkerder, even donker als gisteren.
    Maar heb nog 3 testen liggen voor elke dag van de week nog ene :D
    Voel me wel zoals bij Vitto!
    Vorige maand bij de miskraam voelde ik dat het mis zat, nu voel ik me écht zwanger!

3. guusje44

guusje44 Fanatiek lid

17 feb 2007
    1.383
    0
    0
    Hengelo
    Hey meiden,

Wij hebben vanmorgen in overleg met de gyn besloten om deze ronde af te breken. Er was totaal nog geen groei te zien en het spuiten begon me ook steeds meer pijn te doen. Nu gaan we dus een bloeding opwekken en dan vol goede moed naar ronde 3.

4. guusje44

guusje44 Fanatiek lid

17 feb 2007
    1.383
    0
    0
    Hengelo
    NOD:

11-06: Cindy1981 (1e ronde, 2e kindje)
    06-07: KellyAernoudt ( 1e ronde, 2e kindje)

08-07: Jolijn2008 (2e ronde, 2e kindje)
    14-07: Denzel (2e ronde 1e kindje)
    16-07: Bibi26 (4e ronde, 1e kindje)
    25-07: Kipkip (4e ronde, 2e kindje)
    01-08: Robertha (oefenronde, 2e kindje)
    18-08: TuttiFrutti (2e ronde, 2e kindje)

Anders:
    Guusje44: Ronde 3, 2e kindje dmv hormonen

Zwanger:
    Cherie (1e ronde, 3e kindje) uitgeteld 22-01-2011
    Mimi (1e ronde, 2e kindje) uitgeteld op 23-01-2011
    Fransa (2e ronde, 2e kindje) uitgeteld op 01-02-2011
    Jenna09 (1e ronde, 2e kindje) uitgeteld op 13-02-2011
    Paard van Robertha (3e ronde, 5e kindje) uitgeteld op 05-05-2011

5. Twijfel

Twijfel Fanatiek lid

4 mei 2010
    2.003
    1
    0
    huisvrouw/moeder
    Noord Brabant
    He guusje dat is balen zeg. Wel goed van je dat je kan zeggen met goede moed verder te gaan. Ik hoop zo dat het dan wel zal lukken. Succes!

Kelly: Gefeliciteerd meid. Ik denk dat je er aan moet geloven :D en over een aantal maanden ook "uitgeteld" zult zijn.

Jenna: normaal ben ik ook niet zo'n voetbalfan, maar met al die mannen hier in huis, kom ik er niet onderuit. En ik moet zeggen dat ik dit wel gezellig vind. (Maar dat mogen ze natuurlijk niet weten, want dan...;))

Mimi: jeetje wat een heftig verhaal zeg. Wens haar sterkte.

Tutti: hopelijk komt je ei deze maand sneller en kun je hem goed vangen. :D

Tja, ik heb weinig nieuws te melden. Heb vandaag voor de zekerheid wel andere hooikoorts medicijnen aan ha gevraagd voor het geval ik toch zw wordt. Want die ik had, mag je dan niet gebruiken.
    Als jullie je afvragen waarom ik zo laat nog hier ben; heb net een feestje op school gehad. Dit doen ze ieder jaar om alle hulpouders te bedanken; erg attent he.
    Trusten (gaaaaap)

6. Vinora

Vinora Niet meer actief

Ok dames,

vanmorgen ook positief maar lichter.
    Ik maak mezelf gek door elke dag te testen denk ik...

7. robertha

robertha Bekend lid

14 okt 2008
    816
    0
    0
    Hallo allemaal!!

Kelly heb je een foto, zodat we mee kunnen kijken?
    Deze tijd blijft natuurlijk heel spannend! Hopelijk heb je snel een hele duidelijk streep!!

Jenna!!! Nogmaals gefeliciteerd!! Kunnen we eindelijk weer vrijuit praten;) Gelukkig was het zo snel raak anders had je nog veel langer niet vrijuit mee kunnen praten! Lekker genieten nu!

Hoe gaat het met de rest van onze zwangeren?

Fransa is het bij jullie ook zo heet?

Bibi, hoe gaat het bij jou?

Twijfel, heb je nu lekker uit kunnen slapen?

Hier weinig te melden... Gisteren hebben we weer fijn gepraat (alweer;) ) en volgens mij is dit echt de laatste oefenronde:) !
    Ik ben hier niet meer zo vaak omdat ik mezelf met andere dingen bezig hou. Zo gaat het afvallen erg goed. Als je op mn banner klikt zie je niet alleen mn tempkaartje maar ook hoeveel ik afval. Elke week ga ik wegen dus hopelijk zit ik volgende week onder de 63 kg! Ik lees natuurlijk wel mee en merk ook aan mezelf dat ik richting mn nod ook weer meer hier ben;)

Wij gaan zo lekker naar de zwemles!

8. Vinora

Vinora Niet meer actief

Hier dan even een foto, moet wel eerlijk zeggen dat ze pakken duidelijker zijn in het echt.
    Echt roze zeg maar..
    De bovenste is van vandaag de ondertste van eergisteren en de middelste dus van gisteren.

Bekijk bijlage 84334

9. Vinora

Vinora Niet meer actief

Ow zie net dat de foto onduidelijk is.
    De bovenste en middelste zijn zo duidelijk als de onderste in het echt, en de onderste dus NOG duidelijker ;)

10. Jenna09

Jenna09 Fanatiek lid

30 aug 2006
    1.017
    0
    0
    Kelly, gefeliciteerd!!! Dat zijn echt positieve testen hoor! Proficiat en hopelijk is het een goede plakbaby, die goed bij mama blijft!! nu maar gaan genieten!

Guusje, wat jammer! Maar beter een nieuwe ronde met nieuwe en betere kansen dan het te laten aanmodderen hé! Veel succes en nog steed heeeeeeel veeeeeeeel moed! Het zal wel lukken meid, het is je écht gegund!!

twijfel, ja eens de mannen zouden weten dat je t gezellig vind... Houden zo!!:D

Robertha, wat gaat dat afvallen goed seg!!! Dat is toch een super gevoel denk k!
    Ja stel je voor dat het weer twee jaar zou duren, dan gaf ik de brui aan de pb's denk k... Maar gelukkig ist niet nodig!
    Wat goed dat je mannetje er nu echt klaar voor is! Kan je volgende maand er stevig invliegen!;)

Hier, dadelijk vertrekken we voor een weekendje moezel! hoop dat t met J wat gaat meevallen! Normaal gezien is het een weekendje vol ontspanning en niets doen, maar ik vrees dat dat met een kleintje van bijna 18 maanden niet het geval zal zijn... We zullen zien wat het geeft! Ik zal een volledig verslag geven op zondag!!! Bey bey!!!! tot zondag
    *zwaait jullie even uit*;)

11. Bibi26

Bibi26 Fanatiek lid

20 mrt 2010
    3.050
    0
    0
    @ Jenna; wat fijn, een weekendje weg! En dan met dit mooie weer, lekker genieten hoor.
    En nogmaals gefeliciteerd hè! Fijn dat je het hier nu gewoon neer kunt zetten en er gezellig met ons over kunt kletsen. :)

@ Kelly; die testen zijn duidelijk hoor meid! Als je nog niet zeker bent zou ik er na het weekend nog een doen en inderdaad niet iedere dag want dan maak je het jezelf alleen maar lastig. ;) Maar alvast voorzichtig gefeliciteerd. :)

@ Guusje; wat een rot-bericht. :( Ik vind het wel erg dapper van je dat je dit besluit hebt genomen! En je moet natuurlijk ook aan jezelf denken, als de spuiten pijn gaan doen lijkt me ook niet goed. Veel succes met de volgende ronde!!

@ Cherie; 11 weken alweer, de tijd vliegt hè. Alvast succes en veel plezier bij de echo!

@ Mimi; wat een vresleijk verhaal...:( Zó oneerlijk wat sommige mensen mee moeten maken...Sterkte, ook voor je vriendin!

@ Robertha; wat ontzettend knap dat je zo lekker gaat met afvallen!! Petje af hoor. Dan ben je straks in goede conditie als jullie er echt voor gaan. ;)

@ hier; alles prima. :) Heb van de week mijn propedeuse gehaald dus ik hoef me in elk geval twee maandjes niet met mijn studie bezit te houden. :D
    Ben niet meer zoveel hier op het forum te vinden en ik merk dat ik het dan allemaal wat beter los kan laten. Ben er niet meer 24 uur per dag mee bezig en ik voel me gewoon beter. Heb het ook lekker druk gehad van de week dus zolang ik me vermaak kijk ik maar niet teveel op internet. ;)
    Heb wel ffies een vraag voor jullie (waar toch geen duidelijk antwoord op bestaat, maar stel 'm toch :D) Heb dus zoals jullie weten vorige week donderdag waarschijnlijk mijn ei gehad. Nu verwachtte ik dus dinsdag of woensdag ongeveer de innesteling en ik heb woensdag een keer of 4 (steeds na een aantal uur) een flinke steek in mijn onderbuik gehad. Echt heel fel, trok door m'n lies en dan naar m'n bovenbeen. Gisteren ochtend ook nog twee keer en daarna niks meer. Nu wil ik weer niet teveel hoop hebben, maar dit kan toch heel goed een innesteling geweest zijn, of niet? Ik ga proberen niet te vroeg te testen, donderdag of vrijdag pas en jullie horen het uiteraard zodra ik iets weet!

12. mimi83

mimi83 Niet meer actief

he meiden

KELLY: GEFELICITEERD!!!!DAT IS POSITIEF HOOR!:D:D:D:D

bibi: eigenlijk weet je het wel, maar het zegt echt niets die steken.. word echt gewoon op het wachtbankje..

gussje: dapper van het afbreken, maar met geen groei en pijn wel een hele verstandige beslissing..

Wij gaan vanavond naar mijn (half) zus en mijn nieuwe nichtje, danieck, die is 07-07-2010 geboren om 17.10 ze liggen nog in het ziekenhuis en ze mogen er vanaf vanochtend bezoek hebben..

zo zal nog even choqueren..;):p.. ik word een olifantje..

Ik met 11 +4

13. Bibi26

Bibi26 Fanatiek lid

20 mrt 2010
    3.050
    0
    0
    Mooie buik Mimi! En gefeliciteerd met de geboorte van je nichtje! En idd, eigenlijk weet ik het wel, maar ik wil zo graag positive verhalen horen. :D

14. Vinora

Vinora Niet meer actief

Ik hoop dat de felicitaties mogen blijven komen, ik ga proberen me in te houden met testen tot maandag maar of dat gaat lukken..
    Bij elk klein krampje denk ik het ergste!

15. Fransa

Fransa Niet meer actief

Hoihoi!

Even kort om te laten weten dat ik er nog wel ben. Heb een zware en vermoeiende week achter de rug. Zelf niet helemaal fit en manlief harstikke ziek. En een baby die veel aandacht vroeg (alsof hij het doorhad) dus vandaag op m'n vrije dag zat ik er echt even helemaal doorheen...

Dit weekend even bijtanken en dan volgende week hopelijk een betere week!!

Mimi, mooie buik. En gave jurk ook. Waar heb je die weg als ik vragen mag?

Kelly, voorzichtig gefeliciteerd. Ziet er heeeeeeel veelbelovend uit hoor!

Bibi, ben bang dat je toch gewoon nog ff een weekje moet afwachten... Ik heb m'n innesteling nooit gevoeld dus kan je ook niet zeggen of je dat kunt voelen of niet. Tel maar af samen met mij. Ik hoef nog maar 10 dagen tot de echo. Gaat de goede kant op!!

Nou, zal beloven volgende week wat vaker te komen buurten. Nu weer lekker languit op de bank!

16. Vinora

Vinora Niet meer actief

Morgen zou (normaal) mijn NOD zijn. (weet niet goed wat mijn NOD is) en mijn temp is nu enorm aan het stijgen merk ik, krijg het zelf enorm warm terwijl het binnen goed fris is, merk het echt aan mijn lichaam.

17. Bibi26

Bibi26 Fanatiek lid

20 mrt 2010
    3.050
    0
    0
    @ kelly; en, hoe is het nu??

@ Fransa; lekker uitrusten meid! En inderdaad aftellen, spannend hoor! Denk alleen dat ik niet meer mee hoef te tellen, net naar toilet geweest en behoorlijk wat bruine afscheiding dus denk dat ongi er alweer aan komt. :( En dat op dag 24, wordt steeds korter. :(

18. Vinora

Vinora Niet meer actief

@Bibi; Nog altijd even veel schrik, ik ging niet meer testen tot na het weekend had ik mezelf voorgenomen.. Heb ik het toch gedaan...
    Nog steeds positief, maar nog altijd niet donkerder... :( Ook niet lichter gelukkig.

19. Bibi26

Bibi26 Fanatiek lid

20 mrt 2010
    3.050
    0
    0
    Dan denk ik dat je je geen zorgen moet maken meid. Er zit duidelijk hcg is je lichaam en zolang de test niet lichter wordt is er volgens mij niks aan de hand. Ik duim heel hard voor je dat de test na het weekend gaat knallen!

@ wk; gaan jullie morgen ook allemaal de finale kijken? Ook de Belgjes onder ons? Heb gehoord dat veel Belgen nu ook voor Nederland zijn en zelfs de Duitsers zijn voor onze jongens dus kan toch haast niet missen hè. :D

@ bloed; zet nog niet door dus wie weet is het een innestelingsbloeding...Heb héél voorzichtig een beetje hoop.

20. kipkip

kipkip Fanatiek lid

11 feb 2008
    2.578
    0
    36
    dag dames,

Ben er ook nog hoor.

Kelly, gefeliciteerd,zal vast wel snel donkerder worden. Bij mij werd het toen pas na 1 week zichtbaar en jij zit nog voor je NOD.

Guusje, wat rot, op naar een volgende positieve ronde.

Bibi, gefeliciteerd met je propedeuse. Ik heb trouwens toen niks gevoeld van een innesteling, maar goed bij iedereen is het weer anders. Wel vervelend, he, zo'n korte cyclus. Ik kan erover mee praten. Ik hoop dat ik deze maand eindelijk weer een normale cyclus heb.

Morgen inderdaad voetbal kijken. In de kroeg, de kleine gaat weer logeren bij opa en oma. Heb er zin in! Hoop zo dat we gaan winnen, maar zal wel heel lastig worden.

Deel Deze Pagina