Wie nog vanaf april - mei voor een spruitje??

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Jenna09, 15 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bibi26

Bibi26 Fanatiek lid

20 mrt 2010
    3.050
    0
    0
    Zal inderdaad lastig worden, maar wie had gedacht dat ze de finale zouden halen? Dus alles is mogelijk. :D

Mijn ongi is er toch nog niet dus hopelijk deze maand dan toch geen korte cyclus. (of helemaal geen ongi) Anders baal ik wel inderdaad, 24 dagen is echt te kort aangezien mijn ei altijd rond dag 15/16 komt...

2. Vinora

Vinora Niet meer actief

@KipKip: FF duidde mijn NOD zaterdag aan, maar volgens mij was die écht wel voorbije dinsdag normaal...

Verder hoop ik niet meer, heb 4 positieve tests gedaan, vandaag was die ietsje donkerder en toch verloor ik net wat roze..
    Ik was nochtans zooo overtuigd dat het goed zat..

3. Bibi26

Bibi26 Fanatiek lid

20 mrt 2010
    3.050
    0
    0
    Een beetje roze verlies zegt nog niks hè Kelly. ;) Positief blijven meid, ik duim voor je!

4. Vinora

Vinora Niet meer actief

Hier ist mis..

5. mimi83

mimi83 Niet meer actief

nee kelly....

weet je het zeker..

6. TuttiFrutti

TuttiFrutti Bekend lid

13 jan 2008
    540
    0
    0
    begeleidster van mensen met een verstandelijke bep
    Pig-City
    Fransa: sterkte

Kelly: Wat vervelend zeg, het zag er veel belovend uit. Jammer dat het mis is gegaan, knuffel.

Bibi: Gefeliciteerd met je propedeuse, lekker dat je daar nu even niet meer aan hoeft te denken. Hoe is het met het bloedverlies?

Mimi: Wat een mooie buik heb je!! Gefeliciteerd met je nichtje!!

Kipkip: Wij hebben ook oppas geregeld even ontspannen voetbal kijken, fijne avond!!

Cherie: Wat gaat dat snel zeg, heerlijk hoor dat je al bijna bij de 12 weken grens bent :D

7. Vinora

Vinora Niet meer actief

Ja ik weet het zeker hoor...
    Achja, terug wat gaan studeren, huisje kopen en dan is het weer aan mij..
    Maar ik blijf hier wel lid op het forum hoor ;)

8. denzel

denzel Actief lid

24 mei 2010
    118
    0
    0
    Almelo
    @ kelly, wat jammer zeg, het leek er toch goed op. vanuit hier een knuffel.

@bibi, gefeliciteerd met je propedeuse!

@wk, ik ga vanavond ook voetbal kijken. helemaal in mijn eentje. Mijn vriend gaat samen met een kammeraad in de stad kijken.

@ hier, gelukkig nog steeds geen ongi te bekennen. Dus gelukkig niet zo vroeg als vorige maand. Als ik een normale cyclus aanhoud van 28 dagen moet ik woensdag worden, dus het wordt hier steeds spannender.

9. cherie

cherie VIP lid

18 okt 2009
    5.757
    0
    36
    Bibi gefeliciteerd met je propodeuse! en uh.. klinkt heeel hoopvol meid!! Nu had je dat al vaker maar toch.

Kelly balen meid.. :( sterkte ermee.

Guusje. jij ook sterkte ..krijg je nu volgende maand hogere dosering hormonen? hopelijk heb je gauw een mooi ei. en positieve test. het lijkt me erg stressvol

Hier gaat het goed.. op en af nog misselijk vandaag weer wel. misschien ook gewoon door de warmte..
    Vanaaf bij mijn ouders lekker voetbal kijken. manlief vind daar niks aan dus die mag de kindjes bewaken:D

Morgen de 12 weken echo.. IK VIND HET ZOOOOOOO SPANNEND! :D

nou meiden tot gauw!

10. Jenna09

Jenna09 Fanatiek lid

30 aug 2006
    1.017
    0
    0
    Hoi dames, ben terug van weg geweest!!! En ben kapot! Kan sowieso al niet goed tegen de hitte maar nu... echt niet te doen. Had daarnet zelfs het idee dat ik flauw werd en mooi moest blijven zitten. Laat morgen maar een fris windje en buitje komen! (Sorry voor degenen die hier wel van genieten:))
    Het weekendje op zich is wel super geweest! De eerste keer dat J moest gaan slapen heef hij heel hard gehuild maar daarna was er geen probleem mee! Hij heeft zich net als ons super geamuseerd, en dat is het belangrijkste!
    Wel leuk dat mijn man wel redelijk veel met hem bezig geweest is! Kon ik af en toe even uitpuffen!

Bibi, wat goed dat je nu ook twee maanden vrij bent! (Of moest je wel nog gaan werken ondertussen?)
    Zou niet weten of het een innestelling geweest zou kunnen zijn... Ik heb deze hier nooit gevoeld, of in ieder geval niet bewust gevoeld!
    We zullen je samen door de wachttijd heen helpen!!
    Wat goed ook dat je het wat van je af kan zetten, als je druk bezig bent is dat ook gemakkelijker hé! Dat heb ik hier ook gemerkt op het einde van het schooljaar!
    Lees net dat je bruine afscheiding hebt gehad ondertussen, heeft het doorgezet? Ik hoop voor je van niet!
    Trouwens: mooi banner!!!!

Mimi, wat een aardig buikje al hé! Mooi hoor, leuk om mee te pronken! Hier begint het ook al aardig. Denk dat ik binnenkort de zwbroeken maar eens uit de kast ga halen. Al heb ik er alleen maar van de winter! Maar mijn rokjes enzo met elastiek passen wel nog allemaal gelukkig!

Fransa, hopelijk ben je een beetje bijgekomen van je zware week!

Kelly, wat een jammer nieuws!! Had zoveel hoop voor je! Ga je nu niet de volgende ronde in, of lees ik t verkeerd? (Misschien dat je t al eens uitgelegd hebt en ik het gemist heb;))

Denzel, nog even geduld! Wel al goed dat je cyclus de normale toer op gaat!!

Cherie, veel succes met je echo morgen! om hoelaat moet je er zijn?

En allemaal lekker voetbal aant kijken? Mijn mannetje ook, dus ik ook:p Hoop voor jullie dat jullie winnen, want ik gun het Nederland wel heel erg! Hup Holland Hup!!!:D

11. Vinora

Vinora Niet meer actief

Neen geen volgende ronde voor mij...

We hebben er net wel over gesproken, ik ga in augustus de kosten onderhoren voor de hogeschool (Vroedkunde).
    Vriendlief wil binnen een jaartje er wel voor gaan, en dan uitkijken naar een ander huisje met tuin aan en meer ruimte.
    En daarna komt trouwen ;)
    Achja, komt wel goed met me, de tijd zal er snel zijn maar nu hoef ik geen pil meer te nemen zodat ik mijn natuurlijke cyclus kan zien en die misschien stabiel wordt. Wordt dus en rubbertje :D
    Maar ik blijf wel op het forum hoor meiden!

12. Jenna09

Jenna09 Fanatiek lid

30 aug 2006
    1.017
    0
    0
    Kelly, dat zal wel een heel moeilijke beslissing voor je zijn! Ik wens je in ieder geval veel succes met studies, huisje en al de rest!!! Een jaartje is inderdaad snel voorbij! Maar blijf maar lekker hier zodat we weten hoe het met je gaat, en kan jij ons ook wat blijven volgen!

Veel succes!!!

13. Twijfel

Twijfel Fanatiek lid

4 mei 2010
    2.003
    1
    0
    huisvrouw/moeder
    Noord Brabant
    Kelly: dat is echt jammer zeg. Ik hoop dat je het een plaatsje hebt kunnen/kan geven en dat je er vrede mee hebt om te wachten tot de andere plannen klaar zijn. Sterkte.

Jenna: heerlijk dat jullie zo genoten hebben :)

Bibi: heb je al een menstr. of heeft het toch niet doorgezet? Wat zou het mooi zijn als het deze maand wel raak is, maar probeer rusitg te blijven en niet te vroeg te testen. Succes, we slepen je wel door deze dagen heen. In ieder geval gefeliciteerd met je propadeuse! :p

Mimi: mooie foto!

Fransa: hoe gaat het nu met jullie?

Denzel: spannend, nog een paar dagen en dan weet je meer ;)

Cherie: hoe was de echo? Heerlijk dat het zo goed gaat en dat je niet steeds misselijk meer bent.

Wij hebben gisteren ook voetbal gekeken. We zijn met een aantal mensen in ons kerkgebouw gebeleven en hebben daar via een groot scherm gekeken. Erg gezellig allemaal, maar wat hebben we ons geergerd aan de scheids zeg! :x Wat vonden jullie ervan?

14. kipkip

kipkip Fanatiek lid

11 feb 2008
    2.578
    0
    36
    Wat een teleurstelling gister. Het was verdiend geweest als er in ieder geval nog penaly's waren geweest. Maar goed, het zit er weer op.

Hoe gaat het hier? Nog dames die in spanning zitten? Bibi en Denzel???

Hier weinig te melden, de kleine heeft vannacht goed geslapen bij opa en oma en ligt nu ook weer op bed. De laatste week sliep ze 's nachts slecht maar overdag nog 2x 2 uur. Dus ik houd haar nu 's ochtends op en laat haar maar 1x slapen en nu gaat het 's nachts beter.

15. Bibi26

Bibi26 Fanatiek lid

20 mrt 2010
    3.050
    0
    0
    Lieve meiden, bedankt voor de felicitaties! :) ben vandaag lekker vrij omdat ik dus geen school heb en nu hoef ik ook geen huiswerk te maken, heerlijk. :D Kruip dalijk lekker met een boek op de bank want het is toch slecht weer. ;)

Helaas wel ongi geworden vandaag. :( Dus op naar ronde 5...Pfff, wat een gedoe zeg. :( Ik hoop inmiddels nergens meer op, we zullen wel zien of het gaat lukken en wanneer...

@ Jenna; een fijn weekend gehad dus, mooi zo! :) En lief dat je Nederland hebt aangemoedigd, maar helaas. ;) Echt een rot-wedstrijd zeg en die scheidsrechter was helemaal een idioot. :x heeft wat mij betreft de wedstrijs echt kapot gefloten. Maar ja, een tweede plaats is ook zeker niet slecht hè.

@ Kelly; wat een lastige beslissing meid. Ik vind het knap van je dat je dit kunt! Heel veel succes met studeren. Ik heb daar zelf veel afleiding van en haal er veel positieve energie uit, ik hoop dat dat bij jou ook zo zal zijn.

@ Cherie; al echo gehad inmiddels? Ik hoop dat alles goed is?

@ Denzel; bij jou is het dus nog spannend? Hoop op goed nieuws voor je meid!

16. kipkip

kipkip Fanatiek lid

11 feb 2008
    2.578
    0
    36
    Bibi, balen zeg. Ook een vrij wisselende cyclus he op deze manier? Ik ga ook maar eens even lekker op de bank mijn boek uitlezen. Morgen begint de werkweek weer :(

17. Jolijn2008

Jolijn2008 Actief lid

18 nov 2008
    114
    0
    0
    Zuid Holland
    Hoi Hoi,

Wij zijn door naar ronde 3. Net terug van nog een weekje vakantie. Ik ga vandaag of morgen even alles bij lezen...

NOD:

11-06: Cindy1981 (1e ronde, 2e kindje)
    06-07: KellyAernoudt ( 1e ronde, 2e kindje)

14-07: Denzel (2e ronde 1e kindje)
    16-07: Bibi26 (4e ronde, 1e kindje)
    25-07: Kipkip (4e ronde, 2e kindje)
    01-08: Robertha (oefenronde, 2e kindje)
    03-08: Jolijn (3e ronde, 2e kindje)
    18-08: TuttiFrutti (2e ronde, 2e kindje)

Anders:
    Guusje44: Ronde 3, 2e kindje dmv hormonen

Zwanger:
    Cherie (1e ronde, 3e kindje) uitgeteld 22-01-2011
    Mimi (1e ronde, 2e kindje) uitgeteld op 23-01-2011
    Fransa (2e ronde, 2e kindje) uitgeteld op 01-02-2011
    Jenna09 (1e ronde, 2e kindje) uitgeteld op 13-02-2011
    Paard van Robertha (3e ronde, 5e kindje) uitgeteld op 05-05-2011

18. Vinora

Vinora Niet meer actief

NOD:

11-06: Cindy1981 (1e ronde, 2e kindje)

14-07: Denzel (2e ronde 1e kindje)
    16-07: Bibi26 (4e ronde, 1e kindje)
    25-07: Kipkip (4e ronde, 2e kindje)
    01-08: Robertha (oefenronde, 2e kindje)
    03-08: Jolijn (3e ronde, 2e kindje)
    18-08: TuttiFrutti (2e ronde, 2e kindje)

Anders:
    Guusje44: Ronde 3, 2e kindje dmv hormonen

Zwanger:
    Cherie (1e ronde, 3e kindje) uitgeteld 22-01-2011
    Mimi (1e ronde, 2e kindje) uitgeteld op 23-01-2011
    Fransa (2e ronde, 2e kindje) uitgeteld op 01-02-2011
    Jenna09 (1e ronde, 2e kindje) uitgeteld op 13-02-2011
    Paard van Robertha (3e ronde, 5e kindje) uitgeteld op 05-05-2011

Heb mezelf er even uitgehaald ook.

19. cherie

cherie VIP lid

18 okt 2009
    5.757
    0
    36
    Bibi en jolijn balen dat jullie weer een ronde verder moeten..

Gister echo gehad.. super mooi maar t ging allemaal erg snel en een btje chaotisch. Wij hadden aangegeven geen combi test dus nekplooimeting te willen doen..
    Alleen begon de vk toch enorm over hoe ze dat meten en dat hun dat niet kunnen en dat het ook wel moeilijk was.
    dat toen ik weg was een btje bang was dat het niet goed was met de baby dat ze iets gezien had.
    vandaag de vk opgebeld (andere was er nu) en als ze iets had gezien had ze het wel gezegd.. ze zijn nu eenmaal anders..
    prima..maar wil gewoon niet met dat rot gevoel zitten..
    dus ga er dan nu maar vanuit dat het "gewoon" uit leg was.
    ze zijn allemaal super lief hoor.. maar zorgen horen er wel een btje bij.. denk toch ff navragen.

20. Jenna09

Jenna09 Fanatiek lid

30 aug 2006
    1.017
    0
    0
    Cherie, als je dat niet wil moeten ze het toch gewoon niet meten... Die onzekerheid is ook niet tof hé! goed dat je gebeld had.

Bibi en Jolijn, jammer... Meer succes deze maand!

Hier alles ok! Héél erg moe en niet veel tijd om te rusten met een klein ukje.

Deel Deze Pagina