Wie nog vanaf april - mei voor een spruitje??

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Jenna09, 15 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. guusje44

guusje44 Fanatiek lid

17 feb 2007
    1.383
    0
    0
    Hengelo
    Goedemiddag meiden,

@ Cherie, welkom bij het clubje. Hopenlijk is het snel raak!

@ Kipkip, wat een prachtige foto van je meisje!

@ Fransa, spannend misschien je eisprong gehad.

@ Jenna, veel plezier met jullie weekend!

2. Fransa

Fransa Niet meer actief

Jenna, een heel goed weekend gewenst. Klinkt gezellig! En idd, onze koffers zo leeg mogelijk zodat zoonlief genoeg mee kan :) Klinkt heeeeel bekend!
    Hopen dat het mooi weer wordt/blijft.

Volgens mij schijnt in NL ook wel de zon of niet? Hier iig wel. Heerlijk genieten van m'n vrije dag. Vanochtend gezellig een aantal kids en hun mama's over de vloer gehad. Daarna gelunched met manlief en toen nog even wat geshopt. Nu even lekker relaxen thuis en wachten tot zoonlief aan nog een slaapje toe is. Want ook ik krijg alleen wat gedaan als meneer lekker ligt te pitten...

Bibi, hoop dat je je ei gauw vindt! Niet wanhopen, het komt vanzelf! En wie weet heb je 'em gewoon wel gehad... Kan ook nog. De ovulatietesten komen best precies namelijk... Afwachten dus maar!

3. Jenna09

Jenna09 Fanatiek lid

30 aug 2006
    1.017
    0
    0
    Ik kom nog even dag zwaaien!!!! Voor iedereen een tof weekend! en ik kom maandag zeker verslag uitbrengen!!

Groetekes! Jenna

4. Bibi26

Bibi26 Fanatiek lid

20 mrt 2010
    3.050
    0
    0
    @ Fransa; zat ik zelf ook al aan te denken ja, dat ik misschien gewoon niks heb gemerkt van mijn eisprong. Heb namelijk een dag of drie veel afscheiding gehad, had alleen niet het idee dat het eruit zag zoals dat rond de eisprong hoort te zijn. Maar het is nu wel weg dus wie weet. En ik meen me ook te herinneren van voordat ik aan de pil was dat mijn cyclus niet zo regelmatig was. Dus zou best kunnen dat dat nu weer zo is. Het blijft gissen, we zullen het vanzelf zien. ;)

5. cherie

cherie VIP lid

18 okt 2009
    5.757
    0
    36
    Bibi.. Ik hoop dat je je ei gewoon "gemist" heb.. (alleen jij dan.. en een zaadje niet ;))

Guusje dankje wel voor je welkom

Fransa Hier heeerlijk zon gehad vandaag hoor. heb er ook echt van genoten. ben enorm toe aan de zomer.

Jenna.. je leest dit niet meer. Maar heel fijn weekend!

6. kipkip

kipkip Fanatiek lid

11 feb 2008
    2.578
    0
    36
    Bedankt allemaal voor de complimentjes over de foto..:)

Jenna, ik hoop dat je een goed weekend hebt, maar dat komt wel goed als ik het zo lees.

Maandag gaat mijn spiraaltje eruit, ik heb er zin in ;)

7. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    spannend KipKip... dan kan het echt beginnen

8. Bibi26

Bibi26 Fanatiek lid

20 mrt 2010
    3.050
    0
    0
    @ Cherie; haha, dank je. :)

Denk nu zelf dat ik het nog niet gemist heb, maar dat het onderweg is. Heb nu de juiste afscheiding zal ik maar zeggen. Als dat morgen nog zo is en ik heb verder nog niks gevoeld test ik morgen nog een keer denk ik...

9. guusje44

guusje44 Fanatiek lid

17 feb 2007
    1.383
    0
    0
    Hengelo
    @ Bibi, ik duim voor je dat je een ei hebt!

Hier weinig te melden. Ik kijk nu echt uit naar 20 april, nog maar 1,5 week wachten en dan mogen we beginnen!

10. cherie

cherie VIP lid

18 okt 2009
    5.757
    0
    36
    hahah! guusje is dat je ongi of je ei al?
    Hier de 17de! nog nooit zo naar een ongi uit gekeken.:D hahaha

Bibi. ik krijg die afscheiding zo'n 3 dg van te voren. dus.. spannend hoor! maar vaak zie je dan al een test wat donkerder worden.
    succes.

11. guusje44

guusje44 Fanatiek lid

17 feb 2007
    1.383
    0
    0
    Hengelo
    @ Cherie, nee niet mijn ongi, daar wacht ik al 3 maand op. Wij hebben dan een spraak bij de gyn om te starten met de behandeling voor een tweede kindje.

12. cherie

cherie VIP lid

18 okt 2009
    5.757
    0
    36
    ow.. is je Lucas ook dmv de mmm gekomen?
    Heb je PCO?

13. cherie

cherie VIP lid

18 okt 2009
    5.757
    0
    36
    O! lees nu pas je onderschrif (schaam)

14. Bibi26

Bibi26 Fanatiek lid

20 mrt 2010
    3.050
    0
    0
    Guusje, wat spannend! Fijn dat jullie kunnen gaan starten. Hoop dat Lucas snel een brusje zal krijgen. Ik heb niet meegekregen wat je precies gaat doen? (niet dat je dat hoeft te vertellen uiteraard ;)) Maar neem aan de je de mmm al eens hebt meegemaakt?

15. guusje44

guusje44 Fanatiek lid

17 feb 2007
    1.383
    0
    0
    Hengelo
    Voor Lucas waren we idd ook in de mmm, omdat ik PCO heb. Ik moest hormonen spuiten. In totaal zijn we 4 (lange) rondes bezig geweest waarvan er 1 een miskraam was. Ik zeg lange omdat ik moeilijk reageer op de hormonen.

16. Bibi26

Bibi26 Fanatiek lid

20 mrt 2010
    3.050
    0
    0
    Dat zal een zware tijd voor jullie zijn geweest. Dapper dat je dat nog eens aandurft. Hopelijk zijn er nu geen 4 rondes voor nodig en mag je snel van je zwangerschap gaan genieten.

17. cherie

cherie VIP lid

18 okt 2009
    5.757
    0
    36
    Jammer voor je guusje.. Hoop zoo voor je dat je nu maar 1 korte ronde nodig hebt!
    echt lijkt me zoo moeilijk als het op die manier moet. en ik reageer al naar op mijn "normale" hormonen pms. laat staan als je dan nog is allemaal moet spuiten.
    Hoop dat het deze keer makkelijker gaat en dat Lucas snel een brusje heeft.. Leuke naam trouwens Lucas

18. robertha

robertha Bekend lid

14 okt 2008
    816
    0
    0
    Hey!

Guusje, hoop dat het nu wat beter gaat. Mijn beste vriendin moest ook spuiten en dan gaan de hormonen letterlijk en figuurlijk echt opspelen. Das echt geen lolletje :(
    Hopelijk is het snel weer raak voor jullie!

Bibi, ondanks dat pasen is geweest, blijven we toch op zoek naar die eitje ;) Is erg vervelend en hoop dat je je ei snel gevonden hebt zodat jullie aan de slag kunnen :)

Iedereen een leuk weekend? Was een lekker zonnetje vandaag, maar nog een fris windje. Echt lente-weer! :) De waterpokken van mijn meisje worden gelukkig al weer minder. Hopelijk slaapt ze vanacht weer door en hoest ze zichzelf niet wakker. Leuke zondag en tot maandag!

Liefs

19. Fransa

Fransa Niet meer actief

Guusje, kan me voorstellen dat je er naar uitziet dat jullie er echt helemaal voor kunnen gaan! Nog even een weekje doorbijten! En hopelijk heel snel een tweede wondertje voor jullie. Een wondertje is het sowieso maar bij sommigen soms misschien nog wel meer dan bij anderen...

Bibi, hopelijk komt het er dan toch nog aan. Dan zou het nog meevallen he... Gewoon nog eens een ovulatietest doen. Als het er aan zit te komen kun je idd een lichte streep hebben. En dan weet je dat jullie vast je best kunnen gaan doen... Tis beter 'klussen' voor die tijd dan erna....

Ik ben vandaag even lekker de stad in geweest met zoonlief. Manlief was aan het klussen en kon ons er niet bij gebruiken. Ben op zoek naar een paar leuke zwarte sneakers voor de zomer maar kan gewoon niets vinden dat me echt aanstaat. Ja, heb wel wat gezien maar die waren nergens meer in mijn maat. Heb ze nu online gevonden bij een Duitse webshop. Zit te denken of ik ze daar misschien moet bestellen. Maatje 42 was te groot en van een iets ander model zat 41 prima. Dus dan zou je moeten denken dat die gok wel te wagen is...

Voor de rest van het weekend geen plannen eigenlijk. Hopelijk is het morgen nog mooi weer en kunnen we nog even aan de wandel. En anders vermaken we ons in huis ook wel. Vind het ook wel fijn voor zoonlief dat we niet altijd de hort op zijn. Kan hij overdag ook gewoon in zn eigen bedje tukken. En dan slaapt hij toch wat langer dan wanneer hij in de wandelwagen of buggy zit...

En Kipkip, bij jou dus het spiraaltje eruit. Spannend! Ben wel benieuwd eigenlijk naar je ervaringen met het spiraaltje. Want omdat hier de pil er echt noooooooit meer inkomt moet ik ooit nog wel weer op zoek naar een alternatief. En ben dus wel nieuwsgierig naar wie wat gebruikt en hoe dat bevalt....

20. Fransa

Fransa Niet meer actief

Oh ja en voor degenen die al één of meer kindjes hebben; zijn/waren jullie na de geboorte van eerste of andere kindjes ook ineens zo emotioneel over veel dingen?
    Kan nu echt niets meer zien dat enigszins aangrijpend is of de tranen springen me in de ogen.
    Volg nu op BNN 'Over m'n lijk'. Echt, tranen met tuiten zit ik te huilen... En een poosje geleden een keertje 'Ik mis je' over een jong stel dat hun zoontje was verloren. Nou, de zakdoekjes waren hier niet aan te slepen hoor.
    Terwijl ik dat eerder eigenlijk nooit echt had. Dan kreeg ik wel eens een brok in m'n keel maar de tranen waren wel te bedwingen. Nu dus echt niet meer...

Deel Deze Pagina