Hoihoi! Ik ben er ook nog.... Pfff... wat een week. En nu zit manlief ondertussen al op het vliegtuig naar de VS voor een week. Dus zoonlief en ik mogen het een weekje met z'n 2-en zien te rooien... Hij slaapt al ruim een uur, dus hij begint goed.. Bibi, klinkt vreemd wat je had. Wanneer is je NOD? Hier: grote onzekerheid weer. Voel nog steeds niets tot weinig. Misschien 1x per dag een wat zeurderig gevoel in m'n onderbuik en m'n buik groeit ook nog steeds niet. Dus ik zit weer lekker in de stress. Waarschijnlijk om niets, maar zou me nu toch graag echt eens zwanger willen gaan voelen. Lees af en toe wel mee hoor maar heb met alle drukte vanwege visite e.d. maar weinig puf om te schrijven. Hopelijk na de vakantie weer!
Bibi, klinkt vreemd allemaal! Hopelijk mogen het tekenen zijn hé! Maar zie dat je lekker druk bezet bent dus je zal de week nog wel snel omkrijgen hé!! En natuurlijk duimen we hard met je mee hoor!!! Daar kun je op rekenen! Fransa, een weekje alleen dus... niet zo leuk hé Of kan je er misschien net even van genieten? En weer onzeker meid! Alles zal wel goed zijn zolang je niets voelt hoor! Wanneer mag je weer op controle? Dan weet je daar toch al wat meer! Hier pas controle op 9 aug, dus dat duurt nog wel even... De tijd kruipt voorbij tot dan, en langs de andere kant... gaat het ook weer zo snel, gek hé!
Hoi allemaal, we zijn weer thuis! Ik ga maandag even bij lezen en reageren. Vandaag is mijn 3e cyclus begonnen, dus da's lekker snel, maar het heeft wel ruim een week zitten wringen
Hey allemaal! Ik heb even bijgelezen en zal morgen langer reageren! Het gaat wel de goede kant op hier!!! (op het forum dan, niet bij ons ) Liefs
Hihi ik krijg een heel klein beetje hoop, als ik dezelfde cyclus ongeveer heb zit ik wel goed. Verloor gisteren wat bruinig spul dus dit zou een innesteling kunnen zijn, als het doorzet ineens wel een hele korte cyclus... Hoe gaat het met jullie allemaal?
Twijfel, jammer dat je zo lang op voorhand er last van had! Maar nieuwe kansen, nieuwe hoop!! Robertha! Hoe was het kamperen geweest, een leuke tijd gehad? Kelly, klinkt allemaal positief!! Veel succes op het wachtbankje verder!!! Nog even...
En weg is mijn reactie omdat er iemand met haar billen op de laptop ging zitten. Wat een saaie regendag. Iemand nog tips om een "zwaan kleef aan dreumes" bezig te houden??? Gister overigens een heerlijke dag in de sauna gehad. Kelly, spannend weer!
HALLO!!!! Wat héérlijk, kipkip! Dat is een goed idee! Ik vind het ook altijd fijn om naar de sauna te gaan. Misschien volgende week maar eens kijken als moeder en/of schoonmoeder thuis zijn van vakantie (zodat die op kunnen passen). Vermaak is lastig met dit weer. Een stukje fietsen? Kleuren? Of nog beter: vingerverven! Jenna, de vakantie was super! 2 dagen wat regen gehad maar voor de rest heelijk weer dus wij hebben genoten met caravan en tent. Ons meisje deed het ook super dus dan is het al snel goed. Bovendien zijn we voor het eerst met de kleine wezen fietsen en ook dat was héél leuk. Het is heel mooi op de Veluwe en met de fiets kun je toch een stukje verder dan met de wandelwagen. We hadden leuke buren op de camping. En hun kinderen (van 8 en 5 jaar) waren dol op ons meisje. Het was voor herhaling vatbaar, dus hopelijk volgend jaar weer! Kelly, spannend! Nu kun je weer op het wachtbankje gaan zitten. Pas op dat je geen zere billen krijgt Twijfel, balen dat je weer naar de volgende ronde bent. Zullen we ruilen? Ik wou dat het bij mij op gang kwam.... Heb nl nog geen eisprong gehad en dacht echt dat ik nu ongi moest worden, maar merk er nog niks van.... Ik snap er niks meer van!! Fransa, hou je het nog vol in je eentje? Wat voor weer is het trouwens vandaag bij jou? Ze gaven nl niet zo'n best weer op in Frankrijk. Alles goed met de kleine man? Bibi, hoe is het nu met je? Al een beetje duidelijkheid gekregen of nog steeds op dat vervelende, houten, oncomfortabele wachtbankje? Tuttifrutti, een goede reden om een nachtje weg te gaan! Geniet er maar lekker van! @all: mn temp is weer vreemd, snap er weinig van. Of ik word heel snel ongi of mn ei is net geweest en dus weer een hele lange cyclus. Het voordeel vd lange cyclus zou zijn: gister onveilig geklust (het is tenslotte augustus) Maar denk niet dat het dan goed getimed zou zijn, dus hopelijk wordt ik snel ongi zodat we voor het eggie kunnen gaan!! Liefs
En nu verloor ik net wat bloed met krampen, nu al ongesteld?! Hoop dat het bij een beetje blijft maar nu gaat de hoop ook al weg want het lijkt toch op ongesteldheid..
Hmmm Kelly, dat zou vreemd zijn zo'n korte cyclus tussendoor. Misschien toch vals alarm... Nou de oplossing voor het bezighouden van mijn kleine pop zat in het kopen van een pop voor haar. Schattig hè, hoe ze die de fles geeft
aaaaaaaaaah, wat schattig!! Volgens mij wordt zij een prima grote zus! Idd vreemd, Kelly... Ben benieuwd of het doorzet of dat het idd met je eisprong te maken heeft. Zou het niet makkelijk zijn als we af en toe eens in onze buik konden kijken ?
Hallokes, hier gisteravond met mijn moeder en een nog vier andere vrouwen naar SATC2 geweest! heerlijk avondje uit zonder de mannen, deed deugd. En de film was weeral geweldig! Die vier zotte mussen zijn toch echt goed om naar te kijken vind ik! kipkip, wat fijn een dagje sauna! Ik had met mijn moeder afgesproken dat we ook nog eens zouden gaan in de snelle toekomst, de week later ontdekte ik dat ik zwanger was... Dus het zal iets later gaan zijn... En wat een knappe dochter seg! Wauw! Ja het is heel wat om ze bezig te kunnen houden als het de ganse dag regent hé! Hier zorg ik dan voor veel afwisseling. Eens naar de supermarkt, eens met de blokken, dan weer met het huisje... en wat hier altijd super in de smaak valt is samen rollebollen op het grote bed! Kan hij ook weer een half uurtje zoet mee zijn Robertha, wat goed dat het zo leuk geweest is! Fietsen samen is echt tof hé, hier doen we dat sinds de grote vakantie ook redelijk veel samen, echt genieten van elkaar is dat dan! Leuke buren op de camping is ook altijd positief hé! En wat vervelend dat je nog steeds geen idee hebt over je cyclus, maar t is inderdaad al augustus dus.......... VEEEEEL SUCCESSSSS!!! Hoi Kelly, weet je vandaag al wat meer meid? Hopelijk heeft het niet doorgezet en is het een innestelingsbloeding geweest hé. Ik zal mijn twee duimen goed omhoog houden vandaag voor je!!!
Gelukkig maar, Kelly! Het blijft vreemd maar zolang het niet "doorzet" is het misschien wel goed nieuws
Hey meiden! Hoe is het met iedereen? @ Robertha; een goede vakantie gehad zie ik, mooi zo. @ Kelly; spannend meid, ben benieuwd of het lukt deze maand... @ hier; geen nieuws. Geen tekenen van ongi (zit inmiddels op dag 23), maar ook geen symptomen van zwangerschap dus ik heb de hoop eigenlijk al opgegeven voor deze maand...We zullen zien. Hoop in elk geval op een mooie cyclus zodat mijn ongi eind volgende week voorbij is want dan gaan we met vakantie. Gaan we daar maar hard aan de klus.
Kelly, klinkt positief hé! Bruin kan echt een innesteling betekenen!! *duim* Bibi, zolang je niets van ongi voelt is het al posi hé! Hoop blijven houden!
Fransa hoe gaat het zo alleen? Kan me voorstellen dat je wel iets wil voelen. Hoe is het nu met je, is de onzekerheid iets minder geworden? Heb je niet zo'n ding waar je het hartje mee kan horen? Dat kon mij toen altijd wel weer even geruststellen... Twijfel succes in de 3de ronde, vervelend dat het zo heeft zitten wringen. Kelly spannend! Kipkip heerlijk hè sauna, ik kan er ook altijd zo van genieten, maar het komt er helaas maar weinig van. Wat een geweldige foto van je dochter. Zij wordt een lieve, zorgzame, grote zus zo te zien Robertha, fijn dat de vakantie leuk is geweest. Heerlijk hè fietsen?! Ben je ongesteld geworden of worden het spannende afwachtende dagen? Jenna lekker hoor even een avondje op pad. Guusje hoe is het met jouw? Ik heb het gevoel dat ik 30-31 mijn ei hebt gehad (en geklust die avond ) maar ik weet het niet zeker. Het gevoel leek erop zullen we maar zeggen Moet zeggen dat ik het nu wel wat spannender ga vinden, maar er verder echt niet mee bezig ben. Ben daar wel heel blij om. Leef nu ook naar de vakantie toe (we gaan 28ste weg) dus mijn gedachten zijn ook ergens anders.
NOD: 03-08: Jolijn (3e ronde, 2e kindje) 06-08: Bibi26 (5e ronde, 1e kindje) 15-08: Robertha (oefenronde, 2e kindje) 16-08: Kipkip (5e ronde, 2e kindje) 18-08: KellyAernoudt (2e ronde, 2e kindje) 18-08: TuttiFrutti (2e ronde, 2e kindje) Anders: Guusje44: Ronde 3, 2e kindje dmv hormonen Zwanger: Cherie (1e ronde, 3e kindje) uitgeteld 22-01-2011 Mimi (1e ronde, 2e kindje) uitgeteld op 23-01-2011 Fransa (2e ronde, 2e kindje) uitgeteld op 28-01-2011 Jenna09 (1e ronde, 2e kindje) uitgeteld op 13-02-2011 Cindy1981 (1e ronde, 3e kindje) uitgeteld op 19-03-2011 Paard van Robertha (3e ronde, 5e kindje) uitgeteld op 05-05-2011 Zo, ik heb het lijstje er weer bij gehaald en mezelf wat verder weg gezet. Mn ei is (aan mn temp te zien) toch echt pas geweest. Maar of het vrijdag, zaterdag of zondag is geweest weet ik dus niet. Heb hem daarom zelf maar op zaterdag gezet, er mooi tussenin Snappen jullie het nog? Onigi wordt ik op zn vroegst pas eind volgende week.... Ik zie dat Jolijn nu bovenaan staat.... Of heb ik ergens overheen gelezen? Hoe is het met iedereen?? Liefs Kipkip, Kelly, Tuttifrutti en ik lopen nu dus ongeveer gelijk op. Wat leuk en spannend!
Kelly, hoe is het nu? Nog steeds geen tekenen? Tuttifrutti, lekker bijna op vakantie. Waar gaat de reis naar toe? Guusje, hoe is het? Bibi, spannend weer die laatste dagen. Hopenlijk de laatste keer! Hier nog geen positieve ovutest. Helaas, ik had gehoopt dat mijn ei nu met die korte cyclussen eerder zou zijn, maar het is goed om te weten.
Kelly en nog nieuws? Hopelijk geen bloed meer gezien! Robertha, niet leuk hé die lange cyclussen! Hopelijk heb je je ei juist kunnen inschatten en krijg je volgende week je ongi door en kan je voor echie gaan!!! spannend!! Kipkip, hoop voor je dat je snel een streepje spot!!! Heb je vandaag al meer resultaat dan gisteren! Vandaag heerlijk gaan markten en een beetje in de stad geshopt voor J! Al een winterjasje gekocht! t Is nog vroeg ervoor maar vond het mooi en redelijk voordelig, dus maar meegenomen! Maat 98 al (voor drie jaar staat erop...) Hij is pas 1.5j... De maat voor 2j zat perfect op dit moment maar dan zou hij er de winter niet mee kunnen uitdoen! Ook twee rolkraagjes en een truitje voor hem meegeshopt! Laat de winter maar komen GRAPJE!! Hoe ist met iedereen voor de rest? Alles ok?