Wie nog vanaf april - mei voor een spruitje??

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Jenna09, 15 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Twijfel

Twijfel Fanatiek lid

4 mei 2010
    2.003
    1
    0
    huisvrouw/moeder
    Noord Brabant
    NOD:

03-08: Jolijn (3e ronde, 2e kindje)

06-08: Bibi26 (5e ronde, 1e kindje)
    15-08: Robertha (oefenronde, 2e kindje)
    16-08: Kipkip (5e ronde, 2e kindje)
    18-08: KellyAernoudt (2e ronde, 2e kindje)
    18-08: TuttiFrutti (2e ronde, 2e kindje)
    30-08: Twijfel (oefenrondes, 4e kindje)

Anders:
    Guusje44: Ronde 3, 2e kindje dmv hormonen

Zwanger:
    Cherie (1e ronde, 3e kindje) uitgeteld 22-01-2011
    Mimi (1e ronde, 2e kindje) uitgeteld op 23-01-2011
    Fransa (2e ronde, 2e kindje) uitgeteld op 28-01-2011
    Jenna09 (1e ronde, 2e kindje) uitgeteld op 13-02-2011
    Cindy1981 (1e ronde, 3e kindje) uitgeteld op 19-03-2011
    Paard van Robertha (3e ronde, 5e kindje) uitgeteld op 05-05-2011

Mezelf erbij gezet, maar wel op oefenrondes. We wachten even tot eind sept/okt. Kan mn lich even bijkomen en komt eerlijk gezegd ook beter uit in planning.
    Jolijn en Bibi: nog geen nieuws?
    De rest allemaal op de wachtbank als ik het goed begrijp?

2. Vinora

Vinora Niet meer actief

Hier nog steeds geen bloed te zien!
    Zelfs niks van bruin meer, gewoon niks :D
    Heb gisteren (en straks) voor het zekere nog eens geklust omdat het volgens mijn cyclus van vorige maand nu mijn vruchtbare dagen zouden zijn.
    Maar ik ben dus echt zooo benieuwd!

3. Bibi26

Bibi26 Fanatiek lid

20 mrt 2010
    3.050
    0
    0
    Dames! Hoe is het hier?
    @ Kipkip; balen dat je je ei nog niet hebt gevonden. Hoop dat het snel komt!

@ hier; nog geen nieuws. Geen ongi in elk geval (dag 25) en ook totaal geen tekenen daarvan, maar dat heb ik al een paar keer eerder gehad, dat het er zomaar ineens was dus dat zegt niks. Voel me ook niet zwanger in elk geval, maar als ik zaterdag niet ongi ben denk ik dat we toch maar gaan testen...Jullie horen het wel!

4. robertha

robertha Bekend lid

14 okt 2008
    816
    0
    0
    Hallo!

Spannende tijden voor iedereen dus!
    Ik hoop dat wij ook snel weer aan de klus gaan!
    Bibi, het blijft afwachten, dat vind ik een van de moeilijkste dingen;)
    Kelly, sommige mensen hebben een heel klein beetje bloedverlies bij de eisprong. Misschien dat dat het was? Dan in ieder geval goed geklust;) ?
    Jenna, nog een paar daagjes!!! Nog 4 nachtjes slapen en dan.....................................................................................ben ik jarig!:D:D en heb jij een echo natuurlijk:D:)
    Willen jullie trouwens weten wat het wordt? (heb ik al eerder gevraagd volgens mij, maar ben het vergeten:):))
    Kipkip, wel vervelend dat je ei zo laat is en je lf zo kort:( Hou je je temp ook bij voor de zekerheid? Ik duim voor een heeeeeeeeeele lang lf deze keer;)
    Twijfel, hallo! Is toch fijn om je cyclus bij te houden. Hopelijk zwanger het nieuwe jaar in!

Hoe is het met onze zwangere vrouwen??

Heb het lijstje bestudeerd en het viel me op dat er in jan'11 een paar uitgeteld zijn en daarna komt er ongeveer zo 1 per maand...
    Ik hoop een babyboom deze ronde!!

Liefs

5. Bibi26

Bibi26 Fanatiek lid

20 mrt 2010
    3.050
    0
    0
    Ik hoop met je mee Robertha!
    Wat leuk dat je bijna jarig bent. :) Geef je een feestje of heb je andere leuke plannen?

6. kipkip

kipkip Fanatiek lid

11 feb 2008
    2.578
    0
    36
    Spannend voor Kelly en Bibi. Bibi, het lijkt me alleen maar goed dat je nog niks voelt. Houden zo!

Net een heel licht streepje op de ovutest te zien, dus waarschijnlijk de aanloop naar de eisprong op dag 18 :( Als het deze maand niet gaat lukken ga ik wel ik een afspraak met de gyn want dan kun je volgens mij iets krijgen waardoor de lf langer wordt. Eigenlijk wilden we voor een 2e niet naar het ziekenhuis maar goed, dit is vrij eenvoudig, volgens mij, op te lossen.

7. Fransa

Fransa Niet meer actief

Ik lees mee, maar schrijven...

Het tijdelijke alleenstaande moederschap valt me zwaar. Zoonlief is erg aanhankelijk deze dagen, waarschijnlijk omdat hij z'n vader mist. Ben overdag al moe en 's avonds kun je me helemaal opvegen..

Oh, hij wordt wakker en huilt hard. Zal 'em gaan halen....

8. Vinora

Vinora Niet meer actief

@Robertha:
    Ik heb nooit bloed verloren bij een eisprong dus lijkt me dat niet te zijn :D
    We hebben we geklust eergisteren, gisteren niet meer (was te moe)

9. kipkip

kipkip Fanatiek lid

11 feb 2008
    2.578
    0
    36
    Fransa, sinds de geboorte van ons meisje heb ik ook zo'n bewondering voor alleenstaande moeders gekregen. Ik ben altijd blij (na 1 dag alleen) dat manlief 's avonds weer thuis is om inderdaad even je handen vrij te hebben. Gelukkig is het bij jou ook maar van tijdelijke aard. Sterkte nog even de komende dagen.

Bibi, so far so good?!

Mimi, tijd niets gehoord, Gaat het nog een beetje? Nog steeds thuis, toch?

Jenna, inderdaad nog even tot de echo. Spannend hoor!

Hier eigenlijk niks te melden, ben aan het werk. Nou ja, werk?! Ik baal wel een beetje dat ik morgen ook een afspraak heb. Zit vandaag niks te doen en dan morgen op mijn vrije dag helaas wel een afspraak.

10. Jenna09

Jenna09 Fanatiek lid

30 aug 2006
    1.017
    0
    0
    Twijfel, moedige beslissing om het even uit te stellen! Maar als je dat beter uitkomt is dat ook het beste! Bij de eerste hebben wij dat ook een tijdje gedaan.

Oh Kelly wat spannend! Hopelijk heb je snel een positest in handen!!

Bibi, wat goed dat je cyclus wat normaliseert. Of wie weet heb je wel een cyclus van 9 maanden dit keer;)!!

Robertha, en vandaag nog drie keer slapen!!;) Maandag jarig dus!! Dan gaan we hier zeker zingen hoor!!!
    Wij willen niet weten wat het wordt! Het zal nog even een verrassing zijn, net als bij J! (Weet trouwens zelf ook niet meer of ik t al gezegd had hoor, dus geen erg!!;))

kipkip, dat zal inderdaad wel het begin van een eisprong zijn! Klussen maar!! En als je lf inderdaad zo kort is kan je inderdaad zo snel mogelijk eens een afspraak maken! Dan heb je tenminste zekerheid!

Fransa, vermoeiend hé! Ik kan je best begrijpen! Hier eigenlijk het omgekeerde momenteel, mannetje heeft vrij dus heb ik heel veel hulp! Wanneer komt jou ventje terug thuis?

Hier trouwens een zeeeeeeer druk weekend voor de deur, morgen wordt papa 60 dus leuk feestje bouwen. Met zo'n druk weekend zal het dus ook vlug maandag zijn!! Waar ik niet rouwig om ben;) Om kwart na drie maandag heb ik mijn afspraak en zal jullie zo snel mogelijk iets laten weten!!

11. denzel

denzel Actief lid

24 mei 2010
    118
    0
    0
    Almelo
    Hoi Dames,

Ik kan de laatste tijd niet echt vaak op zp komen. We zijn namelijk aan het verhuizen. We zijn nu de laatste dingen aan het regelen, en gaan morgen over naar het nieuwe huis. Gek idee om mijn eigen flatje achter te laten.

Door de verhuizing hebben we ook niet geklust op de juiste dagen, dus zal ik deze maand wel geen nieuws hebben. Volgende ronde gaan we er weer vol voor.

Ik heb vanaf morgen even geen internet meer, dus zal nu ook weer een tijdje afwezig zijn.

12. denzel

denzel Actief lid

24 mei 2010
    118
    0
    0
    Almelo
    NOD:

03-08: Jolijn (3e ronde, 2e kindje)

11-08: Denzel (3e ronde, 1e kindje)

Anders:

Zwanger:

Ik zag dat ik van het lijstje was afgevallen

13. Bibi26

Bibi26 Fanatiek lid

20 mrt 2010
    3.050
    0
    0
    Dames, even snel, helaas geen beebje op komst. :( Nog geen ongi, maar de test was vanochtend witter dan wit. Cyclus is dus deze maand wéér anders, handig. ;) We gaan toch maar ovutesten gebruiken hebben we besloten, misschien dat het dan wél lukt.

14. Jolijn2008

Jolijn2008 Actief lid

18 nov 2008
    114
    0
    0
    Zuid Holland
    NOD:

11-08: Denzel (3e ronde, 1e kindje)

30-08: Jolijn2008 (4e ronde, 2e kindje)

Anders:

Zwanger:

15. Jenna09

Jenna09 Fanatiek lid

30 aug 2006
    1.017
    0
    0
    Denzel, drukke periode dus! Veel verhuis succes!

bibi, zolang er geen ongi is is er hoop hé;)

Jolijn, ook terug een nieuwe ronde ingegaan zie ik! Jammer hé, maar veel succes in de nieuwe ronde!!

16. Twijfel

Twijfel Fanatiek lid

4 mei 2010
    2.003
    1
    0
    huisvrouw/moeder
    Noord Brabant
    Kipkip: ik hoop dat je deze keer wel een lange lf hebt; lang genoeg dat er een mooi beebje kan blijven nestelen en plakken.

Fransa: ik ben blij dat ik geen alleenstaande moeder ben; pfff. Mijn vriendin wel en ik moet zeggen; ik doe het haar niet na! Wanneer komt je man weer thuis?

Kelly: het zou natuurlijk kunnen dat je dit keer wel bloed hebt verloren met je eisprong omdat het nu een heeeeel goed ei is? ;)

Robertha: alvast gefeliciteerd (morgen zijn we weer weg dus dan kan het niet)

Jenna: hopleijk is het een leuk feestje? Succes morgen bij de gyn.

Denzel: succes met de verhuizing.

Bibi: balen meid, maar hou de moed er in. Ben je inmiddels al ongi of dat niet? Hoe dan ook; binnenkort heb jij ook 2 mooie dikke strepen te pakken.

Jolijn: balen; weer een nieuwe ronde. Succes

17. Jolijn2008

Jolijn2008 Actief lid

18 nov 2008
    114
    0
    0
    Zuid Holland
    tja, zeker jammer, ronde 4 nu... M'n schoonmoeder wil met ons en m'n zwager en schoonzus + neefje op vakantie volgend jaar. En dan in de meivakantie weg... Ik heb gezegd dat ik nu nog niet wil boeken... Stel dat ik deze maand zwanger mag worden, dan ben ik begin mei uitgerekend, dus dan ga ik echt niet 2 weken voor de uitgerekende datum gezellig een week op vakantie... Vind met 32 weken max!!! Ben dus erg benieuwd deze en komende maand!!!

Ben wat minder actief. Druk op het werk en ik probeer het wat los te laten. Blijft wel lastig hoor!!! Maar ik lees wel mee!!!

18. Jenna09

Jenna09 Fanatiek lid

30 aug 2006
    1.017
    0
    0
    HAPPY BIRTHDAY TO YOU!
    HAPPY BIRTHDAY TO YOU!
    HAPPY BIRTHDAY DEAR ROBERTHA!!!!!
    HAPPY BIRTHDAY TO YOU!

Een gelukkige verjaardag meid en laat je maar eens flink in de watten leggen vandaag!!!

Jolijn, dat is inderdaad geriskeerd. Hier ook iemand die na 30-32 niet meer op vakantie zou gaan. Wel goed dat je het wat hebt kunnen
    loslaten!

Guusje, hoe is t met jou ondertussen??? Allang niets meer gehoord!
    Nog fm gehad deze nieuwe ronde?

Vandaag 12w echo! Pfff wat ben ik blij dat de dag er eindelijk is. Het is toch snel gegaan maar vandaag ben ik echt nerveus!! Ben echt misselijk, gewoon uit zenuwachtigheid!!!:):) Ga superblij zijn als vandaag alles ok is, nekplooi enzo... Op de uitslag van de triple test zal ik nog een paar dagen moeten wachten, maar als de nekplooi al goed is ben ik al wat meer gerust! Om kwart na drie heb ik een afspraak en zal jullie op de hoogte houden!!

19. robertha

robertha Bekend lid

14 okt 2008
    816
    0
    0
    :D:D:D:D:D:D:D
    Dank je wel Jenna!
    Jij héél veel plezier bij de echo! Ben benieuwd of de kleine al naar je zwaaid;)

Ik ben dus met 32 weken nog naar Spanje gevlogen:$. De volgende dag ben ik weer op het vliegtuig terug gestapt:):$. Ik ben licht asmatisch maar heb er weinig tot nooit last van. Maar daar had ik het zo benauwd dat ik de hele nacht niet geslapen had en gewoon naar lucht stond te happen:(. Mijn moeder (was daar met mijn familie en zonder man want die moest werken) wilde al een dokter gaan zoeken maar ik heb gezegd dat ze maar een vlucht terug moest regelen. Gelukkig kon dat dus toen was ik al snel thuis (alleen gevlogen) en verder helemaal geen last meer gehad. Maar dat doe ik dus NOOIT MEER!

Fijne dag allemaal!

20. Twijfel

Twijfel Fanatiek lid

4 mei 2010
    2.003
    1
    0
    huisvrouw/moeder
    Noord Brabant
    Robertha: gefeliciteerd! Fijne verjaardag; geniet ervan :)

Jolijn: mijn ouders willen ons ook volgend jaar in de mei-vakantie meenemen. Ze wilden eerst naar Disney Parijs, maar daar heb ik ze vanaf weten te praten (eigenlijk wel jammer). Het wordt nu Wunderland Kalkar in Duitsland; ook heel erg leuk hoor. ( www.wunderlandkalkar.eu voor diegene die het niet kent)
    En het is nog goed te doen, mocht ik al ver zw zijn.

Jenna: Succes vandaag; geniet ervan!

Tot volgend weekend allemaal; wij gaan er ff een midweekje tussenuit! *zwaait*

Deel Deze Pagina