Wie nog vanaf april - mei voor een spruitje??

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Jenna09, 15 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kipkip

kipkip Fanatiek lid

11 feb 2008
    2.578
    0
    36
    Oh ok, nu snap ik wat je bedoelt :). Dat is een goed teken, maar was dit niet nog een oefenronde :(. Of heb ik iets gemist ;)?

Ik zit nu morgen op 5 DPO dus ik verwacht overmorgen ook een megadip :)

2. robertha

robertha Bekend lid

14 okt 2008
    816
    0
    0
    kipkip, dat was ook zo tot aug. Op 1 aug geklust en waarschijnlijk ook mn ei gehad.;)
    Mn temp gaat weer iets naar beneden, dus hoop dat de ongi snel doorkomt zodat we de hele ronde voor het echt kunnen klussen:)
    Jij ook een dip vandaag?

Hoe is het bij jou bibi?

3. kipkip

kipkip Fanatiek lid

11 feb 2008
    2.578
    0
    36
    Robertha, zo laag was je temp vanochtend nog niet. Kan nog alle kanten op volgens mij.

Hier nog geen dip (vanochtend 36,9) maar toen ik zwanger was had ik de dip op 6 DPO, dus ik hoop morgen!

Bibi, so far so good???

4. Jolijn2008

Jolijn2008 Actief lid

18 nov 2008
    114
    0
    0
    Zuid Holland
    Spannend allemaal weer meiden!!

Fijn dat alles goed was Jenna! Nu genieten!!!

Hier ziek thuis. Ook dochterlief is niet helemaal fit. Hopelijk knap ik snel weer op! Temp is op het moment dus ook een rommeltje. Zal wel beter worden de komende dagen. Ik verwacht dinsdag m'n ei. M'n cyclus is steeds zo regelmatig.
    Zaterdag gaan we de tuin leeghalen. Het is nu een geweldig oerwoud! Maar... het gaat helemaal geweldig worden!!!

5. Otje1975

Otje1975 Actief lid

4 aug 2010
    228
    0
    0
    NULL
    in de buurt van Breda
    Hoi allemaal,

Ik ben net nieuw op dit forum, dus was wat om me heen aan het kijken. Wij zijn half mei gestopt met de pil. In juli voor de 1e keer ongesteld (na 60 dagen) en nu dus echt op voor een kleintje. Erg leuk en spannend allemaal.
    Ik denk van alles te voelen en hoop dat ik mezelf niet voor de gek hou.
    Vanavond gaan we testen, erg spannend allemaal....

6. Vinora

Vinora Niet meer actief

Hier nog steeds last van veeeel afscheiding, vanmorgen ook wat misselijk dus wie weet.. :)

7. Otje1975

Otje1975 Actief lid

4 aug 2010
    228
    0
    0
    NULL
    in de buurt van Breda
    Wie weet inderdaad. Spanned hoor!
    Nog even een weekje wachten en dan testen.
    Ik zal voor je duimen!

8. kipkip

kipkip Fanatiek lid

11 feb 2008
    2.578
    0
    36
    Otje, welkom hier. Hoop dat je vanavond een knalpositieve test in handen hebt.

Kelly, hou je het nog vol om niet te testen? Als je deze maand zwanger zou zijn, zou je drie maanden achter elkaar zwanger zijn geworden. Vruchtbaar stel! Nu maar hopen dat 3 maal scheepsrecht is en het deze keer goed blijft gaan.

9. Vinora

Vinora Niet meer actief

@Otje: Ik wacht tot eind augustus ;)

@kipkip: Ja inderdaad, 3e keer goede keer hé :D

10. kipkip

kipkip Fanatiek lid

11 feb 2008
    2.578
    0
    36
    Jolijn, beterschap trouwens en succes met jullie oerwoud za. Hoop voor je dat je dan weer beter bent.

11. robertha

robertha Bekend lid

14 okt 2008
    816
    0
    0
    Het is zo stil in mij.....

12. robertha

robertha Bekend lid

14 okt 2008
    816
    0
    0
    :D:)

13. Jenna09

Jenna09 Fanatiek lid

30 aug 2006
    1.017
    0
    0
    ROBERTHA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! WAUW.............
    Kippenvel over mijn ganse lijf, écht écht écht waar!!!!!!!
    Deze is superposi!!!!!!!! JOEPIE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Een hele dikke proficiat hoor!! want dit is echt posi!!
    Ben je nu niet ongeveer samen met je paardje? dacht het wel hé!

Jolijn, veel klus-tuin-plezier en veel beterschap ook hé.

Welkom otje en veel succes. t Is hier redelijk vruchtbaar, dus wie weet kan je er iets van meepikken!;)

Kelly, het blijft ook bij jou positief klinken allemaal, ga je tot eind augustus wachten om te testen??

Kipkip, ook bij jou kan het deze maand raak zijn hoor!! Veel succes.

14. Jenna09

Jenna09 Fanatiek lid

30 aug 2006
    1.017
    0
    0
    Zoals beloofd heb ik ook een foto in mijn album gezet van mijn buikje... De foto is van maandag 13w en 2d

15. TuttiFrutti

TuttiFrutti Bekend lid

13 jan 2008
    540
    0
    0
    begeleidster van mensen met een verstandelijke bep
    Pig-City
    Jenna: gefeliciteerd met je goede echo!! Misschien een hele stomme vraag, maar hoe kijk ik in jouw album :(

Robertha: GEFELICITEERD :D

Jolijn: beterschap, hoe is het nu en met je meisje?

Otje: Welkom, hoe was je test?

Kipkip: Heb je al een dip ontdekt?

Bibi: bij jouw ook spannend begrijp ik, nog getest? Hoop het zo voor je!!

Guusje, nog niks gehoord van jouw, gaat toch wel goed hè?

Hoe is het verder met iedereen?

Hier alles rustig, niet echt mijn eisprong gevoeld, dus heb geen idee hoe en wat. Moet vandaag weer werken, zo geen zin. We gaan de 28ste op vakantie, dus ben echt heel erg aan het aftellen :)

16. Otje1975

Otje1975 Actief lid

4 aug 2010
    228
    0
    0
    NULL
    in de buurt van Breda
    Hoi hoi,

Nou, gisterenavond dus getest en niet echt een knaltest in handen gehad, maar wel een hele hele lichte plus... :)
    De bijsluiter geeft aan dat hoe licht de plus ook is, zodra je een plus ziet dat het positief is.
    Zelf zijn we nog iets voorzichtiger. We hebben er wel vertrouwen in (in combinatie met de kwaaltjes) maar we willen toch eerst die KNALtest in handen hebben.
    Vanmiddag maar even bij het Kruidvat de 2v5 testen kopen, daar hoor ik veel goeds over en dan maar wachten op de KNAL ;)
    (hopelijk)

17. robertha

robertha Bekend lid

14 okt 2008
    816
    0
    0
    Thanks allemaal!
    Ik kan het zelf ook niet helemaal bevatten... Zat helemaal te shaken vanmorgen.
    Als alles goed mag gaan, dan ben ik 2 weken voor mijn paard uitgeteld:) Ik wacht nog even op een posi digitale voordat ik het lijstje weer verander. Had het echt nog niet verwacht, wist natuurlijk dat de kans bestond maar met de dalende temp dacht ik niet dat ik zwanger zou zijn. Vanochtend echter 37 dus vond het reden genoeg om te testen;)

Otje, die testen van kv vind ik heel fijn en duidelijk. Laat maar weten als je hem hebt gedaan.

Kipkip, Kelly en Bibi, ik hoop jullie ook!!!! Dan zitten we heel dicht bij elkaar:)

18. kipkip

kipkip Fanatiek lid

11 feb 2008
    2.578
    0
    36
    ROBERTHA, WAT GOED!!!! GEFELICITEERD!!!!!!! 1e ronde dus raak? Wat een vruchtbaarheid hier. Nu nog even deze kant opsturen ;)

Hier helaas vanochtend geen dip, maar gewoon weer 36,9 :(

Bibi, bibi (roept ze), Hoe is het met jou????

19. Jenna09

Jenna09 Fanatiek lid

30 aug 2006
    1.017
    0
    0
    Tutti frutti, t is een privé album maar heb je een vriendschapsverzoek gestuurd, dan kan je het ook zien.

Robertha, echt onwijs hé! Vind het ech geweldig voor je!!

Otje, inderdaad is het positief ook al is het heel licht, over een paar dagen zal het dan duidelijker moeten zijn. De k2v5 vind ik ook heel tof en was bij mij ook heel duidelijk 2 dagen voor nod. Veel succes en hopen op een dikke vette streep!

Kipkip, balen... hopelijk gaat het voor jou toch ook nog goed aflopen!!

Hier alles redelijk ok. gisteren echt geweldige maagpijn, niet misselijk ofzo maar echt maagpijn... Even de dokter gebeld en buscopan mag je blijkbaar nemen tijdens de zw. Gisteren eentje genomen en moet zeggen dat het een half uurtje later al een stuk beter was! Morgen voormiddag vertrekken we weer een weekendje eropuit met 13 andere vrienden. Er gaat ook nog een kleintje mee dat 4 maand jonger is dan J. Wel fijn voor hem, heeft hij een speelkameraadje.

20. robertha

robertha Bekend lid

14 okt 2008
    816
    0
    0
    Kipkip, je hebt geen dip nodig om zwanger te zijn. Als hij zo hoog blijft is het ook prima;)

kelly, nog alles goed?

Jenna, héél veel plezier!!

Bibi??:( Hoe gaat het bij jou?

Tuttifrutti, aftellen naar nod en vakantie. Je hebt in ieder geval iets leuks in het verschiet. Waar ga je heen op vakantie?

Liefs

Deel Deze Pagina