Wie nog vanaf april - mei voor een spruitje??

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Jenna09, 15 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bibi26

Bibi26 Fanatiek lid

20 mrt 2010
    3.050
    0
    0
    Meiden, sorry sorry sorry, kwam er eerder echt niet van om hier even te komen kijken. Knuffel voor jullie allemaal omdat jullie zo meeleven!! En omdat ik jullie nog in spanning moet laten want de test was gisteren nega, maar ben nog steeds niet ongi. :x Dag 32 inmiddels....Pfff, snap er geen hout meer van. Zal ik dan gewoon geen eitje gehad hebben deze maand ofzo?? Dacht toch echt halverwege de cyclus de signalen te hebben opgepikt. :( Héél misschien doe ik zaterdag nog wel een kv. We vertrekken dan met vakantie en zou wel fijn zijn als we dan iets meer weten. Heb wel alweer een dag of drie last van mijn tepels dus ongi zal eraan komen óf het is toch raak...

En Robertha:gefeliciteerd!!!!!!!!!!!!
    Wie had dat gedacht zeg, zo snel al! Leuk hoor!

@ Jenna; wat fijn dat je echo helemaal in orde was. :) Ik maakte me ook al een beetje zorgen. ;)

@ Kipkip; ook jij moet moed blijven houden hoor meis! Je temp zegt niet alles. ;) Hier draaien in elk geval twee duimen voor je.

2. Bibi26

Bibi26 Fanatiek lid

20 mrt 2010
    3.050
    0
    0
    jenna, wat een leuk buikje!!

Heb trouwens nog een vraag meiden; stel nou dat ik een maand oversla met mijn eitje, heeft het dan nut om nu te gaan tempen? Misschien moet mijn ei nog komen en kan ik het op die manier vinden?

3. kipkip

kipkip Fanatiek lid

11 feb 2008
    2.578
    0
    36
    Zo al een beetje van de schrik bekomen?! Heb je vanochtend samen met je man getest of heb je het die pas later verteld?

Ik weet dat ik geen dip nodig heb maar de vorige zwangerschap was die zo duidelijk te zien op dag 6 dat ik daar nu ook op gehoopt had. En jij had ook een duidelijke tempdaling op dag 7, toch.

Bibi, jee, om gek van te worden, die onzekerheid bij jou. Zo weet je met je cyclus echt niet waar je aan toe bent. Maar 32 dagen is het nog niet geweest, misschien later toch nog een positest. En anders zou ik volgende maand gaan tempen misschien in combi met ovutesten.

TuttiFrutti, hoop dat het werken meeviel. Fijn aftellen naar de vakantie!

Jenna, lekker zeg een weekend weg. Veel plezier en mooi buikje trouwens. Gaat het bij de 2e sneller of merk je dat niet?

Otje, idd een hele lichte plus is ook positief dus gefeliciteerd ook voor jou!

4. robertha

robertha Bekend lid

14 okt 2008
    816
    0
    0
    Kikip, ik heb de test meteen aan mn man laten zien. Die zag ook dat het streepje hetzelfde was als vorig jaar bij 12 dpo. Ik ben wel bekomen maar had het echt niet verwacht, mijn man had al wel een vermoeden. Hij is ook blij!

Bibi, je zou nu kunnen tempen omdat je je "normale" temp ook weet. Misschien dat je dan kunt zien of je een ei hebt gehad. Misschien toch weer tempen de volgende ronde? (als dat nog nodig is;) ) Succes!

5. Vinora

Vinora Niet meer actief

Mijn buik staat helemaal gezwollen, dat had ik vorige 2 maanden ook.
    Nog steeds veel witverlies ook.
    Hopelijk is het wat.. :)

6. robertha

robertha Bekend lid

14 okt 2008
    816
    0
    0
    En je gaat echt nog wachten met testen tot eind volgende week? Ik vind het knap van je!

Kipkip, nog steeds een hoge temp?

Bibi, nog geen duidelijkheid?

Vanochtend weer een testje gedaan:) de streep was donkerder, dus probeerde ik ook maar een digi (die ik gister gehaald had)
    En het resultaat mag er zijn.....

7. Bibi26

Bibi26 Fanatiek lid

20 mrt 2010
    3.050
    0
    0
    Wat mooi Robertha! O, ik wil ik zo graag zo'n test...Heb vandaag niet getest hoor, kan aan de gang blijven. Denk straks even testjes halen bij kv en dan morgen nog testen voor de zekerheid. Als die niks aangeeft ben ik gewoon niet zwanger, dan wacht ik maar af of ik ooit nog ongi ga worden. ;) En dan ga ik zéker tempen en ovutesten gebruiken want op deze manier komt er nooit een beebje. Ze kunnen bij de ha zeggen wat ze willen, dat loslaten heb ik nu geprobeerd en dat werkt dus duidelijk niet.

@ Kelly; wat is het spannend bij jou! Ik duim voor je meid!

8. Vinora

Vinora Niet meer actief

Waaauw zo'n test wil ik dus eind deze maand ook in handen hebben Robertha!

Ik hoop er zo hard op, ook al had ik me voorgenomen om dat niet te doen :D

9. robertha

robertha Bekend lid

14 okt 2008
    816
    0
    0
    NOD:

06-08: Bibi26 (5e ronde, 1e kindje)
    11-08: Denzel (3e ronde, 1e kindje)

16-08: Kipkip (5e ronde, 2e kindje)
    18-08: KellyAernoudt (2e ronde, 2e kindje)
    18-08: TuttiFrutti (2e ronde, 2e kindje)
    30-08: Twijfel (oefenrondes, 4e kindje)
    30-08: Jolijn2008 (4e ronde, 2e kindje)

Anders:
    Guusje44: Ronde 3, 2e kindje dmv hormonen

Zwanger:
    Cherie (1e ronde, 3e kindje) uitgeteld 22-01-2011
    Mimi (1e ronde, 2e kindje) uitgeteld op 23-01-2011
    Fransa (2e ronde, 2e kindje) uitgeteld op 28-01-2011
    Jenna09 (1e ronde, 2e kindje) uitgeteld op 13-02-2011
    Cindy1981 (1e ronde, 3e kindje) uitgeteld op 19-03-2011
    Robertha (1e ronde, 2e kindje) uitgeteld op 24-04-2011
    Paard van Robertha (3e ronde, 5e kindje) uitgeteld op 05-05-2011

10. robertha

robertha Bekend lid

14 okt 2008
    816
    0
    0
    Kelly en Bibi, ik gun het jullie ook heel erg! Ik blijf duimen voor jullie!

11. Vinora

Vinora Niet meer actief

Net, superhevige pijn links in mijn buik, kon zelfs niet stappen.
    Was ook snel weer over.
    Zou het er iets te maken mee kunnen hebben.. wie weet :D

12. kipkip

kipkip Fanatiek lid

11 feb 2008
    2.578
    0
    36
    Wat een fijn testresultaat Robertha, tenminste geen twijfel mogelijk!

Hier vanochtend 36,9, maar goed ik zit ook nog maar op dag 23. Over 2 dagen kan de temp natuurlijk opeens een duik nemen.

13. guusje44

guusje44 Fanatiek lid

17 feb 2007
    1.383
    0
    0
    Hengelo
    Hey meiden, ik heb niet teruggelezen maar ik wilde even zeggen dat wij worden doorverwezen naar een ander ziekenhuis omdat we IVF moeten doen. Hier ben ik heel verdrietig over en het is ook best een shock.

Alles goed met de andere dames? Alweer nieuwe zwangeren?

14. kipkip

kipkip Fanatiek lid

11 feb 2008
    2.578
    0
    36
    Wat balen Guusje. Waarom hebben ze dat besloten? Hoe ben je destijds zwanger geraakt?

15. Jolijn2008

Jolijn2008 Actief lid

18 nov 2008
    114
    0
    0
    Zuid Holland
    Robertha!!!! Gefeliciteerd meid!!! Echt een kippenvel-moment!!! Ik heb het je toch gezegd een tijd terug; straks ben je samen met je paard uitgerekend... ;):D

Otje; jij ook gefeliciteerd natuurlijk!!!!

Guusje; Wat een teleurstelling dat jullie nu via IVF aan de slag moeten... Kan me voorstellen dat je daar verdrietig om bent. Wanneer kunnen jullie in het andere ziekenhuis terecht? En is daar een wachtlijst?

Hier gaat het langzaam aan de goede kant op. Hoesten is minder geworden en kortademigheid ook. Nu is manlief echter gevloerd. Hoop dat hij een beetje snel opknapt, morgen staat de tuin op het programma.
    Ons meisje is nog niet fit. Geen koorts meer of zo, maar nog wel wat hangerig. Vandaag was ze super eigenwijs bezig de hele dag. Op zich wel grappig om te zien, niet om in alle gevallen mee te maken...

16. kipkip

kipkip Fanatiek lid

11 feb 2008
    2.578
    0
    36
    Bibi, spannend,morgen weer yesten? Wanneer ging je met vakantie? Hoop dat je wat duidelijkheid hebt voor die tijd.

Jolijn, fijn dat het iets beter gaat, hoop dat jullie morgen de tuin kunnen doen en dat het droog blijft.

Jenna, jij bent zeker al lekker van je weekendje weg aan het genieten?

17. Bibi26

Bibi26 Fanatiek lid

20 mrt 2010
    3.050
    0
    0
    @ Guusje; wat een naar bericht meid...Ik wens jullie heel veel sterkte en natuurlijk succes! *knuffel*

@ hier; morgen met vakantie! :D Moet jullie dus een weekje missen. (en jullie mij :p) Vanochtend toch nog getest, helaas nega dus ben echt niet zwanger. Wie weet komt mijn eitje nog en wordt dit een vruchtbare vakantie. ;) Tot gauw meiden!

18. kipkip

kipkip Fanatiek lid

11 feb 2008
    2.578
    0
    36
    Bibi, wat balen zeg, meid. Maar in ieder geval een hele fijne vakantie! Geniet lekker van elkaar!!!! En tot over een week.

19. Vinora

Vinora Niet meer actief

@Kipkip: Ik duim voor je, wie weet!

@Guusje: Jammer meid, hopelijk lukt het snel met de ivf, dikke knuf! xx

@Jolijn: Fijn dat het de juiste kant opgaat. Eigenwijse kinderen, best wel grappig ook al hoeft het voor mij ook niet altijd :D

@Bibi: Geniet van je vakantie, en laat het een vruchtbare zijn ;)

Hier -> Nog steed veel witverlies, opgezette buik, gevoelige tepels (jeukerig), vanmiddag ineens uit het niks supermisselijk toen ik aan het werk was (kassawerk), ik was een klant aan het afrekenen moest ik beginnen kokhalzen, gelukkig kon ik het onderdrukken. Aaargh ben zo benieuwd, weet echt niet of ik het volhoudt tot eind augustus, misschien toch maar gewoon eind volgende week testen :)

20. denzel

denzel Actief lid

24 mei 2010
    118
    0
    0
    Almelo
    Robertha en Otje, Gefeliciteerd!!!!! super zeg!

Guusje, Wat een naar bericht. Ik hoop dat het met IVF snel gaat lukken voor julie.

Bibi, balen dat de test weer nega is, maar veel plezier op je vakantie!

hier, Verhuizen is nu bijna klaar, we wonen nu in het nieuwe huis, al is het er nog wel een zooitje! Wel ongesteld geworden tijdens het verhuizen. Maar het zou ook een wonder zijn geweest als ik deze maand zwanger zou zijn. We gaan het nu nog een maand zo proberen, en daarna proberen we ovulatie testen.

Deel Deze Pagina