Wie nog vanaf april - mei voor een spruitje??

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Jenna09, 15 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jenna09

Jenna09 Fanatiek lid

30 aug 2006
    1.017
    0
    0
    t wordt hier trouwens wel weer wat drukker... Leuk!!!:D

2. Otje1975

Otje1975 Actief lid

4 aug 2010
    228
    0
    0
    NULL
    in de buurt van Breda
    Ja, vanmorgen de vk gesproken en 10 sept 1e afspraak!!

Nog wel 3,5 week wachten, maar goed, de tijd zal vast wel weer voorbij vliegen ;)

3. Vinora

Vinora Niet meer actief

Ben nog steeds zo misselijk en geen ongesteldheidskrampen ofzo, ben zooo benieuwd of het gaat doorzetten of toch een positieve test wordt...
    Gek lichaam!

4. Otje1975

Otje1975 Actief lid

4 aug 2010
    228
    0
    0
    NULL
    in de buurt van Breda
    @Kelly; spannend, spannend allemaal! Het zijn goede tekenen! Ik ga enorm voor je duimen!!!

5. TuttiFrutti

TuttiFrutti Bekend lid

13 jan 2008
    540
    0
    0
    begeleidster van mensen met een verstandelijke bep
    Pig-City
    Kip kip, GEFELICITEERD!! Wat super gaaf, ik zie ook 2 streepjes :D

Cherie fijn om wat van je te horen en vooral dat het wat beter gaat!!!

Otje 3,5 week echo leuk, altijd weer spannend voor de eerste keer in je buik naar het nieuwe wondertje te mogen kijken.

Ik ga weer moet tafel dekken en dus de laptop afsluiten, maar ik had op mijn tel. gezien dat er goed nieuws was dus wilde nog even snel reageren. Tot snel dames, op naar nog meer felicitaties ;)

6. Jenna09

Jenna09 Fanatiek lid

30 aug 2006
    1.017
    0
    0
    Wie weet ben jij wel een v an de volgende die we kunnen feliciteren tuttifrutti!!;)

Kelly, wanneer wil je er nog een testje tegenaan gooien? Hopelijk weet je snel meer!! Oh, ik ben al benieuwd in jou plaats...:)

Otje, wat leuk!!! Nog even geduld maar het zal superleuk zijn hoor!!!!

Hier net een mooie buikband gekregen van mijn tante en haar schoondochten. Met twee voetjes erop... echt mooi. Ik draag niet zo vaak een buikband maar deze vind ik echt wel super!

Hier is J trouwens in een super gekke bui!!!:D Zotte kuren en gekke fratsen alom... Tof om hem zo bezig te zien, ech gieren!!!

7. Vinora

Vinora Niet meer actief

Ik zou er elke dag eentje doen, maar dan maak ik mezelf helemaal gek :D
    Dit weekend denk ik ofzo ;)

8. Jenna09

Jenna09 Fanatiek lid

30 aug 2006
    1.017
    0
    0
    :D:D:D
    Hoop echt dat er een dikke vette mooie streep op komt!!!

9. Twijfel

Twijfel Fanatiek lid

4 mei 2010
    2.003
    1
    0
    huisvrouw/moeder
    Noord Brabant
    Kipkip: Gefeliciteerd!!!!!!!!
    Dat gaat hier heel erg goed! Lekker van genieten meid! :) :) :)

Robertha: wat leuk zo'n opmerking van je zus en wat knap dat je dan niets zegt. Ik zou denk ik allang mezelf verraden hebben. :D

Otje: fijn dat je inmiddels een afspraak hebt kunnen maken. Tja en dan mag je daar nu weer op gaan wachten (zucht). ;)

Kelly: dan blijven we gewoon met zn allen turen en dwingen een duidelijke streep af :D ;) Als dat nou eens zou kunnen...

Cherie: leuk om weer iets van je te horen en fijn dat het weer wat beter met je gaat; alhoewel BI ook niet niks is natuurlijk. Heb je er veel last van?

Jenna: jammer als het weer niet meewerkt he? Maar aan de andere kant kant is een dagje geoorloofd luieren en genieten van je kleintje, ook wel eens lekker; toch? ;)

Hier iets minder leuk nieuws. Ik weet niet wie zich nog kan herinneren dat een vriendin van mij ziek was? Maar vandaag zijn we naar haar begrafenis geweest. :( :( Het was wel ontzetten mooi! En zo enorm druk. Er werden hele mooie liedjes gezongen en afgespeeld en de voorganger had een hele goede preek over dat we niet altijd het "waarom" begrijpen, maar dat dat ook niet hoeft. Omdat dat in een relatie soms ook is, dat je elkaar niet begrijpt, maar dat je toch van elkaar houdt. We werden er echt door getroost. Bij het graf hebben we met zn allen voor haar man en kinderen gebeden en toen was het echt tijd om afscheid te nemen. Heel apart en triest, maar ook heel mooi en vredig. :)

10. TuttiFrutti

TuttiFrutti Bekend lid

13 jan 2008
    540
    0
    0
    begeleidster van mensen met een verstandelijke bep
    Pig-City
    Gecondoleerd met dit verlies.

Het is heel snel gegaan dus... Heftig hoor. Wel prettig dat je een goed gevoel aan de begrafenis hebt overgehouden. Het lijkt mij een troostend gevoel te geven als je met elkaar dit verlies kan dragen. Sterkte de komende tijd en dat deze leegte gevuld mag gaan worden met mooie herrinneringen in plaats van verdriet wat er waarschijnlijk de komende tijd als opvulling zal dienen...

*hug*

11. denzel

denzel Actief lid

24 mei 2010
    118
    0
    0
    Almelo
    Hoi Allemaal,

Ik heb even snel nagelezen wat iedereen bezig houd.

Kipkip, Van harte gefeliciteerd!!!!!! super zeg!!!!!!!!!

Twijfel, wat een vreselijk nieuws. Indrukwekkend is dat he een begravenis van een heel jong persoon.

Kelly, ik zal heel hard voor je duimen dat het de volgende keer echt een knaltest word.

hier, nog heel druk bezig om alles in huis op orde te krijgen na het verhuizen. Dat is altijd meer werk dan je denkt. Maar het wordt echt super mooi

12. Otje1975

Otje1975 Actief lid

4 aug 2010
    228
    0
    0
    NULL
    in de buurt van Breda
    @ Twijfel. Heftig zeg! Was een pittige dag dus! Maar wel "fijn" dat het afscheid mooi en goed was.
    Gecondoleerd en sterkte nog de komende periode

13. kipkip

kipkip Fanatiek lid

11 feb 2008
    2.578
    0
    36
    Twijfel, wat heftig zeg. Heel veel sterkte de komende tijd.

14. Twijfel

Twijfel Fanatiek lid

4 mei 2010
    2.003
    1
    0
    huisvrouw/moeder
    Noord Brabant
    Bedankt allemaal voor jullie lieve woorden. Het zal best nog even moeilijk zijn, maar ik wil vooral de goede en mooie dingen blijven herinneren.

15. robertha

robertha Bekend lid

14 okt 2008
    816
    0
    0
    Hey!

Twijfel, wel fijn dat je er met een gerust hart op de begrafenis terug kan kijken. Het blijft een groot verlies en hopelijk kun je het een plaatsje geven. Heel veel sterkte de komende tijd!
    *knuffel*

Hoe is het met onze testers? Ik baal want ik kan de hele dag niet kijken:( omdat ik moet werken
    Ga toch ergens een gaatje zien te vinden;)

Fijne dag!

16. kipkip

kipkip Fanatiek lid

11 feb 2008
    2.578
    0
    36
    Robertha, heb jij je trouwens al bij de vk aangemeld?

17. Jolijn2008

Jolijn2008 Actief lid

18 nov 2008
    114
    0
    0
    Zuid Holland
    @ kipkip; Gefeliciteerd!!! Wat een gaaf nieuws!!!

@ Twijfel; Dat is snel gegaan zeg bij je vriendin... Er is haar in ieder geval een hele lange lijdensweg bespaard gebleven, maar afscheid moeten nemen van zo'n jonge vrouw... heftig. Heb je nog afscheid kunnen nemen van haar? Fijn dat de begravenis zo mooi was, dan is het goed 'afgesloten'.

@ Otje; ook Gefeliciteerd!

Dit wordt onze maand in ieder geval niet... Door het ziek zijn hebben we niet op het juiste moment kunnen klussen... Baal er erg van, dus m'n ongi mag van mij nu komen (moet helaas nog 12 of 13 dagen wachten...). We blijven dus in ronde 4 in september...

18. Vinora

Vinora Niet meer actief

Twijfel: Sterkte meid.

Jolijn: Jammer seg, hopelijk is het volgende ronde raak!

Hier nog niet ongesteld, ook niks wat er op lijkt dus ik blijf hoop houden :D

19. robertha

robertha Bekend lid

14 okt 2008
    816
    0
    0
    Ik heb me al wel aaangemeld bij de vk. Maar ook meer zodat ik keus had in het tijdstip bij de eerste afspraak. 6 sept krijg ik al een echo om te kijken hoe ver ik ben (alsof ik dat niet weet;) )

20. Jenna09

Jenna09 Fanatiek lid

30 aug 2006
    1.017
    0
    0
    Twijfel, ook een dikke knuffel van hieruit naar jou!!! Veel sterkte en gecondoleerd. Ik heb ook al een begrafenis van een jong persoon meegemaakt en dat is echt indrukwekkend... Je staat zo plots echt bij het leven stil hé!! veel sterkte!

Kelly, dat klinkt in ieder geval wel weer positief hé!!! Houden zo!!

Hoi denzel, nog midden in het verhuizen dus!!:) Veel plezier!

Deel Deze Pagina