@ Robertha; hoop dat we niet lang meer hoeven zoeken. Mijn ei komt na Pasen, maar het is volgens mij wel onderweg. @ Fransa; Misschien dat ik inderdaad een test doe vanavond. We gaan eerst een dagje naar zee met mijn schoonfamilie en die weten van niks dus kan overdag niet testen. Aan de andere kant denk ik 'gewoon even afwachten'. Hebben alleen gister wel geklust dus als dag 28 straks geweest is en ik word niet ongi weet ik niet waar het aan ligt. Als ik nu test en heb nog geen ei dan weet ik dat ik niet zwanger kan zijn. Pffff, hoezo twijfel?? haha Fijne zondag allemaal!
Hey meiden, Wat een lieve reacties allemaal! Het is inderdaad wel een moeilijk proces, maar omdat ik weet wat het resultaat kan zijn heb ik er geen moeite mee om weer te beginnen. Ook al weet ik hoeveel last ik altijd heb van de hormonen. Wij gaan vandaag niet echt iets doen, we krijgen nog visite voor mijn verjaardag vanmiddag en verder eigenlijk niks. Gisteren ben ik wel naar de wedstrijd van Twente geweest, heerlijk even iets voor mezelf en lekker schreeuwen. Dat kan erg lekker zijn om alle frustraties kwijt te raken. Fijne zondag allemaal!
Fransa, het spiraaltje beviel op zich goed, vooral erg prettig dat je bijna niet meer ongesteld wordt. Inderdaad, wat een lekker weertje gister. Ik heb de hele dag getennist, ideaal weer daarvoor. Zo meteen even een rondje fietsen met het kippetje.
Bibi, zou er gewoon een testje tegenaan gooien. Weet je iig iets meer, toch? Kipkip, jullie meisje is bijna jarig aan je banner te zien. Al druk bezig met de voorbereidingen? En al een leuk cadeau gevonden? Ik had graag willen wandelen vandaag maar het waait hier echt heel hard. Tis wel hartstikke mooi zonnig weer maar omdat zoonlief al 3 weken verkouden is en hoest wil ik liever met dit weer niet met hem naar buiten... Bibi, het strand is wel lekker! Hoop dat je een leuke dag hebt (gehad)! Guusje, leuk hoor zo'n voetbalwedstijd. Woon je in (de omgeving van) Enschede dan? Of moest Twente uit spelen? Haha, vindt het op zich wel leuk maar houdt het niet echt bij zoals je ziet...
Hey, ik woon in Hengelo en Twente moest thuis spelen. Ik ben lekker op de fiets gegaan, dat is van ons uit zo'n 20 minuten. Het waait echt hard vandaag en het ziet er ook helemaal niet lekker uit, bij ons is het heel erg bewolkt.
Fransa, ja woensdag is ze jarig maar we vieren het zondag. Nog niet echt voorbereidingen getroffen. Wel een verjaardagsoutfit gekocht en de taart besteld. En we hebben via Marktplaats ongeveer de hele Little People collectie gekocht (waar ze nu al heerlijk mee aan het spelen is...). Trouwens ik ben niet echt emotioneler geworden, wel een stuk rustiger in mijn hoofd!
Hoi dames! Het was leuk aan zee hoor, maar wel koud. Heb net een testje gedaan, maar mijn handtekening zegt het al; heel licht streepje dus nega. Of niet? Fransa, jij zei dat een licht streepje ook kan betekenen dat het eraan zit te komen, toch? Heb in elk geval toch echt vruchtbaar slijm. Het ziet er eruit als eiwit en kan er draadjes van trekken. (sorry voor het on-smakelijke onderwerp ) Kan natuurlijk zijn dat mijn ei bijvoorbeeld dinsdag komt. De test is voor binnen 36 uur dus als ik het morgen nog eens doe zou ie posi kunnen zijn. Maar denk dat ik mezelf dat maar niet aan doe want elke keer nega testen is ook niet echt leuk.
Bibi, een licht streepje betekent of dat je LH-piek er aan komt of al geweest is. Dus het kan idd best dat je ei er aan zit te komen. Vruchtbare afscheiding is helder, zeg maar zoals rauw eiwit. Dat wittige heb je meestal in de paar dagen ervoor. Als je echt wilt weten of je ovuleert of niet kun je beter wel regelmatig testen volgens mij. Anders is het ook zonde van de testen die je hebt gedaan....
BEN TERUG!!!! t Is wel heel tof geweest!! Hebben lekker gewandeld en in een treintje gezeten en vooral heerlijk genoten van het niets moeten doen! Heb wel niet alles kunnen meedoen... Ons mannetje slaapt enkel en alleen in een bed en dus niet in de buggy (wandelwagen in Belgie) Maar moet zeggen dat het toch wel tof geweest is!! J is nu wel heel erg moe en is daarnet schreeuwend wakker geworden... Oververmoeid denk ik. Hoop alleen dat het bij deze ene keer blijft zodat we niet op moeten deze nacht!! @Guusje, jammer hé die mmm. Wie weet lukt het deze keer ook wel van de eerste keer of toch snel genoeg zodat het niet té zwaar wordt. Ik heb zelf ook in de mmm meegedraaid, maar t is toch wel fijn om er dan weer uitgezwierd (wegens zwanger) te worden ook hé! En inderdaad, als je kinderwens terug opspeelt ga er er terug in zonder problemen, hoe zwaar het ook is, maar je hebt het er voor over hé! Trouwens, gelukkige verjaardag nog. Wanneer ben je net jarig geweest? @Fransa, wat leuk dat jij met je mannetje kan gaan shoppen terwijl hij in de buggy slaapt!! Is hier echt onmogelijk. Slaapt geen oog in dat ding en dan wordt hij vervelend van vermoeidheid... Moet dus altijd terug zijn voor het slapen gaan. @Kipkip, veel succes morgen met je spiraal. Of beter gezegd, veel geluk zonder... Klussen maar!!! Inderdaad bijna een jarige!! Hier hebben we daar enorm van genoten!! Al die herinneringen die terugkomen van een jaar geleden... *zwijmel* @Bibi, go eitje, go eitje, go eitje!!!! Hopelijk heb je het niet gemist en kan je er nu nog volledig voor gaan! Inderdaad toch maar een paar dagen na mekaar testen, dan krijg je waarschijnlijk meer duidelijkheid. Niet dat ik er ervaring mee heb hoor, maar t systeem is me toch een beetje bekend! Vangen maar zaadjes!! hihi @Robertha, ik hoop dat je meisje al wat beter is. Heeft ze niet teveel last gehad van jeuk?
@ Fransa; dank je voor de info! Denk dat het eraan zit te komen. Beetje last van m'n buik nu, maar dat kan ook de verbeelding zijn. @ jenna; fijn dat je een leuk weekend hebt gehad! En dank je voor je medeleven, hihi. Met zo'n aanmoediging moet dat ei toch wel komen zou je zeggen. 8)
@ Bibi, lastig he dat je lichaam het niet gewoon wat duidelijker aangeeft allemaal. @ Jenna, fijn dat het weekend geslaagd was. Ik was eerste paasdag jarig.
Goedemorgen. @Guusje, dan was het voor jou een dubbele feestdag! @Fransa, heb je er nog een testje tegenaan gegooid vandaag, en was het streepje al een beetje donkerder. Ik wil vanaf volgende maand als we erin vliegen ook met testen aan de slag... Weet alleen niet goed welke ik moet halen. Hier is een etos in de buurt en dacht daar eens te gaan kijken. Via internet bestellen doe ik niet zo graag... @hier ligt er net eentje in bed. Is nog steeds erg moe, heeft veel gezeurd deze morgen en er was niet veel wat goed was voor hem. Maar deze nacht heeft hij toch al goed geslapen dus hij zal er wel snel bovenop zijn. We willen hier ook eens gaan kijken voor een kleine buggy (wandelwagen). We hebben een quinny speedi. We zijn er heel tevreden over hoor, maar als ik zo even een stad in moet om iets te gaan halen, is het een heel gedoe. Mijn koffer van de auto ligt vol... en eer hij uitgeplooid is... pfff. Daarom zouden we eens willen gaan kijken voor de zapp van quinny. Deze is een stuk kleiner en neemt geen plaats in als ie opgeplooid is. Heeft er iemand ervaring mee, of heeft er iemand suggesties...?
Jenna! welkom terug! fijn dat je weekend lekker was. Ik heb zelf altijd van sensitest de testen besteld. doen t prima. Je betaald via Ideal en de volgende dag in een discrete envelop in huis. quinny zapp hebben wij gehad. nadelen vond ik dat er geen ligstand op zit. en dat hij zwaar in en uit gaat.. maar voor de rest super wagen. Maar goed.. als jouw kleine toch niet slaapt in de buggy heb nu de titanium breeze.. maar die gaat wel sneller kapot als de zapp maar heeeel goed in en uit te klappen en ook met ligstand.. dus verder wel schik van. Bibi GO EI GO EI GO EI! hopelijk luisterd ie nu Hoop dat je vandaag veranderin in de test ziet.. dus een ei op komst.. bij mij is hij iig niet gelijk knal positief. maar 1 op komst is wel al lekker toch!?
Hoi cherie. Dat er geen ligstand op zit valt voor mij nog mee. We doen de speedi niet weg, dus voor een fikse wandeling thuis, in het bos... gebruiken we de speedi. Kunnen we dan ook neerleggen enzo. Is ook steviger voor dat soort wandelingen hé. Ook voor als er een tweede kindje zou zijn heb je toch een fatsoenlijke wagen nodig voor de wieg op te zetten, materiaal in kwijt te kunnen... Vandaar dat we de twee wilden houden. Maar in het algemeen valt hij dus mee in gebruik. Dat is goed te horen. Hij is wel duurden dan andere van dezelfde grootte en formaat, maarja prijs kwaliteit betaal je toch hé!
Hij is wel duurder maar idd goede kwaliteit.. hij is wel solider dan de titanium. Ik heb m verkocht na 1 jaar ivm dus de ligstand.. en hij was nog super goed. mensen waren er ook erg blij mee. Maar de titanuim die ik nu heb. die heb ik dan nu 1.5 jr ook redelijk wat gebruikt.. vertoont wel wat sporen van slijtage.. dat vind ik jammer
Zo het spiraaltje is eruit. We moeten nog wachten tot na de eerste menstruatie omdat als je voor die tijd zwanger zou raken je meer kans op een miskraam hebt of een buitenbaarmoederlijke zwangerschap omdat het baarmoederslijmvlies nu niet geschikt is voor innesteling. Dus ik hoop dat de cyclus snel weer op gang komt, dan kunnen we! Jenna, fijn dat je een lekker weekend hebt gehad. Wij hebben een MacLaren buggy 2e hands gekocht. Ben er ook wel tevreden over. Maar als we gaan wandelen nemen we de Bugaboo mee. De buggy is alleen voor als we naar de winkel even gaan ofzo en voor op vakantie want die mag je meenemen tot aan de gate.
Spannend kipkip! Ik duim voor je mee dat je cyclus snel op gang komt! Wij hebben een buggy van de prenatal en die bevalt ook erg goed. Hij is makkelijk in en uit te klappen, en hij kan in ligstand wat ook prettig is. Ik begin nu toch echt wel kriebels te krijgen voor volgende week! Ik hoop zo dat we gelijk mogen starten, maar ik durf er ook weer niet te veel van uit te gaan, want straks valt het tegen.