Wie nog vanaf april - mei voor een spruitje??

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Jenna09, 15 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. robertha

robertha Bekend lid

14 okt 2008
    816
    0
    0
    Hallo!

Ik heb het idee dat het wel iets sneller gaat, maar misschien dat ik dat gewoon dénk ;) Ik wil het nog even verborgen houden dus probeer het zoveel mogelijk te verhullen, maar ook niet te opvallend. De vorige keer kon ik pas echt op het laatst van mn buik genieten. Daarvoor vond ik hem maar in de weg zitten. Ben van plan nu er veel sneller van te genieten. Ik weet nu dat het maar voor even is en een hele bijzondere ervaring is.
    Bibi, je kunt van tevoren niet bedenken hoe je eruit zult ziet en hoe je je daarbij voelt. Ik hoop dat het jou snel gegund is, zodat je het zelf kunt ervaren!! Veel plezier met de logé!

Jenna, ik ervaar het nu wel anders. Misschien iets minder bewust omdat we er al een hebben. Je bent daar druk mee en denkt er dan niet altijd aan. Soms denk ik wel eens: "ik ben zwanger, wat bijzonder!" Maar ik voel nog helemaal niks (gelukkig ook niet misselijk) dus is het nog onwerkelijk. Ik ben al aan het aftellen voor de echo, nog 1,5 week!

Liefs

2. kipkip

kipkip Fanatiek lid

11 feb 2008
    2.578
    0
    36
    Goedeavond dames,

Ja, Klevkin is de 2e ronde al zwanger geraakt. Supersnel dus. Fijn voor haar.

Hier weinig te melden eigenlijk, voel me goed en ben de weken aan het aftellen tot de echo. Jij mag gelukkig al snel Robertha.

Bibi, ik heb ook nog heel veel ovutesten liggen, wil je ze hebben?

3. Twijfel

Twijfel Fanatiek lid

4 mei 2010
    2.003
    1
    0
    huisvrouw/moeder
    Noord Brabant
    Jenna: heerlijk dat alles goed was met de controle! Dat is dan toch weer een geruststelling altijd he.
    Wauw, al je afspraken al vast? Je laat er geen gras over groeien. :D

Kelly: ja, daar kan ik idd ook inkomen. Wel een positieve instelling van je. Goed zeg. Ik hoop dat jij volgende maand ook op het rose lijstje erbij staat. :p

Robertha: hmm fijn, die lage ramen... ;)

Bibi: veel plezier met je logeetjes; lekker van genieten. :)

kipkip: heerlijk dat je je zo goed voelt. :)

Hoe is het bij jullie allemaal met de regen? Hier staan alle wegen blank en het water spuit uit de putten omhoog. Het staat zelfs boven de stoeprand! Dit heb ik nog nooit meegemaakt. We hebben toenstraks ook de konijnen maar in hun kooi opgesloten; normaal kunnen ze in en uit, maar die gekke beesten bleven buiten zitten; ze waren helemaal drijfnat. :( Hoop maar dat ze er niets aan overhouden anders is het hier binnenkort groot verdriet bij de mannen.

4. denzel

denzel Actief lid

24 mei 2010
    118
    0
    0
    Almelo
    @Bibi, jammer dat je weer aan een nieuwe ronde moet beginnen

@twijffel, Ik heb gelukkig geen pijn meer, ik heb nu mijn kuurtje af, en ben weer geweest voor controle, volgens de arts was de ontsteking weg. Gelukkig maar, want vorige week kon ik niks van de pijn, dat was nog de laatste week van mijn vakantie ook.

Ik heb gisteren ook nog gevaren met mijn auto, hij is geslaagd voor boot, want hij is het blijven doen. al hoorde ik de motor wel gloek gloek doen bij elke tegenligger.

5. Jenna09

Jenna09 Fanatiek lid

30 aug 2006
    1.017
    0
    0
    Ik hoorde op het nieuws dat het in Nederland zo noodweer is... Toch iedereen in orde daar? Hier regent het ook wel veel de laatste weken maar niet zo erg als bij jullie blijkbaar.

twijfel, idd, hier moet je van het begin alles vastzetten om plaats te hebben...

Robertha, idd dat idee heb ik dus ook, soms denk k nu nog, ach ja ik ben zwanger...;). Maar probeer er toch zoveel mogelijk van te genieten, tussen de drukke perioden door.

Denzel, even op cruise geweest dus:D.

Hier alles ok voor de rest, superdrukke dag gehad... vergaderingen op school en dan nog de klas verder klaarzetten enzo... Pfff...
    Daarna wel leuk voor het kamertje gaan kijken!! We willen eigenlijk hetzelfde als J, maar dat wordt helaas niet meer gemaakt:( Nu gaan ze volgende week de fabrikant bellen om te vragen of er toch niet nog iets in stock staat!!! Hopelijk hebben we geluk, woensdag weten we iets!
    J was vandaag zo zot als een achterdeur:D Nu moest ik op de grond gaan liggen, ging hij rond de tafel lopen en dan 'stagedivede' hij op mij!! Telkens opnieuw en opnieuw, en maar gieren!!! heerlijk!
    Wat ik wel al kan vertellen is dat ons kleintje tegen een stootje gaat kunnen, na wat het nu al verdragen moet;):)

6. Twijfel

Twijfel Fanatiek lid

4 mei 2010
    2.003
    1
    0
    huisvrouw/moeder
    Noord Brabant
    denzel: gelukkig dat het nu dan helemaal over is, maar wel jammer van je laatste vakantieweek. Die besteedt je liever anders. 8)

Jenna: ik hoop voor je dat je toch het kamertje kunt krijgen wat jullie het liefst willen. Hebben jullie evt al een alternatief wat je ook leuk vindt of nog niet? Zou mooi zijn als dat niet hoeft.
    hihi, ik zie al helemaal voor me hoe J deed. Heerlijk zijn ze op die leeftijd! :)

Heb net even het lijstje terug gelezen, maar we zijn gelukkig aardig in de minderheid in het bovenste gedeelte :D Jolijn, Denzel, Kelly klopt jullie NOD? Bibi: weet jij al wanneer je NOD ong zal zijn? Heeft iemand nog iets van Guusje gehoord?
    Ik ben benieuwd of ik deze keer weer zo'n mooie cyclus van 29 dagen heb. Ik verwacht van wel want ik heb deze week al wat gerommel gemerkt en ik denk dat ik mn ei op dag 14 gevoeld heb. Vanaf komende maand ga ik toch tempen, want ik wil gewoon weten wanneer ik mn ei kan verwachten. Maar die maand wordt dus zowiezo ook nog een oefenronde.

NOD:

30-08: Twijfel (oefenrondes, 4e kindje)
    30-08: Jolijn2008 (4e ronde, 2e kindje)
    05-09: Denzel (4e ronde, 1e kindje)
    06-10: KellyAernoudt (3e ronde, 2e kindje)

Anders:
    Guusje44: Ronde 3, 2e kindje dmv hormonen
    Bibi26: Ronde 6, 1e kindje (wacht de ovutesten af en bereken dan NOD)

Zwanger:
    Cherie (1e ronde, 3e kindje) uitgeteld 22-01-2011
    Mimi (1e ronde, 2e kindje) uitgeteld op 23-01-2011
    Fransa (2e ronde, 2e kindje) uitgeteld op 28-01-2011
    Jenna09 (1e ronde, 2e kindje) uitgeteld op 13-02-2011
    Cindy1981 (1e ronde, 3e kindje) uitgeteld op 25-03-2011
    Otje1975 (2e ronde, 2e kindje) uitgeteld op 18-04-2011
    Robertha (1e ronde, 2e kindje) uitgeteld op 24-04-2011
    Kipkip (5e ronde, 2e kindje), uitgerekend op 28-04-2011
    Paard van Robertha (3e ronde, 5e kindje) uitgeteld op 05-05-2011

Afspraken
    Robertha 1e echo: 06-09-2010
    Robertha VK : 27-09-2010
    Jenna09 20w echo: 28/-09-2010

7. robertha

robertha Bekend lid

14 okt 2008
    816
    0
    0
    Hey!

Jenna, wat een pret met die kleine man! Wij zijn ook al een beetje aan het rondkijken voor een kamertje. Wij willen juist iets heel anders dan bij ons meisje. Zo speuren we een beetje op marktplaats wat er allemaal 2e hands te koop staat. Ik hoop voor je dat jullie geluk hebben en woensdag goed nieuws krijgen!:)

Denzel, was het zo erg bij jullie?! Hier ook wel veel regen maar geen straten blank of zo. Ach ja, heb je later een mooi verhaal voor je kids en kleinkids;) Is het water nu alweer wat gezakt?

Twijfel, ik was ook blij met tempen ook al kluste we niet echt. Dan weet je gewoon een beetje waar je aan toe bent. Ik hoop dat je een mooie korte cyclus hebt!

Yoehoe!!!! Waar zijn alle anderen? Ik mis jullie toch wel een beetje (veel)! Hoe gaat het met de zwangere buikjes?

8. guusje44

guusje44 Fanatiek lid

17 feb 2007
    1.383
    0
    0
    Hengelo
    Hey meiden ik wilde even laten weten dat wij 8 september de intake hebben in het andere ziekenhuis. Heel snel dus eigenlijk. Ik ben erg benieuwd wat ons te wachten staat.

Ik hoop dat met jullie alles goed gaat!

9. Twijfel

Twijfel Fanatiek lid

4 mei 2010
    2.003
    1
    0
    huisvrouw/moeder
    Noord Brabant
    Guusje: leuk om van je te horen. Heel veel succes in het ziekenhuis. Hopelijk werken ze daar snel en hoeven jullie na de intake niet lang meer te wachten.

10. Jolijn2008

Jolijn2008 Actief lid

18 nov 2008
    114
    0
    0
    Zuid Holland
    Denk dat mijn NOD iets later ligt. Had dag 17 m'n ei volgens FF, dus denk dat 01-09 nu mijn nod is...

NOD:

30-08: Twijfel (oefenrondes, 4e kindje)

01-09: Jolijn2008 (4e ronde, 2e kindje)
    05-09: Denzel (4e ronde, 1e kindje)
    06-10: KellyAernoudt (3e ronde, 2e kindje)

Anders:
    Guusje44: Ronde 3, 2e kindje dmv hormonen
    Bibi26: Ronde 6, 1e kindje (wacht de ovutesten af en bereken dan NOD)

Zwanger:
    Cherie (1e ronde, 3e kindje) uitgeteld 22-01-2011
    Mimi (1e ronde, 2e kindje) uitgeteld op 23-01-2011
    Fransa (2e ronde, 2e kindje) uitgeteld op 28-01-2011
    Jenna09 (1e ronde, 2e kindje) uitgeteld op 13-02-2011
    Cindy1981 (1e ronde, 3e kindje) uitgeteld op 25-03-2011
    Otje1975 (2e ronde, 2e kindje) uitgeteld op 18-04-2011
    Robertha (1e ronde, 2e kindje) uitgeteld op 24-04-2011
    Kipkip (5e ronde, 2e kindje), uitgerekend op 28-04-2011
    Paard van Robertha (3e ronde, 5e kindje) uitgeteld op 05-05-2011

Afspraken
    Robertha 1e echo: 06-09-2010
    Robertha VK : 27-09-2010
    Jenna09 20w echo: 28/-09-2010

11. Jenna09

Jenna09 Fanatiek lid

30 aug 2006
    1.017
    0
    0
    Dank je dat jullie meeduimen, ik hoop ook echt dat het er nog is. Het is een jeugdkamer met bureautje en alles, dus goed totdat de kinderen de deur uitgaan! We hebben nog geen alternatief, dat wordt zoeken als het woensdag negatief is... afwachten...

Guusje, leuk dat je nog iets laat horen!! We missen je hier wel! Ik hoop ook dat je na 8 september meteen van start kunt gaan!!!!

Jolijn, nu dus in de wachtperiode!! Veel succes!!

12. robertha

robertha Bekend lid

14 okt 2008
    816
    0
    0
    Jolijn, je temp ziet er nog goed uit! Spannend!

Guusje, wat fijn weer van je te horen! Ben ook benieuwd hoe het zal gaan in het nieuwe ziekenhuis. Hopelijk wordt je snel verder geholpen!

Gaat er iemand nog iets leuks doen, dit weekend?

13. Bibi26

Bibi26 Fanatiek lid

20 mrt 2010
    3.050
    0
    0
    @ Guusje; fijn, zo snel al de intake. Hopelijk hoeven jullie niet al te lang in de mmm te blijven. Ik hoop heel erg voor je dat de eerste poging zal slagen! Alvast veel succes en sterkte de komende tijd!

@ Robertha en jenna; druk op zoek naar een kamertje, wat leuk! :) Wel even showen als jullie iets hebben gevonden hè?

@ Kipkip; heb je even een pm gestuurd over de ovutesten, lief van je. :)

@ hier; alles prima. Vanavond beginnen met ovutesten! Hoop toch zo dat ik mijn eitje kan vinden!!
    En zoals jullie zien een nieuwe pendel. Laat deze dan alsjeblieft uitkomen...*schietgebedje*
    Met de logeetjes was het super gezellig! Gisteren naar de Beekse bergen geweest, eerst op safari en toen naar speelland. 's Ochtends hadden we al gezellig appelflappen gebakken. Ik vind dat zo gezellig, een beetje met die meiden deddelen in de keuken. :D Over een maandje komen ze weer een nachtje slapen.
    Jullie nog plannen dit weekend? Ik heb morgen bbq bij mij op het werk, is het ook echt weer voor. ;) Ben benieuwd, maar we zullen het niet droog houden vrees ik. En maandag moet ik alweer beginnen bij de Pabo, heb m'n vakantie niet zo handig gepland. Dus ik weet nog niet of ik ga, ik wil eigenlijk nog even niet aan studeren en werken denken. :p

14. TuttiFrutti

TuttiFrutti Bekend lid

13 jan 2008
    540
    0
    0
    begeleidster van mensen met een verstandelijke bep
    Pig-City
    Hallo allemaal,

Leuk er zijn er al een stel op kamer jacht, wel showem hoor ben benieuwd wat jullie kiezen!!

Guusje, fijn dat de intake zo snel is, hopelijk snel goed nieuws van jouw kant!!

Jolijn ook op het wachtbanktje...

Wij gaan vanavond rijden richting Frankrijgk, heerlijk 2 weken op vakantie!!

Iedereen succes met alles en hopelijk weer een naam in het roze gedeelte erbij als ik terug kom ;)

Tot snel, ik zal proberen om wat zon hiermee naar toe te nemen op de terug weg :D

15. Jenna09

Jenna09 Fanatiek lid

30 aug 2006
    1.017
    0
    0
    Tuttifrutti, veel plezier op vakantie! hopelijk een vruchtbare!!:)

Hier morgen de doop van ons neefje. Dus lekker even een feestje!!
    Voor de rest een rustig weekend eigenlijk, maar ik klaag niet, vind het even prima zo!

16. Jenna09

Jenna09 Fanatiek lid

30 aug 2006
    1.017
    0
    0
    Bibi een leuke tijd gehad zo klinkt het. De beekse bergen zouden echt super zijn! Als J groter is wil ik er zeker ook een keer heen!
    Veel succes met de testen, hopelijk brengen ze veel duidelijkheid!!

17. kipkip

kipkip Fanatiek lid

11 feb 2008
    2.578
    0
    36
    Tuttifrutti; waarschijnlijk lees je het al niet meer maar een hele fijne vakantie gewenst! Geniet van de zon en elkaar.

Bibi; ik pb je zo terug.

Guusje; spannende tijd ga je tegemoet, ik wens jullie heel veel succes. Ik duim voor een snelle zwangerschap zodat het hele ziekenhuisgebeuren niet zo lang hoeft te duren.

Hier vandaag ook nog even gekeken naar kamertjes, ik principe weten we al wat we willen voor ons dochtertje, een peuterkamertje van de Ikea. Of we moeten nog iets anders leuks tegenkomen voor die tijd. En vanochtend lekker gezwommen met die kleine smurf.

18. Bibi26

Bibi26 Fanatiek lid

20 mrt 2010
    3.050
    0
    0
    @ Tutti frutti; geniet van je vakantie! :)

@ jenna; Beekse bergen is echt heel leuk! Ons jongste nichtje is 5 en zij is eigenlijk wat te jong voor de safari. Wij gingen met onze eigen auto en zij kan niet al te lang stil zitten. ;) Gelukkig kan je wel halverwege stoppen en even de speeltuin in. Maar toen we bij Speelland kwamen was ze echt ontzettend blij, ze ging meteen helemaal los. :D Dus je hebt ook voor ieder wat wils daar en zo met je eigen auto langs de neushoors en giraffen blijft speciaal vind ik.

@ hier; al een vrij duidelijke streep op de ovutest dus ben al voorzichtig een beetje blij. Ziet ernaar uit dat er een eitje onderweg is. :)

19. Bibi26

Bibi26 Fanatiek lid

20 mrt 2010
    3.050
    0
    0
    haha Kipkip, timing hebben wij zeg. :D
    Leuk hoor, kamertjes kijken! Ik zie je pb wel verschijnen. ;)

20. Jolijn2008

Jolijn2008 Actief lid

18 nov 2008
    114
    0
    0
    Zuid Holland
    @ Guusje; Prettig dat jullie zo snel terecht kunnen voor een intake. Hopelijk kunnen jullie ook snel verder met de rest...

@ Jenna; Klinkt wel ideaal zo'n kamertje waar ze mee kunnen totdat ze het huis uit gaan... Hopelijk is het er nog voor jullie! Leuk een doop! Is toch ook anders in België dan hier. Ook de peter en meter hebben in België een hele andere rol (tenminste als ik het vergelijk met mijn eigen peter en meter en die van mijn man -zijn peter en meter komen uit België-).

@ Bibi; Wat goed dat je ovu-test al kleurt! Ben benieuwd! Beekse bergen klinkt leuk! Jolijn heeft daar nu ook nog geen oog voor, maar misschien als ze wat groter is...

@ Tuttifrutti; Fijne vakantie (denk dat je al lang onderweg bent, maar toch...)

Het is hier niet spannend deze maand... Door ziekte van mij en m'n man niet kunnen klussen op het juiste moment... Dus van mij mag het opschieten...
    Mijn temp verloopt eigenlijk iedere maand op deze manier. Is echt heel regelmatig. Behalve dan dus dat mijn ei 2 dagen later is geweest (waarschijnlijk). Overigens wel raar omdat alle overige kenmerken wel op dag 15 wezen... Nog even geduld voor ons dus...
    Wil komende maand wel ovu-testen gaan gebruiken, maar met die van mat-care is er geen LH piek te vinden... Maar eens met een ander merk proberen...

M'n man moest werken vandaag, dus morgen een lekkere rustige dag als het goed is met z'n drietjes. Ik heb alleen oproepdienst, dus hoop dat het rustig zal zijn...

Deel Deze Pagina