Wie nog vanaf april - mei voor een spruitje??

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Jenna09, 15 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bibi26

Bibi26 Fanatiek lid

20 mrt 2010
    3.050
    0
    0
    @ Jolijn; ik gebruik ovutesten van Sensitest en de vorige keer dat ik ze gebruikt heb werkten ze prima. Heb er toen bij getempt en de testen gaven precies mijn piek aan. Misschien kun je die eens proberen, ik heb gewoon de goedkope dipsticks.

2. kipkip

kipkip Fanatiek lid

11 feb 2008
    2.578
    0
    36
    Wat een rotweer, bah.

Hoe is het verder met de dames hier?

Morgenochtend komt MVM, kan ik ieder geval weer even testen. Ik merk zo weinig van het zwanger zijn dat ik af en toe begin te twijfelen.

3. Jenna09

Jenna09 Fanatiek lid

30 aug 2006
    1.017
    0
    0
    Kipkip, dat had ik in het begin ook!

bibi en jolijn, ik heb een paar maanden geleden ook sensitesten gebruikt. Wel maar één maand... Maar moet zeggen dat ik mijn ei duidelijk gevonden heb ermee. De echo achteraf wees ook uit dat ik er recht op zat met mijn vermoeden, dus hier ook een tevreden klant!

Dadelijk naar het doopsel en dan feestje, tof tof tof! Kijk er naar uit! Hoop dat J het wel netjes gaat houden in de kerk, niet dat ze er volgend jaar nog over spreken;):D

Hier gisterenavond onverwacht een logee gekregen, een jongen die vier maand jonger is dan J, maar t was heel leuk. Ze hebben de ganse voormiddag heerlijk samen gespeeld en gegeten. Was tof voor de ventjes! J kreeg ook geen jaloerse kuren, dus dat zit ook al wel weer goed. Soms kwam hij zo even op mijn schoot nestelen, zo precies om te zeggen, je mag hier spelen maar dit is mIJn mama:D Vond dat wel heel lief eigenlijk, de schat!

4. kipkip

kipkip Fanatiek lid

11 feb 2008
    2.578
    0
    36
    Jenna; en heeft J een onvergetelijke indruk achtergelaten op het doopfeestje? Leuk dat hij zo leuk gespeeld heeft met dat andere kindje!

Ons meisje was vandaag een beetje ziekjes, 3 1/2 uur geslapen overdag en nu ligt ze al weer een uur te tukken. Hoop dat ze van al dat slapen een beetje opknapt.

5. kipkip

kipkip Fanatiek lid

11 feb 2008
    2.578
    0
    36
    Gelukkig ook een knaltest van MVM, dus ik kan nu ook gaan plassen.

Wat is het hier stil zeg...ECHOOOOO

6. Jenna09

Jenna09 Fanatiek lid

30 aug 2006
    1.017
    0
    0
    Inderdaad heel stil stil stil.....

J is gisteren enorm flink geweest!! joehoe:D Rondgelopen in de kerk maar heel braaf eigenlijk, bleef overal mooi af gelukkig!!

Kipkip, wat houdt mvm precies in, want hier in b is dat niet

7. kipkip

kipkip Fanatiek lid

11 feb 2008
    2.578
    0
    36
    Moeders voor Moeders, tijdens de piek van het hcg hormoon (dus vanaf week 6 t/m 16) moet je alle plas verzamelen en dat wordt dan verzameld en daar wordt pregnyl van gemaakt. Dit helpt dames die geen eisprong op de natuurlijke wijze hebben.

8. kipkip

kipkip Fanatiek lid

11 feb 2008
    2.578
    0
    36
    Klopt dat het in Belgie niet is. Die dame van MVM zei dat het naar Belgie en Duitsland getransporteerd word. Dus de nederlandse dames plassen ook om de belgische en duitse dames te helpen.

9. Jenna09

Jenna09 Fanatiek lid

30 aug 2006
    1.017
    0
    0
    Ah zo! Bedankt dan allemaal! Want om J te krijgen heb ik inderdaad pregnyl moeten spuiten...

Hier trouwens niet zo goed nieuws over het kamertje... Ze hebben net gebeld (normaal woensdag pas) en enkel de kleerkast is nog voorraadig...:( we zullen dus een ander kamertje moeten kiezen.
    Maar we hadden vorige week al eentje zien staan die ons wel aansprak, dus waarschijnlijk is de keuze al gemaakt! Dat is een kamertje lijkt op dat van J, een iets andere kleur en andere handvaten, maar het model is grotendeels hetzelfde!

10. robertha

robertha Bekend lid

14 okt 2008
    816
    0
    0
    Hallo *zwaai zwaai*

Even gauw; hier gaat alles prima. Een druk weekend gehad, ons meisje heeft vanacht liggen spoken en vandaag gewoon gewerkt dus ben helemaal op. Ik merk ook nog niet veel, behalve dat ik héél goed kan ruiken en 's middags een dip krijg. Maar als dat alles is, hoor je mij niet klagen!
    Nu ligt ons meisje weer op bed dus heb ik even rust, maar ik zal wel vroeg in bed liggen;)

Jenna, balen van het kamertje! Ben benieuwd naar het andere kamertje...

Kipkip, altijd fijn, nog een knaltest;) Fijn dat alles gewoon goed gaat. Gaat het nu alweer beter met de kleine?
    Die van mij slaapt nooit zo lang overdag. 's ochtends slaapt ze een half uur en 's middags 1,5 uur (hooguit 2 uur) maar ze slaapt normaal wel al heel goed door van 7 tot 7.

Bibi, al een ei op het spoor?:)

Nog 1 week tot de echo....! ;)

11. kipkip

kipkip Fanatiek lid

11 feb 2008
    2.578
    0
    36
    Moet zeggen dat ik nu wel redelijk gesloopt ben, meisje was nog steeds niet de oude, veel krijsen. Ik denk weer een aantal kiezen/hoektanden want ze had ook een paar heerlijke poepluiers vandaag.

Zo maar lekker op de bank.

Bibi, pakketje is vandaag verstuurd, had je al een duidelijke test?

12. Bibi26

Bibi26 Fanatiek lid

20 mrt 2010
    3.050
    0
    0
    Dank je wel Kipkip! Nog geen duidelijke test helaas, streepjes blijven licht. :( Zit pas op dag 14 nu dus kan ook nog wel even duren, maar ik wil een ei!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Duidelijk toch? :p
    Fijn dat de mvm test zo duidelijk was! Toch weer even bevestiging hè, dat lijkt me wel prettig in het begin van de zwangerschap. ;)

@ Robertha; dat wordt aftellen meid, spannend hoor en leuk natuurlijk. :)

13. Fransa

Fransa Niet meer actief

Ben er echt nog hoor, alleen echt veeeeeeeeeeeeeel te druk om te schrijven!

14. kipkip

kipkip Fanatiek lid

11 feb 2008
    2.578
    0
    36
    Bibi, balen maar met zo'n lange cyclus als de vorige keer kan je ei best veel later zijn.

15. Twijfel

Twijfel Fanatiek lid

4 mei 2010
    2.003
    1
    0
    huisvrouw/moeder
    Noord Brabant
    Kipkip: heerlijk die bevestiging van MvM. Hoe gaat het met je kleine kippetje?

Bibi: altijd leuk zo'n dagje Beekse Bergen. Is bij ons ook een van de favorieten omdat ze voor iedere leeftijd wel iets hebben.
    Ik hoop voor je dat je je ei deze maand heel goed kan vinden (en dat de zwemmertjes hat ook kunnen vinden ;))

Jenna: wat knap dat J zich zo goed gedragen heeft. Denk dat je je op zo'n moment erg trots voelt over hem. Leuk ook dat het zo goed ging met het logeetje.
    Jammer dat ze het kamerte niet meer hebben, maar is die andere ook een meegroei kamer?

Robertha: heerlijk dat je over een weekje mag gaan genieten bij de vk. :)

Fransa en Tuutifrutti: leuk dat jullie nog steeds meelezen.

Mijn lichaam doet weer eens raar (zie handtekening). Volgens mij heb ik toch echt op dag 14 mn ei gevoeld en dan zou ik inmiddels toch wel mn menstr moeten krijgen :( Normaal heb ik ook een paar dagen ervoor beetje bruin als ik afveeg en dat heb ik nu ook nog niet. We hebben ons deze maand echt keurig ingehouden :D en veilig geklust. Maar het wordt nu toch wel weer (leuk) spannend. Dat zou echt weer wat voor ons zijn, om zwanger te worden op het moment dat wij denken dat de timing qua uitgerekende datum niet uit zou komen :D. Als het morgen nog niet doorkomt, dan ga ik maar eens een testje kopen en woensdag ochten toch maar testen. (Zou wel humor zijn) Zo zie je maar...

16. robertha

robertha Bekend lid

14 okt 2008
    816
    0
    0
    Bibi, dat is heel duidelijk;) En nu zorgen dat de eitjes ook luisteren en een de zaadjes een beetje verleiden:)

Twijfel, zo was dat bij mijn ronde ook elke keer. Ik dacht elke keer dat het niet kon, maar vond het dan toch weer spannend als het langer duurde. En nu zwanger geworden met de eerste zaadjes die erop los gelaten werden;) Het kan dus wel!

Jenna, hebben jullie ook lekker weer vandaag? Hier schijnt het zonnetje lekker.

Fransa *zwaai* kom maar weer langs als je meer tijd hebt;) Alles goed met het buikje (en natuurlijk wat daarin zit)?

Kipkip, gaat het weer wat beter? Die tandjes kunnen idd heel vervelend zijn. Mijn meisje krijgt elke keer oorpijn als er een tand doorkomt (zijn er nog niet zoveel;)) maar is ook vervelend. Hopelijk is het snel weer over!

Liefs

17. Jenna09

Jenna09 Fanatiek lid

30 aug 2006
    1.017
    0
    0
    Kamertje, het kamertje dat we nu op het oog hebben is inderdaad ook een meegroeikamer, dus mooi meegenomen.

Robertha, hier ook mooi weer ja! Heerlijk, dat zonnetje, je knapt er ineens echt van op!! De kleine kwaaltjes komen dus op, dan geloof je beter dat je zwanger bent hé!! Hier is het ook bij die kleine kwaaltjes gebleven, hoop voor jou op hetzelfde!!

bibi, t is inderdaad duidelijk!!!:D Als je ei het nu nog niet door heeft...;)

Hoi Fransa, echt heel druk precies, wordt het binnenkort wat rustiger voor je of is dat nog niet in het verschiet?

Kipkip, tanden arghhhh. Hier is er eentje door van vorige week (een kies) Gisteren stond er plots ook een kies van boven en nog een andere zie je heel duidelijk zitten...

Twijfel, wat maak jij het lekker spannend:). Zou je het heel erg vinden moest het nu toch raak zijn? Of zou je toch ontzettend blij zijn?

*ego aan* Hier behoorlijk zenuwpees... Morgen is de eerste schooldag en dan moet ik morgen namiddag of in de loop van de week naar de arbeidsgeneesheer. Die beslist dan over werken of thuis blijven. Maar het is zo vervelend dat ik nu nog steeds niet weet wat er me de komende maanden te wachten staat. Ik weet zo graag op voorhand wat er te gebeuren staat... Hoe controlefreak...? IK???:)
    Gisteren had ik echt buikpijn, hoofdpijn, mottig gevoel en dat allemaal van zenuwachtigheid over de onzekerheid...
    Sorry maar t moest er even uit... *ego uit*

Voor de rest alles ok hier hoor;);)

18. Jenna09

Jenna09 Fanatiek lid

30 aug 2006
    1.017
    0
    0
    Zo hier even van het droge weer geprofiteerd en het gras gemaaid!

19. Twijfel

Twijfel Fanatiek lid

4 mei 2010
    2.003
    1
    0
    huisvrouw/moeder
    Noord Brabant
    Nog steeds geen ongi, dus ik heb vandaag maar meteen de kv 2v5 testen gehaald. En weet je wat het rare is, als ik nu toch niet zw zou zijn zou ik toch weer teleurgesteld zijn. :) (Terwijl het dus eigenlijk niet zou kunnen, maar dan denk ik weer: er kan toch een scheurtje in de cd hebben gezeten?) Snappen jullie het nog?
    Weet alleen nog niet of ik meteen morgen ga testen. Volgens de vk van dit forum kan er 20 dagen zitten tussen je ei en je ongi. Dat zou dan donderdag of vrijdag zijn, dus ik denk dat ik braaf tot vrijdag wacht. Vind het jammer om er steeds een te "verspillen" en wat maken 1 of 2 dagen wachten nou uit op 9 maanden? (Zeg ik om mezelf wijsheid aan te praten :D)
    Ik hou jullie op de hoogte

20. Twijfel

Twijfel Fanatiek lid

4 mei 2010
    2.003
    1
    0
    huisvrouw/moeder
    Noord Brabant
    Jenna: af en toe een ego berichtje is helemaal niet erg; daar zijn we toch ook voor. Lekker als je alles even van je af kan schrijven.
    Ik zou er ook helemaal onzeker van worden als ik niet wist wat me de komende maanden te wachten stond. Volgens mij zijn alle vrouwen toch een beetje controlefreaks.
    Heerlijke afleiding werken in de tuin.

Deel Deze Pagina