Wie nog vanaf april - mei voor een spruitje??

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Jenna09, 15 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jenna09

Jenna09 Fanatiek lid

30 aug 2006
    1.017
    0
    0
    Ja inderdaad, afleiding had ik echt gezocht daar! Gisteren met dat slechte weer leek de dag wel dubbel te duren... Pffff Vandaag ging het stukken beter!
    Enne... bedankt voor t begrip:)

Ken dat gevoel van toch teleurgesteld te zijn bij nega test en eigenlijk nu niet zwanger willen worden... Wij hebben bij onze eerste ook een staking ingelast wegens minder goede periode, en toch telkens teleurgesteld als de ongi doorkwam.
    Ben echt benieuwd wat de test dan gaan doen binnenkort! Ferm dat je nog zolang kan wachten!
    Hoop op de uitslag die je hoopt te zien te krijgen!! (snappie?)

2. kipkip

kipkip Fanatiek lid

11 feb 2008
    2.578
    0
    36
    Twijfel, wat maak jij het weer spannend. Ben benieuwd!

Bibi, EI al gespot? Bij mij werd het streepje trouwens nooit zo donker als het moest maar wel duidelijk donker en dan weer lichter. Dus ik heb voor mezelf het meest donkere streepje aangehouden.

Jenna, spannend morgen dat gesprek. Maar waar hangt het dan vanaf wat ze beslissen?

Kippetje was vandaag wel weer in haar goede doen. Althans, denk ik, want ze was de hele dag op de creche. Ze gaat nu officieel van de baby naar de dreumesgroep. Wat gaat het toch hard!

3. Jolijn2008

Jolijn2008 Actief lid

18 nov 2008
    114
    0
    0
    Zuid Holland
    Mijn ongi is door. Denk dat mijn ei vorige maand idd 2 dagen later was, want m'n cyclus was ook 2 dagen langer dan normaal.

NOD:

30-08: Twijfel (oefenrondes, 4e kindje)
    05-09: Denzel (4e ronde, 1e kindje)
    28-09: Jolijn2008 (4e ronde, 2e kindje)
    06-10: KellyAernoudt (3e ronde, 2e kindje)

Anders:
    Guusje44: Ronde 3, 2e kindje dmv hormonen
    Bibi26: Ronde 6, 1e kindje (wacht de ovutesten af en bereken dan NOD)

Zwanger:
    Cherie (1e ronde, 3e kindje) uitgeteld 22-01-2011
    Mimi (1e ronde, 2e kindje) uitgeteld op 23-01-2011
    Fransa (2e ronde, 2e kindje) uitgeteld op 28-01-2011
    Jenna09 (1e ronde, 2e kindje) uitgeteld op 13-02-2011
    Cindy1981 (1e ronde, 3e kindje) uitgeteld op 25-03-2011
    Otje1975 (2e ronde, 2e kindje) uitgeteld op 18-04-2011
    Robertha (1e ronde, 2e kindje) uitgeteld op 24-04-2011
    Kipkip (5e ronde, 2e kindje), uitgerekend op 28-04-2011
    Paard van Robertha (3e ronde, 5e kindje) uitgeteld op 05-05-2011

Afspraken
    Robertha 1e echo: 06-09-2010
    Robertha VK : 27-09-2010
    Jenna09 20w echo: 28/-09-2010

4. Bibi26

Bibi26 Fanatiek lid

20 mrt 2010
    3.050
    0
    0
    Jammer Jolijn. Succes in deze nieuwe ronde!

@ Jenna; en, hoe is het vandaag allemaal gegaan? Ik heb vandaag kennis gemaakt bij mijn nieuwe stageschool en ik heb zóveel zin om te beginnen! :) Het is speciaal basisonderwijs dus best zwaar denk ik, maar ook heel leerzaam en dankbaar. Ik begin dinsdag.

@ Kipkip; nee, nog steeds geen ei. :x Moet mijn testje van vandaag nog doen hoor, zo rond 19:00. ;) Maar inderdaad, als mijn cyclus weer zo lang is kan het nog wel een week duren voordat mijn ei komt dus geduld hebben maar weer.

5. robertha

robertha Bekend lid

14 okt 2008
    816
    0
    0
    sorry ladies,

ben vandaag erg moe en 's middags een dip (lees: misselijk). Heb met mn man afgesproken dat we het volgende week bekend gaan maken (na de echo) Had echt moeite om vandaag op t werk niet te zeggen wat er echt speelt. Had nl een chocolaatje gehad in de middag maar die is er dus ook weer uit gekomen:(
    Nu krampjes links van mn buik dus voel me meteen weer heel onzeker (weet ook niet waarom) en kan niet wachten tot maandag....
    Ben er morgen weer want dan ben ik vrij.

Liefs

6. Twijfel

Twijfel Fanatiek lid

4 mei 2010
    2.003
    1
    0
    huisvrouw/moeder
    Noord Brabant
    Hier even snel berichtje; ik heb het superdruk de komende dagen. Maarrrrr nog geen ongi te bekennen.

7. robertha

robertha Bekend lid

14 okt 2008
    816
    0
    0
    Hey!

Jenna, hoe was het gister gegaan? Heb je een foto van het kamertje? Ben niet nieuwsgierig of zo hoor;):)
    Is ook lekker om in de tuin bezig te zijn. Dat doe ik vrijwel nooit omdat mn man een hovenier (tuinman) is:D. Hij doet alles buiten bijhouden en ik binnen.

Twijfel, geen ongi maakt het toch wel spannend! Dat gevoel had ik dus ook elke keer. Succes de komende dagen!

Kipkip, is ze al op de dreumesgroep geweest? Hoe ging het? Ik werk op een verticale groep, zodat ik met kinderen van 0 tot 4 jaar kan werken/spelen. Die afwisseling vind ik erg leuk. Bij zulke overgangen besef je inderdaad hoe snel het allemaal gaat.:$

Jolijn, hoe gaat het bij jou? ronde 4 alweer, hoe lang deden jullie er de vorige keer over om zwanger te worden?:)

Bibi, eitje al in zicht? *roept het eitje even tot orde*
    Zo, nu moet het vast beter gaan;). Wanneer moet je beginnen op je werk?:)(ben een beetje van de leg)

Hier gaat het 's ochtends nog wel, maar 's middags wordt ik mega-misselijk. Dat maakt het niet makkelijker om te verbergen. Wat loop ik nou te zeuren, hoop dat het over een tijdje weer over is...

Fijne dag!

8. Jenna09

Jenna09 Fanatiek lid

30 aug 2006
    1.017
    0
    0
    Pc doet raar, dus als de reactie even vreemd doet...

Robertha, zeur maar even hoor, dat doet deugd!!

Heb trouwens gisteren ook veel gezeurd! De directeur had dus geeeeeen afspraak gemaakt met de arbeidsgeneesheer:$!!!! Heb dus nog alles zelf moeten regelen, met het gevolg dat ik pas donderdag naar de arts kan... Nog even onzekerheid dus, maar voorlopig moet ik dus wel al thuis blijven en hopen dat de arts mijn formulieren met terugwerkende kracht invult. Ach we zien wel weer wat het wordt.

Robertha, ik hoop dat we zondag het kamertje kunnen gaan bestellen en dan zal ik een foto in mijn album zetten, beloofd!!!
    De kwaaltjes beginnen dus goed op te komen. Die steken had ik ook, dat is blijkbaar de baarmoeder die groeit! Nu heb ik er nog soms last van hoor, dus t zal wel allemaal normaal zijn!! Binnenkort dus echo spannend!!!! Hoop voor je mee op goed nieuws en dan het grote nieuws de wereld insturen!!! Tof hé!

Bibi, voor jou zit de vakantie er dus ook bijna op!! Nog even genieten. Speciaal onderwijs lijkt me ook zwaar, heb er geen ervaring mee.
    Bij ons is gisteren alles vlot verlopen met de kindjes, geen echte huilertjes, dus dat is leuk om te starten!

Jolijn, een nieuwe ronde met nieuwe kansen!!! Veel succes!!

Kipkip, het hangt van je beroep af of je thuis moet blijven en kleuterleidsters en kinderverzorgster moeten bij ons in belgie 9/10 kans thuis blijven. T is dus niet echt een gesprek of zo..
    En al zo een grote meid, leuk hé als ze zo vooruit gaan! En aan de andere kant denk je, alweer een afgesloten fase...

Twijfel, je kent wel wat van spanning maken hé!!! Wanneer ging je testen?

9. kipkip

kipkip Fanatiek lid

11 feb 2008
    2.578
    0
    36
    Ga het morgen ook maar op mijn werk vertellen, kan het niet meer voor me houden, haha. Ben wel moe, maar dat komt omdat ik 's nachts niet kan slapen, tja en als je dan maar 5 uurtjes slaapt ben je moe maar dus niet specifiek van de zwangerschap.

Toch vreemd, Jenna. Weet jij waarom dat in Ned niet zo is? Bij ons op de creche werken die dames door tot 36 weken.

Ons dochtertje gaat morgen officieel naar de dreumesgroep maar heeft daar wel al een aantal keren gewent en ze is er aan toe. Ze schreven ook dat ze goed van zichzelf af kan bijten, haha.
    Gaat inderdaad snel maar gelukkig krijgen we de kans om het allemaal nog eens mee te maken.

Twijfel, al getest???

En Bibi, al een ei gespot???

10. Jolijn2008

Jolijn2008 Actief lid

18 nov 2008
    114
    0
    0
    Zuid Holland
    @ Robertha; Ik ben de bij onze dochter stopt met de pil in februari. Ik was gelijk de eerste maand zwanger. Helaas werd dit een MA. Ik ben toen 5 juli gecurreteerd. Daarna een maand wachten. Dus vanaf augustus zijn we bezig geweest. Ik had toen in februari een posi test, en eind september keek ik onze prachtige dochter voor het eerst in haar mooie ogen.
    Vervelend dat je misselijk bent 's middags. Dan is het ook heel lastig om niks te vertellen. Wat dat betreft hebben we het in ons beroep makkelijk, zodra je test positief is, moet je het eigenlijk gaan vertellen. Wil dan echt niet meer in de straling staan...

@ Jenna; wat vervelend zeg dat je directeur niks had geregeld... de vriendin van de neef van mijn man werkt ook met kinderen in B. Zij mocht ook niet meer werken tijdens haar zwangerschap. Is in B. toch allemaal heel anders geregeld. Jullie krijgen ook bij de geboorte van een kindje toch een geboortetoeslag (of hoe je dat ook noemt...) hier kennen wij dat niet.

@ kipkip; wat een grote meid wordt het dan als ze naar de dreumesgroep gaat... Ik vond dat bij onze dochter een moeiljke stap. Ze moest toen meteen aan tafel zitten tussen al die grote kinderen... En nu is zij de grootste van de groep en gaat ze over een maandje naar de ukken.

@ bibi; leuk een stage speciaal onderwijs. Wat voor soort school is het waar je gaat beginnen? Ik heb toen zmlk gedaan (kindjes met down e.d.). Was erg leuk en bijzonder! Heel veel plezier in ieder geval in je stage!

Hier alles z'n gangetje. We kunnen nu weer verder in deze nieuwe ronde! Moet over 2 weken naar de gyn voor controle van de vleesbomen. Ben benieuwd!

11. Twijfel

Twijfel Fanatiek lid

4 mei 2010
    2.003
    1
    0
    huisvrouw/moeder
    Noord Brabant
    Sorry, ik heb echt geen tijd om te lezen of uitgebreid een bericht te sturen, maar ik wil jullie niet langer in spanning laten.
    Helaas: sneeuwwit. Nog steeds geen regelmaat dus. :(:) (Ben ik blij of teleurgesteld? Ik weet het zelf niet.)

12. kipkip

kipkip Fanatiek lid

11 feb 2008
    2.578
    0
    36
    Twijfel; ik hoop in ieder geval dat je snel duidelijkheid hebt.

Robertha; hoe is het met de misselijkheid? Lekker weekend nu?!

Ik heb het vandaag verteld op mijn werk, wel een beetje lastig want de vrouw van mijn collega heeft onlangs 2 miskramen gehad. Maar goed, hij reageerde goed en stond er ook open voor dat ik 4 uur minder wil gaan werken. En wat mij betreft gaat dit asap in, ik merk dat 2 dagen per week oppassen een beetje te veel wordt voor mijn schoonmoeder.

Hoe is het met de rest van de dames???

Deel Deze Pagina