Jenna: Vandaag dus ook nog een leuke dag. Fijn dat zaterdag geslaagd was, het is inderdaad laat geworden, maar als het gezellig is heb je een daagje bij komen er ook voor over hè. HIHI, ja die naam, was een verkeerde zwangerschapshormoon denk ik Dank u, ik zing alles eigenlijk spat zuiver. Mocht je afvragen waarom ik dan nog nooit met die talentenshows heb meegedaan, ik gun een ander ook wat
Kipkip: wat een heerlijke foto. Dank je wel dat je ons even laat meegenieten. Fijn dat het allemaal nog steeds goed gaat met haar. Pinkeltje: slim van je om naar de ha te gaan. En wat fijn dat je gerust gesteld bent. Hoop idd voor je dat je snel een echo krijgt. En kan me voorstellen dat je er graag met je moeder over wil praten. Hoe reageerde ze? Jenna: was het gezllig en ben je alweer bijgekomen van het feest?...o ik loop achter Veel plezier vandaag met je familie Met mij gaat alles prima. Gisteren zijn we een keer naar mn zwager en zn vriendin geweest zonder de kids (doen we normaal nooit). Maar het was de sterfdag van de ouders (!) van mijn man en zwager en wilden een keer met zn vieren zijn. We wisten niet hoe die dag zou gaan verlopen. Was gelukkig uiteindelijk erg gezellig we hebben als een stel kleuters op/met de wii gespeeld We hebben afgesproken vaker af te spreken zonder de kids; dat is toch anders. (Alle andere keren blijven ze gewoon meegaan hoor naar oom en tante) We hebben hun nu ook verteld dat we graag een 4e zouden willen. Zij was meteen enthousiast, hij begon helaas meteen over de financien Maar ja, dat is een reactie die we wel vaker zullen gaan krijgen als het eenmaal echt zover is. Gisteren is onze oudste met de jongste naar de sinterklaas intocht in het dorp geweest. Toen ik hem vroeg of hij dat wilde doen, zei hij meteen "ja" Ik vind het zo leuk van hem dat hij echt altijd wil helpen en nooit te beroerd is om zn broertje(s) mee te nemen.
Ik weet het, ik weet het, je moet niet blijven testen en testen, zonde van het geld en je schiet er niets mee op en het kan zoooo teleurstellen. Maar... na de HA had ik toch echt behoefte aan een test, heb dus bijna de hele dag op mijn werk mijn plas op zitten houden voor een "ochtendurine" en net toch stiekem weer getest , en wat een knaltest! Ik weet dat wanneer het mis is je nog steeds hCG in je lijf hebt, en bij een onvolledige vmk zelfs het hCG nog iets kan stijgen, maar ik wordt hier zelf weer helemaal positief van, dus... Tadaaa het resultaat :
O Pinkeltje, ik snap het helemaal hoor. Maar het lijkt me nu echt duidelijk. Ik hoop voor je dat het bruinverlies ook snel stopt zodat je wat meer vertrouwen erin krijgt.
Wow wat is er weer veel geschreven! Das zeker een mooie test, Pinkeltje! Mijn moeder zei altijd: Wie dan leeft, wie dan zorgt. Oftewel: Geniet nu lekker van het zwanger zijn want als het mis gaat, kun je altijd nog onzeker en verdrietig zijn. Maar daar gaan we lekker niet vanuit want deze test is hééééél mooi! Jenna, Nog GEFELICITEERD!!!! Wat fijn dat het zo gezellig was! Ik snap niet hoe je het vol hebt kunnen houden zaterdag tot diep in de nacht, ik zou allang plat liggen. Ook leuke kado's gekregen? Kipkip, fijn om te horen dat het nu wat beter gaat met jullie meisje en wat een lieve foto!!! Lijkt me zo leuk als je kindje zoiets gaat doen. Hoewel die van ons ook erg schattig kan zijn, vind ik zulke dingen altijd erg leuk om te zien. Wat goed dat je nog tennist! Ik probeer 1x in de week te fitnessen (heb een aangepast programma gekregen) maar goed dat je het nog vol kunt houden! Twijfel, gellige dagen gehad dus? Zulke afspraken maken we idd veel te weinig. Wij gaan ook volgende week uiteten met vrienden, zonder kids. TF, hoe voel je je nu? Alweer 10 weken! Bibi, zulke beslissingen zijn lastig, maar alleen jullie kunnen die maken. Succes! Ik hoop dat de HA lekker niet meer nodig is! Ik ben een paar dagen niet geweest omdat ik alles aan het voorbereiden ben voor de verjaardag van ons meisje. Morgen is nl de grote dag en is ze definitief baby af. Ik heb al traktatie gemaakt (cakejes met marsepein versierd) voor morgen voor de visite die komt. Want zondag vieren we haar verjaardag voor de familie en vrienden. Donderdag trakteren op het kdv, dus moet ik nog wat cakejes bijmaken en vrijdag ga ik zelf proberen een taart te maken met marsepein. Ik hoop dat het gaat lukken, maar anders kan ik zaterdag altijd nog even naar de winkel voor een taart. Verder gaat het wel prima hier. Liefs
Twijfel: heerlijk zo'n avondje!! Als je grotere kinderen hebt zitten ze er natuurlijk ook langer bij, kan me voorstellen dat het heerlijk is om even onder elkaar te zijn. Heb jij dan oppas, of kunnen de jongens alleen zijn (even nieuwsgierig) Wat super dat de oudste die jongste zo meeneemt. Kan me voorstellen dat je daar van geniet. Leuk dat zorgzame en dat hij het ook geen enkel probleem vindt. Pinkeltje: Groot gelijk heb je!! Ik snap heel goed dat je nog even hebt getest, dat is het enige tastbare wat je nu hebt. Wat fijn dat het een knaltest was/is. Hij is over duidelijk!!! Robertha: Ik voel me beter, nog wel moe en als ik te veel doe ben ik ook echt weer misselijk, maar merk duidelijk verbetering. Het genieten kan gaan beginnen Ja 10 weken, gaat hard hè. Zag toen ik mijn afspraak voor de echo invulde dat Jenna net na mij zit met een 30w echo Spannend, de eerste verjaardag!! Leuk dat je zo aan het bakken bent. Ik ben ook steeds meer aan het bakken en maken met marsepein, leuk is dat hè?! Het is leuk om te doen en als je echt even de tijd neemt kan je zoveel leuke dingen maken (de lat ligt nog erg laag bij mij hoor). Komt er veel visite? Hoe is het verder met je? Bij jouw schiet de zwangerschap ook al op, je gaat al richting de helft!!! @ hier: Vanmorgen aan de schoonmaak geweest. Er is een hoop blijven liggen door het niet lekker voelen van mij. Mijn vriend heeft wel alles aardig bij gehouden, maar echt even dingen grondig doen is de mist in gegaan. Nou even flink wat aangepakt, heerlijk om dan weer door je huisje te lopen
robertha: hmmm jammie, klinkt super lekker Wat knap dat je dat allemaal zelf maakt. Alvast een hele fijne verjaardag. Is wel raar he, dat ze nu echt geen baby meer is? TuttiFrutti: Deze keer was het 's middags en waren de jongste en oudste alleen thuis. (Wel onder toezicht van overbuuf in geval van nood). 's Avonds laat ik ze soms ok wel eens alleen, maar dan echt niet lang. Dan zit ik toch niet op mn gemak. Wat fijn dat jij je weer wat beter voelt en iets in je huis hebt kunnen doen.
Robertha: Gefeliciteerd met je dochter!!! Twijfel: Wat fijn dat de jongens alleen thuis konden blijven, was nieuwsgierig of dat al kon of niet Ik weet namelijk niet echt bij welke leeftijd dat zou kunnen, maar denk dat het ook aan het kind zelf ligt!!
Pinkeltje, jij ook al zo'n muzikaal talent!! Nog niet eraan gedacht om samen met TF een groepje te starten? Die test ziet er inderdaad zeeeeer positief uit!! Hopelijk zit het dus toch wel goed! TF, Lig hier krom achter de pc.... Wat een edelmoedige vrouw ben jij seg, om jezelf zo weg te cijferen voor de rest van de wereld!!! Twijfel, dat zijn zo van die dagen waar je altijd tegenop blijft zien hé! Maar wat goed dat hij toch nog leuk is uitgedraaid!! Hier proberen we daar ook altijd het beste van te maken en gewoon te genieten van het samenzijn. Niet zo leuk zo'n reactie over financien. Uiteindelijk moet niemand jou rekening maken hé! Wat tof dat de oudste mee wou gaan, lijkt me een leuk joch!! Leuk hé zo'n gekuist huis! Hier deed ik voor ik kinderen had alles op twee dagen tijd, maar dat lukt nu echt niet meer... Nu doe ik dan eens wat en dan eens wat... Dan blijft het ook wel altijd netjes en proper, maar heb je niet dat gelukzalige gevoel dat alles tegelijk proper is... maarja, een mens kan niet alles hebben hé. Robertha, Mercikes voor de felicitaties! Het vol houden ging redelijk omdat ik zaterdag namiddag ook niets maar dan ook niets gedaan heb. Alles was van vrijdag en zaterdag voormiddag in orde, dus het in de namiddag goed kunnen rusten. Zondag was dan wel een klein helletje waar ik door moest, maarja, als t leuk geweest is, is dat niet erg. Inderdaad leuke cadeaus, parfumbons, boekenbons, centjes en van mijn ventje heb ik een salontafel gekregen. Het was er eentje die ik een tijdje terug had zien staan en mooi vond. Maar omdat je niet alles ineens kunt kopen, heeft hij dat netjes onthouden en hem maandag cadeau gedaan, de schat!!! Van de familie heb ik ook nog mooie grote fakels gekregen voor in de tuin, zo kegelvormige! Het was echt leuk die dagen! Trouwens nog een dikke proficiat met je meisje van een jaar vandaag!!!! Vier maar goed en maak er een supertoffe dag van!!! Hier alles ok! Ben weer terug op mijn positieven sinds vandaag. Gisteren had mijn ventje nog een extra dagje vrij en hebben we eigenlijk nog maar wat nagelummeld. En daar wordt je dan echt pas lui van hé! Vandaag maar weer eens begonnen met het echte dagelijkse leven van opruimen en poetsen!!! Tja, t moet gebeuren hé! Met ons kleintje trouwens ook alles goed! Ik voel nu aan de bewegingen dat het echt wel minder plaats in mijn buik begint te krijgen, mijn buikje zit goed vol nu.
NOD: 05-09: Denzel (4e ronde, 1e kindje) 02-12: Bibi26 (8e ronde, 1e kindje( 05-12: Twijfel (2e ronde, 4e kindje) Anders: Guusje44: Ronde ?, 2e kindje 26 oktober weer naar de gyn om hopenlijk weer te beginnen Zwanger: Cherie (1e ronde, 3e kindje) uitgeteld 22-01-2011 Mimi (1e ronde, 2e kindje) uitgeteld op 23-01-2011 Fransa (2e ronde, 2e kindje) uitgeteld op 28-01-2011 Jenna09 (1e ronde, 2e kindje) uitgeteld op 13-02-2011 Cindy1981 (1e ronde, 3e kindje) uitgeteld op 25-03-2011 Otje1975 (2e ronde, 2e kindje) uitgeteld op 18-04-2011 Robertha (1e ronde, 2e kindje) uitgeteld op 24-04-2011 Kipkip (5e ronde, 2e kindje), uitgerekend op 28-04-2011 Paard van Robertha (3e ronde, 5e kindje) uitgeteld op 05-05-2011 TuttiFrutti (3e ronde, 2e kindje) uitgerekend op 13-06-2011 Jolijn2008 (5e ronde, 2e kindje) uitgerekend op 03-07-2011 KellyAernoudt (4e ronde, 2e kindje) uitgerekend op 09-07-2011 Pinkeltje82 (6e ronde, 1e kindje) uitgerekend op 23-07-2011 Afspraken Robertha controle vk 17-11-2010 Jenna09 afspraak gyn 25-11-2010 TuttiFrutti 12w echo 01-12-2010 Pinkeltje82 intake VK + 1e echo 02-12-2010 Jenna09 30w echo 07-12-2010 TuttiFrutti afspraak vk 13-12-2010 Echo en intake afspraak gemaakt en toegevoegd aan het lijstje. Iemand nog iets gehoord van de andere dames op het lijstje? We zijn al aardig wat pagina's met hetzelfde clubje aan het kletsen (ook gezellig!).
Ja dat is hij ook Ik ben echt trots op hem op alles wat hij doet ondanks zijn Asperger. Iedere leeftijd heeft echt iets bijzonders merk ik. De oudste wordt echt steeds meer zelfstandig en wil altijd helpen. De middelste begint soms echt te puberen en is best veel met zn uiterlijk bezig Hij begint echt mode bewust te worden en weet dat hij er goed uitziet. Ik moet hem wel een beetje dimmen, zodat hij niet te verwaand wordt. En de jongste is een heerlijke kroelkont; echt nog de jongste Ik kan zo van alledrie genieten Jouw buik is dus lekker aan het groeien? Heeft de oudste (ja, ja) het al door? Ik vind het idd ook steeds gezelliger worden hier. Pinkeltje: ja het klinkt miss niet vriendelijk, maar ik denk dat we sommigen eigenlijk wel van de lijst kunnen halen. Ik weet niet wat de rest ervan denkt? Nog 2 weekjes en dan mag jij naar binnen gluren; joehoe!
NOD: 05-09: Denzel (4e ronde, 1e kindje) 02-12: Bibi26 (8e ronde, 1e kindje( 05-12: Twijfel (2e ronde, 4e kindje) Anders: Guusje44: Ronde ?, 2e kindje 26 oktober weer naar de gyn om hopenlijk weer te beginnen Zwanger: Cherie (1e ronde, 3e kindje) uitgeteld 22-01-2011 Mimi (1e ronde, 2e kindje) uitgeteld op 23-01-2011 Fransa (2e ronde, 2e kindje) uitgeteld op 28-01-2011 Jenna09 (1e ronde, 2e kindje) uitgeteld op 13-02-2011 Cindy1981 (1e ronde, 3e kindje) uitgeteld op 25-03-2011 Otje1975 (2e ronde, 2e kindje) uitgeteld op 18-04-2011 Robertha (1e ronde, 2e kindje) uitgeteld op 24-04-2011 Kipkip (5e ronde, 2e kindje), uitgerekend op 25-04-2011 Paard van Robertha (3e ronde, 5e kindje) uitgeteld op 05-05-2011 TuttiFrutti (3e ronde, 2e kindje) uitgerekend op 13-06-2011 Jolijn2008 (5e ronde, 2e kindje) uitgerekend op 03-07-2011 KellyAernoudt (4e ronde, 2e kindje) uitgerekend op 09-07-2011 Pinkeltje82 (6e ronde, 1e kindje) uitgerekend op 23-07-2011 Afspraken Robertha controle vk 17-11-2010 Jenna09 afspraak gyn 25-11-2010 TuttiFrutti 12w echo 01-12-2010 Pinkeltje82 intake VK + 1e echo 02-12-2010 Kipkip 20w echo 02-12-2010 Jenna09 30w echo 07-12-2010 TuttiFrutti afspraak vk 13-12-2010
Ik zag dat er nog een verkeerde datum van mij in de lijst stond. Tevens even de 20weken echo erin gezet. Spannende dag Pinkeltje, we hebben beide 02-12 een echo! Hoe gaat het met het bloedverlies? Weer heeft ons dochtertje al 3 avonden niet gegeten, gister ook weer 40 graden koorts. Word er moedeloos van, heeft echt enorme invloed op mijn humeur, ook omdat ze dan 's nachts weer een paar keer wakker wordt omdat ze dan honger heeft en ik dus ook weer wakker ben en ik kan nu zo slecht tegen weinig slaap. We hebben afgesproken het nog tot maandag aan te kijken en anders naar de kinderarts te gaan, het is nu al dik 3 weken aanmodderen.
kipkip: jeetje wat vervelend dat het nu weer zo gaat. Vooral die koorts wijst er op dat er toch echt wel wat aan de hand is. Ik hoop dat je ha je dit keer een verwijzing zal geven voor de ka; vooral omdat ze bij het consternatie buro ook al vinden dat ze (te) klein is. Hopelijk is er niets ernstigs aan de hand, maar toch ff laten kijken denk ik. Sterkte
We houden Jolijn i.i.g. nog op de lijst Kipkip, ik sluit me aan bij Twijfel, 3 weken een rommelende gezondheid is veel te veel voor zo'n kleintje, zeker als er ook nog koorts bij komt kijken. Vind overigens het woord consternatiebureau echt een giller! Bloedverlies gaat rustig door, soms weer even een golf helder bloed, soms weer bijna een hele dag niets *zucht* Ben dus gewoon zwanger tot het tegendeel bewezen is ! Sinds vanochtend met golven misselijk, en (.)(.) worden langzaamaan gevoeliger (lijkt net of er lood in hangt, vooral als ik voorover buk) dus dat lijkt me toch nog positief, want dat komt toch door toename hCG?
Twijfel, amai, zo een sociaal ingesteld jongeman, en dat met Asperger!!! Dat is zeker eentje om fier op te zijn!! Je mag terecht fier zijn!! De meeste jonge gasten zonder Asperger zijn zelfs nog niet zo sociaal met hun jongere broers of zussen!! Hoe oud zijn jou mannen nu eigenlijk? Mss dat je dat wel eens verteld hebt, maar dan is het in ieder geval uit mijn geheugen... Onze J beseft nog niet echt wat hem te wachten staat hoor. Maar hij kan mooi zeggen voor wie het kamertje is en die mooie knuffels. Hij zegt dan lekker gezellig 'beebieee' Als ik vraag om het babytje eens een kusje of een aaitje te geven komt hij ook lekker tegen mijn buik aan kussen of knuffelen, maar ik denk niet dat hij echt beseft wat er gaat komen... Kipkip, wat jammer van je meisje! Inderdaad misschien eens een kinderarts inschakelen, want ik geloof goed dat het op je humeur begint te werken! Dan weet je misschien wat er scheelt! Pinkeltje, heb je verzoek geaccepteerd hé! Goed positief blijven denken meidje! Zolang de kwaaltjes er zijn kan dat alleen maar goed nieuws betekenen!!!! Hou de hoop er maar in!! Jolijn, wat fijn dat je er ook nog bent!! Hoe gaat het met je? Wat het lijstje betreft van mijn mag het ook wel aangepast worden hoor! Diegenen die al maanden niet meer geweest zijn eventueel... Wat mijn buikje betreft, zal zodadelijk even een recente foto in mijn album zetten!!
Zo er staat er eentje in van maandag. Toen 27w2d. Voorlopig zit alles nog mooi alleen op mijn buik en blijft de rest gespaard. Ik hoop dat het zo blijft! Tot nu toe een 4à5 kg erbij, dus ook netjes. (De batterij van de weegschaal is leeg dus weet niet exact hoeveel...)
@ Pinkeltje; GEFELICITEERD!!!! Wel spannend allemaal... Probeer ervan te genieten (oh, wat heb ik een hekel aan dit zinnetje...), mocht er iets gebeuren dan kan je er niks aan doen. Je hebt er helemaal geen invloed op... Onzekerheid hoort er helaas bij... En die percentages van mis of goed... Het gaat nog steeds bij 90% van de gevallen goed! En sommige vrouwen hebben de hele zwangerschap bloedverlies... Goed dat je het je moeder gaat vertellen, is toch prettig bij zoveel onzekerheid om je ei kwijt te kunnen! @ Kipkip; wat een gedoe zeg met de gezondheid van jullie dochter... Is het mogelijk om een verwijzing te vragen voor de kinderarts. Zo wordt je alleen maar van het kastje naar de muur gestuurd en je dochter schiet er niks mee op... Wat een geweldige foto zeg met die schoenen aan! Jolijn had mijn hakken laatst gevonden, helaas geen foto van genomen, maar zo snoepig met die blote beentjes!!! @ TF; goed zeg dat je je examen gehaald hebt!!! Wat houdt je het 's avonds lang vol... Ik slaap 's middags een uurtje en dan 's avond lig ik om 19:30 uur te slapen tot 6:00-6:30 uur de volgende ochtend... Bij ons pakt mijn man ook heel veel op omdat ik me niet fit voel, maar ik zie ook wel dingen die ik graag even op zou willen pakken, maar nu helemaal geen energie voor heb! @ Twijfel; wat een prachtige data weer deze cyclus!!! Ik duim voor jullie!!! Wat een heftige dag zeg de sterfdag van de beide ouders van je man... Fijn dat het zo goed was!!! @ Robertha; wat heerlijk om zo'n kleintje naar je had te voelen zwemmen! Nog gefeliciteerd met je dreumes!!! Wat gaat dat hard he het 1e jaar... Was het een leuke dag??? @ jenna; alsnog gefeliciteerd!!! ik behoor sinds 2 weken ook tot de 30-ers... Voelt nog hetzelfde totdat ze bij de kapper zei dat er toch wel meer grijze haren zijn... @ bib; ik kan me je gevoel voorstellen. Mijn ervaring is dat wanneer je het het minste verwacht... Was bij Jolijn zo en nu deze keer ook... Zou zorgen dat je de temp-kaartjes klaar hebt voordat je naar de ha gaat... Scheelt weer wachten! Hier gaat het wel aardig. Ik ben goed misselijk en heb een flinke dosis medicijnen om het enigzinds draagbaar te houden. ik heb dus ook totaal geen energie om achter de pc te zitten of iets dergelijks. Ik ben de afgelopen week thuis geweest. Morgen weer eens proberen om een paar uurtjes te werken. Morgen mogen we voor onze 2e echo. Het hartje moet dan kloppen. Ben best wel zenuwachtig. Bij mijn allereerste zwangerschap was het een ma en klopte het hartje niet. Dat speelt ook nu weer door mijn hoofd. De echo 2 weken geleden was prachtig! Precies op groei (wel te verstaan 2,1 mm groot...) voor de termijn. Morgen dus weer meer nieuws! NOD: 05-09: Denzel (4e ronde, 1e kindje) 02-12: Bibi26 (8e ronde, 1e kindje( 05-12: Twijfel (2e ronde, 4e kindje) Anders: Guusje44: Ronde ?, 2e kindje 26 oktober weer naar de gyn om hopenlijk weer te beginnen Zwanger: Cherie (1e ronde, 3e kindje) uitgeteld 22-01-2011 Mimi (1e ronde, 2e kindje) uitgeteld op 23-01-2011 Fransa (2e ronde, 2e kindje) uitgeteld op 28-01-2011 Jenna09 (1e ronde, 2e kindje) uitgeteld op 13-02-2011 Cindy1981 (1e ronde, 3e kindje) uitgeteld op 25-03-2011 Otje1975 (2e ronde, 2e kindje) uitgeteld op 18-04-2011 Robertha (1e ronde, 2e kindje) uitgeteld op 24-04-2011 Kipkip (5e ronde, 2e kindje), uitgerekend op 25-04-2011 Paard van Robertha (3e ronde, 5e kindje) uitgeteld op 05-05-2011 TuttiFrutti (3e ronde, 2e kindje) uitgerekend op 13-06-2011 Jolijn2008 (5e ronde, 2e kindje) uitgerekend op 03-07-2011 KellyAernoudt (4e ronde, 2e kindje) uitgerekend op 09-07-2011 Pinkeltje82 (6e ronde, 1e kindje) uitgerekend op 23-07-2011 Afspraken Robertha controle vk 17-11-2010 Jolijn2008 echo gyn 19-11-2010 Jenna09 afspraak gyn 25-11-2010 TuttiFrutti 12w echo 01-12-2010 Pinkeltje82 intake VK + 1e echo 02-12-2010 Kipkip 20w echo 02-12-2010 Jenna09 30w echo 07-12-2010 TuttiFrutti afspraak vk 13-12-2010