Wie nog vanaf april - mei voor een spruitje2??

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door robertha, 8 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pinkeltje82

8 okt 2010
    91
    0
    0
    Human Resources
    Leiden
    Jolijn, ik duim voor een mooi kloppend hartje op je echo, succes vandaag!

Wij gaan het vanavond (eindelijk!) aan mijn ouders en zus vertellen, kijk er zo naar uit!

2. Twijfel

Twijfel Fanatiek lid

4 mei 2010
    2.003
    1
    0
    huisvrouw/moeder
    Noord Brabant
    Pinkeltje: kan me voorstellen dat je blij bent met je kwaaltjes; dat is idd een goed teken. Denk je dat je evt eerder bij de vk terecht zou kunnen vanwege je aanhoudend bloedverlies? Dan krijg je miss wat meer zekerheid en vertrouwen erin.
    Heb je nog een bijzondere manier bedacht om het te vertellen? Iig veel plezier vanavond. :)

Jenna: mijn zoons zijn 14, 11 en 7 jaar. Dus eigenlijk al best wel groot, alleen vanwege alle rompslomp was het verlangen naar nog een kleintje er wel, maar zei ons verstand steeds heel hard "nee". Maar ons hart heeft getraind en roept inmiddels harder dan ons verstand :D
    Wat lief hoe J ermee omgaat.
    Ik kan je foto niet zien?

Jolijn: leuk om weer wat van je te horen! Wat vervelend voor je dat je zo extreem misselijk bent :( Succes en veel plezier bij de echo; er zal vast een mooi kloppend hartje te zien zijn. (Dat kan niet anders als je zo overduidelijk zw bent; toch?)

TF: heb je al iets gehoord of je die andere vakken nog moet halen of mag je je diploma binnenkort ophalen?

NOD:
    05-09: Denzel (4e ronde, 1e kindje)

02-12: Bibi26 (8e ronde, 1e kindje(
    05-12: Twijfel (2e ronde, 4e kindje)

Anders:
    Guusje44: Ronde ?, 2e kindje 26 oktober weer naar de gyn om hopenlijk weer te beginnen

Zwanger:
    Jenna09 (1e ronde, 2e kindje) uitgeteld op 13-02-2011
    Robertha (1e ronde, 2e kindje) uitgeteld op 24-04-2011
    Kipkip (5e ronde, 2e kindje), uitgerekend op 25-04-2011
    Paard van Robertha (3e ronde, 5e kindje) uitgeteld op 05-05-2011
    TuttiFrutti (3e ronde, 2e kindje) uitgerekend op 13-06-2011
    Jolijn2008 (5e ronde, 2e kindje) uitgerekend op 03-07-2011
    KellyAernoudt (4e ronde, 2e kindje) uitgerekend op 09-07-2011
    Pinkeltje82 (6e ronde, 1e kindje) uitgerekend op 23-07-2011

Afspraken
    Robertha controle vk 17-11-2010
    Jolijn2008 echo gyn 19-11-2010
    Jenna09 afspraak gyn 25-11-2010
    TuttiFrutti 12w echo 01-12-2010
    Pinkeltje82 intake VK + 1e echo 02-12-2010
    Kipkip 20w echo 02-12-2010
    Jenna09 30w echo 07-12-2010
    TuttiFrutti afspraak vk 13-12-2010

Ik ben maar even zo brutaal geweest om de lijst aan te passen; als jullie het er niet mee eens zijn, dan kunnen we de lijst van Jloijn weer terug pakken. Vindt het wel jammer dat we van een aantal niets meer horen na hun zw-schap. De rest lekker hier blijven kletsen he? (ook als je zw bent)

3. Jolijn2008

Jolijn2008 Actief lid

18 nov 2008
    114
    0
    0
    Zuid Holland
    Net onze echo gehad. Er was een mooi kloppend hartje te zien en de groei klopt precies met de termijn!!! Ukkie is nu 1,35 cm groot. Ben zo blij! Was toch weer heel spannend, vooral omdat ik bij de 1e zwangerschap rond deze termijn een echo had waarbij het toen mis was gegaan...

Spannend pinkeltje om het te vertellen!!! Ben benieuwd naar de reacties!

NOD:
    05-09: Denzel (4e ronde, 1e kindje)
    02-12: Bibi26 (8e ronde, 1e kindje(

05-12: Twijfel (2e ronde, 4e kindje)

Anders:
    Guusje44: Ronde ?, 2e kindje 26 oktober weer naar de gyn om hopenlijk weer te beginnen

Zwanger:
    Jenna09 (1e ronde, 2e kindje) uitgeteld op 13-02-2011
    Robertha (1e ronde, 2e kindje) uitgeteld op 24-04-2011
    Kipkip (5e ronde, 2e kindje), uitgerekend op 25-04-2011
    Paard van Robertha (3e ronde, 5e kindje) uitgeteld op 05-05-2011
    TuttiFrutti (3e ronde, 2e kindje) uitgerekend op 13-06-2011
    Jolijn2008 (5e ronde, 2e kindje) uitgerekend op 03-07-2011
    KellyAernoudt (4e ronde, 2e kindje) uitgerekend op 09-07-2011
    Pinkeltje82 (6e ronde, 1e kindje) uitgerekend op 23-07-2011

Afspraken
    Robertha controle vk 17-11-2010
    Jenna09 afspraak gyn 25-11-2010
    TuttiFrutti 12w echo 01-12-2010
    Pinkeltje82 intake VK + 1e echo 02-12-2010
    Kipkip 20w echo 02-12-2010
    Jenna09 30w echo 07-12-2010
    Jolijn2008 gyn 08-12-2010
    TuttiFrutti afspraak vk 13-12-2010

4. Twijfel

Twijfel Fanatiek lid

4 mei 2010
    2.003
    1
    0
    huisvrouw/moeder
    Noord Brabant
    Jolijn: joehoeeee! Goed nieuws dus. Gefeliciteerd! :)

FF kopie vanuit ander topic:
    Net belde mijn man op en die is zo'n beetje bedreigt op zn werk; heb ff goed de bibbers 8) Hij moet steeds de (hoogspannings) terreinen van Enexis controleren en dan tref je nogal eens wat aan. Er wordt bijv. regelmatig ingebroken en koper gestolen. Maar nu speelt er al een tijdje iets met een achterbuurman (Egyptenaar) van een van die terreinen. Er staat altijd gaas met prikkeldraad omheen, maar die man heeft kippen en vond dat die de ruimte nodig hebben en had het hele spul weggehaald. Nadat alles weer terug gezet was, liepen er ineens toch weer kippen los :( Bleek dat er een gat in het gaas was gemaakt, precies achter de struiken. Dat werd weer gemaakt enz enz. Gaat mijn man het vandaag voor de zoveelste keer repareren, gaat die man helemaal over de emmer, begint te schelden en te tieren en zegt dat mijn man naar de poort moet komen :$ (hoe oud zijn we nu?) Toen mn man voor iemand anders open moest doen stond die buurman er nog en hij zei: "hier ga je spijt van krijgen". Vindt het toch een beetje eng hoor, wie weet waar hij toe in staat is. Mijn man moet altijd alleen afsluiten 's avonds... En dat op zn verjaardag :(

5. Jolijn2008

Jolijn2008 Actief lid

18 nov 2008
    114
    0
    0
    Zuid Holland
    Wat een rare praktijken!!! Kan me voorstellen dat je je hier niet lekker bij voelt!!! Rare jongens die Egyptenaren...

6. TuttiFrutti

TuttiFrutti Bekend lid

13 jan 2008
    540
    0
    0
    begeleidster van mensen met een verstandelijke bep
    Pig-City
    Jenna: hihi, je moet een ander soms ook wat gunnen. Alhoewel ik ze misschien meer gun als ik wel mee doe, leed vermaak is het beste vermaak ;)
    Heerlijk hè even een daagje rond lummelen met elkaar. Wat leuk dat je buik al echt gevuld raakt. Wat een mooie buik heb!!

Pinkeltje: Balen dat je nog steeds bloed verliest, gelukkig nemen de klachten toe, das een goed teken!! Spannend dat je een echodatum hebt, leuk om naar toe te leven.
    Wat leuk dat jullie het vanavond aan je ouders en zus gaan vertellen. inderdaad nog iets verzonnen of gewoon vertellen? Veel plezier!!

Twijfel: Is hij zich bewust van zijn Asperger. Als ik het zo hoor, gaat hij er inderdaad erg goed mee om!! Knap hoor.
    Nee helaas nog niks gehoord, degene die erover gaat is deze week met vakantie, hopelijk hoor ik volgende week wat...
    Ten eerste gefeliciteerd met je man!!
    Wat een eng en raar verhaal, kan me voorstellen dat je even de bibbers hebt. Hopelijk loopt het met een susser af. Wat een vreemde mensen heb je toch op de wereld. Wat maak je je druk, het is geeneens je recht...

Kipkip: Hoe is het met je dochter, ben je bij een kinderarts geweest? Fijn dat de 20 weken echo gepland staat.

Jolijn: Leuk om weer wat van je te lezen. Balen dat je zo beroerd voelt, helaas kan ik helemaal over meepraten, heb hoop bij mij is het rond 9-10 weken minder geworden.
    Hoe was je echo? Correctie, zie nu je reactie. Wat fijn dat alles er goed uit zag. Kan me voorstellen dat het even spannend was, maar gelukkig is alles goed.

@hier: Erg leuk overigens dat het wat drukker is hier. De lijst opschonen vind ik prima, je kan niet alles van iedereen bij houden en als mensen hier niet meer praten wordt dat alleen maar lastiger. Als mensen toch verder willen kletsen hier kunnen ze er zo bij gezet worden. Welkom is iedereen ;)
    Ik ben er even een paar dagen niet. We gaan morgen vliegen naar Engeland, daar woont mijn broer. Maandagochtend komen we weer terug. J gaat niet mee die gaat bij mij moeder en vriend slapen. Hij heeft er niet veel aan en nu kunnen wij even lekker alle kanten op zonder rekening met slaapjes te hoeven houden. Het klinkt heel leuk, maar dit is voor het eerst zo lang zonder hem en hoe dichter bij het komt hoe moeilijker *zucht*
    Iedereen een fijn weekend toegewenst vanaf hier en tot maandag!!!

7. Twijfel

Twijfel Fanatiek lid

4 mei 2010
    2.003
    1
    0
    huisvrouw/moeder
    Noord Brabant
    Jolijn: mijn man heeft als het goed is inmiddels zin baas gebeld om evt een xtra mannetje tijdens het afsluiten. Laten we er maar vanuit gaan dat alles goed zal gaan.

TF: hij weet het wel, maar of hij er zich bewust van is? We zijn er wel mee bezig dat hij in gaat zien waarin hij anders is, zodat hij dat later (lange termijn) zelf aan anderen kan vertellen. Jouw geduld wordt wel op de proef gesteld op deze manier, maar het einde is gelukkig in zicht. Maar aan de andere kant wel raar dat niemand anders het weet.
    Veel plezier in Engeland, ik hoop dat je J niet te veel zal missen en kan genieten van die paar dagen met je broer.

8. kipkip

kipkip Fanatiek lid

11 feb 2008
    2.578
    0
    36
    Twijfel, wat een verhaal zeg. Ik hoop dat het allemaal losloopt.

Hier vandaag ook weer iets leuks; ingebroken in mijn auto en mijn tas gestolen (tja...ook voor 10 min. moet je de tas er niet in laten zitten). Maar mijn portemonnee met alle pasjes zat erin. Dus de hele middag bezig geweest om de boel te blokkeren en een nieuw ruit erin te laten zetten. En dat alles voor € 10,- die ze hebben buit gemaakt. Lekker de moeite.

Mijn ons kippetje gaat het weer goed, net een hele pannenkoek en een bakje yoghurt op. HOERA! Gister ook wel een redelijke nacht gehad, we hebben alleen maar om 12 uur een papfles moeten geven en daarna sliep ze tot 7 uur. Zo fijn. Gister een halve pannenkoek dus ik hoop vandaag op gewoon weer als vanouds doorslapen!

Jolijn; gefeliciteerd met je goede echo! Heel fijn voor jullie.

TF; heel veel plezier bij je broer. Ik hoop dat je die kleine niet al te erg gaat missen, maar zal vast wel even prettig zijn om je handen vrij te hebben en even je eigen ding te doen. Hoe oud is J. nu?

Jenna; wat een klein buikje nog, helemaal vergeleken met die eerste foto. En nog maar 4 kg aangekomen, netjes hoor.

Pinkeltje; veel plezier met het vertellen aan je ouders.

9. Twijfel

Twijfel Fanatiek lid

4 mei 2010
    2.003
    1
    0
    huisvrouw/moeder
    Noord Brabant
    kipkip: :x kunnen mensen nu nooit van andermans spullen afblijven, bah! Gelukkig gaat het weer een beetje beter met je kleine meid.

Alles was gisteren gelukkig goed gegaan met het afsluiten. Pfff, opluchting! Sorry hoor, ik maak me soms nogal snel ongerust ;) Verder een rusitge verjaardag gehad, maar als het goed is, wordt hij bedolven onder de kaarten. Ik heb nl een oproep via een e-card gedaan :D Ik zal eens kijken of ik handig genoeg ben om de link hier te plakken ... ben benieuwd of het lukt ... Je hebt een e-card ontvangen! Volgens mij is het gelukt. :) Is het de goede?

10. Jenna09

Jenna09 Fanatiek lid

30 aug 2006
    1.017
    0
    0
    Twijfel, je kan de foto nu zien, t is een privé album, en enkel vrienden kunnen erin.
    Dat zijn inderdaad al grote gasten! Als je hart gewonnen heeft wil dat ook zeggen dat je echt echt nog graag een kindje wil hé! Liever een kindje dat heeeeeeeeeeeeel veel liefde krijgt dan eentje dat een materieel luxueus leventje krijgt en geen of weinig liefde kent!!!
    Wat een eng verhaal van je man, gelukkig is het goed afgelopen! En nog een dikke proficiat voor zijn verjaardag natuurlijk!

Jolijn, wat goed zo'n goed nieuws! Proficiat meid!!!! Leuk om van je te horen trouwens!!
    We zijn dus bijna net even oud! Leuk!!

TF, t is al wel te laat, je zal het niet meer lezen, maar alsnog een tof weekend gewenst!!

Kipkip, wat hatelijk hé, als zoiets gebeurd. En dan inderdaad voor 10 euro zo'n boeltje ervan maken... arghhhhhhh:x
    Wel fijn dat het weer beter gaat met je meisje!! Hopelijk blijft het nu zo voor heeeeeeeel lang!!

t Is inderdaad nog niet zo'n hééééél dikke buik. t Is nog netjes. En inderdaad die van in het begin is in verhouding veel dikker. Dat was bij de eerste zw net zo! Mijn darmen enzo zetten onmiddellijk heel erg op waardoor mijn buik heel snel dik is. Maar dan stabiliseert het en gaat het netjes door voor de termijn...

11. Bibi26

Bibi26 Fanatiek lid

20 mrt 2010
    3.050
    0
    0
    @ Jenna; mooie buik!! Echt leuk om te zien zeg! :)

@ Jolijn; wat fijn, zo;n mooie echo! Lekker genieten.

@ Pinkeltje; en, heb je het goede nieuws inmiddels aan opa en oma verteld? Lijkt me zo geweldig om te kunnen doen...

@ Kipkip; lekker dan, tas weg. :x Lijkt me zó erg als dat tuig gewoon aan je spullen zit! :x Ik kan me daar echt kwaad om maken en wat je zegt, om die toen rottige euro's...

@ hier; alles prima. Ik zit toch wel weer in spanning voor m'n NOD...Durf echt nergens op te hopen dus ik probeer er niet teveel aan te denken, maar het valt niet mee. Ik denk zelf dat ik nu een dag of 3 na m'n ei zit en dan kun je eigenlijk nog niks merken, of wel? Heb wel wat last van m'n onderbuik namelijk, maar dat heb ik wel vaker dus zegt niks natuurlijk....Pffff, wordt weer een lange zit op de wachtbank. ;)

12. Twijfel

Twijfel Fanatiek lid

4 mei 2010
    2.003
    1
    0
    huisvrouw/moeder
    Noord Brabant
    Bibi: blijft toch iedere keer weer spannend he die dagen tussen je ei en NOD :) Ik denk idd niet dat je nu al iets zou kunnen voelen en dat het wat anders is.

Jenna: mooie buik hoor, daar mag je trots op zijn. :)

TF: ben je alweer terug? Hoe was je weekend?

kipkip: hoe is het afgelopen weekend gegaan met de kleine meid?

Babbel: hoe is het nu met jou? Beetje leuk weekend gehad? Succes morgen. Moet je naar ha of gyn?

mama van 2: geen hoofdpijn meer gehad? En ook geen andere enge klachten?

Robertha: hoe gaat met jou? En hoe gaat het eigenlijk met je paard? Hebben paarden eigenlijk veel ongemak van hun hormonen?

Beetje raar, maar sinds gisteren heb ik ineens geen goed gevoel meer over deze maand. :( Weet niet waarom, er is geen duidelijke aanleiding voor, maar toch voelt het zo :( (Miss ook hormonen?)
    Verder wel een leuk weekend gehad, zaterdag heerlijk uitgerust en gisteren middag tussen de diensten door hebben we met de kinderen geoefend voor de kerstmusical. Het was pas de 3e keer, maar het ging eigenlijk al best goed. Dat geeft dan weer een voldaan gevoel. Vind dat zo leuk ieder jaar weer. En dan op de avond van de uitvoering, dan barst ik van trots op "mijn" zondagschool kids :D

13. kipkip

kipkip Fanatiek lid

11 feb 2008
    2.578
    0
    36
    #233 kipkip, 22 nov 2010
    Laatst bewerkt: 22 nov 2010
    Hallo dames,

Bibi, inderdaad het is altijd weer spannend dat wachten. Ook al wil je er niet teveel mee bezig zijn, na je ei ontkom je er eigenlijk niet aan.

Twijfel, er was toch iets rond 5 dec (testdatum?). Kan dus toch nog alle kanten op? Ik had juist iedere keer een goed gevoel en juist die maand dat ik niks voelde was het raak. Leuk die kerstuitvoering, kan me voorstellen dat je dan vol trots in de zaal zit!

Pinkeltje, hoe is het? Trotse opa en oma?

Hier een lekker weekend gehad, zaterdagavond en zondagochtend getennist. Zaterdagavond bleek dat mijn raam toch niet zo goed gemaakt was want nadat ik hem naar beneden had gedaan ging die niet meer omhoog. Dus gister weer opnieuw naar Carglass en moet er een onderdeel besteld worden. Schiet dus weer lekker op. Bedankt dieven! Inmiddels wel zaterdag een nieuwe tas en portemonnee gekocht maar helaas nog geen pasje om erin te doen :(

Kippetje heeft gister een megagoede dag gehad, lekker spaghetti met de pot meegegeten en heerlijk geslapen maar nu weer koorts... om moedeloos van te worden. Ben benieuwd of we weer een aantal vermoeiende dagen in gaan. Hoop eigenlijk dat het na het slapen zodirect wat beter gaat.

P.S. ik heb ook even buikfoto's in mijn album gezet.

14. Pinkeltje82

8 okt 2010
    91
    0
    0
    Human Resources
    Leiden
    #234 Pinkeltje82, 22 nov 2010
    Laatst bewerkt: 22 nov 2010
    @ Kipkip, hoop dat de koorts van je kippetje snel zakt! En wat een mooie buik!

@ Twijfel, ik heb wel een goed gevoel voor je voor deze maand hoor! Dus komt helemaal goed! En alles nog rustig bij je man op werk?

@ Jolijn, wat fijn een goede echo, ben zelf echt aan het aftellen, wil ook zo graag!

@ Bibi, duimerdeduimduim, ik gun het je zo!

@ TF, hoe was je weekend?

@ Ikke: Zijn vrijdag bij mijn ouders geweest, en mij zus was er ook. Mijn man kwam ook na zijn werk.. Ik zei na het eten bij de thee dat ik trek had in iets lekkers, en mijn moeder zegt dan (altijd) "dan pak je toch iets uit de kast?". Mijn man pakte dan een rol beschuit uit zijn tas en zei "ik heb ook wel iets bij me, heb je hier trek in?", en ik zei toen dat dat ik meer trek had in iets zoets waarna ik een pak roze en blauwe muisjes uit mijn tas pakte. Mijn moeder en zus hadden het direct door (“Echt waar?!”) en mijn vader zat vol verbazing toe te kijken tot het kwartje viel, geweldig! Ze waren echt helemaal door het dolle heen! Mijn moeder wil a.s. vrijdag al gelijk Prenatal gaan shoppen. Hebben dus ook nog wel even aangegeven dat het nog heel pril is en dat ik nog steeds bloedverlies heb, en dat we dus nog even alle mogelijkheden open moeten houden. Maar los daarvan BLIJ BLIJ BLIJ!!! :D:D:D Zo heerljik om te vertellen!

Zaterdag ook aan mijn zwager en schoonzus verteld, zij kunnen zelf geen kindjes krijgen, dus die wilden we het even prive vertellen.

En vanochtend toch ook aan een collega verteld. Zij regelt een groot bedrijfsfeest in december en moet hiervoor dieetwensen weten, toch wel handig om even door te geven. Maar we werken allebei bij P&O, dus toch in goed vertrouwen.

We gaan proberen deze week de moeder van mijn man samen met de hele horde broers en zussen (en dat zijn er veel!) bij elkaar te krijgen onder het mom van ons trouwalbum (hebben heeeeel erg lang op de foto's moeten wachten, dus zijn kant van de familie heeft die nog niet gezien). Ik heb nu op de laatste pagina met een groot wit lint een poitieve test in het album gehangen. Ben benieuwd of ze het gelijk herkennen.

Zijn vader (woont in Amerika) bellen we 29 november, op zijn verjaardag, met het nieuws.

15. Pinkeltje82

8 okt 2010
    91
    0
    0
    Human Resources
    Leiden
    Oh ja, en heb eigenlijk toch nog stiekem een beetje een test gedaan gisteren. (Eerlijk waar de allerlaatste keer, zal het niet meer doen!:p)

Toch nog eens de digi, om te zien of mijn hCG ook toeneemt volgens planning (kan je zo slecht zien aan streepjes en kruisjes...)

Hieronder het resultaat:

- 1e keer op 12 november, was toen 13 dagen na ovulatie en test zei 1-2 weken
    - 2e keer op 21 november, was toen 22 dagen na ovulatie en test zei 3+ weken
    Volgens die testen klopt mijn hormoontoename dus helemaal :D

16. Twijfel

Twijfel Fanatiek lid

4 mei 2010
    2.003
    1
    0
    huisvrouw/moeder
    Noord Brabant
    kipkip: als de koorts niet zakt, zou ik niet weer een paar dagen aankijken hoor. Er moet toch een reden zijn dat ze steeds koorts heeft. Wat een gedoe zeg, met je autoraam. Ben je er wel voor verzekerd? Ik kan je foto's (nog) niet zien. Ik heb trouwens niet echt bewijs ofzo dat het niet goed zou zijn; is meer een gevoel. Miss werkt het wel net zo als bij jou (laten we het hopen)

Pinkeltje: wat leuk om het zo te vertellen...beschuit met muisjes en achter in je fotoboek; echt heeel leuk! En die testen zijn echt duidelijk hoor. ;)

17. kipkip

kipkip Fanatiek lid

11 feb 2008
    2.578
    0
    36
    Pinkeltje, wat leuk dat je het verteld hebt! En nu idd niet meer testen hoor!

Twijfel, ja ik ben all-risk verzekerd, het is namelijk een auto van mijn werk.
    Tja, het probleem is alleen dat iedere keer ik bij de dokter kom, hij er eigenlijk ook niet zoveel mee kan. Medicijnen geven ze niet en hij kan ook niets vinden. Ik denk nog steeds dat het een kies cq tand is. Maar gelukkig heeft ze vanavond wel een beetje gegeten.

Zo ben even lekker aan het uitbuiken op de bank. Heel hard schoongemaakt vandaag. Morgen weer aan het werk...even bijkomen haha.

18. Twijfel

Twijfel Fanatiek lid

4 mei 2010
    2.003
    1
    0
    huisvrouw/moeder
    Noord Brabant
    Pffff ff ego. Heb net mega-oorlog gevoerd met onze tiener :x. Hij wilde niet meer dat ik hem steeds controleerde mbt zn huiswerk, proefwerken en ook mocht ik hem niet meer overhoren. Ik gaf hem graag het voordeel van de twijfel (ja,ja) en heb gezegd dat ik hem de kans zou geven om het zelf te doen. Regelmatig gevraagd of hij ergens hulp bij nodig had oid, maar nee alles ging goed. Ook zn punten waren allemaal goed. DUS NIET :x:x Net op school rapport opgehaald icm ouderavond en het is een grote bende. Klachten van de leraren, leerlingen met wie hij samen moet werken en een hele hoop onvoldoendes :x Terwijl hij vorig jaar zo'n goed overgangsrapport had met maar een paar 6-en erop en de rest hoger (zelfs een 9 voor frans). Blijkbaar was hij onverschillig ofzo, ik weet het ook niet. Maar dan vooral zn houding erbij grrrr:x
    Met mijn moeder kan ik het hier absoluut niet over hebben, want dan krijg ik alleen maar voor mn voeten gegooid over hoe erg ik als tiener wel niet was. :( Dus? Moet ik het daarom van hem accepteren? Ik heb ervan geleerd en wil hem voor dezelfde fouten behoeden.
    Sorry hoor, moest het even van me afschrijven. Morgen denk ik er vast weer anders over.

19. Twijfel

Twijfel Fanatiek lid

4 mei 2010
    2.003
    1
    0
    huisvrouw/moeder
    Noord Brabant
    Ben ik weer...
    Hier hebben we denk ik inmidels een goede tussenoplossing gevonden met onze zoon. Hij vindt het dus niet leuk als we teveel op zn nek zitten, maar wij vinden dit rapport Absoluut niet leuk. We gaan het nu zo doen dat hij zelfstandig aan de slag gaat als hij thuiskomt en dan om 20.00 laat hij het aan ons zien. We controleren zn agenda (of alles erin staat) en kijken of hij alles gemaakt heeft en daarna evt overhoren. Dan heeft hij toch de kans om het op zn eigen manier te doen, maar weten wij wel dat het iig gebeurd is. Komende maand mag hij iig niet logeren en hij krijgt ook geen beloning voor zn rapport. Denk dat dat voorlopig genoeg schrik heeft gegeven. :p
    (Hoop dat trouwens dat jullie niet geschrokken zijn, is nog niemand geweest vandaag :D)

20. TuttiFrutti

TuttiFrutti Bekend lid

13 jan 2008
    540
    0
    0
    begeleidster van mensen met een verstandelijke bep
    Pig-City
    Twijfel: Knap dat jullie ermee bezig zijn om hem in zicht te geven in zijn Asperger.
    Fijn dat het goed is verlopen op je man zijn werk.
    Je doet je naam weer eer aan, lastig hè die gevoelens die je dan dit vertellen en dan dat.
    Wat vervelend die situatie met je zoon, is dat de oudste? Wel een goede oplossing gevonden begrijp ik? Super dat jullie er zo zijn uitgekomen en jullie er allemaal in kunnen vinden en hem toch de kans geven om het zelf te proberen!!

Kipkip: wat balen dat er in je auto is ingebroken, wat een gezeik zeg om 10 euro!!
    J is van juli 2008
    Balen zeg van je meisje, hoe is het nu?

Jenna: Keurige buik hoor ;)

Bibi: Moeilijk hè om dan toch te proberen om het los te laten. Heel normaal hoor, iedereen vorm van hoop pak je toch aan!!

Pinkeltje: wat heerlijk dat jullie het hebben verteld en wat een leuke manieren hebben jullie verzonnen!! Hihi leuk dat je weer een test heb gedaan, snap dat wel hoor, helemaal met je bloedverlies. Neemt je bloedverlies al een beetje af, of is het nog hetzelfde?

@hier: een leuk weekend gehad. Veel aan J gedacht, maar niet de klok vooruit zitten kijken, het viel me mee. J heeft het helemaal naar zijn zin gehad bij Opa en Oma en is zondag heerlijk op het strand geweest. Je kon wel merken dat hij ons ook had gemist we kregen omste beurt heerlijke dikke kroelen en kusjes.
    Sorry dat ik nu pas online ben, maar was echt heel erg moe na het weekend, nu nog steeds overigens. Echt ook last van mij buik soms. Volgende week echo en merk dat de spanningen een beetje op beginnen te spelen. Nog even en dan zien we hopelijk een mooi kindje :D

Bedankt allemaal voor het plezier wensen!!

Deel Deze Pagina