Wie nog vanaf april - mei voor een spruitje2??

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door robertha, 8 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. denzel

denzel Actief lid

24 mei 2010
    118
    0
    0
    Almelo
    Hallo Allemaal,

Hier was ik ook eens een keer weer.

Allereerst de nieuwe zwangeren gefeliciteerd.

Wij zijn nu in het ziekenhuis bezig. We zijn nu 2x naar de uroloog geweest, en verschillende zaad testen gedaan, een daarvan kwam uit dat mijn man verminderd vruchtbaar was. De test daarna kwam uit dat hij onvruchtbaar is. Nu hebben we een 3e test gedaan, en daar krijgen we morgen uitslag van. Heel erg spannend dus. We zijn nu iig op een brief aan het wachten van de gynocoloog waar we nu naar door verwezen zijn. Ik ben igg tussendoor nog niet "stiekum" zwanger geworden, dus maar afwachten wat het ziekenhuis ons brengt.

2. TuttiFrutti

TuttiFrutti Bekend lid

13 jan 2008
    540
    0
    0
    begeleidster van mensen met een verstandelijke bep
    Pig-City
    Hoi Denzel, leuk om weer wat van je te lezen. Helaas heb jij wat minder leuke berichten. Pittig dat jullie in het ZH bezig zijn. Ben benieuwd naar de uitslag van die derde test, want met de eerste en tweede kan je dus niet veel. Spannend ook wat het vervolg zal zijn. Heel veel succes in ieder geval en als je kunt wil je ons dan op de hoogte houden, ik ben heel benieuwd!!

3. Twijfel

Twijfel Fanatiek lid

4 mei 2010
    2.003
    1
    0
    huisvrouw/moeder
    Noord Brabant
    TF: wat fijn dat je een leuk weekend hebt gehad. En heerlijk zo'n thuiskomst met al die knuffels van J :) (Geeft trouwens niets hoor, dat je "nu pas" er weer bent; geen sorry zeggen.) Kan me voorstellen dat het spannend is, maar je zult zien dat die week zo voorbij is.

Denzel: vervelend nieuws bij jullie :( Ik hoop dat jullie snel bij de gyn tertcht kunnen en dat ze jullie snel zullen helpen. Succes meid.

Hier weer tegenstrijdige gevoelens en "kwaaltjes" :( (Ja, ik doe idd mijn naam eer aan. Heb er ook goed over nagedacht toen ik 'm koos :D) Lijkt soms wel alsof ik snel misselijk ben, maar gisteren had ik weer ongi-achtige pijn (waar het nog erg vroeg voor is, zelfs als ik normale cyclus heb) Heb ook beetje last van mn darmen, dus zou ook begin van een griepje ofzo kunnen zijn. Ik merk wel dat ik rust heb en dat is wel fijn. Ik heb gisteren ook besloten om iig niet eerder dan 4 dec te testen; de dag ervoor zien we mn ouders nl en mijn moeder kent me te goed en als het wel zo mag zijn, wil ik ze echt verrassen met pakjesavond. Dat alleen al geeft zoveel rust; niet hoeven denken of ik wel of niet eerder zal testen en wanneer dan ;). Maar ja, die laatste week duurt altijd lang, vooral omdat toch in mn hoofd zit dat ik deze keer een normale cyclus heb gehad omdat mn ei vroeger was (volgens mij). ;) Ik maak mezelf weer gek :D

4. Pinkeltje82

8 okt 2010
    91
    0
    0
    Human Resources
    Leiden
    Helaas heb ik waarschijnlijk een miskraam. Heb vanochtend heel veel helder rood bloed verloren, en toen ik op mijn werk kwam weer een hele golf met stolsels. VK gebeld, en zij gaat er van uit dat het een mk is.
    Voel me zo ongelofelijk ongelukkig en verdrietig...

5. TuttiFrutti

TuttiFrutti Bekend lid

13 jan 2008
    540
    0
    0
    Pig-City
    Jeetje Pinkeltje, wat ongelooflijk @#*&@# Weet even niet wat ik moet zeggen. Heel veel sterkte. Kan je nog op controle komen bij de VK voor zekerheid, of is het sowieso mis?
    Ben je trouwens nog op je werk, of ben je naar huis gegaan?

6. TuttiFrutti

TuttiFrutti Bekend lid

13 jan 2008
    540
    0
    0
    Pig-City
    Twijfel, na je ei is altijd een spannende tijd hè. Dan ga je ineens van alles voelen... Fijn dat je rust kan vinden in het wanneer testen. Probeer wat afleiding te vinden tot volgende week.

7. Twijfel

Twijfel Fanatiek lid

4 mei 2010
    2.003
    1
    0
    huisvrouw/moeder
    Noord Brabant
    Pinkeltje: wat erg meid! Heb er even geen woorden voor... wat een teleurstelling. Heel veel sterkte.

8. denzel

denzel Actief lid

24 mei 2010
    118
    0
    0
    Almelo
    Pinkeltje, wat erg. Heel veel sterkte gewenst!

Twijfel, wat spannend he, die tijd na je eisprong. Vind ik ook altijd enorm spannend.

@hier, vanochtend de uitslag gehad. Mijn man is verminderd vruchtbaar. Dus gelukkig is de 2e test een ongelukkig moment opname geweest. Een zwangerschap is dus niet uitgesloten, maar we hebben waarschijnlijk wel een beetje hulp nodig. Laat de brief van de gyn maar komen, ik wil wel graag beginnen.
    Ik was hier een tijd niet geweest, omdat ik door de uitslag dat mijn man onvruchtbaar zou zijn, het even helemaal gehad had met de baby, en zwangerschapsverhalen. Ik heb nu even alles op een rijtje kunnen zetten, en heb er weer helemaal zin in!

9. Jenna09

Jenna09 Fanatiek lid

30 aug 2006
    1.017
    0
    0
    Bibi, weer op die hatelijke wachtbank dus... Pff... dat is de minst fijne periode in de cyclus hé, maar toch maar even doorzetten! We helpen je er wel door hoor!

Twijfel, leuk hé als de kinderen het zo goed doen, als wij met school een optreden hebben, voel ik me ook beretrots als ze het goed doen!
    Hier trouwens nog eentje die bij de eerste zw dacht dat het net die maand niets zou zijn en... bam... raak!
    Wat een gedoe met je zoon... dat is inderdaad niet zo leuk, en al zeker niet als je je niet aan zo'n commentaren verwacht. Je hoeft het inderdaad niet te accepteren omdat je vroeger zelf niet de braafste was!!! je kan zelfs uit ervaring vertellen waarom hij beter moet werken... Volhouden hoor!
    Ah lees net je oplossing! De gulden middenweg is inderdaad geen slecht idee. Zo krijgt hij het gevoel dat hij toch wat vrijer gelaten word en toch kunnen jullie nog controle uitoefenen. Hopelijk werkt het voor beide partijen!

Kipkip, pff, je meisje gaat echt op en af hé! Gaat het ondertussen al wat beter?
    En wat een mooie buik seg! Ook wel eentje om apetrots op te zijn hoor! Wat een slanke meid ben jij trouwens:D

Pinkeltje, wat leuk dat ze zo positief reageerden!!! Heerlijk zijn die momenten hé, echt om te koesteren!!!
    Jeetje Pinkeltje, ik lees net je bericht van deze morgen... :( Dat is wel heel erg jammer en normaal dat je verdrietig bent! Veel moed meid! Gaat het wat met je meidje?

TF, leuk weekendje gehad dus! Heerlijk hé

Hoi Denzel, wat leuk om nog van je te horen!!! Alleen hoorden we natuurlijk liever positief nieuws! Maar wel goed dat jullie er mee bezig zijn en dat het nu wat duidelijker gaat worden! De medische wereld kan tegenwoordig zoveel dat je zeker de moed niet moet verliezen!

10. robertha

robertha Bekend lid

14 okt 2008
    816
    0
    0
    Hey allemaal,

Ben te vermoeid om te reageren maar wilde Pinkeltje laten weten dat ik haar heel veel sterkte en succes wens!:(

Hier gaat het dus nog niet zo goed, dus kom later wel weer terug...

Liefs

11. Jenna09

Jenna09 Fanatiek lid

30 aug 2006
    1.017
    0
    0
    Oei robertha, wat jammer dat de vermoeidheid niet betert! Hopelijk knap je snel wat op!

Kwam ook even kijken om te zien of er al meer nieuws was van Pinkeltje... We leven met je mee hoor meid!

12. Twijfel

Twijfel Fanatiek lid

4 mei 2010
    2.003
    1
    0
    huisvrouw/moeder
    Noord Brabant
    Pinkeltje: ik kwam even kijken voor jou. :)

denzel: gelukkig toch iets beter dan het eerst leek. Kan me voorstellen dat je op zo'n moment hier even niet komt mee kletsen. Ik hoop dat ze jullie goed kunnen helpen nu ze weten wat er is en dat je snel een mooi test zult hebben. ;)

Jenna: hoe gaat het nu met jou? Heb je alles al op orde?

robertha: vervelend dat het nog steeds niet helemaal lekker gaat. Hopelijk is het over een paar weekjes echt over.

13. Jenna09

Jenna09 Fanatiek lid

30 aug 2006
    1.017
    0
    0
    Niets meer van Pinkeltje?:( Ocharme de schat!

Hier net terug van de controle bij de gyn en alles ok! Buikje groeit goed, kom niet te veel aan en het hartje klopte mooi regelmatig! Al protesteerde het wel heftig tegen dat koude ding op mijn buik:D. De glucosetest is ook achter de rug en als ik overmorgen geen telefoontje heb gekregen is dat ook in orde. Dus dat zit voorlopig wel weer even goed!

Gisteren hebben we trouwens ook telefoon gehad van de meubelzaak!!! Ons kamertje is aangekomen en we mogen het gaan afhalen, joehoe! Dan snel de kast in elkaar knutselen en dan kan ik beginnen met de ieniemienie babyspulletjes te wassen en in te laden!!:D Want dat begint nu toch wel te kriebelen!!! Wil graag alles netjes in orde vooraleer het er is, maar de kleedjes wassen en terug in een kartonnen doos steken vind ik een beetje zotjes, vandaar dat ik maar wacht op de kast!!

14. denzel

denzel Actief lid

24 mei 2010
    118
    0
    0
    Almelo
    @jenna, Leuk hoor al die baby dingentjes wassen. Ze zijn zo lief en klein. ik kan mij voorstellen dat je zin heb om alles af te maken.

@ Robertha, wat jammer dat je zo moe bent, hopelijk is het met een paar weekjes weer wat beter.

Ik zit nu het kinderziekenhuis te kijken. er is een 8 maanden oud jongentje voor met ernstige brandwonden. heel zielig. Eigenlijk kan ik hier helemaal niet tegen. Maar op de een of andere manier blijf ik kijken.

15. kipkip

kipkip Fanatiek lid

11 feb 2008
    2.578
    0
    36
    Pinkeltje; oh nee, wat een rotbericht. Heel veel sterkte meid!

16. TuttiFrutti

TuttiFrutti Bekend lid

13 jan 2008
    540
    0
    0
    Pig-City
    Pinkeltje ik zie dat je niet meer bent geweest, heel bergijpelijk. Weet dat ik aan je denk en met je mee leef. Hopelijk vind je de kracht om straks weer hier verder te kletsen en dat we je steun kunnen bieden!! Hou je taai en een dikke cyberknuffel!!!

Denzel: heel begrijpelijk dat je er even geen zin in had. Gelukkig was die tweede test een ongelukkig moment en kunnen jullie met wat hulp toch zwamger raken van een mooie beeb!!
    Dat moet je inderdaad niet doen zulke programma's kijken. Ik heb dat ook wel hoor, tegen beter weten in toch kijken...

Robertha: wat vervelend dat je zo rot voelt. Rustig aan en laat je lekker verwennen. Zit je nu in de ziektewet of nog voor 50%. Hoe je taai!!

Jenna: wat fijn dat alles weer goed was bij de gyn. Leuk dat het kamertje binnen is. Heerlijk hè die kleertjes doot je handen heen. Het wordt dan zo heerlijk echt en tastbaar. Ik zou het ook niet schoon in een doos willen leggen, hup gelijk die kast in en helemaal leuk inruimen. Och wat is dat toch heerlijk dat kleine spul, hihi.

J ging vandaag zonder huilen naar het KDV. Er waren nog geen kindjes dus even bij hem blijven spelen tot er een ander kindje was. Daarna een kus en hij heeft gezwaaid en heerlijk verder gaan spelen. Dat deed me goed, heerlijk zonder huilen ;)
    Ik heb gisteren te horen gekregen dat ik NL en Rekenen niet hoef te halen voor mijn opleiding, dus net alles opgestuurd om hopelijk mijn vrijstellingen te krijgen en dan verzilveren voor mijn diploma!!

17. Twijfel

Twijfel Fanatiek lid

4 mei 2010
    2.003
    1
    0
    huisvrouw/moeder
    Noord Brabant
    Jenna: heerlijk dat alles weer goed was bij de gyn. :) Blijft op een of andere manier vaak toch spannend he. Leuk dat het kamertje binnen is en jullie alles op orde kunnen gaan maken. Wel foto's maken he voor ons?

TF: GEFELICITEERD!!! Hoera, da's een feestje waard. Wat goed dat je vrijstelling kan krijgen. En wat een opluchting. Ook een opluchting dat je J zonder huilen weg kunt brengen nu. Voelt voor jou ook beter.

Pinkeltje: heel veel sterkte, neem alle tijd die je nodig hebt meid. We denken aan je.

18. Jolijn2008

Jolijn2008 Actief lid

18 nov 2008
    114
    0
    0
    Zuid Holland
    Ik zwaai 'zwaai zwaai' even naar jullie meiden...
    Even geen energie om te reageren of te lezen, sorry!

19. Jenna09

Jenna09 Fanatiek lid

30 aug 2006
    1.017
    0
    0
    TF, gefeliciteerd!!!! Wat een opluchting dat je dat niet meer hoeft te doen nu!!! En wat leuk dat J niet huilde! Heerlijk hé! Hier heb ik er eentje die huilt als ik hem ga ophalen!!! Hij gaat maar één keertje per week omdat ik nu niet werk, maar anders ziet hij nooit kindjes en dat vind ik ook niet leuk voor hem! Maar hij gaat supergraag, en dat is wel een leuk gevoel! Met jou J zal dat zeker ook nog wel gaan komen!

Twijfel, als het kamertje af is zal ik zeker een paar foto's in het album zetten!! Beloofd!

20. Jenna09

Jenna09 Fanatiek lid

30 aug 2006
    1.017
    0
    0
    Jolijn, neem maar tijd om te rusten hoor! wij horen wel van je als je er klaar voor bent, of er terug de fut voor hebt!!

Deel Deze Pagina