Wie nog vanaf april - mei voor een spruitje2??

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door robertha, 8 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bibi26

Bibi26 Fanatiek lid

20 mrt 2010
    3.050
    0
    0
    Hè meiden, wat een vervelende berichten allemaal hier. :(

@ Pinkeltje; allereerst jij (en je partner) héél veel sterkte gewenst!! Wat een rot bericht zeg....Ik hoop dat jullie het snel een plekje kunnen gaan geven meid, ik denk aan je.

@ Denzel; ook bij jou niet zulk mooi nieuws, maar in elk geval is er dus gewoon hoop voor jullie. ;) Mag ik vragen hoe het komt dat jullie al vrij snel in het ziekenhuis terecht zijn gekomen? Ik zit namelijk ook in ronde 8, maar omdat ik vaak hoor dat huisartsen je niet snel doorsturen durf ik nog niet langs te gaan...Ik dacht dat ik misschien eerst nog beter een maand of 2 kan tempen en dan bij ronde 11 kan gaan, maar misschien moeten wij het dan toch ook eens proberen. Het zou in elk geval een geruststelling zijn als we onderzoeken krijgen.
    Jullie in elk geval sterkte en veel succes, hopelijk krijgen jullie snel de nodige hulp!

@ Robertha; balen dat het niet zo goed gaat meid...Hoe voel je je nu? Nog steeds zo moe? Lekker rustig aan doen (voor zover dat gaat met een kleintje in huis;)) Hopelijk knap je snel weer op!

@ Jenna; ja, vréselijk die wachtbank! :x Maar ja, niks aan te doen, het begint al te wennen moet ik zeggen. ;) Ik heb nog geen sypmtomen hoor dus ik reken ook deze ronde weer nergens op. Donderdag zullen we meer weten. Als ik dan niet ongi ben doe ik denk ik wel een testje.

2. denzel

denzel Actief lid

24 mei 2010
    118
    0
    0
    Almelo
    @bibi, Mijn man heeft een teelbal die nooit is ingedaald. Vroeger is mijn man al verteld dat hij daardoor verminderd vruchtbaar zou kunnen zijn, daarom hebben wij bij de huisarts een sperma test laten doen. Toen deze niet goed bleek te zijn heeft hij ons direct doorgestuurd naar het ziekenhuis.

3. robertha

robertha Bekend lid

14 okt 2008
    816
    0
    0
    Hey allemaal even een update:)

Ben idd nog steeds erg veel en snel moe. Daarbij is ons meisje de afgelopen week 's nachts gaan spoken dus mis ik heel veel slaap. Als ik te moe wordt, dan wordt ik ook misselijk (helaas buikklachten die ik over heb gehouden aan een dubbele antibiotica kuur 4 á 5 jaar geleden:() Mijn weerstand is dus ver beneden pijl waardoor ik geen puf heb. Ik doe de dingen die nodig zijn, maar voor de rest probeer ik zoveel mogelijk te rusten.
    A.s. dinsdag ga ik naar de fysio voor controle voor mn heupen en bekken omdat ik nu al vaak pijn heb in mn onderrug en billen. Hoop dat het mee blijkt te vallen...

Nu genoeg geklaagd, want gelukkig blijft er ook wat over om van te genieten;). Ik voel de kleine goed, soms schopt ie zelfs zo hard dat het zeer doet;). Het stelt me gerust dat alles goed is, want stiekem wordt ik ook alweer een beetje zenuwachtig voor de 20-wk echo (6 dec).
    Ons meisje is overdag gelukkig wel blij en heeft haar eerste stappen los gezet (een week voor haar eerste verjaardag). Wij natuurlijk heel trots:D. Nu twijfelt ze weer vaak dus ze loopt nog niet echt los. Dat komt vanzelf want het gaat snel genoeg.

Idd veel verdrietige of vervelende berichtjes op het moment. Ik hoop dat iedereen er op zijn eigen manier bovenop komt. Ik hoop dat er snel weer nieuwe zwangeren bij komen!

Met mij hoef je geen medelijden te hebben;), ik red me wel. Ik ga weer proberen alles bij te houden!

Veel liefs

4. Pinkeltje82

8 okt 2010
    91
    0
    0
    Human Resources
    Leiden
    Dag dames, dank voor alle steun, ik lees mee, maar kan echt meeschrijven nog even niet. Komende week controle echo of ik 'schoon' ben en hoop het dan af te kunnen sluiten en kom hier dan gezellig weer terug. Liefs Pinkeltje

5. robertha

robertha Bekend lid

14 okt 2008
    816
    0
    0
    Geeft niks Pinkeltje! Alls op zn tijd...
    Veel sterkte nog en hopelijk tot snel! *hug*

6. Bibi26

Bibi26 Fanatiek lid

20 mrt 2010
    3.050
    0
    0
    Wij snappen allemaal dat je even wat anders aan je hoofd hebt Pinkeltje. Veel sterkte met het verwerken van deze verdrietige gebeurtenis en hopelijk kom je ons snel weer gezelschap houden. Dikke knuffel voor jou!

@ Denzel; bedankt voor je reactie. :) Mijn vriend vindt het sowieso nog te vroeg om naar de ha te gaan dus ik moet gewoon geduld hebben. ;) (zoals al dit hele jaar :p)

@ Robertha; wat fijn dat je de kleine zo goed voelt! De twintig weken echo is denk ik toch altijd spannend, maar vooralsnog heb je in elk geval geen reden tot ongerustheid. :)

7. Jenna09

Jenna09 Fanatiek lid

30 aug 2006
    1.017
    0
    0
    Neem maar alle tijd die je nodig hebt Pinkeltje!! En als je ons nodig hebt zijn we er hoor!! Veel sterkte bij de controle!

robertha, wat leuk nog van je te horen! Ik miste je al hierzo!!! Wel jammer dat je je nog steeds niet veel beter voelt, hopelijk klaart het snel op! en wat leuk dat je meisje haar eerste losse stapje gezet heeft. En dat nog voor haar verjaardag, flink hoor!!!!!!

Bibi, ik hoop dat donderdag niets te bespeuren valt en er een dikke vette streep op je test komt te staan!!

8. Bibi26

Bibi26 Fanatiek lid

20 mrt 2010
    3.050
    0
    0
    Meiden!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :D :D :D
    Gisteren avond dacht ik 'ik doe gewoon een ovutest, kijken of ie toevallig posi wordt'. (zat al op dag 31 en ik wist dat het dan niet van mijn ei kon zijn) Wat denken jullie?? Vette streep! Dus ik dacht nog het zal wel niks zijn, maar ik doe tóch morgen een kv. En zie hier het resultaat:

Bekijk bijlage 111050

Er kwam echt meteen een streep te staan!!!!!!!!!!!!!!!! :D :D Maar ik kan het gewoon niet geloven, ik heb nergens last van behalve wat krampjes in mijn onderbuik zo af en toe en wat bruinige afscheiding. Maar deze test is toch gewoon posi hè? Sorry hoor, maar ik móet het gewoon even horen! :)

9. Bibi26

Bibi26 Fanatiek lid

20 mrt 2010
    3.050
    0
    0
    Nog een fotootje:
    Bekijk bijlage 111051

Kan ik nu trouwens gewoon de ha bellen? Moet toch even weten hoe het nu verder gaat. ;)

10. robertha

robertha Bekend lid

14 okt 2008
    816
    0
    0
    WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!
    BIBI!!!!! Die is echt wel positief!!!!:$:D:$:D:$:D:$:D:$:D
    GEFELICITEERD!!!! Wanneer ben je nu uitgeteld? In Augustus?
    Echt super leuk, maar denk dat je dat wel begrepen hebt;)

Hier vandaag een lekker dagje. We zijn wezen wandelen in de duinen met ons meisje en onze hond. Was echt genieten. Net even op bed gelegen en nu weer een beetje fit;)

Haha, ben nog steeds aan het stuiteren voor Bibi:). Het is je zo gegund!

11. robertha

robertha Bekend lid

14 okt 2008
    816
    0
    0
    Je kunt trouwens de huisarts bellen om het door te geven, maar je moet ook een verloskundige uit gaan zoeken. Dit zijn de leuke dingen! En dan weer wachten op je eerst echo!!

12. TuttiFrutti

TuttiFrutti Bekend lid

13 jan 2008
    540
    0
    0
    begeleidster van mensen met een verstandelijke bep
    Pig-City
    Even snel een reactie, kom snel langer reageren, maar Bibi ik moest even op jouw reageren!!!

SUPER, SUPER, SUPER gaaf, het is jullie zo gegund!!!

GEFELICITEERD

Naar de HA gaan kan, maar die van mij zei: "heel leuk dat je het komt vertellen, maar bel de verloskundige maar ik kan niks voor je doen" ;)

Echt zo leuk, nou dan ga je alsnog de HA op de hoogte stellen van het feit dat het gelukt is, hihi. Goed dat je nog even hebt afgewacht :D

13. Bibi26

Bibi26 Fanatiek lid

20 mrt 2010
    3.050
    0
    0
    Dank jullie wel lieve dames!
    Ik moet echt lachen om Robertha, hoezo enthousiast? :p
    De ha gaat in eerste instantie uit van de eerste dag van je laatste menstruatie, toch? Ik ben daar nu in elk geval vanuit gegaan bij het maken van mijn banner en dan ben ik 4 Augustus uitgeteld. :)
    In mijn fotoalbum heb ik er nog een foto bij gezet. Die is wel na ongeveer 2 uur genomen, maar die andere foto's vond ik niet zo duidelijk terwijl de streep echt heel duidelijk te zien is.

Ik weet eigenlijk wel dat ik niet naar de ha hoef, maar ik heb dus geen idee naar welke vk ik wil. :( Kan aan niemand vragen welke goed is want het is uiteraard nog geheim. ;)

Zie mijn ouders aankomen dus ik ga snel afsluiten. :D

14. robertha

robertha Bekend lid

14 okt 2008
    816
    0
    0
    Hihi, ik vindt het ook zo leuk voor je!
    Via internet kun je wel een vk zoeken en die testjes zijn echt heel duidelijk hoor!:)
    De uitgerekende datum zal misschien nog een paar dagen aangepast worden na de echo, maar ver zul je er niet naast zitten denk ik.
    Hoe moeilijk was het om je mond te houden tegen je ouders? Of heb je het gezegd? Wat zei je vent trouwens???

15. Bibi26

Bibi26 Fanatiek lid

20 mrt 2010
    3.050
    0
    0
    Fijn dat jij ze ook zo duidelijk vindt.:) Besef het nog steeds niet helemaal en ik nu is het toch weer spannend om morgen een test te doen.
    Het was alleen mijn paps die vanmiddag hier was en het was inderdaad héél moeilijk om niks te zeggen, maar het is me gelukt. :D Deze verrassing bewaren we voor de kerst. ;)
    Mijn vriend is er ook super blij mee, maar die zei ook al 'ik moet er wel even aan wennen'. Dat blijft denk ik zo totdat je de eerste echo hebt hè, of misschien wel totdat de kleine er is. Het komt ook een beetje onverwachts omdat ik natuurlijk eigenlijk pas aan het eind van de week zou testen.
    Ik heb al gezocht naar een vk, maar ik ben een enorme twijfelkont. Dan denk ik 'wat als ik die kies en ik hoor straks slechte dingen?' Maar eentje is er al een hele tijd hier in de gemeente en volgens mij had een vriendin van mij haar ook en is zij gewoon prima. Denk dat ik die dus maar ga bellen...

Fijne avond allemaal, ik ga kijken of het nieuws wil landen de komende uren. :D

16. denzel

denzel Actief lid

24 mei 2010
    118
    0
    0
    Almelo
    Bibi, gefeliciteerd man, echt helemaal super. Ik vind het echt heel gaaf voor jou!!!!! Eindelijk. Het is je gegund hoor!!!

17. kipkip

kipkip Fanatiek lid

11 feb 2008
    2.578
    0
    36
    BIBI...............!!!!!!!!!!!!!!!! WAT EEN SUPERNIEUWS! Gefeliciteerd, het is je zo gegund. Je hoeft je pas met ca 6 weken aan te melden bij een vk dus je kunt er nog even over nadenken. Over de ha...bij mij weet hij het nog geen eens, haha. Ik kom er eigenlijk nooit en hij gaat ook geen testje doen ofzo, dus die hoef je niet te bellen. Enne, die test is toch superduidelijk?! Je hebt toch niet eerder zo'n test in handen gehad, alleen maar vage testen, toch? Deze hoef je niet over te twijfelen hoor. Zie je wel dat het allemaal goed komt! Lekker genieten nu van het grote nieuws.

Hier weinig te melden, vandaag voor het laatst getennist, kreeg een beetje vage klachten in mijn bil en ben bang voor mijn bekken. Dus ga nu maar aan het zwangerschapszwemmen, wel zo veilig. Oh ja, en donderdag a.s. de 20 weken echo. Ben zo benieuwd.

18. Bibi26

Bibi26 Fanatiek lid

20 mrt 2010
    3.050
    0
    0
    Dank je wel Kipkip en Denzel! :)
    Ik heb inderdaad niet eerder zo'n mooie test gehad. Ik kon echt meteen zien dat de streep verkleurde, vanaf de eerste seconde. En ik had vorige maand al een andere test gedaan uit dezelfde verpakking en die bleef helemaal wit. Dus het móet wel echt zijn, maar af en toe zal iemand me nog moeten knijpen hoor, hihi. 8) Morgen voor de zekerheid nog een testje...

En Denzel; voor jou ook ronde 8, wie weet brengt 8 wel geluk. ;)

19. robertha

robertha Bekend lid

14 okt 2008
    816
    0
    0
    En, Bibi? Nog een keer 2 strepen?! Beetje bekomen van de verassing?
    Kipkip, ik vind toch dat je het lang volgehouden hebt met tennissen. Knap hoor. Zwemmen is idd ook fijn. Heb je eerder ook last gehad van je bekken? Spannend donderdag!! Ik moet nog een week wachten.... Succes!

Liefs

20. Bibi26

Bibi26 Fanatiek lid

20 mrt 2010
    3.050
    0
    0
    Ja Robertha, weer twee mooie strepen en een duidelijke cb digi! *doet vreugdedansje* :D
    Was vanochtend al om 4 uur wakker! :$ Mijn vriend kon ook niet slapen dus we stonden om 5 uur al met de testen in de badkamer. :) :p Maar niet voor niks dus. Ik ga hier nog één keer spammen, daarna stop ik weer met mijn ego-berichtjes hoor meiden.

Bekijk bijlage 111284

Deel Deze Pagina