Wie nog vanaf april - mei voor een spruitje2??

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door robertha, 8 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bibi26

Bibi26 Fanatiek lid

20 mrt 2010
    3.050
    0
    0
    Wow, mooi gedaan Robertha! Bijna zonde om op te eten. :D Is ze morgen jarig??

2. robertha

robertha Bekend lid

14 okt 2008
    816
    0
    0
    Ze was de 17e jarig maar de taart was voor het feest op de 21ste. Ben nu pas met de foto's bezig;)

3. Jenna09

Jenna09 Fanatiek lid

30 aug 2006
    1.017
    0
    0
    Robertha, waaaauw!!! Echt mooi gedaan hoor, te mooi om op te eten!!!

Bibi, graag gedaan hoor, ben dan ook zelf heel blij voor je dat het gelukt is!!! Nu maar genieten meid!

Het voelt gek om als eerste te zijn uitgeteld eigenlijk... Het viel me zo ineens op daarstraks...

Hier ligt ook een mooi laagje sneeuw! Morgen net als kipkip lekker eropuit met de slee!!!:D Mijn ventje is op het moment een touw eraan vast aan t maken om hem te trekken. Jammer wel dat hij moet gaan werken tijdens J zijn eerste slee tochtje! Ik hoop alleen dat hij gaat blijven zitten op de slee en ik de slee niet voor niets moet meeslepen...;):D
    En dat hij een beetje beter gezind is dan vandaag want... amai... vandaag kon tellen wat zeuren en zagen betreft!:(
    Maar hij kan al weer twee weken niet goed kaka doen (sorry), daar heeft hij wel vaker last van helaas... Maar daarstraks een lekker volle pamper zonder glycerinestopje, dus dat is toch al goed. En dan hoektand nummer vier die nog net niet door is... dus een ophoping van omstandigheden vermoed ik...

4. Twijfel

Twijfel Fanatiek lid

4 mei 2010
    2.003
    1
    0
    huisvrouw/moeder
    Noord Brabant
    Ff snel, want ik heb eigenlijk geen tijd; moet nl een Berg was wegstrijken, maar... :( helaas ongi geworden :x
    Mn lichaam heeft me dit keer echt flink te pakken gehad met alle "kwaaltjes" ik had zelfs last van misselijkheid en kreeg steeds meer hoop :( Geen felicitaties dus voor opa, oma, oom en tante op pakjesavond; jammer. Maar ja, wel weer een kortere cyclus en idd ei gehad wanneer ik dacht. Wat dat betreft leer ik mn lichaam dus wel beter kennen. Nou ja, krijgen nog 1 kans dit jaar 8)

NOD:
    11-12: Denzel (8e ronde, 1e kindje)
    27-12: Twijfel (3e ronde, 4e kindje)

Anders:
    Guusje44: Ronde ?, 2e kindje 26 oktober weer naar de gyn om hopenlijk weer te beginnen

Zwanger:
    Jenna09 (1e ronde, 2e kindje) uitgeteld op 13-02-2011
    Robertha (1e ronde, 2e kindje) uitgeteld op 24-04-2011
    Kipkip (5e ronde, 2e kindje), uitgerekend op 25-04-2011
    Paard van Robertha (3e ronde, 5e kindje) uitgeteld op 05-05-2011
    TuttiFrutti (3e ronde, 2e kindje) uitgerekend op 13-06-2011
    Jolijn2008 (5e ronde, 2e kindje) uitgerekend op 03-07-2011
    KellyAernoudt (4e ronde, 2e kindje) uitgerekend op 09-07-2011
    Pinkeltje82 (6e ronde, 1e kindje) uitgerekend op 23-07-2011
    Bibi26 (8e ronde, 1e kindje) uitgerekend op 04-08-2011

Afspraken
    Robertha controle vk 17-11-2010
    Jolijn2008 echo gyn 19-11-2010
    TuttiFrutti 12w echo 01-12-2010
    Pinkeltje82 intake VK + 1e echo 02-12-2010
    Kipkip 20w echo 02-12-2010
    Jenna09 30w echo 07-12-2010
    TuttiFrutti afspraak vk 13-12-2010
    Bibi26 intake vk 21-12-2010

5. Jolijn2008

Jolijn2008 Actief lid

18 nov 2008
    114
    0
    0
    Zuid Holland
    BIBI.... Gefeliciteerd!!!!!! Op het moment waarop je het het minste verwacht.... Wat een geweldig nieuws! Ben heel blij voor jullie!

6. Pinkeltje82

8 okt 2010
    91
    0
    0
    Human Resources
    Leiden
    NOD:
    11-12: Denzel (8e ronde, 1e kindje)
    27-12: Twijfel (3e ronde, 4e kindje)

Anders:
    Guusje44: Ronde ?, 2e kindje 26 oktober weer naar de gyn om hopenlijk weer te beginnen

Zwanger:
    Jenna09 (1e ronde, 2e kindje) uitgeteld op 13-02-2011
    Robertha (1e ronde, 2e kindje) uitgeteld op 24-04-2011
    Kipkip (5e ronde, 2e kindje), uitgerekend op 25-04-2011
    Paard van Robertha (3e ronde, 5e kindje) uitgeteld op 05-05-2011
    TuttiFrutti (3e ronde, 2e kindje) uitgerekend op 13-06-2011
    Jolijn2008 (5e ronde, 2e kindje) uitgerekend op 03-07-2011
    KellyAernoudt (4e ronde, 2e kindje) uitgerekend op 09-07-2011
    Pinkeltje82 (6e ronde, 1e kindje) uitgerekend op 23-07-2011
    Bibi26 (8e ronde, 1e kindje) uitgerekend op 04-08-2011

Afspraken
    Robertha controle vk 17-11-2010
    Jolijn2008 echo gyn 19-11-2010
    TuttiFrutti 12w echo 01-12-2010
    Pinkeltje82 2e controle echo (verm mk) 03-12-2010
    Kipkip 20w echo 02-12-2010
    Jenna09 30w echo 07-12-2010
    TuttiFrutti afspraak vk 13-12-2010
    Bibi26 intake vk 21-12-2010

Even mijn afspraak aangepast.

Gisteren bleek het vruchtje voor mijn vermoedelijke zwangerschapsduur zeer klein (te klein :() dus de verwachting is dat het afgelopen woensdag toch mis is gegaan, maar de mk niet heeft doorgezet. Vrijdag gaan ze nu kijken of er alsnog groei (en dus leven) in zit (ik hoop het zo!), en anders moet ik gaan afwegen of ik de natuur op zijn beloop laat of een curretage overwegen.

7. Bibi26

Bibi26 Fanatiek lid

20 mrt 2010
    3.050
    0
    0
    @ Pinkeltje; je zit dus nog even flink in spanning. :( Ik blijf hopen op een goede afloop voor jullie en ik denk aan je. Mocht je wat kwijt willen dan kun je ook altijd een privé berichtje sturen hè. Kun je het in elk geval even van je af schrijven. ;)

@ Robertha; oeps, ik loop een beetje achter geloof ik. :) Alsnog van harte gefeliciteerd met jullie kleine grote meid. :)

@ Jolijn; dank je wel! :D Zit nu op stage, maar ik móest gewoon snel even hier kijken, zit nog steeds in een soort van waas ofzo.

@ Twijfel; wat balen. :( Maar wat je zegt, wie weet gaan jullie alsnog met een héél goed bericht het jaar uit. Ik duim voor je!

Ik ben gisteren begonnen met een 9 maanden dagboek. Het is zó vreemd dat ik dat nu eindelijk kan doen, heerlijk! En dan jezelf en vriendlief benoemen als mama en papa, hóe leuk! :D Het blijft nog wel spannend hoor, ik voel eigenlijk niks, alleen het idee dat mijn borsten wat groter zijn. Meer dames hier die nergens last van hebben of pas later kwaaltjes kregen?

8. Twijfel

Twijfel Fanatiek lid

4 mei 2010
    2.003
    1
    0
    huisvrouw/moeder
    Noord Brabant
    Bibi: :$ :) :p :D Gefeliciteerd!!!!!!! Wat een geweldig leuk, goed, mooi, fantastisch nieuws! Wat zullen jullie blij zijn! En jullie ouders straks met kerst verrast. Echt super voor je. :)

pinkeltje: wat een onzekerheid zo meid. Ik hoop zo dat bij de volgende echo alles toch goed zal zijn.

kipkip: jij hebt het nog lang volgehouden met tennissen zeg. Knap hoor. Maar idd nu een veiligere sport gaan doen.

Robertha: jammer dat je je nog steeds zo ellendig voelt. Blij om weer wat van je te horen.

Guusje: helaas bij jullie nog geen goed nieuws :(

Jenna: is idd bijzonder dat jij al bijna aan de beurt bent. Hopelijk kunnen we nog even met zn allen tegelijk zwanger zijn. Iedereen in het roze :D

Sorry als ik wat vergeten ben; het was een beetje veel ;) :D

9. Bibi26

Bibi26 Fanatiek lid

20 mrt 2010
    3.050
    0
    0
    Dank je wel Twijfel! :) Het is toch nog onverwacht gekomen, was er juist de afgelopen maand veel minder mee bezig dan de voorgaande maanden. Loslaten helpt dus blijkbaar echt, gek eigenlijk hè. De menselijke psyche is sterker dan we denken. ;)

10. Twijfel

Twijfel Fanatiek lid

4 mei 2010
    2.003
    1
    0
    huisvrouw/moeder
    Noord Brabant
    Hmmm misschien moet ik dat dan toch ook eens echt gaan doen en het me niet alleen voornemen.

11. Jenna09

Jenna09 Fanatiek lid

30 aug 2006
    1.017
    0
    0
    Bibi, hier ook geen kwaaltjes in het begin hoor! Enkel had ik last van een beetje ongikrampen bij het begin van beide zwangerschappen.

Twijfel, wat jammer meid! Maar posi is wel dat je je ei juist gespot hebt en je cyclus terug wat korter was. En qua speciaal moment kunnen de feestdagen ook wel tellen hé om te ontdekken dat je zwanger bent!!
    Ik hoop inderdaad ook dat we nog allemaal samen in het roze kunnen!!!!! Wat zou dat speciaal zijn seg!!

Pinkeltje, wat sneu dat je nu nog steeds niets weet! En wat een moeilijk keuze, de natuur of een curretage indien nodig... pfff

Hier voormiddag gaan wandelen met de slee! Heerlijk was het, al was de slee meer mee voor de show;). Maar J heeft zich heerlijk geamuseerd met stappen door de sneeuw en alle muurtjes in de buurt sneeuwvrij te maken:). Op het einde van de rit wou hij dan toch heel even op de slee (vermoeidheid misschien???;)) zodat ze niet voor niets was meegesleept! Nu ligt hij heerlijk in bed.
    Maar deze middag weer moeten vechten om te eten... Dat is echt niet zijn gewoonte, maar met die moeilijke stoelgang tegenwoordig... pfff
    Zijn hoektand was er deze morgen echt wel door nu en dat merkte ik ook onmiddellijk aan zijn humeur, dus dat is dan toch al opgelost!

12. Bibi26

Bibi26 Fanatiek lid

20 mrt 2010
    3.050
    0
    0
    Voor de kinderen is sneeuw inderdaad heerlijk. :) Bij mij op stage zijn ze al 12/13 jaar, maar ook die vinden het nog geweldig.

Fijn om te horen dat jij ook niks voelde Jenna, voel ik me weer wat zekerder. ;)

13. robertha

robertha Bekend lid

14 okt 2008
    816
    0
    0
    Ik voelde ook niks, Bibi. Werd alleen na een tijdje heeeeel erg moe;) Maar dat is niet zo'n erg kwaaltje.

Pinkeltje, tjonge ze laten je ook wel in spanning zitten:( Nu blijf je toch een beetje hopen. Ik blijf nog even voor je duimen! Sterkte!

Twijfel, hopelijk nog zwanger het jaar uit, dat zou leuk zijn! Succes deze ronde!

Jenna, de slee lijkt me ook zo leuk, maar dat gaat nog net niet met ons meisje. Ze zit beter en warmer in de kinderwagen met voetenzak. Ik vind het winterweer trouwens wel heerlijk. Kou en sneeuw geeft me juist een fijn wintergevoel. Hou ook van de wintersport, maar dat zit er dit jaar helaas dus niet in;)

14. Jenna09

Jenna09 Fanatiek lid

30 aug 2006
    1.017
    0
    0
    Inderdaad bibi de vermoeidheid kwam bij mij ook pas een tijdje later. Zo rond een week of 7-8 kwam dat op en ook werd ik dan een beetje misselijk. Maar niets ernstigs hier.

Robertha, ja J was vorig jaar ook nog te klein, dan hebben ze er nog niets aan hé. Dan gingen wij ook met de kinderwagen. Ik hou ook van het winterweer. Ik heb liever sneeuw en vriesweer dan een hete zomer van 30-35 graden. Maar als het op zijn einde loopt en dan moddersneeuw enzo wordt, dan wordt het minder vind ik.

15. denzel

denzel Actief lid

24 mei 2010
    118
    0
    0
    Almelo
    Pinkeltje, Balen zeg dat je nog steeds in spanning zit. Het is wel grappig dat ik met de pil gestopt ben op jou trouwdag.

@bib, ik zie wel of het deze maand gaat lukken. Zo niet, dan lukt het vast wel op een later moment. Door jou zwangerschap kijk ik er wel weer positief tegenaan.

@Robertha, Wat een mooie taart zeg, idd zonde om op te eten!

Ik vind het winterweer ook wel mooi, zolang ik binnen zit. Ik vind het echt doodeng om auto te rijden met deze gladheid. Ik heb gisteren bijna mijn baas aangereden, en die is heel trots op zijn auto, dus ik schrok mij dood.

16. Jenna09

Jenna09 Fanatiek lid

30 aug 2006
    1.017
    0
    0
    Oei denzel, je baas ook nog:)... Kan geloven dat je er niet goed van was! Ik heb sinds vorige winter winterbanden op de auto en dat is echt een verschil. Ervoor durfde ik ook de straat niet op maar nu is het echt een duidelijk verschil!!! Echt een aanrader!

17. denzel

denzel Actief lid

24 mei 2010
    118
    0
    0
    Almelo
    Wij gaan vanmiddag even kijken voor winterbanden voor mijn auto. Al kan ik me bijna niet voorstellen dat het echt veel verschil maakt. Maar ik hoor van iedereen die ze heeft dat het veel uitmaakt, dus ik doe het toch maar.

18. kipkip

kipkip Fanatiek lid

11 feb 2008
    2.578
    0
    36
    Hier inmiddels 10 bedrijven gebeld voor winterbanden maar nergens meer te krijgen. Ze beginnen nog net niet te lachen dat ik er zo laat mee kom; nee mevrouwtje, die had u half oktober (!) al moeten bestellen ;).
    Dus helaas, we glibberen en glijden verder, wel echt vervelend want ik zit het grootste gedeelte van de dag in de auto en dan ook echt binnen de bebouwde kom dus veel straten waar niet gestrooid is.

Denzel; bij jou wel gelukt met de banden?

Bibi; hoe voel je je? Dringt het al een beetje door?

Pinkeltje; hoe is het met jou? Heb je nu nog steeds bloedingen?

Robertha; ik houd ook zo van de wintersport, maar helaas al 2 jaar niet geweest. Kan niet wachten tot die kleintjes ook op de latten kunnen. Lijkt me zo leuk. Vandaag nog 1 van de laatste skipakjes kunnen bemachtigen, wat een drama zeg. Nu nog sneeuwlaarsjes maar die zijn ook overal uitverkocht.

Morgenavond echo!!! Spannend....:)

19. Bibi26

Bibi26 Fanatiek lid

20 mrt 2010
    3.050
    0
    0
    @ Denzel; fijn dat je door mijn nieuws weer wat positiever bent. ;) Iedereen zegt het steeds en het is moeilijk te geloven of aanvaarden, maar het komt echt een keer goed en juist op het moment dat je het niet verwacht. Zaterdag wist ik nog van niks en moet je nu eens zien; al een afspraak met de vk! Ons leven is nu al anders, echt ongelooflijk.

@ Kipkip; voel me prima hoor. :) Ik merk nog steeds niks en eigenlijk vind ik dat wel een beetje eng, maar goed, wie weet wat me nog te wachten staat. Misschien verlang ik straks naar de weken dat ik nog geen kwaaltjes had.;)
    Balen trouwens van je winterbanden. Wij hebben ze sinds vorige week, hebben ze drie weken geleden besteld. Wij zijn bij een bandenhal hier in het dorp geweest, misschien moet je ook een kleine bedrijfje proberen?

@ hier; net is de consulente van mvm geweest! :) Weer twee hele duidelijke testen!! (twee omdat die vrouw eerst dacht dat de ene niet goed was, maar die is dus ook heel mooi geworden) Zal ze van de week in mijn album zetten. Wie van jullie doet/deed ook mee?

20. kipkip

kipkip Fanatiek lid

11 feb 2008
    2.578
    0
    36
    Bibi, heel goed dat je meedoet. Ik heb ook 2x meegedaan, kleine moeite om in een potje te plassen en anderen zijn ermee geholpen!

Deel Deze Pagina