Hey Kipkip, succes vanavond! Ik ben gisteravond ziek geworden Leek de exsocist wel, sorry voor de details!) Daarna ook nog diarree en heb maar ong 2 uur geslapen. Voel me dus niet zo lekker vandaag Tot gauw!
Ben er even wat minder, probeer het advies/voorbeeld van Bibi op te volgen. (Met hopelijk hetzelfde resultaat ) Dus sorry als ik iemand vergeet. Sneeuw: hier genieten we er ook allemaal erg van. Vind het mooi om te zien, als je loopt knerpt het zo leuk, kattepootjes in de sneeuw is ook leuk en lachwekkend, maar rijden vind ik minder nu. Miss ook maar eens kijken voor winterbanden... kipkip: nu al uitverkocht? hoop niet dat dat hier ook zo is. Veel plezier morgen met de echo Bibi: kan me voorstellen dat je eigenlijk toch wat kwaaltje zou willen als bevestiging, maar idd geniet er nog maar even van. Je hebt nu iig weer 2 mooie testen erbij; da's ook bevestiging. Bij de oudste heb ik niet meegedaan aan MvM bij de andere 3 zw-schappen wel (alleen dan de laatste heel kort) robertha: heel veel beterschap. Kruip maar lekker onder de wol.
Hallo lieve dames, Sorry dat ik weinig hier ben, maar even een druk weekje. J is helemaal niet lekker, vannacht naar de huisartsenpost gebeld en om 1u 's nachts naar de dienstapotheek gereden, omdat hij zo aan het hoesten was. Ik heb gisteren een echo gehad. Echt een prachtige echo, heel mooi druk kindje gezien. Ik ben nu 13 weken en kom uit op 10 juni 2011. Helaas maar kort van kunnen genieten om dat die kleine weer zo ziek werd, dan breekt je hart hoor. Bibi: ik heb met J. ook bijna geen klachten gehad, heerlijk, geniet er van Pinkeltje: Hoe is het met je? Ik denk aan je *hug* Ik kom snel weer langer en op iedereen reageren, sorry meiden!!!
Robertha; ik krijg een beeld erbij, he wat vervelend. Ik hoop dat je een beetje bij kan komen vandaag. TF; wat zielig voor J., helpen de medicijnen wat? Gefeliciteerd met je goede echo. Twijfel; wel gezellig blijven komen hoor. Begint nu net zo'n leuk cluppie te worden. Wat een weer vandaag, eigenlijk is het niet te doen zonder winterbanden, ik heb vandaag 6 afspraken en sta iedere keer doodsangsten uit. Maar ja, waar haal ik nog winterbanden? Vanochtend de kip naar de creche gebracht en daar was het Sinterklaasfeest stonden ze allemaal in de sneeuw buiten op hem te wachten. Alsof ze enig besef van Sinterklaas heeft. Ze keek ook echt een beetje zielig, zo van laat mij maar lekker binnen spelen. Daarna nog naar de fysio, heb helaas bekkeninstabiliteit dus heb nu oefeningen meegekregen en moet gewoon rustig aan doen. Nou was ik sowieso al gestopt met tennissen dus dat scheelt. En ja, vanavond de echo! Jullie horen me later.
Denzel, ik kon het vorig jaar ook niet goed geloven, maar mijn man wou persé winterbanden op mijn auto. Maar ben ik ondertussen wat blij dat ik geluisterd heb voor een keer. Je merkt echt een beter wegligging en geen slippartijen (natuurlijk kan je ook geen gekke kuren gaan doen hé) Hier in Belgie zijn ze ook al een paar weken niet meer te krijgen... Mijn vader heeft ze in augustus gekocht!! Iedereen moest toen heel hard lachen, maar nu denken diegenen, had ik ook maar... Bibi, hier is er geen vereniging als mvm dus heb twee keer niet mee kunnen doen helaas, vind het initiatief wel zeer goed!! Inderdaad lekker genieten van het feit dat er nog geen kwaaltjes zijn, ze zullen nog wel gaan komen. En die twee nieuwe testen bewijzen toch ook weer dat het écht zo is hé. Robertha, hopelijk gaat het snel wat beter meid, want je blijft maar sukkelen hé... Rust maar goed uit!!! Twijfel, wie weet helpt het bij jou ook wel!! veel succes!! Tuttifrutti, Wat fijn van de mooie echo, dat zijn echt momenten om te koesteren hé. Maar wel weer minder van J ocharme, dat het maar snel beter gaat! Hier gisteren naar de pediater gebeld. Omdat J nog steeds niet kaka kan doen zonder glycerinestopje. Hij heeft me lactulose aangeraden en dat zou binnen een paar dagen goed moeten gaan helpen, dus we hopen erop. Vandaag heeft hij ook weer lekker een vers appelsiensapje gedronken, dus dat kan ook maar helpen. Alleen hoop ik dat hij daar dan maar geen krampen van gaat krijgen... t Is ook altijd wat hé Voor de rest alles ok! Heerlijk in de tuin gespeeld vandaag met ons tweetjes en de hond. Oma en opa zijn ook nog langsgeweest en oma en J hebben samen op de slee gezeten, dat vond hij natuurlijk super!!! Zo nu maar even de zetel op om te rusten, want wil strakjes nog vanalles doen... arghh die nestdrang...
Hè meiden, jullie hebben wel pech met jullie zieke kindjes hè. Hopelijk knappen ze snel weer op! @ Kipkip; ik vind het inderdaad ook een kleine moeite en een héél goed doel dus ben blij dat ik mee doe. En je hebt nu je echo, wat leuk! Laat even weten hoe het is gegaan hè. @ Twijfel; haha, goed dat je mijn voorbeeld volgt. 8) Ik hoop dat het bij jou ook resultaat heeft meid, het is je gegund! @ Tutti; fijn om te horen dat jij ook nauwelijks klachten had. Ik ben gewoon een twijfelkont en ik zie altijd overal beren op de weg dus dat zal ik de hele zwangerschap wel houden denk ik. Maar ik probeer wel te genieten uiteraard. Gisteren toen die vrouw van mvm geweest was werd het toch weer wat 'echter'. Mijn vriend vindt het ook helemaal geweldig, die zou het eigenlijk het liefst nu al willen vertellen. En eerst zei hij steeds 'we wachten tot de 12 weken, je gaat dat toch niet zo snel vertellen? Het is iets van ons tweeën'. Kun je nagaan hoe snel een mens verandert door zo'n klein wondertje. Wat fijn dat je een mooie echo hebt gehad! Dat lijkt me zó bijzonder! @ Robertha; van harte beterschap!!
Wow kipkip! Wat leuk! En gefeliciteerd natuurlijk! Nu wordt ik nog zenuwachtiger en ga ik weer twijfelen of we het ook moeten vragen wat "het" is... We hebben het er gisteravond toevallig over gehad en vinden het allebei nog spannend om het niet te weten dus voorlopig.... Bibi (en de rest natuurlijk!) bedankt. Vandaag gaat gelukkig iets beter dus hopelijk is het ergste weer geweest. Voel je nog steeds niks? Bij ons meisje werd ik bij week 5/6 pas misselijk 's ochtends en nu heb ik er helemaal geen last van gehad, dus komt echt wel goed! Jenna, nu je het zegt, ik rol idd van het ene in het andere "kwaaltje". Dit zat er ook wel aan te komen omdat manlief van de week ook 2 dagen ziek is geweest en ik had nu precies hetzelfde. Voelde me zo beroerd dat ik zei:"Ik ga in het ziekenhuis bevallen met ruggenprik!" Zo erg was het Nu is het gelukkig weer iets beter, maar eten kan ik nog niet veel. Probeer toch vaak kleine beetjes te eten zodat de kleine nog wat voeding krijgt. Gaat iedereen sinterklaas vieren dit weekend? Liefs
Bibi, het doet wat met je hé, zo een piepklein wondertje! Zelfs de mannen slaan even tilt Kipkip, goed nieuws! Proficiat!! Een jongentje! Wat leuk, eentje van elk dan voor jullie! Proficiat!!!!!!!!!!!!!!
@ Kipkip; gefeliciteerd met de goede echo van jullie kleine man! Leuk zeg! @ Jenna; inderdaad ja, zelfs de papa's zijn meteen verliefd, echt schattig, hihi. @ Robertha; fijn dat je je weer wat beter voelt. En lief dat je me nog even gerust stelt. Ik heb trouwens een onsmakelijk vraagje, maar ik verlies behoorlijk wat wit slijm. Is dit witte vloed? Want dat is normaal toch hè? Sorry hoor, maar ben enorm onzeker en bang dat er wat mis kan gaan... Ben vanochtend ook bij de ha geweest omdat een kindje op het werk de 5de ziekte heeft. Ik dacht misschien even bloed laten prikken om te kijken of ik antistoffen heb. Het mocht van de ha, maar hij zei er zijn zoveel andere ziektes die je dan nog over kunt krijgen van de kinderen, het geeft geen enkele garantie voor hoe het verder zal gaan. Dus ik zie er maar vanaf...Hoe deden de andere moeders dat hier die met kinderen werken? Je loopt toch wel risico...
Bibi, dat slijm dat kan nog wel even aanhouden. Ik had er in het begin ook veel "last" van. Bovendien werk ik op een kinderdagverblijf en ben nog niet van mn werk weggebleven vanwege ziektes. Ik weet wel dat er ziektes zijn die gevaarlijk zijn en als die uit zouden breken dan is het op mijn werk makkelijk om in overleg minder of niet te werken. Maar dat is echt alleen als het heel gevaarlijk is voor het ongeboren kindje. Bij griep (zoals nu ) ed heb je natuurlijk altijd risico het ook te krijgen (zoals iedereen) maar kan niet zoveel kwaad. De onzekerheid herken ik trouwens ook van je Zelfs nu bij mn 2e ga je over allerlei dingen nadenken en schrik je soms even, maar je moet er gewoon vanuit gaan dat het goed komt. Als er echt iets is, heb je nog tijd genoeg om te treuren. Dus nu: GENIETEN!!!!
@kipkip, ja bij mij is het idd gelukt met de winterbanden. De garage kon ze nog bestellen bij een firma in duitsland. volgende week komen ze binnen als het goed is. En trouwens van harte gefeliciteerd met je mooie echo van je zoon!!! Robertha, nog van harte beterschap, al ben je al wel wat beter te pas.
Heb vandaag mijn controle-echo na mijn (vermoedelijke) miskraam gehad. En, ongelofelijk, ons kindje leeft! En sterker nog, het heeft een hartslag!!! We stonden helemaal perplex , inclusief de gynaecoloog! Maar ik ben dus nog steeds zwanger!!! Ons ukje is nu 0.6 cm (dus 0.2 cm gegroeid in 4 dagen), en daarmee blijk ik nu 6w3d te zijn, drie dagen korter dan ik zelf dacht. Wel nog steeds bloedverlies (zelfs voor en tijdens inwendige echo, zo vervelend) dus moet over twee weken weer terug komen, maar het zag er allemaal zeer goed uit. Ze kon ook geen bloeding in mijn baarmoeder waarnemen, dus we weten niet waar de bloedingen vandaan komen (terwijl het toch echt steeds veel bloed is!) We krijgen dus nog steeds ons zo gewenste kindje. Ik ben zo on-ge-lo-fe-lijk gelukkig!!!!!!!!!!!
WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA Pinkeltje! Super gefeliciteerd nog maar dan!!! Ik had dit niet meer verwacht maar vind het echt héééééééééél leuk voor jullie!!
Pinkeltje!! Wat een super goed nieuws!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Wow meid, gefeliciteerd, wat heerlijk!! Nu genieten zoals Robertha ook al tegen mij zei. @ Robertha; inderdaad, onzekerheden zul je blijven houden denk ik. En ik geniet ook hoor, zeker weten. Maar ik durf bijvoorbeeld nog niks te gaan kopen, een speentje of sokjes ofzo...Ik zou dat wel heel graag willen, gewoon alvast wat kleine dingetjes, maar ik denk dat ik daarmee wacht tot ik bij de vk geweest ben. Wanneer deed jij dat soort dingen bij de eerste?
@ iedereen; jullie krijgen allemaal de groetjes van Cherie! Ik had een felicitatie van haar in mijn mailbox. Ze leest nog wel mee hier, maar het was allemaal niet meer bij te houden. Als het goed is komt ze zich binnenkort weer een keer melden, wel zo gezellig.
Pinkeltje, wat een ontzetttend goed nieuws!!! Van harte meid. Ik hoop dat de bloedingen snel stoppen zodat er wat onzekerheid wordt weggenomen. Hier een heerlijke dag in de sneeuw gehad, heel leuk met het sleetje gespeeld. En bovendien eet en slaapt het kippetje goed (en ik dus ook ). Kortom genieten dus en bovendien zijn we nog steeds erg blij met de goede echo.
Kipkip, wat leuk om zo in de sneeuw te spelen! Wij wilden het vandaag doen, maar helaas heeft de dooi ingezet en dus lag er niks meer Nu zijn we voorbereid dus de volgende keer zijn wij er als de kippen bij Net van mn schoonzus gehoord dat ze zwanger is, 6 wk nu, van haar 3e kindje. De vorige keer zat er 3 maanden tussen haar meisje en die van ons en nu weer alleen ben ik nu eerst aan de beurt Morgen 20wk echo, Spannend!!