Wie nog vanaf april - mei voor een spruitje2??

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door robertha, 8 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. denzel

denzel Actief lid

24 mei 2010
    118
    0
    0
    Almelo
    @ iedereen, dank jullie wel voor jullie steun. Ik ga er wel van uit dat het allemaal wel gaat lukken. Ach ja en dan kost het maar iets meer tijd. Als het uiteindelijk maar gezond is.

Ik ben vanochtend getrouwd, nu even lekker thuis aan het idee wennen, en vanavond uit eten met familie. Leuk hoor zo'n dag

2. kipkip

kipkip Fanatiek lid

11 feb 2008
    2.578
    0
    36
    Bibi, weet je de weg ook nog te vinden?! Ben benieuwd hoe het met jou is?

Guusje, vervelend dat het zo lang moet duren. Ik kan me voorstellen dat je eraan toe bent.

Over het getrappel missen in je buik?! Hier dus niet, eerlijk gezegd vond ik dat heel erg vervelend. Lag er nachten lang wakker van, maar ik had volgens mij een extreem druktemakertje die, als ik wilde slapen, haar eigen feestje vierde. Eigenlijk was ik heel blij dat ze eruit was en ik mijn lichaam weer voor mezelf had :D :D(en weer op mijn buik kon slapen, heerlijk)

Denzel, denk je dat ze meteen een behandeling gaan starten? En zo ja, wat voor behandeling wordt het dan?

Tuttifrutti, hoe is het met jou? Voel je je goed?

3. denzel

denzel Actief lid

24 mei 2010
    118
    0
    0
    Almelo
    @ kipkip, Ik denk dat dit gewoon een gesprek wordt over wat er nu allemaal komen gaat, dan zullen we denk ik allemaal onderzoeken gaan krijgen, en dan een keer met een behandeling starten, dus ik denk dat we dan zo weer een paar maanden verder zijn. Ik hoop dat het tussentijds perongeluk lukt. Ik ben iig van plan om ondertussen gewoon verder te gaan met ovutesten enzo.

4. kipkip

kipkip Fanatiek lid

11 feb 2008
    2.578
    0
    36

EHHH, lees net over je berichtje heen. Getrouwd? Gefeliciteerd zeg! Geniet ervan vandaag. Het is heerlijk weer. Had je wel een jurk en de hele poespas?

5. Jenna09

Jenna09 Fanatiek lid

30 aug 2006
    1.017
    0
    0
    Denzel! Proficiat hoor met je huwelijk!! En lekker genieten van het etentje met je familie, ik vind dat altijd heerlijk gezellig! Veel succes in jullie huwelijk en hopelijk mag er snel een spruitje volgen!!

Guusje, ja kan geloven dat het voelt alsof je voor niets hebt stilgestaan hoor! Eerst zolang wachten eer je in het nieuwe ziekenhuis aan kan om vervolgens te horen te krijgen dat de behandelingen wel juist waren en dan weer zolang wachten... pfff. t Is niet eerlijk hé meid!! Maar ik weet zeker dat jou tijd ook gaat komen!! En hopelijk heeeeeel snel!

Kipkip, zo zie je maar dat iedereen een ander gevoel erbij heeft hé!!:) Hopelijk wordt dit kindje dan wat rustiger hé!!

6. guusje44

guusje44 Fanatiek lid

17 feb 2007
    1.383
    0
    0
    Hengelo
    Denzel gefeliciteerd met je huwelijk!

7. robertha

robertha Bekend lid

14 okt 2008
    816
    0
    0
    Denzel gefeliciteerd!!!

Guusje, ik hoop dat ze jullie snel weer kunnen helpen.
    Jouw trouwens ook, Denzel!

Jenna, ik miste dat getrappel ook niet echt. Maar dat zal wel komen omdat ons meisje continu met haar voeten in mn zij zat! Ik moest haar steeds weer terug duwen want dat deed zeer. En als ze muziek hoorde dat ging mn buik pas echt tekeer! Benieuwd of dat straks ook allemaal is....

Kipkip, hoe voel je jezelf nu?

@all; hier gaat het prima. Met nog steeds snel moe, maar gaat wel steeds beter. Komend weekend is mn man jarig, iemand nog kado-tips? (hogedruk reiniger heeft hij al;) )

Liefs

8. Twijfel

Twijfel Fanatiek lid

4 mei 2010
    2.003
    1
    0
    huisvrouw/moeder
    Noord Brabant
    Ha, het wordt hier weer gezellig met zn allen :D

kipkip: :$ werd je zo vroeg wakker van de honger? Heb je dat vaker of alleen als je zw bent?

Jenna: na de eerste miste ik het bewegen in mijn buikt helemaal niet; hij was zo'n druktemaker dat ik links en rechts de onderste 2 ribben gekneusd had 8). Maar na de andere 2 zw-schappen had ik echt een leeg gevoel in mn buik. Ik kijk er ook erg naar uit om die momenten nog eens mee te mogen maken.
    Wat sneu dat J zo'n last heeft van tandjes :(

Denzel: valt even tegen he zo'n uitslag. Maar ik hoop dat met je mee dat het ondertusen toch "per ongeluk" lukt; je weet maar nooit. Je hebt wel een hele positieve houding; knap hoor van je.
    Gefeliciteerd met jullie huwelijk! Heb je een leuke dag gehad?

Guusje: kan me je gevoel heel goed voorstellen; jullie hebben al zo'n tijd geduld moeten hebben. Ik hoop wel dat je dan ook meteen weer geholpen wordt.

Robertha: moeilijk is dat altijd om iets te verzinnen voor mannen. Mijn man kan ik gelukkig altijd wel blij maken met iets voor zn camera of een programma om foto's/films te bewerken. Dit jaar ga ik hem een nieuwe bureau stoel geven, want die is zo versleten, het is alsof je op een plank zit. :D

Vraag me ook af hoe het met Bibi is, zal haar eens een pb sturen.

9. TuttiFrutti

TuttiFrutti Bekend lid

13 jan 2008
    540
    0
    0
    begeleidster van mensen met een verstandelijke bep
    Pig-City
    Hallo allemaal,

Denzel GEFELICITEERD, wat een leuk nieuws. Hebben jullie het klein gehouden? Lekker gegeten? Ik hoop met je mee dat het tussendoor toch stiekem lukt ;)

Kipkip, het gaat de ene keer beter als de andere keer. Vrij misselijk, gelukkig nog niet hoeven overgeven. Ben ook erg moe. Het weekend ging goed, maar dan mocht ik uitslapen van mijn vriend, maar nu moest ik er gewoon weer vroeg uit en dan ben ik echt op rond het middaguur. Helaas kan ik straks ook niet slapen heb een sollicitatiegesprek, dus heb net maar even op de bank gelegen. Het is ook nog wel erg onwerkelijk wat me tevens weer onzeker maakt, hopelijk snel een echo ;)
    Hoe is het met jouw?

Robertha: Kaartjes voor een concert, horloge? Zal nog even kijken of ik nog iets kan bedenken...

Ja er zijn er nog wel een paar die ik mis op het forum. Het is vrij rustig hier met soms een uitschieter. Vind het wel jammer. Ik klets nu ook bij de juni mama's, maar ik ken hun nog helemaal niet en daar worden in 1 dag meerdere pagina's vol geklets, dat is mijn internet aanwezigheid niet bij te houden :)

10. kipkip

kipkip Fanatiek lid

11 feb 2008
    2.578
    0
    36
    Ik voel me goed. En dat ik om 6 uur 's ochtends moet eten heb ik gelukkig alleen als ik zwanger ben, haha. Eet nog steeds als een bouwvakker, net weer gebakken eieren staan maken, gister tosti's. Helemaal niet goed dat ik minder ben gaan werken, des te meer tijd om te eten. Ben benieuwd of ik die 17 kilo van vorige keer ga inhalen!

Robertha, ik heb mijn man dit jaar een uurtje porsche rijden kado gedaan, wist het ook niet meer, haha. Die mannen hebben het toch maar een stuk makkelijker met uitzoeken, die van mij hoeft alleen ieder jaar maar naar de juwelier ;)

Tuttifrutti, spannend een sollicitatie. Succes straks! Is het een interne sollicitatie of bij een ander bedrijf? Ik kan trouwens ook mijn draai nog niet zo vinden bij het april mama's forum maar misschien komt dat nog.

Robertha, gaat jullie meisje nog steeds tekeer als ze muziek hoort? Zo grappig, ons dochtertje gaat nu een soort van dansen en zingen. Je ligt echt helemaal in een deuk. Ben bang dat ze ons ritmegevoel heeft :)

11. Jenna09

Jenna09 Fanatiek lid

30 aug 2006
    1.017
    0
    0
    Robertha, hier nog eentje die altijd reageerde op muziek! Grappig was dat hé, zelfs als het zangkoor in de kerk begon te zingen danste hij gezellig mee hihi!!! Nu is het me nog niet opgevallen, maar dat komt misschien nog!
    Tja als het geen hogedrukreiniger kan zijn, hmmm eens denken... Mijn man is ook altijd blij met een mooi trui of t-shirts of zo, cd bon, ... Moest me nog iets opkomen, laat ik het je weten!

kipkip, echt grappig, zo vroeg eruit moeten om te eten! Lijkt me wel vermoeiend!! Met zo'n eetbuien valt 17 kilo dan nog mee eigenlijk!! Of had je die eetbuien de vorige keer niet?

Tuttifrutti, die fora zijn echt druk hé! Ik ben zelfs niet begonnen bij de februari mama's! Ondanks ik niet moet gaan werken hou ik het zelfs niet bij, zit echt niet de ganse tijd op de pc en dan kan je zo een druk forum niet volgen hé!

Twijfel, gekneusde ribben :$!! Kan geloven dat je dat niet gemist hebt;).

Hier net een stuk van de kelder gepoetst en opgeruimd!! Er is nogal wat uitgekomen, amai!! Denk trouwens dat de nestdrang hier serieus aan het opkomen is. Vorige keer had ik dat ook zo vroeg! Ik kan geen was zien liggen of ik steek een machine in gang, de voorraadkelder heeft serieus afgezien vandaag, ben druk aan de suikerbonen aan het werk en noem maar op!! Ach ja, wat gebeurd is is gebeurd

12. kipkip

kipkip Fanatiek lid

11 feb 2008
    2.578
    0
    36
    Ja, de vorige zwangerschap ook zo gegeten. Halve broden met kaas, pakken yoghurt met cruesli enz. enz. Probeerde toen wel gezonde dingen te eten, maar nu heb ik de hele dag trek in ongezonde dingen. Nou goed, we zien wel hoe het loopt. Het was er gelukkig ook zo weer af.

Hier ook aan het poetsen geweest. Nu weet ik waarom ik er zo'n hekel aan heb; er komt nml geen eind aan. Ik houd ervan om dingen af te maken en als ik eenmaal ga schoonmaken kom ik alleen maar meer dingen tegen die ik moet doen. We hebben nml de schoonmaker opgezegd omdat ik minder ben gaan werken maar wordt er niet echt blij van (wel van het minder werken overigens, haha)

13. TuttiFrutti

TuttiFrutti Bekend lid

13 jan 2008
    540
    0
    0
    Pig-City
    Kipkip, heerlijk hoor dat eten, als je inderdaad er zo weer vanaf bent wat maakt het uit ;) Liever dat als kotsmisselijk toch?
    HIHI, jij bent dus ook een lekkere piet precies met schoonmaken, niet echt een grens kunnen trekken?
    Ik had een sollicitatie voor erbij. Bij een andere stichting. Ik werk nu op een woonvoorziening voor mensen met een verstandelijke beperking en heb nu gesolliciteerd op thuisondersteuning. Dat kindje komt dan op woensdagmiddag bij ons thuis en dan begeleidt ik hem hier. Geen oppas nodig, alle aandacht voor het kind, heerlijk activiteiten ondernemen en nog betaald krijgen ook, ideaal. Gesprek ging goed. Als ik ja zeg ga ik kennis maken met de familie!!

Twijfel, gekneusde ribben is inderdaad wel heavy!! Kan me goed voorstellen dat je het niet mist!!

Robertha: Mooie foto van jouw en je dochter of alleen jouw of je dochter op canvas of afdrukken en in een mooi lijstje. Verder heb ik niet veel ideeën sorry ;) Laat je het weten wat het is geworden?

Jenna:ja het is echt super druk. Vind het altijd wel leuk om bijna op iedereen te kunnen reageren, maar daar is het echt niet te doen. En dan zijn van de juni mama's al 2 topics :$
    HIHI heerlijk hè die nesteldrang, ik had er met J ook flink last van, maar wel wat later in mijn zwangerschap. Ik had ook het idee dat ik na de bevalling niks meer kon of zo. Alle klusjes in huis moesten ook af zijn als of er daarna nooooooit meer tijd voor zou zijn :)

14. Twijfel

Twijfel Fanatiek lid

4 mei 2010
    2.003
    1
    0
    huisvrouw/moeder
    Noord Brabant
    TuttiFrutti: vervelend dat de misselijkheid en vermoeidheid nu echt beginnen. Hoop voor je dat het niet erger wordt en niet te lang duurt. Zo'n baantje voor erbij klinkt goed. Heb je al een datum voor de vk? (Of had je dat al gezegd en ben ik het vergeten?)

kipkip: dat klinkt als ideale zw-schapskwaaltjes :D Smul ze! Geweldig als die kleintjes op hun manier "los" gaan op muziek. Ik kan er ook met plezier naar kijken. Met dat schoonmaken, dat herken ik wel een beetje, maar ik spreek nu vooraf met mezelf af wat ik wel en niet ga doen en de rest komt een andere keer.

Jenna: o ja, nesteldrang... ik kon niet meer ophouden met poetsen, verzetten, herinrichten enzv. Ik word al bijna moe als ik er aan terug denk. Wat een energie heb je dan op zo'n moment he.

15. Jenna09

Jenna09 Fanatiek lid

30 aug 2006
    1.017
    0
    0
    Oef, er is weer veel gebeurd vandaag. Ben blij dat de dag bijna om is... hihi. Heb nog de uitnodiging (proefdrukje) afgehaald voor mijn 30-jarige feestje. Had gezegd dat ik dat vandaag niet meer zou doen, maarja, de nestdrang zei, doe het toch maar. Heb daarna nog de was gedaan en gestreken... Ben blij dat ik nu de zetel in kan!!

Hihi, ben dan toch niet de enige met die nestdrang!:) Vorige keer in de laatste weken van de zwangerschap heb ik gewinkeld alsof er na de bevalling geen winkel in de wereld meer open was:D hihi. De voorraad kelder stond toen vol met waspoeders, afwasmiddel, wasverzachters, maandverband... jong jong jong, k kon toen echt niet ophouden!:D

Tuttifrutti, lijkt me inderdaad ook een leuk jobke! Wanneer weet je of je het inderdaad krijgt? Of is dat al ok en is de kennismaking een formaliteit?

kipkip, dan valt het mee als je het er onmiddellijk weer afkrijgt hé!! Dan maar lekker genieten en eten eten eten!!:)
    Ja eens je begint te poetsen zie je telkens weer iets anders wat je dan ook meteen wil gaan doen hé! Ken dat ja...

Zo nu de pyama aan en de zetel in, J ligt net in bed.

16. Bibi26

Bibi26 Fanatiek lid

20 mrt 2010
    3.050
    0
    0
    Hey meiden! Sorry dat ik even niet geweest ben. :) Heb even wat andere zaken aan mijn hoofd momenteel, niks ernstigs hoor, maar was even met andere dingen bezig. ;)
    @ Twijfel; bedankt voor je berichtje, lief!

Hoe is het met iedereen?
    @ Guusje weer bijna naar de gyn zie ik? Dat is mooi nieuws meid, hopelijk kunnen jullie gaan beginnen en mag het dit keer lekker vlot gaan!

Ik zal even het lijstje opzoeken en aanpassen:
    NOD:

05-09: Denzel (4e ronde, 1e kindje)
    06-10: KellyAernoudt (3e ronde, 2e kindje)
    23-10: Jolijn2008 (5e ronde, 2e kindje)

28-10: Bibi26 (7e ronde, 1e kindje)
    05-11: Twijfel (1e ronde, 4e kindje)

Anders:
    Guusje44: Ronde ?, 2e kindje 26 oktober weer naar de gyn om hopenlijk weer te beginnen

Zwanger:
    Cherie (1e ronde, 3e kindje) uitgeteld 22-01-2011
    Mimi (1e ronde, 2e kindje) uitgeteld op 23-01-2011
    Fransa (2e ronde, 2e kindje) uitgeteld op 28-01-2011
    Jenna09 (1e ronde, 2e kindje) uitgeteld op 13-02-2011
    Cindy1981 (1e ronde, 3e kindje) uitgeteld op 25-03-2011
    Otje1975 (2e ronde, 2e kindje) uitgeteld op 18-04-2011
    Robertha (1e ronde, 2e kindje) uitgeteld op 24-04-2011
    Kipkip (5e ronde, 2e kindje), uitgerekend op 28-04-2011
    Paard van Robertha (3e ronde, 5e kindje) uitgeteld op 05-05-2011
    TuttiFrutti (3e ronde, 2e kindje) uitgerekend op 13-06-2011

Afspraken
    Robertha controle vk en echo: 22-10-2010
    TuttiFrutti eerste afspraak verloskundig & echo 01-11-2010

Of mijn NOD klopt weet ik nog niet. Ben nog steeds aan het tempen en ovutesten aan het doen. Ik zit alweer op dag 21, maar nog steeds geen ei. :x Dus we wachten maar af...

17. TuttiFrutti

TuttiFrutti Bekend lid

13 jan 2008
    540
    0
    0
    Pig-City
    Twijfel, Ik weet niet of ik dat gezegd heb, heb hem op 1 november. Ik kan maandag bellen voor een echo die kan ik misschien iets eerder krijgen en anders krijg ik hem op 1 november.
    HIHI ja nesteldrang zorgt inderdaad voor een berg energie!!

Jenna, de kennismaking hangt nog wel veel vanaf, want als het wederzijds niet klikt het gaat niet gebeuren. Zowel kind, als ouders, als ik moeten er een goed gevoel bij hebben. Vanaf de stichting willen ze graag met me in zee, dus als dit niks wordt gaan we waarschijnlijk naar een andere familie kijken.
    Bizar hè wat hormonen wel niet met je kunnen doen. Je kan zo ander worden of anders gaan denken in je zwangerschap!!
    Heb je lekker geslapen? Ga je nu weer zo knallen of even een dagje wat rustiger aan?

Bibi, wat leuk om weer wat van je te lezen. Misschien ook wel goed als je even met andere dingen bezig bent. Jammer dat je nog steeds geen duidelijkheid hebt over je cyclus!! Hoe ben je er gevoelsmatig onder?

18. Twijfel

Twijfel Fanatiek lid

4 mei 2010
    2.003
    1
    0
    huisvrouw/moeder
    Noord Brabant
    Bibi: leuk dat je er weer bent, ik begon me een beetje zorgen om je te maken. Vervelend dat je nog steeds geen ei gespot hebt. Ze kunnen bij jou dan niet zeggen dat het komt omdat je er te veel mee bezig bent, als je het nu zo druk hebt met andere dingen. ("Ieder nadeel heb zn voordeel") ;)

Jenna: doe je wel een beetje rusitg aan? Nestdrang is ok, maar niet alles hoeft in een dag af. En dat hamsteren...geweldig hoe je het omschrijft :)

TuttiFrutti: binnen een maand mag jij dus al een kijkje naar binnen werpen; geweldig.

Ik ben deze maand aan het rekenen gegaan nav mn ei pijn afgelopen maanden. We zijn niet om de dag aan het klussen, maar om de 2 dagen. Omdat je schijnbaar iets meer kans hebt op een meisje als je 2 tot 3 dagen voor je eisprong klust; vindt het wel eng hoor op deze manier maar we kijken een paar maanden of het werkt. (Begrijp me niet verkeerd, ook met nog een jongetje zouden we blij zijn, maar een kleine meid ter afwisseling zou ik erg leuk vinden :)) Ik hoop dat ik hier niemand mee kwets als ik het zo zeg, maar dat jullie begrijpen hoe ik het bedoel.
    Als het niet werkt, dan gaan we terug naar het om de dag schema. :D Tempen en ovu testen zijn helaas niets voor mij, dan ben ik er echt de hele dag mee bezig.

19. TuttiFrutti

TuttiFrutti Bekend lid

13 jan 2008
    540
    0
    0
    Pig-City
    Twijfel, je mag altijd een voorkeur hebben, zolang je maar blij bent met je kindje, welk geslacht dan ook ;) Ieder kindje is een wonder en zo mooi dat je die voorkeur al snel weer vergeten bent als je het in je armen hebt, toch?

20. Twijfel

Twijfel Fanatiek lid

4 mei 2010
    2.003
    1
    0
    huisvrouw/moeder
    Noord Brabant
    Ja, dat is zeker zo. Als je niet blij kunt zijn met zowel een jongetje als een meisje dan moet je er niet aan beginnen. Bij mijn laatste zw-schap hoopten we stiekem ook op een meisje, maar ik was (en ben!) o, zo gelukkig met ons ventje.

Deel Deze Pagina