Wie nog vanaf april - mei voor een spruitje2??

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door robertha, 8 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. TuttiFrutti

TuttiFrutti Bekend lid

13 jan 2008
    540
    0
    0
    begeleidster van mensen met een verstandelijke bep
    Pig-City
    Twijfel goed om te horen. Het is ook bijzonder lastig om het los te laten terwijl je toch in je hoofd heb wanneer je ongeveer vruchtbaar bent en wanneer je ongesteld zou moeten worden. Gelukkig heb je goede afleiding.

Jenna: inderdaad wat ze tegenwoordig allemaal en kunnen en kunnen zien. Ik vind dat ook met de 20 weken echo, toch bizar dat ze al zoveel kunnen zien!!

Pinkeltje: jammer dat je nog steeds wat bloed verliest, maar wel heel fijn dat ze je goed in de gaten houden (en dat je flink wat echo's nu hebt, geluk bij een ongeluk). Hebben ze enig idee hoe dat bloeden zou kunnen komen en wanneer het over zou moeten zijn?
    Hoe voel jij je er nu bij, heb je er rust van?
    Blijf het nog steeds een groot wonder vinden. Je hebt in ieder geval een ijzer sterk kindje in je zitten. Hoe klein hij/zij is het is niet voor 1 gat te vangen ;)

Het gesprek is bijzonder goed gegaan, druk gemaakt om niks ;) Wederzijds onze verhalen verteld en naar elkaar geluisterd en wederzijds begrip kunnen creeëren. Werd gecomplimenteerd dat ik zo'n goede begeleider ben en dat ze daarom dit gesprek wilde, omdat ze merkte dat het mij dwars zat en ze me niet kwijt wilde. Zo ben dus even goed gekieteld, hihihi.

Voor het eerst weer een slaapdienst gedraaid, viel me mee alleen die slaapgeuren van allemaal is geen pretje ;) Nog 45 min en dan lekker naar huis. Vanavond mijn diploma ophalen, al met al een druk maar positief weekje :D

2. TuttiFrutti

TuttiFrutti Bekend lid

13 jan 2008
    540
    0
    0
    Pig-City
    Hoi Jenna, herkenbaar dat je zegt het erin pompen. Merk ook dat ik het leuk vind als J. dingen benoemd, maar zelf heeft hij geen idee waar hij het over heeft geloof ik...

Jeetje een flinke bende dus even bij jullie, wel heel leuk, kan me wel voorstellen dat je er nu niet op zit te wachten. Hebben jullie heel de badkamer vernieuwd ook nieuwe tegels of alleen andere meubels?

Mijn vriend heeft de kerstboom afgelopen zaterdag opgezet, verschrikkelijk sinterklaas was het land nog niet uit. Hij heeft een jeugd trauma, zijn moeder zette de boom 1 dag voor kerst op als ze geluk hadden, dus nu zit ik ieder jaar veels te vroeg en veels te lang met die boom opgescheept :D

3. Jolijn2008

Jolijn2008 Actief lid

18 nov 2008
    114
    0
    0
    Zuid Holland
    @ pinkeltje; Wat super zeg dat het hartje klopt!!! Nu echt gaan genieten!

@ Bibi; ik ben na de 20 weken echo pas wat gaan kopen bij de 1e... ik durfde het niet om dit eerder te doen... Slapen gaat hier ook slecht. Ik slaap op tijden dat ik het niet zou moeten doen en als ik dan om 23:00 uur in bed lig, dan is het zo 1:00 uur en heb ik alleen maar liggen draaien...
    De Angelsound kaninprincipe geen kwaad. Maar je moet niet te vaak en te lang luisteren. Het werkt als een echo. Hierbij ontstaat wel warmte en ook warmte kan weefselschade opleveren... maar zo af en toe is geen probleem!
    Maak jeniet te gek met die echo's... Nu is het nog vroeg om te kijken... als je een pretecho wil laten maken, dan zou ik dat met 17 weken ongeveer laten doen, of juist met een week of 24... Dan is het kindje 'af' en ziet het er mooier uit...

@ Robertha; leuk dat je schoonzus ook zwanger is. Dan hebben de 2 kleintjes veel aan elkaar als ze straks samen kunnen spelen! Goed hoor dat jullie het nog niet weten. Mijn man wil het ook niet weten en ik eigenlijk wel... Dus het zal wel weer niet worden... Ook prima! Dan is het een hele verrassing met de geboorte!!!

@ Tuttifrutti; Gefeliciteerd met je diploma!!!

@ jenna; wat gaat dat al weer hard zeg 30 weken!!! fijn dat de echo goed was.. Gelukkig hoef je nog 'maar' een wek of 10 te wachten voordat je het kleine hummeltje in het echt kan zien!!!
    Wat een gedoe zeg met al die veranderingen nu nog in je huis! Kan me voorstellen dat het wat onrustig is... Hopelijk wordt alles helemaal naar je zin!

@ kipkip; Leuk hoor een haantje erbij! Vervelend dat je dochter zo slecht eet. Houdt in je achterhoofd dat kindjes zichzelf niet uithongeren...
    Fijn dat de ok vanje schoonvader goe dis gegaan. hoe is het nu met hem???

@TF; Ik ken dat van die boom! Mijn man heeft hem ook afgelopen zaterdag opgezet. het liefst draait hij in augustus al kerstmuziek! Ik heb me er helemaal niet mee bezig gehouden! Geen energie voor en het is toch zijn ding zeg maar...

MvM ik heb bij Jolijn en bij deze zwangerschap niet mee gedaan met MvM. Ik ben zo misselijk en aan het spugen, dat het niet te doen is.

@ hier; Ik voel me nog steeds erg rot. Afgelopen woensdag op controle geweest. Alles was gelukkig wel goed met de kleine uk. ben gisteren naar de diëtist geweest. Ik was te veel afgevallen. Nu heb ik flesjes nutridrink gekregen. dit kan volldige voeding vervangen. ik moet er 3 flesjes per dag van drinken, en dan daarnaast nog gewoon eten en drinken... Best wel heftig moet ik zeggen... Ik voel me wel iets beter, dus dat is wel positief. Een ander alternatief is sondevoeding. Daar zit ik helemaal niet op te wachten, dus we drinken maar braaf de flesjes leeg...

NOD:
    11-12: Denzel (8e ronde, 1e kindje)
    27-12: Twijfel (3e ronde, 4e kindje)

Anders:
    Guusje44: Ronde ?, 2e kindje 26 oktober weer naar de gyn om hopenlijk weer te beginnen

Zwanger:
    Jenna09 (1e ronde, 2e kindje) uitgeteld op 13-02-2011
    Robertha (1e ronde, 2e kindje) uitgeteld op 24-04-2011
    Kipkip (5e ronde, 2e kindje), uitgerekend op 25-04-2011
    Paard van Robertha (3e ronde, 5e kindje) uitgeteld op 05-05-2011
    TuttiFrutti (3e ronde, 2e kindje) uitgerekend op 13-06-2011
    Jolijn2008 (5e ronde, 2e kindje) uitgerekend op 03-07-2011
    KellyAernoudt (4e ronde, 2e kindje) uitgerekend op 09-07-2011
    Pinkeltje82 (6e ronde, 1e kindje) uitgerekend op 26-07-2011
    Bibi26 (8e ronde, 1e kindje) uitgerekend op 04-08-2011

Afspraken
    Jenna09 30w echo 07-12-2010
    TuttiFrutti afspraak vk 13-12-2010
    Pinkeltje82 8w echo 17-12-2010
    Bibi26 intake vk 21-12-2010
    Pinkeltje82 10w echo 29-12-2010
    Robertha controle vk 05-01-2011
    Jolijn2008 controle gyn 07-01-2011

4. Jenna09

Jenna09 Fanatiek lid

30 aug 2006
    1.017
    0
    0
    Jolijn, :$ ocharme, ben je zoveel vermagerd meid? Maar als je moet kiezen tussen flesjes en sondevoeding, dan maar flink de flesjes!!
    Hopelijk haalt het wat uit!

TF, hier geen nieuwe badkamer, maar eindelijk EEN badkamer:D8).
    We wonen nu vijf jaar in het huis dus het werd wel eens tijd hé!! Toen we verhuisden hadden we op de badkamer enkel de douche en de wc. Twee jaar later is het bad en de tegels boven het bad erbij gekomen. Nu na vijf jaar komt de lavabo, de lavabokast en de handdoekenkast. Voordien stond er een rekje met onze spullen en de lavabo hadden we beneden naast de keuken in de berging. Dus dat was douchen in de badkamer... en dan naar beneden om in de berging naast de keuken je haar te phonen, je te sminken, tanden poetsen...
    Nu dus alles in de badkamer gelijk de gewone mensen!!!:D
    Het zal even wennen zijn, maar ben blij dat het ervan gekomen is.
    Wij zijn zo van het standpunt: we hebben gebouwd en zijn er met een minimum ingetrokken. We sparen dan weer voor iets dat we echt graag zien en voeren dat uit, dan weer sparen voor het volgende... We hebben dus geen geld moeten weggooien aan 'voorlopige' dingen die maar een paar jaar dienst moesten doen.
    Roeien met de riemen die we hebben!

5. Bibi26

Bibi26 Fanatiek lid

20 mrt 2010
    3.050
    0
    0
    @ Jolijn; meid, wat vervelend dat je zo ziek bent! :( Ik hoop dat het gauw minder wordt en dat de nutridrink helpt. Was je bij je eerste zwangerschap ook zo ziek?
    En bedankt voor alle info! ;) Ik ga geen echo laten maken, heb dat idee alweer laten varen. Ik moet eens gaan genieten, ik maak me werkelijk altijd overal zorgen om, ik kan het mezelf echt lastig maken soms. Dus voorlopig geniet ik en het is zo de 21ste, mogen we eindelijk naar de vk en dan horen we vast wel wanneer we een echo krijgen. :)

@ Robertha; hoe was de verjaardag? Heb je een leuke schoonmoeder? Want dat scheelt natuurlijk. De mijne is echt een heks, ik heb een ontzettend hekel aan verjaardagen daar. :D

@ Tutti; ik heb pas ook wat gedoe gehad op mijn werk en ik maak me daar ook altijd heel zenuwachtig voor. Mijn mond is normaal gesproken groot genoeg, maar als puntje bij paaltje komt ben ik toch niet zo'n held. 8) Gelukkig maar dat jouw gesprek goed is verlopen, dat werkt toch een stuk prettiger daarna hè. ;)

@ Jenna; wat moet dat heerlijk zijn, eindelijk een badkamer! Lekker genieten!
    Wij hebben eerste het hele huis verbouwd voordat we erin trokken, ik moet er niet aan denken dat ik jaren in de troep zou moeten zitten, niks voor mij. ;)

@ kerstboom; mijn vriend verkoopt ze dus wij hebben er genoeg. :D Hij heeft er gisteren een voor ons gehaald, vers van het land en die komt zondag naar binnen. Zondag hebben we een rommeldagje, lekker het hele huis in kerstsfeer brengen.

@ hier; alles nog steeds prima. :) Ben doodop, maar ik heb ook twee lange werkdagen achter de rug. Toch heb ik wel het idee dat ik minder energie heb, er komt weinig uit mijn handen. Mijn borsten worden ook wat gevoelig nu, maar verder nog steeds nergens last van.

6. Jenna09

Jenna09 Fanatiek lid

30 aug 2006
    1.017
    0
    0
    Wat is het hier rustig geweest seg! Iedereen een druk bezet weekendje?

Hier zijn gisteren de badkamermeubels geinstalleerd! HEEEEERLIJK!! t Was wel superdruk maarja, ik heb er dan gisteren van geprofiteerd de kerstboom te zetten, het was hier nu toch al een boeltje, dus dat kon er ook nog wel bij;). Nu is alles weer bijna in de plooi, gelukkig.

De eerste spulletjes van ons kleineke zijn ook het wasmachine gepasseerd!! JOEHOE! Nu nog drogen en dan kunnen ze netjes de kast in!

Bibi, wat goed dat je besloten hebt om te genieten!!! Lekker doen meid, niet doemdenken en lekker genieten!! Go for it!

7. kipkip

kipkip Fanatiek lid

11 feb 2008
    2.578
    0
    36
    Jenna, wat fijn dat je nu een badkamer hebt! En de kleertjes gewassen, nu nog een paar weken uitrusten dan maar!

Inderdaad rustig hier. Maar ben zelf ook niet veel geweest:)

Lekker weekend gehad en nu een weekje vrij met manlief, hopenlijk komen we er deze week aan toe om een begin te maken met de babykamer. Het is nu een kastenkamer dus een gedeelte van de kasten moet naar zolder, een gedeelte in onze slaapkamer, het nieuwe peuterbedje van het kippetje moet geschilderd worden en er moeten nog spullen gekocht worden voor haar kamertje. Kortom we zijn wel een paar dagen zoet. Oh ja, en moet nog even ergens een kerstboom halen en optuigen en tussendoor ziekenbezoekjes aan het zh.

Met mijn schoonvader gaat het naar omstandigheden redelijk goed, helaas willen ze hem nog niet vervoeren naar een zh hier in de buurt (wat dus eigenlijk morgen de bedoeling was).

En met ons kippetje gaat het ook weer eens super. Gelukkig zijn er ook altijd goede dagen, haha. Super gehumeurd en slaapt en eet goed. Daar wordt mama BLIJ van :):)

Hoe is het met de rest?

8. robertha

robertha Bekend lid

14 okt 2008
    816
    0
    0
    Jenna, wat fijn om te lezen dat alles nu een plekje krijgt! Dat lijkt me ook zooooooo leuk om te gaan doen. Als de schuur klaar is kunnen we de babykamer klaar gaan maken en komen de paardjes eindelijk hier te staan:) Kijk er ook héél erg naar uit! Nu idd nog een paar weekjes genieten voordat je het weer heel druk krijgt;)

Kipkip, ook fijn dat kippetje het goed doet! Ik hoop dat schoonvader toch snel dichterbij mag komen. Rustig aan he?;) Hier ook voor de kerst altijd een drukke tijd, maar wel gezellig. Denk dat wij ook maar snel de babykamer gaan bestellen, zodat ik nog meer heb om op te verheugen:)
    Voel je de baby ook zo goed? Ik voel hem/haar echt heel veel en soms erg hard. Leuk om te voelen!

Bibi, genieten meisje!!;) Alles komt goed, zeggen wij altijd.

Jolijn, let goed op jezelf! Ik hoop dat het snel wat beter gaat!

Liefs

9. Twijfel

Twijfel Fanatiek lid

4 mei 2010
    2.003
    1
    0
    huisvrouw/moeder
    Noord Brabant
    Jenna: Zo jij hebt dus een druk weekend gehad. Maar je hebt nu alles alweer aan kant? :$ Grappig hoe je iedere keer beschrijft hoe J op alles reageert; echt leuk om te lezen.

TF: fijn dat het gesprek goed ging en heerlijk dat je nu eindelijk je diploma op kon halen; nu is het echt he :) Ik vraag me idd af hoe je het kunt loslaten als je je ei zo goed voelt en weet wanneer je NOD is. Vreemd ik kan me niet herinneren dat ik er vorige keren ook zo bewust mee om ben gegaan.

Jolijn: goed dat alles weer goed was bij de vk, maar wel erg vervelend dat je zoveel bent afgevallen. Ik hoop voor je dat de flesjes helpen. Sterkte.

Bibi: wat fijn dat het nog steeds allemaal goed gaat en dat je nu ook rust hebt en kan genieten. :)

kipkip: lekker een weekje vrij. Maar zo te zien wordt het wel een werk-week. Hebben jullie ook nog tijd om iets leuks te doen?

Robertha: heb je een idee hoe lang het nog duurt voor de schuur voor je paarden af is?

10. Twijfel

Twijfel Fanatiek lid

4 mei 2010
    2.003
    1
    0
    huisvrouw/moeder
    Noord Brabant
    Even een tip: ik hoorde dat in Breda bij Prenatal de Lodgers in de aanbieding zijn, wie weet bij andere filialen ook.

11. TuttiFrutti

TuttiFrutti Bekend lid

13 jan 2008
    540
    0
    0
    Pig-City
    Jolijn: balen dat je niet lekkr voelt. Fijn dat je die drankjes nu hebt en dat je iets beter voelt. Hopelijk blijft het beter gaan en kan je straks ook lekker gaan genieten. Wel schrikken dat je zoveel bent afgevallen en dat ze het over sondevoeding hebben gehad!!

Jenna: wat heerlijk dat jullie badkamer af is!! Groot gelijk dat jullie het stap voor stap doen. Het is allemaal duur zat en als je er eerst voor spaart is het wel helemaal van jullie. Wij hebben ook een tijd verbouwt, o.a. ook doordat je weer even moet sparen.
    Jullie zijn dus ook in kerstsfeer?!
    Heerlijk zeg dat je de spulletjes voor de baby aan het wassen bent aan in het inruimen. Is de babykamer al af of nog niet helemaal?

Bibi: staat de boom? Heerlijk dat de klachtjes nog minimaal zijn, geniet daar van!! Ik trek dus ook geregeld mijn mon open. Heb een hekel aan dat geklets op de gangen, maar als het moet je mond niet open doen. Vond het wel spannend, maar zag het gesprek ook als een kans om mijn mening neer te leggen en te laten weten dat er naar mijn idee dingen niet gaan zoals ze zouden moeten gaan. Gelukkig werd daar positief op gereageerd :D

Kipkip: wat heerlijk dat jullie samen een weekje vrij zijn. Lekker aan de babykamer beginnen das nou echt iets waar ik naar uit zie, dat alles lekker klaar staat. Kast weer vol met babyspul :D Wat fijn dat het met je kippetje weer goed gaat, hopelijk blijft het even rustig nu. Ik hoorde eens een uitspraak van iemand op tv (sorry naam vergeten) je bent zo gelukkig als je ongelukkigste kind. Moest er even over nadenken, maar ben het er wel mee eens. Als je kind niet lekker in zijn/haar vel zit, zit je dat als moeder ook niet.
    Jammer dat je schoonvader nog niet vervoerd mag worden. Gelukkig gaat het goed en mag hij hopelijk snel jullie kant op komen.

Robertha: hoe gaat het met je paard? Doe jij je paard nog zelf, of heb je hulp? Schiet het op met de schuur? Wanneer willen jullie klaar zijn?

Twijfel: dat had ik dus ook, je wordt er vanzelf mee geconfronteerd of je nu wil of niet. Moet wel zeggen dat ik er ook erg mee bezig was even en me dat van J. ook niet meer echt kon herrinneren, maar volgens mij was ik dat wel. Ik was met beide ook vrij snel zwanger dus ik kon er nog redelijk rust in vinden.
    Was jij bij je andere kinderen snel zwanger?

12. TuttiFrutti

TuttiFrutti Bekend lid

13 jan 2008
    540
    0
    0
    Pig-City
    NOD:

Anders:
    Guusje44: Ronde ?, 2e kindje 26 oktober weer naar de gyn om hopenlijk weer te beginnen

Zwanger:
    TuttiFrutti (3e ronde, 2e kindje) uitgerekend op 10-06-2011

Afspraken
    Jenna09 30w echo 07-12-2010

edit: even mijn bevallingsdatum aangepast

13. kipkip

kipkip Fanatiek lid

11 feb 2008
    2.578
    0
    36
    TF; dat klopt idd wat je zegt. Als het kippetje slecht eet probeer ik me daar niks van aan te trekken omdat dat het alleen maar erger maakt maar ondertussen... En als ik haar zo lekker zie smikkelen word ik zo blij!!! Dan wordt ze vervolgens 's ochtends ook niet krijsend wakker maar brabbelend en dan begint de dag ook al meteen wat fijner. Zoals vandaag dus, heb maar 6 uur geslapen maar we hebben een hele fijne dag, net de kerstboom opgetuigd en nu even kopje thee en een boekje op de bank. Tja, heb natuurlijk wel vakantie :)

Robertha; ik voel de baby ook heel duidelijk maar minder vaak als bij de 1e, maar zij was ook extreem druk. Ik heb ook filmpjes op het laatst gemaakt van mijn buik waarin het leek alsof er een hele bokswedstrijd werd uitgevochten in mijn buik. Ik zou het op zich niet erg vinden als deze wat rustiger is...

Ik heb alle babykleertjes uitgezocht en een heleboel kan ik zodirect niet meer gebruiken en op marktplaats verkoopt ook niet echt meer. Ik denk dat ik ze naar de Kledingbank ga brengen, of weet iemand anders nog een betere bestemming?

14. Jenna09

Jenna09 Fanatiek lid

30 aug 2006
    1.017
    0
    0
    Kipkip, wat leuk dat je meisje nu zo goed eet! Wat dat toch kan doen met je eigen humeur hé! Je voelt je dan zelf ook al een stuk beter.
    Wat de kleding betreft: hier in Belgie hebben we kledingcontainers.
    Daar kan je kleding instoppen en dat brengen ze dan naar de landen waar het nodig is. Wat je ook kan doen is aan mensen vragen die je kent en een kindje krijgen die het willen overnemen.

Robertha, ja zo weer iets nieuws in huis is altijd leuk om naar uit te kijken hé! Wanneer verwacht je je paardjes in de stal te kunnen zetten!

Twijfel, in de badkamer is het inderdaad al volledig ingeruimd, maar nog niet op de kinderkamer hoor. (Wat nestdrang al niet doet met een mens hé)

TF, de babykamer is helaas nog niet helemaal af. De kleerkast staat wel al in elkaar zodat ik de gewassen kleertjes erin kan leggen. Hier staat trouwens weer een droogrek vol minispulletjes, heerlijk.
    Nu moeten de gordijnen nog gemaakt worden (door mijn moeder) en het bureau moet nog in elkaar geknutseld worden. (dat gebruiken we voorlopig als commode)
    Het kinderbed krijgen we van mijn schoonzus te leen. Want binnen een half jaartje of zo kan J in het grote bed en heb ik zijn kinderbedje voor de baby.

NOD:

Anders:

Zwanger:

Afspraken
    Jenna09 gyn 03-01-2011

Zo heb even mijn voorbije afspraak gewist en de volgende erbij gezet!

15. TuttiFrutti

TuttiFrutti Bekend lid

13 jan 2008
    540
    0
    0
    Pig-City
    NOD:

Anders:

Zwanger:

Afspraken
    Jenna09 gyn 03-01-2011
    TuttiFrutti afspraak vk 17-01-2011

16. TuttiFrutti

TuttiFrutti Bekend lid

13 jan 2008
    540
    0
    0
    Pig-City
    Kipkip: heerlijk hoor, geniet er van!! Fijn als het met die kleine ukjes goed gaat.
    klinkt goed, geniet er maar lekker van. Leuk dat de boom ook bij jullie staat :D
    Leger des Heils heeft ook een ouder en kind project, daat kan je het ook heen brengen. Of inderdaad naar zo'n kledingbak.

Jenna: Jammer dat de babykamer nog niet af is, maar gelukkig staat de kast. Lekker hoor de kast weer in gaan richten met dat kleine spul, ben wel een beetje jaloers, het gaat dan zo heerlijk leven. Dat mis ik wel nu, dat je een heleboel spullen niet hoeft te kopen dus je bent er minder mee bezig...

Net bij de VK geweest en weer goed gekeurd. Altijd weer fijn om te horen. Brief meegekregen voor de 20 weken echo, spannend!! Deze week even een afspraak maken.

Fijne avond allemaal *zwaai*

17. robertha

robertha Bekend lid

14 okt 2008
    816
    0
    0
    Hallo allemaal!

Ik kom alleen even zwaaien;) *zwaai zwaai* want heb niet zoveel te melden.
    TF, spannend de 20wk echo! Gaan jullie kijken naar het geslacht?

Tot morgen!

Liefs

18. Bibi26

Bibi26 Fanatiek lid

20 mrt 2010
    3.050
    0
    0
    Zwaait even terug naar Robertha *zwaai zwaai* :D

@ Kipkip; wat fijn dat het allemaal weer de goede kant op gaat bij jullie. :) Heb je al enig idee wanneer je schoonvader wel vervoerd mag worden of is dat nog afwachten?
    Lekker dat jullie en weekje vrij zijn! Ik heb tussen kerst en oud&nieuw gelukkig vakantie, heerlijk! :) Misschien kan ik me dan eindelijk eens een beetje zwanger gaan voelen. Nu gaat alles maar gewoon door, heb nog steeds het gevoel dat ik droom. :)

@ Tutti; fijn dat alles goed was bij de vk! Spannend hoor, de 20 weken echo. Schiet alweer lekker op zo bij jou.
    En de boom staat hoor. :D Eentje in de huiskamer, eentje in de garage (die zit onder het huis, dat is onze feestruimte en mijn vriend is volgende week jarig ;)) en twee mega bomen op de oprit. Dus wij kunnen er weer tegen zullen we maar zeggen. :D

@ Jenna; en, zit je nu de hele dag in bad, of niet? :p

@ hier; net weer de kratten weggebracht voor mvm. Ben wel blij dat ik dat heb, maakt het toch allemaal wat 'echter'. Zal alleen wel blij zijn als ze straks thuis worden opgehaald, scheelt een hoop gedoe. ;)
    Heb trouwens een vraagje; ik weet dat het heel persoonlijk is en uiteindelijk moeten wij zelf beslissen, maar hebben jullie een nekplooimeting laten doen? Van mij hoeft het niet, maar mijn vriend wil dat wel graag...Hij heeft zoiets van als dan alles goed is dan weet je het zeker en zo niet dan ben je voorbereid...Maar als ons kindje 'alleen maar'downsyndroom heeft, dus verder geen ernstige afwijkingen, kan ik het echt niet weg laten halen dus ik zie het nut niet zo in...Wat een beslissingen komen er op je af hè. ;)

19. Twijfel

Twijfel Fanatiek lid

4 mei 2010
    2.003
    1
    0
    huisvrouw/moeder
    Noord Brabant
    Even beetje "gefrustreerd" (is een groot woord) :(:) Hoe kan je het zw willen worden van je afzetten als je bijna dubbel ligt van de pijn? 8) Dit heb ik nog nooit gehad. Ik dacht dat ik vorige week mn ei al had gehad, maar ws heb ik het toch nu. Heftiger dan anders en voor het eerst dit jaar ook weer duidelijk vs. Op zich natuurlijk goed nieuws, maar zoals ik al zei, hoe kan ik het op zo'n manier van me afzetten? (En als ik zo'n pijn heb; komt er dan nog wel wat van het klussen?) Miss stomme vraag, maar ik zit er serieus aan te denken om paracetamol in te nemen tegen de pijn. Weet iemand of dat nadelig kan zijn?

TF: bij mijn andere kids was ik echt snel zw. De oudste was een kado (door de pil heen), de 2e en 3e ong 3 maanden en de laatste (mk) was weer een kado'tje. Maar ja, we zijn nu inmiddels wel 6, bijna 7 jaar ouder dan toen en dat heeft toch wel invloed op je vruchtbaarheid natuurlijk. Wat fijn trouwens dat alles weer goed was bij de vk. Nog even en je hebt alweer de 20 weken echo; wat gaat het snel!

kipkip: wat lief dat je het naar een kledingbank wil brengen. Zoals je weet heb ik zelf ook een inzamelpunt en het is echt voor sommige mensen de enige mogelijkheid om hun kinderen leuke kleding en speelgpoed te geven.

Jenna: nog een paar dingen en het kamertje is dus af. Heerlijk, kun je lekker aan de slag met baby-was; lekker tuttelen. :)

Bibi: ik kan je alleen zeggen wat wij gedaan hebben. (Ik wil geen oordeel vellen, of iemand kwetsen oid dus ik vertel niet precies waarom.) Bij mijn moeders kant zit open ruggetje in de familie en daarom "moesten" we dus ook steeds een uitgebreide echo. Wij hebben dit wel gedaan, maar dan alleen om te weten Of er iets mis zou zijn. We wilden het kindje sowieso niet weg laten halen, maar als er iets mis zou zijn wilden we daar wel op voorbereid zijn. Het is een moeilijke persoonlijke keuze. Ik hoop dat jullie er samen uit zullen komen.

20. Bibi26

Bibi26 Fanatiek lid

20 mrt 2010
    3.050
    0
    0
    @ Twijfel; je hebt gelijk, het is ook heel persoonlijk, maar ben gewoon benieuwd hoe jullie er tegenaan kijken. Misschien krijg ik nieuwe inzichten. ;)
    Vervelend dat je zo'n pijn hebt! Zo wordt het loslaten inderdaad wel erg moeilijk...Misschien dient je ei zich zo duidelijk aan omdat het graag bevrucht wil worden. :D Flink aan de klus zou ik zeggen. ;)

Deel Deze Pagina