Bibi; wij hebben het ook niet laten doen omdat de combinatietest alleen een kansberekening is en als je meer zekerheid wilt hebben, je een verhoogde kans op een miskraam hebt. Dus was voor mij de reden om het niet te doen. Mijn man wilde het in eerste instantie wel maar wist niet goed wat het inhield. Hij dacht alleen; alles wat onderzocht kan worden doen we. Maar na alle info stond hij er ook achter om het niet te doen. En alsof Down het ergste is wat je kan overkomen, er zijn afwijkingen waar je kindje minder levenskwaliteit heeft. Dit is mijn mening, ik hoop dat jullie eruit komen. Twijfel; paracetamol kan nu echt geen kwaad. Vervelend dat je pijn hebt maar idd zoals Bibi zegt, misschien wil je ei zich graag aankondigen. Jouw inzamelingspunt zit zeker niet in de Randstad? Oh trouwens net gezwommen, ik vond het heel fijn. Veel beter dan de yoga van de vorige keer
Robertha: ik zwaai terug *zwaai*. Ja wij willen het geslacht graag weten bij de 20 weken echo, hopen dat ze er naar willen kijken Bibi: zo jullie pakken het grootst aan, leuk zeg zoveel bomen!! Mijn ongezouten en vrij harde mening (sorry voor de mensen die ik misschien kwets) ik vind die hele test 1 grote geldklopperij!! Het is puur een kans berekening voor een afwijking die totaal niet ernstig is en maar een druppel op de gloeiende plaat wat je kindje aan verstandelijke beperking eventueel zou kunnen krijgen... (persoonlijk vind ik het echt een schande dat ze die test uberhaupt durven aan te bieden!!!) Kan me voostellen dat MvM het een beetje echter maakt voor je. Lekker hoor straks vakantie, ga maar lekker stilstaan bij je zwangerschap HIHI, leuke opmerking naar Twijfel toe Twijfel: Jeetje wat balen dat je er zo last van hebt. Ik heb dat ook 1 keer gehad en was toen toevallig die dag bij de HA voor J. hij zei dat het kwam omdat mijn ei te laat was en dan kan het met flinke pijn gepaard gaan als je ei los komt!! Paracetamol kan geen kwaad, hopelijk voel je dan beter om toch even aan de klus te gaan Kipkip: ben je alleen wezen zwemmen/ben je naar een zwangerschapszwemmen geweest? Lekker hè dat warme water en even gewochtloos zijn...
Twijfel, paracetamol kan geen kwaad. Nu hopen op een leuk kerstkadootje dan Bibi, wij hebben het ook niet laten doen, omdat het idd maar een kansberekening is, wij allebei nog jong (en gezond) zijn en omdat we het idd toch niet weg hadden laten halen. Succes met jullie beslissing want het is niet niks. Als je het laat doen (naar mijn mening) en er komt een bepaalde kans uit, dan kun je je erge zorgen gaan maken tijdens de zwangerschap terwijl en misschien niks aan de hand is. Ik zou nu genieten en als er later iets op het pad komt, dan is er nog tijd genoeg om er aan te "wennen" en aanpassingen te maken. Kipkip, zwangerschapszwemmen? Ik wilde dat de vorige keer ook doen, alleen werd ons meisje mega-druk als ik in het water lag dus was er echt niets ontspannends aan eerder pijnlijk. Nu dus gewoon fitness onder begeleiding van de fysio. TF, natuurlijk kijken ze ernaar als jullie wat willen weten! Extra spannend voor jullie dus!
Bibi, hier wel iemand die de nekplooi en de triple test heeft laten doen. Gelukkig hebben we beide keren goed nieuws gekregen. Bij J was de uitslag van de triple test 1/100.000 (de kleinste kans die je kan hebben) en nu was het 1/87.600 Maar het is inderdaad een heel persoonlijke keuze! Ik kan alleen maar zeggen hoe wij erover dachten... Bibi, wat het bad betreft, ik ga wel liever in bad nu ja!! Het bad stond al twee jaar maar in een onafgewerkte badkamer in bad gaan is toch niet zo gezellig dan het nu is!! Dus ik kan er in ieder geval beter van genieten!! Robertha, zwaai zwaai meidje!! Hoe is het trouwens met je vermoeidheid? Gaat het daarmee al wat de goede kant op? Twijfel, wat vervelend voor je meid!! Ik zou in ieder geval ook zeggen dat een paracetamol geen kwaad kan. Je mag dat toch ook nemen tijdens de zwangerschap zeggen ze hé. Ik hoop dat je toch nog een beetje de zin kan vinden om te klussen... Hier gaan we straks de geboortekaartjes bestellen en de proefdruk laten maken. Alweer iets wat straks van de baan is... Als ik dan binnenkort de envelloppen krijg, kunnen die ook al voorzien worden van een adres. Zo valt stilaan alles in de plooi... oef, het wordt tijd naar mijn bescheiden mening van nestdrang... Vrijdag gaan mijn mannetje en ik nog eens heerlijk Kerstshoppen met ons tweetjes!! Onder het motto: binnenkort is er nog maar weinig tijd voor ons tweetjes... Onze J gaat naar mijn schoonmoeder en wij gaan een dagje naar Leuven. Daar gaan we samen graag een keer naar toe. Er is niet echt iets speciaals te beleven maar we vinden dat altijd supergezellig met ons tweetjes. En het is al geleden van voor J geboren is dat we nog eens geweest zijn! Dus we hebben er zin in!!!!!!!
Wij hebben ervoor gekozen om de combitest niet te laten doen. Het is maar een kansberekening. Een vriendin van mij had een slechte score dus zij moest een vruchtwaterpunctie laten doen. Gelukkig was alles goed, maar ze heeft wel in de spanning gezeten voor niks tot 25 weken zwangerschap. Wij vinden het syndroom van Down geen reden om de zwangerschap af te breken.
@ Allemaal; bedankt voor jullie meningen/ervaringen. Ik zie wel dat de meeste mijn mening delen. Wie weet denkt mijn vriend er anders over als de vk alles goed heeft uitgelegd volgende week. @ jenna; wat gezellig, saampjes shoppen! Ik ben ooit één keer in Leuven geweest, jaren geleden naar een concert in de Brabanthal dus de stad ken ik verder niet. Kun je daar leuk winkelen? Wij gaan zaterdag naar Prénatal! Kadootjes halen voor de opa's en oma's en een beetje rondneuzen. Ik durf verder nog niks te kopen, vind die kadootjes al spannend genoeg. Is het gelukt met de geboortekaartjes? Ik heb ook stiekem al wat zitten kijken op internet en ik heb al hele mooie series gevonden. @ Kipkip; dus zwangerschapszwemmen is wel wat? Krijg je daarbij ook wel tips voor de bevalling?
Iedereen bedankt voor alle tips en geruststelling. Gelukkig hielp een warme kruik ook en we hebben de kans goed benut. kipkip: zw-schaps zwemmen lijkt me ook wel wat. Veel plezier. Jenna; klinkt gezellig een dagje naar Leuven, veel plezier. Vlg mij zijn wij er ook een keer geweest. Is dat niet die stad dat je in de ondergrondse parkeert en dan boven komt op een heel groot plein met 1 of meerdere grote gebouwen er omheen? Bibi: veel shopplezier bij Prenatal
Ik zag ineens dat ik mij een week vergist had in de NOD! Ik ben de afgelopen week ontzetten druk geweest met trainen voor een wedstrijd ballroom. We vlogen er iedere keer in de halve finale uit. Dat waren we een beetje zat, dus hebben we ontzettend getraind voor de wedstrijd van afgelopen zaterdag. Het resultaat mag er zijn. We zijn 2e geworden!!!! NOD: 18-12: Denzel (8e ronde, 1e kindje) 27-12: Twijfel (3e ronde, 4e kindje) Anders: Guusje44: Ronde ?, 2e kindje 26 oktober weer naar de gyn om hopenlijk weer te beginnen Zwanger: Jenna09 (1e ronde, 2e kindje) uitgeteld op 13-02-2011 Robertha (1e ronde, 2e kindje) uitgeteld op 24-04-2011 Kipkip (5e ronde, 2e kindje), uitgerekend op 25-04-2011 Paard van Robertha (3e ronde, 5e kindje) uitgeteld op 05-05-2011 TuttiFrutti (3e ronde, 2e kindje) uitgerekend op 10-06-2011 Jolijn2008 (5e ronde, 2e kindje) uitgerekend op 03-07-2011 KellyAernoudt (4e ronde, 2e kindje) uitgerekend op 09-07-2011 Pinkeltje82 (6e ronde, 1e kindje) uitgerekend op 26-07-2011 Bibi26 (8e ronde, 1e kindje) uitgerekend op 04-08-2011 Afspraken Pinkeltje82 8w echo 17-12-2010 Bibi26 intake vk 21-12-2010 Pinkeltje82 10w echo 29-12-2010 Jenna09 gyn 03-01-2011 Robertha controle vk 05-01-2011 Jolijn2008 controle gyn 07-01-2011 TuttiFrutti afspraak vk 17-01-2011
Jenna; veel plezier met het winkelen. Altijd leuk zo'n dagje weg en dan vooral zonder die kleine, haha. Kun je tenminste even rustig overal kijken. Denzel; wat leuk dat je aan dansen doet en nog nog 2e geworden! Bibi; ik doe aan zwangerschapszwemmen. Bij de 1e heb ik aan yoga gedaan en daar werd voornamelijk veel gesproken en aan je ademhalingstechnieken gewerkt. Toen vond ik het wel enigszins interessant maar bij een 2e heb ik daar niet zo veel meer aan en wilde ik iets actievers. Twijfel; warme kruik en ervoor gegaan lees ik. Hopelijk dit oude jaar nog een dikke positieve test! Pinkeltje; hoe is het met jou? Verlies je nu nog steeds bloed of is het inmiddels al geminderd of gestopt? Zo gister druk dagje gehad, alle kasten zijn inmiddels verplaatst en eigenlijk bleef er een best wel grote kamer over. Maar er stonden 6 kasten in dus het leek vrij klein. 3 kasten naar onze slaapkamer en 3 naar zolder. Maar dat was nogal een klus want die kasten pasten helaas niet door de deur dus alles moest uit elkaar en meteen maar even alle kleding uitgezocht. Vandaag boven de kasten weer inruimen en dan morgen en overmorgen is het kippetje naar de creche dus dan hopelijk even schilderen en meubeltjes kopen. En dan zit het weekje er al weer op. Schoonvader komt morgen thuis dus dat gaat de goede kant op.
Bibi, ik kijk ook echt wel uit naar vrijdag! Je kan daar leuk shoppen ja. Maastricht vind ik qua shoppen zelf wel leuker, maar in Leuven komen we niet zo heel vaak, waardoor het weer eens iets anders is dan anders. En samen met mijn ventje wordt dat altijd een leuke dag. Wat de kaartjes betreft, zaterdag krijgen we een proefdrukje te zien, spannend! Zeker om de namen op een kaartje te zien, dan wordt het zo echt! En jij naar prenatal! Heerlijk shoppen vind ik dat! Nu bij een tweede hier hebben we het meeste al, dus dat mis ik wel een beetje dat shoppen voor de baby, maar wie weet als het een meisje is dan kan ik terug voor kleertjes shoppen! Heb je al iets in gedachte wat je wil voor de grootouders? Ik durfde bij beide zw ook niets kopen voor mijn psychologische grens van 12 w voorbij was. Dus ik ken het gevoel!! Toch heel veel plezier daar in de prenatal en hopelijk vind je iets leuks voor de oma's!! (Wij hadden hier trouwens het boekje van nijntje cadeau gedaan (oma en opa pluis) toen ik zw bleek van J. Het was op slag duidelijk voor hun) Twijfel, er zijn daar heel veel parkings, en wij staan meestal in het centrum bovengronds. Maar ik kan me inderdaad ook een parking voor het oog halen die jij beschrijft, dus dat is goed mogelijk. Denzel, dikke proficiat met jullie tweede plaats!! Wat goed van jullie seg! Kipkip, dank je wel, ik kijk er ook naar uit! Al weet ik nu al dat ik toch weer naar mijn schoonmoeder ga bellen om te weten hoe het met J is... Ik mis hem dan toch weer enorm! Al is het inderdaad eens leuk om eens rond te kunnen kijken zonder ukje in de buurt! Wat goed dat je schoonvader al naar huis mag! Dan gaat het inderdaad heel goed. En al veel gesjouwt met kasten, ik ken dat precies van ergens hihi. En wat leuk, een kamertje kopen!! Veel plezier! Twijfel, wat goed dat jullie er toch voor zijn kunnen gaan!!!! Dan moet het nu zeker wel goed gaan komen!!! En zoals kipkip al zegt, een dikke vette positest voor 2011 begint!!! Daar hopen we mee op!!
Hier trouwens een beetje een dipdagje vandaag. Heb zo het gevoel dat ik niets gedaan krijg en niet alles ga klaar krijgen in de tijd die ik wil dat het klaar is... Ik wordt nu ook redelijk vaak wakker s nachts en ben rond half zeven s morgens al klaarwakker. Met gevolg dat ik tegen 10.00u al weer doodmoe ben. Daarbovenop heeft J ook een zeurdag... pfff Normaal gezien slaapt hij s middag toch zeker tot een uur of vier, half vijf de laatste tijd, en nu ligt hij hier al vijf minuten te roepen....en t is pas half drie. Net nu ik een beetje rust extra best kan gebruiken... Ach ja, we zullen zien, misschien slaapt hij nog even in dadelijk!
@ jenna, Jammer zeg dat je je niet zo lekker voelt. maar het komt valst allemaal wel goed. Ik moet trouwens 19 januari voor kenningsmakingsgesprek naar de gyn. Ik ben benieuwd wat er allemaal gaat gebeuren. Ik vind het best spannend.
Idd heel spannend Denzel! We duimen voor jouw! *duim duim* Kipkip, wat fijn dat je schoonvader naar huis mag. Hopelijk wordt hij snel weer een beetje de oude. Jenna, zulke dagen heb ik ook. Denk maar: Morgen is er weer een dag. En natuurlijk op tijd naar bed vanavond! Twijfel, nu maar hopen om roze het jaar uit te gaan! Bibi, veel plezier bij de Prenatal!! Ik wil ook gaan winkelen!! Hier: Schoonzus kwam haar echo laten zien omdat ze nu weer voor het eerst bij de vk was geweest. Zeg maar nee..... Het zijn er 2!!!!!! Ze heeft al 2 kinderen dus dat wordt heel druk. Ze was natuurlijk erg geschrokken dus moet het nog even laten bezinken. Ze wonen gelukkig erg groot, dus dat past wel maar de auto, kamertje, kinderwagen, etc. moet allemaal opnieuw aangeschaft worden. Dat is natuurlijk schrikken. Het zit blijkbaar in de familie bij mn man en ik wist het niet eens. Voordat wij uberhaupt aan een derde kindje gaan denken, moet de 2e toch zeker 3 jaar oud zijn. Erg spannend dus weer de komende weken en maanden omdat er veel zal veranderen. Moest het even kwijt... Liefs
Jenna; vervelend voor je! Hoop dat het snel beter gaat, helaas zitten er zulke dagen tussen. Morgen ziet het vast alweer anders uit (als je tenminste een beetje goed slaapt vannacht). Op een gegeven moment weet je ook niet meer hoe je moet liggen. Robertha; voor hetzelfde geld had jij dus nu ook een tweeling gehad. Ik ben er overigens wel redelijk van overtuigd dat ik het bij 2 kindjes houd. Je hoort tegenwoordig wel weer veel meer mensen die voor een 3e gaan (of 4 in het geval van je schoonzus). Zou het overigens veel schelen, 3 of 4? Ik heb het idee dat je het sowieso al beredruk hebt met 3. Maar goed, 2 van dezelfde leeftijd maakt het wel wat ingewikkelder qua voeden e.d. Denzel; waarom ga je naar de gyn? Of had je dat al een keer verteld? Sorry dan Jenna en Robertha; hoe staat het met jullie buik? Ik heb nml wel het idee dat die van mij vergelijkbaar is met de vorige zwangerschap van 27 weken ofzo. En ook is die heel anders qua vorm.
@ Jenna; vervelend, zo'n dipdag. Hopelijjk gaat het morgen allemaal weer beter! Zo probeer ik altijd te denken als ik een baaldag heb; vanavond op tijd naar bed en morgen ziet de wereld er weer anders uit. We hebben super veel ideeën om de zwangerschap bekend te maken! Ik kan niet kiezen. Ik ben meer van de subtiele hints, maar mijn vriend voelt meer voor het inpakken van een kado zoals een boek of een mok met 'voor opa of oma' erop. Dus ik zal eens zien wat ik zaterdag kan vinden. Ik hoop trouwens voor je dat je vannacht wat beter slaapt. Ik slaap ook ontzettend slecht. Heb net na het eten even liggen slapen, ben doodmoe. @ Kipkip; Goed om te horen dat jij yoga de eerste keer wel nuttig vond, ik ben er vrij zeker van dat ik dat ga doen. Hopelijk kan ik de boel dan een héél klein beetje onder controle houden bij de bevalling. Het is nog ver weg, maar ik vind het nu al eng. @ Denzel; ik duim met Robertha mee! *duim duim* Heb je een goed gevoel over deze maand of merk je nog niks? Spannend dat je naar de gyn moet. Ik hoop dat het niet meer nodig zal zijn... @ Robertha; wow, een tweeling! Dat lijkt me inderdaad even een shock als je dat hoort, maar ook wel erg leuk. Mijn vriend en ik hadden allebei een oma die de helft van een tweeling was, twee-eiig dus het zou bij ons ook best kunnen... Hoe is het verder met jou? Ben inderdaad ook erg benieuwd hoe het met Pinkeltje is...
Denzel: gefeliciteerd met het goede resultaat. Je verhaal brengt mooie herinneringen boven; ik heb nl ook ballroom wedstrijden gedaan *zucht, zwijmel* mooie tijd was dat. Dans je al lang? En is je NOD een week eerder (mooi) of later (balen) 8) Spannend; nog een maandje en dan kun je naar de gyn. Hopelijk kunnen ze jullie goed helpen en gaat het dan allemaal erg snel. (Maar wie weet, is het uiteindelijk niet nodig...dat zou mooi zijn.) kipkip: jij ook al hard aan het werk. Wel vervelend dat de kasten uit elkaar moesten, maar ja het is iig gelukt. Gelukkig dat jullie op andere plaatsen nog wel plek hadden ervoor. Fijn dat het de goede kant opgaat met je schoonvader. Ach de drukte met 3 kids valt wel mee hoor, (zeg ik ook niet altijd) maar bij mij zitten ze wel wat verder van elkaar af. Ze schelen 2 1/2 en 4 jaar. 2 tegelijk lijkt me sowieso altijd druk of je nu al wel of niet kinderen hebt. (Weet je dat ik trouwens al erg vaak gedroomd heb dat het deze keer een tweeling wordt... dat vind ik dan toch wel weer erg veel van het goede .) Jenna: balen dat je je vandaag zo rot voelde en niet even lekker kon rusten. Hopelijk kun je vanavond lekker slapen en gaat het morgen allemaal weer stukken beter. Probeer je niet te druk te maken over de planning. Uiteindelijk heeft de kleine vooral een bedje, papa en mama nodig en een hele berg liefde en dat zit bij jullie wel goed. En ook de rest zal allemaal op tijd af komen. Maar ja, hormonen en nesteldrang kunnen je soms aardig gek maken. Robertha: kan me voorstellen dat je schoonzus het even moet laten bezinken en dat jij er nog eens over nadenkt over wel of niet straks een 3e. Bibi: wat voor leuke ideeen hebben jullie dan allemaal? Ik wil het dit keer ook graag een beetje origineel aanpakken. Ik wilde eigenlijk vandaag niet op zp komen, maar kreeg een melding van een pb ... was erg droevig en kan het niet loslaten. Een van de meiden van een ander topic moet as vrijdag bevallen van een dood baby'tje . Ze moest gisteren naar de vk en daar bleek dat het hartje niet meer klopte. Ook meteen een echo enzv gehad en het was helaas echt zo Kan er met mn verstand niet bij...
Robertha: ja ik hoop het, heb weleens gehoord dat een echoscopiste had gezegd:"het is een medische echo, geen pretecho" tegen iemand. Jeetje das inderdaad even schrikken zeg!! Dat wordt een drukke boel daar. Jolijn: hoe is het met je? Voel je al iets beter of helaas nog niet? Had je dit bij je eerste zwangerschap ook? Jenna: leuk dat jullie met de kaartjes bezig zijn, heb je de proefdruk al binnen? Hele fijne dag toegewenst morgen!!! Heb je een beetje goed kunnen slapen? Hoe is het nu? Twijfel: fijn dat het klussen toch nog gelukt is, ik zal voor je duimen Jeetje Twijfel wat een heftig verhaal, kan me voorstellen dat het je bezig houdt. Echt heel heftig als je zoiets moet meemaken!! Denzel: GEFELICITEERD met jullie 2de plek, goed zeg!! Waarom ga je naar de gyn toe? Kipkip: goed bezig geweest dus met het kamertje, succes met schilderen. Wat fijn dat je schoonvader naar huis mag!! HIHI zouden die theorieen over dat je het geslacht aan je buik kan zien toch kloppen??!! Pinkeltje: hoe gaat het met jouw? Is het bloeden inmiddels al minder geworden?
NOD: 18-12: Denzel (8e ronde, 1e kindje) 27-12: Twijfel (3e ronde, 4e kindje) Anders: Guusje44: Ronde ?, 2e kindje 26 oktober weer naar de gyn om hopenlijk weer te beginnen Zwanger: Jenna09 (1e ronde, 2e kindje) uitgeteld op 13-02-2011 Robertha (1e ronde, 2e kindje) uitgeteld op 24-04-2011 Kipkip (5e ronde, 2e kindje), uitgerekend op 25-04-2011 Paard van Robertha (3e ronde, 5e kindje) uitgeteld op 05-05-2011 TuttiFrutti (3e ronde, 2e kindje) uitgerekend op 10-06-2011 Jolijn2008 (5e ronde, 2e kindje) uitgerekend op 03-07-2011 KellyAernoudt (4e ronde, 2e kindje) uitgerekend op 09-07-2011 Pinkeltje82 (6e ronde, 1e kindje) uitgerekend op 26-07-2011 Bibi26 (8e ronde, 1e kindje) uitgerekend op 04-08-2011 Afspraken Pinkeltje82 8w echo 17-12-2010 Bibi26 intake vk 21-12-2010 Pinkeltje82 10w echo 29-12-2010 Jenna09 gyn 03-01-2011 Robertha controle vk 05-01-2011 Jolijn2008 controle gyn 07-01-2011 TuttiFrutti afspraak vk 17-01-2011 TuttiFrutti 20w echo 24-01-2011 Pinkeltje, ik zie dat je vandaag weer een echo hebt, SUCCES!!
Dank je wel meiden voor de peptalk. Echt lief! Ik heb deze nacht in ieder geval al beter geslapen gelukkig! 'Mààr' twee keer wakker geweest en dat is echt weinig tegenwoordig. Wel weer om half zeven wakker maarja. Vandaag heeft J ook zijn wekelijks speeldagje bij de onthaalmoeder, dus kan ik hier vanalles en nog wat proberen te doen, dus dat zal ook al wel weer helpen! Denzel, 19 januari, nog een klein maandje dus! Erg spannend voor je meid! Hopelijk kunnen jullie er snel aan beginnen! Robertha, twee. Dat is wel een shock inderdaad, en al zeker als je er al twee hebt. Dan denk je ik heb alle kinderspullen, en dan moet je nog eens alles opnieuw aanschaffen. Hoe gaat je schoonzus er zo'n beetje mee om? Hier zit het ook in beide families, dus ik vermoed ook dat het hier bij twee kindjes gaat blijven en we niet voor een derde gaan. Kipkip, mijn buik is zeer vergelijkbaar met de eerste zw. De mensen vinden hem wel iets dikker, maar volgens de metingen bij de gyn is alles ongeveer hetzelfde. Ook mijn dracht is identiek, alles netjes naar voor. Qua gewicht ook identiek, ik kom op dezelfde tijdstippen hetzelfde bij. Bij J was ik op 33w 6kg erbij, nu bij ik bijna 32 weken en bijna 6kg erbij. Alles juist hetzelfde dus. *hmm, zou het geslacht dan ook hetzelfde zijn, of zouden het toch bakerpraatjes zijn?? hmm* Bibi, bij prenatal hebben ze veel leuke dingen, dus je zal er zeker wel iets naar jullie beide zin gaan vinden! Veel shopplezier!! Twijfel, inderdaad veel meer dan liefde hebben ze niet nodig, maar die verdomde nestdrang zou ZELFS willen dat de auto netjes gepoetst is om de baby in te vervoeren!!! En wat een vervelend nieuws heb jij gekregen, kan geloven dat je er niet goed van bent! En wat moet dat rot zijn voor die mama, om pas een paar dagen later te mogen bevallen, moet je nog lekker met dat rot gevoel blijven rondlopen!! Zo hier ga ik maar eens starten met m'n pyama uit te doen, in mijn kleren te springen en J op te halen om naar de onthaalmoeder te brengen. Gelukkig gaat hij er supergraag naartoe, want ik voel me al schuldig genoeg dat ik hem één keer per week breng en zelf thuis ben... Maar zo kan je thuis wel eens iets doen aan de andere kant.
Jenna, zou me absoluut niet schuldig voelen. Kippetje gaat als ik met verlof ben ook gewoon naar de creche hoor. Heb je tenminste even de tijd om dingen voor jezelf te doen. Ik heb echt een hele andere buik, idd misschien wel omdat het nu een jongetje wordt. Twijfel, wat een heftig bericht zeg. Dat moet echt vreselijk zijn! Zo, kon niet schilderen omdat het bedje eerst geschuurd moest worden en dat laat ik mijn man lekker doen. Maar hij ging vanochtend zijn vader ging ophalen uit het ziekenhuis dus ben ik maar even gaan shoppen. En dat is enorm gelukt...ook wat leuke dingetjes voor de baby gekocht. Ik vind het wel erg leuk om nu jongetjes kleding te kopen. En voor het kippetje kerstkadootjes, dvd van Bert en Ernie (ze is nml idolaat van Ernie), megablocks en 2 boekjes. Niet te gek maar net even leuk om op kerstochtend tijdens het ontbijt wat uit te pakken.