Wie nog vanaf april - mei voor een spruitje2??

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door robertha, 8 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bibi26

Bibi26 Fanatiek lid

20 mrt 2010
    3.050
    0
    0
    @ Twijfel; getver, wat akelig...:( Zo oneerlijk hè...Hoe ver was ze? Moest ze ook echt al gaan bevallen?
    Ik heb vandaag gelukkig wat mooier nieuws gekregen; mijn collega is bevallen van een gezonde zoon van ruim 9 (!) pond! Dus mag binnenkort weer op kraamvisite. :)
    Wat voor ideeën hebben we? Ik heb gedacht aan gebak met daaronder een onderlegger met een leuke tekst. Ook heb ik gedacht die tekst te scrappen op canvas met wat leuke babydingen erbij. Of, voor als mijn zwager en schoonzus tweede kerstdag komen een kerstbal of sok in de boom met 'baby's eerste kerst', kijken hoe snel ze het door hebben. Maar het worden denk ik toch kadootjes. Denk alleen wel als ik tegen mijn ouders zeg dat we met die kadootjes beginnen, dat ze dan meteen al door hebben waarom, maar goed, dan nog weet ik zeker dat ze heel blij zullen zijn. ;)

@ Jenna; bij mij op het werk komen vaak kindjes van wie de mama met zwangerschapsverlof is hoor, hoef je je echt niet schuldig over te voelen. ;) Eén dagje per week is ook helemaal niet erg, kan J fijn met andere kindjes spelen, dat is alleen maar goed voor hem.

@ Kipkip; dus je schoonvader mocht naar huis, fijn! Hoe gaat het nu met hem?
    Leuk joh, kadootjes shoppen! Ik ga me de komende jaren met sinterklaas en kerst ook goed uitleven! :D

@ hier; moe en misselijk...Ik wilde iets voelen, nou, daar geeft mijn lichaam gehoor aan. :D Ben met vlagen echt heel beroerd dus ik was blij dat ik wat eerder weg kon van mijn werk. Ik heb ook helemaal geen koffie op vandaag, moet er niet aan denken. En vanochtend deed ik de broodtrommel open en ik werd gewoon misselijk van de lucht van vers brood. Dus ziet ernaar uit dat ik niet helemaal klachten-vrij blijf. Vannacht ook weer enorm slecht geslapen, zelfs gedroomd dat ik een mk kreeg. :( Wat een opluchting toen ik wakker werd! Hebben/hadden jullie ook weleens dat soort dromen omdat je zo bang bent dat het mis gaat?

2. robertha

robertha Bekend lid

14 okt 2008
    816
    0
    0
    Bibi, die dromen herken ik wel heel erg. Ik heb steeds de raarste dromen en sommigen zijn echt niet leuk:(. Gelukkig is er 's morgens dan niets meer aan de hand. Helaas toch de zwangerschapskwaaltjes aan het ondervinden dus? Tja, het gaat wel weer over, maar leuk is anders. Kadootjes zijn idd leuk. Ik had deze keer een buikband besteld en omgedaan. Leuk om te zien wie het meteen opmerkt en wie het niet ziet:D. Veel succes!

Kipkip, Hoe gaat het met je schoonvader nu? Lijkt me ook zo leuk om nieuwe kleertjes voor een jongetje te kunnen gaan kopen. Maar zou het ook heel jammer vinden om de meisjeskleren niet meer te kunnen gebruiken. Komt wel goed dus, maar op het moment kriebelt het wel weer en ben ik erg benieuwd naar het geslacht;).

Jenna, hier ook op het werk, veel vrouwen die toch hun kinderen komen brengen. Ten eerste omdat ze door moeten betalen, maar ook omdat ze dan even wat rust kunnen nemen of dingen kunnen regelen. Is juist goed voor je! Dan kun je J alsnog gewoon eerder gaan halen als je dat wilt.

Twijfel, wat een vervelend bericht! Helaas hoor ik via het werk wel vaker dergelijke vervelende zaken:(. Daardoor blijft het ook wel een beetje door mijn hoofd spoken en ben ik blij dat ik een erg druk kindje in mn buik heb, zodat ik er veel van kan genieten.

Denzel wat goed! Mijn man en ik hebben jaren les gehad, samen met een aantal bevriende stellen en dat was altijd heel leuk. Wedstrijden hebben wij nooit gedaan, maar vindt het wel heel mooi en knap. Het vergt een hoop zelfdicipline! Gefeliciteerd!

Mn schoonzus, is het nog steeds aan het verwerken maar vindt het ook wel heel bijzonder om er 2 in haar buik te hebben. Het blijven toch een paar wondertjes! Als ze er eenmaal aan gewend zijn, zal ze er zeker wel van kunnen genieten. Met wat hulp van vrienden en familie komt het echt wel goed!

Hier, Voel me vaak een beetje beter. Ik hoef niet meer elke dag op bed te gaan liggen als ons meisje ook slaapt. Ik doe wel rustigaan, maar kan wel bezig blijven. Vanochten bij de Ikea geweest en heb een simpel (wit) open kastje waar wasmanden in kunnen gekocht. Heb hem thuis meteen in elkaar gezet en nu kan ik 3 wasmanden boven elkaar zetten op de badkamer. Dat scheelt een hoop ruimte en "rommel" in de slaapkamer waar ze eerst stonden. Die slaapkamer gebruiken we nu als soort grote kledingkast, maar moet straks dus een babykamer worden;):D. Komt nog goed hier!

Liefs

3. denzel

denzel Actief lid

24 mei 2010
    118
    0
    0
    Almelo
    #423 denzel, 16 dec 2010
    Laatst bewerkt: 16 dec 2010
    Helaas ongi geworden vandaag.

NOD:
    27-12: Twijfel (3e ronde, 4e kindje)
    13-01: Denzel (9e ronde, 1e kindje)

Anders:
    Guusje44: Ronde ?, 2e kindje 26 oktober weer naar de gyn om hopenlijk weer te beginnen

Zwanger:
    Jenna09 (1e ronde, 2e kindje) uitgeteld op 13-02-2011
    Robertha (1e ronde, 2e kindje) uitgeteld op 24-04-2011
    Kipkip (5e ronde, 2e kindje), uitgerekend op 25-04-2011
    Paard van Robertha (3e ronde, 5e kindje) uitgeteld op 05-05-2011
    TuttiFrutti (3e ronde, 2e kindje) uitgerekend op 10-06-2011
    Jolijn2008 (5e ronde, 2e kindje) uitgerekend op 03-07-2011
    KellyAernoudt (4e ronde, 2e kindje) uitgerekend op 09-07-2011
    Pinkeltje82 (6e ronde, 1e kindje) uitgerekend op 26-07-2011
    Bibi26 (8e ronde, 1e kindje) uitgerekend op 04-08-2011

Afspraken
    Pinkeltje82 8w echo 17-12-2010
    Bibi26 intake vk 21-12-2010
    Pinkeltje82 10w echo 29-12-2010
    Jenna09 gyn 03-01-2011
    Robertha controle vk 05-01-2011
    Jolijn2008 controle gyn 07-01-2011
    TuttiFrutti afspraak vk 17-01-2011
    TuttiFrutti 20w echo 24-01-2011

4. denzel

denzel Actief lid

24 mei 2010
    118
    0
    0
    Almelo
    @ Robertha, phoe he een tweeling na dat je al twee kinderen hebt. Ik zou daar volgens mij ook wel even van mij moeten komen.

@ kipkip & tuttifrutti, mij man heeft een teelbal die niet goed is ingedaald, naar aanleiding daarvan hebben we voor de zekerheid een spermatest laten doen bij de huis arts. Uit die test kwam dat mijn man vermiderd vruchtbaar is. We zijn doorgestuurd naar de Uroloog, en daar hebben wij nog 2 testen moeten doen, de eerste kwam uit dat mijn man onvruchtbaar zou zijn. De tweede toch weer verminderd vruchtbaar. Dus nu zijn we weer duurgestuurd naar de Gyn

@Twijfel, ik dans eigenlijk nog maar vrij kort. 2 jaar nu. Mijn man was al heel erg fanatiek in de ballroom voor wij elkaar leerden. Maar wat een rot bericht, ik snap helemaal dat je daar helemaal mee bezig bent.

@jenna, je hoeft je helemaal niet schuldig te voelen hoor, zo heb je lekker de tijd om dingen te regelen.

@bibi, vervelend zeg van die rare dromen, ik heb het af en toe als ik een hele drukke dag op het werk heb gehad.

5. Twijfel

Twijfel Fanatiek lid

4 mei 2010
    2.003
    1
    0
    huisvrouw/moeder
    Noord Brabant
    Jenna: heerlijk hoor om J toch even weg te brengen, kun je even alles doen en lekker bijtanken. Maar heb je ook wel een beetje rust genomen vandaag? :D Even een andere vraag; ben je tussendoor nog wel eens op je werk geweest om de "feeling" er mee te houden? Hoe lang na je bevalling zou je weer aan het werk "moeten".

kipkip: leuk, jullie kerstochtend kan al niet meer stuk. :)
    Ik krijg trouwens ook iets leuks onder de kerstboom. ;) Ik wilde graag zo'n tafelhaard; laat die nu bij mijn man in zn kerstpakket zitten (als een kind zo blij :D)

Bibi: ze was bijna 18 weken. De baby was net overleden voor de controle/echo; dat konden ze zien omdat het maagje en de blaas nog vol zaten. :(
    Leuk nieuws van je collega. Het is nu ook leuker voor jou om op kraamvisite te gaan; minder confronterend.
    Bedankt voor je tips, miss kan ik het gebruiken. Ik vind het zo knap dat je het zo lang voor je kan houden.
    Zo te lezen gaat het nu echt beginnen voor jou (de zw-schaps kwaaltjes) :) Sterkte.

Robertha: wat fijn dat het wat beter gaat met je. :) Leuk idee die kast met wasmanden. Heb je er een foto van? Ik hou van goede ideeen :D

Denzel: he nee, :( dit zou toch onze maand worden? Balen zeg! Wordt tijd dat wij ons ook in het rose rijtje aan kunnen sluiten.

Jolijn: hoe gaat het nu met jou?

Pinkeltje: ben je vandaag nog op controle geweest? Hoe was het? Hopelijk gaat alles goed.

Raar he, ben in gedachten echt veel met dat dode baby'tje en de familie, bezig geweest vandaag. :( Eigenlijk kennen we elkaar niet, maar we delen zoveel lief en leed met elkaar dat het soms is alsof je elkaar juist heel goed kent. Toen ik vandaag aan het bidden was, besefte ik dat ik van sommigen op zp meer weet, dan van de mensen in mijn omgeving. De gesprekken hier gaan soms zoveel dieper. Eigenlijk raar he.

6. kipkip

kipkip Fanatiek lid

11 feb 2008
    2.578
    0
    36
    Robertha; ben ook wel benieuwd naar die kast voor de wasmanden. Ik zoek daar nml ook nog een oplossing voor aangezien de wasmand op de toekomstige babykamer stond.

Denzel; wat zou verminderd vruchtbaar inhouden qua behandeling of heb je nog geen idee? Spannend, ik hoop dat jullie snel kunnen beginnen. Wel prettig dat ze er relatief snel achter zijn gekomen, niet dat je al 2 jaar bezig was en dan nog eens met behandelingen moet beginnen. Voor als je nog maar 2 jaar danst is 2e worden een heel goed resultaat zeg! Dan had je er waarschijnlijk wel al gevoel voor. Ook al zou ik 20 jaar dansen dan nog zouden mijn armen en benen nog niet de kant op gaan die ik zou willen, haha.

Twijfel; leuk kerstpakket! Kan me voorstellen dat je ermee bezig bent, je deelt toch lief en leed met elkaar. Vooral als je al een tijdje samen schrijft.

WOW, wat een sneeuw hier! En nog steeds dikke vlokken, leuk hoor. Vooral omdat ik nog vakantie heb, haha. Als ik moet werken vind ik het een stuk minder leuk. We zijn van plan om zo even naar de Ikea te gaan. Misschien nu wel lekker rustig.

7. robertha

robertha Bekend lid

14 okt 2008
    816
    0
    0
    Hey!

Het kastje heb ik ook gehaald bi jde Ikea. Het is een hele simpele, model Melltorp, maar is idd erg handig!
    Hier ook veel sneeuw! ben nu toch maar even mn bedje in gekropen want ben niet helemaal fit (buikkrampen) en ons meisje heeft 38.8 graden koorts dus die heb ik ook met een zetpil op bed gelegd. Ik hoop dat ze nu wat langer slaapt dan normaal.

Denzel, wel jammer dat je ongi bent geworden, maar wel weer een fijn vooruitzicht dat jullie straks naar de gyn mogen. Je NOD ligt alweer in 2011! Jeetje, wat is het snel gegaan.

Twijfel, is niet vreemd dat je wat meer weet van sommigen hier, want ik merk dat ik hier toch meer vertel. Ik denk dat het makkelijker is om open te zijn tegen vreemden, omdat er geen veroordeling is. Snap je het nog? Het is veilig...
    18 weken is ook al niet niks. Gaan ze straks zoeken naar de reden waarom het kindje overleden is? Bij zoveel weken zou je er niet meer vanuit gaan, tenzij de navelstreng om zijn nekje zit of zo. Heel heftig!

8. Bibi26

Bibi26 Fanatiek lid

20 mrt 2010
    3.050
    0
    0
    @ Robertha; goed bezig hoor. :) En groot gelijk dat je nu even lekker je rust neemt, dat hoort er ook bij.

@ Denzel; meid, wat ontzettend jammer weer. :( Hoe voel je je eronder? Hopelijk niet al te verdrietig?

@ Kipkip; ja bah, het sneeuwd echt hard vanochtend, niks aan. :x Geef mij maar zomer, ik kan echt niet tegen de winter. Maar inderdaad, als je vakantie hebt is het minder erg. ;) Ben je nog naar Ikea geweest? Nog wat gekocht?

@ Twijfel; ik snap heel goed dat je daar veel mee bezig bent, zulk nieuws is altijd indrukwekkend...En wat je zegt, ook al ken je iemand niet persoonlijk, via een forum leef je toch erg met mensen mee. 18 weken, echt erg...Dan ben je opgelucht en blij dat je al zover bent en dan zoiets...Hopelijk heb je het een beetje los kunnen laten meid.

@ hier; vanochtend naar Prénatal geweest! :D Gek hoor, om daar rond te lopen voor jezelf en eens niet voor een kraamkado. :D We hebben even kamertjes gekeken en al twee hele mooie gezien. Gelukkig hebben mijn vriend en ik dezelfde smaak dus daar komen we wel uit.
    Voor de opa's hebben we speentjes met 'I love opa'. Mijn vriend heeft er een voor zijn moeder met 'I love oma' en mijn moeder krijgt het boek 'Oma schrijft over toen voor later'. Voor mijn broer en schoonzus had ik eigenlijk samen één kado, een rompertje waar je zelf tekst op kunt schrijven, maar uiteindelijk heb ik bij Intratuin en kleine sneeuwbol gevonden met 'toffe oom' erin dus die krijgt mijn broer nu en zijn vriendin krijgt dan het rompertje. Mijn zwager en schoonzus krijgen een rompertje verpakt in een soort melkpakje en sokjes verpakt als cup-cakeje. Ben zó benieuwd naar alle reacties! :D

9. Twijfel

Twijfel Fanatiek lid

4 mei 2010
    2.003
    1
    0
    huisvrouw/moeder
    Noord Brabant
    kipkip: hoe gaat het eigenlijk met je kleine meid? Gaat het eten op het moment goed?

Robertha: ik snap je verhaal helemaal ;)
    Ik heb ook aan haar gevraagd of ze gaan onderzoeken wat er gebeurd is, maar ik heb og geen antwoord daarop gekregen. Iig is ze vandaag dus naar het zkh gegaan en heeft ze ook een vw punctie gehad. Helaas lukt het niet in 1 keer en hebben ze het 3 x moeten doen; erg sneu.

Bibi: o heerlijk geshopt zo te zien. Dat je man en jij dezelfde smaak hebben, maakt het een stuk makkelijker om een leuk kamertje uit te zoeken. Wanneer gaan jullie het ook alweer vertellen? Ik ben benieuwd naar hun reacties.

En, genieten jullie kids ook zo van de sneeuw? Hier hebben we gewoon "levende sneeuwpoppen" in de buurt :D

10. Bibi26

Bibi26 Fanatiek lid

20 mrt 2010
    3.050
    0
    0
    @ Twijfel; wij vertellen het volgend weekend, met kerst. ;) Dus nog een weekje mijn mond houden, moeilijk! Ben al drie weken niet bij mijn ouders geweest, ben zo bang dat ik het niet voor me kan houden. :D We bellen wel veel hoor, maar als we nu op de koffie gaan voelt het zo raar om niks te zeggen denk ik.

@ vanavond; ik ga straks lekker op de bank Lord of the rings kijken! Nog meer dames hier die dat mooi vinden of ben ik de enige? Ik heb de boeken ook gelezen en ik vind ze echt ge-wel-dig!

11. kipkip

kipkip Fanatiek lid

11 feb 2008
    2.578
    0
    36
    Bibi; wat leuk die kadootjes en wat zullen ze blij verrast zijn. En leuk, zodirect een kamertje en een wagen etc. uitzoeken.

Robertha; hoe is het met jou en de kleine meid?

Jenna; is jouw dagje weg nog door gegaan?

Wij zijn inderdaad nog naar de Ikea geweest en alles gekocht wat we moesten hebben. Was lekker rustig bij de Ikea, haha. Ik zal als het kamertje klaar is wel even een fotootje plaatsen. Ik denk dat het erg leuk wordt.
    Kippetje met de slee opgehaald van de creche, helemaal leuk. Eten wilde ze vanavond weer niet, toen maar (tja pedagogisch niet verantwoord) een broodje gegeven en die at ze wel. Mhhh, ik heb het idee dat ze uit is gekeken op de potjes maar met de pot mee-eten wil ze ook niet proberen. Behalve de P's (pasta, pizza, pannekoek, patat). Nou ja, dan maar een broodje, gaat ze in ieder geval niet met een lege maag naar bed.

12. denzel

denzel Actief lid

24 mei 2010
    118
    0
    0
    Almelo
    @ Twijfel, Ik snap heel goed dat je erg met haar bezig ben, ik kan mij ook altijd heel erg in het gevoel van iemand inleven, zo erg dat ik er slecht van kan slapen

@ kipkip, ik heb nog geen idee wat voor behandeling we gaan krijgen, ik hoop eingelijk op IUI, want ICSI lijkt me meteen zo heftig.

@ Robertha, Ja snel is dit jaar voorbij gegaan he! Heel apart! Voel je je al weer wat beter?

@ bibi, Ik voel me er eigenlijk niet zo heel erg naar onder, ik had wel verwacht dat ik heel verdrietig zou worden, ook omdat ik er een heel goed gevoel over had deze maand. Maar dat valt gelukkig mee. Leuke kado’s zeg, ik had zelf bedacht om voor mijn ouders en voor mijn man’s moeder een foto lijstje met de eerste echo erin te doen.

Ik zit nu lekker met een wijntje op de bank, dat is dan weer het voordeel van niet zwanger zijn :).

13. Pinkeltje82

8 okt 2010
    91
    0
    0
    Human Resources
    Leiden
    Sorry voor mijn radiostilte, ben flink geveld door de griep, hondsberoerd...:( Vandaag wel weer voor echo: Onze kleine heeft een groeispurt gehad! Nu 2,25cm en dus exact 9 weken, alles ziet er heel goed uit! Bloeden is ook helemaal gestopt dus ben eindelijk "normaal" zwanger :D Hieronder mijn aangepaste datum, foto volgt nog via computer (nu via telefoon) als ik me wat beter voel, ik zal dan ook weer heel sociaal alle berichten hiervoor lezen :)

NOD:
    27-12: Twijfel (3e ronde, 4e kindje)
    13-01: Denzel (9e ronde, 1e kindje)

Anders:
    Guusje44: Ronde ?, 2e kindje 26 oktober weer naar de gyn om hopenlijk weer te beginnen

Zwanger:
    Jenna09 (1e ronde, 2e kindje) uitgeteld op 13-02-2011
    Robertha (1e ronde, 2e kindje) uitgeteld op 24-04-2011
    Kipkip (5e ronde, 2e kindje), uitgerekend op 25-04-2011
    Paard van Robertha (3e ronde, 5e kindje) uitgeteld op 05-05-2011
    TuttiFrutti (3e ronde, 2e kindje) uitgerekend op 10-06-2011
    Jolijn2008 (5e ronde, 2e kindje) uitgerekend op 03-07-2011
    KellyAernoudt (4e ronde, 2e kindje) uitgerekend op 09-07-2011
    Pinkeltje82 (6e ronde, 1e kindje) uitgerekend op 22-07-2011
    Bibi26 (8e ronde, 1e kindje) uitgerekend op 04-08-2011

Afspraken
    Bibi26 intake vk 21-12-2010
    Pinkeltje82 intake Vk 28-12-2010
    Jenna09 gyn 03-01-2011
    Robertha controle vk 05-01-2011
    Jolijn2008 controle gyn 07-01-2011
    TuttiFrutti afspraak vk 17-01-2011
    TuttiFrutti 20w echo 24-01-2011

14. Twijfel

Twijfel Fanatiek lid

4 mei 2010
    2.003
    1
    0
    huisvrouw/moeder
    Noord Brabant
  15. Bibi26

Bibi26 Fanatiek lid

20 mrt 2010
    3.050
    0
    0
    Heb even gekeken Twijfel en zelfs ik vind het al moeilijk...:( Wat prachtig dat jullie elkaar zo steunen!

@ Pinkeltje; fijn dat je er weer bent! :) En dat het zo goed gaat, heerlijk! Lekker genieten nu hè.

@ Denzel; goed dat je er positief onder blijft, knap van je!
    Een fotolijstje met de eerste echo is prachtig, maar ja, heb nog geen echo en dan moeten we wel héél lang wachten, dat houden we niet vol. :p

@ Kipkip; ja, inderdaad straks een kamertje shoppen enzo, té leuk! :D Ik wilde vandaag naar de Babydump, dacht ik zal het voorzichtig voorstellen, maar vriendlief wil niet. Eigenlijk is het ook zo vroeg nog, maar sinds gisteren heb ik de smaak te pakken. :D

16. Twijfel

Twijfel Fanatiek lid

4 mei 2010
    2.003
    1
    0
    huisvrouw/moeder
    Noord Brabant
    Bibi: o, wat leuk om met kerst te vertellen... (ik wil ook :D)

Ach ja, soms mag je best eens voor de makkelijkste weg kiezen. gezelligheid aan tafel is ook heel wat waard. Ik moet eerlijk zeggen dat ook bij onze jongens er een tijd was dat ze alleen de P's lekker vonden en eerlijk gezegd aten we dat toen ook best vaak ;)

denzel: gelukkig kan ik wel slapen, maar ik denk er best veel aan. Ik merk ook dat ik weer vaker op zp ben om te kijken of er nog "nieuws" is van haar. (En dan meteen natuurlijk ook ff hier kom kletsen. ;)) Ik hoop dat de gyn jullie snel kan helpen en dat dit een van je laatste wijntjes was :D ;)

Pinkeltje: Hoera! :) Wat een goed nieuws allemaal! (Behalve dan dat je ziek bent geweest, maar nu ben je dan iig weer opgeknapt gelukkig.) Ik ben zo blij voor je dat het bloeden gestopt is en alles goed gaat met je kleintje. En ik kon wel wat goed nieuws gebruiken; dank je wel voor de lach op mn gezicht.

Ik zit weer erg te twijfelen :)D) wanneer ik ga testen. Denken jullie even mee? Als ik een cyclus zou hebben van 28 dagen dan is mijn NOD 27 december. Gemiddeld heb ik een cyclus die langer is, maar de laatste paar keer zit ik aardig in de goede richting. Ik heb de laatste maanden gemerkt dat ik de dagen voor mn NOD aardig hieper ben en er veel aan me voorbij gaat. Dat zou ik met kerst jammer vinden, dus miss kan ik beter 1e kerstdag testen (2 dagen voor NOD) zodat ik zekerheid heb. We gaan leuke dingen doen, dus het zal niet zo zijn dat de evt teleurstelling van een neg test de dag zal verpesten, maar ik denk dat het me wat meer rust zal geven. Wat zouden jullie doen?

17. Bibi26

Bibi26 Fanatiek lid

20 mrt 2010
    3.050
    0
    0
    Als het je rust geeft zou ik zeker eerste kerstdag testen! Je hebt groot gelijk dat anders kerst half aan je voorbij gaat, dat zou hartstikke zonde zijn. En juist omdat je zoveel leuke dingen gaat doen heb je in elk geval genoeg afleiding mocht de test negatief zijn. Je doet je naam in elk geval weer eer aan hè. :D Succes nog met de laatste wachtweek, ik duim voor je!

18. Jenna09

Jenna09 Fanatiek lid

30 aug 2006
    1.017
    0
    0
    Hoi Meiden,

k Kom even zwaaien, want heb even geen tijd om te reageren! Beloof om morgen dat zeker te komen doen!!!!!

Groetjes!

*zwaai zwaai*

19. Twijfel

Twijfel Fanatiek lid

4 mei 2010
    2.003
    1
    0
    huisvrouw/moeder
    Noord Brabant
    Dank je. Ik vind het idd erg jammer om alle leuke dingen aan me voorbij te laten gaan (en dan heb ik een excuus om eerder te testen :D). Ik hoop zo dat ik 2010 zwanger af mag sluiten...

20. kipkip

kipkip Fanatiek lid

11 feb 2008
    2.578
    0
    36
    Twijfel, ik hoop het ook zo voor jullie!
    Nu jij die link hier plaatste ben ik nog meer geshockt, ik heb nml ook even met dat forum meegeschreven (voor ik zwanger was) en ken haar ook wel. Jeetje, wat moet dat erg zijn!

Pinkeltje, wat fijn dat het met jullie beebje goed gaat en je geen bloedingen meer hebt. Nu jij nog even beter worden!

Kippetje is weer ziek, do en vrij naar de creche geweest en ligt nu te ijlen in haar bed, heeft dus koorts en een heel vervelend hoestje. Worden weer een paar leuke dagen. Kamertje is zo als als af, alleen nog puntjes op de i. Zal morgen even foto maken (vind het nml zo leuk geworden, haha)

Deel Deze Pagina