Wie nog vanaf april - mei voor een spruitje2??

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door robertha, 8 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. robertha

robertha Bekend lid

14 okt 2008
    816
    0
    0
    NOD:
    27-12: Twijfel (3e ronde, 4e kindje)

13-01: Denzel (9e ronde, 1e kindje)

Anders:
    Guusje44: Ronde ?, 2e kindje 26 oktober weer naar de gyn om hopenlijk weer te beginnen

Zwanger:
    Jenna09 (1e ronde, 2e kindje) uitgeteld op 13-02-2011
    Robertha (1e ronde, 2e kindje) uitgeteld op 24-04-2011
    Kipkip (5e ronde, 2e kindje), uitgerekend op 25-04-2011
    Paard van Robertha (3e ronde, 5e kindje) uitgeteld op 05-05-2011
    TuttiFrutti (3e ronde, 2e kindje) uitgerekend op 10-06-2011
    Jolijn2008 (5e ronde, 2e kindje) uitgerekend op 03-07-2011
    KellyAernoudt (4e ronde, 2e kindje) uitgerekend op 09-07-2011
    Pinkeltje82 (6e ronde, 1e kindje) uitgerekend op 22-07-2011
    Bibi26 (8e ronde, 1e kindje) uitgerekend op 04-08-2011

Afspraken
    Pinkeltje82 intake Vk 28-12-2010
    Jenna09 gyn 03-01-2011
    Bibi26 1e echo 06-01-2010
    Jolijn2008 controle gyn 07-01-2011
    TuttiFrutti afspraak vk 17-01-2011
    Bibi26 afspraak vk 17-01-2010
    Robertha controle vk 19-01-2011
    TuttiFrutti 20w echo 24-01-2011

Ben vandaag even bij de vk geweest omdat ik me nog steeds echt niet goed voel. Alles is gecheckt en gelukkig is alles goed. Dit houdt in dat ik het gewoon nog rustiger aan moet doen:( Vind dat ik al zo weinig doe, maar blijkbaar toch te veel. Zal wel komen door het slaaptekort van de afgelopen dagen en omdat ons meisje niet fit is geweest. Hopelijk is het na een paar nachten slapen weer helemaal over.

Bibi, fijn dat alles goed was! Zo spannend de eerste keer! Nu al snel in het nieuwe jaar een echo, joehoe! Mijn afspraak is verzet naar 19-1 en ik krijg dan ook weer een echo:)

Jenna, gelukkig dat het beter gaat met je. Wat kun je daar veel last van hebben! Ben benieuwd wat ze morgen te zeggen hebben bij Kind en Gezin! Ik moet er 18-1 weer naar toe met ons meisje.

Liefs

2. Twijfel

Twijfel Fanatiek lid

4 mei 2010
    2.003
    1
    0
    huisvrouw/moeder
    Noord Brabant
    Dank je wel voor jullie complimenten *bloos*

Bibi: ik weet niet meer precies vanaf hoeveel weken ze het hartje kunnen horen, maar las de vk het nog niet gedaan heeft zal het nu idd nog wel niet te horen zijn. Jammer. Maar ja het is zo 6 jan en dan mag je even "gluren"

Jenna: wat fijn dat je je weer beter voelt. Wat zo'n klein pilletje dan al niet kan doen he. Veel plezier met het feest. Wordt het weer zo groots? En ook succes bij de "APK keuring" :D

robertha: wat vervelend dat je je nog steeds niet goed voelt en nog minder moet gaan doen. Zou idd door vermoeidheid kunnen komen. Gelukkig gaat het met je kleintje allemaal goed iig. Even een *dikke knuffel* voor jou.

Ik ben bang dat mn ongi er aankomt :( Ik heb erg veel last van mn darmen en dat heb ik nu al een paar rondes gehad een paar dagen voor mn ongi. Ik blijf nog wel hoop houden, maar ben ook realistisch. Wil mezelf niet weer te blij maken, want dan is het iedere keer zo'n teleurstelling. :( Het duurt voor ons doen dit keer echt lang voordat het raak is en ik ben bang dat als het deze maand niet raak is, dat we dan weer een paar maanden rust in "moeten" lassen ivm drukke tijden in het gezin in de maanden dat ik dan uitgerekend zou zijn. Daar heb ik dus echt helemaal geen zin in! Voordat je het weet, gaan we over het jaar heen! :x:( Nou ja, moet nog even optimistisch blijven.

3. Jenna09

Jenna09 Fanatiek lid

30 aug 2006
    1.017
    0
    0
    Robertha, wat jammer dat je je nog steeds niet fit voelt. En het gevoel dat je niet veel mag doen is niet leuk hé, maar toch maar goed naar je lichaam luisteren hoor!

Twijfel, het gaat vandaag gewoon met ons drietjes zijn hoor! Lekker gezellig thuis wat tafelen en cadeautjes uitdelen.
    Wat jammer dat je denkt dat je ongi eraan gaat komen meidje! Hopelijk blijft het toch nog uit!

4. Bibi26

Bibi26 Fanatiek lid

20 mrt 2010
    3.050
    0
    0
    @ Jenna; dus jullie hebben ook feest? Waarom als ik vragen mag? (heb weer wat gemist :)) Wij hebben ook feest vanavond want mijn vriend is jarig! 33 alweer, ouwe knar. :p In elk geval veel plezier!

@ Twijfel; ik hoop zo voor je dat je niet ongi wordt! En inderdaad positief blijven meid ook al is dat soms erg lastig. ;) Zou je dat wel kunnen denk je, even pauze omdat het anders met de geboorte niet zo handig uitkomt? Ik denk niet dat ik dat zou kunnen opbrengen. Ons kleintje is straks altijd in de zomervakantie jarig, dat lijkt me niet zo leuk ivm met een kinderfeestje enzo, maar ja, daar went hij/zij vast wel aan. :) ben allang blij dat ons ukkie eindelijk onderweg is. :) En inderdaad, in het nieuwe jaar mogen we snel naar ons kindje gluren, ben zó benieuwd!

@ Robertha; wat rot toch meid dat je je steeds maar niet goed voelt. :( Hoe gaat het vandaag met je?

5. robertha

robertha Bekend lid

14 okt 2008
    816
    0
    0
    Bedankt voor de knuffel Twijfel! Zal ik er maar een terug geven, om je op te fleuren?;) Ik hoop voor je dat het raak is, dan hoef je je daar geen zorgen meer over te maken.

Bibi, vandaag gaat het gelukkig weer een stuk beter. Ik moet gewoon echt weinig doen op een dag en dan voel ik me aardig goed. Ik ben trouwens ook jarig in aug en ik heb daar helemala geen probelemen mee. Meestal lekker weer en vroeger stonden wij altijd 6 weken op de camping in de bouwvakvakantie en dan kwam alle visite daarheen. Kei gezellig!

Jenna, ik probeer zo goed mogelijk naar mn lijf te luisteren, maar wil graag meer doen. De komende weken maar gewoon rustig aan en dan moet het goed komen. Vanacht goed geslapen en dan ben ik alweer een stuk beter. Soms een paar dipdagen ertussen is de grootste ramp nog niet denk ik dan:)

Hier allemaal leuk nieuws! Schoonzus is bij de gyn geweest en alles gaat nog steeds goed met de 2 baby's. Ze is er nu meer aan gewend en gaat het steeds leuker vinden. De baby's hebben ieder een eigen "vruchtzak" en placenta dus ziet er goed uit!
    Nichtje van mij is ook alweer bijna 11 weken zwanger. Bij haar eerste had ze bekkeninstabiliteit, pas geleden had ze een mk (anders was ze 2 á 3 weken verder geweest dan ik) en nu heeft ze 6 dagen in het ziekenhuis gelegen, 4 dagen aan het infuus omdat ze niks binnen hield. Het zit ze dus echt niet mee en ben heeeeeel blij dat het nu iets beter gaat en dat we alsnog samen zwanger het jaar uit gaan!
    Een collega is al ruim 1,5 jaar aan het "proberen" en vertelde vandaag dat ze ruim 6 weken zwanger is! Kei leuk, ben zooooo blij voor haar! Alleen nu werken we heeeeel lang niet samen, want ik ga in maart met verlof en als ik terugkom dan gaat zij met verlof en komt pas tegen november terug! Maar ben wel heeel blij:)

Toch nog een lang verhaal geworden;)

Liefs

6. Twijfel

Twijfel Fanatiek lid

4 mei 2010
    2.003
    1
    0
    huisvrouw/moeder
    Noord Brabant
    Jenna: was het gezellig? En lekker?

Bibi: Dank je wel voor het meehopen. We hebben besloten om het in Jan. toch nog een maand te proberen; dan vieren we voortaan mijn verjaardag maar niet meer uitbundig. :D

Robertha: dank je wel, het gaat gevoelsmatig gelukkig al wel weer beter. Maar inmiddels voel ik wel de bekende krampen en rugpijn dus ongi zit er helaas toch aan te komen. :( (Al fluisterd er een klein hoopvol stemmetje tegen me dat het ook van een zw-schap kan zijn) Maar probeer er wel nuchter in te zijn en niet teveel te hopen, dan is de evt teleurstelling minder groot. Wat geweldig dat jij met allemaal leuk nieuws de kerstdagen in kan. :)

7. Bibi26

Bibi26 Fanatiek lid

20 mrt 2010
    3.050
    0
    0
    @ Twijfel; kijk, komt het toch nog goed. ;) Ik ben zelf 26 Januari jarig en mijn moeder 10 Februari dus ook vrij kort op elkaar, maar we hebben toch altijd prima allebei de verjaardagen kunnen vieren dus wie weet gaat dat bij jullie ook zo. ;)

@ Robertha; op tijd je rust pakken dan maar hè, je moet wel zuinig op jezelf zijn hoor! Wel heerlijk dat je zoveel goed nieuws hebt gekregen zeg, daar wordt een mens toch blij van hè! :)

@ allemaal; héle fijne kerstdagen!! Ik hoop dat jullie allemaal een gezellige tijd hebben met jullie dierbaren.

8. Twijfel

Twijfel Fanatiek lid

4 mei 2010
    2.003
    1
    0
    huisvrouw/moeder
    Noord Brabant
    Goedemorgen...uhm middag. Ik wil even snel laten weten wat ik voor kerstkado heb gekregen. Ik kan het bijna niet geloven!

Bekijk bijlage 117134
    Bekijk bijlage 117135
    Ik ben God zo dankbaar!!! :D:):D:):D:)

(Ik zie dat het op de foto een stuk minder duidelijk is, maar in het echt is het duidelijker.)

9. Twijfel

Twijfel Fanatiek lid

4 mei 2010
    2.003
    1
    0
    huisvrouw/moeder
    Noord Brabant
    NOD:
    13-01: Denzel (9e ronde, 1e kindje)

Anders:
    Guusje44: Ronde ?, 2e kindje 26 oktober weer naar de gyn om hopenlijk weer te beginnen

Zwanger:
    Jenna09 (1e ronde, 2e kindje) uitgeteld op 13-02-2011
    Robertha (1e ronde, 2e kindje) uitgeteld op 24-04-2011
    Kipkip (5e ronde, 2e kindje), uitgerekend op 25-04-2011
    Paard van Robertha (3e ronde, 5e kindje) uitgeteld op 05-05-2011
    TuttiFrutti (3e ronde, 2e kindje) uitgerekend op 10-06-2011
    Jolijn2008 (5e ronde, 2e kindje) uitgerekend op 03-07-2011
    KellyAernoudt (4e ronde, 2e kindje) uitgerekend op 09-07-2011
    Pinkeltje82 (6e ronde, 1e kindje) uitgerekend op 22-07-2011
    Bibi26 (8e ronde, 1e kindje) uitgerekend op 04-08-2011
    Twijfel (3e ronde, 4e kindje) uitgerekend op 04-09-2011

Afspraken
    Pinkeltje82 intake Vk 28-12-2010
    Jenna09 gyn 03-01-2011
    Bibi26 1e echo 06-01-2010
    Jolijn2008 controle gyn 07-01-2011
    TuttiFrutti afspraak vk 17-01-2011
    Bibi26 afspraak vk 17-01-2010
    Robertha controle vk 19-01-2011
    TuttiFrutti 20w echo 24-01-2011

10. robertha

robertha Bekend lid

14 okt 2008
    816
    0
    0
    WHAAAAAA Twijfel!!!!
    Gefeliciteerd!!!:D:D:D:D
    Vind het zooooooo superrrrrrrrr leuk voor je (voor als je het nog niet merkte;):))
    Wat een leuke kerst is dit voor jullie en een goed einde van het jaar:). De foto's liegen er niet om en het streepje is toh al wel duidelijk te zien:$.

Iedereen nog een hele fijne kerst!!

Liefs

Ps. ik kan de bijlagen niet openen, maar had de testen in een ander topic gezien. En nu die banner veranderen!

11. kipkip

kipkip Fanatiek lid

11 feb 2008
    2.578
    0
    36
    Twijfel; GEFELICITEERD, wat goed!!! Ik kan ook de bijlagen niet openen maar ik neem aan dat er een positieve test op staat! Wat een goed kerstcadeau en je had er nog wel zo'n slecht gevoel over.

Iedereen nog een fijne kerst!!!!

12. denzel

denzel Actief lid

24 mei 2010
    118
    0
    0
    Almelo
    Twijfel, echt van harte gefeliciteerd! Ik vind het echt super leuk voor je!!!!!

13. Twijfel

Twijfel Fanatiek lid

4 mei 2010
    2.003
    1
    0
    huisvrouw/moeder
    Noord Brabant
    Dank jullie wel allemaal voor jullie felicitaties. Ik kan het zelf nog steeds maar amper geloven. Ik blijf maar naar de test kijken of het streepje er nog steeds staat :D ;)

Idd onze kerst kan niet meer stuk. We zijn zo blij.

De banner verander ik komende week een keer als ik meer tijd. Wil even de tijd ervoor nemen en een leuke uitzoeken. Ik zie zoveel leuke voorbij komen dat het moeilijk kiezen is ... Twijfels :D :D

14. Jenna09

Jenna09 Fanatiek lid

30 aug 2006
    1.017
    0
    0
    Bibi, gewoon een lekker gezellig kerstfeestje hier thuis met ons (voorlopig) drietjes. Op kertavond zijn we bij mijn schoonmoeder, kerstdag bij mijn ouders, dus hier thuis werd kerst niet gevierd. Maar nu de kleine erbij is wil ik er een gezellige traditie van maken om hier thuis ook een feestje te houden.

Robertha, het is inderdaad niet altijd gemakkelijk om naar je lichaam te luisteren, het geeft aan dat je moet rusten maar je wil dan nog zoveel andere dingen doen hé... Ik ken het ja. Hier heb ik ook last van dipdagen en van supergoede dagen. Zolang het blijft afwisselen is het goed hé!:D
    Wat leuk trouwens dat zoveel mensen rondom je ook zwanger zijn! Is altijd leuk om er lekker over te kletsen hé!

TWIJFEL, ook hier kan de bijlage niet geopend worden, maar ik kan me al voorstellen wat je cadeautje is!!!:D:D:D:D:D:D:D
    DIKKE DIKKE PROFICIAT!!!!!!!!!!
    Hardstikke welkom in het roze meid!!!!!!!!! Het is je van harte gegund hoor! Zo zie je maar, als je lichaam aangeeft dat het die maand niet raak is, zou het juist wel eens zo kunnen zijn!!!!
    Van een memorabele datum gesproken seg!! Dat moet wel het leukste kerstcadeau zijn dat je je kan wensen!!!!!!!!!!!

Denzel, wie weet kom je nu ook wel heel snel bij ons hoor! Ook jou gunnen we het van harte hoor meidje!!

15. Jenna09

Jenna09 Fanatiek lid

30 aug 2006
    1.017
    0
    0
    Heeft iedereen trouwens leuk kerstdagen gehad? Hier is het allemaal heel gezellig verlopen, heerlijk vind ik die dagen, al moet ik zeggen dat het wel supervermoeiend was.
    De 24ste de ganse dag bij mijn schoonmoeder, daar s avonds blijven slapen en dan naar mijn ouders, ben dus pas van gisteren avond terug thuis... Ben blij om weer in mijn eigen huisje te zijn. Jeste heeft er ook voor het eerst van genoten om pakjes uit te pakken.
    Vorige keer besefte hij het allemaal niet, maar dat begint nu te veranderen.

Bij Kind en Gezin (cb) is trouwens ook alles goed verlopen. Ons ventje is 91cm en 13kg20g. Daarmee blijft hij netjes zijn curve volgen.

16. denzel

denzel Actief lid

24 mei 2010
    118
    0
    0
    Almelo
    Jenna, Bedankt! Ik voel me wel een beetje eenzaam in het blauwe, Alleen Guusje en ik staan er nog. Maar, nog 3.5 week en dan gaan we naar de gyn. Hopen dat het voor ons dan ook op gaat schieten. Het zal vast allemaal wel goed komen!

17. Bibi26

Bibi26 Fanatiek lid

20 mrt 2010
    3.050
    0
    0
    @ Denzel; natuurlijk komt het ook voor jullie goed! Hopelijk begint 2011 spetterend voor jullie!

@ Twijfel; Waaaaahhh, gefeliciteerd!!!!!!!!!!!! Wat een geweldig kerstkado!! Hoe voel je je? Zit je al op je roze wolkje? ;)

@ Jenna; wat fijn dat J het zo goed doet. :) En mooi dat jullie zo'n leuke kerst hebben gehad!

@ kerst; onze kerst was geweldig! :D haha, wat hebben we iedereen verrast zeg, die reacties! De opa's en de broer van mijn vriend waren meteen in tranen toen ze het nieuws begrepen. :$ Mijn vader heeft echt heel erg gehuild, bijna zielig. Grappig hoe gelukkig iedereen meteen is met zo'n kindje ook al is het nog maar een centimeter groot hè. Nu vanavond naar de zus van mijn vriend en daarna mag iedereen het gewoon weten. We moeten de echo wel afwachten, maar anders moet je aan iedereen vragen z'n mond te houden en dat is allemaal lastig dus vanaf nu gaan we er niet meer geheimzinnig over doen. Heerlijk om er gewoon over te kunnen praten. :)

18. robertha

robertha Bekend lid

14 okt 2008
    816
    0
    0
    Iedereen dus een geslaagde kerst gehad;)

Bibi, wat leuk dat iedereen zo fijn reageerde! Kon je het zelf nog droog houden? Mijn vader heeft idd ook zo'n klein hartje, dat hij meteen tranen in zijn ogen krijgt. Lekker he, als je het van de daken kunt schreeuwen:)?

Jenna, herken het heel goed die drukte met de kerst. Wat leuk dat jullie zijn blijven slapen. Doen jullie dat elk jaar? En J dus weer goed gekeurd;)? Nu lekker bijkomen van alle drukte?

Denzel, 2011 wordt helemaal jullie jaar! Het leuke van zwanger worden in jan/feb is dat je in het najaar uitegeteld bent en volgend jaar om deze tijd dus nog lekker verlof hebt! Dat had ik dus vorig jaar en het was heerlijk om het niet zo druk te hebben tijdens de feestdagen. Wij duimen voor jou!

Kipkip, gaat het goed? Tel jij ook al een beetje af? Nog iets meer dan 100 dagen te gaan;)!

Twijfel heb je nog een testje gedaan? Nog steeds op de roze wolk?

Hier: Gisteren de babykamer besteld:) Ikke=happy
    Het was eigenlijk geen doen om naar Eindhoven te rijden (babydump) maar ben blij dat we toch gegaan zijn. In week 9 komen ze de kamer brengen dus kan niet wachten! Nou ja, zal wel moeten maar ben gewoon heel blij dat er weer wat vooruitgang in alles zit;)

19. Jenna09

Jenna09 Fanatiek lid

30 aug 2006
    1.017
    0
    0
    Denzel, goed hoop houden hoor meid, het gaat voor jullie zeker ook lukken!

Bibi, wat geweldig dat iedereen zo emotioneel reageerde! Heerlijke momenten zijn dat hé! Je vergeet dat nooooiiiiiiiiiit meer!!!!
    Nu kan je erover praten en wordt het allemaal nog veel echter voor jullie zelf ook! Dat idee had ik hier toch telkens.

Robertha, nu bijkomen ja... Vandaag ben ik alweer de oude, gisteren was ik nog doodmoe! We blijven slapen sinds J erbij is. Anders moeten we al vroeg naar huis om hem in bedje te leggen. Ofwel blijft hij alleen slapen maar dan heb ik hem kerstochtend niet bij me, en dat vind ik maar niks. (ikke??? Een moederkloek??? ach...:D)
    Wat leuk dat het kamertje besteld is! Heerlijk is dat hé als er vooruitgang in de zaak komt.

Hier vandaag ook al weer vanalles gedaan, mijn ventje heeft veertien dagen verlof, dus ook hier worden de laatste dingen geregeld, bureau van de kinderkamer is in elkaar geknutseld, lampje opgehangen... Strakjes ga ik de beginselen van mijn kraambagage maar eens leggen... Op de kinderkamer moeten nu enkel nog de gordijnen komen, maar zal eens van deze dagen al eens een foto plaatsen in mijn album zodat jullie een idee hebben hoe het er nu uit ziet!

20. Bibi26

Bibi26 Fanatiek lid

20 mrt 2010
    3.050
    0
    0
    @ jenna; ja leuk, ben heel benieuwd naar het kamertje! Wat gezellig dat jullie allebei vrij zijn. Mijn vriend heeft al vrij gehad om kerstbomen te verkopen dus die is helaas weer aan het werk.
    Het is wel zoals je zegt ja, nu meer mensen van onze zwangerschap weten wordt het veel echter, leuk is dat. :)

@ Robertha; leuk, het kamertje besteld! Ik wil ook een keer bij de Babydump gaan kijken. Maar wij hebben tijd genoeg dus zolang het nog zo glad is kom ik niet in Eindhoven. ;) Ben wel benieuwd wat je hebt uitgezocht!
    Ik kon het zelf redelijk droog houden ja. Kreeg wel tranen in mijn ogen, maar niet dat ik echt hoefde te huilen.

Deel Deze Pagina