Wie nog vanaf april - mei voor een spruitje2??

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door robertha, 8 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Twijfel

Twijfel Fanatiek lid

4 mei 2010
    2.003
    1
    0
    huisvrouw/moeder
    Noord Brabant
    De laatste week heb ik het heel erg druk gehad, dus ik heb jullie allemaal schandalig verwaarloosd. Sorry, ik maak het snel weer goed. Heb nu eigenlijk ook geen tijd want we gaan zo op visite, maar wilde even laten weten dat alles hier goed gaat. Ik heb gisteren voor de zekerheid nog eens getest en die knalde er binnen 10 sec uit! Ik ben dus echt zwanger! Al lijkt het soms niet zo.
    Veel plezier vanavond allemaal en kijk uit met vuurwerk he ;)

2. Jenna09

Jenna09 Fanatiek lid

30 aug 2006
    1.017
    0
    0
    Het zijn drukke tijden nu hé twijfel. Wat leuk dat de test zo knalde, dat geeft toch altijd een supergoed gevoel hé!! Nu maar echt genieten dan!

3. Bibi26

Bibi26 Fanatiek lid

20 mrt 2010
    3.050
    0
    0
    @ Twijfel; nou meid, geloof het toch maar dan, je bent echt zwanger!! :D Ik snap het wel hoor, ik heb nog steeds moeite om het te geloven. :)

@ Jenna; wat een leuke verrassing voor je paps! Heeft ie straks meer tijd voor de kleinkinderen als ie met pensioen is. ;) Wonen je ouders dichtbij?
    Mooie buikfoto weer zeg! Je hebt best een bescheiden buikje hè? En het kamertje ziet er ook goed uit hoor. Je bent zeker al wel aan het aftellen?

@ Robertha; ow, wat heerlijk dat jij ook nog in staat bent om te testen. :D haha, ik dacht vanochtend nog 'zal ik nog een keer....' Kan het echt nog niet bevatten, ook omdat je natuurlijk nog niks ziet. En we hebben donderdag de echo en daar begin ik eerlijk gezegd wat tegenop te zien...Ik wil niet zeuren, maar ik ben best bang dat we straks geen goed bericht krijgen...Maar ja, tot die tijd moeten we toch genieten hè, dat probeer ik in elk geval zeker te doen. ;)

@ Denzel; ik vind dat je op dit forum ook best eens andere berichten mag plaatsen hoor. Het is heel begrijpelijk dat de gebeurtenissen nu weer terug komen. Ik hoop in elk geval dat jullie jaarwisseling dit jaar een stuk mooier wordt dan vorig jaar en dat 2011 een prachtig jaar mag worden!

Dames, ik wens jullie allemaal een héle fijne jaarwisseling en alle geluk en gezondheid voor 2011!!

4. Fransa

Fransa Niet meer actief

Hoi meiden,

Een heel gelukkig, gezond en indien nodig een vruchtbaar 2011 toegewenst! Ik hoop voor alle niet-zwangeren onder ons dat ook zij dit jaar gezegend mogen worden met een goede zwangerschap.
    En dat bij de zwangeren onder ons alles goed mag blijven gaan en we veel mooie en gezonde kindjes mogen verwelkomen!

Jenna, net als ik heb jij ook een mooi bescheiden buikje zeg! En de babykamer ziet er al goed uit. Ik moet hoognodig de laatste hand er aan leggen. Maandag vertrekt de visite van hier en dan ga ik het kamertje soppen, bedje opmaken, etc. Verder is alles al gewassen, tis dus echt nog even de finishing touch zeg maar....

Twijfel, het blijft moeilijk te beseffen dat het echt zo is he... Ook ik wilde tot ergens richting de 20-weken soms nog wel eens testen hoor. Had helemaal nergens last van, voelde niets en kon het vaak dus maar moeilijk geloven. Ook omdat het bij ons deze keer zo snel raak was. Dat ging er gewoon niet helemaal in bij mij....

Bibi, donderdag de echo al. Spannend hoor! Tuurlijk is er die spanning dat het misschien niet goed is maar daar moet je je van te voren eigenlijk maar niet teveel mee bezig houden (gemakkelijker gezegd dan gedaan hoor....).

Denzel, het is helemaal niet vreemd hoor dat op deze momenten zulke dingen weer bovenkomen. En je mag hier alles plaatsen wat je bezighoudt, dus ook dit. Hebben jullie een goede jaarwisseling gehad?

Nou, wil wel meer schrijven maar zoonlief wordt wakker. Kom gauw weer buurten!

5. Bibi26

Bibi26 Fanatiek lid

20 mrt 2010
    3.050
    0
    0
    En, iedereen een fijne jaarwisseling gehad? Wij wel, was erg gezellig. Helaas is vriendlief vandaag al de hele dag op pad om storingen op te lossen. :( Hij kwam om 17:15 thuis, 10 minuten later kon ie weer weg. ;) Maar ja, hoort erbij. Paps en mams en mijn broer zijn hier geweest en we hebben gezellig spelletjes gedaan vanmiddag. En nu even tijd voor zp. ;)
    Ik heb vandaag van mijn schoonmoeder de eerste kleertjes gekregen! :D Speciaal hoor, heel gek idee dat ons eigen kleine ukkepukkie die straks zal dragen. Ik stond net met de kleertjes in mijn handen en besefte me ineens dat ik straks de mama van die spruit ben, ben echt happy nu. :D Laat het maar snel donderdag worden dan hebben we die echo achter de rug. Als alles goed is kan ik pas écht gaan genieten.

6. kipkip

kipkip Fanatiek lid

11 feb 2008
    2.578
    0
    36
    Denzel; de feestdagen een beetje doorgekomen? Hier ook weer een vreemde situatie. 3 jaar geleden kreeg mijn vader 2 jan een infarct en is een paar weken later overleden. Nu net een telefoontje dat mijn oma waarschijnlijk morgen niet haalt. Dus ook dit jaar begint weer slecht. Hopen dat we het nu weer even hebben gehad voor de rest van het jaar.

Dames; in ieder geval voor jullie allen.... EEN HEEL GELUKKIG EN GEZOND 2011!!!! Met gezonde baby's en zwangerschappen.

Oh ja, en nog even snel iets heel anders....ons kippetje heeft vandaag voor het eerst op het potje gepoept. Grappig hoor, ze was zo trots!

7. Jenna09

Jenna09 Fanatiek lid

30 aug 2006
    1.017
    0
    0
    Dag dames, voor iedereen een heel gelukkig nieuwjaar gewenst met heel veel liefde en geluk. De dames die nog niet zw zijn, wens ik een snelle zwangerschap toe, zodat jullie ook dit jaar nog een spruitje mogen verwelkomen! De zwangere dames, veel voorspoed in de zwangerschap en een vlotte bevalling gewenst!

Denzel, is het een beetje gelukt voor je tijdens de feestdagen? Je mag dat hier zeker neerschrijven hoor!!!

Kipkip, wat flink van je meisje seg! Wat wordt ze al groot!

Bibi, mijn ouders wonen op 2 km van bij ons:D dus lekker dichtbij, vind ik wel heerlijk eigenlijk. Mijn schoonmoeder woont dan weer 200m verder dan mijn eigen ouders! Lekker bij elkaar allemaal!!
    donderdag echo!!! Leuk leuk, maar begrijp ook dat je er een beetje zenuwachtig van wordt! Het komt wel in orde meidje!!

Fransa, hier ongeveer hetzelfde verhaal dus, bijna klaar maar de final touch moet er nog komen!

8. TuttiFrutti

TuttiFrutti Bekend lid

13 jan 2008
    540
    0
    0
    begeleidster van mensen met een verstandelijke bep
    Pig-City
    Denzel: Naar mijn idee zijn zulke dingen ook gewoon voor het forum hoor. Is toch heerlijk om je gedachtens en gevoelens even te kunnen delen. Kan me voorstellen dat het een rare tijd is. Komt dan wel heel dichtbij en dat is wel erg confronterend.

Robertha: Hoe is het gegaan met je dochter? Ja erg h`e ben soms niet vooruit te branden. Gelukkig is mijn vriend tot en met maandag vrij dus even heerlijk tijd voor mezelf en voor elkaar :D Die vrije weekeinde zijn ook schaars met de feestdagen in het weekend ;)

Jenna: Jouw laatste lootjes zijn letterlijk en figuurlijk aan het aanbreken dus. Leuk en spannend hoor bij jullie wat de kleine voor geslacht heeft. Ben erg benieuwd, kan me voorstellen dat het nu gaat leven, nog heel even geduld...
    Hoe vond je vader de verrassing?
    Wat een leuk kamertje, erg mooie kleur dat groen en de meubels!!!
    Ik wil in het ZH bevallen, dat heb ik met J. ook gedaan en dat beviel (leuke woorde spelling) me goed. Heb iets te veel door mijn werk mee gemaakt wat er mis kan gaan bij de geboorte, dus ben een beetje angstig vandaar dat ik liever naar het ZH ga. Het ZH ligt ook bijna in mijn voortuin dus das makkelijk :D

Twijfel: Ik zwaai even naar je. Fijn dat de test er zo uit knalde!!

Bibi: Wat leuk dat je al kleertjes heb gehad en wat heerlijk dat je dat voelde, wat een verandering brengt zo'n kleintje met zich mee. Spannend hoor je echo donderdag, dat maakt het nog echter als je ziet dat er inderdaad zo'n klein hummeltje in je buik zit!!

Kipkip: Wat een vervelend bericht, heel veel sterkte!!
    Super dat je dochte op het potje heeft gepoept, leuk dat ze zelf ook zo trots was!!

Ik wens voor iedereen heel veel goeds voor het nieuwe jaar, dat het een jaar mag worden waar we met trots weer op terug mogen kijken!!!

Wij zijn thuis gebleven met wat vrienden en de kleine boef heeft heerlijk doorgeslapen. Wat spelletjes gespeeld en om 12u bij de vuurkorf naar het vuurwerk gekeken, heerlijk warm ;) Gelukkig deed manlief de kleine op 1 jan. dus ik heb heerlijk uit kunnen slapen.

9. robertha

robertha Bekend lid

14 okt 2008
    816
    0
    0
    GELUKKIG, GEZOND en een SUPER 2011!!!

Kom later even uitgebreid reageren want de kleine houdt me aan de gang. AL 5 poepbroeken in 5 uur!!! En al 2x helemaal om kunnen kleden. Manlief ook aan t werk voor de gemeente, dus...
    Hopelijk tot straks!

10. kipkip

kipkip Fanatiek lid

11 feb 2008
    2.578
    0
    36
    Net een bericht dat oma idd is overleden. In 3 jaar tijd in 1 familie; mijn vader, 2 ooms en nu mijn oma. Vind het nu wel even genoeg!

Hier ook in het ziekenhuis bevallen. Bij ons kippetje begon de bevalling om half 1 en toen we rond half 6 in het ziekenhuis waren had ik al 9 cm ontsluiting. Dus toen kon ik eigenlijk vrij snel persen en toen had ik echt niet meer door waar ik was. Bovendien thuis het merendeel van de weeën opgevangen onder de douche en in bad. Achteraf blij dat ik in het zh was want mijn placenta kwam niet los dus anders had ik evengoed nog naar het zh gemoeten.

Bibi; spannend, de 1e echo. Wordt vast een fantastische ervaring en meteen zoveel echter. Of onwerkelijker, haha, dat wat je op het scherm ziet in je buik gebeurd, blijft heel raar.

Robertha, vervelend zeg. Tandjes of een virus te pakken? Heeft ze ook koorts?

11. TuttiFrutti

TuttiFrutti Bekend lid

13 jan 2008
    540
    0
    0
    begeleidster van mensen met een verstandelijke bep
    Pig-City
    Kipkip: Gecondoleerd, je hebt iets te vaak afscheid genomen de laatste tijd begrijp ik. Ik hoop voor je dat hier voorlopig rustig blijft. Sterkte de komende tijd.

Robertha: Wat heeft je meisje weet je dat, succes vandaag. Jammer dat je dan nu alleen bent zo in het weekend.

12. robertha

robertha Bekend lid

14 okt 2008
    816
    0
    0
    Hey

Ons meisje is verder gewoon vrolijk en actief dus denk dat er weer een tand doorkomt. Ben wel gewend dat mn man veel weg is en de afgelopen 2 weken is hij juist veel thuis geweest dus red ik me wel;)

Kipkip, gecondoleerd:(. Zeker rond deze dagen is dat heel heftig. Sterkte, ook aan de rest van de familie!

Ik ben ook in het zh bevallen omdat ik langdurig gebroken vliezen had, maar er geen weeen kwamen. Uiteindelijk na ruim 48 uur ingeleid en met weeenstorm nog geen ontsluiting dus toch voor een ruggenprik gegaan. Zaterdag verloor ik al vruchtwater en dinsdagochtend is ons meisje eindelijk geboren. Vond het niet erg om in het zh te bevallen maar probeer nu toch thuis te bevallen.

Spannend Bibi, bijna de echo! Plaats je een foto?

Jenna, wat fijn dat je ouders zo dichtbij zijn! Das altijd wel makkelijk voor oppas etc.

Fransa, bijna met alles klaar dus? Lijkt me zo leuk om alles in te kunnen richten en wassen. Maar hier duurt dat nog wel even;)

13. Bibi26

Bibi26 Fanatiek lid

20 mrt 2010
    3.050
    0
    0
    Meiden, wat zijn jullie toch lief allemaal!! Heel fijn, die opbeurende woorden. :) Ik denk dat ik wel een foto plaats, maar vriendlief is het daar vast niet mee eens, die is niet zo'n fan van alles op internet zetten. ;) Dus ik zal 'm niet meteen die avond plaatsen, eerst even aan de familie showen.

@ Kipkip; gecondoleerd meis...:( De ellende komt vaak allemaal tegelijk, hopelijk hebben jullie voorlopig alles achter de rug. Sterkte!

14. Jenna09

Jenna09 Fanatiek lid

30 aug 2006
    1.017
    0
    0
    Ik kom even snel zeggen dat ik om 15.00u een afspraak heb bij de gyn, gewoon controle. Maar kan morgen pas komen schrijven hoe het geweest is, moet erna nog naar een nieuwjaarsreceptie...

Zo ga nu snel me klaar maken!

kipkip, gecondoleerd met het overlijden meis. Veel sterkte in deze moeilijke periode!

15. kipkip

kipkip Fanatiek lid

11 feb 2008
    2.578
    0
    36
    Dag dames,

Een heerlijke dag hier met het kippetje. Lekker om 8 uur wakker geworden en net 2 1/2 boterham gegeten. Ligt nu lekker op bed en als ze op tijd wakker is wil ik gaan peutergymen met haar vanmiddag. Ikzelf ga vanavond weer lekker gaan zwemmen, net een zwangerschapstankini besteld want mijn bikini wordt wat strak nu. En aangezien we over een paar weken ook een weekend naar Texel gaan met de fam in een park met zwembad komt die vast wel goed van pas. En we hebben gister haar peuterbedje geschilderd, die moet eigenlijk nog een keer en nog een beetje uitluchten en dan willen we dit weekend haar daar in laten slapen. Ben benieuwd hoe ze dat vindt, en of ze blijft liggen of eruit gaat klimmen en opeens 's nachts naast ons bed staat. Iemand ervaring daarmee?

Robertha; hoe is het met jouw meisje, nog aan de diarree?

Hoe is het met de overige dames?

16. Twijfel

Twijfel Fanatiek lid

4 mei 2010
    2.003
    1
    0
    huisvrouw/moeder
    Noord Brabant
    Iedereen de allerbeste wensen voor komend jaar!

Bibi: ik hoop dat het snel donderdag is en dat je dan een mooie beeb ziet zwaaien. Kan me voorstellen hoor dat je zenuwachtig wordt, ik denk dat iedereen dat heeft. Wat leuk die kleertjes! Raar is dat soms om je voor te stellen dat daar straks je eigen kleintje in zal zitten he.

Fransa: nog maar een paar weekjes. Je bent al ver op orde; heerlijk.

Denzel: kan me voorstellen dat je met een heel dubbel gevoel naar de feestdagen keek. Hoe is het geweest?

kipkip: wat een heftig begin van het nieuwe jaar. Heel veel sterkte meid.
    Wat goed dat je kippetje al op het potje poept! Knap zeg.
    Mbt uit bed komen, hebben wij geen slechte ervaringen. Vraag me niet waarom, maar ze zijn er geen van drieen uitgekomen de eerste nachten. En daarna ook alleen maar als ze ziek waren.

Jenna: veel plezier bij de vk en de nieuwjaarsreceptie.

Robertha: oh wat sneu zo ziek kleintje. Beterschap. (En succes, want het vraagt van jou ook heel wat.)

Ik ben vandaag toch een beetje zenuwachtig. Raar, maar het is toch een beetje spannend omdat ik anders vandaag op cd 35 zou zitten en dat een gemiddelde cyclus voor mij zou zijn. :D En dat ondanks 2 posi testen :D
    Nou ja, als tegenhanger een afspraak bij de vk gemaakt voor eind jan. (Alhoewel ik eigenlijk nog moet overleggen of ik wel naar eem vk mag ivm zw-schuiker en keizersnee. Maar de ha was er vandaag niet en ik wilde nu toch wel actie :D)

17. Bibi26

Bibi26 Fanatiek lid

20 mrt 2010
    3.050
    0
    0
    @ Kipkip; wat fijn dat Kippetje het zo goed doet vandaag! Gezellig, peutergymmen. :)
    Wat leuk dat jullie een weekend naar Texel gaan! Ik zag toevallig vrijdag een mooie aanbieding in de krant en ik zit nog te twijfelen of wij ook zullen gaan. We hebben alleen de komende 6 weken ofzo elk weekend wel iets dus moet nog even kijken.

@ Twijfel; wanneer mag je naar de vk? Ik heb toen ook meteen de afspraak gemaakt, lijkt het toch allemaal wat echter en je hebt alvast iets in het vooruitzicht.
    Ik vond het inderdaad heel gek om me voor te stellen dat die kleertjes voor óns kindje zijn...:D Ik stond ze op te vouwen en voelde me ineens mama. :)

18. Twijfel

Twijfel Fanatiek lid

4 mei 2010
    2.003
    1
    0
    huisvrouw/moeder
    Noord Brabant
  19. kipkip

kipkip Fanatiek lid

11 feb 2008
    2.578
    0
    36
    Twijfel, wat een leuke site. Ik moest ook lachen om die naam; blije wuppie! Toevallig zat ik net geboortekaartjes te zoeken en zoals de stijl van de website (dat oudhollandse) zie je ook een heleboel kaartjes. Als je zwangerschapssuiker hebt gehad, hoe groot is dan nu de kans dat je het weer krijgt?

Bibi; schattig he die kleine kleertjes. Heb ze ook van de week uitgezocht, is alweer lastig voor te stellen dat kippetje ook ooit zo klein was. In het begin groeien ze zo hard! Texel lijkt me ook erg leuk, is al 20 jaar geleden dat ik daar geweest ben. We gaan met mijn moeder en broer + aanhang altijd rond mijn vaders sterfdag een weekendje weg en nu is het dus Texel geworden.

Hoe is het overigens met Pinkeltje? Tijd niks gehoord....

20. Bibi26

Bibi26 Fanatiek lid

20 mrt 2010
    3.050
    0
    0
    @ Kipkip; wat mooi dat jullie die traditie zo in ere houden...Fijn dat jullie zo hecht zijn als familie.
    Ja, die kleine kleertjes zijn zo wonderlijk...Natuurlijk heb ik genoeg baby's gezien en weet ik wel dat ze zo klein zijn, maar als het dan over je eigen kindje gaat is het totaal anders.

@ Twijfel; leuk, die site! Mijn vriend heeft nog steeds moeite met dit forum dus denk dat ie op zo'n site niet zit te wachten, anders zou ik het ook wel leuk vinden om zoiets te maken.
    Je mag een dag vóór mijn verjaardag naar de vk, dat kan ik mooi onthouden! :D Krijg je dan ook al een echo of dat nog niet?

Deel Deze Pagina