Wie nog vanaf april - mei voor een spruitje2??

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door robertha, 8 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jenna09

Jenna09 Fanatiek lid

30 aug 2006
    1.017
    0
    0
    Bibi, gaat het al wat beter meid! Hier in de buurt zijn heel veel mensen die last hebben van de buikgriep, dus het kan wel dat jij het ook daar van hebt.

Denzel, ja t is niet meer zo onwijs lang hé, het komt echt goed in de buurt nu! Ik hoop maar dat ons kleineke nog wacht totdat J jarig geweest is! Daarna mag het van mij gerust komen. Maar ik zou het oh zo jammer vinden dat ik op zijn verjaardag in het zh lig...

Kipkip, hier is dat standaard eigenlijk zolang in het zh. Vroeger was het nog veel langer. Vorige keer heb ik daar echt van genoten eigenlijk! Eten op tijd, je kon vragen stellen wanneer je maar wou... Nu zal het iets lastiger worden omdat ik nu al weet dat ik J verschrikkelijk ga missen die periode! :( Al wordt hij wel heel goed verzorgt door de oma's hoor, maar toch het gemis zal groot zijn!
    J was trouwens geboren op 39 weken. Nu denk ik ook dat ik de 40w niet ga halen, maar schijn bedriegt soms hé, dus ik zal moeten afwachten...
    Enne is de definitieve naam gekozen??

TF, je mag me je nummer gerust even pb'n dan laat ik je weten wanneer het zover is! Het volledige verhaal kan ik dan doen als ik uit het zh ben. Mijn man is niet zo'n prater, laat staan om het hier neer te pennen:D
    Leuk hé, als die ukjes zo onder je hand komen zwemmen! Hier ook eentje die dat heel graag doet, maar eigenlijk enkel bij mij!! als anderen komen voelen doet het dat niet!:D Een zalig gevoel hé! Lekker genieten.
    Wat een leuke foto's trouwens! Hier ook een met J geprobeert er samen op te staan maar hij begrijpt het allemaal nog niet zo goed om te poseren...

Fransa, wie weet horen we deze week dan wel wat van jou!!! Spannend!!!
    Maar laten we toch maar voor je hopen dat je nog genoeg vruchtwater hebt hé meid, zodat je naar de vooropgestelde datum kan uitkijken? Of wat zou je zelf het liefst willen?

Robertha, hier ben je inderdaad een uitzondering als je bevalt zonder epidurale!!! Wel ik ben er zo ééntje:D!!! Ik heb het de vorige keer gedaan zonder en nu zien we wel. Als het echt te erg wordt en het duurt te lang dan vraag ik er wel eentje, maar als het zo vlot gaat als de vorige keer dan probeer ik het weeral zonder te doen.
    Ja, als ik hier veel gedaan heb en moe ben s avonds, kan ik ook heel emo worden. Ben blij dat ik niet de enige ben in ieder geval!!!;)

Hier, met J zijn oren gaat het nu wel beter, maar nu heeft hij ocharme last van zijn mond... een koorstblaar, aften op zijn tong en een supergezwollen tandvlees... Kan niet op hier!! Hij heeft er ook echt pijn van, loopt de ganse tijd rond :'pijn' en dan wijst hij naar zijn mondje. Eten lukt ook niet goed door de pijn, maar soep gaat gelukkig wel!
    Maar blijkbaar kunnen we niet meer doen dan Teegel smeren en neurofen geven voor de pijn.

2. Bibi26

Bibi26 Fanatiek lid

20 mrt 2010
    3.050
    0
    0
    @ jenna; ja hoor, het gaat stukke beter. :) Hier heerst de griep inderdaad ook dus denk dat het dat geweest is. Morgen weer aan het werk dus ik hoop dat de kindjes niet allemaal lopen te hoesten en proesten...
    Wat een getob met J! Wel zwaar zo voor je aan het eind van je zwangerschap, of niet? Sowieso is het natuurlijk heel anders als je al een kindje rond hebt lopen. Je hebt nu veel minder rust dan bij je vorige zwangerschap, of niet?

@ Twijfel; fijn dat je je zo goed voelt! Hopen dat het zo blijft meis!
    Die klasgenoot zit pas sinds September bij ons in de groep...We zijn met een tweede- en derderjaars groep samengevoegd. Dus ken haar niet heel goed, maar hoe dan ook leuk, we kunnen elkaar mooi volgen. :)

@ Tutti; bah, een uitvaart is nooit leuk. Nog gecondoleerd...
    Gelukkig geniet je lekker van je beebje, dat is toch een mooie troost en afleiding. ;)

3. kipkip

kipkip Fanatiek lid

11 feb 2008
    2.578
    0
    36
    Jenna; wat gek eigenlijk dat er zoveel verschil zit in de landen terwijl het zo dicht bij elkaar ligt. Hier vorige keer om 08:30 uur bevallen en om 11:30 thuis met baby en de eerste kraamvisite op bezoek (opa en oma). Het wordt er niet beter op met J. Wat zielig voor dat kleine mannetje!

En ja, de definitieve naam is gekozen :):):). Ik was er natuurlijk al lang over uit maar manlief heeft ook geen naam gevonden die leuker was ;)

Denzel; voor jou begint het ook nu ook spannend te worden, dag 27?!

Twijfel; geniet ervan dat je je zo goed voelt, missschien dan toch een meid?! Overigens ben ik niet met alles georganiseerd hoor, haha. Maar ben wel iemand van knopen doorhakken en verder en als dan af en toe dingen zo lang in het midden blijven hangen ben ik het zat en wordt manlief voor het blok gezet ;)

TF; raar he hoe dicht leven en dood bij elkaar liggen. Heb ik me ook weer deze maand beseft. Nog iets meer dan een week voor de 20 weken echo?

Gisteravond weer gezwommen, echt een aanrader voor de dames die iets tijdens de zwangerschap willen doen. Ik heb het al eerder gezegd maar vind het echt zo veel leuker dan de yoga.

4. robertha

robertha Bekend lid

14 okt 2008
    816
    0
    0
    even gauw:

Mijn opa ligt nu in het ziekenhuis met hartklachten, maar ben gister even wezen kijken en hij had nog praatjes genoeg. De medicijnen helpen wel, dus hopelijk mag hij over een paar dagen weer naar huis. Hij is 88 en woont nog steeds op zichzelf, dus hopelijk kan ook dat nog even blijven.

Vriendin vertelde gister dat ze zwanger is en 10 aug is uitgeteld!:) Ik ben 9 aug jarig dus misschien wel een mooi verjaardagskado!

Fysio kan nu niets moeer doen dan loswerken (van de spieren) Hij zei idd dat het later misschien weer beter wordt (zoals Fransa zei) dus daar hopen we dan maar op.

Ik ben er morgen denk ik weer, want moet werken vandaag en mn vader is jarig.

Liefs

5. Jenna09

Jenna09 Fanatiek lid

30 aug 2006
    1.017
    0
    0
    Bibi, wat goed dat het beter gaat nu! Dan zal het inderdaad een griep geweest zijn.
    bij een tweede heb je inderdaad veel minder rust dan bij een eerste zwangerschap, maarja dat hoort er nu eenmaal bij! Je merkt dat wel aan je lijf, meer vermoeid, meer krampjes en steken in de buik, maar ach we moeten nog maar even hé

Kipkip, wat leuk voor jou dat het jou naam geworden is! Is toch gek hé, eens dat die namen zo vast liggen is het weeral een beetje echter.
    Lekker gezwommen daar! Hier heb ik daar dit keer eigenlijk echt geen tijd voor gemaakt...:)

Robertha, wat jammer van je opa! Hopelijk gaat het vandaag alweer wat beter!
    Wel weer goed nieuws van je vriendin, zo kort op je eigen verjaardag! Dat is daar een vruchtbaar kliekje bij jullie precies!:D

Hier gisteren toch met J terug naar de dokter geweest hoor, t was echt niet meer aan te zien...:( En een heel vervelend geurtje dat erbij gekomen is... Nu heeft hij twee dingen...
    Enerzijds heeft hij herpes (het koortsblaasje) en als ze dat de eerste keer krijgen is dat altijd heel erg naar het schijnt... Die blaasjes in zijn mond komen daar blijkbaar ook van.
    Zijn gezwollen tandvlees is dan weer een reactie op de antibiotica die hij kreeg... Hij heeft gewoon superpech om twee ziekten tegelijk in zijn mond te hebben het schaapje...
    Nu zijn we overgestapt op andere antibiotica en zou het binnen een paar dagen beter moeten zijn!

6. TuttiFrutti

TuttiFrutti Bekend lid

13 jan 2008
    540
    0
    0
    begeleidster van mensen met een verstandelijke bep
    Pig-City
    Jenna: Jeetje wat vervelend van J. hopelijk slaat de nieuwe antibiotica snel aan!! Zo erg als je kindje ziek is...
    Ik heb je een priveberichtje gestuurd, leuk. Weten we in ieder geval dat het ook echt zo ver is als je een paar dagen niet hier bent geweest ;)
    Is inderdaad heerlijk als die kleine zo op mijn hand reageerd, een intiem momentje. Wel leuk dat de jouwe dat niet bij andere doet. Geniet ervan straks wil iedereen die kleine beethouden nu is die nog even lekker van jouw :D

Bibi: Is inderdaad een goede afleiding, echt genieten ondanks dat er ook verdriet is...

Kipkip: Leuk dat jullie uit de naam zijn!! Ja jij bent inderdaad ook lekker geconfronteerd met het dubbele van het leven. Het heeft ook wel iets troostbaars om zo in die cirkel te staan...
    Ik ben ook een zwemmer, kom er de laatste tijd iets te weinig aan toe. Denk dat ik morgenochtend weer even ga. Dan is er speciaal peuterzwemmen en ligt er allemaal speelgoed in het recreatiebad, vind J. wel erg leuk.

Robertha: Sterkte, heftig nieuws. Fijn dat de medicatie aan slaat!!
    Wat een hoop zwangere om jouw heen, leuk hoor!!
    Ik zal voor je duimen dat het strakjes beter gaat ;)

7. TuttiFrutti

TuttiFrutti Bekend lid

13 jan 2008
    540
    0
    0
    Pig-City
    NOD:
    13-01: Denzel (9e ronde, 1e kindje)

Anders:
    Guusje44: Ronde ?, 2e kindje

Zwanger:
    Jenna09 (1e ronde, 2e kindje) uitgeteld op 13-02-2011 (verrassing)
    Robertha (1e ronde, 2e kindje) uitgeteld op 24-04-2011 (verrassing)
    Kipkip (5e ronde, 2e kindje), uitgerekend op 25-04-2011 (Jongen)
    Paard van Robertha (3e ronde, 5e kindje) uitgeteld op 05-05-2011 (verrassing)
    TuttiFrutti (3e ronde, 2e kindje) uitgerekend op 10-06-2011
    Jolijn2008 (5e ronde, 2e kindje) uitgerekend op 03-07-2011
    KellyAernoudt (4e ronde, 2e kindje) uitgerekend op 09-07-2011
    Pinkeltje82 (6e ronde, 1e kindje) uitgerekend op 22-07-2011
    Bibi26 (8e ronde, 1e kindje) uitgerekend op 04-08-2011
    Twijfel (3e ronde, 4e kindje) uitgerekend op 04-09-2011

Bevallen:
    Naam - Datum - Geslacht

Afspraken
    TuttiFrutti afspraak vk 17-01-2011
    Bibi26 afspraak vk 17-01-2010
    Robertha controle vk 19-01-2011
    TuttiFrutti 20w echo 24-01-2011

Heb de lijst even opgezocht. Heb wat veranderd aan de lijst, zoals het geslacht erbij vermeld, gezien ik bij sommige weleens denk weten ze het nu wel of niet ;)
    Ik heb het rubriekje bevallen toegevoegd, zodat die straks ook ingevukd kan worden. Zijn jullie het hiermee eens?
    Zit te wachten tot mijn zoontje zijn brood op heeft, dus had even niks te doen ;)

Guusje, Jolijn en Kelly hoe is het met jullie???

8. TuttiFrutti

TuttiFrutti Bekend lid

13 jan 2008
    540
    0
    0
    Pig-City
    NOD:

Anders:

Zwanger:
    Jenna09 - 1e ronde, 2e kindje - 13-02-2011 - verrassing
    Robertha - 1e ronde, 2e kindje - 24-04-2011 - verrassing
    Kipkip - 5e ronde, 2e kindje - 25-04-2011 - Jongen
    Paard van Robertha - 3e ronde, 5e kindje - 05-05-2011 - verrassing
    TuttiFrutti - 3e ronde, 2e kindje - 10-06-2011
    Jolijn2008 - 5e ronde, 2e kindje - 03-07-2011
    KellyAernoudt - 4e ronde, 2e kindje - 09-07-2011
    Pinkeltje82 - 6e ronde, 1e kindje - 22-07-2011
    Bibi26 - 8e ronde, 1e kindje - 04-08-2011
    Twijfel - 3e ronde, 4e kindje - 04-09-2011

Bevallen:
    Naam - Datum - Geslacht

Afspraken

Misschien is dit netter, anders staat er zoveel tussen haakjes. We kunnen bij zwanger ook nog de rondes weghalen en alleen neer zetten hoeveelste kindje het is...

Nou ik ben uitgespeeld ;)

9. Bibi26

Bibi26 Fanatiek lid

20 mrt 2010
    3.050
    0
    0

Anders:

Zwanger:
    Jenna09 (1e ronde, 2e kindje) uitgeteld op 13-02-2011 (verrassing)
    Robertha (1e ronde, 2e kindje) uitgeteld op 24-04-2011 (verrassing)
    Kipkip (5e ronde, 2e kindje), uitgerekend op 25-04-2011 (Jongen)
    Paard van Robertha (3e ronde, 5e kindje) uitgeteld op 05-05-2011 (verrassing)
    TuttiFrutti (3e ronde, 2e kindje) uitgerekend op 10-06-2011
    Jolijn2008 (5e ronde, 2e kindje) uitgerekend op 03-07-2011
    KellyAernoudt (4e ronde, 2e kindje) uitgerekend op 09-07-2011
    Pinkeltje82 (6e ronde, 1e kindje) uitgerekend op 22-07-2011
    Bibi26 (8e ronde, 1e kindje) uitgerekend op 04-08-2011 (verrassing)
    Twijfel (3e ronde, 4e kindje) uitgerekend op 04-09-2011

Bevallen:
    Naam - Datum - Geslacht

Afspraken

Zo, ook even ingevuld. Jullie zullen dus echt tot Augustus moeten wachten om het geslacht te weten want wij houden het een verrassing! (ook voor onszelf ;))

@ Jenna; wat een pech voor J. :( Merk je al verschil met de nieuwe antibiotica?

@ Robertha; hè, vervelend van je opa. :( Hopelijk komt ie er helemaal bovenop. 88 is al een hele leeftijd.
    Gelukkig kreeg je dus ook nog een heel leuk bericht, gezellig joh, al die zwangere vriendinnen! Dat wordt een grote vriendengroep zo bij jullie. :)

10. TuttiFrutti

TuttiFrutti Bekend lid

13 jan 2008
    540
    0
    0
    Pig-City
    Bibi: Jij bent goed bezig ;) Hoe vind jij de lijst? Vind je 1 of 2 beter?

11. Twijfel

Twijfel Fanatiek lid

4 mei 2010
    2.003
    1
    0
    huisvrouw/moeder
    Noord Brabant
    Hoi meiden ik hou het even kort, want helaas is het over dat ik me zo goed voel. De misselkheid en vermoeidheid zijn gisteren in volle vaart aan komen zetten :)

Jenna: ach wat sneu voor J :( Ik hoop dat hij zich snel weer beter voelt.

TF: de nieuwe lijst ziet er leuk uit; de 2e vind ik persoonlijk het leukst.

Bibi: wat leuk dat het voor jullie een verrassing is en zal blijven. Ik denk niet dat dat hier zal gebeuren.

robertha: oei, ik hoop dat je opa snel opknapt. Krijgt hij medicijnen of moet hij geopereerd worden?

kipkip: je maakt goeie reclame :D Ik wilde eigenlijk niets gaan doen, maar als ik jou zo hoor over dat zwemmen...lijkt me heerlijk!

Sorry als ik iemand vergeten ben. Hopelijk ben ik er snel weer helemaal.

Ik heb trouwens gisteren de eerste stomme, domme opmerking gekregen... "Zo, jullie zijn net een stel fokkonijnen... was het een ongelukje?" :$ Pardon. Ik wist dat andere mensen 4 kinderen veel vinden, maar dit gaat wel erg ver :x

O ja, bijna vergeten...
    MvM: ik kan helaas niet meedoen omdat ik na de bevalling van de 2e bloed bij heb gekregen en dan mag je vlg de regels niet meedoen. Jammer. Nou ja, ik heb iig wel weer een bevestiging; de test was super-positief. :) (Maar zoals ik me nu voel, is ook wel bevestiging inmiddels :D :()

12. Bibi26

Bibi26 Fanatiek lid

20 mrt 2010
    3.050
    0
    0
    @ Tutti; haha, niet eens gezien dat je er twee had gemaakt. :) Ik ga voor nummer 2!

@ Twijfel; hè meis, dus toch klachtjes. :( Hopelijk is het snel weer over!
    En wat een onwijs lompe opmerking zeg! :x Wat heb je geantwoord? Je wordt er ook door overvallen hè, dat mensen zo oerstom kunnen zijn. Niks van aantrekken, is dommigheid of jaloezie. ;) Ik krijg trouwens ook veel de vraag of het wel geplad was, maar alleen van mensen in mijn studie-omgeving. En dan snap ik het op zich wel want wie wordt er nu middenin een studie mama?? Ikke dus! :D Maar toch vind ik het een rare vraag, ik zou dat nooit zo zeggen geloof ik...

13. Jenna09

Jenna09 Fanatiek lid

30 aug 2006
    1.017
    0
    0
    TF, inderdaad, nu is ons kleineke enkel en alleen nog voor mij! Soms kan ik zo heerlijk genieten van de bewegingen en tegen niemand iets zeggen daarvan!! De oma's en opa mogen natuurlijk ook wel regelmatig eens voelen hoor, maar ik beslis wanneer en wanneer niet:)
    Lijstje ziet er trouwens netjes uit hoor!! Heb trouwens even mijn volgende afspraak toegevoegd!

Bibi, wat leuk dat jij het geslacht ook een verrassing gaat houden! Tof tof, spannend! Hier al een kleine verbetering met J zijn mondje, dus de nieuwe antibiotica maakt het in ieder geval niet erger dan het al was... oef...

Twijfel, :$ Wat een rotopmerking:x Dat mensen zoiets durven zeggen!!! Ongelooflijk! Wat was je reactie? Ik zou (onder invloed van hormonen) in ieder geval een straffe opmerking terug gegeven hebben!!
    Wat jammer dat je je minder goed voelt, maar je kan het maar als bevestiging zien hé... En wat leuk dat de test weer knalde!!

Ik ga trouwens ook voor het tweede lijstje zonder de haakjes, beetje overzichtelijker... Zal het even aanpassen.

NOD:

Anders:

Zwanger:
    Bibi26 - 8e ronde, 1e kindje - 04-08-2011 verrassing

Bevallen:
    Naam - Datum - Geslacht

Afspraken
    Jenna09 controle gyn 27-01-2011

Heb ook even mijn volgende afspraak ingepland.

14. Jenna09

Jenna09 Fanatiek lid

30 aug 2006
    1.017
    0
    0
    Hier trouwens vandaag weer op controle geweest en alles was nog net hetzelfde als anderhalve week geleden... oef...
    k Heb dus niet meer ontsluiting dus ik geloof er al weer meer in tot we de 37w zullen halen!

Ik heb trouwens het nummer van TF, dus als ik bevallen ben zal ik haar een smsje sturen zodat ze dat hier kan plaatsen. De naam van ons kindje ga ik jullie wel in pb sturen, heb liever niet dat het voluit op het forum komt, omwille van herkenning enzo... sorry.
    Ofwel kan ik de naam naar TF sturen zodat zij hem in pb naar jullie stuurt... Dan hoeven jullie geen halve week te wachten:D (al TF dat goed vind natuurlijk???!!!)

15. robertha

robertha Bekend lid

14 okt 2008
    816
    0
    0
    Haha, kan het niet meer bij houden hier!:)
    Ik vind het een heel mooi lijstje!!! Ik mis alleen Fransa in het lijstje..... Voeg je jezelf nog even toe, Fransa?

Jenna, gelukkig dat alles goed was! Nog even volhouden! Hopelijk is J snel weer helemaal de oude en dan kun jij gaan bevallen;)

TF, hoe gaat het met jou? hoe zenuwachtig met je al voor de echo;)?

Twijfel, wat een opmerking! Het enige dat ik te horen kreeg was: "wat snel"! En dan zei ik gewoon met een stralende lach:"ja, leuk he?" Dus verder hoorde ik nooit veel. Aan mn schoonzus vroegen er ook veel of dat het een ongelukje was. Ik vind zo'n opmerking echt niet kunnen.

Bibi, een kind komt wanneer het je gegeund is en dat is bij jullie gelukkig nu! Je komt er met je studie wel uit, dat geloof ik tenminste.

Kipkip, vindt je het ook zo langzaam gaan op het moment? Als ik naar sommige banners kijk denk is: Goh, die zijn al ver! Maar dan ben ik bijna net zo ver en toch lijkt het nog zoooooo lang te duren. Het gaat het eten met je kippetje?

Wel grappig om verassing achter mn paard te zien staan. Ben bij haar nl ook heel benieuwd wat het is. Ze heeft al 4 merries gehad, dus misschien wordt het nu tijd voor een hengstje;)
    Zou het trouwens wel leuk vinden als jullie mee willen denken over een naam voor het veulen. Het moet dit jaat met een G beginnen en heb de volgende namen als opties (graag jullie mening of toevoegingen):
    Hengst: Merrie:
    - Gapstar - Grazie
    - GI Joe - Grazia
    - Garcon - GI Jane

Barst maar los!;)

16. Jenna09

Jenna09 Fanatiek lid

30 aug 2006
    1.017
    0
    0
    Robertha, geniet er nog maar lekker van hoor! Al begrijp ik dat je vind dat het niet vooruit gaat. Hier had ik dat ook een tijdje. Nu denk ik soms: 'Ben ik al zooo ver??:$'
    De mooiste naam voor het veulen vind ik Gapstar en de tweede mooiste Grazie... Maar dat is mijn mening hé;)
    Wel leuk dat wij mogen meekiezen trouwens! Dat is eens iets anders dan anders!

17. Fransa

Fransa Niet meer actief

NOD:

Anders:

Zwanger:
    Fransa - 2e ronde, 2e kindje - 28-01-2010 - Jongen
    Bibi26 - 8e ronde, 1e kindje - 04-08-2011 verrassing

Bevallen:
    Naam - Datum - Geslacht

Afspraken
    Fransa CTG monitoring 16-01-2010
    Jenna09 controle gyn 27-01-2011

18. Fransa

Fransa Niet meer actief

Hoihoi!

Tsjonge zeg, wat schrijven jullie toch veel.... Zal een poging doen hoor...

Eerst hier; monitoring van afgelopen woensdag was prima. Beeb had eerst wel continue een hoge hartslag maar volgens de vk in het zkh had ik te weinig gedronken. Na bijna een liter water zakte z'n hartslag idd wel.
    Verder was de hoeveelheid vruchtwater niet afgenomen. Moet van de gyn de bewegingen van beeb in de gaten houden, maar die is nog wel voldoende actief voor het moment.
    Zondagmiddag mag ik weer komen. Ze had al een afspraak staan en vroeg of ik dan ook wilde komen. Nou ja, prima. Ik doe verder toch niet zoveel bijzonders meer deze dagen....

Verder is eigenlijk alles klaar, dus dat kind mag wel komen hoor! Alhoewel ik liever niet heb dat de bevalling spontaan op gang komt omdat het dan een spoedks moet worden. Ga er liever lekker ontspannen en voorbereid in. Maar goed, we moeten nog maar even wachten. En beeb dus ook. Denk niet dattie voor de geplande datum komt hoor, want heb bijna nog geen weeënactiviteit ofzo. Zegt natuurlijk niet alles maar m'n lijf is er iig nog niet echt helemaal klaar voor...

Twijfel, wat een (^*^&(&()* opmerking zeg. Belachelijk!! Tis toch aan iedereen persoonlijk hoeveel kinderen ze krijgen. En wat voor de één veel is is voor de ander misschien helemaal nog niet zoveel. Zulke mensen zou ik echt gelijk negeren.... Echt absurd zeg!
    Ik heb nog steeds een 'dingetje' met een tante van manlief. Die sprak ons 2 maanden na ons huwelijk aan (ik was toen 20 en we studeerden beide nog). Die vond het maar onverantwoord van ons dat we waren getrouwd. We zouden niet de middelen enzo hebben en stel dat ik zwanger zou worden, hoe zouden we dat dan doen? Euh... nou, dat zouden we dan wel weer zien toch? Anyway, ik kan echt heel slecht tegen mensen die jou wel eens even vertellen hoe jij je leven moet leven. Blegh!

Bibi, jullie houden het dus ook een verrassing. Dapper! Ik kan me gewoon niet voorstellen 9 maanden lang zwanger te zijn en niet te weten of het een jongetje of meisje is.... Alhoewel ik moet zeggen dat ik de laatste tijd toch best nog wel eens twijfel hoor. Alleen met de 20-weken echo kregen we de bevestiging dat het een jongetje was. Daarna niet weer duidelijk gezien/gehoord... Dus af en toe ben ik bang (niet dat ik het erg zou vinden hoor) dat het toch ineens een meisje blijkt te zijn. Heb alles in huis voor een jongetje, z'n naam hangt al in mooie houten letters aan de muur.... Zou toch wel raar zijn als het dan ineens anders blijkt te zijn....

Jenna, gelukkig gaat het wat beter met J. Maar wat lastig zeg! Je hebt er ook altijd meer werk mee natuurlijk en in deze fase van de zwangerschap is dat voor jou ook extra pittig!
    Mooi dat de ontsluiting niet gevorderd is. Die 37 weken ga je wel halen meid! En die is al heeeeeel dichtbij :)
    Hier laat ik trouwens de naam ook even via PB weten. Wil dat soort dingen liever niet allemaal online.... Dus als je nog geen vriendjes bent, moet je het maar even worden ;)

Robertha, ik ga voor Gapstar en Grazia! Leuk hoor namen kiezen voor zowel je kindje als het nieuwe veulentje. Ben benieuwd of het een hengstje is dit keer....
    Hoe is het met je opa trouwens?

TuttiF, voor jou is het bijna tijd voor de 20-weken echo. Spannend! Ik duim voor je dat alles goed is!

Nou, F. loopt echt iets té hard om aandacht te bedelen dus zal hem dat maar even geven. Wel bizar dat dit de laatste dagen zijn dat ik hem 'alleen' heb zeg maar. Moet ik dan toch nog maar even dubbel van genieten :)

19. Jenna09

Jenna09 Fanatiek lid

30 aug 2006
    1.017
    0
    0
    Fransa, wat leuk om te horen dat alles goed gebleven is! Lijkt me inderdaad niet leuk om nu nog spontaan beginnen bevallen, net nu je uitkijkt naar de vooropgestelde datum! Hier begin ik er ook echt in te geloven dat ik de 37w haal. (Wie weet ga ik nog wel over datum;), liever niet eigenlijk...)
    Het zou inderdaad verschrikken zijn als je nu nog een meisje zou krijgen, zeker omdat alles in orde is voor een jongen. Begrijp wel dat je ook blij zou zijn, maar het zal dan toch even wennen worden. Maar als het duidelijk was bij de 20w echo zal je daar wel niet aan moeten twijfelen hé!
    We zijn al vriendjes dacht ik (zal het eens even checken) dus zullen we de namen zeker via pb doorkrijgen! Ik heb Tutti haar nummer dus dat komt zeker in orde. Ik zet het ook liever niet openbaar op het forum en gebruik enkel de eerste letter hier.

Hier, vandaag is J voor zijn dagje onthaalmoeder. Even rust voor mij dus. Ben hem niet graag kwijt, maar na die drukke dagen hier met hem is het even op adem komen! Nu kan ik rustig aan een beetje dingen kuisen en regelmatig even op de zetel zitten om wat te rusten. Leuk om zo eens even je eigen ritme te bepalen en niet bepaalt te worden;)

Ik sta er hier ook wel hard bij stil dat het de laatste weken zijn dat ik J alleen heb, en dat hij daarna mijn aandacht moet delen. Dat is soms best wel beangstigend vind ik...:) Maar ach het zal wel gaan loslopen.
    Volgende donderdag is hij trouwens jarig, dan wordt onze flinke vent al 2 jaar, wat gaat dat toch snel!!

20. TuttiFrutti

TuttiFrutti Bekend lid

13 jan 2008
    540
    0
    0
    Pig-City
    Twijfel: Wat een uberstomme opmerking zeg. De brutaliteit!!!
    Jammer dat je niet mee kan doen met MvM, maar wel heerlijk dat het een knaltest was. Helaas heb je al genoeg lichamelijke bevestiging ;)

Jenna: Heerlijk hoor. Echt genieten voordat straks iedereen zich er over heen buigt :D Vond dat met J. ook echt een heerlijke tijd. Als iemand echt een zeur verhaal tegen je aan het vertellen was, zat ik ondertussen gewoon met mijn kleine wonder mijn mijn buik te kroelen/spelen :)
    Is goed hoor, ik zal iedereen een PB'tje dan sturen met de volledige naam en hier over baby of begin letter spreken :D
    Heb je een lekker daagje gehad?
    Raar idee hoor dat er nog een spruit mee komt... Ik vond het een grote verandering toen J. ging komen, maar nu lijkt me dat ook wel als er een tweede komt... Gelukkig hebben we nu wat meer ervaring, hihi.

Robertha: Ik vind Gapster en Grazia ook erg leuk. GI Joe en GI Jane ook, maar ik zal dan persoonlijk in de omgang het GI weglaten en alleen die naam op de papieren gebruiken. Staat ook wel cool op de startlijst :D
    Wat doen jullie met het veulen, houden jullie het aan of gaan jullie hem/haar verkopen? Welke hengst is erop geweest?

Fransa: Sorry dat ik je eraf gehaald heb van de lijst, is perongeluk gegaan, want ik dacht dat ik hem in het geheel had gekopieerd :(
    Fijn dat de kleine het goed doet. Wat vreemd dat toen jij water dronk de hartslag ook rustiger werd, je moet het maar weten. Wel fijn dat ze je zo in de gaten houden!!!

Bedankt voor de reactie's op de lijst, houden we de tweede aan!!!

De 20 weken echo gaat inderdaad opschieten, blijft een spannende tijd. Je gaat toch van alles bedenken. Ik probeer er niet te veel bij stil te staan en maar gewoon af te wachten tot het zover is...

Deel Deze Pagina