Jenna: HIHI echt heel frustrerend kan het zijn Denzel: Wow wat een goed nieuws, ik duim heel hard mee!!! Bedankt voor de uitleg. Wij hebben een hele goede echo gehad. Alles goed kunnen zien en wat ze zagen zag er goed uit, dus voorlopig gaan we met een gerust hart aftellen.... En we krijgen er een jongen bij
NOD: 09-02: Denzel (10e ronde, 1e kindje) Anders: Guusje44: Ronde ?, 2e kindje Zwanger: Jenna09 - 1e ronde, 2e kindje - 13-02-2011 - verrassing Robertha - 1e ronde, 2e kindje - 24-04-2011 - verrassing Kipkip - 5e ronde, 2e kindje - 25-04-2011 - Jongen Paard van Robertha - 3e ronde, 5e kindje - 05-05-2011 - verrassing TuttiFrutti - 3e ronde, 2e kindje - 10-06-2011 - Jongen Jolijn2008 - 5e ronde, 2e kindje - 03-07-2011 KellyAernoudt - 4e ronde, 2e kindje - 09-07-2011 Pinkeltje82 - 6e ronde, 1e kindje - 22-07-2011 Bibi26 - 8e ronde, 1e kindje - 05-08-2011 - verrassing Twijfel - 3e ronde, 4e kindje - 04-09-2011 Bevallen: Fransa - 2e kindje - 19-01-2010 - Jongen Afspraken Jenna09 controle gyn 27-01-2011 Robertha controle vk 09-02-2011 en prik voor resus-factor Pinkeltje82 controle vk 10-02-2011 Bibi26 controle vk 14-02-2011 TuttiFrutti afspraak vk 21-02-2011 Ik heb bij bevallen het vraagteken van de naam van het kindje weg gehaald, want volgens mij wil bijna niemand hier de naam volledig op het forum hebben staan en dan hebben we nu genoeg info, of kan/moet er nog meer bij?
Sorry, laat jullie nog even wachten. Ben je thuis, doe je voor je gevoel niets maar is de dag om voor je het weet.... Bedtijd nu....
Fransa, neem gerust je tijd hoor meid! Je bent tenslotte pas bevallen hé! Geniet maar van de tijd thuis met je kindjes!! We horen het wel als je tijd hebt. TF, wat een leuk nieuws! En weer een jongen, proficiat!
Hay dames, Sorry dat ik zo weinig reageer aar voel me niet goed. Gelukkig gaat het met ons meisje wel beter maar mijn energie is nu helemaal op/weg en daardoor wordt ik meteen weer zwak ziek en misselijk... Ik kom gauw terug... Ps. Fransa, je houdt ons is spanning en TF gefeliciteerd met de goede echo en een lief jongetje!
Fransa: Begrijpelijk, geniet lekker van je mannetjes we zien je vanzelf wel weer verschijnen!!! Robertha: Dikke knuffel, pittig hoor als je meisje zoveel verzorging vraagt als je eigen lichaam ook al met van alles bezig is!! Fijn dat het beter gaat met je meisje, doe lekker rustig aan en neem je tijd. Jenna: Hoe is het met je buik? Nog aan het rommelen?
Volgens de gyn is mijn nod 2 dagen eerder, dus even de lijst en banner aangepast NOD: 07-02: Denzel (10e ronde, 1e kindje) Anders: Guusje44: Ronde ?, 2e kindje Zwanger: Jenna09 - 1e ronde, 2e kindje - 13-02-2011 - verrassing Robertha - 1e ronde, 2e kindje - 24-04-2011 - verrassing Kipkip - 5e ronde, 2e kindje - 25-04-2011 - Jongen Paard van Robertha - 3e ronde, 5e kindje - 05-05-2011 - verrassing TuttiFrutti - 3e ronde, 2e kindje - 10-06-2011 - Jongen Jolijn2008 - 5e ronde, 2e kindje - 03-07-2011 KellyAernoudt - 4e ronde, 2e kindje - 09-07-2011 Pinkeltje82 - 6e ronde, 1e kindje - 22-07-2011 Bibi26 - 8e ronde, 1e kindje - 05-08-2011 - verrassing Twijfel - 3e ronde, 4e kindje - 04-09-2011 Bevallen: Fransa - 2e kindje - 19-01-2010 - Jongen Afspraken Jenna09 controle gyn 27-01-2011 Robertha controle vk 09-02-2011 en prik voor resus-factor Pinkeltje82 controle vk 10-02-2011 Bibi26 controle vk 14-02-2011 TuttiFrutti afspraak vk 21-02-2011
NOD: 07-02: Denzel (10e ronde, 1e kindje) Anders: Guusje44: Ronde ?, 2e kindje Zwanger: Jenna09 - 1e ronde, 2e kindje - 13-02-2011 - verrassing Robertha - 1e ronde, 2e kindje - 24-04-2011 - verrassing Kipkip - 5e ronde, 2e kindje - 25-04-2011 - Jongen Paard van Robertha - 3e ronde, 5e kindje - 05-05-2011 - verrassing TuttiFrutti - 3e ronde, 2e kindje - 10-06-2011 - Jongen Jolijn2008 - 5e ronde, 2e kindje - 03-07-2011 KellyAernoudt - 4e ronde, 2e kindje - 09-07-2011 Pinkeltje82 - 6e ronde, 1e kindje - 22-07-2011 Bibi26 - 8e ronde, 1e kindje - 05-08-2011 - verrassing Twijfel - 3e ronde, 4e kindje - 04-09-2011 Bevallen: Fransa - 2e kindje - 19-01-2010 - Jongen Afspraken Jenna09 controle gyn 27-01-2011 Robertha controle vk 09-02-2011 en prik voor resus-factor Pinkeltje82 controle vk 10-02-2011 Bibi26 controle vk 14-02-2011 TuttiFrutti afspraak vk 21-02-2011 Zo even die gekke enter bij mij weggeghaald Foutje Denzel, spannend hoor. Hoe voel je erbij dat je nu zo onder controle bent?
@ Denzel; spannend!! Op zich natuurlijk heel positief meid, wie weet heb je over 2 weekjes een mooie roze test in handen. @ Robertha; rustig aan meis, geod voro jezelf zorgen. Beterschap! @ jenna; het voelt heel goed, de 12 weken voorbij, maar ben toch nog wel wat onzeker hoor. Had jij dat ook? Voel me soms zo'n zeur, maar ja, moet nu toch nog 3 weken wachten voordat ik weer naar de vk mag en het hartje kan horen...Zit te denken aan een Angelsound, maar als ik dan zelf het hartje niet kan vinden levert het alleen maar meer stress op...
Bibi, het is heel normaal hoor dat je blijft twijfelen? Vanaf het moment dat je weet dat je mama wordt beginnen de zorgen om dat kleine wezentje! Hier had ik dat ook wel hoor. Ikzelf heb nooit een angelsound gehad, dus weet niet hoe het werkt ofzo. Enne... je bent helemaal geen zeur hoor!!! Denzel, dan weet je twee dagen eerder iets!! Spannend. Robertha, wat jammer dat je maar niet opknapt! Gaat het al wel weer wat beter met je meisje? Dan kun je zelf ook weer een beetje meer rust nemen hé meid! TF, hier rommelt het inderdaad nog wel een beetje. Gisterenavond lag ik op de zetel en kwamen de harde buiken toch om de 15-20 minuten... Beetje ongikrampen erbij, dus dat zal wel weer voor wat meer ontsluiting gezorgd hebben! Deze nacht zijn de krampen en harde buiken wel weer over gegaan, dus echt begonnen is het nog niet denk ik, maar we blijven vol spanning afwachten. Vind zo uitkijken naar een tweede bevalling wel wat meer angstiger dan een eerste. Daar was ik superrelaxed onder, ik wist niet wat ging gebeuren. Dus ik onderging het maar allemaal. Dit keer weet je wel wat je te wachten staat en dat is niet altijd heel positief vind ik... Ach we zien wel hoe het gaat vlotten!
Zo ben ik ook eindelijk weer! Een "bewogen" familieweekendje gehad op Texel maar we hebben het weer overleefd. Op naar de leuke dingen van het leven en aftellen naar de bevalling. Jenna, spannend hoor dat het zo begint te rommelen. Wat jij schrijft heb ik ook heel erg. Toen vond ik het spannend maar was ook nieuwsgierig wat de bevalling zou inhouden en dat is nu helemaal weg. Nu weet je hoe het gaat zijn en daar word ik ook niet heel vrolijk van. Maar aan de andere kant weet ik ook dat ik de 1e goed ben doorgekomen en dat ik het nu ook wel weer "overleef". Maar er naar uitkijken...nee. TF; gefeliciteerd met jullie zoon en de goede echo! Fransa; leuk om een berichtje te krijgen en een goed idee omdat op deze manier te doen. Ik heb er ook niet zo'n behoefte aan dat alles op het forum staat maar om een pb'tje te sturen vind ik wel zo leuk! Al een beetje een ritme aan het krijgen? Het lijkt mij zodirect zo lastig dat ze allebei een eigen ritme hebben en dat als de 1 slaapt de ander wakker is. Lijkt me erg vermoeiend! Robertha; hoe is het nu? Ik kan me voorstellen dat het je op gaat breken. Ik hoop voor je dat je snel weer even bij kunt trekken en jullie meisje helemaal opknapt. Denzel; positief bericht dat het ook zo moet lukken. En niet zo leuk he klussen op commando. Wij hebben het ook een tijd moeten doen maar het is voor een goed doel! Hoe is het nu met het hondje? Bibi; ik heb ook wel eens aan een angelsound zitten denken maar de meningen zijn verdeeld over de risico's en dat hield mij tegen. Nog even geduld en de zwangerschap wordt goed zichtbaar en dan ga je de baby ook voelen en als je dan 's nachts wakker ligt van het geschop in je buik verlang je bijna terug naar die 1e weken waarin je nog weinig merkte Twijfel; hoe voel je je nu?
Kipkip, ik ben dus niet de enige oef... Ik denk er net hetzelfde over. De vorige heeft ook goed gegaan en dus zal het nu ook wel weer gaan lukken, maarre.... was het al maar om...
Jenna, geen gerommel meer?? Ben we heel benieuwd want het zou dus elk moment kunnen gebeuren? Uitkijken naar de bevalling doe ik ook niet. Bij de eerste was ik zo vermoeid dat ik in mijn kraamweek hartstikke ziek (van vermoeidheid) ben geworden. Zat mn man daar met een overgevende vrouw en een pasgeboren baby die borstvoeding kreeg, dus kon hij daar ook niks voor doen. Hopelijk gaat dat nu beter, maar doordat ik nu al zo vermoeid ben kijk ik er eerlijk gezegd wel tegenop Kipkip, wat fijn dat het zo gezellig was! Ben nu ook aan het aftellen naar mn verlof want dan lijkt het niet zo lang meer te duren. Begin maart ga ik tenslotte met verlof en jij? Bibi, als je dadelijk je kindje voelt heb je er misschien minder behoefte aan. Wat ik deed toen ik zover was als jij, was echo foto's kijken bij google. Dan keek ik hoe groot ons kindje dan ook ongeveer moest zijn. Nu wordt ik de hele dag bont en blauw geschopt (van binnen) dus weet ik dat het wel goed zit. Soms twijfel ik zelfs of deze niet te actief is Hoe gaat het op het werk? Fransa, bedankt voor je PB!!! Heel leuk om te lezen hoe het gaat en ik vind dat je hele mooie namen hebt voor jullie kindjes. Ben benieuwd idd hoe het nu verder gaat omdat er straks ongeveer evenveel tijd tussen onze kindjes zit (tussen de 1e en de 2e) Denzel, hoe gaat het met de pup? Dat kan soms ook heel zwaar zijn. Hier gaat het weer iets beter vandaag. Ik heb me voorgenomen om zoveel mogelijk te genieten, omdat het waarschijnlijjk toch ons laatste kindje is. Ons meisje is helemaal beter, gelukkig. Nu neem ik op tijd mn rust en vraag vaak om hulp, dan voel ik me een stuk beter. Vandaag mn ouders ophalen op schiphol, zijn 2 weken naar Mexico geweest. Wat heb ik ze gemist!!
TF, ik vind het wel heel fijn dat ik onder controle ben bij de gyn. Helemaal omdat nu blijkt dat hoewel we minder bewegelijke zaadcellen hebben, we toch wel zwanger kunnen raken. Bibi, als je nu al weet dan die angelsound stress op zou kunnen leveren als je het hartje niet kunt vinden, zou ik het niet doen. Ik zou het dan lekker aan je vk overlaten. Kipkip, klussen op comando is niet echt leuk nee. En we hadden ook nog een heel erg hard jankende pup op de achtergrond. Dus echt soepeltjes ging het niet. Jenna, spannend hoor dat gerommel bij jou. Pfff en niet teveel negatieve verhalen over de bevalling, straks durf ik niet meer! Robertha, Met de pup gaat het goed. De zindelijkheidstraining vind ik nog wel lastig, maar ook dat zal goedkomen. Het janken in de nacht wordt steeds minder, dus kan al bijna weer doorslapen. Gelukkig maar!
Oei denzel... Het was zeker niet de bedoeling om je bang te maken hoor sorry daarvoor!!! Robertha, goed dat je hulp vraagt meid, dat kan dan toch een beetje voor rust zorgen hé! Hier vandaag op controle bij de gyn geweest en heb nu toch al 3cm ontsluiting. Dus lang zal het nu echt niet meer gaan duren denk ik. Ik voel me ook alsof het elk moment kan gaan los barsten! Dus wie weet... Het kan ook nog een weekje goed blijven gaan volgens de gyn, maar voor hetzelfde zit ik morgen te bevallen!!
Fransa, ik ben een beetje laat maar GEFELICITEERD met je kleine knul!!!! Al lekker helemaal aan elkaar gewend? Jenna, oh wat spannend, het kan dus echt elk moment zover zijn! Denzel, wat fijn dat je toch god nieuws hebt gekregen. Weet je nu ook aps wat op je NOD, of al eerder omdat je onder controle bent? En wat leuk, een pupje! Ik mis onze hond nog steeds, en het beestje is er al acht jaar niet meer, is toch ook echt een gezinslid... Robertha, dat bont en blauw schoppen kijk ik nu nog naar uit, ben echt aan het aftellen tot ik iets voel! Voel je je ondertussen weer beter? Kipkip, lekker een weekendje weg! Het gaat bij jou trouwens ok al hard! Het aftellen gestart! Bibi, ook eindelijk in de "veilige" zone, geeft toch een goed gevoel nietwaar? Alweer bijna in je tweede trimester! TF, over de helft alweer, en ook fijn dat je een goede echo had! Twijfel, voel je je alweer beter? En mooi dat het er maar eentje is (of niet?) Ben benieuwd of het een uitbreiding op de broertjes wordt, of het (dan straks waarschijnlijk door haar broertjes veel te vertroetelde ) zusje! Hier, morgen alweer 15 weken, goh wat gaat dat snel! Begin het nu ook echt te zien aan mijn buik, de eerste zwangerschapskleding is gekocht! En... sinds mijn weekend Milaan geen druppel bloed meer verloren, dat is toch ook eens een fijne afwisseling!
Wat ga jij al vroeg met verlof, heb je voorafgaand nog vakantiedagen opgenomen? Ik ga half maart met verlof en dat is zes weken van te voren. Jenna; al 3 cm!? Nou dat scheelt weer wanneer het echt gaat beginnen, die heb je alvast gehad . Spannend hoor! Pinkeltje; wat fijn dat het bloedverlies gestopt is! 15 weken schiet ook al op zeg.
Kipkip, ik werk nu nog maar 1 dag per week, op maandag. De maandag van carnaval (7mrt) is mn laatste officiele werkdag. Als je dan kijkt naar het einde van de week is het idd half maart Jenna al 3 cm! Nu weer rustig? Ik weet nog hoelang ik er bij de eerste over deed om die eerst 3/4cm ontsluiting te krijgen. Je kunt het maar gehad hebben Pinkeltje, 15 weken! Hoera! Wat fijn dat je nu ook geen bloedverlies meer hebt. Moet je nog wel vaak op controle? Hier gaat het nu iets beter, vooral in de ochtend. Dan moet ik echt opletten om niet het hele huis of zo te gaan poetsen, want dan is het zo weer mis
Bedankt voor jullie begrip en de lieve woorden meiden! Ik moet gewoon geduld hebben net als iedereen. Nog 10 daagjes en dan mag ik weer naar de vk dus op zich schiet dat al op. Vandaag alweer 13 weekjes. En nog steeds doodmoe dus ukkie vreet energie, zal wel een goed teken zijn. @ Pinkeltje; wow, alweer 15 weken! En geen bloed meer, jippie! Fijn hoor meid! Jij hebt nu pas positiekleding nodig dus? Ik heb ook al wat liggen. Mijn buik is niet heel dik, maar kan toch niet al mijn eigen broeken meer makkelijk aan. Kan niet wachten tot mijn buik echt dik is. Heb je ook al een buikband? Ik heb een hele leuke van buikbanden.com @ Robertha; lekker, 1 dagje werken. En dat is goed te doen dan, of niet? Je kunt in elk geval al aftellen naar je verlof, fijn! Bij mij gaat het wel. Deze week heb ik woensdag ochtend gewerkt en vandaag de hele dag. Het scheelt heel veel als er een dag tussen zit. Heb nu geen last van mijn rug en dat heb ik wel als ik twee dagen achter elkaar werk. Ik heb trouwens 24 Juni mijn laatste dag! Ook 6 weekjes van te voren, met het verschil dat ik dus meteen definitief stop. Heb er geen spijt van, de sfeer is er niet beter op geworden sinds we groter zijn geworden en ik heb gewoon zin om lekker te moederen en mijn studie af te maken. @ hier; nog even verder ego-en. We hebben gisteren het kamertje en de kinderwagen + autostoel gekocht! Het is een zwarte Maxi-cosi Mura geworden. Stevig frame en goede banden zodat we overal kunnen komen en ik vond het wel handig dat je de wandelwagen dan naar je toe kunt draaien, heb je toch nog contact met je kindje.