Hallo dames, Bij deze wil ik jullie op de hoogte brengen dat Jenna gisteren om 12.12u is bevallen van een dochter ze weegt 3140gr en is 49cm lang. Het hele gezin maakt het prima!! De naam zal ik PBen. Bij deze wens ik Jenna en gezin heel veel goeds en en nogmaals GEFELICITEERD!!! Dikke knuffel TF
NOD: 07-02: Denzel (10e ronde, 1e kindje) Anders: Guusje44: Ronde ?, 2e kindje Zwanger: Robertha - 1e ronde, 2e kindje - 24-04-2011 - verrassing Kipkip - 5e ronde, 2e kindje - 25-04-2011 - Jongen Paard van Robertha - 3e ronde, 5e kindje - 05-05-2011 - verrassing TuttiFrutti - 3e ronde, 2e kindje - 10-06-2011 - Jongen Jolijn2008 - 5e ronde, 2e kindje - 03-07-2011 KellyAernoudt - 4e ronde, 2e kindje - 09-07-2011 Pinkeltje82 - 6e ronde, 1e kindje - 22-07-2011 Bibi26 - 8e ronde, 1e kindje - 05-08-2011 - verrassing Twijfel - 3e ronde, 4e kindje - 04-09-2011 Bevallen: Fransa - 2e kindje - 19-01-2010 - Jongen Jenna09 - 2e kindje - 28-01-2011 - Meisje Afspraken Jenna09 controle gyn 27-01-2011 Robertha controle vk 09-02-2011 en prik voor resus-factor Pinkeltje82 controle vk 10-02-2011 Bibi26 controle vk 14-02-2011 TuttiFrutti afspraak vk 21-02-2011
Whoehoe!!! GEFELICITEERD Jenna en de rest van het gezin natuurlijk, met jullie dochter!! Hele leuke naam! Hopelijjk horen we over en paar dagen weer van je Geniet ervan! TF, Bedankt voor de update! Wel fijn om te horen dat alles goed is. Bij jou ook alles goed? Zie nu dat ik de volgende op de lijst ben Maar kipkip kan natuurlijk ook eerder zijn Bibi, hele fijne kinderwagen. Wij hebben hem ook en zijn er heel tevreden mee. Het is idd fijn dat je kindje zowel naar je toe, als van je af kan kijken. Leuk he, al die aankopen? Ik kan ook niet wachten tot de babykamer komt (als het goed is over 4 weken) Liefs
Weer een beeje erbij!! Jenna, nogmaals gefeliciteerd!! Leuk nu alle beebjes zo langzaamaan geboren gaan worden. @ Robertha; wat toevallig dat jullie dezelfde wagen hebben! Blij te horen dat ie bevalt, het is toch maar afwachten. En wat leuk dat het kamertje bijna komt! Ben je al wel aan het verven of behangen ofzo of doen jullie dat niet? Wij gaan 1 muur verven, we weten al welke kleur dus dat kan mijn vriend binnenkort al gaan doen. @ hier; ik mag helemaal niet over 10 dagen naar de vk, zit er gewoon een week naast. (hoezo zwanger en suf ) Dus moet nog even wachten om het hartje te horen. Buikje van vandaag staat in mijn album voor de nieuwsgierigen!
Robertha: Ik zat ook al te kijken wie de volgende was en kwam jouw naam tegen. Spannend hoor dat we niet alleen meer naar de testdata's toe leven, maar zelfs al naar bevallingen!!! Hier gaat het, heb een hoop onrust in mijn lijf, mijn hoofd draait op volle toeren wat voor de nodige onrust zorgt. Heb al een aantal weken hoofdpijn en ook mijn buik gaat zeer doen als ik te druk ben, dus moet echt even rustig aan doen, maar das zo moeilijk als je zoveel wilt Hoe is het met jouw? Werk je nog 50% en blijf je dat doen tot je verlof? Zag dat verlof gaat opschieten bij je, heerlijk!! Hoe is het met je meisje? Leuk joh dat de baby kamer er bijna aan komt, waarom hebben jullie een nieuwe babykamer besteld? Bibi: Ook al lekker met het kamertje bezig?! Leuk hoor, het maakt het echt wat echter. Las iets over angelsound. Ik heb hem, gebruikte hem inderdaad in de periode waar jij nu in zit voor wat zekerheid, maar niet te veel gezien de meningen erover verdeeld waren. Het gaf mij wel een soort rust, maar zodra ik de kleine voelde pakte ik hem eigenlijk niet meer. Toevallig vanmorgen weer eens na een aantal weken geluisterd, omdat mijn zoontje het leuk vind
Jenna, gefeliciteerd, mooie naam hebben jullie gekozen zeg! Bibi, jou buik begint ook echt wel te komen zeg! Robertha jij de eerst volgende, spannend hoor. Hier, zit ontzettend naar komende maandag toe te leven. Ik hoop zo dat het gelukt is deze maand. Als dat niet zo is moet ik half februari een baarmoerder foto laten maken. Ik heb verhalen op internet gelezen dat dat heel erg pijn doet. pfff dat durf ik niet.
Jenna, van HARTE GEFELICITEERD! Ben benieuwd hoe de bevalling verlopen is. Maar jij ligt natuurlijk eerst een aantal dagen in het ziekenhuis. Mooie naam hoor! Is het nu de drie J's of heeft je man ook de beginletter J.? Robertha, komt dichtbij he, nu wij als eerstvolgende op het lijstje staan? Ik verwacht wel weer door te lopen tot een week of 41 dus waarschijnlijk mag jij eerst! Hoe is het met jullie gezondheid? Denzel, ik help jullie het zo hopen! Is een baarmoederfoto pijnlijk? Trek je het niet teveel aan, misschien valt het mee. Ik heb toen ook een onderzoek gehad waarbij ze de eileiders doorspuiten en sommige flauwvielen maar ik vond het erg meevallen. Gewoon onbezonnen erin mee gaan en niet teveel naar anderen luisteren. En bovendien, misschien is het helemaal niet nodig! Bibi, mooi buikje hoor. Begint nu echt al te komen, binnenkort zul je ook aan de positiekleding moeten geloven
Kipkip, ik denk dat dat hetzelfde is. Ze gaan idd de eileiders doorspuiten met een contrastvloeistof, zodat ze op een scherm kunnen zien of er verstoppingen zijn. Jij vond het dus meevallen? Dan houd ik me maar vast aan jou verhaal.
Denzel, daar heb ik geen verstand van, maar hopelijk is het gewoon niet nodig Je moet morgen dus naar de gyn? Kipkip, ik ben bij S ook bevallen bij 41 weken (door opwekken nog wel) Dus dat wordt nog leuk bij ons Spannend!
@ Denzel; spannend meid. Ik duim keihard voor je! Snap dat je tegen de foto op ziet, maar zover is het nog niet. Heb je al ergens last van, of dat niet? @ buikje; dank je wel voor de leuke reacties! Gisteren avond mijn verjaardag gevierd en hoe later het werd, hoe groter die buik, haha. Stond echt straks gisteren avond. @ Tutti; draag nog wel gewone broeken, maar het begint wat strak te zitten allemaal. Heb al positiekleding gekocht en van de week een hoop te leen gekregen van een collega dus ik kan vooruit.
Woehoe! Jenna, gefeliciteerd met je meisje! En wat een leuke naam! Je was er mooi vlot bij zeg, toch nog een januari mama geworden. Ga lekker genieten meid, ik hoop dat alles goed is gegaan! Ik ben even een paar daagjes niet geweest. Heb van donderdag op vrijdag nog een nachtje op de Eerste Hulp van het zkh hier gelogeerd. Had een paar dagen lang buikpijn die donderdag niet meer te houden was. Artsen dachten aan een blindedarmontsteking wat het uiteindelijk gelukkig niet bleek te zijn. Waarschijnlijk heb ik een infectie/ontsteking in m'n darmen gehad die donderdag op z'n hoogtepunt was. Voel me nu gelukkig wel weer goed, maar het heeft me wel weer een paar dagen gekost in m'n herstel. Nou ja, vanaf dit weekend is m'n moeder er voor een week dus heb nog lekker hulp in huis. Hoop er deze week weer wat meer te zijn!
Denzel: Heel veel succes vandaag, ik zal nog even doorgaan met duimen draaien voor je!!! Robertha en kipkip: jullie maken het wel spannend zo, hihi, allemaal over tijd gelopen Hopelijk laten deze 2 beebjes jullie niet wachten... Wel leuk ze kunnen ook de allebei op dezelfde dag geboren worden!! Bibi: Grappig he, hoe die buik zo in de loop van de dag kan veranderen. Als je dan 's ochtends wakker wordt dan denk je huh, die was toch groter Dus langzaam naar de positiekleding... Lekker hoor dat je een hoop kon lenen. Vind het soms belachelijk duur. Wilde laatst ook nog 1 broek erbij hebben zodat ik wat meer speling had, kwam ze alleen maar rond de 50 euro tegen, nou dat vind ik echt te gek. Gelukkig kreeg ik een week later een heleboel van een vriendin, ideaal Fransa: Jeetje wat vervelend zeg. Hopelijk blijf je opknappen en kan je verder genieten van je kraamtijd. Mocht de kleine met je mee het ZH in of is die thuis gebleven? Vind je andere zoon het nog steeds leuk dat de baby er is? Voelt het voor jullie al een beetje vertrouwd met de baby? Is het makkelijker/vertrouwder een 2de?
Hoi meiden!!! Zegt mijn man vandaag: 'je kan met de laptop van mijn werk hier op internet in het ziekenhuis!' Dus heb even kunnen lezen vandaag! t Gaat wel enorm traag en de verbinding valt soms weg, dus mijn verhaal ga ik morgen pas doen als ik terug thuis ben... Even zeggen dat het redelijk vlotjes gegaan is en alles goed is met mij en ons meisje (wat tof om te kunnen zeggen) Ook met de rest van ons gezinnetje is het prima! Details volgen nog! In ieder geval al hartelijk bedankt voor de vele felicitaties!!! En wat leuk dat jullie de naam ook tof vinden! t Is er eentje die je niet op alle hoeken van de straat hoort hé! Waarschijnlijk tot morgen!
Hey! Jenna, wat leuk weer van je te horen! Ben heel benieuwd hoe het allemaal gegaan is en hoe het nu gaat natuurlijk. Rust maar goed uit en geniet er van! Fransa, jeetje, das wel heel vervelend! Zeker omdat de baby nog niet zo oud is. Ik heb ook "last" gehad van mn darmen en weet hoe het kan zijn. Hopelijk heb je er nu weinig tot geen last meer van! Alles goed thuis? Bibi, wij verven of behangen de babykamer niet. Misschien over een paar jaar als het jongetje of het meisje een voorkeur heeft voor iets. TF, wij hebben en nieuw kamertje gekocht omdat S nog te jong is om in een groot bed te slapen. Bovendien vind ik haar kamertje zo mooi dat we straks alleen het bedje vervangen. Als ze dan oud genoeg is, krijgt ze een (dure, stevige) tienerkamer. Voor de 2e willen we hetzelfde doen. Denzel, bij jou nog spannend? Hoe gaat het? @all Vandaag belde babydump dat de babykamer 14 feb gebracht wordt Dat wordt dus nog even doorwerken en ruimen hier Ik werk nu nog 50% maar vaak ook wel minder omdat het (bezettingsgewijs) mogelijk is. Daar voel ik me nu wel iets beter door. Maar ook door de oefeningen die ik van de bekkenfysio mee heb gekregen. Hopelijk blijft het nog even zo!
Goh heb ik jullie even allemaal voor de gek gehouden. Ik bedoelde niet deze maandag, maar volgende week. Pff zal de puppy dementie wel zijn. Ik heb helemaal nog nergens last van. zelfs geen zere (.)(.) waar ik voorgaande keren wel last van had.
hoi allemaal, even een snel berichtje van mij. Het gaat gelukkig allemaal nog steeds goed. Wel ben ik nog vaak misselijk en erg moe, maar als ik mijn energie een beetje verdeel dan lukt het allemaal wel. Helaas heeft de griep hier ook toegeslagen; de jongste en oudste zijn ziek. En zoals het bij echte mannen hoort ook erg zielig Ik heb niet alles terug gelezen, maar wil in ieder geval Jenna even heel erg Feliciteren!
Bibi; nog gefeliciteerd met je verjaardag! Fransa; dat is ook schrikken, rustig aan! Jenna; redelijk vlotjes klinkt aardig positief (daar word ik blij van!) Ben benieuwd naar het hele bevallingsverhaal. Twijfel; hopenlijk wordt het wat beter over een paar weken als je de 12 weken grens voorbij bent en sterkte met je mannetjes. Denzel; als je de vorige keren juist wel wat voelde en toen was het niks, kan dit juist een goed teken zijn! Nog een weekje in spanning dus?! Robertha; leuk dat het babykamertje wordt gebracht. Wij gaan ook nog maar een ledikantje kopen en het peuterbed naar zolder doen. We hebben het van de week weer geprobeerd maar ze wil gewoon niet erin slapen dus maar even een goedkoop ledikantje halen bij de ikea. Verder hier alles eigenlijk wel goed, alleen slechte nachten. Kippetje die 's nachts aan het spoken is, een snurkende haan naast me en een klein druk haantje in mijn buik. Kortom, ik lig het grootste deel van de nacht wakker. Nu is dat vandaag niet zo heel erg want ik ben vrij dus ga zo even tukken.
Kipkip, lekker bijgekomen vandaag? Ik had ook even mn handen vrij vandaag en das toch wel een keer lekker. Dat peuterbedje komt wel weer als jullie meid daaraan toe is. Komt wel goed (schatje). Ook een drukke beeb in je buik dus? Hier ook al zo'n actieveling. Idd vooral 's nachts lastig... Denzel, ik dacht het al te zien aan je banner Nog een weekje in spanning dus? Ga je al eerder een testje er tegenaan gooien als het gevoel goed is? Hoe is het met de pup? Twijfel, lastig als er 2 zieken in huis zijn en zelf ben je ook niet helemaal fit. Rust goed uit op de momenten dat het kan. Sterkte! Bibi, nog niet in de zwangerschapsbroeken? Ik had die al snel aan omdat die nu eenmaal niet knelden en lekker zaten. Nu zit bijna niks lekker meer (alleen joggingbroeken) omdat de band van de broeken vaak laag in mn buik drukken en daar zit de baby al te wriemelen Toch ga ik niet nog 12 wk in een joggingbroek lopen dus overdag gewoon leuke kleren aan en eenmaal thuis in de fijne kleren Wel al leuke kleren gevonden? Hier: Heb even 2 nieuwe foto's van mn buik in het album gezet. Hij zit al aardig in de weg Ik ging vandaag voor uitslag bij mezelf naar de dokter, maar dat viel gelukkig mee. Heb wel meteen de oren van S na laten kijken en die bleken nog helemaal niet beter te zijn. Dat verklaarde ook wel waarom ze niet wilde gaan slapen, maar ze had verder geen koorts. Nu dus weer een kuurtje, volgende week controle en als het dan niet over is of het is binnen een korte tijd weer terug, dan gaan we naar de neus- en keelamandelen laten kijken. Ben blij dat ik heb doorgezet en hopelijk is het nu wel snel over!
@ Robertha; mooie buik! Zover ben ik nog lang niet. Had gisteren met dansen mijn buikband om gedaan en toen zei mijn lerares al 'da's het nadeel als je zo slank bent, zelf denk je dat je een hele dikke buik hebt, maar geen mens die het ziet.' En dat is ook zo. Voor mijn doen is mijn buik echt dik, maar het valt nog haast niemand op. Jammer, maar komt vanzelf. Wel lastig, al die knellende kleren. Hopelijk wordt het snel warmer, kun je jurkjes aan, zit veel lekkerder. @ Kipkip; dank je wel! @ Denzel; haha, misschien ben je toch wel zwanger als je ook al zo lekker suf wordt. Paar daagjes geduld dus nog. @ Twijfel; fijn dat het goed gaat! Lekker rustig aan doen dan hou je het het langst vol. Mijn vermoeidheid begint geloof ik wat minder te worden dus ik hoop nu op hele mooie weken vol energie.