Wie nog vanaf april - mei voor een spruitje2??

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door robertha, 8 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Twijfel

Twijfel Fanatiek lid

4 mei 2010
    2.003
    1
    0
    huisvrouw/moeder
    Noord Brabant
    kipkip: hopelijk slaap je vannacht beter

robertha: mooie buik foto's. Goed dat je ha alles goed in de gaten houdt en indien nodig door wil verwijzen naar de KNO

Bibi: meestal is het 2e deel van de zw-schap het beste, dus het genieten kan gaan beginnen voor jou :)

2. kipkip

kipkip Fanatiek lid

11 feb 2008
    2.578
    0
    36
    Haha, Robertha, idd komt vanzelf wel dat peuterbedje. Het was leuk geweest als ze er nu al in wilde maar ik ga haar niet dwingen. Zal je alleen zien dat als ik een ledikantje heb gekocht, zij in haar peuterbedje wil slapen. Wat vervelend dat haar oortjes nog steeds niet helemaal goed zijn. Kan het knippen van de amandelen helpen?

Bibi, ik dacht ook dat iedereen het wel moest zien maar zelfs nu nog durft niet iedereen te vragen of ik zwanger ben omdat ze bang zijn dat ze me beledigen en ik gewoon een stuk dikker ben geworden. Raar hoor, ik zie toch echt wel een enorme zwangere buik als ik naar beneden kijk.

Overigens hier ook meteen 's avonds joggingbroek aan en het liefst nog minder. Word gek van die knellende kleding (ondanks positiekleding). Ik vind die broeken ook niet fijn zitten, vaak overdag naar mijn werk jurkjes met legging aan. Zo heb vanmiddag dik 2,5 uur geslapen!!! Lekker hoor, kippetje ook 3,5 uur (was moe van het indoorspeelparadijs van vanochtend). Gister heb ik trouwens na nog geen 2 uur wakker gemaakt 's middags in de hoop dat ze 's nachts beter zou slapen maar dit werkt ook niet. Dus vandaag maar weer lekker laten liggen.

3. denzel

denzel Actief lid

24 mei 2010
    118
    0
    0
    Almelo
    Twijfel, veel beterschap bij jou thuis, de griep heerst wel geloof ik, overal hoor ik dat mensen ziek zijn.

Kipkip, wat vervelend dat je kipptje aan het spoken is s’nachts. Hopelijk slaapt ze snel weer door.

Robetha, Met de pup gaat het heel goed, het is echt een schatje, maar s’avonds al ze moe is gaat ze wel behoorlijk draken. Ik ga niet testen voor mijn nod. Ik wacht keurig tot dinsdag avond, ben ik dan nog niet ongesteld, dan doe ik een testje. Mooie buik trouwens.

Bibi, suf ben ik zeker. Vorige week ben ik ik weet niet hoelang aan het zoeken geweest naar mijn mascara. Uiteindelijk vond ik hem terug in mijn brillenkoker. En vandaag sprong het stoplicht op oranje, en toen kwam ik erachter dat ik gestopt was voor groen licht. Maar voorlopig houd ik het nog maar even op Puppy dementie.

4. Bibi26

Bibi26 Fanatiek lid

20 mrt 2010
    3.050
    0
    0
    @ Denzel, groot gelijk, beetje voorzichtig zijn zodat je niet al te erg teleurgesteld bent als het niet raak is. Maar toch, ik herken het wel van mijn eerste weken dus ik heb goede hoop voor je. ;)

@ Kipkip; als ik jouw foto's zie is dat toch inderdaad echt wel een zwangere buik hoor! Je kunt volgens mij duidelijk zien dat je alleen daar bent aangekomen. En zo mooi rond. :) Ik ga denk ik straks even naar de Hema, kijken voor wat simpele shirtjes die ik met mijn buikband kan combineren. :)

5. Jenna09

Jenna09 Fanatiek lid

30 aug 2006
    1.017
    0
    0
    Hoi dames!!

Ben terug thuis sinds gisteren!! Heb snelsnel wat bijgelezen, maar heb even niet de tijd om te reageren op alles, sorry daarvoor. (Hoezo, druk bezig met twee kindjes...;))

Zal jullie even vertellen hoe het allemaal in zijn werk gegaan is:
    Op donderdagavond voelde ik toch wel regelmatig harde buiken zoals de andere dagen, alleen begon het nu wel wat meer op een ritme te lijken. Ben uiteindelijk toch mijn bed ingekropen met de harde buiken, maar slapen ermee, dat ging echt niet meer... Toen had ik ongeveer wel door dat het wel eens het begin zou kunnen zijn van iets meer!:D Rond een uur of vier s nachts ben ik dan maar terug opgestaan en op tv komen kijken om de tijd te doden. Om half zes beslisten we om naar het zh te vertrekken waar we om zes uur toe kwamen.
    Daar aangekomen had ik vier cm ontsluiting maar vielen de weeen een beetje stil...:( Dacht nog: 'straks sturen ze me terug', maar dat was gelukkig niet het geval!
    De weeen kwamen weer terug maar eens ik de 6cm ontsluiting bereikt had wou het niet meer echt vlotten. De weeen kwamen wel nog regelmatig en werder meer en meer pijnlijk maar de ontsluiting bleef een beetje achterwege! Had dan op dat moment toch maar beslist een epidurale te vragen vanwege de vermoeidheid... Dik tegen mijn zin:(:x Maarja, eens de prik gezet was, voelde ik me stukken beter. Om 12.05 zijn dan de persweeen begonnen en om 12.12u is ons prachtige meisje geboren!!!!!!!!!! Vier persweeen heeft het maar geduurd, dus dat vlotte wel heel erg goed!
    Al bij al toch nog vlotjes vind ik, als je zo hoort dat sommigen er veeeel langer over moeten doen. Wat knipje of scheur betreft, ik ben een klein beetje ingescheurd, maar pijn heb ik daar eigenlijk niet echt van gehad, dus dat zit ook wel goed.

Ik heb haar heel lang mogen op me houden vooraleer ze haar gingen wegen en meten, en dat moment is toch nog altijd het zaligste van je hele leven hé. Daar doe je het voor!

Ook nu gaat alles nog prima hoor. Ja (zo zal ik haar hier afkorten) was wel net iets meer dan 10 procent van haar geboortegewicht verloren, maar ondertussen is dat al weer netjes terug naar omhoog aan het gaan! Voorlopig is ze ook heel erg rustig. De eerste twee nachten heeft ze veel geweend, maar deze nacht (eerste nacht thuis) is ze enkel wakker geworden om te eten en dan netjes weer gaan slapen.

J doet het ook geweldig als grote broer!!! Zo lief dat hij is...:D Als zijn zusje weent krijgt ze zelfs zijn lievelingsknuffel! Hij wil haar ook hel regelmatig op zijn schoot en knuffelt haar bijna dood!! Heerlijk om te zien!!

Zo nu maar weer even gaan verder werken, want met twee knaapjes in huis is het leven hier natuurlijk ook verdubbeld!!

Veel groetjes en nog eens sorry dat ik niet op jullie gereageerd heb dit keer en enkel ego ben geweest........... :) *schaamt zich diep* :)

6. Jenna09

Jenna09 Fanatiek lid

30 aug 2006
    1.017
    0
    0
    NOD:
    07-02: Denzel (10e ronde, 1e kindje)

Anders:
    Guusje44: Ronde ?, 2e kindje

Zwanger:
    Robertha - 1e ronde, 2e kindje - 24-04-2011 - verrassing
    Kipkip - 5e ronde, 2e kindje - 25-04-2011 - Jongen
    Paard van Robertha - 3e ronde, 5e kindje - 05-05-2011 - verrassing
    TuttiFrutti - 3e ronde, 2e kindje - 10-06-2011 - Jongen
    Jolijn2008 - 5e ronde, 2e kindje - 03-07-2011
    KellyAernoudt - 4e ronde, 2e kindje - 09-07-2011
    Pinkeltje82 - 6e ronde, 1e kindje - 22-07-2011
    Bibi26 - 8e ronde, 1e kindje - 05-08-2011 - verrassing
    Twijfel - 3e ronde, 4e kindje - 04-09-2011

Bevallen:
    Fransa - 2e kindje - 19-01-2010 - Jongen
    Jenna09 - 2e kindje - 28-01-2011 - Meisje

Afspraken
    Robertha controle vk 09-02-2011 en prik voor resus-factor
    Pinkeltje82 controle vk 10-02-2011
    Bibi26 controle vk 14-02-2011
    TuttiFrutti afspraak vk 21-02-2011

Zo even mijn afspraak gewist. Robertha en kipkip, jullie staan aan kop nu!!!!!!!! :D Veel succes

7. Bibi26

Bibi26 Fanatiek lid

20 mrt 2010
    3.050
    0
    0
    @ Jenna; leuk dat je er weer bent! Wat fijn dat het allemaal zo ontzettend goed gaat, lekker genieten van je gezinnetje meis! En maar 4 persweeën, heerlijk zeg. ;) Dus nu kan de kraamvisite komen of houden jullie het nog even rustig?

En inderdaad, Kipkip en Robertha, ben heel benieuwd wie van jullie de eerste gaat zijn!

8. robertha

robertha Bekend lid

14 okt 2008
    816
    0
    0
    Wat een mooi verhaal Jenna! Schaam je maar niet voor de prik, want die kan er juist wel eens voor gezorgd hebben dat je je goed voelde tijdens het persen en na de bevalling. Ze zijn er niet voor niks;) Ik heb hem ook gehad bij S en daardoor voel je je inderdaad beter, zeker als de ontsluiting niet opschiet.
    Nu lekker genieten van de 2(!) kindjes:) Lijkt me ook zo heerlijk om de baby op mn buik/borst te hebben! Krijgt Ja borstvoeding of flesvoeding? S was ook meer dan 10% afgevallen omdat bij mij de bv niet goed op gang kwam. Beetje flesvoeding bijgegeven en na 1á2 dagen was de flesvoeding al niet meer nodig.
    En zo ego ben je niet want we keken juist uit naar je verhaal:D

Haha Denzel, zulke kwaaltjes krijg je ook vaak als je zwanger bent. Alsof je ineens heel dom bent geworden:$;). Ik snap wel dat je niet wilt testen dus ik hoop voor je dat je maandag of dinsdag goed nieuws krijgt! Fijn dat het goed gaat met de pup. Hier ook een hond die vooral 's avonds aandacht vraagt maar als we haar 's middags voldoende beweging en opdrachten geven, dan gaat het meestal wel goed.

Kipkip, zul je idd zien dat ze dan in het grote bed wil, omdat ze dan grote zus is:D. Kan het zijn dat de kleding ons nu al niet lekker zit omdat het een 2e kindje is? Alles voelt al alsof het aan het indalen is, maar dat is dus nog niet zo. Ik vind juist ook dat jij een hele mooi ZWANGERE buik hebt. Ik zou dat die van mij niet zo hard groeide;)
    Maar ach, heeft hij/zij veel ruimte om te spelen. Heb vandaag ook een middagdutje gedaan en deed me wel goed. Hebben we soms gewoon even nodig;)

Bibi, bij de eerste vond ik ook dat ik al een enorme buik kreeg maar iedereen zei dan dat het wel mee viel. Nu zie ik het verschil wel goed, nu heb ik al een grotere buik, hopelijk stopt het wel een keer;)
    Over een paar weken wordt het alleen maar leuker om die buik te showen. En weer een tijd verder denk je: "goh, waar zijn mijn tenen?" en "Kon ik mn schoenen maar wat makkelijker aandoen";):D

9. denzel

denzel Actief lid

24 mei 2010
    118
    0
    0
    Almelo
    Jenna, fijn dat je weer thuis bent. gelukkig viel de bevalling aardig mee.

10. Twijfel

Twijfel Fanatiek lid

4 mei 2010
    2.003
    1
    0
    huisvrouw/moeder
    Noord Brabant
    kipkip: ik hoop dat je dochtertje snel weer lekker gaat slapen. Hoe gaat het nu met het eten?

denzel: dank je. Gelukkig is iedereen weer opgeknapt. Nu ik nog, maar dat duurt wat langer :D Wat leuk dat je een puppy hebt! Sorry ik had dat even gemist. Wat voor hondje is het?
    Ik hoop trouwens dat je volgende week heel goed nieuws hebt; spannend weer.

Jenna: heerlijk om je verhaal zo te lezen. Gelijk hoor dat je om pijnstilling hebt gevraagd. En nu lekker genieten met zn 4-tjes.

Robertha: je buik zal ws toch nog wel even doorgroeien ;) Heb je er veel last van?

Bibi: heerlijk dat je weer wat meer energie krijgt en al kunt showen met je buik(je). Groot gelijk hoor.

TF: hoe gaat het met jou?

NOD:
    07-02: Denzel (10e ronde, 1e kindje)

Anders:
    Guusje44: Ronde ?, 2e kindje

Zwanger:
    Robertha - 1e ronde, 2e kindje - 24-04-2011 - verrassing
    Kipkip - 5e ronde, 2e kindje - 25-04-2011 - Jongen
    Paard van Robertha - 3e ronde, 5e kindje - 05-05-2011 - verrassing
    TuttiFrutti - 3e ronde, 2e kindje - 10-06-2011 - Jongen
    Jolijn2008 - 5e ronde, 2e kindje - 03-07-2011
    KellyAernoudt - 4e ronde, 2e kindje - 09-07-2011
    Pinkeltje82 - 6e ronde, 1e kindje - 22-07-2011
    Bibi26 - 8e ronde, 1e kindje - 05-08-2011 - verrassing
    Twijfel - 3e ronde, 4e kindje - 04-09-2011 - verrassing

Bevallen:
    Fransa - 2e kindje - 19-01-2010 - Jongen
    Jenna09 - 2e kindje - 28-01-2011 - Meisje

Afspraken
    Robertha controle vk 09-02-2011 en prik voor resus-factor
    Pinkeltje82 controle vk 10-02-2011
    Twijfel glucose tolerantie test 11-02-2011
    Bibi26 controle vk 14-02-2011
    Twijfel controle gyn 16-02-2011
    TuttiFrutti afspraak vk 21-02-2011
    Twijfel combinatie onderzoek 01-03-2011

Sorry, ik zag dat ik mn afspraken er nog niet bij had gezet.

11. Jenna09

Jenna09 Fanatiek lid

30 aug 2006
    1.017
    0
    0
    Bibi, kraamvisite krijgen we niet zo veel gelukkig. Hier in Belgie is het sinds een jaar of tien een gewoonte geworden om een geboorte feest te geven... Babyborrel noemt dat. Dat is een feestje in de namiddag van bijvoorbeeld 15.00u tot 18.00u waar iedereen naar toe kan komen. Dan heb je niet alle dagen van de week iemand in je huis. Het is wel een superdrukke dag, maar je bent er in één keer van af! Wij houden ons feestje op 1 mei, dus kan nog even rusten vooraleer we gaan organiseren!

Denzel, GEEN kwaaltjes hebben is meestal positief hé;) Kijk maar naar de rest hier! Dus hopelijk goed nieuws voor jullie binnenkort!!

Robertha, Ja krijgt bv. Ze zoog verkeerd en kreeg daardoor niet genoeg melk binnen, daardoor was ze zoveel afgevallen. Maar ondertussen is dat opgelost! Ze heeft ook geen fv moeten bijkrijgen, omdat we snel door hadden waardoor het kwam dat ze gewicht verloor. En genieten, dat doen we zeker!!! t Is weer heerlijk om een babytje in huis te hebben! En vooral heerlijk om te zien hoe lief J met haar is!!

Twijfel, voel je je nog altijd niet beter meid? Hopelijk knap je toch snel op!!

12. kipkip

kipkip Fanatiek lid

11 feb 2008
    2.578
    0
    36
    Jenna, fijn dat je geniet. Hier overigens bij het kippetje ook een kraamborrel gedaan. Ideaal.

Even kort berichtje van mij, ga zo nml uit eten. Begin een beetje grieperig te worden, hoop niet dat dit het voorteken van de waterpokken is (nml van de week op een verjaardag geweest van een kindje met waterpokken en ik heb het nog niet gehad). Niet zo leuk dat ze van te voren niet even wat hebben laten weten.

Tot morgen en een langere reactie!

13. Bibi26

Bibi26 Fanatiek lid

20 mrt 2010
    3.050
    0
    0
    @ Kipkip; oei, denk dat ik weg was gegaan hoor...Ik werk dus op een kdv en heb van de week uitslag van mijn bloed gehad; wel beschermd tegen de 5de ziekte (gelukkig) maar niet tegen waterpokken. Mocht het uitbreken bij mij op het werk dan blijf ik dus gewoon thuis, op advies van de vk.
    Hoop dat je toch een gezellig etentje hebt en niet ziek worden hoor!

@ Jenna; zo's feestje is ook leuk. :) Je hoort dat soort dingen toch steeds meer en ik was inderdaad wel benieuwd hoe jullie het doen. Maar ik denk dat wij toch gewoon voor kraambezoek kiezen, ik denk dat het wel gezellig is als er al snel wat mensen langs komen. Maar niet meteen, een paar daagjes met zijn drietjes lijkt me wel heel fijn.

@ Robertha; haha, ben jij je tenen al kwijt dan? :p Ik moet ook gewoon geduld hebben, maar je kent het gevoel, je wil de hele wereld laten zien dat je een beebje in je buik hebt. :D Ik probeer bu wat strakkere truitjes te dragen, met al die dikke winterkleren ziet helemaal niemand het. ;)

14. TuttiFrutti

TuttiFrutti Bekend lid

13 jan 2008
    540
    0
    0
    begeleidster van mensen met een verstandelijke bep
    Pig-City
    Jenna: Fijn dat je weer thuis bent en dat het allemaal goed gaat. Heerlijk dat je zo kan genieten van J. dat hij zo lief is voor Ja.
    Dat klinkt als een mooi bevallingsverhaal. Fijn dat de medicatie heeft geholpen. Het is er niet voor niks hoor!!
    Wel lekker zo'n kraamfeest alles in 1 keer en gelukkig doen jullie het na een aantal weken, zodat je even kan bijkomen.

Robertha: Ja dat dacht ik later toen ik de geboortedatum van S. zag. Wel leuk hoor een nieuw kamertje!! Nog 8 daagjes...
    Mooie buik heb je!!
    Hoe is het met S. haar oortjes, moet je van de week terug naar de HA?

Denzel: Mijn duimen draaien nog op volle toeren... Geen klachten is hopelijk een positief teken!! Suf ;)

Twijfel: Beterschap voor je jongens, hoe is het nu? Jij hebt dus nog wel wat klachten... Lekker rustig aan doen!!

Kipkip: Hoe is het met jouw? Zijn je nachten al wat rustiger?
    Lees dat je 's middags lekker een keer heb kunnen bijtanken, heerlijk dat kippetje ook zo lekker sliep. HIHI, zo denk ik ook weleens als J. lang doorslaapt maak hem wakker anders slaapt hij 's avonds slecht in en misschien langer door. Nou hier werkt die logica ook niet ;)
    Nou jij hebt toch echt wel een zwangere buik :(

Bibi: Ben je geslaagd bij de Hema? Heerlijk he om je buik te laten zien :D

Kunnen de waterpokken kwaad als je zwanger bent? Kipkip, hoe voel jij je nu? Leuke avond gehad?

Wij doen gewoon kraamvisite, maar wel een stuk georganiseerder als bij J. Daar stond na 2 dagen een tante aan mijn bed waar ik helemaal niet veel mee heb. Beetje moeite met nee zeggen soms :) maar dat gebeurd dus niet meer. Ook een keer waren er een heleboel mensen in mijn huis dat ik mijn kraamverzorgende ook heb gevraagd om een stel de deur uit te werken ;) De eerste tijd is echt voor de naaste en vooral voor ons 4en, kijk er zo naar uit om straks dat kleine hummeltje erbij te hebben.

Hier gaat het redelijk, was erg onrustig in mijn hoofd met wat er allemaal moest gebeuren, dus nu even aktie ondernomen en nieuwe spulletjes voor de baby gekocht en voor J. zijn nieuwe kamer dus binnenkort lekker aan de slag. Het huis ook wat opgeleukt met schilderijtjes en foto's.
    Ben nu alleen snotverkouden... Slaap bijna iedere middag, heerlijk! Heb me die luxe maar gegund, nu kan het nog met 1 straks wordt dat ook weer moeilijker ;)

15. denzel

denzel Actief lid

24 mei 2010
    118
    0
    0
    Almelo
    Twijfel, het is een goldenretriever puppie, zo'n page hond.

Jenna, Dat lijkt mij ook wel wat zo'n geboorte feest. Lekker makkelijk alles in een keer. Ik hoop dat het geval van geen kwaaltjes ook bij mij werkt. Ik heb nu nog steeds geen kwaaltjes.

Kipkip, beterschap, ik hoop niet dat het een voorteken is van de waterpokken.

Bibi, wat ik zo in je buikfoto's zag groeit je buik al best aardig. Mooi hoor, ik hoop dat het bij mij binnenkort ook een keer zover is.

16. kipkip

kipkip Fanatiek lid

11 feb 2008
    2.578
    0
    36
    Waterpokken kunnen voor het ongeboren kind kwaad tot 20 weken en net voor de bevalling. Maar ik heb zelf geen zin om ziek te worden. Het schijnt nml wel wat heftiger te zijn dan bij kindjes. En het rare vind ik dat ze aan mij vroegen hoever ik was, dus ze wisten nog geeneens zeker of ik de 20 weken wel voorbij was. Maar goed, het is nu een week geleden en kan gelukkig nog geen vlekjes ontdekken. Nog wel een beetje grieperig maar dit kan natuurlijk ook gewoon een griep zijn. Zo na 2 dagen uit eten even bijkomen, zijn vanochtend ook al op kraamvisite geweest. Zo schattig, hoe het kippetje reageerde op de baby. Ik hoop dat ze dat zodirect volhoudt!

Weet trouwens iemand waar je een prinsessenjurk kunt kopen voor carnaval? Voor niet al teveel geld?

Denzel; hoe voel je je? Heb je een gevoel over deze maand?

TF; bij jou schiet het ook al op zeg. Ken die onrust, heb het vooral tijdens de vorige zwangerschap gehad, toen moest het hele huis veranderd. Nu moeten we ook nog het een en ander doen maar de weekenden vliegen voorbij zonder dat het ervan komt.

17. TuttiFrutti

TuttiFrutti Bekend lid

13 jan 2008
    540
    0
    0
    begeleidster van mensen met een verstandelijke bep
    Pig-City
    Nee ziek zijn van de waterpokken als je volwassen bent schijnt inderdaad niet prettig te zijn. Gelukkig lijk je het niet te hebben, griepje wel te doen? Ziek zijn als je zwanger bent schijnt ook wel pittiger zijn heb ik je laten vertellen.
    Bedankt voor je uitleg!!

Kipkip: Ken je de Makro? Daar zag ik gisteren een hoop verkleed kleding liggen voor kinderen!! Volgens mij had trekpleister ze ook in de aanbieding, maar weet niet of dat nog steeds is... Intertoys? Weet alleen geen prijzen.
    Ja het schijnt zeker op, kijk soms met verbazing naar mijn banner ;) Ja dat ken ik ja, nog lekker verbouwen als er een kleine komt, dat hadden wij met J. ook. Geniet dus echt van het feit dat het alleen "maar" kleine dingen zijn nu. Is alleen wel veel gezien we ook gaan trouwen dit jaar, maar wel allemaal leuke dingen!!

Denzel: Wat leuk een golden retriever pup. Is het jullie eerste hondje? Luisterd hij/zij al een beetje? Hoe gaat het zindelijk worden?
    Ga je morgen of dinsdag testen? Spannend hoor, hoop het echt voor je dat je snel ook een mooie zwangerschapsbanner onder je naam kan zetten :D

18. Bibi26

Bibi26 Fanatiek lid

20 mrt 2010
    3.050
    0
    0
    @ Tutti; lekker druk al met de voorbereidingen voor de baby dus, gezellig. :) Krijgt J nu een peuterbed in de nieuwe kamer?
    Ik ben uiteindelijk bij Prénatal geweest en heb een broek, een tuniek en twee shirts gekocht. :D Allemaal in de opruiming dus kon het echt niet laten liggen. Bij de Hema hier hadden ze niks, bestel wel even wat simpele shirts op internet.

@ Denzel; hoop ook echt voor jou dat jouw buikie binnenkort ook mag gaan groeien meid! Als het eenmaal zover is lijken al het wachten en het verdriet ineens ver weg, echt waar.

@ Kipkip; gelukkig maar dat je geen waterpokken hebt gekregen! Ben je inmiddels weer helemaal opgeknapt? Ik voelde me gisteren ook niet helemaal goed en mijn vriend van de week ook al een paar dagen, volgens mij hangt er nog van alles in de lucht.

19. kipkip

kipkip Fanatiek lid

11 feb 2008
    2.578
    0
    36
    Bibi, leuk dat je kleding hebt gekocht. Ik ben die positiekleding inmiddels zo zat. Bovendien draag ik bepaalde dingen ook al van de 1e zwangerschap dus daar ben ik helemaal op uitgekeken. Maar vind het ook zonde om nog het een en andere te kopen. Wil mijn gewone kleren weer aan.

Denzel, hoe is het?

De griep heeft niet echt doorgezet maar ik merk gewoon dat ik allemaal vage klachten heb, waarschijnlijk door vermoeidheid. Deze zwangerschap valt me wel zwaarder nu met die kleine. Nog 5 weken werken en dan verlof. Dan zal het vast beter gaan.

En hoe is het met de rest van de dames?

20. Jenna09

Jenna09 Fanatiek lid

30 aug 2006
    1.017
    0
    0
    Hoi dames,

even laten weten dat ik nog leef :D. t Is nogal druk hier de laatste dagen, vandaar dat ik er even wat minder ben. In de namiddag is het hier dan weer heel rustig met twee spruitjes die slapen, maar dan probeer ik ook even wat rustig te doen (of dingen in het huishouden of zo...;))
    Kom snel weer reageren hoor!!! beloofd!

Deel Deze Pagina