Wie nog vanaf april - mei voor een spruitje2??

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door robertha, 8 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. TuttiFrutti

TuttiFrutti Bekend lid

13 jan 2008
    540
    0
    0
    begeleidster van mensen met een verstandelijke bep
    Pig-City
    Bibi: Ja inderdaad lekker bezig met alles, het wordt dan allemaal wat echter als je ermee bezig bent, heerlijk :D J. slaapt al in een groter weet niet of het peuter is (70cm x 160cm uit mijn hoofd).
    Je bent aardig geslaagd, fijn die opruiming :D Hema bij ons heeft ook niet veel...

Kipkip: Fijn dat de griep niet heeft door gezet, jammer dat je nog niet helemaal fit bent. Dat gevoel ervaar ik ook hoor, vind deze zwangerschap ook zwaarder, ben ook al zolang ik zwanger ben moe...

Jenna: Leuk om wat van je te lezen. Gelukkig gaat het allemaal goed en we zien je vanzelf wel weer verschijnen hoor, het is druk zat allemaal.

Fransa hoe is het met jouw kleine spruit?

2. robertha

robertha Bekend lid

14 okt 2008
    816
    0
    0
    hey allemaal
    ik kom morgen even uitgebreid reageren!
    Was benieuwd of Denzel al iets meer wist...
    x

3. denzel

denzel Actief lid

24 mei 2010
    118
    0
    0
    Almelo
    Hoi allemaal,

Lief dat jullie zo meeleven!!!
    Ongi heeft zich nog niet gemeld, dus het blijft nog even spannend. Ik heb mijzelf voorgenomen om niet te testen voor dinsdag avond, en daar houd ik mij ook aan.

Maar mijn banner klopt volgens mij niet helemaal, er staat 1 dag overtijd, maar ik moet het vandaag worden. Dat snap ik niet helemaal.

4. Bibi26

Bibi26 Fanatiek lid

20 mrt 2010
    3.050
    0
    0
    Ik heb zitten slapen volgens mij. :) Had helemaal niet in de gaten dat het je NOD al was, sorry! Spannend hoor, ik vind het heel knap als je het tot morgen avond volhoudt! Ik duim dat de duivels wegblijven. :)

5. robertha

robertha Bekend lid

14 okt 2008
    816
    0
    0
    Hey!

Hier ook de 2e zwangerschap zwaarder dan de eerste. Komt denk ik ook omdat we er al 1 rond hebben lopen. Ben al echt aan het aftellen, maar kan gelukkig ook nog wel genieten doordat ik niet misselijk ben of zo. De baby is wel heel erg druk dus ben alweer beurs van binnen. Morgen mag ik weer naar de vk!

Hoe gaat het met de eerste beebs? Benieuwd naar een update;)

Denzel, klinkt wel heel goed! Hou mn vingers gekruist voor je! (al tikt dat wel onhandig:))

Hoe gaat het met de rest?

6. Bibi26

Bibi26 Fanatiek lid

20 mrt 2010
    3.050
    0
    0
    @ Robertha; morgen weer hartje luisteren dus, leuk! Ik mag maandag ein-de-lijk weer, pfff, wat duurt wachten toch lang. :p Wel genieten hoor meid, voor je het weet is de beeb er al. Maar kan me indenken dat al dat geschop niet altijd even prettig is. ;) Wanneer ga je met verlof?

@ Denzel; kwam eigenlijk even kijken hoe het met jou is. ;) Mijn duimen draaien!

7. denzel

denzel Actief lid

24 mei 2010
    118
    0
    0
    Almelo
    Hoi allemaal,

Even een snel bericht je van mij. Helaas is de test negatief, maar ongi is nog steeds niet te bekennen. Ik baal er deze maand echt goed van, dat heb ik niet eerder gehad. Nu maar even ongi afwachten en dan de gyn maar bellen voor de baarmoederfoto.

Ik kom morgen even reageren op iedereen

8. robertha

robertha Bekend lid

14 okt 2008
    816
    0
    0
    Balen Denzel! Hoe is het vandaag?

Bibi, de carnavalsweek is mijn laatste werkweek, dus het schiet al een beetje op. Het schoppen kan idd soms goed zeer doen, maar gelukkig besef ik ook dat dat kleine wondertje gewoon van zich wil laten horen (voelen;)) Nog even en dat heeft hij/zij minder ruimte en worden de bewegingen kleiner.
    Vanmiddag om 13.15u bij de vk zijn dus moet nog een ochtendje afwachten.... Ben wel benieuwd hoe de baby ligt omdat het getrappel vooral onder in mn buik, liezen en de zijkant van mn buik is.

Fijne dag allemaal!

9. Jenna09

Jenna09 Fanatiek lid

30 aug 2006
    1.017
    0
    0
    Hoi allemaal!

Denzel, wat jammer van de negatieve test!! Maar zolang er geen ongi is, is er hoop hé! Dus wie weet ga je toch nog positief testen binnenkort!!

Robertha, hier vond ik het ook een groot verschil in de twee zwangerschappen. Doordat je al eentje hebt rondlopen is het inderdaad een stuk vermoeiender en zwaarder!
    Niet meer zolang vooraleer je op verlof mag en dan kan je rustiger aan doen!

Bibi, met jou beebje ook nog alles okidoki!

Hier ook alles ok! Vandaag wel een slechte nacht gehad!! Ja vond het nodig om s nachts wakker te zijn en te knuffelen met mama en papa;) Vandaag ga ik haar tegen de avond lekker entertainen zodat ze lekker moe is tegen een uur of tien. (Als dat lukt natuurlijk:cool:)
    Morgen komt trouwens Kind en Gezin (cb) aan huis om te wegen en te meten!! Ben benieuwd of ze goed is bijgekomen!! Zal jullie in ieder geval op de hoogte houden!

Groetjes

10. robertha

robertha Bekend lid

14 okt 2008
    816
    0
    0
    Alles was goed bij de vk!:)
    De baby ligt netjes met zijn/haar hoofd naar beneden dus ik voel ook de schouders en de handjes bewegen onderin. Hij/zij lag al wel laag zei de vk. Maar dat kan volgens mij ook niet anders omdat mijn bekken al ruimte gemaakt hebben;) Bloeddruk, hartje, hb e.d. waren allemaal in orde. Heb nu een beurse arm omdat ze bloed heeft getapt om te checken of ik antistoffen aanmaak (resus D factor) en een beurse bil omdat ik daar een prik heb gekregen het maken van antistoffen tegen te gaan.
    Dat was het weer bij mij!
    Hoe gaat het bij jullie?

11. robertha

robertha Bekend lid

14 okt 2008
    816
    0
    0
    Hey Jenna!
    Wat fijn dat alles goed gaat! Die gebroken nachten komen we allemaal niet onderuit;) Altijd fijn om te weten of ze goed groeien ed, dus laat morgen maar weten! Heb je al een fotootje?

12. Jenna09

Jenna09 Fanatiek lid

30 aug 2006
    1.017
    0
    0
    Dat was ik glad vergeten!! Ik ging jullie een foto laten zien :).
    Ik zal er snel eentje in mijn album zetten!!

13. TuttiFrutti

TuttiFrutti Bekend lid

13 jan 2008
    540
    0
    0
    Pig-City
    WOW Jenna wat een plaatje!!! Wat een haren al :$

14. TuttiFrutti

TuttiFrutti Bekend lid

13 jan 2008
    540
    0
    0
    Pig-City
    Denzel: die banner is dat niet dat je die dag ongesteld moest worden en als je dat niet wordt is dat de eerste dag dat je overtijd bent??
    Wat balen dat de test negatief was, kon het niet komen, omdat je 's avonds testte (wil graag positief blijven). Ben je ongesteld geworden?
    Kan me voorstellen dat je goed baalt, het zag er allemaal hoopgevend uit!!

Bibi hoe was het bij de vk?

Robertha: Jij bent weer goedgekeurd samen met de beeb, altijd weer fijn om te horen!!

Fijn dames om te horen dat jullie het ook zo ervaren van een tweede zwangerschap, je gaat je soms zo'n meut voelen ;)

Jenna: Dat kroelen is dan wel erg fijn, maar niet om dat tijdstip... Is jouw kleine beeb ook weer goedgekeurd?

15. Bibi26

Bibi26 Fanatiek lid

20 mrt 2010
    3.050
    0
    0
    @ Denzel; balen meis. Hopelijk komt je ongi snel zodat je weer verder kunt, sterkte met wachten!

@ Jenna; wat een mooi meisje! En inderdaad een flinke bos haar, leuk hoor! Ben benieuwd of ze zo donker blijft of dat ze straks toch blond gaat worden. Heeft ze jullie vannacht wel lekker laten slapen?

@ Robertha; jippie, goedgekeurd dus bij de vk, fijn! Lijkt me ook heel fijn om te horen dat de beeb goed ligt, is weer een zorg minder. ;)

@ Tutti; ik mag maandag naar de vk. ;) Dus nog even geduld.
    Met jou alles goed?

@ hier; waterpokken zijn uitgebroken bij ons op het kdv...:( Ben gisteren naar huis gestuurd en morgen hoef ik ook niet te werken, maar heb eind vorige week gewerkt met twee baby's die het nu allebei hebben dus ik zit wel in de rats. :( Heb namelijk geen antistoffen, heb ik pas bloed voor laten prikken. We hebben al meerdere keren een flinke uitbraak gehad en ik heb het nooit gekregen, maar maak me nu wel zorgen...Zegt de vk ook nog 'we hadden toch afgesproken dat je voorlopig niet op die groep ging werken?' Alsof ik het expres doe! We hadden een week of 4 geleden één kind met waterpokken en daarna niks meer. Ik kan toch niet de hele zwangerschap thuis blijven? Wat zouden jullie doen? Ik heb wel gevonden dat 80% van de volwassenen die geen waterpokken hebben gehad toch immuun is. Kan dat bij mij ook zo zijn of zou ik dan toch antistoffen in mijn bloed moeten hebben?

16. Jenna09

Jenna09 Fanatiek lid

30 aug 2006
    1.017
    0
    0
    Hallo!

Onze kleine meid is weeral goedgekeurd. Ze weegt ondertussen al 3.240kg. dus ze is haar geboorte gewicht (3.140) al weer voorbij!!
    Ja, ze heeft inderdaad al heel veel haar! Net zoals J toen die geboren werd. Ze zijn twee echte lookaliks van elkaar (toen J zo oud was, zag hij er net hetzelfde uit!) Alleen dat J zijn gezichtje ietsjes langer was en Ja een ronder gezichtje heeft!

Deze nacht is ze om de twee a drie uur om een voeding gekomen en van half vier tot half vijf was ze klaarwakker. Maar geen huilbuien deze nacht. Door de dag moet ik haar trouwens na drie a vier uur wakker maken voor de voeding, s nachts komt ze van alleen om de twee a drie uur ;).
    Vandaag begint de vermoeidheid me wel parten te spelen precies... Hoop dat dat morgen wat beter is, we zullen wel zien!

Bibi, dat zal wel even schrikken zijn...:( Ik denk als je immuun bent dat je dan toch antistoffen hebt eigenlijk, maar kan het niet met zekerheid zeggen! Hopelijk krijg je het zeker niet!!!!! Ik zal heeeeeel hard voor je duimen meid!!!

17. kipkip

kipkip Fanatiek lid

11 feb 2008
    2.578
    0
    36
    Kan jouw berichtje kopieeren ;) Ik moest woensdag naar de vk, precies hetzelfde verhaal, alleen kreeg ik de prik in mijn bovenbeen. Baby was al ingedaald en voel constant aan de zijkant de benen bewegen.

Bibi; bij jullie dus ook al de waterpokken.Wat vervelend zeg. Ik heb het gelukkig niet gekregen maar goed jij bent ook nog geen 20 weken dus dan zou ik helemaal geen risico nemen!

Jenna; wat een plaatje zeg! Ik hoop dat je vannacht wat uurtjes kan meepakken en morgen wat meer energie hebt.

TF; ik probeer ook altijd op te passen niet teveel te klagen in mijn directe omgeving omdat ik niet wil dat ik als een zeur overkom, terwijl het nml allemaal veel erger kan. Dat bewaar ik lekker voor het forum :D haha. Zo denkt mijn baas volgens mij dat ik nergens last van heb en fluitend de zwangerschap doorloop. Hij zou me 's avonds eens moeten zien zitten (ok liggen) op de bank.

Denzel; nog nieuws?

18. TuttiFrutti

TuttiFrutti Bekend lid

13 jan 2008
    540
    0
    0
    Pig-City
    Bibi: Wat *PIEP* van de waterpokken. Ik zal duimen voor je dat je gespaard blijft. Die spanning moet je nou helemaal niet hebben he. Fijn zo'n opmerking van je vk, typisch voorbeeld van zout in de wonden strooien :(

Jenna: Leuk hoor zoveel haar. J. had allen dons ;) begint nu eindelijk wat te worden. Wat grappig dat ze zo op elkaar lijken!! Daar ben ik zo nieuwsgierig naar of dit kindje op J. lijkt zowel uiterlijk als karakter. Uiterlijk lijkt me wel heel leuk als ze op elkaar lijken, maar ik hoop dat ze echt 2 hele eigen karakters hebben. Lijkt me leuk om die verschillen te zien :D
    Jammer dat Ja. het ritme nog niet helemaal niet pakken heeft. Overdag doet ze erg goed zo te horen, even omdraaien ;) Was zij in jouw buik 's nachts ook vaak wakker?

Kipkip: HIHI, nou dan schrijf ik het hier ook lekker van me af. Ik lees graag jullie verhalen, altijd fijn om te merken dat je niet de enigste bent :D

Denzel: Hoe is het met je?

Ik ga vanmiddag denk ik even de vk bellen. Ben 2 weken thuis geweest gezien ik zo moe was en al weken hoofdpijn en op een gegeven moment mijn buik ook zeer ging doen tot harde buiken aan toe. Gisteren een avonddienst gedraaid en vannacht niet in slaap kunnen komen van de onrust en vanmorgen weer opgestaan met een gevoelige/pijnlijke buik... Moet ik daar nu mee :)?? Misschien toch maar 50% ziek melden, we hebben nu iemand extra werken, dus hoef me niet schuldig te voelen, dat scheelt alweer.

19. Bibi26

Bibi26 Fanatiek lid

20 mrt 2010
    3.050
    0
    0
    @ Tutti; rustig aan doen! Wat je zegt, als er toch al iemand extra is geeft het helemaal niks als je thuis blijft. ;) Ik voel me ook altijd schuldig, moest vandaag eigenlijk werken, maar gelukkig kwamen er twee kindjes minder en konden mij collega's het samen af dus ook ik hoef me niet schuldig te voelen. Twijfel alleen nog over volgende week...Hoef alleen donderdag te werken, maar misschien is het beter nog een weekje thuis te blijven voor de zekerheid...

@ Kipkip en Robertha; wat dalen de beebjes al vroeg in! Komt dat omdat het al jullie tweede zwangerschap is of kan een eerste ook al zo vroeg indalen?

@ hier; 15 weken!! :D Wat gaat het eigenlijk hard hè. Waar zijn die 15 weken gebleven? Buikje begint wel echt te groeien, gisteren waren er zelfs mensen die het zagen zonder dat ze wisten dat ik zwanger ben! :D

20. robertha

robertha Bekend lid

14 okt 2008
    816
    0
    0
    TF, voel je maar niet schuldig. Ik heb ook voor mezelf gekozen, maar gelukkig heb ik ook geen "lastige" baas (ze is nl mn zus;)) Je moet toch even aan jezelf denken. Heb je de vk nog gebeld? Misschien nog prikken op ijzer of zo?

Bibi, ook jij hoeft je niet schuldig te voelen. Het gaat erom waar jij jezelf het beste bij voelt. Nu lijkt het idd hard te gaan. Heb je de 20wk echo al gepland?

Kipkip, zo gaan we echt gelijk op;) Wel fijn dat alles weer goed was! Hoe gaat het met kippetje? En klagen probeer ik ook zo min mogelijk te doen, omdat ik anders zo negatief overkom en zo ben ik eigenlijk niet. Wel fijn om te lezen dat er meer mensen zijn...

Jenna, goed gegroeid! Wel lastig om het schema nog om te draaien (dag en nacht) maar dat komt ook vast wel snel goed. En het lijkt me heeeeerlijk om weer te kunnen knuffelen met zo'n kleine!

S huilt dus ga haar even troosten....

Deel Deze Pagina