Wie nog vanaf april - mei voor een spruitje2??

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door robertha, 8 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. denzel

denzel Actief lid

24 mei 2010
    118
    0
    0
    Almelo
    NOD:
    09-03: Denzel (11e ronde, 1e kindje)

Anders:

Guusje44: Ronde ?, 2e kindje

Zwanger:
    Robertha - 1e ronde, 2e kindje - 24-04-2011 - verrassing
    Kipkip - 5e ronde, 2e kindje - 25-04-2011 - Jongen
    Paard van Robertha - 3e ronde, 5e kindje - 05-05-2011 - verrassing
    TuttiFrutti - 3e ronde, 2e kindje - 10-06-2011 - Jongen
    Jolijn2008 - 5e ronde, 2e kindje - 03-07-2011
    KellyAernoudt - 4e ronde, 2e kindje - 09-07-2011
    Pinkeltje82 - 6e ronde, 1e kindje - 22-07-2011
    Bibi26 - 8e ronde, 1e kindje - 05-08-2011 - verrassing
    Twijfel - 3e ronde, 4e kindje - 04-09-2011 - verrassing

Bevallen:
    Fransa - 2e kindje - 19-01-2010 - Jongen
    Jenna09 - 2e kindje - 28-01-2011 - Meisje

Afspraken
    Robertha controle vk 09-02-2011 en prik voor resus-factor
    Pinkeltje82 controle vk 10-02-2011
    Twijfel glucose tolerantie test 11-02-2011
    Bibi26 controle vk 14-02-2011
    Twijfel controle gyn 16-02-2011
    TuttiFrutti afspraak vk 21-02-2011
    Twijfel combinatie onderzoek 01-03-2011

2. Bibi26

Bibi26 Fanatiek lid

20 mrt 2010
    3.050
    0
    0
    @ Denzel; *dikke knuffel*

@ Robertha; echo staat nog niet gepland. Maandag naar de vk dus ik hoop dan meer te horen. Het kan tussen de 18de en 22ste week toch? Het zou kunnen dat ik eerst nog een controle heb bij haar dan vóór de echo, maar ik hoop eigenlijk dat we voor de volgende controle al mogen.

3. Jenna09

Jenna09 Fanatiek lid

30 aug 2006
    1.017
    0
    0
    Kipkip, jou beebje al ingedaald. De tijd gaat toch echt snel hé.
    En klagen maar hier gerust hoor!!! Daar zijn we voor! Hier kunnen we ons ei wel kwijt hé!

TF, gaat het ondertussen al wat beter? Heb je al een beslissing genomen? Denk maar lekker aan jezelf, en als 50% dan beter is, waarom dan niet hé!
    Ja was s nachts minder vaak wakker dan J in de tijd... Maar echt wakker is ze s nachts ook niet zo heel vaak. Ze wil gewoon s nachts om de 2-3uur een voeding en door de dag maar om de 4 uur... Ga haar dan vandaag ook om de 3 uur wakker maken, hopelijk haalt het wat uit...

Bibi, wat leuk hé, dat mensen het beginnen te zien!!! Heerlijk genieten meid, het gaat zo snel voorbij!

Denzel...:( wat jammer meid!!! veel sterkte

Robertha, ja dat knuffelen is echt geweldig! En zeker omdat J ook niet jaloers reageert, echt leuk! Ja, ze zou het een beetje moeten omdraaien, maar dat komt nog wel. Voorlopig ben ik ook nog niet echt oververmoeid, hoop het zo te kunnen houden. Vandaag voel ik me ook wel weer stukken beter dan eergisteren, toen was ik wel echt moe!

4. kipkip

kipkip Fanatiek lid

11 feb 2008
    2.578
    0
    36
    Denzel; balen zeg. En nu gaan jullie beginnen in het ziekenhuis of niet?

Jenna; wat fijn dat ze het zo goed doet. Wij waren vandaag ook op kraamvisite bij een baby van 11 dagen, zo klein weer. En zo moeilijk voor te stellen, over 2 1/2 maand al.

Twijfel; hoe voel jij je?

Ik ben zo trots, kippetje ligt sinds 8 uur te slapen in haar peuterbed! We hebben vanmiddag bij de Ikea zo'n bedsteun gehaald en warempel. Heel fijn, had de hele avond er voor uitgetrokken maar hoefde haar maar 1 keer terug te leggen. Scheelt weer een ledikantje en matras kopen.

5. kipkip

kipkip Fanatiek lid

11 feb 2008
    2.578
    0
    36
    Volgens mij daalt een 2e vaak juist later in. Helaas zegt het ook niks over een eerdere bevalling. Dus vooralsnog stel ik me nog steeds in op 40+ weken.

Wat leuk dat je nu echt een buikje begint te krijgen!

6. denzel

denzel Actief lid

24 mei 2010
    118
    0
    0
    Almelo
    Dat ging een beetje raar gisteren, ik had eerst het lijstje willen plaatsen met daaronder een berichtje waarin ik reageer op iedereen. Maar net toen ik het lijstje had geplaatst ging de hond ontdeugend doen. Toen werd mijn man wakker en zijn we boodschappen gaan doen, daarna kwam het er niet meer van om de compu aan te zetten. Maar hier alsnog.

Robertha, Fijn dat alles goed was bij de vk.

Jenna wat een mooi meisje zeg! Ben je vast ontzettend trots op.

Bibi, bah water pokken, ik kan me voorstellen dat je dan even schrikt. En wat leuk dat je buik nu goed groeit

Kipkip, Fijn dat jij ook weer goed gekeurd bent bij de vk

Tutti, rustig aan doen hoor, jou baby en jij zijn nu even het belangrijkste op de wereld.

Hier, ik heb vrijdag op het werk verteld dat we bij de gyn lopen om zwanger te worden. Ze reageerden allemaal heel erg leuk. Wel fijn. Aan het einde van de middag zei ik kotsen ipv kosten. Toen zij mijn baas. Wie weet binnenkort, ik hoop het voor je. Dat vond ik wel heel lief!
    Morgen moet ik weer naar de gyn voor bloed uitslagen. En dan gaan we over leggen wanneer ik de baarmoederfoto krijg. Daarna moet ik nog een keer terug voor die uitslag, en dan gaan ze berekenen welke behandeling het meeste kans van slagen heeft. En daar kan zelfs nog uit komen dat de natuurlijke weg de meeste kans heeft. Al reken ik daar maar niet teveel op.

7. Bibi26

Bibi26 Fanatiek lid

20 mrt 2010
    3.050
    0
    0
    @ Denzel; succes morgen!!
    Fijn dat je collega's zo meeleven. Dat heb ik ook op mijn werk en dat is echt heel fijn.

@ Kipkip; en, heeft Kippetje de hele nacht doorgeslapen? Fijn dat jullie een oplossing gevonden hebben.

@ hier; morgen weer naar de vk, ben benieuwd...Ook even kijken wanneer ik volgens haar weer aan het werk mag voordat ik weer op m'n kop krijg.

8. kipkip

kipkip Fanatiek lid

11 feb 2008
    2.578
    0
    36
    Bibi; al bij de vk geweest?

Denzel; en jij bij de gyn? Wat houdt die foto in? Gaan ze kijken of er verklevingen ofzo zijn?

Kippetje heeft goed geslapen in haar peuterbed. Misschien zelfs wel beter dan in haar ledikant. Als we nu op de babykamer haar oude bedje zien staan zegt ze zelf; is voor baby. Moet ik altijd wel om lachen, ze is zelf net baby af maar als we andere kindjes in een wagen zien is het altijd; baby, baby (terwijl dat soms kindjes van 2 of 3 jaar oud zijn, haha)

Voor de rest begin ik weer last te krijgen van mijn bekken (tja...jullie hadden gezegd dat ik hier best mocht klagen). Sinds gister schiet het af en toe opeens in mijn been en kraakt er ook wat in mijn bekken. Misschien dat het zwemmen het vanavond weer een beetje los maakt. Nog 4 weken werken...fijn hoor!

Hoe is het met de andere dames?

9. Twijfel

Twijfel Fanatiek lid

4 mei 2010
    2.003
    1
    0
    huisvrouw/moeder
    Noord Brabant
    hoi allemaal, ben ik weer eens...
    Ik zal zo even (?) :D bijlezen, maar zal eerst even laten weten dat het goed gaat met ons. Ik kan nog steeds niet zo vaak en lang achter de computer zitten, maar dat is eigenlijk wel goed voor mij. Ik zal iig hier even de link kopieren van "onze" babysite; voor wie het leuk vind om dat te volgen. http://onzeblijewuppie.babysite.nl/
    De uitslag van de suiker was iig goed, dus die hindernis is genomen (voorlopig dan iig).

10. Jenna09

Jenna09 Fanatiek lid

30 aug 2006
    1.017
    0
    0
    Hallokes allemaal!

Kipkip, wat goed van je meisje!!! En zonder enige problemen!!! Chapeau!!!
    Hier ligt J nog steeds in het ledikantje... Heb nog niet geprobeerd om hem in het grote bed te leggen, ben bang dat hij de ganse tijd eruit gaat komen!:) Denk dat ik binnen een half jaar eens ga proberen. Hij is ook heeeeel erg gesteld op zijn gewoontes en als die soms doorbroken worden kan hij al heel moeilijk doen. Ik verwacht dan ook dat hij niet zo tevreden gaat zijn eens hij in een ander bed moet slapen, dan hetgeen hij vertrouwd mee is. Vandaar dat ik wacht totdat hij wat ouder is!!
    Enne... natuurlijk mag je klagen! Doet soms deugd om het van je af te schrijven! En het is natuurlijk ook niet leuk om zo last te hebben van je bekken. Ik hoop voor je dat het zwemmen iets uithaalt. En nog maar vier weekjes werken, dat wordt aftellen!

Denzel, dank je voor het compliment!! Ik ben inderdaad wel heel erg fier hoor!!
    Wat leuk voor je dat ze op je werk positief reageerden! Dat scheelt al een hoop hé. Die baarmoederfoto, is dat die met contrastvloeistof om te kijken of de eileiders enzo open genoeg zijn enzo?? Die heb ik ook al laten doen, toen we zh liepen om zwanger te worden van J

Bibi, veel succes bij de vk!!! Of ben je al terug misschien? Hoe is het geweest?

Twijfel, mooie site!!! En wat fijn dat je suikerspiegel in orde was, scheelt weer een hoop miserie!

Hier, vandaag weer wat beter gelukkig... Gisteren verschrikkelijk maag- en darmkrampen:(. J had ook al het ganse weekend last van diarree en overgeven, dus denk dat ik het van hem heb over gekregen... Vandaag toch weeral stukken beter, maar nu ligt mijn man ermee op de zetel... Ach het is niet altijd rozengeur en manenschijn...

Met ons meisje ook alles ok. Op de krampen na dan... Die blijven s avonds hardnekkig opzetten, en ze heeft er echt pijn van ocharme! Je zou het zo willen overnemen. Maar nu heb ik vandaag homeopatische druppeltjes gehaald voor haar die ik zonder problemen mag geven, dus hopelijk haalt het wat uit!
    Voor de rest is ze rustig, alleen moet ze haar nachtritme nog wat zien te vinden... Deze nacht was ze van 2.00u tot 3.00u klaarwakker en van 6.00u tot 7.00u hetzelfde... Om 7.00u viel ze dan eindelijk terug in slaap, en dan wordt J wakker;) (Wat eigenlijk nogal vroeg voor hem is, hij slaapt gewoonlijk tot een uur of 8.00u)

Maar voor de rest:
    *I'm still standing, yeah yeah yeah*:D:D:D

11. Twijfel

Twijfel Fanatiek lid

4 mei 2010
    2.003
    1
    0
    huisvrouw/moeder
    Noord Brabant
    Ik heb niet alles terug gelezen, maar probeer toch even kort te reageren.

Robertha: weer goed nieuws gehad dus bij de vk

Jenna: de "APK" was dus ook weer geslaagd. Wat goed dat ze alweer boven haar geboortegewicht zit. En wat een plaatje is het...

Bibi: kan me voorstellen dat je je daar toch wel eve druk om maakt. Ik hoop voor je dat je idd genoeg anti-stoffen hebt. Hoe was het vandaag bij de vk

kipkip: geweldig, ook bij jou goed nieuws dus.

TF: als het niet meer lukt, idd minder gaan werken hoor. Nu aan jezelf denken en je kleintje.

12. Bibi26

Bibi26 Fanatiek lid

20 mrt 2010
    3.050
    0
    0
    @ Kipkip; vervelend van je bekken. Hopen dat het niet te erg wordt. En gelukkig kun je over 4 weekjes echt lekker rustig aan gaan doen, heerlijk! Hopelijk zitten we tegen die tijd ook echt in de lente, kun je lekker genieten. :)

@ Jenna; *zwaai zwaai* Leuk dat je er weer bent! Het zal wel druk zijn met twee ukkies in huis, maar aan je berichtje te zien redt je het prima, fijn! Hopen maar dat de druppeltjes helpen, krampjes zijn zo ontzettend vervelend.

@ hier; mama en beebje zijn weer helemaal goedgekeurd! :D Baarmoeder is al flink gegroeid en het hartje was vandaag gelukkig zo gevonden. :) Ben precies 1 kilo aangekomen dus dat is netjes, toch? Heb een formulier meegekregen voor de 20 weken echo dus ga woensdag een afspraak maken. Wordt in elk geval over 4 weekjes.

13. Jenna09

Jenna09 Fanatiek lid

30 aug 2006
    1.017
    0
    0
    Dank jullie wel allemaal voor de complimentjes over ons kleine spruitje:D

Bibi, wat een goed nieuws weeral!! Leuk leuk. En 1kilo, dat is inderdaad netjes hoor!! Nog vier weekjes geduld en je kan je kindje weer eens bewonderen, heerlijk hé.

Hier weer een zeer drukke nacht gehad... Krampen (heel hevig) van negen tot twaalf... :( Daarna een voeding om 12.00u om 02.00 en om 04.00u... Van slapen komt er dus niet zo heel veel in huis hier op het moment... Vandaag toch maar eens naar de lactatiekundige in het zh bellen om te vragen of ze misschien tips in huis heeft om het ritme wat om te gooien...

14. robertha

robertha Bekend lid

14 okt 2008
    816
    0
    0
    Kipkip, fijn dat kippetje het zo goed doe in haar grote bed. Vanacht weer goed gegaan? En hoe was het zwemmen? We lijken echt op elkaar;) Hier ook flink last van de bekken dus ben ook al aan het aftellen. Ik werk nu alleen op maandag dus hoef nog maar 3x te werken voordat ik 34 weken ben:D. Zo gaat het toch nog snel.
    Ik heb vandaag een bekkenband opgehaald want ik ga morgen naar de 9maandenbeurs dus zal wel een zware dag worden. Hopelijk gaat het beter met de band om.

Bibi, ook weer goedgekeurd;)! Fijn om te weten dat alles goed is he? Deze week de hele week vrij vanwege de waterpokken?

Jenna, fijn dat alles goed gaat, maar misschien zijn wat tips voor de nachtrust niet verkeerd. Je moet wel "standing" blijven;). Hopelijk krijgt ze het toch snel onder de knie om 's nachts beter door te slapen.

Twijfel, hallo! Bijna 12 weken alweer! Leuk om de site weer te zien!

Denzel, weet je al iets meer? Ben toch ook wel benieuwd hoe het jullie nu vergaat/verder gaat.

TF, gaat het nog? Soms kijkt het even niet zo snel te gaan, maar ik merk nu ik de 30 weken heb bereikt, dat het toch weer een fijn gevoeld geeft.

Verder hebben manlief en ik het idee dat de kleine iets eerder komt, maar ja, dat zullen we af moeten wachten;);)

15. Jenna09

Jenna09 Fanatiek lid

30 aug 2006
    1.017
    0
    0
    Hallo,

net de lactatiekundige aan de lijn gehad en mijn verhaal even gedaan. Zij sprak meer van reflux eigenlijk... Nu moest ik deze week nog even doorspartelen en dan mocht ik gaviscon eens proberen... Maar vooraleer ik dat doe wil ik toch eerst naar de pediater gaan eerlijk gezegd. Vandaag weent ze ook vaak voormiddag, dus het begint voor mijzelf eerlijk gezegd ook meer en meer op reflux te lijken... We zullen nog maar eens even afwachten...

16. kipkip

kipkip Fanatiek lid

11 feb 2008
    2.578
    0
    36
    Robertha, haha en allebei al een meid en nu een jongen?! Ik weet het al dus wie weet... Ik heb constant het gevoel dat ik te lang in de split heb gezeten, misschien dat dat wel komt doordat die kleine al is ingedaald. En af en toe dat het opeens in mijn been schiet. Ik moet nog 4 weken dus nog 14 dagen werken. Oh, dat is ook goed te doen.

Zwemmen was weer heerlijk en vanochtend nog met het kippetje gezwommen, was ook heel leuk. Ze slaapt de laatste paar dagen 's middags pas heel laat dus ik dacht; ga er even goed moe maken. En zo te horen werkt het, het is nu stil boven. Vannacht heeft ze voor het eerst sinds lange tijd doorgeslapen, lang leve het peuterbed?! Eten gaat nog steeds niet geweldig maar als ze doorslaapt maakt het mij niet zo veel uit. Fruit eet ze heel goed, dus qua vitaminen zit het wel goed.

Jenna; vervelend die nachten. Gaat na een paar dagen echt opbreken. Ik hoop dat het snel wat beter gaat. Wordt J. overigens niet wakker van Ja? Daar ben ik zo bang voor, kippetje slaapt best licht en dan is zij zodirect ook iedere nacht een aantal keer wakker.

17. Jenna09

Jenna09 Fanatiek lid

30 aug 2006
    1.017
    0
    0
    Kipkip, wat tof voor je dat het zwemmen je zo deugd doet! Gaat het nu ook beter met je bekken daardoor?
    En goed van je meisje dat ze zo goed slaapt in het peuterbed!!! J wordt overigens niet wakker van Ja gelukkig. Maar als ze echt midden in een huilbui zit ga ik wel met haar in de woonkamer moet ik zeggen... Als ze midden in de nacht wakker wordt voor een voeding wordt hij alleszins niet wakker!!

Kom trouwens even zeggen dat ik toch vanavond al naar de kinderarts ga! J is vandaag voor zijn wekelijkse dagje naar de onthaalmoeder, en ik heb Ja dus eens goed kunnen observeren. Alles wijst voorlopig in de richting van reflux! Ze verslikt zich zelfs in haar slaap in melk die terug opkomt!!! Dus ik heb zoiets van: 'waarom dan nog langer het kind laten afzien en spartelen!!!'
    We zullen zien wat de dokter zegt hé, beter vandaag dan op het einde van de week vind ik.

18. denzel

denzel Actief lid

24 mei 2010
    118
    0
    0
    Almelo
    Kipkip, Fijn dat je kippetje zo goed in het peuterbed wil slapen.

Jenna, Phoe zwaar hoor 2 van die kleine kinderen. Knap dat je het volhoud. En wat balen dat Ja zo’n last heeft van haar darmen

Bibi, wat goed dat jullie weer zijn goedgekeurd. En nog maar 1 kilo aangekomen, dat valt erg mee!

Hier, Gisteren naar de gyn geweest. De uitslag van mijn bloed was helaas ook niet goed, dit wijst erop dat ik een slechte eisprong heb gehad. De gyn vond het helemaal raar, omdat ik ook 2 dagen later ongesteld werd dan zij dacht. Dus dat onderzoek moet opnieuw. Donderdag krijg ik de baarmoederfoto, dat is idd een onderzoek om te kijken of er geen verklevingen in de eileiders zijn. Ik mag van te voren 2 paracetamol nemen, en moet iemand meenemen die mij na dit onderzoek naar huis kan rijden. Er wordt dan een slangetje en een ballonnetje in mijn baarmoeder ingebracht, via dat slangetje spuiten ze contrast vloeistof naar binnen, en dan wordt het ballonnetje opgeblazen, zo kan de vloeistof er niet zo weer uitlopen. Ik zie er erg tegenop, van mij mag het wel alvast vrijdag zijn, dan heb ik dat tenminste weer gehad.

19. Bibi26

Bibi26 Fanatiek lid

20 mrt 2010
    3.050
    0
    0
    @ Denzel; hè meis, wat vervelend allemaal. :( Kan me heel goed indenken dat je er tegenop ziet. Alvast veel succes en sterkte meid! Hopelijk gaat het dit keer goed en krijg je eindelijk de hulp die jullie nodig hebben.

@ Jenna; dat is niet zo fijn als Ja reflux heeft...Dochtertje van mijn collega had het ook. Maar daar kwamen ze pas na een week of 6 achter dus die hebben behoorlijk getobt in het begin. Goed dat je er zo snel bij bent. Moet je de melk nu gaan verdikken? Dan komt het vast snel goed in elk geval en kan jullie meisie lekker eten en slapen. :)

@ Robertha; jep, hele week vrij. :D Donderdag baby-shoppen met mams! Bij de Babydump in Eindhoven, ben benieuwd.
    Spannend of jullie kleintje eerder komt. Mijn collega dacht dat ook, maar die kleine bleef lekker zitten, haha.

20. robertha

robertha Bekend lid

14 okt 2008
    816
    0
    0
    Jenna; vervelend die nachten. Gaat na een paar dagen echt opbreken. Ik hoop dat het snel wat beter gaat. Wordt J. overigens niet wakker van Ja? Daar ben ik zo bang voor, kippetje slaapt best licht en dan is zij zodirect ook iedere nacht een aantal keer wakker

Dit wilde ik dus ook nog vragen....;):D
    Hopelijk komt het wel goed. Zou wel lachen zijn als we dan ook nog eens allebei een meisje en een jongen zouden hebben;)

Denzel, klinkt vervelend, maar ik hoop dat je er dan ook wat aan hebt. Ik heb er geen ervaring mee, dus kan je daar niet bij helpen. Wel vreemd dat de eisprong mogelijk niet goed was, zou er een fout bij de dokters kunnen zijn?

Bibi, ook een leuk vooruitzicht! Daar hebben we ons kamertje gekocht, het heet Bretagne (dus als je nieuwsgierig bent;))

Jenna, goed dat je er dan zo snel bij bent, maar is wel lastig, want dan moet je iets bijvoeden of kolven of zo? Mijn nichtje had er nl ook last van. Hopelijk vergroeid ze het snel! Succes vanavond/vanacht!

Deel Deze Pagina