Wie nog vanaf april - mei voor een spruitje2??

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door robertha, 8 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fransa

Fransa Niet meer actief

Hoihoi!!

Ik loop ook nog rond.... Gisteren is (eindelijk) de laatste hulp vertrokken en sta ik er dus alleen voor. Stiekem wel fijn hoor, want na bijna 4 weken had ik daar ook wel zin in. En de laatste week was m'n schoonmoeder er en we zijn nou niet echt de dikste vrienden zeg maar. Dus had de hele week het gevoel dat ik op m'n tenen moest lopen. Kan er hele verhalen over vertellen, maar goed daar zal ik jullie niet mee vervelen. Heb me er al genoeg druk over gemaakt...

Verder heeft ons kleine mannetje overdag last van krampjes. Tenminste... ik denk dat het krampjes zijn. Vandaag was het eigenlijk na bijna elke fles raak en huilt hij gewoon ontroostbaar. Zoooo hartverscheurend. Maar goed, breng nu het grootste gedeelte van de dag door op de bank met hem op schoot in een poging zijn pijn wat te verlichten. Heb online Infacol besteld die bij m'n schoonouders wordt bezorgd. Dit weekend gaan zijn nl op wintersport niet al te ver hier vandaan en dan gaan wij er ook een paar dagen naar toe. Dus we moeten er nog wel even op wachten. In de tussentijd gewoon maar veel geduld hebben en veel troosten...

Anyway, weten jullie even waarom ik er zo weinig ben. Hoop dat het gauw beter gaat en dat ik weer wat meer actief kan komen schrijven...

Zal nu manlief even aflossen die alweer een half uurtje met hem aan het rondlopen is. Kijken of ik nog wat kan betekenen....

2. Bibi26

Bibi26 Fanatiek lid

20 mrt 2010
    3.050
    0
    0
    @ Fransa; ook al krampjes...Vervelend hoor. Hopelijk wordt het snel minder!
    En die schoonmoeder herken ik... :D Als ik een week met die van mij moet zitten word ik gillend gek. :p Ze heeft gelukkig al aangegeven dat ze niet kan oppassen. Ze wordt in Juli al 72 en kan zelf niet zo goed meer traplopen (zegt ze) Volgens mij heeft ze er gewoon geen zin in, ze doet ook nooit wat met de andere kleinkinderen, maar ik vind het wel prima.

@ hier; 18 Maart de echo! :D Het mocht pas vanaf precies 20 weken. Ik wilde eigenlijk in de avond, maar de dag ervoor mocht dus niet want dat was één dag te vroeg. ;) En nog een week langer wachten zag ik niet zitten dus nu is het 's middags om 15:30.

3. Twijfel

Twijfel Fanatiek lid

4 mei 2010
    2.003
    1
    0
    huisvrouw/moeder
    Noord Brabant
    Ik heb eigenlijk geen tijd nu, maar ik kom net terug van de gyn en alles was goed dat wilde ik toch even laten weten. Ik probeer morgen weer bij te lezen. Sorry, ik hoop dat ik nu niemand voor het hoofd stoot...
    Kopie van de babysite:
    Vanmiddag weer bij de gynaecoloog geweest en alles was weer prima! Bloeddruk was 115 / 65 en de kleine lag ook weer goed te spartelen. (Tja, volgens mij doen ze daar niet aan hartje luisteren, maar maken ze steeds een snelle echo; ook leuk natuurlijk.) Ik heb wel een recept meegkregen tegen de misselijkheid want 24 uur per dag misselijk zijn, breekt inmiddels wel een beetje op eerlijk gezegd. Ik er wil iig 's avonds een nemen, zodat ik tenminste weer goed door kan slapen. Overdag zie ik dan wel hoe het gaat.
    De volgende afspraak is weer over 4 weken bij mn eigen gyn. op dinsdag 15 maart.

4. denzel

denzel Actief lid

24 mei 2010
    118
    0
    0
    Almelo
    Hoi allemaal,

even een snel berichtje van mij. Ik heb net mijn baarmoederfoto gehad. Alles is goed, er zijn geen verklevingen. Ben wel tot 3x toe bijna flauwgevallen, maar ja het zit er weer op. Bij mij deed het wel heel veel pijn, maar dat zou van vrouw tot vrouw te verschillen. Ik ben nu even op bed gaan liggen om bij te komen, ik wil vanavond nog even bij een oud collega op kraamvisite.

5. Bibi26

Bibi26 Fanatiek lid

20 mrt 2010
    3.050
    0
    0
    @ Twijfel; fijn dat alles goed is!

@ Denzel; wat vervelend dat het zoveel pijn deed...:( Hopelijk heb je goed kunnen rusten en is het vanavond gezellig. Beebje kijken is altijd leuk, maar kan me indenken dat het voor jou nu misschien een beteje dubbel voelt. *knuffel*

6. Jenna09

Jenna09 Fanatiek lid

30 aug 2006
    1.017
    0
    0
    Hallokes,

Hier dinsdag naar de dokter geweest en Ja heeft inderdaad reflux... Moet niet kolven of zo hoor, maar moet haar nu te slapen leggen onder een hoek van 45°. Als dat na een paar dagen geen oplossing biedt moet ik met medicijnen beginnen. Voorlopig zie ik nog geen verschil, dus vermoed dat het toch gaat nodig zijn. Deze nacht was ze zo goed als elk uur wakker geweest, dus het wordt zo stilaan een uitputtingsslag! Maar we slaan er ons wel door heen hoor!

Denzel, die foto doet inderdaad heel erg zeer! Ik heb daar ook heeeeel erg veel pijn van gehad, maar wou je dat op voorhand liever niet zeggen... Ook ik was bijna flauwgevallen en kon erna nog maar moeilijk lopen! Maar de dag erna was het al weer stukken beter, dus ik hoop voor jou hetzelfde!!

Fransa, bij jou ook al een huilend kindje... Niet zo'n leuke periodes hé, maar we slaan er ons wel weer door hé!! We hebben het toch voor die kleintjes over hé!! Veel succes!

Oei Ja krijgt honger, tot strakjes misschien!!!

7. robertha

robertha Bekend lid

14 okt 2008
    816
    0
    0
    even kort:

Fransa, hoe gaat het nu met de krampjes? Hopelijk gaat het snel wat beter, want dat is toch wel zielig. Wel leuk dat je nog een paar daagjes weg gaat.

Bibi, das al best snel! Spannend!

Twijfel, fijn dat alles goed gaat! Hopelijk blijft het zo en voel je jezelf snel weer wat fitter.

Denzel, vervelend dat de foto zo'n pijn deed. Gelukkig dat alles goed was. Hoe was het op kraamvisite?

Jenna, jammer dat ze reflux heeft, maar als jij denkt dat ze medicijnen nodig heeft, moet je niet te lang wachten. Jij ziet het toch het beste, ga op je gevoel af. Probeer elk momentje rust te nemen, zodra het kan. Anders hou je het nooit vol. Succes, maar geniet toch van je meisje (en zoontje natuurlijk;))

hier: de 9maandenbeurs was leuk maar heeeeel erg zwaar voor mn bekken. Nu dus al 2 dagen erg rustig aan. Vandaag proefdruk van het kaartje aangevraagd (met de goede tekst alvast) en meteen gevraagd of ze de offerte willen maken. Zo gaat het naar mn gevoel toch nog vooruit;). D ebabykamer staat nog steeds in dozen, maar in de schuur en om het huis gebeurd veel dus het moet nog even wachten. Hopelijk volgende week of die week erop gaan inrichten.

Liefs

8. Jenna09

Jenna09 Fanatiek lid

30 aug 2006
    1.017
    0
    0
    Robertha, leuk geweest dus op de negenmaandenbeurs!!! Jammer dat je bekken vervelend doet hé, maar goed je rust nemen hoor. De kamer is dus ook aangekomen (dat heb ik gemist in je vorige berichtjes:)) Spannend hé, nu kan je ze bijna in elkaar knutselen. In de schuur gaat het dus ook lekker vooruit. Staan je paardjes er al in of komen die pas later?

Hier al twee nachten goed geslapen. Netjes om de vier uur voor een voeding maar geen nachtelijk huilbuien meer gelukkig. Het hoger slapen heeft dus blijkbaar ook effect!! Ook geef ik homeopathische druppeltjes en ik heb de indruk dat haar dat ook wel wat rust geeft. Het zijn druppeltjes tegen krampjes, dus misschien dat jij er ook wat aan hebt Fransa... Colikind heten ze, maar ik weet niet of ze die in Frankrijk ook hebben natuurlijk...
    Deze nacht heeft onze meid zelfs vijf uur aan een stuk doorgeslapen!!! Alleluia!!!:D Heerlijk was dat om nog eens zo lang te slapen!!
    Wel was ze van vier uur tot half zes klaar wakker, die fase zijn we nog niet voorbij, maarja zolang ze geen pijn heeft en ontroostbaar moet wenen is het goed te doen op deze manier!!

Zo, namiddag naar oma (schoonmoeder) want die is vandaag jarig!

9. kipkip

kipkip Fanatiek lid

11 feb 2008
    2.578
    0
    36
    Hallo dames,

Tijdje niet geschreven maar wel meegelezen op telefoon. Druk op het werk, collega is met vakantie dus alle afspraken staan bij mij in de agenda. Ga toch ook steeds moeilijker lopen en meer waggelen dus zal er lekker charmant uitzien. Nou goed, nog 11 dagen werken. Verder weinig te melden, rustig weekend. Wel vandaag hele leuke schoentjes voor het kippetje gekocht. D'r oude schoentjes wilde ze constant uit en dat bleek ook wel, want haar voetjes waren eindelijk gegroeid, ik dacht dat ze altijd mt 20 bleef houden.

Jenna, fijn dat het nu wat beter gaat. Ze krijgt nu nog geen medicijnen, behalve dan die homeopatische?

Robertha, heb je nog wat leuks gekocht op de beurs? Leuk zeg binnenkort aan de slag met de kamer. Wij zijn vandaag ook weer wat verder gekomen, de radiatorombouw is gemaakt dus langzamerhand wordt het wat.

Denzel, wat rot dat je er zoveel last van had. Bij mij deed het gelukkig toen minder pijn. Maar je hebt het in ieder geval achter de rug en hopelijk kunnen jullie snel verder.

Twijfel, fijn dat alles goed was met de baby. Vervelend dat je zo misselijk bent, had je dat bij de andere kids ook?

Fransa, hoe is de wintersport gegaan? Was het gezellig en vol te houden?

10. Jenna09

Jenna09 Fanatiek lid

30 aug 2006
    1.017
    0
    0
    Zo stilletjes hier... Iedereen druk bezig?

Kipkip, inderdaad, voorlopig enkel de homeopatische middeltjes. Zolang het werkt, gaan we zo nog even verder. s Avonds heeft ze wel haar huil-2-uurtjes, maar voor de rest gaat het goed. Alleen dat gisteren haar huilbuitje van half elf tot half een s nachts geduurd heeft;), beetje later dan normaal, maarja...

Nieuwe schoenen met de spruitjes kopen, altijd leuk om te doen hé! Showt jou kippetje dan ook heel fier de winkel rond!! J vind de winkel dan één grote catwalk en showt er wat op los!:cool::D

11. Bibi26

Bibi26 Fanatiek lid

20 mrt 2010
    3.050
    0
    0
    @ Jenna; gefeliciteerd met oma! Fijn dat jullie kleine meisie wat beter slaapt nu, voor haarzelf, maar ook voor jullie. Hopelijk is ze snel helemaal van de krampjes verlost!

@ Robertha; ow leuk, jullie zijn al met het karatje bezig! Dat wordt hier dalijk het volgende project. Net nog uitgebreid onze twee opties voor een jongensnaam besproken en we hebben de knoop doorgehakt dus de namen hebben we. :D Kaartjes hebben we al wel een beetje voor rond gekeken en daar komen we ook wel uit, we hebben gelukkig echt dezelfde smaak.
    Hoe gaat het nu met je bekken? Ik ben niet naar de beurs gegaan omdat ik ook niet lang kan staan/lopen. Ik werd al moe als ik eraan dacht dus dan maar niet, misschien volgend jaar. ;)

12. TuttiFrutti

TuttiFrutti Bekend lid

13 jan 2008
    540
    0
    0
    begeleidster van mensen met een verstandelijke bep
    Pig-City
    NOD:
    09-03: Denzel (11e ronde, 1e kindje)

Anders:
    Guusje44: Ronde ?, 2e kindje

Zwanger:
    Robertha - 1e ronde, 2e kindje - 24-04-2011 - verrassing
    Kipkip - 5e ronde, 2e kindje - 25-04-2011 - Jongen
    Paard van Robertha - 3e ronde, 5e kindje - 05-05-2011 - verrassing
    TuttiFrutti - 3e ronde, 2e kindje - 10-06-2011 - Jongen
    Jolijn2008 - 5e ronde, 2e kindje - 03-07-2011
    KellyAernoudt - 4e ronde, 2e kindje - 09-07-2011
    Pinkeltje82 - 6e ronde, 1e kindje - 22-07-2011
    Bibi26 - 8e ronde, 1e kindje - 05-08-2011 - verrassing
    Twijfel - 3e ronde, 4e kindje - 04-09-2011 - verrassing

Bevallen:
    Fransa - 2e kindje - 19-01-2010 - Jongen
    Jenna09 - 2e kindje - 28-01-2011 - Meisje

Afspraken
    Twijfel combinatie onderzoek 01-03-2011
    TuttiFrutti afspraak vk 21-03-2011

Hallo allemaal,

Sorry dat ik een tijs niet ben geweest. Zal proberen even kort op iedereen te reageren.

Denzel: wat ontzettend balen dat je ongesteld bent geworden en dat het onderzoek zo pijnlijk was. Houden ze je deze ronde weer in de gaten. Is het nu nog op de gewone manier proberen of gaan ze binnenkort wel kijken of je ergens een beetje geholpen kan worden?
    Hoe is het met julliw pup? Al aan het puberen?

Robertha: hoe is het met je heupen allemaal nog vol te houden?

Bibi: Jullie gaan dus ook straks beginnen met de voorbereidingen, heerlijk hoor!!! Wij krijgen hopelijk vandaag een proefdruk binnen van een kaartje. Ergens gemaakt en als aktie kon ik een gratisproefdruk krijgen, altijd leuk :D
    Fijn dat jij en je vriend/man zo op 1 lijn liggen dan is het leuk uitzoeken.

Twijfel: Jammer dat je zo misselijk ben, heb je dat bij de andere jongens ook gehad? Wel fijn om af en toe wat van je te lezen ;)

Jenna: Reflux, wat vervelend. Fijn om te lezen dat het redelijk onder controle nu lijkt. Zal fijn zijn als het zo lukt en ze niet aan de medicijnen hoeft!!

Sorry weet niet alles meer, ben echt zo vergeetachtig :D
    Vanmorgen weer bij de VK geweest, alles was goed. Vorige week in overleg 50% gaan werken tot mijn verlof. Ben veel moe en heb nu ook weer flink last van mijn heupen, dus straks even een band halen bij prenatel, hopelijk helpt dat. Geeft een goed gevoel dat ik minder ga werken. Aan de ene kant voel ik me schuldig, maar gelukkig hebben we extra personeel en kost het mijn werk niks als ik nu vanwege zwangerschap in de zw ga. Dus maar lekker gaan genieten nu, want als het goed is is het mijn laatste zwangerschap ;)

13. robertha

robertha Bekend lid

14 okt 2008
    816
    0
    0
    even gauw

gaat idd niet zo goed hier:( veel last van mijn heupen. Vandaag de hele ochtend een zere (gevoelige) buik gehad en dan lag die kleine er ook nog tegenaan te schoppen. Ben eerder gestopt met werken omdat het gewoon echt niet ging. Zit te twijfelen om de vk te bellen, maar die zegt dan toch dat ik het rustiger aan moet doen, dus wacht maar even af tot volgende week...
    Morgen kom ik langer kletsen!

14. TuttiFrutti

TuttiFrutti Bekend lid

13 jan 2008
    540
    0
    0
    Pig-City
    Hoi Robertha,

Wat vervelend dat je zoveel pijn hebt. Goed dat je naar huis bent gegaan. Denk inderdaad ook dat de vk met dat advies komt, dus ik zou zeggen, probeer ook echt even je rust te pakken...
    Loop je al wel bij een fysio voor je heupen, ja toch?
    Hou je taai en misschien even iemand regelen die je kan helpen met dingetjes deze week?

Sterkte *knuffel*

15. denzel

denzel Actief lid

24 mei 2010
    118
    0
    0
    Almelo
    Bibi, Kraamvisite donderdag was heel erg leuk hoor. Ik kan heel blij zijn voor andere mensen. En bij dit stel was er ook iets aan de hand waardoor ze hulp nodig hadden van de gyn. Ik zie dit alleen als een opsteker voor mij.

Jenna, Reflux, dat is niet leuk zeg maar gelukkig gaat het al wat beter. Wel fijn dat je me niet van te voren al bang hebt gemaakt. Dan was ik er niet zo ontspannen heen gegaan denk ik. Alleen dat moeilijk lopen had ik niet. Na dat ze klaar was met de foto’s heeft de gyn haar hand op mijn buik gelegd, en flink gedrukt. Daardoor zakte de pijn gelijk, en ik heb ook geen nakrampen gehad, zoals mij beloofd was.

TF, ze houden me deze ronde nog een keer in de gaten omdat mijn progesteron niet hoog genoeg was. Dus nu heb ik om de dag een echo, en als mijn ei gesprongen is moet ik een week erna bloed prikken. Als die uitslag binnen is moeten we nog een keer terug komen voor een gesprek hoe we nu verder gaan. Dat zal dus volgende week of die week erop zijn. Wat vervelend dat je zo last hebt van je heupen. Rustig aan doen hè iig goed dat je minder bent gaan werken.

Robertha, Jammer dat je je zo slecht voelt. Goed dat je naar huis bent gegaan. Jij ook rustig aan doen!

16. kipkip

kipkip Fanatiek lid

11 feb 2008
    2.578
    0
    36
    Robertha; gaat het inmiddels weer iets beter?

AHHHH....nog 10 dagen werken. Het is zo druk nu mijn collega met vakantie is. Ik ben de hele tijd aan het aftellen! Sorry, kort berichtje van mij, ga nu even relaxen, ben net klaar, ga nu achter de computer vandaan.

17. TuttiFrutti

TuttiFrutti Bekend lid

13 jan 2008
    540
    0
    0
    Pig-City
    Robertha: Hoe is het met je?

Denzel: Spannend, wel fijn dat ze je zo in de gaten houden, maar kan ik hieruit opmaken dat ze nog niet precies weten waarom het zwanger worden niet lukt?

Kipkip: Jammer dat het op je werk nu zo druk is, kan je wel straks goed afsluiten? HIHI, ik snap wel dat je aan het aftellen bent, dat ben ik zelfs soms al een beetje aan het doen. Lijkt me heerlijk om nog even met die kleine samen vrij te zijn voordat de baby komt ;)

Gisteren een band bij de prenatal gehaald, hopelijk helpt dat voor mijn heupen. Vandaag het huishouden doen en proberen even wat rust te pakken. Vrijdag gaan we met mijn schoonouders een weekendje weg, heerlijk zie er echt naar uit. Hopelijk hebben we goed weer.

18. TuttiFrutti

TuttiFrutti Bekend lid

13 jan 2008
    540
    0
    0
    Pig-City
    Ik zat even terug te lezen in ons topic om ook eens te kijken of ik erachter kon komen hoe het met bepaalde mensen is die hier al een tijd niet meer gereageerd hebben.

Moet ik toch wel tot de conclusie komen dat ik 1 grote klaagzang aan het houden ben over mijn zwangerschap :$

Dus bij deze wil ik ook even melden, dat onze kleine man soms heerlijk kan schoppen en dat ik daar zo van kan genieten. We beginnen echt samen een ritueel te krijgen 's ochtends en 's avonds in bed en voor al als ik in bad lig en het water loopt langzaam op tot aan mijn buik wordt hij helemaal druk, zo grappig!!! Dus ik geniet wel echt hoor van mijn zwangerschap :)

Gisteren trouwens de gratis proefdruk van een site voor het geboortekaartje binnen gekregen, hij is echt heel leuk. Ik heb de naam die ik heel leuk vind (helaas is mijn vriend nog niet helemaal overtuigd) er ook opgezet, wat wordt het dan al heerlijk echt!!

Heb gisteren ook 2 voedingsbh's en 2 voedingstops gekocht, ja je moet je vluchttas ook op orde hebben met 24 weken :) Fijn die nesteldrang. Mijn zus is 2 maanden verder en die heeft nog niks geregeld en ik ben in gedachten al bezig met vluchttas, kaartje enzovoort :D

Even over voedingsbh's, ze worden nog eens leuk... Er zijn nu al veel leukere bh's te koop als 3 jaar geleden.

Zo einde echo berichtje, maar wel een gezelliger berichtje ;)

19. Jenna09

Jenna09 Fanatiek lid

30 aug 2006
    1.017
    0
    0
    TF! :D HAHAHAHA, lig hier te gieren achter de pc!!!!:D:D:D
    Geweldig seg!!!! Natuurlijk weten we wel hoor dat je ook geniet!! Het was mij trouwens nog niet opgevallen dat je klaagt hoor, als dat een troost mag zijn!:D:D:D *proest het nog steeds uit*
    Geweldig trouwens hé, als ze zo een ritme beginnen te ontwikkelen wat beweging betreft, weet je zo een half uur of zo op voorhand 'zodadelijk is ie daar!!' Lekker van genieten hoor meid!
    Wat leuk voor je dat je nu maar halftijds gaat werken. Zal je lekker kunnen gaan rusten en genieten. Profiteer er maar van en voel je maar niet schuldig, jij en je kindje zijn nu het belangrijkste!

Bibi, leuk de namen gekozen, dan wordt het al weer een beetje echte hé! Vind jij het ook zo moeilijk om een kaartje te kiezen, zoveel keuze hé.

Robertha, wat jammer voor je dat het nog steeds niet beter gaat! Kan je er toch nog een beetje van genieten of wordt dat nu moeilijk met die pijnlijke kwalen? *dikke knuffels meid*

Denzel, ga het is niet bepaald een lachertje hé, die foto. Hier kon ik moeilijk lopen doordat ik zo duizelig en licht in mijn hoofd was... De pijn ontstaat blijkbaar doordat de baarmoeder de contrastvloeistof uit je lichaam wil persen, dat is mij toch verteld...

Kipkip, aftelleeeeeennnnnn.......

Hier, midden in een groeispurtje!! Ons meisje houdt me al twee nachten lekker bezig met voedingen. Maar rond drie weken krijgen ze een groeispurtje of regeldagen en dan is dat wel normaal. Om de twee a drie uur wil ze een voeding. Dus het zal vandaag of morgen wel over zijn (hoop ik toch;)) Voor de rest alles ok, ze houdt het redelijk rustig eigenlijk, op gisteren avond na... Toen had ze weer heel hard last van een huiluurtje, ontroostbaar zijn die schaapjes dan en je weet niet wat er met ze scheelt. Maar ach, voor de rest hebben we echt geen klagen met haar hoor.
    Ben ook nog steeds niet begonnen met de medicatie tegen reflux, het omhoogzetten van de box en het bed, doen blijkbaar al wonderen. Medicatie starten kunnen we altijd nog.

Vandaag trouwens de stickers en kledingstickers aangekregen. Had die besteld via 'goedgemerkt'. Nu kan ik lekker gaan labelen. Voor de drinkbekers, melkflessen, brooddoosjes, knuffels enzovoorts. Handig als J in september mee naar school gaat, herkend hij ook lekker zijn eigen spullen iets beter.

20. denzel

denzel Actief lid

24 mei 2010
    118
    0
    0
    Almelo
    kipkip, heerlijk, bijna verlof voor jou. Ik kan me voorstellen dat je daar echt wel naar uitkijkt.

TF, klagen mag ook gerust, ik heb het ook wel heel veel over mijn belevenissen bij de gyn. Daar vertel ik meestal ook niet bij dat mijn man en ik soms helemaal in een deuk kunnen liggen om hoe het allemaal gaat. We zien het eigenlijk een beetje als een groot avontuur.

hier, Kom net weer bij de gyn vandaan. Mijn ei was gisteren gesprongen dus volgende week dinsdag moet ik bloedprikken om mijn progestoron nog een keer na te laten kijken. Ik mag van haar 8 maart testen, maar ik wacht eigenwijs tot de 9e om te testen, wederom waren ze weer positief over hoe het eruit zag allemaal. Het grappige vond ik nog dat mijn man zei dat hij het heel jammer had gevonden dat hij niet bij de gemeenschapstest was. En de gyn wilde dat nog wel een keer doen als ik dat ook wilde. Dus hebben we hem nog een keer gedaan. De gyn dacht dat alle zaadjes inmiddels wel dood waren. Maar we hebben er nog 4 heel vrolijk zien zwemmen, dus dat was wel leuk! Ik vond het echt super tof dat ze speciaal voor mijn man die test nog een keer wilde uitvoeren.

Deel Deze Pagina