Wie nog vanaf april - mei voor een spruitje2??

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door robertha, 8 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jenna09

Jenna09 Fanatiek lid

30 aug 2006
    1.017
    0
    0
    Denzel, niet zo heel lang meer wachten dus op het verlossende antwoord!!! Hopelijk twee dikke strepen dit keer, ik duim in ieder geval heeeel erg hard voor je meid, zodat je lekker in het roze kunt komen staan!!!!
    Inderdaad heel erg leuk dat ze de test nog een gedaan hebben! Kan je dan echt de zaadjes zien zwemmen:$? Wat moet dat speciaal zijn om te zien seg!!

Weten jullie trouwens dat we binnenkort met zijn allen jarig zijn????:D:D:D
    Op 15 maart bestaat ons topic precies 1 jaar!!! Leuk hé

Zo nu even verder met het poetsen (kuisen). Straks komen mijn collega's ons Ja bewonderen en dan wil ik het toch wel een beetje op orde hier! J is weer voor zijn wekelijkse dagje naar de onthaalmoeder, dus dan krijg ik echt iets gedaan hier! Heb voormiddag trouwens al alle ramen boven gewassen dus het schiet hier weer een op!

2. Jolijn2008

Jolijn2008 Actief lid

18 nov 2008
    114
    0
    0
    Zuid Holland
    Hoi meiden,

Ik lees zo nu en dan nog wel mee, maar heb niet echt de energie om te regeren.

Jenna en Fransa Gefeliciteerd met jullie wondertjes! Leuk hoor!

Jenna; wel vervelend dat Ja last heeft van reflux, maar super dat het nu toch beter met haar lijkt te gaan.

Denzel; de pijn bij een HSG (baarmoeder/eileider foto) komt doordat ze met hoge druk een stroperige vloeistof door de hele dunne eileiders spuiten. De ene vrouw heeft hier overigens veel meer last van dan de andere. Als er bijvoorbeeld een beetje een verkleving zit, dan is het veel pijnlijker dan wanneer dit niet het geval is. Hopelijk is je progesteron hoog genoeg volgende week en kan jij over 2 weken ook in het roze!!!

Ik moet eerlijk zeggen dat ik even niet meer weet wat iedereen heeft geschreven, sorry...
    Ik ben odnertussen 21,5 weken zwanger. De misselijkheid is zo goed als weg en ik ben m'n werk weer langzaam aan het opbouwen. Ben nog wel een week opgenomen geweest omdat ik was uitgedroogd. Maar gelukkig lijkt het erop dat ik vanaf nu kan genieten!
    De 20-weken echo was in ieder geval helemaal goed. We weten nog niet of het een jongen of een meisje gaat worden. Dat blijft nog een verrassing voor over zo'n 20 weken...
    Ik zal proberen om weer wat vaker te reageren....

3. Bibi26

Bibi26 Fanatiek lid

20 mrt 2010
    3.050
    0
    0
    @ Tutti; haha, meid, we klagen allemaal wel eens hoor. ;) Schroom je niet zou ik zeggen, het was mij nog niet opgevallen dat je liep te zeuren dus het viel best mee. :p
    Wat fijn dat je minder mag werken nu! Zou ik ook wel willen, haha. :D Nee, ik moet natuurlijk blij zijn dat het allemaal nog lukt bij mij, maar ik weet nu wanneer ik mijn laatste dag heb en daar kijk ik echt naar uit. Was het werk al langer beu dus ben blij dat het eind nu in zicht is. ;)
    Helpt de band voor je heupen trouwens? Is het een gewone buikband of heb je daar speciale banden voor? Heb ook behoorlijk last van mijn onderrug en billen namelijk dus misschien is zo'n band wel fijn met werken.

@ Robertha; *knuffel* Hoe is het nu met je? Is het wel verstandig om nog door te werken? Misschien dat je halve dagen kunt? Hopelijk gaat het weer wat beter, je moet toch echt rustig aan doen, hoe lastig dat ook is.

@ Jenna; ik geef je groot gelijk dat je nog niet met de medicijnen bent begonnen. Als het met andere maatregelen beter gaat is dat toch prima? Zo klein al aan de medicijnen lijkt me niks, alleen als het echt niet anders kan natuurlijk, maar anders zou ik er ook zo min mogelijk gebruik van maken.
    En ons topic al bijna 1 jaar, jippie! :D Wat goed dat jij daaraan denkt zeg. Wat is er een hoop gebeurd in een jaar tijd hè.

@ Denzel; fijn dat de kraamvisite leuk was. :) Wij mogen zaterdag middag weer. Collega van mijn vriend heeft een zoontje, die is nu een week of 6 dus ben heel benieuwd. Echt nog zo'n klein frutje. Ik heb toch zulke stoere kleertjes voor 'm gekocht, hopen dat z'n ouders het ook mooi vinden.
    Wat fijn dat de gyn de test nog eens wilde doen! Ik denk niet dat je dat overal meemaakt. En ik kan me best indenken dat het voor je vriend fijn is om te weten wat er allemaal gebeurt. Goed om te horen ook dat alles er weer mooi uit zag deze maand, mijn duimen draaien weer. ;)

4. Bibi26

Bibi26 Fanatiek lid

20 mrt 2010
    3.050
    0
    0
    Vergeet een paar mensen, sorry. :)

@ Kipkip; lekker aan het aftellen, wat fijn! Nog eventjes volhouden en dan is het Kipkip-time. :D

@ Jolijn; fijn dat het beter met je gaat. Je bent wel flink ziek geweest zo te lezen, balen hoor. :( nu maar hopen dat je het tweede deel van je zwangerschap lekker kunt genieten.

5. TuttiFrutti

TuttiFrutti Bekend lid

13 jan 2008
    540
    0
    0
    begeleidster van mensen met een verstandelijke bep
    Pig-City
    Bedankt dames, fijn om te weten dat ik bij jullie niet zo over ben gekomen :) ;)
    Bijzonder dat het topic bijna een jaar bestaat, wat is er veel gebeurd in een jaar :$

Jenna: Ik duim voor je mee, dat je vannacht weer iets meer uurtjes achter elkaar kan pakken. Wat ben je trouwens al flink bezig met van alles. Hoe was de kraamvisite?
    Leuk dat je de labels binnen hebt.

Denzel: Wat fijn om te horen dat jullie er samen ook lol om kunnen hebben. Lijkt me niet altijd makkelijk dat het niet wil lukken tot nu toe, goed om te horen dat jullie er zo instaan...
    Dat er nog 4 zwommen, klinkt positief?! Leuk dat ze die test nog een keer voor jullie heeft willen doen.

Jolijn: Wat leuk om wat van je te lezen. Fijn dat het beter met je gaat en dat de 20 weken echo goed was!! Het is flink pittig geweest bij je zo te lezen.

Bibi: HIHI zo denk ik ook over mijn werk, ben er ook echt even klaar mee. Wil lekker genieten van het moeder en zwanger zijn...
    Of de band helpt weet ik nog niet. Je mag hem alleen gebruiken bij inspanning. Als je rust neemt mag je hem niet dragen, omdat het je banden zwakker kan maken. Morgen moet ik werken, laat het je weten of ik verschil merk ;)
    Dit is de link van die band:http://www.prenatal.nl/shop/Positiemode-Positiekleding/Prenatal-Buikband-micro-1700-Anita-59001.htm?startValue=&rangeValue=&prevVisit=&navAction=jump&navCount=1&level=product&id=59001
    Wat ga jij straks doen met je werk als de kleine er is. Blijf je werken en zo ja hoeveel uur?

6. robertha

robertha Bekend lid

14 okt 2008
    816
    0
    0
    Zo, ik ga proberen op iedereen te reageren en een wat langer (minder egoïstisch) verhaal te schrijven:)

Kipkip, ik ben ook al echt aan het aftellen. Nog 2 weken werken toch? Ik nog 2 ochtenden en dan ben ik er ook helemaal klaar mee;). Wel grappig dat wij ons steeds hetzelfde voelen en zo, ben benieuwd wie er het eerst gaat bevallen;) Gaat het nog steeds goed met het peuterbedje?

Bibi, ik hoef idd nog maar 2x een ochtend te werken dus dat is nog te overzien. Ik moet alleen nog wel 2x een halve dag een cursus volgen van Uk en Puk. Leuk he, de namen? Ik kan ook niet wachten om de naam te gaan gebruiken. Ik vind onze meisjes naam wel ietsje leuker dan de jongensnaam. Hoe gaat het bij jou op het werk? Het rusten valt echt niet mee als je achter een peuter aan moet rennen;), maar soms gaat ze even naar een van de oma's dus dan heb ik lekker mn handen vrij om alle rust te nemen:D

TF, ik durf ook niet terug te lezen:) want ik reageer ook niet altijd even vrolijk. Ook ik geniet gelukkig nog wel van die kleine druktemaker in mn buik. Ik heb helaas geen ritme kunnen ontdekken, want die kleine is vrijwel de hele dag druk bezig:D. Soms zelfs zo erg dat mn buik helemaal beurs is. Ben ook benieuwd of de band helpt. Ik had voor de 9maandenbeurs een band van de fysio geleend en dat heeft even wel geholpen, maar later toch veel last gekregen. Hopelijk heb je er wel wat aan. Wij hebben ook de proef aangevraagd van het kaartje. Ben benieuwd wat iedereen ervan vind.

Jenna, wat fijn dat Ja zo goed groeit! Regeldagen noemen ze dat toch? Zo te lezen geniet je er wel volop van:). Ondanks alle ongemakken die de kleine beebjes met zich meebrengen, is het vaak lekker genieten. Zolang het omhoog leggen goed werkt, zou ik ook niet aan de medicijnen beginnen. Dat kan later altijd nog wel als het écht nodig blijkt. Wat goed dat je hebt bijgehouden hoelang we al aan het kletsen zijn! Er kan ontzettend veel gebeuren in een jaar tijd:D

Denzel, klinkt goed dat er nog zaadjes aan het zwemmen waren! Hoop echt voor je dat de waarden goed blijken en dat je nu lekker zwanger bent! Soms moet je wel een beetje humor houden, want anders word je gek. En een avontuur is het zeker!

Jolijn, gelukkig dat het nu weer goed gaat. Lijkt me echt niet leuk om zo ziek te zijn dat je in het ziekenhuis beland. Daarom prijs ik me, ondanks alle ongemakken, nog steeds gezegend. Zolang het maar goed gaat met het kindje, kunnen we veel hebben. Succes en probeer er toch van te genieten!

Bedankt voor alle lieve woorden en knuffels!:):D Het doet nog steeds zeer, maar hoef nog geen 9 weken meer (als het goed is). Van de week werd ik 's nachts een keer wakker van een (oefen)wee. Gelukkig zakte het weer weg en viel ik weer in slaap, maar 's ochtends wel veel slijm:) verloren. Hoop toch dat de kleine nog even blijft zitten. Heb zin in de echo volgende week, dat weten we hoe groot hij/zij nu ongeveer is;)
    Morgen komen mensen onze kinderwagen overnemen (als hij bevalt) en wij gaan zaterdag een duowagen ophalen. Heb daar nu toch voor besloten omdat de kinderen dicht op elkaar zitten, manlief veel werkt en ik anders geen kan op als ik alleen ben. Heb mn man wel over moeten halen, maar is nu gelukkig wel gelukt:). Hoe hebben jullie dat geregeld? Vooral Fransa, want onze kinderen zitten ongeveer even ver uit elkaar...

Zo een heeeeel lang verhaal geworden en ben vast mensen vergeten (sorry!) maar brei er nu toch een eind aan;)

Liefs

7. robertha

robertha Bekend lid

14 okt 2008
    816
    0
    0
    Gisteren een goede dag gehad, vandaag was 3x niks:(
    Werd vanacht om 3 uur wakker om te plassen en daarna niet meer kunnen slapen. Nu dus ernstig slaaptekort. Wil er toch niet te vroeg in gaan vanavond, want dan word ik weer 's nachts wakker....

Waar is iedereen vandaag?

8. guusje44

guusje44 Fanatiek lid

17 feb 2007
    1.383
    0
    0
    Hengelo
    Hey allemaal!

Ik wilde even laten weten dat ik er ook nog steeds ben. We zijn ondertussen doorgestuurd naar een ander ziekenhuis voor verdere behandeling.
    Ik zie dat er een aantal van jullie al bevallen is, gefeliciteerd!

9. kipkip

kipkip Fanatiek lid

11 feb 2008
    2.578
    0
    36
    Hé Guusje, goed weer eens van je te horen. Hoe gaat het verder?

Jolijn, ook leuk om weer van jou te horen. Een week in het ziekenhuis gelegen, dat is ook niet niks. Hopelijk blijft het vanaf nu beter gaan .

Robertha, hier ook chronisch slaapgebrek. Ik slaap zo licht en inderdaad als ik naar de wc ben geweest duurt het een eeuwigheid voor ik weer in slaap val. Maar nog 7 dagen werken en dan sssssssssslapen. Ja met het peuterbedje gaat het nog steeds goed. Wij hebben zo'n kiddyboard gekocht voor achter de wagen, ben benieuwd hoe dat zal gaan. Ik zie het namelijk al voor me dat ze constant ervan af stapt en wegloopt en ik achter haar aan kan rennen met baby en wagen...Oh en ik denk dat jij al eerste gaat bevallen, ik denk namelijk weer tot 41 weken door te lopen. Bij voorkeur niet hoor, laat mij ook maar met 38 weken ofzo. Als het maar niet 14 april komt want dan is het kippetje al jarig.

Jenna, wat ben jij al weer fanatiek aan de schoonmaak zeg. Nog een beetje geslapen vannacht?

10. Jenna09

Jenna09 Fanatiek lid

30 aug 2006
    1.017
    0
    0
    Jolijn, wat leuk nog eens van je te horen! Precies niet zo'n goed nieuws hé, dat ziekenhuisbezoekje van je. Gelukkig ben je nu weer beter! Dan maar volop genieten van de tweede helft van je zwangerschap! Hopelijk gaat het wat beter nu met de vermoeidheid ook, zodat we weer wat vaker iets van je horen!

Bibi, is het kraambezoekje leuk geweest! Heb je al wat kunnen oefenen met die kleine spruit??:D

TF, kraambezoek van mijn collega's was tof geweest!! Lekker knn bijkletsen!!

Robertha, ik probeer inderdaad heel hard te genieten! Ik besef nu meer dan ooit dat deze periode niet meer terug komt!! Dus neem alles lekker in me op

Oei mijn twee 'sjarelkes' worden net gelijk wakker... Zal kijken of ik straks even terug kan komen om verder te reageren!!!!

11. robertha

robertha Bekend lid

14 okt 2008
    816
    0
    0
    Hey Guusje! Leuk weer van je te horen! Hopelijk gaat het in het andere ziekenhuis goed en kun je ook snel genieten van een kleine in je buik.

Kipkip, als ik overdag teveel slaap of 's avonds te vroeg dan is de kans groot dat ik 's nachts wakker wordt. Daarom probeer ik toch gewoon mn ritme te houden. Blij dat het peuterbedje goed gaat! Het plankje gaat bij ons echt niet werken omdat ze nog net geen 1,5 jaar is als de baby geboren wordt. Vandaag de duowagen opgehaald en ik=gelukkig:)
    Ik tel ook gewoon naar de 24e van april toe, want een kindje in de couveuse lijkt me ook niet fijn. Dan maar een paar weekjes door waggelen;)

Jenna, gaat het goed zo, met 2 kindjes? Soms niet lastig als je alleen bent (dat je handen te kort komt)? Ja is gewoon al ongeveer een maand oud! het lijkt nog maar zo kort geleden!

Vandaag veel in de auto gezeten en daarna nog op verjaardag dus mn lijf protesteerd alweer... Krampen (of voorweeen) krijg ik bijna elke avond, gisteren zelfs zo pijnlijk dat de tranen over mn wangen liepen. Daarom, en omdat het kindje al zo laag ligt, ga ik misschien vragen of de vk woensdag kijkt of er al ontsluiting is. Ik ben nl bang voor een vroeggeboorte en zo zou ze me toch een beetje gerust kunnen stellen (als het goed is). Minder stress is nl weer beter voor het kindje, toch? Ben ook heel benieuwd hoe groot hij/zij nu ongeveer is.
    Jenna, jij had toch ook al eerder ontsluiting?
    Zat ik van de week nog te vertellen dat onze beeb geen ritme heeft, voel ik het nu duidelijk wel. Eerst is hij/zij rustig, daarna komt de hik en daarna wordt hij/zij druk. En gewoon ook al bijna op vaste tijden (ochtend, middag en avond). Leuk om te merken!
    Ik merk ook dat ik erge ups en downs heb. Nu gaat het even goed, hopelijk morgen ook weer.

Liefs

12. Jenna09

Jenna09 Fanatiek lid

30 aug 2006
    1.017
    0
    0
    Zo... dacht dat ik gisteren nog even kon komen reageren... niet dus! Ons Ja heeft weer veel gehuild gisteren avond en deze nacht weer veel wakker geweest. Niet altijd om te eten maar mevrouwtje is gewoontjes wakker;) en ligt dan lekker te kreunen in bed... Maar daardoor kunnen wij dan ook niet slapen natuurlijk. Ach maar we genieten toch nog altijd hoor:)!!
    Hier wel HELAAS:( met medicatie moeten beginnen... Echt jammer maar het ging echt niet meer zonder. Als ze wakker was, weende ze ook, zelfs plat liggend op de arm weende ze. Dan weet je toch zeker dat ze niet zomaar weent om bij je te zijn. Alleen recht over de schouder stopt ze met wenen. Nu maar wachten of de medicatie zijn werk gaat doen.

Robertha, zo een oefenwee is toch even angsaanjagend hé. Maar bij een tweede zw is het wel normaal dat ze wat vroeger komen opzetten hé. Ik zal meeduimen dat je ukje toch blijft zitten tot minstens 37w. Ben je je kinderwagen trouwens kwijtgeraakt? Wij hebben geen duowagen maar hebben een quinny zapp bijgekocht. Maar dat gaat enkel als mijn man en ik samen op stap gaan. Als ik alleen ga neem ik de kinderwagen met een board achteraan, dat is er eentje waar J ook op kan gaan zitten.
    Hoe het met twee kindjes alleen is, weet ik je morgen te zeggen. Mijn man heeft een maand verlof gehad en begint morgen terug met werken... ik ben dus zelf ook benieuwd hoe het gaat gaan!:cool:
    Ooh, ik lees nu net dat je vermoed misschien al ontsluiting te hebben... Laat het kleintje toch nog maar even zitten hé. Ik had inderdaad ook vroeg ontsluiting, op 34w. En Ja is ook blijven zitten tot bijna 38, dus hoop houden meid en vooral écht rustig aan doen! Dat moest ik toen ook en dat heeft toch echt geholpen. Mijn avondlijke krampen waren beduidend minder op dagen dat ik rustig aan deed en veel rustte!!!!!!
    Heb je trouwens al wat beter kunnen slapen de laatste dagen???

Guusje wat leuk nog eens van je te horen!! Alleen jammer dat je nog steeds geen goed nieuws kan brengen! Misschien dat het nieuwe zh een oplossing kan bieden!
    Heb je nog geen zin om terug wat meer te komen meeschrijven? Ik begrijp wel dat het moeilijk voor je kan zijn met al die zwangeren en zelfs al mama's hier... Maar we willen je zeker graag door deze moeilijke periode heen helpen hoor!!

Kipkip, inderdaad heel erg hard aan het poetsen hier!! Gisteren moest de badkamer eraan geloven. De laatste weken van de zwangerschap en de eerste weken na de geboorte heb ik niet meer veel kunnen doen. Enkel oppervlakkig... Daarom dat ik nu alles eens grondig gedaan wil hebben. Elke dag een beetje en dan lukt het wel!

13. kipkip

kipkip Fanatiek lid

11 feb 2008
    2.578
    0
    36
    Jenna, spannend morgen in je eentje met 2 kids. Althans ik zou dat wel even wennen vinden. Heb soms al mijn handen vol aan 1!

Hier een ziek kippetje, spugen en diarree, zielig! En morgen moeten wij naar een begrafenis en schoonmoeder is er een paar uur niet dus zit schoonvader met een ziek vogeltje. Nu maar hopen dat ze morgen weer iets is opgeknapt want hij heeft nog nooit een poepluier verschoond laat staan een ondergespuugd kind gebadderd en verschoond.

Net trouwens even een nieuwe foto in mijn album gezet.

14. Jenna09

Jenna09 Fanatiek lid

30 aug 2006
    1.017
    0
    0
    Hallo, even om te laten weten dat het hier prima gaat tot nu toe! Beginnersgeluk...;)??? Ik besef wel maar al te goed dat het zo niet elke dag zal gaan helaas. Maarja, t is mooi om er rustig en op t gemakje aan te wennen.
    Morgen zou J voor zijn dagje onthaalmoeder gaan, maar nu zijn zijn oogjes ontstoken vandaag, dus weet nog niet of dat wel door kan gaan... We zullen zien! Morgen trouwens ook naar t cb met Ja, ben een benieuwd hoe groot ze is en hoeveel ze zal wegen.

Kipkip, ook een ziek kippetje bij jou! Niet leuk hé, en al zeker niet als je weg moet... pffff
    Wat een mooi buikje heb je toch!! Zo netjes bescheiden en alles mooi naar voor! Heerlijk genieten hoor meid!

15. Bibi26

Bibi26 Fanatiek lid

20 mrt 2010
    3.050
    0
    0
    @ Tutti; en, hoe bevalt de band? Ik hoorde van een collega dat je voor je bekken eigenlijk een speciale band moet laten aanmeten? Ik wil in elk geval aan de vk vragen of ik naar fysio moet want ik krijg steeds meer last van mijn bekken en vooral met werken doet het echt pijn.
    Als de kleine er is stop ik helemaal met werken. :D Ik studeer nog en wil eerst mijn studie afronden. ;) Dus ik ben straks twee dagen per week van huis en verder lekker thuis aan het tutten met onze beeb. En natuurlijk aan het studeren dus druk genoeg. En jij, werk jij nu ook al twee dagen of ga je dat straks doen?

@ Jenna; ben niet op kraamvisite geweest, ik was ziek. :( Ben zaterdag ochtend heel beroerd geweest, last van mijn darmen. Dat zakte uiteindelijk, maar ik heb de hele dag bijna niks kunnen eten en ik heb haast alleen maar geslapen. Dus ik geloof dat ik het wat rustiger aan moet gaan doen. ;) Ik doe nu even een stapje terug met mijn studie, examen in Juli red ik gewoon niet op deze manier dus dan wordt het November, dat is niet anders.

@ Guusje; leuk om jou hier weer eens te zien! Hoe gaat het verder met je?

@ Robertha; meid, hoe is het nu met je? Het gaat niet zo lekker hè, snap wel dat je je zorgen maakt. :( Ik hoop toch echt voor je dat jullie beebje nog lekker een poos blijft zitten.
    Met werken gaat het bij mij eigenlijk ook niet zo lekker...Vorige week twee dagen achter elkaar en dat is echt heel pittig. Deze week werk ik woensdag en vrijdag, kijken of het verschil maakt als ik tussendoor een dag rust heb. Heb echt last van mijn bekken...

16. guusje44

guusje44 Fanatiek lid

17 feb 2007
    1.383
    0
    0
    Hengelo
    Hey meiden, met mij gaat het wel goed. Ik ben ondertussen alweer begonnen met spuiten en woensdag heb ik voor de eerste keer in het nieuwe ziekenhuis een fm.
    We gaan het iig 1 keer op dezelfde manier doen als in het oude ziekenhuis, omdat de nieuwe arts met eigen ogen wil zien hoe ik reageer op de hormonen. En als ik ook nu niet reageer, maken we denk ik de stap naar IVF.

17. TuttiFrutti

TuttiFrutti Bekend lid

13 jan 2008
    540
    0
    0
    begeleidster van mensen met een verstandelijke bep
    Pig-City
    Robertha: Het is ook wel fijn om soms even lekker te zeuren over van alles ;)
    Hoe is het met je heupen? Balen hoor die pijn. Heb je dan ook het gevoel alsof je al 42 weken zwanger bent...
    Ik heb ook over een duowagen nagedacht, maar onze kleine man gaat ineens heel veel zelf lopen en houdt het lang vol. Vandaar dat wij nog even niks doen/kopen. We laten de kinderwagen ook steeds vaker thuis, maar J. is ook wel ruim een jaar ouder.
    heb je wel weer een beetje bij kunnen slapen?
    Wat leuk dat je ook een ritme hebt kunnen ontdekken bij de kleine.
    Hoe is het verder met de krampen, heb je nog laten kijken op eventuele ontsluiting. Probeer je rust te pakken, hopelijk blijft de kleine nog even een paar weekjes zitten...

Guusje: Leuk om wat van je te lezen, jammer dat je helaas nog niet in het roze gedeelte kan aanmelden. Waarom ga je nu naar een ander ZH kunnen ze daar andere methodes toepassen? Hoe ben je van de eerste zwanger geworden met of zonder hulp en welke methode dan? wat houdt mmm precies is, alleen hormonen spuiten?

Kipkip: Balen dat je zop licht slaapt. Heb je die kiddyboard al achter je wagen gehad? Ben zo benieuwd of je niet heel de tijd met je schenen er tegen aan loopt?! Heerlijk hoor dat je verlof zo dichtbij komt.
    Hoe is het met kippetje? Is het gisteren een beetje goedgegaan bij je schoonvader?

Jenna: Lijkt me heerlijk om je collega's weer even gezien te hebben. Ik weet dat ik dat met J. ook heel fijn vond om weer even over mijn werk te praten en jij bent er nu helemaal een tijd uit natuurlijk!!!
    Jammer dat Ja. aan de medicijnen moet, maar ja je hebt het geprobeerd en dan toch maat liever medicijnen als zoveel last hoor.
    Fijn dat de eerste dag goed verlopen is, toch spannend met 2 koters. Hoe is het met J. zijn ogen?

Bibi: De band was mijn zus door de fysio geadviseerd. Ik merk dat mijn buik ook zeer gaat doen met veel lopen door het gewicht, dus de band helpt voor mij wel omdat niet alles op je banden en heupen terecht komt, maar dat de band je buik voor een groot gedeelte meedraagd... Ik heb er wel positief resultaat van. Ik denk dat het wel goed is als je even langs de fysio gaat en er even naar laat kijken. Die kunnen ook wat tips geven qua bewegen, tillen, lopen enzovoort.
    Wat heerlijk dat je kan gaan stoppen met werken als de kleine er is. Wel fijn dat je dan ook de tijd hebt voor je studie. Moet je nog lang studeren? Ik werk 20 uur per week, omdat ik onregelmatig werk is er niet echt een aantal dagen te zeggen. Ik zou graag na mijn verlof regelmatig willen gaan werken, dus ga in mijn verlof wel kijken naar ander werk. Ik draai ook slaapdiensten en dat is soms best zwaar als mijn vriend er alleen voor staat en J. is ziek ofzo, maar straks hebben we er 2 dus dan vind ik het wel fijn om 's nachts thuis te zijn.

Wij zijn een weekendjes weg geweest. Heerlijk was dat. We hadden bagger weer, maar met een indoorspeeltuin, zwembad en goed boek kan je prima vermaken ;) Heerlijk kunnen genieten van J. en van de kleine in mijn buik. Heerlijk de tijd gehad om met mijn buik te spelen en zelfs de kleine zien schoppen. Mijn vriend heeft het ook gezien dat de kleine schopte. Echt al een een klein bobbeltje te zien als hij schopt, zo leuk. Dus helemaal tot rust gekomen en genoten van mijn mannen :D

18. kipkip

kipkip Fanatiek lid

11 feb 2008
    2.578
    0
    36
    TF, fijn dat je een leuk weekend hebt gehad. Lekker de tijd voor elkaar! Kiddyboard zit er nog niet achter, wacht nog op een klemmetje die ik besteld heb, maar dat duurt inmiddels al een aantal weken.

Jenna, hoe is het gegaan alleen met de 2 kids? Doet de medicatie al wat?

Guusje, spannend weer, ik hoop dat dit ziekenhuis beter bevalt.

Bibi, inmiddels weer opgeknapt?

Robertha, hoe is het met jou?

Kippetje is nog steeds aan de diarree en wil uiteraard niks eten of drinken....pffff. Gister bij mijn schoonvader gelukkig wel alles droog gehouden. Wij hadden een hele lange dag, begrafenis duurde van 11-19 uur van een jongen van nog geen 30 dus erg emotioneel en was kapot toen we thuiskwamen. En na 5 uur slapen was het kippetje weer doorgelekt dus ben nu nog steeds moe. Zij slaapt nu eindelijk dus ga ook maar even een tukje doen. Eigenlijk moet ik opruimen en schoonmaken maar daar heb ik echt geen puf voor.

19. Bibi26

Bibi26 Fanatiek lid

20 mrt 2010
    3.050
    0
    0
    @ Kipkip; ja hoor, ik ben weer opgeknapt. :) Nu Kippetje nog. ;) Er zijn veel kindjes ziek, er heerst van alles. Ben benieuwd of mij morgen weer afmeldingen hebben op het kdv. Beterschap!

@ Tutti; slaapdiensten is echt niks voor mij. Ik zie soms best mooie vacatures, maar ik moet er niet aan denken om onregelmatig te werken. Morgen mag ik weer om 7:00 beginnen en dat vind ik eigenlijk al niet normaal, haha. :p Kan me best voorstellen dat je graag 's nachts thuis wil zijn. Wil je wel in de zorg blijven of wordt dat moeilijk als je regelmatige diensten wil?

@ Guusje; veel succes morgen! Hopelijk mag het dit keer wel lukken bij jullie. Heb je een fijne arts getroffen in het nieuwe ziekenhuis?

20. robertha

robertha Bekend lid

14 okt 2008
    816
    0
    0
    Bibi, fijn dat je weer opgeknapt bent! Gewoon aangeven op je werk als het niet gaat, want je kunt veel last krijgen/hebben van je bekken. Je bent al bijna 18 weken! Bij jou vind ik het snel gaan, terwijl ik zelf toch net zo snel ga;). Werk ze vandaag! Ik had ook baat bij een dag rust tussendoor, dus hopelijk werkt het bij jou ook.

Kipkip, heb je een beetje kunnen slapen vanacht? Het zit jullie kippetje ook niet mee:(. Gaat het vandaag al wat beter? Ik voel me vandaag weer redelijk goed, maar merk dat het met ups en grote downs gaat. En jou bekken?

TF, het voelt inderdaad alsof ik 40 wk zwanger ben en elk moment kan beginnen. Daarom is het ook zo spannend. Vanavond om 8 uur pas de echo dus dat weet ik meer.... De krampen heb ik nog wel bijna elke avond.
    Leuk weekend gehad dus? Lijkt me ook heerlijk om weer eens weg te gaan, maar wij gaan pas in sept een weekend met de vrienden (en alle kids) weg. Grappig om je buik nu in de gaten te houden he? Nog even en dan zie je gewoon hele verschuivingen in je buik. Mijn buik is soms helemaal scheef omdat hij/zij dan helemaal naar rechte gaat liggen en dat zit er links dus niks, heel grappig om te zien. Ze zeggen dat de bewegingen straks kleiner worden omdat er minder ruimte is, maar daar merk ik dus helemaal niks van:D

Guusje, succes vandaag! Hopelijk zijn er 1 of 2 eitjes aan het groeien. Heb je een goed gevoel bij dit ziekenhuis en deze arts?

Jenna, hoe gaat het met de kids? Was Ja goed gegroeid? En J nog steeds last van zijn oogjes?
    Het slapen gaat gelukkig een stuk beter, dan voel ik me overdag ook goed. Wat een verschil! Het was dus meegevallen om 2 kids alleen te verzorgen? Ik weet dat ik het nog rustiger moet doen, maar weet niet goed hoe. Onze meid vraagt vrij veel aandacht en ze gaat soms al naar een van de oma's. Vanavond maar eens kijken wat de vk zegt.
    Merk je al iets van de medicijnen bij Ja? Hopelijk heeft ze er snel baat bij. Gaat de bv ook nog steeds goed?

Vanvond dus naar de vk dus ik kan pas laat of morgen laten weten hoe het was. Ben heeeeeeeeeeel nieuwsgierig! Gisteren de babykamer leeggeruimt, er stond nl nog heeeeel veel in, wat er niet in hoorde. Nu kan manlief het kamertje in elkaar gaan zetten. Hij heeft het alleen erg druk dus ben benieuwd wanneer hij daaraan begint. Heb al wel alvast wat kleertjes gewassen, voor het geval dat;)...

Liefs

Ps. zo schrijf ik even niks of heel kort en zo worden het hele verhalen:):D

Deel Deze Pagina