Wie nog vanaf april - mei voor een spruitje2??

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door robertha, 8 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Twijfel

Twijfel Fanatiek lid

4 mei 2010
    2.003
    1
    0
    huisvrouw/moeder
    Noord Brabant
    kipkip: ik hou ook wel van spannende boeken en lees soms ook een boek van John Grisham. Verder lees ik veel van Alton Gansky, Frank Peretti en eindtijd boeken van Tim La Haye. Ik lees ook veel waar gebeurde verhalen en doe mn best om ook regelmatig een nuttig boek te lezen (bijv over opvoeding, huwelijk enzv) Onze oudste is ook helemaal verslingerd aan lezen, de middelste had (?) er tot een paar weken geleden een hekel aan, maar lijkt het virus nu te pakken te hebben en de jongste is trots op alles wat hij kan lezen; groep 3, zo lief

TuttiFrutti: ik kan me daar ook steeds weer over verwonderen. Geniet maar lekker van je roze wolk.

Jenna: Libelle's zijn ook leuk. Ik lees ook wel eens de Eva, leest ook lekker weg. Wat leuk hoe enthousiast jij iedere keer kan vertellen over J. Je geniet echt van hem.

Kan iemand mij aub verstand aanpraten? Mijn gem cycluslengte is 35 dagen. Maar mijn ongeduldige ik wil dat ik op dag 28 (=28 oktober) wanner we met het gezin in Slagharen zijn, ga testen. Mijn verstan zegt: "niet doen!!!! Dan wordt het weer een teleurstelling." Maar ik hou "gewoon" van bijzondere momenten om te testen en/of te vertellen. Ik weet nog dat ik in het begin dacht dat ik misschien tot 19 nov zou kunnen wachten (verjaardag van mijn man) maar dat gaat 'm dus echt niet worden! Ik heb geduld en verstand nodig meiden; geven jullie het ff aan mij door? :D

2. Jenna09

Jenna09 Fanatiek lid

30 aug 2006
    1.017
    0
    0
    Twijfel, :)dat komt vooral omdat we nu dag in dag uit samen zijn denk k. Sinds ik niet meer moet gaan werken hebben we echt een stevige band gekregen, en ik kan daar inderdaad alleen maar heeeel blij om zijn!

Wat een vervelende situatie meid...:( Tja wat is de juiste oplossing... Té lang wachten is niet leuk hé, dat is alleen maar een klein beetje sterven hé, als je dan je ongi niet krijgt en je moet dan nog 14dagen wachten... En te vroeg testen... tja... Je zou het er natuurlijk op kunnen wagen, maar dan zou er in je achterhoofd écht moeten zitten dat het waarschijnlijk negatief zal zijn! Dan is de teleurstelling niet zooo groot...
    Testen op een speciale gelegenheid heeft wel altijd iets maar je kan natuurlijk de dag dat je test zo speciaal maken als je zelf wil hé. Hier hadden we s avonds getest en die was posi (4juni dit jaar) Daarna hadden we met ons tweetjes gezellig een houtvuurtje aangemaakt buiten en uren samen buiten gezeten! Dat zijn dingen die je ook altijd bij blijven en de dag speciaal maken.
    Ik hoop dat je aan je beslissing uit kan meidje!!

3. Twijfel

Twijfel Fanatiek lid

4 mei 2010
    2.003
    1
    0
    huisvrouw/moeder
    Noord Brabant
    Jenna: dat is een ontzettend goede tip! Dank je wel. Het komt denk ik ook een beetje omdat dit echt de laatste zal worden (als het mag lukken). Daarom wil ik er echt heel bewust mee omgaan. Dank je wel nogmaals, ik ge er zeker iets mee doen.

4. Jenna09

Jenna09 Fanatiek lid

30 aug 2006
    1.017
    0
    0
    Graag gedaan hoor twijfel!
    Hier vond ik het toen heel gezellig. Mijn man met een duvel en ik met mijn spa'tje:D. En maar lekkere dingen knabbelen en gezellig samen zijn bij ons kampvuur! Heel romantisch. (En natuurlijk 100.000 keer herhalen hoe fantastisch het wel was dat het van de eerste keer gelukt was dit keer...;) zwijmel)

5. Jolijn2008

Jolijn2008 Actief lid

18 nov 2008
    114
    0
    0
    Zuid Holland
    Ben ik ook weer een keertje...

Ik zeg het nog maar even heel voorzichtig en zacht... Had net een posi (welliswaar een licht streepje van avondurine met veel gedronken) zangerschaptest kv 2v5!!!!! Zit helemaal te shaken...

6. Jenna09

Jenna09 Fanatiek lid

30 aug 2006
    1.017
    0
    0
    Hier iemand die niet kan slapen op het moment... Pff vervelend!!!

Maar wat een geweldig nieuws hier zo vroeg op de morgen.... Wanneer denk je een ochtendtest te doen Jolijn? Hopelijk krijg je dan een duidelijker resultaat! Maar toch een voorzichtige proficiat!

7. Twijfel

Twijfel Fanatiek lid

4 mei 2010
    2.003
    1
    0
    huisvrouw/moeder
    Noord Brabant
    Jolijn: :$ :) Dat klinkt heeeel veelbelovend! Heb je vanochtend weer getest of wacht je daar nog even mee?

Jenna: wat vervelend dat je niet kon slapen. Je hebt je rust nu net zo hard nodig. Misschien vanmiddag ff paar uurtjes "bijtanken"?

8. robertha

robertha Bekend lid

14 okt 2008
    816
    0
    0
    :$:$:DJolijn! Foto!! Wij willen wel even mee spieken.
    alvast voorzichtig gefeliciteerd!!!!

Hier:
    Al 1,5 week een ziek meisje:(. Het bleek dat ze oorontsteking had/heeft dus dat verklaard een hoop. Zelf zit ik er waarschijnlijk ook tegenaan maar ben voor mezelf nog niet naar de dokter geweest. De enige antibiotica die je mag hebben als je zwanger bent, daar ben ik de vorige keer héél ziek van geworden en daarna voor langere tijd buikklachten aan over gehouden. Die wil ik dus niet nemen.... Kijk het nog wel even aan met mn paracetamol.;)
    Manlief is jarig geweest en hij wilde echt niks hebben dus is het een spaarpot geworden:D:D. Dat vindt hij ook een heel leuk idee dus dat wordt sparen!!
    Hier ook iemand die heeeeeeel graag leest en daarom ook maar lid is geworden van de bieb:). Heb op het moment Kathy Reichs (van de serie Bones) boven liggen en ook een paar van Tess Geritssen (zij is zoooooooooo goed!) Jasmine Creswell-boeken zijn ook altijd spannend.

Zometeen komt een vriendin op visite (om luiertaarten die ik gemaakt heb voor 2 andere vriendinnen) mee in te pakken. Zij is nu 21 weken en ik dus bijna 14. Die andere 2 vriendinnen van ons zijn 1 dag overtijd en 1 week+1 dag overtijd:$. Wordt nu echt spannend!

Ga maar vast het theewater aanzetten....

Liefs

9. Twijfel

Twijfel Fanatiek lid

4 mei 2010
    2.003
    1
    0
    huisvrouw/moeder
    Noord Brabant
    Robertha: beterschap. En dat wordt een echte baby-boom in jullie vriendenkring. Leuk!

10. Jolijn2008

Jolijn2008 Actief lid

18 nov 2008
    114
    0
    0
    Zuid Holland
    #70 Jolijn2008, 22 okt 2010
    Laatst bewerkt: 22 okt 2010
    Ik ga zondagochtend een test doen met ochtendurine. Wil dan ook meteen een clear blue digitaal doen. M'n man wil graag alles zeker weten, en als er op een test duidelijk staat zwanger/niet zwanger, dan weet hij het ook zeker!

Hier een foto van mijn test. Hoop dat het duidelijk is. Lastig om een goede foto te maken!

11. Jenna09

Jenna09 Fanatiek lid

30 aug 2006
    1.017
    0
    0
    Jolijn! Dat is heel duidelijk seg! Volgens mij kan je er van uit gaan dat je zwanger bent hoor. Hopelijk zegt de cb zondag 'ZWANGERRRRRR!!!!' Ik duim in ieder geval heeel hard mee!

Robertha, wat jammer van jou en je meisje! Hopelijk gaat het snel beter! Goed rusten doet soms als wonderen, maar dat moet ook lukken hé.

Hier vandaag dus doodmoe... Hoop dat ik deze nacht wat beter slaap. Heb deze middag geprobeerd om even te gaan liggen, maar ik en door de dag slapen... gaat helaas niet zo goed samen. Morgen misschien beter. Ga nu nog even in de zetel kruipen en dan het bedje in. Mijn ventje is toch niet thuis, die is met mijn broer een 'pintje pakken'. Was al lang geleden voor hem, dus hoop dat hij zich amuseert!

12. Jolijn2008

Jolijn2008 Actief lid

18 nov 2008
    114
    0
    0
    Zuid Holland
    Ben niet gek hoor... HCG en LH lijken erg op elkaar qua hormoon, ga straks een zwangerschapstest halen maar kon me niet inhouden... Nu had ik met een minuut onderstaande uitslag... M'n 'eisprong' komt er dus aan... :D Weet het nu dus eigenlijk wel zeker, maar ga toch nog ff met een CB digitaal testen... hoezo testverslaafd!!!

13. Bibi26

Bibi26 Fanatiek lid

20 mrt 2010
    3.050
    0
    0
    Ja, Jolijn, gefeliciteerd!!!!!! Dit kan toch niet meer missen hè. ;) Wat een leuk nieuws zeg!

@ Robertha; hoe is het nu met je meisje? Veel kindjes hebben last van oorontsteking hè, zielig is dat. :( Hopelijk knapt ze gauw helemaal op!
    Hoe was het theeleuten met je vriendin? Vast heel gezellig, lekker kletsen over beebjes. :)

@ Jenna; bij jou gaat dus alles ook prima, fijn!

@ hier; geen nieuws. Heerlijk van mijn boek aan het genieten 's avonds voor het slapen gaan. :D Vanmiddag ga ik met wat collega's op kraamvisite bij onze bazin, die heeft een zoontje. :) En gisteren ben ik naar We will rock you geweest, mooie show zeg!
    Verder moet ik nog 6 daagjes wachten tot ik kan testen...Ik voel echt helemaal niks dus ga er maar vanuit dat het weer niet zo is deze maand *zucht* Maar goed, zit op dag 31 en nog geen bloed te zien dus beetje spannend is het toch wel weer. ;) Ik hou jullie op de hoogte!

14. Jolijn2008

Jolijn2008 Actief lid

18 nov 2008
    114
    0
    0
    Zuid Holland
    Heb vanmiddag nog een test gedaan. Binnen een minuut wat dit het resultaat!!!!!

15. Jolijn2008

Jolijn2008 Actief lid

18 nov 2008
    114
    0
    0
    Zuid Holland
    NOD:

05-09: Denzel (4e ronde, 1e kindje)

06-10: KellyAernoudt (3e ronde, 2e kindje)
    28-10: Bibi26 (7e ronde, 1e kindje)
    05-11: Twijfel (1e ronde, 4e kindje)
    06-11: Pinkeltje82 (6e ronde, 1e kindje)

Anders:
    Guusje44: Ronde ?, 2e kindje 26 oktober weer naar de gyn om hopenlijk weer te beginnen

Zwanger:
    Cherie (1e ronde, 3e kindje) uitgeteld 22-01-2011
    Mimi (1e ronde, 2e kindje) uitgeteld op 23-01-2011
    Fransa (2e ronde, 2e kindje) uitgeteld op 28-01-2011
    Jenna09 (1e ronde, 2e kindje) uitgeteld op 13-02-2011
    Cindy1981 (1e ronde, 3e kindje) uitgeteld op 25-03-2011
    Otje1975 (2e ronde, 2e kindje) uitgeteld op 18-04-2011
    Robertha (1e ronde, 2e kindje) uitgeteld op 24-04-2011
    Kipkip (5e ronde, 2e kindje), uitgerekend op 28-04-2011
    Paard van Robertha (3e ronde, 5e kindje) uitgeteld op 05-05-2011
    TuttiFrutti (3e ronde, 2e kindje) uitgerekend op 13-06-2011
    Jolijn2008 (5e ronde, 2e kindje) uitgerekend op 03-07-2010

Afspraken
    Robertha controle vk en echo: 22-10-2010
    TuttiFrutti eerste afspraak verloskundig & echo 01-11-2010

16. Jolijn2008

Jolijn2008 Actief lid

18 nov 2008
    114
    0
    0
    Zuid Holland
    @ bibi; ik had het deze maand ook totaal niet verwacht. Was er helemaal niet mee bezig. Totdat ik afgelopen week het steeds koud had en in mijn onderbewust zijn denk ik dat ik iets heb gevoeld. hopelijk voor jou ook snel een posi test!!!

17. TuttiFrutti

TuttiFrutti Bekend lid

13 jan 2008
    540
    0
    0
    begeleidster van mensen met een verstandelijke bep
    Pig-City
    Hallo allemaal,

Jolijn, GEFELICITEERD!! Wat een super leuk nieuws, helemaal omdat je het helemaal niet verwachtte.

Jenna, wat heerlijk dat jij je kindje zo goed voelt en zo kan genieten van je andere grote kindje ;) Heb je een beetje bij kunnen slapen?

Twijfel, hoe denk je nu over het testen? Ik vond het ook altijd heel moeilijk om te wachten, maar ik weet wel dat de dag dat je een positieve test in je handen hebt bijzonder is, ik weet ze nog net zo goed als de dag van de geboorte en bevallingsdatum :D

Robertha, hoe is het nu met je en met je dochter? Wat een hoop zwangere om je heen, zijn je vriendinnen die overtijd liepen ook zwanger? Ik ben nu ook met 4 naasten tegelijk zwanger en we schelen allen maar een paar weken, echt zo leuk!!

Bibi, ik duim stiekem voor je hoor ;) Ik hoop zo dat het voor jouw ook snel raak is...

Ik ben nog steeds verschrikkelijk misselijk, dta we het hartje hebben mogen zien kloppen houdt me op de been, maar kan er goed emotioneel van worden. Nu maar weer even lekker een tukkie doen samen met mijn zoon ;)

18. robertha

robertha Bekend lid

14 okt 2008
    816
    0
    0
    Das duidelijk Jolijn!! Gefeliciflapstaart!!!! Super!

Die vriendinnen zijn zwanger, al ruim 41 en 40 weken;) Was een beetje verwarrend zoals ik het op had geschreven. Maar er is dus nog steeds niks geboren:( ....

Met mn meisje gaat het nu iets beter gelukkig, maar mijn oren nog niet echt, misschien toch maar naar de dokter van de week.

Het kan nog steeds Bibi! Zou het helpen als we allemaal een wens doen voor jou?;) Succes met wachten!

Ik ga weer even verder lezen in mn boek van Tess Gerritsen. Super spannend en ben er pas net in begonnen, want heb er gister al een uitgelezen. Hoezo verslaafd???:)

19. TuttiFrutti

TuttiFrutti Bekend lid

13 jan 2008
    540
    0
    0
    begeleidster van mensen met een verstandelijke bep
    Pig-City
    HIHI, euh ja Robertha zo kan je ook overtijd lopen :)

20. Bibi26

Bibi26 Fanatiek lid

20 mrt 2010
    3.050
    0
    0
    NOD:

05-09: Denzel (4e ronde, 1e kindje)
    06-10: KellyAernoudt (3e ronde, 2e kindje)
    05-11: Twijfel (1e ronde, 4e kindje)
    06-11: Pinkeltje82 (6e ronde, 1e kindje)
    29-11: Bibi26 (8e ronde, 1e kindje)

Anders:
    Guusje44: Ronde ?, 2e kindje 26 oktober weer naar de gyn om hopenlijk weer te beginnen

Zwanger:
    Cherie (1e ronde, 3e kindje) uitgeteld 22-01-2011
    Mimi (1e ronde, 2e kindje) uitgeteld op 23-01-2011
    Fransa (2e ronde, 2e kindje) uitgeteld op 28-01-2011
    Jenna09 (1e ronde, 2e kindje) uitgeteld op 13-02-2011
    Cindy1981 (1e ronde, 3e kindje) uitgeteld op 25-03-2011
    Otje1975 (2e ronde, 2e kindje) uitgeteld op 18-04-2011
    Robertha (1e ronde, 2e kindje) uitgeteld op 24-04-2011
    Kipkip (5e ronde, 2e kindje), uitgerekend op 28-04-2011
    Paard van Robertha (3e ronde, 5e kindje) uitgeteld op 05-05-2011
    TuttiFrutti (3e ronde, 2e kindje) uitgerekend op 13-06-2011
    Jolijn2008 (5e ronde, 2e kindje) uitgerekend op 03-07-2010

Afspraken
    Robertha controle vk en echo: 22-10-2010
    TuttiFrutti eerste afspraak verloskundig & echo 01-11-2010

Ja meiden, weer opnieuw in het lijste want mijn ongi is weer doorgekomen. :( Word er zo langzamerhand toch wel moedeloos van...Maar ja, er zit niks anders op dan gewoon doorgaan hè en hopen dat ook wij ooit van ons eigen kindje mogen gaan genieten. :(

Deel Deze Pagina