Hey, Paar slechte dagen gehad, maar vandaag lijkt het wel weer te gaan. Ga straks even bij de optocht kijken bij mn ouders dus ik kom vanavond of morgen even uitgebreid reageren! Liefs
@ Robertha; lekker even naar buiten, groot gelijk. Het zonnetje schijnt volop dus lekker genieten. @ Jenna; nou, je hebt het inderdaad druk. Hoe is het vandaag? Zitten ze allebei weer lekker in hun vel? Wel heel fijn dat je pas in September weer aan het werk hoeft zeg! Kun je nog heerlijk de hele zomer van je kids genieten. @ Kipkip; nog 4 dagen!!!!!!!!!!!! Die zijn vast zo om meid, komt helemaal goed. @ Tutti; hier wordt het een Efteling-abo, da's ook leuk. Maar inderdaad, met de kleine gaan we echt wel naar de dierentuin en dan moet papa maar gewoon mee.
Hallo dames! Hier een rustige nacht gehad zonder avondlijke huilbuien!!! Heerlijk, dat was even genieten van rust en stilte! Ze is wel een wakker geworden om te eten om half twaalf, half drie en half zeven, maar netjes vier uur tussen, dus we smeken op onze blote knieen... NOG NOG NOG van dat!!! Gisteren middag heeft J trouwens ook weer normaal en goed geslapen. Maar oma (mijn schoonmoeder) heeft hem in bed gelegd, ik was niet thuis! Dus als hij vandaag weer zo slecht slaapt, ligt het echt aan de situatie hier denk ik! TF, het was zeker een luxe om mijn mannetje zolang bij me te hebben. Kan je lekker samen genieten van je spruitjes. Hier in B heb je tien dagen vaderschapsverlof (twee weken dus) en hij had aansluitend nog twee weken gewoon verlof genomen! Ah dan is jou zoontje een half jaar ouder dan die van mij. Hij zal misschien al meer besef hebben van de situatie. Ben ook eens benieuwd hoe een kind van een half jaar ouder zal reageren op de situatie! Wel leuk dat de oma's hem geregeld willen komen halen. Hier is dat net zo! Maar inderdaad te vaak is niet leuk, want dan mis je ze veel te hard. Morgen gaat J naar mijn schoonmoeder, er zijn dat twee nichtjes die ook daar zijn, dus heeft hij lekker speelkameraadjes. Goed geslapen in de namiddag dus!! Kan deugd doen hé meid. Kipkip, je dochtertje is dus aan de beterhand, goed nieuws! Dank je wel om mijn geklaag te willen aanhoren. Maar we zijn, zoals je zegt, zeker allemaal heel blij met de zw of het nieuwe kindje in ons leven. En lekker aftellen hoor van je werk en dan kan je heerlijk gaan rusten en een beetje op peil komen voor de bevalling! Robertha, ook bij jou een beter dus! Leuk om te horen. Was het leuk geweest bij de optocht? Bibi, inderdaad leuk om zo lang thuis te gaan zijn. Ik heb er ook echt bewust voor gekozen zodat ik heerlijk van de kindjes kan genieten! Zij zijn op dit moment het allerallerallerallerbelangrijkste in mijn leven. Ik verdien nu wel een pak minder dan normaal, maar als je keuzes moet maken... Mijn keuze is bij mijn kinderen gevallen. Ook omdat het waarschijnlijk ons laatste kind is wil ik er de volle 100% uithalen! Een moederkloek...? Ikke...???? Zo ga nu nog even iets doen voor J wakker wordt en dan hopen we op een rustige dag zoals gisteren!
Ik heb verlof!!!!!!!!!!!!!!!! De optocht gister was leuk en gezellig maar toch teveel van het goede. Mn bekken en rug deden heel erg zeer dus waren we voor het avondeten alweer thuis. Was wel lekker om even we te zijn. Jenna, fijn om te horen dat het zo goed gaat! Zal voor je duimen dat het vanavond weer zo gaat. Idd wel geluk dat je mannetje zoveel thuis kon zijn. Mijn man is eigen baas (hovenier) dus regeld zijn eigen tijd. Helaas is het voorjaar en de zomer razend druk dus zal hij nu niet zoveel thuis zijn als bij S. We zullen wel zien hoe het gaat.. Bibi, zeker genoten van het mooie weer. Ben je ook nog weg geweest? Efteling blijft leuk met de kids! Kan ook niet wachten om te gaan van de zomer Kipkip, hoeveel dagen nog werken? Hoe gaat het met kippetje? Nu lijkt de tijd best snel te gaan, heb jij dat gevoel ook? Hier gaat het vandaag niet zo, want mn bekken en rug doen zeer, maar voel me nog wel blij. Kun je het nog volgen? Sommige dagen meet zoveel pijn, voel ik me niet zo vrolijk, maar vandaag gaat het nog wel. En bij jou? TF hoe gaat het? En met je nek? Ben je nu ook minder moe? Wat leuk dat je 2-8 jarig bent, ikke 9-8. Dus Bibi kan kiezen Van de zomer gaan wij ook naar de dierentuin, ons meisje is echt gel op dieren. Kan nu, met ruim 15 maanden, al alle dieren nadoen. Zo leuk om te zien en te horen. J is gewoon ruim een jaar ouder dan ons meisje, dat lijkt me toch ook wel leuk, omdat hij straks wat bewuster zijn broertje of zusje meemaakt. Iemand nog carnaval gevierd? Wij nu druk met schuur, paarden (nog 2 weken tot de verhuizing!) en de babykamer dus kan zijn dat ik er wat minder ben. Liefs
Kipkip: Ja zeker, het gaat weer wat beter. Hoef niet meer elke middag te gaan slapen. Dus das ook wel eens prettig. Lig 's avonds dan wel vroeg, maar das niet erg. Heeft de rust bij jouw voortgezet? Fijn dta het met je kippetje weer wat beter gaat!! Bibi: Leuk efteling abbo!! Daar wonen wij net te ver voor weg. Lijkt me wel super leuk. Vorige keer zijn we een dag geweest, maar dan nemen we J. niet mee, omdat hij nog nergens in mag en het voor een dag best duur is, maar met een abbo lijkt het me super als je even in het sprookjesbod alleen kan gaan kijken dan zijn de kosten een stuk aantrekkelijker om even te gaan. Jenna: Dat klinkt beter hoe is het vannacht gegaan? Mijn J. is rond de bevalling bijna 3 dus er zit dan een jaar verschil in. Ben ook heel benieuwd hoe hij zal reageren. Hij zit nu in de "mij" fase alles is van hem. Gelukkig zal de baby nog niet aan zijn spullen zitten, maar hopelijk zakt die fase wel wat weg tegen de tijd dat de baby ook met zijn speelgoed gaat spelen Fijn dat J. gister even bij je schoonmoeder was even alle aandacht voor de kleine is ook niet verkeerd. Robertha: GEFELICITEERD, heerlijk lekker gaan genieten!!! Al hoewel je het nog redelijk druk heb zo te lezen met de schuur. Ja het gaat goed. Ben wat minder moe, dus dat scheelt. Kan ook echt opfleuren van het weer, heerlijk dat zonnetje. Gisteren ook veel buiten geweest met J. Ja er zit inderdaad een aardig verschil in onze kindjes. Ik ben ook benieuwd hoe hij het zal vinden. Het nadeel van bewuster meemaken is vaak ook dat ze jaloesie kennen en ook al wat meer gewend zijn aan alle aandacht. Ben heel benieuwd, ik hoop dat het allemaal goed komt en we gaan proberen om hem overal bij te betrekken en dingen samen te doen. Hoe reageerd jouw kleine op je dikker wordende buik? Heeft ze het een beetje door? Leuk he als ze die dierengeluiden gaan doen!! Welke dierentuin gaan jullie van de zomer? Wij doen niet aan carnaval. Jullie dus bij een optocht geweest. Leuk, misschien toch ook maar weer eens een keer doen. Vroeger ging ik altijd met mijn ouders, zo mooi wat ze allemaal maken!!
@ Robertha; jéééééééhh, verlof!!!! Gefeliciteerd meid, geniet er lekker van! Precies nu het mooie weer begint, goed getimed hoor. @ Jenna; ik kan me je keus helemaal voorstellen. Het is dat ik mijn studie zo ontzettend graag wil afmaken anders bleef ik misschien ook wel gewoon een tijdje helemaal thuis. Ik ben benieuwd hoe het mij gaat bevallen om twee dagen weg van de kleine te zijn. @ Tutti; de Efteling is wel belachelijk duur ja. Iedere keer denk ik 'ik moet niet meer komen, die prijzen zijn echt niet normaal!' Maar ja, het is verslavend vind ik. Wat trouwens wel super is, is dat we volgende week woensdag met twee klassen van mijn stage GRATIS naar Kruimeltje mogen. Daar werken ze dan ook weer aan mee, dat is wel echt gaaf.
Bibi: Ja die prijzen zijn echt bizar. We kunnen het betalen en gaan ook gewoon al hoewel ik vaak wel probeer met een actie van AH ofzo te gaan, maar als je een gezin hebt met 2 kinderen en je bent huismoeder dan wordt het toch echt een heel bijzondere aangelegenheid, want als je dan ook nog wat wil eten en drinken binnen wordt het een duur geintje. Dat vind ik weleens sneu dat het voor die doelgroep bijna onmogelijk wordt... Wat kost een abbo op de efteling? Zo GRATIS, das inderdaad wel weer erg leuk!! Mogen jullie dan ook het park in of gaan jullie alleen naar de musical? Wel leuk hoor. Ik vond J. naar de oppas brengen niet leuk. Nu hij ouder wordt vind ik het makkelijker worden. Hij kan nu ook zelf veel meer aangeven en je merkt ook dat hij het leuk vind om bij de opa en oma's en nu ook op het KDV te zijn dus dat scheelt ook al heel erg. Alles went moet je maar denken en om soms even kind vrij zijn is ook weleens lekker op zijn tijd, dan blijft alles een beetje in balans Maarre Jenna ik had dat ook heel erg de eerste 1-2 van J. echt een moederkloek, ik merk dat ik het nu makkelijker kan loslaten. Ik wilde ook na ons trouwen in september samen een weekendje naar Euro Disney gaan, omdat we niet echt op huwelijksreis gaan. Daar ben ik ook van terug gekomen die tweede is dan pas 3 maanden en kreeg het nu al benauwd bij het idee om hem een weekend weg te brengen. Heb nu een weekje Center Parcs met kids voorgesteld aan mijn vriend. Hij vond het wel een goede als we dan maar wel een keer zo'n luxe huisje namen, was toch een beetje onze huwelijksreis, hihi. Nou ik zeg geen nee. Dus nu even kijken of hij nog vrij kan krijgen en dan lekker in een VIP huisje met zijn viertjes Zo een heel verhaal geworden, sorry hoor
Jenna: gelukkig gaat het al wat beter met J. Kan goed zijn dat hij toch even moet wennen aan alles. Heerlijk dat je pas in september weer aan de slag hoeft. Kun je nog even lekker genieten. Alles bij elkaar ben je dan ong een jaar thuis geweest, toch? Dan zal het straks weer wel wennen worden voor jullie allemaal denk ik. Guusje: spannend!!! O, ik hoop op goed nieuws voor jullie! Robertha: goed om te horen dat alles weer goed was bij de vk. Heerlijk dat je af en toe ook lekker even kunt rusten. En geniet lekker van je verlof. TF: Gelukkig gaat het nu weer beter. Logisch dat je bij vermoeidheid aan de z-schap dacht, maar gelukkig heeft het "losmaken" geholpen. Nou, dat is allemaal wel heel erg heftig. Gelukkig zijn er van die 6 inmiddels al weer een paar voorbij en kun je volgende week terug in bed kruipen cq net zolang blijven liggen als je wilt. Maar hopelijk is dit de laatste onrustige nacht geweest van dit kuikentje. Bibi: zo, je bent alweer bijna op de helft! Ik kan me nog zo goed herinneren dat je zwanger probeerde te worden en nu ben je al gewoon bijna op de helft ; ongeloofelijk. De uitslag van de combinatietest was goed! Kans van 1 op 715, wat net zoveel/weinig is als de kans die iemand van 29 heeft! Vandaag voor het eerst weer wat meer energie. Ik hoefde niet zoveel te doen, dus probeer het even zonder medicijnen en tot nu toe gaat het goed
Twijfel, wat fijn dat je wat meer energie hebt en de uitslag goed is! Jenna, hier hebben de mannen volgens mij maar 1 dag officeel vrij en 1 dag om aangifte te doen? In ieder geval geen 2 weken...wel fijn hoor. TF, kippetje roept nu al de hele dag "mij", zal ze wel op de creche van de andere kindjes hebben geleerd, haha. Ik geniet ook echt van het zonnetje, het is ook echt zo dat alles er dan zonniger uitziet. Robertha, joepie je hebt verlof! Ik vind de tijd nu ook wel snel gaan. Vanochtend had ik wat buikkrampen en sloeg ook wel lichtelijk de paniek toe van het idee dat ik al bijna weer "mag" bevallen. Ik heb het idee dat deze zwangerschap een beetje langs me heen gaat en ik er nog niet echt aan toe ben. Maar als ik volgende week verlof heb, heb ik ook wat meer tijd om ermee bezig te zijn en me geestelijk voor te bereiden, zeg maar. Bibi, is Kruimeltje in het Efteling theater dan? Wij hadden vorig jaar vrijkaartje voor de Efteling maar vond het ook een beetje te ver rijden voor alleen het sprookjesbos. Als ze wat ouder zijn is het natuurlijk supergaaf. Nu voldoet de kinderboerderij en de glijbaan op de hoek gelukkig nog prima. Over moederkloeken; hier eerlijk gezegd niet zo last van . Ik was de vorige keer best blij dat ik na 11 weken weer aan het werk mocht en vind het ook geen probleem om haar naar opa en oma te brengen en naar het kdv. Oh ja...NOG 3 DAGEN DUS
Hoi Dames, Ik had even bewust afstand genomen van het forum, je weet maar nooit of het helpt. Helaas hielp het niet, en ben ik vandaag weer ongesteld geworden. Morgen de gyn maar even bellen voor de uitslag van mijn bloed. En het een gesprek hoe we nu verder gaan. Ik zal deze week nog even de afgelopen 2 weken door lezen, en daar even op reageren. Ik heb net wel gezien dat Guusje eindelijk een ei heeft. Nou toi toi toi deze maand meid!!! Ik hoop dat die gelijk raak is!! NOD: 05-04: Denzel (12e ronde, 1e kindje) Anders: Guusje44: Ronde ?, 2e kindje Zwanger: Robertha - 1e ronde, 2e kindje - 24-04-2011 - verrassing Kipkip - 5e ronde, 2e kindje - 25-04-2011 - Jongen Paard van Robertha - 3e ronde, 5e kindje - 05-05-2011 - verrassing TuttiFrutti - 3e ronde, 2e kindje - 10-06-2011 - Jongen Jolijn2008 - 5e ronde, 2e kindje - 03-07-2011 KellyAernoudt - 4e ronde, 2e kindje - 09-07-2011 Pinkeltje82 - 6e ronde, 1e kindje - 22-07-2011 Bibi26 - 8e ronde, 1e kindje - 05-08-2011 - verrassing Twijfel - 3e ronde, 4e kindje - 04-09-2011 - verrassing Bevallen: Fransa - 2e kindje - 19-01-2010 - Jongen Jenna09 - 2e kindje - 28-01-2011 - Meisje Afspraken Twijfel combinatie onderzoek 01-03-2011 TuttiFrutti afspraak vk 21-03-2011
Denzel, balen zeg! Ik snap best dat je wat meer afstand wilde nemen, wat jammer dat het niet geholpen heeft. Ben toch benieuwd naar de uitslagen van je bloed en je gesprek met de gyn. Hou je ons op de hoogte? Succes! *KNUFFEL* Kipkip, bijna verlof - bijna verlof - bijna verlof - bijna verlof Vind het zo grappig om te lezen wat jij schrijft, omdat ik me dus net zo voel. Ergens hoop ik dat de bevalling maar snel mag komen, maar een groot deel is ook een beetje in paniek omdat het zo dichtbij komt. Er zit niks anders op dan afwachten, afwachten en afwachten. Ik was gister ook aan de poets gegaan, maar mn lijf riep me helaas goed terug aan het einde van de dag. Vandaag lijkt het wel weer te gaan. Twijfel, wat fijn dat de uitslag goed was! Das toch wel weer spannend om af te wachten. Hoe staat het vandaag met je energie? Was het gister goed gegaan zonder medicijnen? TF, ben zoooooo jaloers! Lijkt me heerlijk om zo'n weekend in het vooruitzicht te hebben, zeker als de kleine er dadelijk is. Wij gaan in sept ook een weekend weg, maar dan met de vriendengroep (14 volw en 11 kids!) De oudste kids zijn dan 5 en de jongste is onze baby. Niet echt rust dus. Fijn dat je nu minder moe bent, hopelijk is dat nu nog zo. Wij gaan van de zomer denk ik naar Rhenen. Wat betreft de jaloezie, dat heeft S nu ook al. Maandag had ik op het werk een andere baby vast, begint S aan de baby te trekken en mama te roepen! Ben dus heeeel benieuwd hoe het zal gaan. Ik krijg regelmatig een kusje en aaitjes over mijn buik. Het nadeel is, dat ze overal mijn shirt omhoog wil trekken om te aaien, waar we ook zijn. J is dadelijk al zo groot dat hij een beetje kan helpen en das ook wel fijn, hij begrijpt al meer. Bibi, de efteling vind ik ook leuk, maar baal een beetje van de prijzen, zeker omdat onze S nog niet zo oud is. Maar gratis naar Kruimeltje zou ik ook zeker niet afslaan! Het mooie weer is idd goed getimed Hopelijk krijgen we straks een paar hele mooie maanden. Ik denk dat het wel fijn zal zijn om zorgeloos te kunnen bevallen, maar dat je het ook wel prettig zult vinden om weer iets anders te kunnen gaan doen, zoals werk of studie. Snap je het nog? Jij bent de enige die daar over kan beslissen, want dat gevoel is bij iedereen anders. Ik vond het fijn om weer te werken, maar ik mocht S dan ook gewoon meenemen naar het werk. Vandaag lijkt het dus wel weer ok te gaan, maar blijf een gevoelige rug en rechterlies houden. Zometeen naar mn vriendin die ongeveer net zo ver is als Bibi, zij is dus op mijn verjaardag (9-8) uitgeteld. Dus dat wordt de hele ochtend babypraat. Liefs
NOD: 05-04: Denzel (12e ronde, 1e kindje) Anders: Guusje44: Ronde ?, 2e kindje Zwanger: Robertha - 1e ronde, 2e kindje - 24-04-2011 - verrassing Kipkip - 5e ronde, 2e kindje - 25-04-2011 - Jongen Paard van Robertha - 3e ronde, 5e kindje - 05-05-2011 - verrassing TuttiFrutti - 3e ronde, 2e kindje - 10-06-2011 - Jongen Jolijn2008 - 5e ronde, 2e kindje - 03-07-2011 KellyAernoudt - 4e ronde, 2e kindje - 09-07-2011 Pinkeltje82 - 6e ronde, 1e kindje - 22-07-2011 Bibi26 - 8e ronde, 1e kindje - 05-08-2011 - verrassing Twijfel - 3e ronde, 4e kindje - 04-09-2011 - verrassing Bevallen: Fransa - 2e kindje - 19-01-2010 - Jongen Jenna09 - 2e kindje - 28-01-2011 - Meisje Afspraken Robertha afspraak vk 14-03-2011 15.15u TuttiFrutti afspraak vk 21-03-2011
@ Hier; meiden, ik moet eerst even wat van me af schrijven... Ik heb jullie verteld van mijn klasgenootje die ook zwanger was...Ze was 3 weekjes verder dan ik en had afgelopen zaterdag de 20 weken echo. Alles was perfect in orde en ze kregen het nieuws dat ze een zoontje zouden krijgen. Zondag was ze aan het werk en had ze opeens helderrood bloedverlies. Dus naar de vk, echo gemaakt en alles zag er nog steeds prima uit. Paar daagjes rust en alles moest weer goed zijn. 's Middags kreeg ze erge buikpijn en is ze met de ambulance opgehaald. Ze had al 1,5 cm ontsluiting en uiteindelijk is hun zoontje geboren... Hij heeft heel even geleefd, maar vandaag moeten ze dan toch definitief afscheid van hun kleine mannetje gaan nemen. Bah bah bah, wat kan het soms toch allemaal oneerlijk zijn in het leven. Ben er echt helemaal van ontdaan, sorry voor deze zware kost op de vroeg ochtend, maar ik zit er echt mee... @ Denzel; jou wil ik eerst even een dikke knuffel geven! *knuf* Echt ontzettend balen dat je weer ongi bent geworden. Ik snap het heel goed als je even afstand van het forum neemt, heb ik ook een tijdje gedaan. Sterkte meid! @ Kipkip; ja, Kruimeltje draait in het Efteling theater. Wij hebben een musicalproject op school dus de vraag was eigenlijk of we achter de schermen mochten kijken met de kinderen, maar toen kregen we dus de reactie dat we ook wel naar de voorstelling mochten. En jij nog 3 daagjes!! Het schiet nu echt op meid! En over weer aan het werk gaan, prima toch als jij je daar goed bij voelt? Lijkt me alleen maar fijn als je je kinderen zonder al teveel moeite een beetje los kunt laten. Vrees dat dat bij mij niet zo zal zijn. @ Robertha; veel plezier met de babypraat! Wanneer heeft je vrienden de 20wkn echo? @ Twijfel; nou hè, wat gaat de tijd toch snel! Maar ook bij jou schiet het alweer aardig op. Wat goed trouwens dat jullie een mooie uitslag hadden! Toch weer een zorg minder. @ Tutti; Efteling heeft verschillende abbo's volgens mij, maar als je het hele jaar de hele week wilt kunnen gaan ben je geloof ik 150 euro kwijt. Daarom denk ik ieder jaar ik haal er een en doe ik het toch niet. Zolang de kleine gratis kan is het wel te doen, maar wat we daarna doen weet ik niet hoor, ik vind het eigenlijk te erg voor woorden, zo duur. Wat leuk, een weekje Center parcs! Wij gaan in Mei een weekje en hebben ook een VIP cottage. iedere dag de krant en verse broodjes...heerlijk!
NOD: 05-04: Denzel (12e ronde, 1e kindje) Anders: Guusje44: Ronde ?, 2e kindje Zwanger: Robertha - 1e ronde, 2e kindje - 24-04-2011 - verrassing Kipkip - 5e ronde, 2e kindje - 25-04-2011 - Jongen Paard van Robertha - 3e ronde, 5e kindje - 05-05-2011 - verrassing TuttiFrutti - 3e ronde, 2e kindje - 10-06-2011 - Jongen Jolijn2008 - 5e ronde, 2e kindje - 03-07-2011 KellyAernoudt - 4e ronde, 2e kindje - 09-07-2011 Pinkeltje82 - 6e ronde, 1e kindje - 22-07-2011 Bibi26 - 8e ronde, 1e kindje - 05-08-2011 - verrassing Twijfel - 3e ronde, 4e kindje - 04-09-2011 - verrassing Bevallen: Fransa - 2e kindje - 19-01-2010 - Jongen Jenna09 - 2e kindje - 28-01-2011 - Meisje Afspraken Robertha afspraak vk 14-03-2011 15.15u TuttiFrutti afspraak vk 21-03-2011 Bibi afspraak vk 14-03-2011 17:10 20wkn echo 18-03-2011 15:30
Twijfel: Wat fijn dat de uitslag van de combinatietest goed was!! Hopelijk heb je de pittigste tijd achter de rug en kan je langzaam gaan genieten. Kipkip: Ja dat kan best, ik merk dat J. ook een hoop oppikt op het KDV en hoor soms dingen die hij niet van ons heeft. Dat "mij" zal daar ook best vandaan kunnen komen. HIHI, inderdaad de wereld is een stuk leuker met een zonnetje. Helaas heeft het net hier geregend, maar ach das weer goed voor de bloemetjes Denzel: Balen van je ongi, kan me voorstellen dat je even wat afstand hebt genomen. Weet je al iets meer van je bloedonderzoek? Robertha: Dat klinkt niet echt als een rustig weekendje, maar lijkt me wel heel leuk met al die koters!! Jaloezie zit er dus ook al in. Wat je zegt ik kan J. misschien weer iets meer uitleggen. Ben nu ook al aan het oefenen met zelf schoenen en jas enzo aantrekken, in de hoop dat hij het straks zelf kan en ik hem bij dat soort dingen niet meer hoef te helpen. Ik vind het wel steeds makkelijker worden naar mate hij ouder wordt. Balen dat je nog pijn hebt. Wel leuk dat je even babypraat gaat houden bij je vriendin!! Jeetje Bibi wat een heftig verhaal. Kan me voorstellen dat je daar ontdaan van bent. Ik zit het met een rbok in mijn keel te lezen. Wat een bizar verhaal zeg. Denk je opgelucht af te kunnen gaan tellen en dan zoiets. Weten ze wat de reden van de vroeggeboorte was? Heel heftig, dikke knuffel voor je vanaf hier!!! In Mei, das al vrij snel. Lekker hoor, inderdaad heerlijk die broodjes aan de deur en een krantje!!
Jeetje, Bibi, wat heftig! Het is zeker zware kost, maar belangrijk dat je er over blijft praten. Zo zie je maar weer dat het gewoon het belangrijkste is dat de baby gezond is en dat men heel dankbaar mag zijn voor gezonde kindjes. Hebben ze een reden voor de vroeggeboorte kunnen vinden? Mijn vriendin heeft over 1,5 week de 20wk echo, maar afgelopen maandag al een extra echo gehad. Daar hebben ze al veel kunnen controleren dus heeft ze al meer vertrouwen dat het allemaal goed zit, bovendien weet ze al wat het is. Maar als ik dan jouw verhaal hoor, hoop ik dat het goed blijft gaan. Eigenlijk moet je daar gewoon vanuit gaan (jij ook!). TF het lijkt mij ook fijn als ze wat zelfstandiger worden, maar nu vind ik het ook leuk dat ze nog "klein" is. Het gaat zo snel! Ze zeggen het wel vaker, maar soms krijg je dat besef even extra. Heb je al een "vakantie" geboekt? Hier vandaag (eigenlijk wel vaker) pijn op 1 plaats in mijn buik. Het lijkt van binnen op 1 plaats echt beurs te zijn, of een ontsteking (zo'n gevoel). Hou het even in de gaten, want hoop niet dat er al een scheurtje zit of zo. Blijf daar een beetje bang voor omdat ik dit bij S dus ook had, alleen toen bij 41 wk. Maandag gelukkig weer naar de vk...
Goedemiddag! Hier een fijne nacht gehad. Ons meisje heeft gisterenavond wel veel gehuild maar om 11.00u sliep ze. Om 01.00u een voeding en eentje om 05.30u. Nad de voedingen viel ze onmiddellijk terug in slaap. Dus geen nachtelijke wakker-lig-kuren deze nacht!! Ik teken voor meer van dat!!!! Onze J ligt nu ook in bed en hoop dat hij vandaag lekker eens doorslaapt tot een uur of vier zonder huilend wakker te worden. Maandag wilde hij zelfs helemaal NIET gaan slapen en heb hem dan maar eens laten wenen, uiteindelijk sliep hij dan toch. Gisteren bij de oma sliep hij zonder enig protest, dus hij is gewoon mij aan het uittesten. Hoop dat mijn harde optreden van maandag geholpen heeft... Niet leuk, maar het was even nodig... Robertha, JAAAAAAAAAAAA!!!!!!! JOEPIE!!!!!!!!! Wat leuk dat je verlof begonnen is! Kan je een beetje rusten nu, of is het toch nog druk bij je thuis met al de werken en je meisje?? Als hovenier zal je man zeker een drukke periode tegemoet gaan... Hopelijk kan hij toch van het nieuwe kindje gaan mee genieten! Was het bezoekje aan je vriendin leuk geweest? TF, ah hij gaat al drie zijn! Ja dan is de mij-fase helemaal op zijn hoogtepunt hé. Maar je kan hem dan ook wel veel betrekken in de verzorging hé. Dat doe ik hier ook. J vindt het heel leuk om de kleertjes in de wasmand te gooien, het pampertje in de vuilbak, zusje mee in te smeren na het badje... Dan voelen ze zich ook niet zo buitengesloten hé. Gaat het ondertussen al wat beter met je? Ik merk hier ook wel dat J graag eens naar de onthaalmoeder, oma's en opa gaat. (Soms wil hij dan zelfs niet meer terug naar huis) Ah, dat loslaten komt dan misschien toch met de jaren... Ja een kindje van drie maanden een weekend wegbrengen lijkt me ook moeilijk. (Ik kan het nu nog niet met ene van 2j) Centerparcs in luxe huisje lijkt me ook wel heel leuk!! Bibi, twee dagen weg gaat wel meevallen hoor. Soms is het ook gewoon eens leuk om even met iets anders bezig te zijn. Als ze hier alletwee tegelijk slapen kan ik ook zo echt genieten van een beetje me-time. Hoe snel na de bevalling ga je terug beginnen? En bibi, inderdaad al op de helft, zag het bij twijfel staan... Echt niet te geloven hoe snel het gaat!!! Twijfel, ik ben nu al thuis van juli vorig jaar dus tegen september zal het 14 maanden zijn... Denk dat het heel hard wennen zal zijn!! Ben het nu zo gewoon om alles op het gemak klaar te krijgen zonder te moeten haasten. Eten koken enzo is nu geen echte opgave, maar na een dag hard werken en dan twee snuitertjes bij je is het soms echt moeilijk om elke dag goed te koken... (Of ben ik de enige die dag probleem heeft...?) Wat goed van de goede uitslag van de combitest!! Kipkip, één dagje maar... Pfff, niet leuk, als je dan in het zh bevalt ben je daar toch ook alleen, of blijven jullie niet zolang in het zh? Hoe gaat dat trouwens precies bij jullie? Nog maar even en jij hebt ook verlof!!! Nog eventjes doorbijten dus! Denzel, wat een zonde dat het nog steeds niet gelukt is... Bibi, wat lees ik nu seg.. Pwoef, dat is inderdaad zware kost, maar natuurlijk mag je dat even van je afschrijven. En wat sneu dat ze ongeveer zo ver als jou was, dat maakt het voor jou nog extra beangstigend hé. Maar toch maar positief blijven over jou beebje hoor, niet te bang worden. Robertha, waar had je bij S een scheurtje op 41w? Je bedoelt toch niet in het vlies, zodat je water gebroken kan zijn??? Dat zou nog wat vroeg zijn hé! Hopelijk gaat het wat beter als je vandaag wat rust genomen hebt! Zo nu ga ik proberen nog wat rust mee te pikken, ze slapen hier alletwee, alhoewel ik nu ook weer zie dat er dringend gestofzuigd zou moeten worden hmmm.... We zien wel wat we doen...
Oei nu zie ik dat het wel een heeeeeeel erg lang bericht geworden is... Tja had nog veel bij te kletsen...
Was toch nog even blijven hangen, en heb een foto van onze twee spookjes in mijn album gezet!! Zo ben er nu echt vandoor!
Jenna, wat een mooie foto's! Hier waren we de vorige keer na 3 uurtjes weer thuis uit het ziekenhuis. Weet eigenlijk niet hoe het geregeld is als je moet blijven, ik denk dat het dan wel onder zorgverlof valt. Maar aan de andere kant, wij hebben allebei werk wat niet onder een CAO valt dus kunnen daar ook geen aanspraak op maken. Gewoon maar vrije dagen opnemen dus of hopen op wat coulance van de werkegever. Op tijd het eten op tafel hebben staan is bij ons ook een enorme uitdaging op de kdv dagen. Nu koken we af en toe de avond ervoor al zodat we het alleen maar hoeven op te warmen. Kippetje eet natuurlijk al niet zo best en vooral niet als ze pas om 7 uur eten zou krijgen na een kdv dag. Bibi, wat een verhaal zeg. Ik kan me voorstellen dat je er helemaal ontdaan van bent. Helaas gebeuren zulke dingen ook, gelukkig wel heel sporadisch. Ben benieuwd wat de reden voor de vroeggeboorte is geweest. Sterkte ermee!