Wie nog vanaf april - mei voor een spruitje2??

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door robertha, 8 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jenna09

Jenna09 Fanatiek lid

30 aug 2006
    1.017
    0
    0
    TF en twijfel, :) oeps heb jullie door elkaar gegooid in mijn vorige berichtje precies...:)
    Het spiraal dat ik ga krijgen is ook een hormoonspiraal Mirena heet die van mij.
    Kom strakjes wel uitgebreider reageren, maar wou mij even excuseren... sorry!!!!!!!!!!!!

2. TuttiFrutti

TuttiFrutti Bekend lid

13 jan 2008
    540
    0
    0
    begeleidster van mensen met een verstandelijke bep
    Pig-City
    Kipkip: Klinkt niet als een succes die minerva. Ga er tegen die tijd eens wat meer in verdiepen. Mijn vriend stelde ook voor om naar het ZH te gaan, maar vind het zelf nog erg definitief. Mijn gevoel gaat uit naar 2 kinderen, maar wil nog niet alle optie's over boord gooien.
    Ja we gaan op huwelijksreis naar Center Parcs ;) VIP-huisje geboekt dus wel even wat luxer gedaan, met 2 kinderen is dat het leukst denk ik. Wilde eerste weekendje samen, maar kan die kleine nog niet alleen laten, hij is nog zo klein dan.
    Wat een mooie buik heb je zeg, keurig naar voren!! 36 weken, klinkt echt al heel ver. Ben zo benieuwd wie er als eerste bij jullie gaat bevallen.

Jenna: Geeft niks hoor. Ik haal ook geregeld namen door elkaar. Volgens mij nog wel op tijd kunnen corrigeren, maar soms lees je zoveel. Ik lees mijn berichten weleens terug en dan schaam ik me voor de vele typfouten, maar die sluipen erin als je snel wil typen om alles te kunnen onthouden ;)

3. robertha

robertha Bekend lid

14 okt 2008
    816
    0
    0
    Hey dames!

Ben er nog;)! Gaat gelukkg goed hier, dus koom straks of vanavond even langer reageren!

Liefs

4. Bibi26

Bibi26 Fanatiek lid

20 mrt 2010
    3.050
    0
    0
    Fijn dat alles goed is Robertha!

@ Tutti; wat leuk dat jullie ringen hebben gevonden!

@ Kipkip; wat een mooie buik! Echt flink hoor, leuk. Ben benieuwd hoe snel ie weer zo straks is al op de 5 weken foto...;)
    Ik heb echt geen vermoeden over het geslacht...Ze had best even de billetjes in beeld bij de echo en mijn vriend kon het niet laten om te kijken, maar ik heb toen bewust even weggekeken. ;) Hij zei na de echo dat hij denkt dat het een jongen is, maar later zei hij dat ie geen idee had. Daar heb je nog eens wat aan hè. ;) :p Hij wil zich gewoon nergens op instellen en hij weet natuurlijk ook niet goed wat ie moet zien dus het kan nog steeds een meisje zijn. Mijn gevoel gaat wel vanaf het begin al richting een jongen en ook volgens de chinese geslachtskalender is het een jochie dus ben benieuwd. Had trouwens ook 5 pendels vorig jaar die allemaal jongen zeiden dus als het nu nog een meid wordt is het een dubbel wonder. :D

5. kipkip

kipkip Fanatiek lid

11 feb 2008
    2.578
    0
    36
    Bibi; hier klopte de chinese geslachtskalender ook tot 2 x aan toe!

Robertha; voel je al iets? Ik had gisteravond wel behoorlijke krampen maar kon er geen touw aan vastknopen. Vandaag gelukkig nergens meer last van!

6. robertha

robertha Bekend lid

14 okt 2008
    816
    0
    0
    Kipkip, ik voel van alles maar nog niet het idee dat het begint;)
    Vanochtend hele erge kramp in mn kuit, zo erg dat ik mn man belde (hij was beneden) want ik kreeg de kramp er niet uit, kreeg mn been niet gestrekt. Dat was zéér pijnlijk! Gelukkig zakte het snel, maar even later in mn andere bovenbeen kramp. Ik dacht nog:"als dit zo steeds verder naar boven trekt...";)
    Terwijl ik dit typ, doet mn buik toch best zeer, maar zal nog wel niks zijn. Het zo ook net te vroeg zijn, vind je niet? Wanneer is kippetje ook alweer jarig? Hoe gaat het vandaag?

Bibi, ik heb ook een sterk vermoeden dat het een jongen is. En de kaldender had het idd de vorige keer ook goed. Zou het voor mn man ook heel leuk vinden. Helaas zullen we nog even af moeten wachten voordat we het weten;) Ben je al een beetje aan het aftellen? Leuk om je kleine te voelen, he? Het voelt dan ook al echt helemaal eigen.

TF, wat leuk dat jullie de ringen hebben gevonden!! Als ik bij jou zie dat je al ruim 30 weken bent, denk ik:"Zo die is al ver!" Heb nl bij mezelf helemaal niet het besef dat ik al bijna 37 weken ben. Bij een ander lijkt het allemaal veel sneller te gaan:) Lijkt me wel heel bijzonder on te trouwen met 2 kindjes erbij. Wij zijn al op 27-07-2007 getrouwd dus vieren dit jaar ons 4e jubileum;)

Twijfel, hoe gaat het vandaag? Wat fijn om je beeb al te kunnen voelen! Nog even en je weet of het idd een voetballer of danseresje is! Duim stiekem toch voor een meisje;)
    Fijn dat het nu zonder meds ook goed gaat.

Jenna, het slapen gaat steeds beter! Deed Ja het vanacht weer zo goed? Als ik nu een klein beebje zie dan kan ik niet wachten om ook die van ons vast te kunnen houden. Maar volgens mij went het wel heel snel, of niet? En hoe gaat het met J?
    Wordt het bij jullie morgen ook zo'n mooi weer? Lekker van genieten!!

Hier:
    Gister begon heel goed, maar aan het einde van de middag kreeg ik last van mn hormonen volgens mij;). Kon niet zoveel hebben van de hond, mn paardje was lastiger dan anders (misschien leek dat wel gewoon) en ik wordt gek van al de klanten (van mn man) die aan alle kanten aan hem trekken! Iedereen wil NU de tuin goed hebben alsof hij zich in 10'en kan splitsen:)! Na alles er even uit gegooid te hebben, ging het weer een stuk beter:) Misschien een soort nesteldrang..?
    Zaterdag gaan we buikfoto's laten maken. Heb er heeeel veel zin in en hoop dat S ook mooi op de foto komt. Daarna gaan we het weekend de babykamer afmaken. Mag ook wel eens:);).
    En maandag weer een groeiecho. Ben benieuwd hoe groot ons beebje ong is, want hij/zij heeft zo vaak de hik dat ik vermoed dat het een gezonde hollands baby wordt:D. S was ook 3755gr dus deze zal ook wel zo iets worden.
    Weer een heel verhaal geworden, maar moet soms ook even wat inhalen;).
    Fijn weekend iedereen!

7. kipkip

kipkip Fanatiek lid

11 feb 2008
    2.578
    0
    36
    Robertha; dat heb ik dus ook in mijn bovenbeen. Ik kan dan echt niet meer verder lopen of erop staan en dat is best raar als je aan het winkelen bent ;). Kippetje is van 14 april dus als het even kan die datum niet maar voor de rest mag het iedere dag van de maand komen hoor. Wat leuk buikfoto's, gaan jullie naar een fotograaf toe? Wij willen zelf ook nog wat foto's maken (toevallig zei ik dat vannacht nog tegen manlief, toen ik niet kon slapen haha). Hier ook vaak de hik en een kippetje van 3900 gram (ik wist overigens niet dat daar enig verband tussen bestond?)

Vannacht wederom slecht geslapen, van 3 tot 6 uur wakker geweest. Ik had gehoopt net nog even te kunnen slapen en te badderen maar helaas stonden de schoonmakers al voor de deur toen ik terug kwam van het kippetje naar het kdv brengen. Nou ik ga vanmiddag dan wel even liggen. Moet vanavond nml nog uit eten.

8. TuttiFrutti

TuttiFrutti Bekend lid

13 jan 2008
    540
    0
    0
    Pig-City
    Bibi: Vind het nog steeds knap dat jullie nog niet naar het geslacht hebben gevraagd. Wel heel leuk hoor die verrassing straks!!

Robertha: Ja stom he dat het bij een ander veel sneller lijkt te gaan. Ik heb dat ook als ik naar Bibi en Twijfel hun banner kijk!!
    Heerlijk die hormonen, kan best hoor dat je gewoon wat minder kan hebben nu. Misschien in je zelf al aan het richten op rust voor wat er straks komen gaat. Stukje inbescherming nemen voor...?!
    Leuk buikfoto's, zet je er 1 (of meerdere :D ) in je album?

Kipkip: Balen dat je zo slecht slaapt, vandaag overdag wel nog even kunnen slapen?

Kramp had ik met J. ook vaak op het eind, dat kan zo zeer doen. Voel het nu soms alleen heel licht en even strekken en het is weg. Hopelijk blijft dat zo....

Whoehoe ik ben bij de 30 weken ;) Nu toeleven naar mijn verlof. Gelukkig eerst nog een weekje vakantie en een zus die ieder moment kan gaan bevallen. Kijk daar erg naar uit om al lekker met haar kindje te mogen kroelen. Heb echt een enorme drang om met baby's te willen kroelen, maar weet dat het voor mijn beebje nog te vroeg is, dus dan maar een leenbeebje ;)

Wie gaat er nog wat leuks doen van het weekend? Morgen schijnt het super lekker weer te worden, joehoe!!

9. robertha

robertha Bekend lid

14 okt 2008
    816
    0
    0
    Kipkip, bij S hebben we ook met 37 wk foto's laten maken door een kennis. Zij is nu "professioneel" bezig, maar we laten het nog steeds door haar doen omdat we zo tevreden waren over de vorige keer. Weet ook niet of er verband is tussen de hik en het geboortegewicht, maar weet nu wel zeker dat de baby voldoende drinkt en dus goed kan groeien;)
    Kippetje is dus gewoon al bijna 2 jaar! Snap dat je die dag niet wil bevallen, zul je net zien...;) Hier liever ook niet op 11-12-28 april, ivm verjaardagen van mn zus, schoonvader en nichtje. Hoop er ergens tussenin te zitten. Of maandag al want 4/4/11 is ook wel ene leuke datum;)
    Nog kunnen rusten vanmiddag? Ik wel en merk dat ik het ook echt nodig heb. Nog maar eventjes denk ik dan...

TF, denk wel dat ik er 1 in mn album ga zetten (of meer want S gaat ook mee;) ) Heerlijk dat je eerst kunt zwijmelen bij je zus! Voor je het weet ben je zelf aan de beurt:)
    Morgen nog wat dingen op stal doen, met hulp natuurlijk en verder lekker van de zon genieten idd! Maar niet teveel anders krijg ik vlekken. Zondag op kraamvisite en de babykamer af maken. Genoeg te doen dus;) En jullie?

10. Bibi26

Bibi26 Fanatiek lid

20 mrt 2010
    3.050
    0
    0
    @ Tutti; al 30 weken! :$ Dat schiet echt al op! Nog speciale plannen voor zometeen tijdens je verlof?

@ Robertha; wat leuk dat jullie foto's laten maken vandaag! Wel even showen hè. :) Ik wil dat eigenlijk ook nog laten doen, een mooie serie met ons tweetjes en de dikke buik. Binnenkort eens kijken waar we zullen gaan.

@ geslacht; heb nog een keer laten pendelen en voor de zesde keer een jongen. :D Wat betreft de bevruchting zaten alle pendels ernaast, maar kon het toch niet laten en blijf er toch een beetje in geloven. ;)
    En zo te lezen klopt die chinese kalender aardig dus de kans op een zoon is groot voor ons denk ik. Zou mijn vriend wel helemaal geweldig vinden, zijn broer en zus hebben alleen maar meisjes.

@ hier; ga zo met de aanstaande opa en oma (mijn eigen ouders) naar Prénatal. Kijken voor een mooie badset. :) Je krijgt nu flinke korting hè en dat is altijd mooi meegenomen.
    Geniet van het weer allemaal!

11. Jenna09

Jenna09 Fanatiek lid

30 aug 2006
    1.017
    0
    0
    Hoi dames!!

sorry dat ik er zo weinig ben maar wil even laten weten waarom....

Het is hier enorm druk de laatste dagen, Ja weent veel overdag en vooral s avonds. Dan krijgen we haar heel moeilijk getroost. Overdag wil ze heeeeel veeeel bij mama zijn, en dat is soms erg vermoeiend... Ik vermoed een sprongetje...???
    s Nachts gaat het gelukkig wel goed, ze slaapt al drie nachten 7u door, dus dat zit voorlopig wel goed.

Ik hoop dat ik snel weer wat vaker kan komen meekletsen, want mis het wel enorm!!

Even voor Robertha en kipkip, ik zie dat jullie de 37 weken bereikt hebben!!! Het komt nu wel heel erg dicht bij hé!! Vanaf nu kan het elk moment gebeuren voor jullie!! Moest ik er niet meer geraken voor het zover is, wil ik jullie alvast heeel erg veel succes toewensen en een vlotte bevalling!!!! Doe dat maar goed dames, het zal zeker wel lukken!!!

12. Jenna09

Jenna09 Fanatiek lid

30 aug 2006
    1.017
    0
    0
    TF, Het nieuwe ritme zit er inderdaad wel al een beetje in. Het went wel snel hoor zo een tweede kindje erbij. Ik kan me nu nog nauwelijks voorstellen hoe het was met maar één kindje?
    Wat moet dat toch druk voor je zijn, zo een bruiloft regelen en dat met 30w zwangerschap! Pfff... 30w al, wat gaat het toch snel hé
    Heb je trouwens mooie ringen kunnen kiezen?
    Ik kies om precies dezelfde reden als jij voor het spiraal. wil ook twee kinderen, maar wil de opties open houden!

Twijfel, gelukkig was je snel verlost van die vervelende kwaaltjes!! En wat leuk dat je wuppietje aan het DANSEN was:D!! Wat een geweldig gevoel toch hé, die trapjes in je buik!

Kipkip, met J gaat het inderdaad weer beter! Hij heeft drie dagen koorts gemaakt, maar dat is alweer voorbij. Nu is hij nog goed verkouden maar dat gaat ook al weer beter dan het geweest is.
    En wat een mooie buik seg! Helemaal straei-vrij precies, leuk hé. Ik had er wel een paar, maar mag niet klagen eigenlijk, het valt best mee. (Heb geen tijgerpatroon:))
    Hier was ik ook heeeeeel erg blij dat ze niet op dezelfde dag geboren zijn. Dan hebben ze toch elk hun eigen speciale dag! Ik duim voor je mee dat het niet op de veertiende komt!

Robertha, het begint toch al een beetje te rommelen daar in je buik, zo te lezen... Begin toch echt wel benieuwd te worden wanneer het zover zal zijn.
    Het went heel snel om er terug een kleintje bij te hebben! Heerlijk is het als je dan je oudste zo lief ziet doen enzo! Dan smelt je gewoon helemaal weg!
    Leuk leuk, fotosessie! en nog leuker dat we mogen meegenieten:D

Bibi, zou het dan een jongentje gaan zijn? Spannend. En goed geshopt gisteren?

Spuitjes, na de spuitjes heeft Ja het eigenlijk wel goed gedaan! Ze heeft die avond wel wat koorts gemaakt maar dat was de dag erna alweer weg.

Heeft er trouwens iemand nog iets van Denzel of Pinkeltje gehoord. Ik vind het maar erg verontrustend dat we niets meer van Pinkeltje horen eigenlijk...:(
    Pinkeltje, ik hoop dat er niets ernstigs aan de hand was toen je op controle moest
    Denzel, ik hoop dat jij ons snel goed nieuws kan komen brengen!!

Zo ben blij dat ik van mijn kinderen even de tijd heb gekregen om te komen reageren! Maar nu zijn ze weer allebei gelijk wakker geworden zo te horen;) Elke dag is dat zo... dat zijn dan even drukke momenten...

13. Fransa

Fransa Niet meer actief

Pfff... het lijkt me maar niet te lukken hier vaker even langs te kunnen komen.

Het gaat momenteel redelijk, alhoewel we nu weer sinds een week zitten met een baby die huilt na elke fles. En de laatste 3 dagen drinkt hij ook niet zoveel meer per fles. Dus maak ik me gelijk weer zorgen. Vind het gewoon raar, volgens mij moet een kleintje gewoon tevreden zijn als het de fles heeft gehad maar dat is hier momenteel gewoon helemaal niet het geval. Na zo'n 100cc heeft meneertje er genoeg van en begint hij te huilen. We kunnen hem laten boeren, rusten, luier verschonen, of wat dan ook. Hij is niet meer van plan meer te drinken. Uiteindelijk worstelen we er soms nog zo'n 10 tot 20 ml in maar van harte gaat het niet.
    Heb besloten het morgen nog aan te zien, aangezien ik dan toch beide kids thuis heb en niet heel gemakkelijk weg kan, maar als het ook dan de hele dag zo doorgaat dan bel ik dinsdagochtend de kinderarts. Het zit me gewoon niet lekker!

Verder vind ik het heel moeilijk om zijn signalen te begrijpen. Ik heb ergens achter in m'n hoofd nog steeds het idee dat er misschien wel wat met hem is maar dat ik alle signalen daarvan mis ofzo. En dat frustreert me gewoon.

Anyway, we blijven dus nog een beetje sukkelen hier. Hoop dat het gauw beter gaat...

14. TuttiFrutti

TuttiFrutti Bekend lid

13 jan 2008
    540
    0
    0
    Pig-City
    Robertha: Hoe is zijn de foto's gegaan? Veel plezier vandaag bij de echo. Wij mogen ook weer om 15u een kijkje bij die kleine nemen!!
    Hoe was de kraamvisite? Gelukt in de babykamer en stal met wat je wilde gaan doen?

Bib: Ik hoop aardig klaar te zijn als ik met verlof ga en dan nog wat dingen voor de bruiloft te kunnen regelen en ik moet nodig mijn foto's uitzoeken. Dus ik hoop dat het allemaal gaat lukken, genoeg plannen in ieder geval ;)
    Zal wel heel bijzonder zijn als het een meisje is in jouw buik, hihi. Ben je geslaagd voor het badset? Wat voor kleuren heb jij/wil jij op de babykamer?

Jenna: klinkt weer pittig. Wel heel fijn dat de nachten goed blijven gaan, kan je dan een beetje je rust pakken!!
    Stom he hoe snel zo'n kleintje gewoon is in je leven, ik had dat met J. ook, alleen moest je dan wel aan het ritm (of het ritme wat er eigenlijk nog niet was ;) ) heel erg wennen, maar een leven zonder hem was al vrij snel een heel raar idee terwijl die tijd een stuk langer was als zonder hem. Fijn dat je wel zo kan genieten ondanks dat het best druk is!!
    Het regelen is juist wel erg leuk hoor en is het fijner als die nesteldrang die ik hier in huis aan het verzetten ben :D

Nee helaas ook niks meer van die andere gehoord, ben ook wel erg benieuwd, dus dames als jullie dit lezen, hoe is het??

Fransa: Jeetje wat vervelend dat je er niet achter kan komen wat er aan de hand is. Pittig zo hoor en geef je groot gelijk dat je aan de bel gaat trekken. Liever een keer extra naar hem laten kijken als in die onzekerheid zitten of je wel of niet iets mist.
    Das wel weer heel fijn als ze een jaar of 2 zijn en aan kunnen gaan geven wat er is, daarvoor moet je soms zo zoeken.

hier: de kleine ligt nog steeds in stuit wat bijzonder vervelend wordt gezien mijn ribben op zijn hoofdje hangen, of zijn hoofdje tegen mijn ribben, wat pijnlijk wordt. Hij lijkt soms ook wel te staan. Dan komt mijn buik voorbij mijn ribben en heb ik het gevoel dat hij aan de onderkant met zijn voetjes eruit komt. Het wordt echt heel vol nu en had het idee dat ik met J. dat minder had omdat hij ook wat ging zakken op een gegeven moment. Deze kleine eist gewoon alle ruimt op, hihi. Ik voel hem wel heel de dag door das wel heel gezellig, bijna iedere beweging voel ik nu. Vanmiddag mogen we weer even in zijn wereldje kijken ben benieuwd of hij al lekkere spekjes heeft ;)

15. TuttiFrutti

TuttiFrutti Bekend lid

13 jan 2008
    540
    0
    0
    Pig-City
    Ik heb 2 foto's in mijn album gezet van J. zijn nieuwe kamertje voor de mensen die het leuk vinden :D

16. kipkip

kipkip Fanatiek lid

11 feb 2008
    2.578
    0
    36
    TF; leuk kamertje ;) zie mijn fotoalbum! Veel plezier met de echo.

Fransa; wat vervelend zeg. Ik zou er zeker even naar laten kijken. Vaak klopt je gevoel. Zo zijn wij toen met het kippetje naar de chiropractor geweest en eindelijk na 2 weken huilen was ze stil. Schijnbaar had ze last van haar nekje.

Robertha; hoe is het? Show je even de foto's? Ik heb na de bevalling een gratis shoot van de baby. Iemand hier uit de buurt zocht nml proefkonijnen, nou dat willen wij wel zijn...haha.

Hier eindelijk een redelijke nacht gehad en de 37 weken bereikt, ik zeg...4-4 lijkt me een mooie datum ;)

17. Bibi26

Bibi26 Fanatiek lid

20 mrt 2010
    3.050
    0
    0
    @ Tutti; wat een leuk kamertje! Vervelend dat de kleine zo tegen je ribben duwt. Hopelijk draait ie zich snel om en blijft dan lekker liggen. ;)
    Wij hebben het kamertje heel neutraal. Zit nu op de andere laptop, daar heb ik geen foto op, maar ik zal er binnenkort een showen. De meubels zijn er overigens nog niet hoor, maar dan zie je vast de lamp en de muur die we geverfd hebben. ;)

@ Jenna; lekker druk heb je het nu meid. Wel heel fijn dat je in elk geval 's nachts de kans krijgt om te rusten en dat de kids dan ook goed slapen want die hebben hun rust ook hard nodig.
    Ik heb goed geshopt zaterdag ja. :) badje en standaard gekocht, luieremmer, badcape, thermometer en hoezen voor het verschoonkussen. Alleen nog geen kussen want ze hadden geen witte meer en ik wil niet zo'n drukke met allerlei kleurtjes. ;) Maar opa en oma hebben ons in elk geval goed verwent!

@ Kipkip; ik zeg ook 4-4 een mooie datum, laat maar komen die uk! :D Spannend hoor, zal aan je denken de komende tijd.

@ Robertha; hoe is het nu bij jou??

Ik ga er weer vandoor, mag weer lekker naar school. ;) Fijne dag allemaal!

18. TuttiFrutti

TuttiFrutti Bekend lid

13 jan 2008
    540
    0
    0
    Pig-City
    Kipkip: Ik kon me inderdaad herrinneren dat iemand hier ook die kasten had, hihi. We wilde eerst andere kasten, maar dat was mislukt en daar ben ik achteraf wel heel blij mee. Hier is zoveel mee mogelijk!! Zelfs het stoeltje is van dezelfde serie. Lang leve Ikea als je kinderen hebt ;)
    Fijn dat je een redelijke nacht hebt gehad. Ik ga ook voor 4-4 ;)

Bibi: Leuk ben benieuwd, wanneer komen de meubeltjes?
    Succes op school!!

19. Jenna09

Jenna09 Fanatiek lid

30 aug 2006
    1.017
    0
    0
    Fransa, dat klinkt erg heftig daar!!! Het kan toch zo vermoeiend zijn hé, die kleine ukjes... Je hebt gelijk dat je de pediater erbij haalt als je denkt dat er iets scheelt. Beter een keertje te veel raadplegen dan te weinig hé. Moest er dan toch niets anders aan de hand zijn weet je dat tenminste zeker! Want onzekerheid maakt je pas moe hoor!

TF, vandaag dus weer een echo!! Joepie!! Veel plezier!!!!
    Enne... dat is mooi verwoordt!!! Wennen aan het ritme dat er niet is!!:D Ik had het niet beter kunnen zeggen!!
    Leuk dat je kan genieten van het regelen, is veel beter dan er stressy onder te zijn hé!
    Hier moet ik trouwens een beginnen te regelen voor de babyborrel van 1 mei. Tafellakens, kaarsjes, tafelversiering enzo eens allemaal uitzoeken!
    Die kleintjes kunnen nogal eens veel plaats innemen in je buik hé! En in een stuitligging nog steeds:( Hopelijk zal het kleintje zich toch nog gaan draaien in de komende weken!!!
    Mooi kamertje van J hoor!!! Knap gedaan!!!!!

Bibi, Jaaaaa, foto's foto's foto's:D
    Wat leuk dat de grootouders jullie zo verwend hebben! Leuk hé, zo shoppen gaan:D:cool:

Kipkip, ik zal ook meeduimen voor 4-4!! Ben je het een beetje beu geworden meid? Hier had ik dat ook op 37 weken! Had ik zoiets van nu mag je komen! Ik hoop voor je dat je niet meer langer moet wachten!
    Jij ook een leuke kamer trouwens. Dezelfde meubeltjes als TF, wat tof, dezelfde smaak!

Robertha, hoe zit het bij jou meid? Nog stil of is het nog een beetje aan het rommelen daar bij jou? Mag het van jou komen of heb je liever dat het kleintje nog eventjes blijft zitten nu je ventje het zo druk heeft op t werk?

Hier deze nacht ook wel weer wat uurtjes kunnen meepikken. Deze nacht waren het 'maar' vijf uur tussen de voedingen, maar dat is ook al genoeg als je weet dat J toen om de twee uur kwam;). Maar eer ons meisje in slaap valt...:( Huilbuien te over!! Overdag gaat het vandaag redelijk, maar de avonden zijn supervermoeiend... Ach dat zal ook wel weer beter gaan binnenkort, hoop ik.
    Nu maar even profiteren van het feit dat ze allebei slapen, en dan op het gemakje vanalles in het huishouden doen en misschien nog even op de zetel kruipen...

20. robertha

robertha Bekend lid

14 okt 2008
    816
    0
    0
    TF, zie dat je ook online bent:D Hoe was je echo??

Jenna, wel weer even zwaar dus. Fijn dat je dan voorlopig nog niet hoeft te werken, dat scheelt toch ook weer. Ik hoop voor je dat Ja het 's avonds ook snel weer goed gaat doen!
    Het is nog mooi rustig hier. Deze week is manlief erg druk dus volgende week of die week erop mag het van mij wel. De bewegingen worden minder heftig nu, maar hij/zij gebruikt wel alle ruimte;)

Bibi, hoe gaat het nu op school? Leuk om zo bezig te zijn met het kamertje en alle spulletjes! Ben benieuwd hoe het er straks bij jullie allemaal uit ziet.

Kipkip, is het nog 4-4 geworden?;) Hier in ieder geval niet. Het bed staat nu op klossen en het mag nu thuis, dus ben benieuwd wanneer we aan de gang gaan! Weer goed gekeurd bij de vk?

Fransa, het klinkt allemaal nog best zwaar. Volg je gevoel, want jij weet het toch het beste. Het klinkt een beetje alsof de melk verkeerd valt. Heb je al andere voeding geprobeerd? Is maar een tip.... Succes!

Hier:
    De fotosessie was heeeeel leuk. Aan het einde van de week krijgen we de foto's dus dan laat ik ze zien. S deed het in ieder geval heel goed.
    Gister een groeiecho gehad en wat blijkt? Het wordt geen kleintje;):D:$ Had dat idee al een beetje. Het hoofdje was gister (bij 37wk en 1 dag) ronde de 35/36 weken, de buik 39 wk en 5 dagen:$ en de benen ronde de 40 wk!! Benieuwd hoe dat eruit gaat zien:D. Voel me verder vaka wel ok, maar merk het wel als ik teveel doe. Vandaag is S bij oma dus kan ik de babykamer in gaan ruimen. Eindelijk;)!

Deel Deze Pagina