Robertha, met hoeveel weken is jouw dochtertje geboren dan? Je zult het waarschijnlijk wel eens verteld hebben...maar ik weet niet meer. Kippetje is geboren met 40/6. Hier sinds gisteravond buikkramp maar geen weeën, eigenlijk gewoon een constante kramp. Ik dacht vannacht even dat het was begonnen maar nee... Gek he, ik ga ook altijd uit van het weekend en 's nachts terwijl het net zo goed donderdagochtend kan gebeuren. Ik ben nu wel benieuwd of jij ook een jongetje krijgt (jij vast ook, haha) Twijfel; kippetje is donderdag as jarig dus je zat er niet zoveel naast. Wanneer heb je de 20 weken echo? Jenna; hoe is het nu? Huilbuien alweer een beetje voorbij of is het nog drama?
Haha, ik ben ingeleid op 40/6 en ze is met 41 weken geboren. Ben idd erg nieuwsgierig of het ook een jongentje is! Die kramp heb ik dus ook, volgens mij een beetje voorwerk of zo... Jenna, ben idd ook benieuwd hoe het nu gaat. Ik ga naar de verjaardag van mn schoonvader! Misschien tot vanavond en anders tot morgen!
Hallo dames, Wij zitten in volendam, maar ik volg jullie wel hoor. Ben veels te benieuwd wanneer de dag van bevallen wordt voor Robertha en Kipkip. Jullie horen snel weer van mij. Groetjes
@ vk; alles was weer in orde hoor meiden! Was maar 8 ons aangekomen sinds de vorige keer dus nu in totaal 3,6 kilo. @ Robertha; en, gezellige verjaardag gehad? Heeft beebje zich nog niet gemeld? En bij jou Kipkip, ook alles nog rustig?
Nee, weer een rustige nacht gehad. Hier maar weer afwachten dus En bij jou kipkip? De verjaardag was wel gezellig maar was blij dat ik 's avonbds thuis was, want rechtop zitten is echt niet meer te doen. Dus thuis lig ik altijd onderuit op de bank of in bed. Je bent echt nog niet teveel aangekomen, Bibi! Ik wou dat het bij mij zo gegaan was, want nu ben ik dus uiteindelijk 18(!) kg aangekomen TF veel plezier in Volendam, geniet er maar lekker van!
Nog geen babynieuws zie ik. Spannend meiden! Ben benieuwd wanneer jullie kleintjes besluiten te komen.
He verrassend, ik ook 18 kilo !!!! En wie weet wat er nog bijkomt als ik weer tot week 41 doorloop. Maar nee, daar gaan we maar even niet van uit. Hier gebeurd er eigenlijk weinig maar nu doet het me ook weinig meer. Na de teleurstelling van afgelopen weekend heb ik me er bij neergelegd en zie het allemaal wel. Alleen aub niet morgen... Bibi; dus heel netjes hoor. Overigens heb ik mij bij de vk nog nooit hoeven wegen. TF; ben je vakantie aan het vieren in Volendam? Fransa; hoe is het nu bij jullie? Al wat beter?
kipkip en Robertha: klinkt idd als het "serieuzere" voorwerk bij jullie. En het is op zich best logisch dat je uitgaat van 's nachts of in het weekend, want dan beginnen de meeste bevallingen. Volle maan schijnt zelfs ook invloed te hebben, maar ik weet niet of dat echt zo is. kipkip: volgende week woensdag om 9.30 uur heb ik de echo. En weet je wat "het ergste" is? Ik moet vragen of ze het geslacht op willen schrijven omdat mijn man niet mee kan. En ik wil niet dat oma (die meegaat) het eerder weet dan papa, dus we gaan 's avonds (pas!) kijken...Pfff aanslag op mijn zelfdiscipline en geduld. En verder is het natuurlijk ook weer erg spannend of alles goed is met Wuppie; we hebben nl een verhoogde kans op een kindje met open ruggetje. Een zusje van mijn moeder had dat nl. Dus deze week mag snel gaan. TF: veel plezier in Volendam. Blijf je lang weg? Bibi: zo dat is echt netjes, in totaal 3,6 kilo aangekomen. Dat doe ik je niet na (denk ik, want ik hoef niet te wegen; phew) Fransa: Hee! Leuk om je weer te "zien". Hoe gaat het?
Beebjes, waar blijven jullie???????? Nog steeds lekker aan het genieten Robertha en Kipkip? @ wegen; wat apart dat niet alle verloskundigen dat doen. Ik wist niet beter of ze houden je gewicht in de gaten. Ik heb zelf geen digitale weegschaal dus ik vind het wel fijn want nu weet ik dus echt precies wat ik weeg en anders zie je alleen maar hele kilo's. @ Fransa; hoe is het bij jou?
Hoi dames! sorry dat ik er de laatste tijd minder ben, maar zoals Robertha al zei, zitten we hier volop in de regeldagen... Ons meisje doet bijna niets anders dan eten. Om de anderhalf à twee uur overdag! Dus veel tijd om te reageren heb ik dus niet... s Avonds gaat het hier wel de goede kant op gelukkig. De huilbuien zijn er nog wel, maar niet meer zo lang en hysterisch als vorige week. Rond tien uur half elf valt ze in slaap (wat ik toch al netjes vind) en dan slaapt ze tussen de vijf en de zeven uur door! Morgenvroeg vertrekken we hier op weekend naar de Moezel met de mama en en zussen van mijn man. dan zijn we met zeven volwassenen en vijf kindjes, dus dat wordt wel plezant hoop ik!! Als Ja zich een beetje zou willen gedragen... Zo ik zal eens zien of ik zodadelijk ook wat uitgebreider op jullie kan reageren, want dit is maar een egobericht hé! Maar zo weten jullie een beetje waarom ik er de laatste dagen niet veel ben! Groetjes
Ik vind het juist leuk om te lezen hoe het bij jullie gaat, Jenna. Dat bereid me alvast weer een beetje voor Die regeldagen worden vast snel weer beter en dan heb je weer wat meer tijd tussen de voedingen door. Blijft J het er goed onder doen? Klinkt als een hele gezellig weekend. Alvast veel plezier! Fransa, hoe is het bij jullie? Ik hoop dat je ondertussen wat meer kunt genieten Bibi, de baby heeft het nog veel te goed in mijn buik Hier weegt de vk ook niet meer. De vorige zwangerschap nog wel. Vind het nu niet zo erg omdat ik zelf wel zie dat ik voldoende aan ben gekomen Ik geniet nog wel een beetje maar de baby mag van mij nu toch ook wel komen. Kipkip, GEFELICITEERD met kippetje!! 2 jaar alweer!! Ik hoop voor je dat alles nog rustig is in jow buik. Ik baal ook dat het niet afgelopen weekend is geboren, en snap precies hoe jij je voelt. Maar goed, we kunnen niet meer doen dan afwachten... Veel plezier vandaag! Twijfel, wat spannend, de echo! Ik vind dat je wel heel veel geduld hebt als je 's avonds pas kijkt wat het geslacht is. Petje af! Vertel je het dan ook tegen ons? (ben niet nieuwsgierig) Het voorwerk lijkt weer wat minder, dus we wachten maar weer af.
Jenna; pff wat vermoeiend overdag. Ik hoop voor je dat het snel beter gaat en dat je in ieder geval een leuk en rustig weekend hebt. Robertha; ja dank je wel. Idd 2 jaar alweer, cliché maar wat vliegt de tijd. Hier ook rustig nu, ik ga nu echt wel richting de 40 weken denken (maar goed dat is nog maar 1 1/2 week dus waar hebben we het over...) Kippetje is alleen vandaag ziek. Ze had vannacht 40,4 koorts en vanochtend maar een zetpil gegeven en toch even naar het kdv gebracht want ze was wel harstikke vrolijk. Moet maar even kijken hoe lang het goed gaat. Tot die tijd ga ik even slapen want ik denk dat ik maar een uur 4 heb geslapen heb vannacht.
@ Kipkip; gefeliciteerd met kippetje! Heel vervelend dat ze ziek is, maar hopelijk heeft ze toch een goede dag vandaag. Heb jij al wat kunnen rusten? @ Robertha; kan me voorstellen dat je aan het aftellen bent. Maar wie weet moet je nog twee weken dus blijven genieten! Kun je nog wel een beetje uit de voeten of heb je veel last van je bekken? @ Jenna; je hebt het er wel druk mee hè meid. Gelukkig maar dat jullie lekker een weekendje weggaan, kun je even bijkomen. Alvast veel plezier!
lig nog steeds op bed Ga nu echt mezelf eruit slepen en maar even wat nuttigs doen. KDV heeft niet gebeld dus zal voorlopig nog wel goed gaan (bovendien is het daar nu slaaptijd)
Zo, ik voldoe even aan mn dagelijkse meldplicht Alles is dus nog rustig, maar het weekend staat voor de deur, dus laat maar komen! Vanavond uiteten met schoonfamilie want mn schoonouders zijn 35 jaar getrouwd. Nu ga ik wat foto's in mn album zetten (sorry TF het duurde iets langer)
De buikfoto's volgen nog... Maar hier zijn alvast de schuur en de stallen met de paardjes Kipkip, hoe gaat het?
Alive and kicking Fijn weekend alvast. Ik ga snel de deur uit want de schoonmakers komen zo en daar hoef ik niet bij te zijn. Dus het weekend zou mooi zijn, heb ik in ieder geval een schoon huis maar nee hoor, ik denk nu zelfs dat het de dag na pasen wordt. Kippetje kwam nml ook de dag na pasen (tja...je moet toch iets verzinnen )
Nee, heb nog steeds niets te melden Jij dus ook nog steeds niet? Voel me al wel 2 dagen niet lekker, maar geen weeen of zo.... Ga zo lekker bij mn moeder zitten, dan kan ik de zorg over S delen en hoef ik niet in de herrie van het bestraten om ons huis te zitten Fijn weekend!
@ Robertha; mooie meubeltjes voor de babykamer! En wat gezellig, die stallen bij huis. Heb in een ver verleden paard gereden en ik had er alles voor over gehad als wij thuis zoveel plek hadden... Gezellig geweest bij je moeder? @ Kipkip; en, weer lekker op bed gelegen vandaag of heb je heerlijk van het weer genoten? @ hier; alles prima. Begin al af te tellen tot mijn verlof. Nog 2 weekjes, dan hebben we vakantie en daarna hoef ik nog maar 6 weekjes te werken. Schiet echt al op! Mijn vriend zei daarnet nog het blijft onwerkelijk, je kunt je er geen voorstelling van maken hoe het straks zal zijn met een kindje erbij.