@ Jolijn, GEFELICITEERD!!! @ Bibi, wat vervelend! Begrijp je frustratie.. heb soms ook het gevoel dat het ons niet gegund is... Maar als ik dan die meiden verder op dit forum zo positief hoor terwijl ze alwel in de tiende of twintigste ronde zitten, vind ik mezelf wel weer wat overdrijven. We moeten gewoon onthouden dat het helemaal niet gek is om een half jaar tot een jaar bezig te zijn (al is dat wel te denken, emotioneel voelt het anders, ik weet het ). Ik snap er zelf deze maand i.i.g. weer niets van. Zit nu op dag 20 van m'n cyclus, en nog geen ei te bekennen (dagelijkse ochtend CB test) maar gisteren en vanochtend wel licht bloedverlies (ovulatiebloeding, maar geen positieve CB? ). Kan er niets aan doen, maar dan schiet er toch weer de hoop van een innestelingsbloeding door mijn hoofd... *zucht*
Jolijn, van harte gefeliciteerd!!! Geniet ervan. En wat ontzettend balen voor jou weer, Bibi. Houd moed, hè?! Ik heb het al zo vaak gezegd maar bij mij is het de 1e keer ook na 30 rondes opeens spontaan gelukt. En waarom het bij de één zo lang moet duren, terwijl anderen zo zwanger zijn? Geen idee, maar ook jullie kindje is onderweg!
Hey Bibi! Het is inderdaad balen. Ik gun het jullie zo! Het lijkt niet altijd even eerlijk, maar het wachten wordt hopelijk snel beloond! Hier vandaag eindelijk nieuws van een vriendin gehad. Ze is vanochtend bevallen van een zoon, Brent! Ze was 4 dagen te laat. Bij haar eerste was het drama in het ziekenhuis en nu in 7 uurtjes, gewoon "lekker" thuis. Wat fijn voor haar! Mn andere vriendin is ondertussen dus al 11 dagen te laat, maar er gebeurd nog steeds niks.... Nu even gauw op hyves kijken
@ Bibi; wat jammer weer... Ik snap je gevoel heel goed. Blijf er zelf wel in geloven, ook al is het zo lastig op deze manier... @ Robertha; Fijn dat je dochter iets is opgeknapt, alleen jammer dat ze nog last heeft van haar oortjes... Misschien een kuurtje???
Dank jullie wel voor jullie lieve woorden meiden! Ik weet ook wel dat ik geduld moet hebben,maar af en toe valt het even zwaar... Alleen ik heb iets te vroeg geroepen gisteren. Ik had namelijk zondag al bruin verlies en kramp en toen gisteren ochtend helderrood bloed bij het afvegen. Dus ik denk 'ongi, helaas'. Maar daarna is er dus niks meer gekomen, alleen een heel klein beetje bruin verlies....Dus of ik heb wéér een lange cyclus (dat was het enige positieve, mijn cyclus was wat korter ) óf het is van de innesteling...Alleen die had al eind vorige week moeten zijn, kan dat dan wel, zo laat nog? Ik hou jullie in elk geval op de hoogte.
Hoi Bibi, geen idee of een innesteling zolang op zich kan laten wachten, maar ik ga hard voor je duimen!
Ha, Bibi, de duimen draaien nu volop. Op welke dag zit je nu? Ik schreef ook toen ik zwanger was 's ochtends dat ik in de volgende ronde was beland maar toen was het later ook over en een paar dagen later testte ik positief. Dus bij mij was het ook geen innesteling maar een heel klein beetje bloedverlies.
Hey! Bibi, veel vrouwen hebben in het begin van de zwangerschap een beetje bloedverlies, dus dat kan ook... Weer afwachten dus! Zit ik gister hier op internet, belde mn andere vriendin op dat ze ook bevallen is!! Allebei dus op dezelfde dag! En allebei een jongen. Alleen nu heet hij Sander. Ben vandaag al bij Sander wezen kijken en is zooooo leuk! Krijg er helemaal de kriebels van, want nu wil ik ook graag weten of wij een jongen of een meisje kijgen
Jolijn: gefeliciteerd !!!!! Wauw echt super zeg. Volgens mij ben je al de tweede hier die niets vermoedde en toch zwanger is. Of haal ik 2 topics door elkaar? Bibi: ik ben heeeel benieuwd! Voor zover als ik weet kan je innesteling 6 - 10 dagen na je ei zijn, maar idd zijn er ook veel vrouwen die dit soort bloedverlies in het begin van de zw-schap hebben. Ik hoop echt dat dit jou geluks maand is geweest. Heb je er al over gedacht of je gaat testen? Pinkeltje: bij jou dus ook weer lekker duidelijk deze maand dus (niet!) Kan me voorstellen dat je dan toch hoopt dat je miss je ei gemist hebt en dat het een innesteling is. Zulke gevoelens en verlangens zijn niet te leiden he. Hoe lang is je cyclus meestal? robertha: gefeliciteerd met je nieuwe "neefjes". Ga je bij de echo vragen of ze kunnen zien wat het is? (Heb ik vast al eerder gevraagd, maar ben het antwoord vergeten; sorry ) Ik vind het nu toch wel spannend worden hoor. Aan de ene kant wil ik niet testen donderdag, want zelfs bij een normale cyclus zou ik dag 1 dag voor NOD zijn, maar aan de andere kant is geduld niet mijn sterkste kant. En ja, ik weet dat we nog niet zo lang bezig zijn, maar toch... *ego uit* (Sorry) Weten jullie trouwens iets over Denze en KellyA?
Bibi: wat spannend zeg... Ik zit geregeld te kijken of je al iets weet. Wanneer wil je gaan testen als je ongi weg blijft? Pinkeltje82: Kan me goed voorstellen dat je die gedachtens hebt, waar je hoop uit kunt halen, grijp je aan... Wel lastig dat je geen duidelijkheid hebt, ben erg benieuwd voor je!! Robertha: gefeliciteerd!! Wat leuk 2 jongetjes en op precies dezelfde dag geboren. Heerlijk hoor dat je al even bij Sander mocht kijken. Hoe is het nu met je oren? Twijfel: dat was ik Anders test je toch gewoon, als jouw dat wat rust geeft. Ik heb ook heel wat test gebruikt hoor ik werd soms gek van die onzekerheid. Als jij rust vind in testen en wat de uitslag ook mag zijn, moet je het gewoon doen Ik weet niks van Denzel en KellyA... Ik ben echt super misselijk, vanmorgen moeten spugen terwijl ik nog niks gegeten had, geen pretje dus. Heb op mijn werk maandag aangegeven dat ik het niet trek. Ik zou dan 50% op de groep staan en 50% kantoor werkzaamheden gaan doen. Ik denk dat ik toch gewoon 50% de ziektewet in ga. Vind het heel lullig, maar er komt niks uit mijn handen, voel me echt ellendig. Ik troost me met de gedachten dat het tijdelijk is en ik straks ons kindje mag gaan voelen, maar dat lijkt nu nog heel ver weg... Sorry even super ego hoor
Kan me voorstellen, toch spannend hè welk geslacht je draagt. Heb je er een gevoel bij? Wil je het bij de 20 weken echo weten of willen jullie wachten tot de geboorte?
TuttiFrutti: die misselijkheid begint dus snel erger te worden. Als ik dat soort dingen hoor, denk ik weleens: waarom wil ik ook alweer zo graag nog een keer?" Maar het is het allemaal waard! Wat betreft je werk; je moet datgene doen waar jij je op dit moment goed bij voelt. als je de ziektewet in gaat, is dat hopelijk maar voor een paar weken, daarna is ws de misselijkheid en vermoeidheid over. Ik heb mezelf voorgenomen om iig niet voor dit weekend te testen; dan zit ik op 29/30. Ik heb nog maar een keer in mijn leven een korteere cyclus gehad en dat was afgelopen keer, dus eerder testen heeft echt geen zin. Deze beslissing heeft me nu rust gegeven en dan zie ik van het weekend wel weer wat ik doe.
Twijfel: Fijn dat je rust kunt vinden in je beslissing, als ik het zo hoor is het een verstandige!! Moeilijk hè dat wachten, echt een verschrikking Het is het zeker waard, dat ben ik helemaal met je eens. Het zegt ook niks, want mijn andere zwangerschap ben ik fluitend door heen gegaan. Ja ik denk ook dat ik me ziek ga melden voor de kantooruren, de rest is toch al opgelost, dus ze komen kwa diensten niet in de problemen en ik heb wat meer lucht. Moet toch ook proberen om iets in huis te doen, als al mijn energie naar mijn werk gaat, wordt het echt een zooi hier...
Sorry even niet geweest en ga dringend bijlezen!!! Jolijn, die test is echt wel een bevestiging van het vermoeden hé! Nu geen voorzichtige proficiat maar een dikke dikke dikke PROFICIAT!!!!!! *schreeuwt het even uit* Tuttifrutti, hier wel bijgeslapen ondertussen hoor. Wat jammer dat je je zo slecht voelt, maar nog een paar weekjes geduld en dan zal dat wel over gaan hé! (hoop ik toch voor je!) Robertha, ah zo... Ik dacht ook dat ze overtijd liepen voor hun ongi... hihi, maar ze lopen dus al erg overtijd!! Eentje is dus al bevallen!! Wat goed, en de andere 11 dagen overtijd Pfff... dat is wel heel erg lang. Ah, lees dat ze ook bevallen is! Wat een toeval, beiden op dezelfde dag, wel speciaal hé!! Hier ook iemand die dit keer wel heeeeeeel benieuwd is naar het slacht!! Maar ik probeer echt vol te houden tot februari... Bibi, wat jammer toch... Ik blijf echt voor je hopen hoor!! Hopelijk kan je je er wat over zetten... Lees net dat je ongi toch niet heeft doorgezet!! Hopelijk betekent dat goed nieuws!!! Pinkeltje, met die info schiet je inderdaad niet op... Wat moet je dan denken hé, ovulatie, innestelling.... Pfff hopelijk krijg je toch snel wat duidelijkheid!! Twijfel, nog maar een paar daagjes geduld dus hé. Goed dat je er in berust! Hier alles ok! Maandag op controle bij de gyn geweest en alles was heel goed! Het hartje klopte netjes in ritme, dus dat zit toch wel goed. Voor de rest ook alles ok, voel me goed en heb dagen dat ik de wereld aan kan Moet me dan wel inhouden, want s avonds lig ik anders voor dood op de zetel!
Bedankt voor alle felicitaties meiden!!! Het is eigenlijk nog heel onwerkelijk. hoorde vanochtend van mijn moeder wel dat ik loop te stralen, dus dat was wel heel leuk om te horen. Ze weet nog van niks, dus was wel ff moeilijk om mijn mond te houden. Heb even een lijstje erbij gepakt. Bibi; nog wel even het oude lijstje... volgende week vrijdag 1e afspraak bij de gyn. NOD: 05-09: Denzel (4e ronde, 1e kindje) 06-10: KellyAernoudt (3e ronde, 2e kindje) 28-10: Bibi26 (7e ronde, 1e kindje) 05-11: Twijfel (1e ronde, 4e kindje) 06-11: Pinkeltje82 (6e ronde, 1e kindje) Anders: Guusje44: Ronde ?, 2e kindje 26 oktober weer naar de gyn om hopenlijk weer te beginnen Zwanger: Cherie (1e ronde, 3e kindje) uitgeteld 22-01-2011 Mimi (1e ronde, 2e kindje) uitgeteld op 23-01-2011 Fransa (2e ronde, 2e kindje) uitgeteld op 28-01-2011 Jenna09 (1e ronde, 2e kindje) uitgeteld op 13-02-2011 Cindy1981 (1e ronde, 3e kindje) uitgeteld op 25-03-2011 Otje1975 (2e ronde, 2e kindje) uitgeteld op 18-04-2011 Robertha (1e ronde, 2e kindje) uitgeteld op 24-04-2011 Kipkip (5e ronde, 2e kindje), uitgerekend op 28-04-2011 Paard van Robertha (3e ronde, 5e kindje) uitgeteld op 05-05-2011 TuttiFrutti (3e ronde, 2e kindje) uitgerekend op 13-06-2011 Jolijn2008 (5e ronde, 2e kindje) uitgerekend op 03-07-2010 Afspraken Robertha controle vk en echo: 22-10-2010 TuttiFrutti eerste afspraak verloskundig & echo 01-11-2010 Jolijn2008 afspraak gyn 5-11 (echo)
Twijfel: nog even geduld dus, ga zooooooooooo hard voor je duimen! Zie in het lijstje dat ik eigenlijk slechts 1 dag na jou NOD zit, maar ik ga er maar van uit dat mijn cyclus deze maand minimaal een week langer is dan voorheen (nu cd 23 en nog geen ei te bekennen, aaargh!) Tenzij... ik mijn ei gemist heb... Tuttifrutti: vervelend die misselijkheid ! Hoop dat je je snel wat beter voelt. Jenna: wat gaat het snel, 24 weken alweer! Blij dat alles goed gaat met je (jullie ) Jolijn: nou... ik denk dat je moeder het wel weet op een bepaalde manier, vaak hebben moeders daar een neus voor toch? Dat ze het zelfs eerder weten dan dat je zelf posi test? Lekker blijven stralen de komende maanden ! Robertha: leuk het nieuws van je vriendinnen ! Hoe is het met jou nu? En met de kleine? Bibi: en en, en, al nieuws? Vindt het heel spannend voor je!
Pinkeltje, het gaat inderdaad zeer zeer snel! Maar we genieten er wel van! Jolijn, moeders toch hé! Ze hebben alles zo snel door hé! Wel leuk!
Hey allemaal, Kwam even spieken of er al nieuws was van Bibi... Ik wilde heeeeeel graag weten wat het was maar mijn man niet. Maar sinds gister heb ik dat gevoel helemaal niet meer en maakt het me niet uit. Je kunt het toch niet meer veranderen dus zoals het er nu voor staat, gaan we het niet vragen met de 20 wk echo Maar dat kan natuurlijk nog veranderen Tutti; die misselijkheid kan heeeeeeeeeeeel vervelend zijn. Het enige wat ik erover kan zeggen is, dat wanneer het over is, je het heel snel bent vergeten.... Das echt zo. Maar hier nog iemand die voor een aantal uren de ziektewet in gaat, maar dan omdat we op het moment gewoon weinig werk hebben dus zien ze het als een mooie oplossing Prima toch? Twijfel; weet jij al wat meer? Heb je zelf een idee? Jenna; Wat gaat het snel nu! Je heoeft nog maar iets meer dan 100 dagen Fijn dat alles weer goed was. Wanneer mag je weer? NOD: 05-09: Denzel (4e ronde, 1e kindje) 06-10: KellyAernoudt (3e ronde, 2e kindje) 28-10: Bibi26 (7e ronde, 1e kindje) 05-11: Twijfel (1e ronde, 4e kindje) 06-11: Pinkeltje82 (6e ronde, 1e kindje) Anders: Guusje44: Ronde ?, 2e kindje 26 oktober weer naar de gyn om hopenlijk weer te beginnen Zwanger: Cherie (1e ronde, 3e kindje) uitgeteld 22-01-2011 Mimi (1e ronde, 2e kindje) uitgeteld op 23-01-2011 Fransa (2e ronde, 2e kindje) uitgeteld op 28-01-2011 Jenna09 (1e ronde, 2e kindje) uitgeteld op 13-02-2011 Cindy1981 (1e ronde, 3e kindje) uitgeteld op 25-03-2011 Otje1975 (2e ronde, 2e kindje) uitgeteld op 18-04-2011 Robertha (1e ronde, 2e kindje) uitgeteld op 24-04-2011 Kipkip (5e ronde, 2e kindje), uitgerekend op 28-04-2011 Paard van Robertha (3e ronde, 5e kindje) uitgeteld op 05-05-2011 TuttiFrutti (3e ronde, 2e kindje) uitgerekend op 13-06-2011 Jolijn2008 (5e ronde, 2e kindje) uitgerekend op 03-07-2010 Afspraken Robertha controle vk: 17-11-2010 TuttiFrutti eerste afspraak verloskundig & echo 01-11-2010 Jolijn2008 afspraak gyn 5-11 (echo)
Even snel meiden, ongi is gisteren (precies op NOD dus in elk geval een mooie lf ) doorgebroken. Dus toch echt ronde 8 nu....We blijven maar hopen hè, iets anders zit er niet op...
Bibi, wat jammer!! Maar wel fijn dat je lf zo mooi is, dat is dat toch een pluspuntje hé. Dit keer misschien meer geluk! Robertha, hier was het bij J anders om... hihi, mijn man wou het weten en ik niet! Dit keer ben ik gewoon heeeeeeel nieuwsgierig! Maar we houden vol. Mijn volgende afspraak bij de gyn is 25 nov. Zal het lijstje dan ook even aanpassen. Heb mijn echo afspraak er ook alvast al bij gezet! NOD: 05-09: Denzel (4e ronde, 1e kindje) 06-10: KellyAernoudt (3e ronde, 2e kindje) 28-10: Bibi26 (7e ronde, 1e kindje) 05-11: Twijfel (1e ronde, 4e kindje) 06-11: Pinkeltje82 (6e ronde, 1e kindje) Anders: Guusje44: Ronde ?, 2e kindje 26 oktober weer naar de gyn om hopenlijk weer te beginnen Zwanger: Cherie (1e ronde, 3e kindje) uitgeteld 22-01-2011 Mimi (1e ronde, 2e kindje) uitgeteld op 23-01-2011 Fransa (2e ronde, 2e kindje) uitgeteld op 28-01-2011 Jenna09 (1e ronde, 2e kindje) uitgeteld op 13-02-2011 Cindy1981 (1e ronde, 3e kindje) uitgeteld op 25-03-2011 Otje1975 (2e ronde, 2e kindje) uitgeteld op 18-04-2011 Robertha (1e ronde, 2e kindje) uitgeteld op 24-04-2011 Kipkip (5e ronde, 2e kindje), uitgerekend op 28-04-2011 Paard van Robertha (3e ronde, 5e kindje) uitgeteld op 05-05-2011 TuttiFrutti (3e ronde, 2e kindje) uitgerekend op 13-06-2011 Jolijn2008 (5e ronde, 2e kindje) uitgerekend op 03-07-2010 Afspraken Robertha controle vk: 17-11-2010 TuttiFrutti eerste afspraak verloskundig & echo 01-11-2010 Jolijn2008 afspraak gyn 5-11 (echo) Jenna09 afspraak gyn 25-11-2010 Jenna09 30w echo 07-12-2010