Hier ook niks te melden hoor. Dat schiet op Bibi. En je kunt je voor die tijd inderdaad geen voorstelling erbij maken. Sommige dingen zullen tegenvallen en andere dingen zijn zoveel mooier dan je je hebt kunnen voorstellen. Over tegenvallen gesproken...wij hebben weer een drama week achter de rug met het kippetje. Ze was natuurlijk ziek en eet dus alweer de hele week niet waardoor ze een heel kort lontje heeft en vaak 's nachts wakker is. Waardoor we nu allemaal op onze tenen lopen. Slaapgebrek gaat je zo opbreken. Ik hoop dan ook echt dat ik dit weekend niet hoef te bevallen. Robertha, maandag volle maan?!
Is Kippetje nu weer opgeknapt? Echt vervelend hoor als ze zo'n slechte week hebben. Ik hoop dat de bevalling nog even op zich laat wachten dan zodat je eerst nog een beetje uit kunt rusten.
Even gauw: Hier rommelt het sinds vanacht, soms een wee erbij maar het zet nog niet echt door. Hopelijk zet het vanavond of vanacht door want ik heb er zin in Ik kom morgen weer met nieuws
Robertha en kipkip: jullie houden het wel spannend zeg... Bibi: als je het zo opschrijft, dan is het idd al bijna tijd voor je verlof. Zelf zit ik nu "ineens" ook alweer op de helft; echt raar. Het gaat allemaal zo snel. Appart hoe betrekkelijk tijd is; als je zwanger wilt raken, duurt iedere maand er een te lang, en als je er achteraf op terugkijkt valt dat vaak dan toch mee. Vervolgens lijken de eerste 13 weken van je zw-schap ontzettend lang te duren en als je voorbij die mijlpaal bent, ben je zomaar ineens op de helft. (Filosofie op de late avond )
Zo hier zijn we terug van een weekendje weg en het is wel heel goed gegaan! Alleen zaterdagavond een enorme huilavond, maar voor de rest ging het super, ook met J! Kwam even kijken hoe het stond met de twee bevallige dames Misschien dat robertha er nu wel mee bezig is, want zo te horen is het toch stilletjes aan aan het beginnen bij jou, en kipkip, bij jou nog niets? Kom namiddag even langer reageren als de twee ukjes op bed liggen!!
Het zet nog steeds niet door, maar het rommelen stopt ook nog niet... Ik mag toch hopen dat dit zo geen week gaat duren. Ik kom straks nog even terug, als ik mn dochtertje naar mn zus op het kdv heb gebracht
Jenna: fijn dat je een lekker weekendje gehad hebt. Robertha: kwam speciaal even kijken voor jou en kipkip, maar helaas nog geen nieuws. Worden jullie niet gek van ons ongeduld?
Haha Robertha, ik dacht ook weer even dat het vannacht ging gebeuren. Ik word er idd gek van dat ik constant het idee heb, nu gaat er wel wat gebeuren maar dan word ik 's ochtends gewoon weer wakker met een dikke buik. Ik probeer mezelf steeds voor te houden; langer dan 2 weken zal het toch echt niet meer gaan duren (ok, max. 3 dan ). Fijn Robertha, zodirect alleen thuis, ontspannen en wie weet... Jenna; fijn dat het weekendje goed ging. Twijfel; dat schiet idd ook op bij jou. Ik vind de periode vanaf 30 weken ook weer erg lang duren. Maar dat komt ook omdat het lijkt alsof je er dan al bijna bent maar ja, dat is ook gewoon nog 10 weken. Kippetje is inmiddels wel weer beter maar dat eten...pffff....word er langzamerhand weer moedeloos van. Ik hoop zo dat ons zoontje zodirect het goede voorbeeld gaat geven en ze geïnspireerd wordt. Maar dan zal dat wel een slechte slaper worden
Hallo allemaal, Wij zijn weer terug uit Volendam. Ik zie dat het hier nog steeds spannend is, ik hoop dat het niet al te lang meer duurt voor jullie. Jullie zijn er helemaal klaar voor zo te horen, dus laat de ukkies maar komen!! Wij hebben slecht nieuws gekregen. Mijn zus was woensdag uitgerekend, maar haar kleintje is nog op onverklaarbare wijze in haar buik gestorven en is dus bevallen van een levensloos kindje. Onze wereld staat hier even stil en op zijn kop. Hoop niet dat ik met dit nieuws mensen onzeker maak, maar wil het graag met jullie delen en ook om te laten weten waarom ik mischien meer afwezig of misschien juist wel meer aanwezig zal zijn!! Sorry voor het ego berichtje en tot snel....
TF; gatver wat een naar bericht. Kan me voorstellen dat je wereld dan even stil staat. Heel veel sterkte voor jullie!
Hallo! Ik lig eindelijk in mn kraambed! Gisteren om 22.30u is onze 2e dochter geboren! Ze heet Macy, is 49cm en woog 4550gram! Ik kom snel het hele verhaal vertellen (de naam ed kon nu wel, want nu maakt het me niet meer uit wie er mee leest) Tot gauw!
Hoera!!!! Gefeliciteerd. Geniet ervan meid. En tot snel (want ik wil wel heel graag je verhaal horen)
He bah, wat een rot nieuws, kan me voorstellen dat de wereld om je heen dan even stil staat. Heel erg veel sterkte voor jou en je familie.
TF, wat een kl*nieuws seg!!! Heel veel sterkte voor jou en je ganse familie!!! Probeer toch maar positief te blijven over je eigen kindje in je buik. Maar heel veel dikke knuffels voor je in deze moeilijke periode!!! Sh*t seg, dat is echt geen leuk nieuws...:x (sorry voor het taalgebruik maar ik ben er echt niet goed van!! En inderdaad heel dubbel!! Want we zijn natuurlijk heeeeeeeel erg blij met het nieuws van Robertha!!! GEFELICITEERD MET JE DOCHTERTJE!!! Een heel mooi naam heb je gekozen! Een tweede meisje in ons groepje!! Tof seg! Hopelijk is het een beetje vlot en gemakkelijk verlopen voor je!! Geniet maar lekker van je meisje(s). Enne... Ons meisje woog pas 4.500kg toen ze acht weken was, dus het is wel een heel flinke dochter hé! Dikke proficiat meis!! Kus kus kus!!!
ROBERTHA EN MAN GEFELICITEERD!!! Wat super dat het toch heeft doorgezet en weer een meid erbij, super mooie naam!! Alles goed gegaan? Ja het is dubbel, maar ben wel heel blij met dit nieuws even goed nieuws Kipkip, hopelijk gaat het voor jouw ook opschieten en mag je snel je mannetje in je armen houden.
Robertha; was is dat nou? Was jij even stiekem aan het bevallen?! VAN HARTE GEFELICITEERD MET JULLIE DOCHTER! Ben erg benieuwd naar het verhaal en wat een flinke meid zeg! Maar goed dat het niet tot week 41 duurde. Geniet ervan, hoe vind S. het? TF; hoe gaat het nu? Zijn ze trouwens nog aan het zoeken naar een oorzaak? Hier weinig te melden, rommelt nog verdacht weinig
Gelukkig had ik nog even tijd om hier langs te komen. Robertha en man, van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie kleine meisje! Heel veel geluk gewenst, geniet lekker van elkaar. @ Tutti; wat een vreselijk bericht hebben jullie gekregen zeg... Wat moet dat ontzettend moeilijk zijn. Heel veel sterkte gewenst en een dikke knuffel voor jou! @ Kipkip; jij moet dus nog geduld hebben...Succes met wachten.
Robertha: Hoe heeft S. gereageerd op haar zusje? Ben benieuwd naar je bevallingsverhaal, hoop dat alles goed is gegaan en dat het goed gaat!! Kipkip: De kleine is naar een patholoog geweest, placenta wordt onderzocht en een stukje van de navelstreng. Van mijn zus is bloed afgenomen en daar is niks uitgekomen. Op het eerste gezicht is er niks te zien, maar misschien dat er nog wat uitkomt ze zijn het aan het onderzoeken. Hier gaat het redelijk emotie's komen en gaan. Heb soms moeite met mijn eigen zwangerschap terwijl ik weet dat het onzin is, maar het voelt zo slecht om er gelukkig mee te zijn... Bibi bedankt!!
TF; helaas kan niet altijd alles verklaard worden maar ik kan begrijpen dat ze alles onderzocht wilt hebben. Je zou toch denken dat er een oorzaak voor zou moeten zijn? En was dit hun eerste kindje? En voor jou moet dit idd ook ontzettend moeilijk zijn en angstig. Normaal denk je er niet zoveel bij na wat er allemaal mis kan gaan maar als het zo in je directe omgeving gebeurd is het heel confronterend. Hier overigens nog steeds rustig, de bitterlemon etc. () van gister heeft nog niet geholpen.