Wie nog vanaf april - mei voor een spruitje2??

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door robertha, 8 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. TuttiFrutti

TuttiFrutti Bekend lid

13 jan 2008
    540
    0
    0
    begeleidster van mensen met een verstandelijke bep
    Pig-City
    Hallo allemaal,

Twijfel: GEFELICITEERD, wat leuk dat jullie wuppie een meisje is!!!

Robertha: Goed om te horen dat het bij jouw zo goed gaat en dat Suzy goed reageerd op Macy. Geniet van je van het weer? Jammer dat Macy de speen niet pakt, wel te doen of ben je erg moe van de nachten?
    Had je foto's al eerder bekeken, maar het ziet er echt super uit zeg. Leuke kamertjes en wat zijn de stallen mooi geworden!! Mag je trots op wezen. Zijn ze nog met de tuin bezig of is dat klaar nu?

Jenna: Wat doet jullie dochter het goed zeg met de nachten, heerlijk!! Hopelijk zal ze binnenkort ook overdag haar rust pakken, maar voor nu er lekker van genieten dat jullie ook goed kunnen slapen.

Kipkip: Is het nog rustig? Hoe is het met vocht vasthouden met deze dagen?

Fransa: Hoe is het met het drinken van je kleine man? Leuke dagen in NL?

Pinkeltje: Heel veel sterkte met je moeder. Fijn om te horen dat het met je zwangerschap allemaal goed verloopt.

Bibi: Hoe is het met jouw?

Hier: Begin weer vocht vast te houden vooral in mijn enkels :(
    De tuin net helemaal schoon gespoten en van de week willen we voor een loungeset gaan kijken, zie me al helemaal zitten met die 2 kleintjes straks lekker onderuit op de bank in de tuin ;)
    Emotie's komen en gaan. Morgen naar m'n zus toe even samen met onze zoons daar ben ik wel aan toe ff bijkletsen saampjes en lekker keuvelen. Hopelijk kan ik wat voor haar betekenen.

Geniet allemaal van het lekkere weer, want begreep dat het morgen weer minder wordt...

2. kipkip

kipkip Fanatiek lid

11 feb 2008
    2.578
    0
    36
    Even korte update; niks te melden :(. Helaas, vandaag uitgerekend dus ben heel benieuwd.

3. robertha

robertha Bekend lid

14 okt 2008
    816
    0
    0
    Jammer kipkip! Ik kwam gauw even spieken voodat de visite er is...
    Nog even volhouden!

4. Jenna09

Jenna09 Fanatiek lid

30 aug 2006
    1.017
    0
    0
    Kipkip, wat jammer! Maar wie weet is er deze nacht wat gebeurd!

TF, je zal zeker een steun zijn voor je zus hoor! In zo'n momenten zijn woorden soms overbodig en is het al veel als jullie gewoon samen er voor elkaar zijn! Veel sterkte!

Wat lijkt me een loungeset super leuk! Hier hebben we ook een plaatsje in de tuin waar ik dat zou willen, maar eerst zullen er nog andere dingen moeten gebeuren... Dit voorjaar komt er een speeltuig voor J! Dat lijkt me ook wel leuk om in te tuin te hebben. Mijn man is het aan het maken samen met een vriend die houtbewerking doet. Nog een paar weken en het staat in de tuin! En het kost gewoonweg maar de helft dan een zelfbouwpakket!:$

Hier vandaag met Ja naar het cb! Zal strakjes laten weten hoe het met ons meis is. Voor de rest begin ik nogal gestrest te geraken voor het weekend (babyborrel en doopsel) , pffff... Waren we maar zover dat alle werk vooraf gebeurd was...

5. TuttiFrutti

TuttiFrutti Bekend lid

13 jan 2008
    540
    0
    0
    Pig-City
    Kipkip: Jammer dat de kleine man zich nog niet heeft aangediend, hopelijk laat hij niet te lang meer op zich wachten!!

Robertha: Heb je veel kraamvisite of is het redelijk verdeeld?

Jenna: Speeltuig? Wat moet ik me daar bij voorstellen. Wel super dat je man dat zelf maakt samen met een vriend.
    Ja heb ook echt zin in ons loungeset nog 3 weekjes wachten en dan heerlijk op de bank in de tuin :D
    Hoe was het met Ja. bij het CB? Druk weekend, kan me voorstellen dat je daar wat stress van krijgt. Moet je nog veel doen?

6. Jenna09

Jenna09 Fanatiek lid

30 aug 2006
    1.017
    0
    0
    Ons meisje was weer volledig volgens curve gegroeid! 4.980 kg en 59 cm. Netjes op peil dus. Nu weer afwachten hoe ze zal reageren op de spuitjes dit keer...

TF met een speeltuig bedoel ik een torentje met klimmateriaal, een uitkijkpost een kruiptunnel en glijbaan, allemaal in hout! Dus dat wordt wel leuk denk ik!
    Er moet niet meer zoveel gebeuren, maar toch is een mens altijd bang dat het niet klaargeraakt hé! Straks gaan mama en ik de overige doopsuikers van een naam voorzien, en dan is dat weer van de baan...

7. kipkip

kipkip Fanatiek lid

11 feb 2008
    2.578
    0
    36
    Jenna; rustig aan hoor, niet stressen. Komt vast voor die tijd allemaal prima in orde. Leuk zo'n speelhuis! Helaas is onze tuin ienieminie maar gelukkig kan het kippetje bij opa en oma terecht. Die hebben we inmiddels opgezadeld met glijbaan, wip en zandbak, haha. Fijn dat Ja. goed gaat, het is eigenlijk bizar he hoe ze groeien het eerste jaar. Nu heeft het kippetje nog steeds zomerkleding van vorig jaar aan. Ik ben eigenlijk ook wel benieuwd hoe groot en zwaar (nou ja licht) ze is. Volgens mij moeten ze met 2 jaar weer maar ik heb nog geen oproep gehad...

TF; hoe was het bij je zus? En nog geslaagd voor de tuinset? Vocht vasthouden, nee niet echt geloof ik. Jij wel?

Robertha; zo de visite weer gehad? Je bent er zeker wel druk mee met die kleintjes?

Hier nog steeds weinig te melden, morgen weer naar de vk, gaan we een afspraak maken voor een echo. Schijnt policy van het ziekenhuis te zijn waar ik ga bevallen. Ze gaan dan kijken of je nog genoeg vruchtwater ed. hebt. Ben benieuwd.

8. TuttiFrutti

TuttiFrutti Bekend lid

13 jan 2008
    540
    0
    0
    Pig-City
    Jenna: Dit klinkt keurig. Fijn dat Ja. het zo goed doet!! Altijd vervelend die spuitjes, hoe gaat het?
    Klinkt leuk zeg zo'n speeltuig, dan hebben jullie een behoorlijke tuin zo te horen.
    Ah goed op schema zo te horen, ja dat ken ik wel hoor bang dat het niet allemaal op tijd afkomt ondanks dat je genoeg tijd hebt ;)

Kipkip: Hihi, leuk dat opa en oma zoveel in de tuin hebben voor kippetje!! je kan toch eens naar zo'n weeg en meet moment gaan bij het CB als je nieuwsgierig bent?
    Policy?
    Ben niet naar mijn zus geweest, ga straks even met mijn vader. Gaat lichamelijk niet helemaal goed en ze is nu opgenomen in het ZH. Er blijft haar ook niks bespaard....
    Loungeset komt over 3 weken, JOEHOE!!
    Ja begin wat vocht vast te houden helaas. Valt nog mee, maar vrees het ergste, dus van mij mag de temp wel iets naar beneden :D

9. Fransa

Fransa Niet meer actief

Hoihoi!

Weer terug uit NL. Was leuk!! Weer lekker veel geshopt voor m'n mannetjes. Moest ook wel met dat warme weer want ik had bijna geen zomerspul. Nou ja, altijd een goed excuus dus!

Jenna, wat groeit je meisje goed! Hier helaas geen controle bij de 3 maanden. Doen ze eigenlijk alleen als je kleintje in de eerste 2 maanden niet goed (genoeg) groeit of andere 'dingetjes' heeft. Nou ja, dat huilen van hier was blijkbaar niet bijzonder genoeg om ons in de 3e maand te laten komen. Moet dus helaas nog wachten tot eind mei....

Kipkip, balen zeg dat je nog steeds loopt. Hopelijk komt je kippetje heeel gauw! Dat wachten is echt niets aan he. Voel je je nog een beetje goed verder? Of heb je het echt wel gehad?

Twijfel, een meisje; leuk!! Lekker roze shoppen nu!

Robertha, lekker aan het genieten?? Wel lastig dat Macy de speen niet pakt. Ons kleine mannetje hier had er de eerste 2 weken ook wel moeite mee trouwens. Nu gaat het wel prima maar het is niet zo'n speenmannetje als z'n grote broer. En wat leuk dat Suzy zo goed op haar kleine zusje reageert! Echt genieten is dat he als je je kindjes zo samen ziet. Kan er zelf nog van smelten....

TF, met dit weer is het ook niet echt gek dat je vocht vasthoudt he. Wat ga je trouwens al weer hard zeg! Over 4 weken mag je kleintje gewoon al 'legaal' komen! Voel je je verder nog goed?
    Tsjonge zeg, dat je zus nu ook nog in het zkh is opgenomen. Wat je zegt, er blijft haar weinig bespaard momenteel. Hopelijk knapt ze daar weer gauw van op. Het andere herstelproces zal nog wel wat langer duren lijkt me zo. Maar je kunt er zeker al voor haar zijn door er gewoon te zijn. Soms zijn woorden niet eens nodig....

Nou, heb zo'n beetje iedereen gehad. Alleen Bibi.... Hoest met jou??

Zo, tijd voor koffie. Na die reis van vandaag ben ik lekker gesloopt en ik zit momenteel dan ook behoorlij uitgeput op de bank...

10. Bibi26

Bibi26 Fanatiek lid

20 mrt 2010
    3.050
    0
    0
    Sorry sorry, ben er eindelijk weer! :) Hele gezellige pasen gehad, maar wel druk en ik ben behoorlijk moe dus weinig puf om 's avonds nog even achter de laptop te kruipen. ;)
    Verder gaat het hier nog steeds prima. Alleen vanmiddag even langs de vk geweest. Moest een zwangerschapsverklaring ophalen en meteen even laten kijken naar een bult vlakbij mijn lies. Er zit een breukje, misschien een liesbreuk, maar het schijnt geen kwaad te kunnen. Heeft iemand van jullie dat ook (gehad) toevallig?

@ Kipkip; pffff, wachten duurt lang hè. Ben benieuwd naar je echo. Ik hoop voor je dat het nu echt niet lang meer gaat duren!

@ Robertha; wat fijn dat de bevalling uiteindelijk toch nog vlot ging! En dat jullie nu lekker genieten. Al druk geweest met visite dus? Wat heb je allemaal gekregen? Je hebt wel mazzel met het weer joh, kun je lekker buiten zitten met je bezoek, heb je binnen ook geen rommel. ;)

@ Tutti; hoe is het nu met je zus? Wat een pech heeft ze...En dat is nog zacht uitgedrukt denk ik...Hopelijk mag ze snel weer naar huis.
    Wat leuk dat jullie een loungeset hebben gekocht! Wij hebben een nieuwe tuinset en wij zijn er ook helemaal happy mee. :)

@ Fransa; warm weer voor zo'n lange reis. Jullie waren toch met de auto denk ik, of niet? Fijn dat je het zo leuk hebt gehad in elk geval!

@ Jenna; jij hebt dus een druk weekend voor de boeg. Hopen dat het weer een beetje mee werkt. Moet je nog veel voorbereiden?

Zo, volgens mij ben ik niemand vergeten. ;) Zal me deze week vaker komen melden hoor! Fijne avond allemaal!

11. Twijfel

Twijfel Fanatiek lid

4 mei 2010
    2.003
    1
    0
    huisvrouw/moeder
    Noord Brabant
    Robertha: ik ga zo je verhaal even opzoeken en lezen.
    Hoe was het om voor het eerst lekker te gaan wandelen met Macy?
    De eerste weekjes zijn vaak wel erg vermoeiend he; vooral als ze dan ook nog tussendoor wakker wordt en geen speentje wil. Misschien went ze er nog aan en wil ze straks niets anders meer :D.
    Wat leuk dat haar "grote" zus zo goed op haar reageert.

Jenna: wat heerlijk dat je nu een paar heerlijke, lange nachten hebt gehad. Knap dat je meisje het al zo lang vol kan houden.

kipkip: balen zeg, dat je nu zelfs overtijd bent. Pfff dan duurt het wachten echt lang. Hoe was de echo?
    Gelukkig kan je kippetje zich bij opa en oma helemaal uitleven in de tuin en compenseert dat, dat jullie er zelf geen plek voor hebben. Kom je er vaak?

TF: hier ook dikke enkels met dat warme weer, maar sinds ik een kussen onder mn matras heb gelegd gaat het iets beter.
    Wat vervelend dat je zus in het zkh ligt. Hebben haar klachten iets te maken met de bevalling?
    Heerlijk dat je over een paar weekjes kunt gaan "loungen" in je eigen tuin.

Jenna: dat wordt weer druk komend weekend; maar wel leuk. Als het goed is, is het dan ook weer lekker weer. Ik hoop het voor jullie.
    Wat knap dat je man zo'n toestel zelf kan maken :$ Dat scheelt idd een hoop geld.
    Geweldig dat alles weer goed was bij het cb. Ik voelde wel even een steekje, want jouw kleine meid is nu met haar 3 maanden bijna net zo zwaar als mijn jongens bij de geboorte (4900 en 5100 gram :cool:) Ik hoop echt dat ons meisje (klinkt nog onwennig) lichter zal zijn.

Fransa: heerlijk bijgetankt weer in NL zie ik. Lijkt me best een ondernemening zo'n reis met je kleintjes. Hebben ze het goed vol kunnen houden? En ben jij ook alweer een beetje bijgekomen?

Bibi: fijn dat je zulke leuke paasdagen hebt gehad.
    Ik heb het zelf niet meegemaakt een liesbreuk, maar lijkt me erg vervelend en pijnlijk; vooral nu. Kunnen ze er iets aan doen?

Ik zit inmiddels ect op een roze wolk. Het is soms moeilijk voor te stellen dat mijn (onze) droom echt uit gaat komen, maar het is echt zo. Ik ben blij dat ik het briefje heb bewaard, dan kan ik het af en toe nog eens terug lezen. Ik moet het alleen wel goed verstoppen, want de jongens zitten er op te azen :D. Ze willen het zo graag weten. Soms vind ik het wel een beetje sneu voor ze, maar ik weet gewoon dat ze het niet voor zich kunnen houden en ik wil echt niet dat iedereen het al weet voordat ze geboren wordt.

12. kipkip

kipkip Fanatiek lid

11 feb 2008
    2.578
    0
    36
    Twijfel; kan me voorstellen dat je helemaal in de "roze" wolken bent! Voel je je inmiddels ook goed? Jeetje wat een flinke jongens heb jij gebaard!

Jenna; lig je nog op schema met de voorbereidingen? Hier wordt het in ieder geval lekker weer. Bij jullie vast ook?!

Bibi; een liesbreuk? Gelukkig niet meegemaakt, heb je er veel last van?

Robertha; hoe is het ermee?

Hier lopen we nog gezellig door...gister naar de vk geweest. Zondag a.s. (ben dan 40/6) krijg ik een echo en gaan ze strippen. Ze geeft aan dat we dan 50 procent kans hebben dat die nacht de bevalling begint. Anders paar dagen later strippoging 2. Kippetje kwam spontaan met 40/6 dus eigenlijk ga ik ervan uit dat hij voor die tijd er wel is, maar ja, je weet het niet. Leuk op koninginnedag ofzo :(

13. TuttiFrutti

TuttiFrutti Bekend lid

13 jan 2008
    540
    0
    0
    Pig-City
    Fransa: Altijd een reden om te shoppen ;) Heerlijk hoor. Nee en met J. had ik het ook op het eind. Ben inderdaad al ver. Leek even langzaam te gaan, maar als ik nu zie nog maar 43 dagen...

Bibi: Nee nooit gehad, heb je last van het bultje? Kunnen ze er wat aan doen nu je zwanger bent?

Twijfel: Leuk dat het nieuws een beetje gaat zakken. Echt zo super dat er nu een meid de fam. komt versterken!!
    Goed idee, ik heb een electrisch verstelbaar bed, zal mijn voeteneind ook wat omhoog zetten.

Kipkip: Fijn om te weten dat ze je straks een beetje gaan helpen, ben je het nog niet spuugzat?

Straks laatste dienstje werken en dan verlof. Heel raar, want ben door het gedoe met mijn zus langer thuis geweest en dan nu 1 dienst en dan verlof... Mijn zus mag straks naar huis, gaat ietsje beter. Ze is allang blij dat ze naar huis mag ;)

Gisteren trouwringen opgehaald en ze zijn MOOI!! Morgen bij mijn trouwjurk kijken hoe die is geworden. Helaas niet passen, maar ja dat komt over een paar maanden wel :D

14. Twijfel

Twijfel Fanatiek lid

4 mei 2010
    2.003
    1
    0
    huisvrouw/moeder
    Noord Brabant
    kipkip: gelukkig voel ik me helemaal goed. Soms wel wat last van vocht en af en toe wat pijntjes, maar niets bijzonders.
    Ik hoop voor jou dat je niet tot het weekend hoeft te wachten, maar dat het vandaag of morgen nog zal gebeuren. Duurt wel lang hoor voor je.

TF: gelukkig mag je zus weer naar huis.
    Jeetje nog maar 1 dienst en dan begint jouw verlof ook alweer; heerlijk van gaan genieten. Kan me voorstellen dat dat nu een beetje raar voelt na alles wat er gebeurd is.
    Leuk dat jullie de ringen hebben. Heb je ze stiekem al even aangedaan?

15. Bibi26

Bibi26 Fanatiek lid

20 mrt 2010
    3.050
    0
    0
    @ Twijfel; volgens mij was ik jou wel vergeten van de week. :) Bij deze alsnog van harte gefeliciteerd met jullie geweldige nieuws! Een meisje erbij, leuk zeg! :) Die heeft straks genoeg grote stoere broers om op haar te passen. ;)

@ Kipkip; het is nog geen zondag, wie weet is het strippen niet meer nodig. ;) Wat doe je nu eigenlijk de hele dag? Blijf je thuis of durf je af en toe nog wel weg te gaan? Want daar zit ik steeds aan te denken, volgens mij durf ik nog amper boodschappen te gaan doen tegen de tijd dat ik ben uitgeteld. Straks breken de vliezen terwijl ik in de winkel sta ofzo. :p

@ Tutti; Fijn dat je zus naar huis mag!
    En bijna verlof, wat heerlijk! Lekker van genieten meid.

@ hier; heb niet veel last van de breuk, af en toe beetje pijn, maar het valt best mee. Er is volgens mij niks aan te doen. Volgens de vk kan het geen kwaad, zelfs niet bij de bevalling. Mijn vader heeft het ook gehad en die is eraan geopereerd, maar misschien dat ze dat nu bij mij niet doen of afwachten of het vanzelf weggaat, ik heb eigenlijk geen idee.
    Ze hebben hier net de gordijntjes in de babykamer gehangen! :D Dus ik wil even spammen, ben er zo ontzettend blij mee!
    Bekijk bijlage 146917
    Aan de andere kant zit nog zo'n zelfde raam.

16. Bibi26

Bibi26 Fanatiek lid

20 mrt 2010
    3.050
    0
    0
    En hier een detail van de stof:
    Bekijk bijlage 146918
    Heb nog een stukje stof gekregen wat over was, even kijken wat ik daarvan ga (laten) maken. :)

17. kipkip

kipkip Fanatiek lid

11 feb 2008
    2.578
    0
    36
    Bibi; wat een leuke gordijntjes zijn dat. Wordt echt een mooi kamertje! Het lijkt op de foto's wat roze maar dit zal wel niet...jullie weten toch niet wat het wordt? Tja, wat doe ik de hele dag...donderdag en vrijdag is het kippetje naar de creche dus dan ben ik lekker aan het luieren, beetje het huis aan kant houden, studeren, ik vermaak me eigenlijk wel. De overige dagen loopt er een drukke peuter ter vermaak rond. Ik ga nog regelmatig overal heen hoor, het is maar een klein percentage waarbij de vliezen eerst breken dus daar ben ik niet zo bang voor.

18. Bibi26

Bibi26 Fanatiek lid

20 mrt 2010
    3.050
    0
    0
    Kijk, dat is goed om te weten. Dan kan ik gewoon de deur uit totdat de bevalling begint. ;) Wat studeer je eigenlijk? want dat heb ik volgens mij nooit mee gekregen.
    Ik zal een keer foto's maken bij daglicht want ik zag inderdaad ook dat de kleuren niet zo mooi zijn. Maar het is inderdaad geen roze. ;) De gordijntjes zijn crèmekleurig en de banen op de muur bèige.

19. robertha

robertha Bekend lid

14 okt 2008
    816
    0
    0
    Ik kwam even gauw kijken voor kipkip en foto's plaatsen.
    Helaas kipkip:( Ik hoop dat je toch zelf nog aan de gang gaat of nu aan de gang bent;)

20. Bibi26

Bibi26 Fanatiek lid

20 mrt 2010
    3.050
    0
    0
    Wat een schattige foto's van jullie dametjes Robertha! Doet Macy het goed?

Deel Deze Pagina