Macy doet het wel goed, maar de gebroken nachten doen me niet zoveel goeds. Het hoort erbij, maar vanacht wilde ze na 3 uur niet meer gaan slapen Uiteindelijk om 5 uur bij papa op de borst in slaap gevallen. Doordat Suzy overdag nog veel aandacht vraagt, kom ik werkelijk nergens aan toe. Daarom Suzy nu naar oma gebracht, zodat ik een dagje alleen met Macy heb. Hopelijk gaat het vanacht weer beter Leuke gordijntjes Bibi! Ik moet ze ook nog ophangen, maar vindt die van jou heel mooi! kipkipkipkipkipkip Gaat het nog? Yeey TF, verlof!!!!! Veel plezier bij dé jurk vandaag! Wat voor jurk en ringen heb je uitgekozen? Twijfel, super op de roze wolk! Geniet er maar lekker van, zeker nu het wat beter gaat. Jenna, geef jij ook nog steeds alleen borstvoeding? Oh, krijgt er weer een honger. Liefs
Robertha; daar ben ik dus ook bang voor. Doordat die kleintjes een heel wisselend schema hebben kom je idd nergens aan toe. Waarschijnlijk op het tijdstip dat Suzy slaapt is Macy wakker. Slopend lijkt me! Hier gaat het goed hoor. Ik houd er al rekening mee dat er voor zondag niks gaat gebeuren en ik zondagnacht na het strippen ga bevallen...wel zo makkelijk. Breng ik kippetje op voorhand maar te logeren. Ook al gebeurd het die nacht niet, waarschijnlijk krijg ik er wel wat krampen van en dan hebben we in ieder geval rust die nacht. Hopelijk heeft Macy een goede dag vandaag en kun jij een beetje bijkomen. Bibi; ik dacht al wel dat ze een beetje cremekleurig waren hoor. Erg leuk! Ik moet voor mijn werk eigenlijk nog een cursus afronden maar het is niet echt noodzakelijk daarom blijft het ook liggen. Tijdens mijn vorige zwangerschapsverlof had ik ook al de illusie dat ik wel tijd over zou hebben om dat op te pakken . Maar toen is het ook niet gelukt...en dit keer zie ik het er ook niet echt van komen. Ach, het voegt op het moment ook niet zoveel toe, alleen als ik een keer besluit om zelfstandig een kantoor te openen. Twijfel; ja, het is heerlijk dat opa en oma zo'n grote tuin hebben en ze wonen op een paar minuten afstand. Wij komen er idd regelmatig, sterker nog, we zijn nu aan het bekijken om op hun perceel grond nog een extra huis voor ze te laten bouwen en dat wij in hun huis gaan wonen. TF; je verlof begint met goed weer! Geniet ervan, ondanks de ellende van afgelopen tijd. In ieder geval wat meer tijd om aandacht aan iedereen te geven! Jenna; veel plezier dit weekend! Ik hoop dat je alles op tijd hebt klaar gekregen. Was net op het kdv en las dat er weer iemand wegging bij de babygroep. Vind dat echt wel een beetje jammer, ik geloof dat sinds kippetje daar zit er zo'n 4/5 leidsters zijn weggegaan. Bibi, jij werkt toch ook op een kdv? Is daar het verloop ook zo groot?
@ Kipkip; kan me heel goed indenken dat je tijdens je verlof weinig of niks aan je studie doet. Ik ben dat ook echt niet van plan. Heb net weer 2,5 uur zitten ploeteren, ik word gek van die hele papierwinkel. :x Als we een opdracht willen inleveren moet er altijd een analyseformulier bij worden gemaakt. Ik analyseer en reflecteer me een ongeluk. Maar goed, ik heb nu vakantie en heb me voorgenomen tot eind mei door te gaan. Dan wil ik de laatste opdrachten inleveren. Ben nog met een onderzoek bezig wat ik eind Juni afrond, maar als het me niet lukt voor die tijd de theorie klaar te hebben lever ik dat mooi pas in oktober in. Mag van mezelf nu onderhand wel wat rust gaan nemen. Bij ons op het kdv is het verloop niet zo groot, maar het kdv is ook niet groot. Weet niet hoe dat bij Kippetje is? Wij waren eerst met 4 leidsters en één vaste vrijwilligster. Nu zijn dat 7 leidsters. Tijdens het verlof van mijn werkgeefsters hebben we nog een extra leidster gehad, die is inmiddels weg. En nu ga ik weg eind Juni. Maar omdat ze zich nogal verkeken hebben op hoe druk het zou worden komt er niemand voor me in de plaats dus voorlopig houden de kinderen gewoon hun vaste leidsters. Vind ik ook wel belangrijk hoor, dat geeft toch rust voor de kids. Heb je je echo inmiddels gehad? @ Robertha; dank u! Heb al tien keer in het kamertje naar de gordijntjes staan kijken, haha. Lekker dat je een rustiger dagje hebt vandaag. Die gebroken nachten lijken mij ook enorm zwaar, zeker als er ook nog een peutertje in huis rond loopt. Hopelijk kom je vandaag een beetje aan je rust toe! @ hier; ben toch wel een beetje bezorg over die eventuele liesbreuk. Heb de ha gebeld, maar die hebben het erg druk en omdat ik volgende week op vakantie ben kan ik pas de 10de terecht...Ik weet dat het nu geen kwaad kan, maar ik heb dus gelezen dat je met een liesbreuk in het ziekenhuis moet bevallen. En als je pech hebt en er komt een stukje darm door de breuk naar buiten tijdens de bevalling (sorry voor dit ranzige detail) moet je meteen geopereerd worden. Dan kan ik dus niet eens bij mij kindje blijven. En ik ben al zo gigantisch bang voor ziekenhuizen. Sorry voor dit ego bericht, maar voel me echt even klote...
Twijfel: Kan me voorstellen dat je het geslacht niet tegen je kinderen verteld, maar begrijp ook dat het moeilijk is. Hebben hun nog gezegd wat ze leuk zouden vinden qua geslacht? Jij houdt dus ook wel wat vocht vast. Het valt hier nog mee, maar vrees dat het nog wel erger gaat worden... Bibi: Wat wordt het kamertje leuk!! Stoere gordijntjes. Wat vervelend die onzekerheid, kan je vk niet bellen over het hoe en wat? Helaas weet ik er ook niet veel van en kan ik je niet geruststellen, maar begrijp je ongerustheid. Zal gewoon even gaan bellen hoor even kijken of je wat info kan achter halen zodat je in ieder geval iets weet en je niet onnodig druk maakt!! *knuf* Robertha: Wat een mooie meid Macy leuke foto's!! Pitiig hoor die nachten. Slim dat je Suzy even bij oma hebt gebracht, misschien kan je overdag even een beetje bijtanken!! Slaapt Macy overdag goed? Ik kan alleen zeggen dat de ringen en jurk heel mooie zijn Wil niet al te veel los laten je weet het maar nooit en over de jurk kan ik helemaal niks kwijt, want mijn vriend weet ook dat ik hier klets, je weet nooit wat nieuwsgierigheid doet met een man Kipkip: Ja inderdaad, ik dacht bij J. ook dat doe ik wel in mijn verlof, maar voor je het weet is die kleine er en heb je handen vol. Jammer dat er zo'n verloop is bij jullie op het KDV. Moet zeggen dat het verloop wel mee valt, maar het is soms wel rommelig met wie je nu weer aan trefd. Vandaag waren allebei de vaste leidsters er niet, gelukkig was er 1 van zijn vorige groep dus toch nog een bekend gezicht... Heerlijk dat je rust vind in zondag en wat je zegt mocht het gebeuren dan is het lekker dat je voor het kippetje al wat geregeld hebt, heb je daar heen onrust van. Ik hoop het zo voor je, lees elke keer gespannen als ik zie dat je gereageerd hebt Heerlijk hoor dat het elk moment kan gaan gebeuren!! @ moeders van meerdere kinderen, was een tweede bevalling heel anders als de eerste? Ging het sneller? Ja verlof begonnen, het besef van bevallen gaat beginnen Heb mijn jurk gezien vandaag en zelfs even aangehad. Kon uiteraard niet dicht, maar hem even aan hebben was al super had ik niet op gerekend. Hij was echt super mooi, ben helemaal blij
@ Tutti; dank je wel. Voel me al beter, kan er nu toch niks aan veranderen. Mijn vk kan ik wel bellen, maar eerlijk gezegd ben ik niet zo tevreden over haar...Ben nu al te ver om een andere vk te zoeken vind ik, maar de volgende keer ga ik niet meer naar haar toe. Ze liep al moeilijk te doen over een zwangerschapsverklaring! Mijn werkgever moest die maar zelf printen. Maar die heeft daar nog helemaal geen ervaring mee dus die vroeg gewoon aan mij of ik een verklaring mee kon brengen. De vk wilde die eerst gewoon niet geven! Ze vond het flauwekul. Dus ik bel haar niet graag, ben altijd bang dat ik me aanstel ofzo... Wat leuk dat je je jurk hebt aan gehad! Ik wil toch ook nog wel ooit zo'n mooie prinsessenjurk aan.
Bibi: Fijn dat je wat rust erin hebt gevonden. het is nooit te laat om een andere vk te zoeken. Als je geen vertrouwen in haar hebt zal ik verder gaan kijken. Als jij er rust in kan vinden is het goed uiteraard, maar je moet er wel een goed gevoel bij hebben hoor. Ik zit bij een vk waar er meerdere werken en eentje bevalt mij ook niet en ga ook melden dat ik haar niet meer hoef te zien en als zij dienst heeft als ik moet bevallen piep ik wel een gyn uit zijn bed ofzo
Hoi dames, Sorry, maar het is hier deze week superdruk... PFFF Straks om vier uur begint Ja haar doopfeestje voor de familie (dichte familie) en morgen om 14.00u wordt ze gedoopt, daarna begint de babyborrel voor het grote publiek. Dus druk druk druk....... Maar kwam eens even kijken of er nog niemand bevallen was! Niet dus... Gaat het nog een beetje kipkip... Zal maandag alles even teruglezen en reageren, heb nu echt weinig tijd! Groetjes en tot maandag!
Ja, het gaat wel. Ben alleen een beetje chagerijnig dat er nog steeds niks gebeurd is. Ik hoop zo dat het strippen morgen wat gaat opleveren. Ik zit er helemaal niet op te wachten om volgende week ingeleid te worden Sorry voor de ego reactie. Als ik straks bevallen ben kom ik weer vrolijk meeschrijven
Bibi: leuke gordijntjes! Wat leuk ook dat je aan 2 kanten ramen hebt in het kamertje. Ik denk idd ook dat ons kleintje flink verwend en beschermd zal worden door haar broers; die komt vast niets te kort. Of juist vrijheid misschien Jeetje die liesbreuk kan dus best nog vervelende gevolgen hebben. Kan me voorstellen dat je je daar druk om maakt. (daar hoef je toch geen sorry voor te zeggen) Robertha: wat een mooie, lieve foto's. *zwijmel* Fijn dat het zo goed gaat met haar. Maar het is idd moeilijk als je zo wienig slaapt om je dan overdag ook op je kids te richten. Super dat Suzy even een dagje naar opa en oma mocht; kun je zelf ook weer even bijtanken. Aan de andere kant: verwacht voorlopig niet teveel van jezelf qua huishouden. Bij mij ging de eerste weken al mijn energie en aandacht naar de kids en daarna was er niet zo veel meer over. Dat komt weer wel als er wat meer ritme komt. (Zo, deze oude dame heeft gesproken ) kipkip: dat klinkt echt leuk om zo dicht bij elkaar te wonen ; vooral als het goed gaat natuurlijk. Zou mooi zijn als het gaat lukken om een 2e huisje te bouwen op dezelfde grond. Kan me voorstellen dat het verloop op het kdv wel wat onrust geeft; hopelijk stopt het nu. Ik hoop trouwens dat je nu inmiddels (aan het) bevallen bent of dat het nu echt snel gaat beginnen. Wachten duurt echt lang, logisch dat je daar een beetje chagerijnig van wordt ondertussen. TF: mijn kids willen alledrie heel graag een zusje, dus het is best lastig om niets te zeggen. Vooral toen we gisteren op de markt liepen en zulke snoezige kleertjes zagen liggen voor weinig geld. Was soms moeilijk om er zomaar aan voorbij te lopen. De bevalling van mijn jongste was bijna hetzelfde als van de 2e (1e was spoed ks) Maar ik ben niet helemaal representatief omdat ik bij de 2e en 3e ingeleid ben. Jenna: veel plezier vandaag. Komende week zijn we er even niet. We gaan even lekker met zn allen een paar daagjes weg. Vrijdag/zaterdag zijn we er weer; tot dan! (Dus kipkip, ik hoop ook dat je snel bevalt zodat ik dat nieuws niet mis )
Wederom even een kort berichtje; net bij de vk geweest en gestript en had zonder het echt te hebben gemerkt al ruim 3 cm ontsluiting! Dus de kans is groot dat het nu snel begint. Anders dinsdag voor de 2e keer strippen en anders donderdag vliezen breken. Maar heb goede hoop dat het binnen 24 uur geboren gaat worden!
Jéééé, goed nieuws dus Kipkip! Alvast succes en sterkte, ben echt benieuwd naar jullie spruitje! @ Twijfel; fijne vakantie! Ik ga er ook lekker tussenuit, een weekje heerlijk niksen. En dank je voor je lieve woorden. Vind het soms zo ego om hier zo'n zielig berichtje te plaatsen, maar voel me af en toe gewoon zielig, die hormonen ook. Ik ga dus eerst lekker met vakantie en daarna naar de huisarts, dan zal ik wel horen wat het precies is en of het gevolgen voor de bevalling heeft. @ Jenna; hopelijk hebben jullie en gezellig weekend gehad? Hoe vond Ja het dopen? Meiden, ik ben er de komende week ook niet. Neem wel de laptop mee dus misschien dat ik een keertje langs kom waaien, maar anders meld ik me weer na de vakantie. Tot snel!
Yeey kipkip! Heeft het doorgezet? Ben zoooooo benieuwd en wat fijn dat je "al" 3cm had, want daar heb ik héél lang over moeten doen. Ik hoop dat je nu aan het genieten bent van jullie ventje! Iedereen heeft hier wel (eens) last van de hormonen. Lang leve het vrouw zijn Gelukkig kunnen we hier onze ei kwijt. Er gaan er een paar op vakantie, heel veel plezier! TF, de 2e bevalling was heel anders, maar kan dus niet zeggen of het echt sneller ging omdat ik de eerste keer ingeleid was. Je kunt dus alleen maar weer afwachten. Wel genieten van je verlof! Hier gaat het zn gangetje. Je went er snel aan, dat er weer een kleine is. Ik probeer mogelijk van te genieten. Wat ik nu gemerkt heb, is hoe makkelijk het is om maar één kind te hebben. Je maakt je dan wel sneller druk omdat alles nieuw is, maar met 2 kids heb je echt je handen vol. Ik ga even bij mn paardje kijken want die moet ook deze week bevallen Liefs
Even kort berichtje van mij, ben gister in 2 1/2 uur tijd bevallen van onze zoon, 4230 gram. Erg snel maar zonder kleerscheuren eraf gekomen. Kippetje is erg onder de indruk van haar broertje maar nog niet altijd even voorzichtig.
Woehoe!!! KipKip, gefeliciteerd met jullie mannetje!! Ben errug benieuwd naar de naam, ga je die nog PB-en?? Meid, hopelijk voel je je goed en kun je heeeeeerlijk gaan genieten van je fantastische gezinnetje!!
Kipkip GEFELICITEERD!! 2,5 uur tijd, jeetje zeg das snel gegaan. Je had dus een voordeel met die 3cm ontsluiting die je al had Twijfel en Bibi fijne dagen. Jenna hoe is het weekend verlopen? Fransa hoe gaat het bij jouw?
Kwam even snel kijken voor nieuws en ja hoor; Hoera! Kipkip gefeliciteerd!!! Dat is wel heel snel gegaan; ben benieuwd naar je verhaal, maar voor nu: geniet ervan!
HOERA!!! GEFELICITEERD, kipkip en familie! Dan is het inderdaad nog snel gegaan. Hopelijk kunnen jullie nu ook gaan genieten. Tot gauw!
Bedankt voor de felicitaties allemaal! Ik heb jullie net een prive berichtje gestuurd en een foto staat in mijn album!
Kipkip: Fijn dat het allemaal zo goed is gegaan. Snel klinkt leuk, maar kan me voorstellen dat het best heftig was. Wat een heerlijke foto in je album. Mooie mannetje hoor!! Leuke namen hebben jullie voor je kinderen. Hoe gaat het nu? Wanneer ben je weer naar huis gegaan?