Kipkip, gaat het nog steeds allemaal goed? Geef jij trouwens borstvoeding? Jullie hebben hele leuke namen voor jullie kids! Heerlijk he, om de kleine vent eindelijk in je armen te kunnen houden? Ik kan je zeggen; het gaat allemala heel snel, zeker bij een 2e. Macy is gewoon al ruim 2 weken. Voor mn gevoel is ze al een maand of 2 bij ons Geniet van je ventje en je meisje natuurlijk! Hoe gaat het met de rest? Hier nog steeds geen veulen en verwacht hem/haar toch nog deze week. Spannend dus! Er hangt een camera op stal, dus elke keer als we wakker worden 's nachts (best vaak dus) moeten we even kijken of het nog rustig is. Weet iemand trouwens op welke pagina ons lijstje staat?
Zo kom even proberen of uitgebreid reageren lukt... Hier een superdruk weekend achter de rug, maar superplezant was het ook! Er waren heel veel mensen en het was wel heel gezellig! De kinderen konden lekker buiten op een springkasteel dat we besteld hadden, en het zonnetje heeft ook haar werk gedaan! Leuk dus, maar blij dat het om is!!! Voor de rest denk ik dat bij Ja een sprongetje zijn werk aan het doen is... Heel veel aanliggen, veel bij mama zijn enzo zijn hier weer volop troef... J kan daar dan ook niet zo goed tegen en heeft het daar ook wel moeilijk mee! Dus drukte genoeg dus... Robertha, wat fijn dat Macy het zo goed doet op bv! Fijn gevoel is dat hé! Ze zal Ja snel voorbij zijn in gewicht! Die zat vorige week op net geen 5 kilo. En nog steeds niets in de paardenstal? Lijstje, al even niet meer gezien eigenlijk, dus het zal ver weg staan denk ik! Zal straks even mee zoeken! Oei het lange reageren is me niet gegund... Ja is wakker... Tot zo misschien!
Waaaaaaaaaaaaaaaaaa Guusje!! GEFELICITEERD!!! Het is jullie van harte gegund. Wanneer ben je uitgerekend? Jenna, fijn dat het zo'n leuk weekend was. Zeker als het dan ook nog zo'n mooi weer is. Wij hebben 5 juni het kraamfeest, dus ik moet nog het een en ander gaan regelen Lastig die regeldagen. Dinsdag kwam Macy ook om de 2 uur, maar toen was Suzy bij oma, dus dat is dan wel makkelijker. Het blijft lastig om de aandacht goed te verdelen, omdat het voeden nu eenmaal moet op bepaalde tijden. Voor mn gevoel is Macy niet zo zwaar, maar dat zal wel komen omdat ik het gewend ben Ik hoop dat ze later wat meer gemiddeld wordt. Op stal nog steeds niks.... Ik hou jullie op de hoogte
NOD: 05-04: Denzel (12e ronde, 1e kindje) Anders: Guusje44: Ronde ?, 2e kindje Zwanger: Robertha - 1e ronde, 2e kindje - 24-04-2011 - verrassing Kipkip - 5e ronde, 2e kindje - 25-04-2011 - Jongen Paard van Robertha - 3e ronde, 5e kindje - 05-05-2011 - verrassing TuttiFrutti - 3e ronde, 2e kindje - 10-06-2011 - Jongen Jolijn2008 - 5e ronde, 2e kindje - 03-07-2011 KellyAernoudt - 4e ronde, 2e kindje - 09-07-2011 Pinkeltje82 - 6e ronde, 1e kindje - 22-07-2011 - Jongen Bibi26 - 8e ronde, 1e kindje - 05-08-2011 - verrassing Twijfel - 3e ronde, 4e kindje - 04-09-2011 - verrassing Bevallen: Fransa - 2e kindje - 19-01-2010 - Jongen Jenna09 - 2e kindje - 28-01-2011 - Meisje Afspraken TuttiFrutti - vk - 9 mei 11:30 Volgens mij was ik de laatste die het lijstje heeft gebruikt, graag even aanpassen. Moeten nog een paar leuke veranderingen doorgevoerd worden
Guusje: GEFELICITEERD!! Wat een super leuk nieuws, hoe voel je? Robertha: Heerlijk om te horen dat het al zo vertrouwd voelt. Spannend van je paard, wel foto's neer zetten hoor. Heerlijk dat kleine spul om te zien Wat fijn dat de kleine het zo goed doet!! Jenna: Klinkt inderdaad als een druk weekend, wel fijn dat alles goe dis verlopen. Nu weer even rust!!
GUUSJE!!!!! WHAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!! PROFICIAT!!!!!! Wat een goed nieuws lezen we nu!! Heerlijk om te lezen!! Hoe voel je je? Niet te veel misselijk of andere kwaaltjes! Al kan ik geloven dat je die er nu graag bij neemt... Kom je nu weer gezellig meekletsen? We hebben je gemist hier hoor! Oh, ik blijf het geweldig nieuws vinden!! Zalig! Robertha, ja de regeldagen zijn het ergste hé. Maar de tijd verdelen tussen de twee dat leer je wel. Af en toe lukt het nu nog niet maar meestal ben ik er al aardig mee op weg! Bij jou zal dat binnenkort wel net zo gaan zijn!
Zo meiden, kom even snel langs vanaf ons vakantieadres. Ben lekker aan het uitrusten deze week en volgens mij vindt beebje dat erg fijn want hij/zij is lekker druk, heel gezellig. En meteen een hoop goed nieuws hier, leuk leuk leuk!! @ Guusje; van harte gefeliciteerd met jullie zwangerschap!!! Echt geweldig nieuws zeg! Hopelijk voel je je goed? In elk geval een hele fijne, voorspoedige zwangerschap gewenst. @ Kipkip; nogmaals proficiat met jullie kleine mannetje! @ Robertha; spannend dus met je paardje, ben heel benieuwd naar het veulen! En fijn dat de kleine dame het zo goed doet op mama's melk, volhouden zo. Ik ga snel weer anders is de kaart op en mijn vriend wil ook nog. Tot gauw lieve meiden!
NOD: 05-04: Denzel (12e ronde, 1e kindje) Zwanger: Paard van Robertha - 3e ronde, 5e kindje - 05-05-2011 - verrassing TuttiFrutti - 3e ronde, 2e kindje - 10-06-2011 - Jongen Jolijn2008 - 5e ronde, 2e kindje - 03-07-2011 KellyAernoudt - 4e ronde, 2e kindje - 09-07-2011 Pinkeltje82 - 6e ronde, 1e kindje - 22-07-2011 - Jongen Bibi26 - 8e ronde, 1e kindje - 05-08-2011 - verrassing Twijfel - 3e ronde, 4e kindje - 04-09-2011 - verrassing Guusje - ronde ?, 2e kindje - Bevallen: Fransa - 2e kindje - 19-01-2010 - Jongen Jenna09 - 2e kindje - 28-01-2011 - Meisje Robertha - 2e kindje - 18-04-2011 - Meisje Kipkip - 2e kindje - 01-05-2011 - Jongen Afspraken TuttiFrutti - vk - 9 mei 11:30 Robertha - cb - 17 mei 10:20 Ben even zo vrij geweest om wat te veranderen. Als het niet klopt dat verander het maar. Hier een rustig dagje gehad vandaag, lekker bij mn moeder geweest. Das wel zo fijn, om een dagje de zorg over de 2 meiden te delen. Het verdelen van de aandacht gaat idd best goed, Jenna. Je went er heel snel aan. Bibi, nog veel plezier!! Fijn dat het zo leuk is en dat je de beeb zo goed en vaak voelt TF, na mijn paard ben jij de volgende!! Ik zal zeker een foto van onze volgende "hummel" plaatsen
Hey meiden, Bedankt voor de felicitaties. Ik voel me goed, af en toe vlagen van misselijkheid en mijn borsten zijn heel gevoelig. Verder heb ik 's avonds al echt een opgezette buik, dus ik heb de zwangerschapsbroeken maar weer uit de kast gehaald. Ik zie dat er ook weer een paar kleine hummeltjes geboren zijn! Gefeliciteerd Robertha en Kipkip. Ik ben trouwens 8 januari uitgerekend als het goed is.
Guusje, wat goed zeg! Van harte gefeliciteerd. Is toch iedereen zwanger geworden binnen 1 jaar na het opstarten van ons lijstje! Hier gaat alles goed, kippetje is wel echt onder de indruk van de nieuwe situatie en heeft hele wisselende emoties. Ik snap het zo goed maar vind het wel erg lastig om met 2 kids alleen te zijn. Zoonlief is een hele goede drinker (flesvoeding overigens) maar begint nu wel wat last te krijgen van krampjes. Ik ga hem overigens even voeden. Met jullie alles goed?
NOD: 05-04: Denzel (12e ronde, 1e kindje) Zwanger: TuttiFrutti - 3e ronde, 2e kindje - 10-06-2011 - Jongen Jolijn2008 - 5e ronde, 2e kindje - 03-07-2011 KellyAernoudt - 4e ronde, 2e kindje - 09-07-2011 Pinkeltje82 - 6e ronde, 1e kindje - 22-07-2011 - Jongen Bibi26 - 8e ronde, 1e kindje - 05-08-2011 - verrassing Twijfel - 3e ronde, 4e kindje - 04-09-2011 - verrassing Guusje - ronde ?, 2e kindje - 08-01-2012 Bevallen: Fransa - 2e kindje - 19-01-2010 - Jongen Jenna09 - 2e kindje - 28-01-2011 - Meisje Robertha - 2e kindje - 18-04-2011 - Meisje Kipkip - 2e kindje - 01-05-2011 - Jongen Palermo - 5e kindje - 09-05-2011 - Jongen Afspraken TuttiFrutti - vk - 9 mei 11:30 Robertha - cb - 17 mei 10:20
Hoera wij hebben er een jongen bij gekregen! Vanacht is er bij mijn paard (Palermo) een hengstveulen geboren. Weinig slaap gehad dus Gelukkig gaat alles goed. Ik zal kijken of ik straks, als ze voor het eerst buiten zijn, foto's kan maken. Ik=blij Hoe gaat het nu kipkip? Al een beetje gewend? en hoe is het met de rest?
Bibi, dat klinkt lekker gezellig daar! Rust maar lekker uit! Wanneer kom je terug? Robertha, daar bij jou loopt het ook lekker los met twee kindjes precies, leuk hé! Druk maar gezellig hé zo'n bende kids in huis En dan nu nog een veulentje erbij. Proficiat aan jou en aan Palermo natuurlijk ook!!! Hier bij onze buren is donderdag een veulen geboren, dat staat nu in de wei naast onze tuin, zo mooi om te zien! Dus als het van je eigen paard is, moet het nogal extra vertederd zijn. Geniet maar lekker van je twee baby's Foto's Foto's Foto's!!! Kipkip, die kleine ukjes moeten nogal wennen aan het nieuwe leven in huis hé! Maar het betert binnenkort wel hoor. Even volhouden want na een paar weken vind je je nieuwe ritme en je draai wel terug! Dan weet je niet meer hoe het was zonder dat nieuwe kleintje erbij! Hier alles ok... Alleen heeft J weer wat last van diarree en overgeven. Maar vandaag gaat het precies al weer wat beter dan gisteren. Met ons meisje gaat het ook nog steeds super. Ze slaapt s nachts toch weer door van tien tot vijf, dus dat vind ik wel netjes. Vorige week was het vaker, maar nu is het groeispurtje of sprongetje precies weer bijna voorbij! Denzel, hoe is het eigenlijk bij jullie? Lees je nog met ons mee? Ik hoop dat jij binnenkort ook goed nieuws voor ons hebt!! Dan is iedereen zwanger en is er geen blauw lijstje meer!! Dat zou wel supertof zijn!!!
NOD: 05-04: Denzel (12e ronde, 1e kindje) Zwanger: TuttiFrutti - 3e ronde, 2e kindje - 10-06-2011 - Jongen Jolijn2008 - 5e ronde, 2e kindje - 03-07-2011 KellyAernoudt - 4e ronde, 2e kindje - 09-07-2011 Pinkeltje82 - 6e ronde, 1e kindje - 22-07-2011 - Jongen Bibi26 - 8e ronde, 1e kindje - 05-08-2011 - verrassing Twijfel - 3e ronde, 4e kindje - 04-09-2011 - verrassing Guusje - ronde ?, 2e kindje - 08-01-2012 Bevallen: Fransa - 2e kindje - 19-01-2010 - Jongen Jenna09 - 2e kindje - 28-01-2011 - Meisje Robertha - 2e kindje - 18-04-2011 - Meisje Kipkip - 2e kindje - 01-05-2011 - Jongen Palermo - 5e kindje - 09-05-2011 - Jongen Afspraken TuttiFrutti - vk - 9 mei 11:30 Robertha - cb - 17 mei 10:20 Bibi26 - vk - 30 mei 17:30 Zo, bijgewerkt! Ben vandaag weer bij de vk geweest en we zijn weer goedgekeurd! Mijn baarmoeder zit echt al hoog en de kleine groeit heel goed! Was bijna 2 kilo aangekomen sinds de vorige controle. Mijn moeder was ook mee en toen we binnen kwamen zei de vk 'ow, ben jij het!' Haha, ze kende mijn mams nog na 26 jaar, grappig. Morgen ga ik naar de ha vanwege mijn liesbreuk. Als het maar een klein breukje is kan ik gewoon thuis bevallen dus daar duimen we voor. @ Robertha (en Palermo uiteraard ); gefeliciteerd!! Ben heel benieuwd naar jullie nieuwste aanwinst! En hoe is het met de dametjes, gaat het allemaal goed? @ Jenna; ben gisteren thuis gekomen. Eigenlijk was vandaag de bedoeling, maar ik moest vanmiddag naar school en ook naar de vk dus gisteren was handiger. Wat vervelend dat J ziek. Hopelijk is het snel over! Fijn dat Ja het in elk geval super goed doet. Lekker genieten! @ Kipkip; wat fijn dat jullie mannetje zo goed drinkt! Hopen dat het zo blijft. Logisch dat grote zus erg moet wennen, maar dat komst vast snel goed.
Robertha: GEFELICITEERD!!! Wat een knapperd *ZWIJMEL* Nog een beetje bij kunnen slapen? Kipkip: Hoe gaat het bij jouw? Kippetje al een beetje gewend aan de nieuwe situatie? Hoe gaat het met je zoon? Heb je nog kraamzorg, is je man nog thuis? Jenna: Beterschap voor J. fijn dat het wel wat beter gaat nu. Heerlijk hoor dat Ja. het zo goed doet 's nachts!! Bibi: Leuke dagen gehad dus? Wat grappig dat je vk je moeder herkend!! Fijn dat je naar de ha gaat, even naar laten kijken en dat je weet waar je aan toe bent. Helemaal weer goedgekeurd dus, altijd een fijn gevoel he?! Denzel: Hoe is het met jouw? Ik ben vandaag weer bij de vk geweest. De kleine is ingedaald en ze heeft even snel een echo gemaakt. Heerlijk om hem weer even te zien, hij was echt zo gegroeid weer. Heerlijk bolle wangen gezien Ben ook even bij de fysio voor mijn heupen, wel fijn om even wat tips te krijgen en wat zekerheden Nesteldrang lekker toegeslagen, wil deze week alles af hebben, dus nog even knallen en dan hopelijk van mijn laatste loodjes in rust genieten
TF, voor jou is het einde ook echt in zicht hé meid! Hoe kijk je ertegenaan? Ben je blij dat het bijna voorbij is, of mag het nog even duren? Hopelijk heb je nog toffe laatste weken! En weer een posi-echo, goed hé! Bibi, wat leuk dat de vk je moeder nog herkende, geeft toch weer een extra gevoel van vertrouwen denk ik. Dat wil toch echt wel zeggen dat ze met haar patienten bezig is hé! Leuk dat het zo tof geweest is, lekker kunnen uitrusten dus! Robertha, wat een knap dingetje seg! Knap om te zien! Hier gelukkig niets meer van J zijn buikgriepje te bekennen. t Was gelukkig maar van korte duur. Vandaag is hij voor zijn wekelijks dagje onthaalmoeder en ga ik proberen hier eens goed te poetsen! De laatste tijd blijft het bij oppervlakkig poetsen en ik wil nu echt een grondig te werk gaan in een aantal kamers!! Tot straks ofzo!
TF; dat schiet op zeg. Stop je 4 weken van te voren met werken of ben je al met verlof. Of had je dit al verteld en ben ik het vergeten? **sorrry dan** Jenna; wat fijn dat zijn buikgriep over is. Succes met schoonmaken vandaag. Robertha; ahhh, wat schattig. Toch wel handig zeg zo'n veulentje wat meteen op eigen benen kan staan. Gister laatste dag kraamhulp gehad... echt een topmens. Ik zal haar missen. Manlief is nu met kippetje naar de kinderboerderij maar aangezien ze sinds 5 uur vanochtend niet meer geslapen heeft zal het niet heel gezellig worden. Maar kan ik in ieder geval even rustig me met zoonlief bezig houden. Hij is nu telkens wat dagen vrij dat ik anders met 2 kinderen zou zijn maar voor de rest is hij vorige week alweer gaan werken.