Hoi allemaal, we zijn weer terug. Eigenlijk al een paar dagen, maar ik was zo ontzettend moe, dat ik vooral veel geslapen heb Het was ontzettend leuk en iedereen heeft enorm genoten. Vanaf gisteren probeer ik een soort van dieet aan te houden (wat ik nog heb onthouden van vorige keer) en ik ben heel benieuwd of dat zal helpen. Mijn glucose waarde was vorige week nl toch weer iets verhoogd . Het mag nuchter 7.0 zijn en het was 7.1; is geen groot verschil dus hopelijk houden we het onder controle. kipkip: fijn dat alles zo goed is gegaan. Wat een leuke foto's heb je geplaatst. Het zijn echt schatjes. Hoe gaat het nu? Wat heerlijk dat je man af en toe ook even een dagje vrij heeft om je te kunnen helpen. Is toch een hele verandering weer he? Jenna: wat leuk dat het weekend zo geslaagd was. Gelukkig is iedereen weer een beetje bekomen inmiddels. Guusje: hoera! Wat een goed en geweldig nieuws! Gefeliciteerd. Ik ben heel blij voor jullie. Dit is echt heel leuk om te horen/lezen. Robertha: gefeliciteerd met het mooie hengstje. Wat bijzonder... En wat is hij mooi! Lukt het wel om het allemaal een beetje te combineren? Bibi: ook heerlijk genoten van je vakantie lees ik. Dan kun je er weer even tegenaan merk ik altijd. Wat grappig dat je vk je moeder nog herkende. Ben je al bij de ha geweest? TF: dat is mooi op tijd dat je kleintje is ingedaald. Heb je het gered om alles af te krijgen?
@ Robertha; wat schattig!! Zo mooi om te zien altijd hoe die kleintjes door de wei huppelen. @ Kipkip; wat een lieve, mooie foto!! Fijn dat je mannetje af en toe lekker thuis is, kunnen jullie extra genieten en even een-op-een aandacht is voor Kippetje natuurlijk erg fijn. @ Tutti; jij bent flink aan de poets dus. Ik heb al weken nesteldrang geloof ik, haha. Ik kan ook niet stoppen met poetsen en opruimen. Donderdag komt het kamertje eindelijk, kan ik me daar uitleven. @ Twijfel; fijn dat jij ook heerlijk uit hebt kunnen rusten! Jij bent ook alweer ver zeg, ik kan het gewoon niet bijhouden. Gaat het buiten de vermoeidheid goed met je? @ hier; alles goed bij de ha. Het is inderdaad een liesbreuk, maar de kans op beknelling is erg klein. Ik zou er dan nu al meer last van hebben dus ik kan gewoon thuis bevallen als het zo blijft. Dus ik ben blij!
Zo hier het één en ander verzet vandaag, oef! Ons meisje heeft zich ook super gedragen, ze ging mee van kamer tot kamer en vond het blijkbaar plezant om mama te zien poetsen bibi, wat een goed nieuws dat je gewoon thuis kunt bevallen! Moet je na de bevalling geopereerd worden aan de breuk of hoeft dat voorlopig nog niet? Twijfel, welkom terug! Oei, had je de vorige keren last van zwangerschapsdiabetes (of heb ik daar overgelezen misschien...) Hopelijk blijft het dit keer toch goed gaan! Kipkip, wat een super foto!!! Mooi hoor, maar dat kan ook moeilijk anders met zo'n knappe gast!!! Heb je een lekker dagje alleen gehad met je jongen? hopelijk heeft papa en kippetje zich ook geamuseerd ondanks het weinig slapen!
Jenna: Ja het gaat zeker opschieten. Zie er niet tegenop, "kom maar op" gevoel heb ik. Zolang het maar na de 37 weken grens is Fijn dat J. weer beter is. Goed gegaan bij de onthaalmoeder? Aan het huishouden toegekomen? Kipkip: Ik ben met 34 weken met verlof gegaan. Fijn dat je man thuis was vandaag, goed gegaan met kippetje? Moeilijk he als de kraamzorg weer weggaat, wel fijn dat je een prettig iemand had. Is toch altijd weer afwachten. Kan je een beetje je draai vinden met die kleine man erbij? Wat een heerlijke foto van je mannetje, heb je er nog meer?? Ben niet nieuwsgierig hoor Ik ga zaterdag naar een vriendin van mij, zij heeft een fotostudio om foto's van mijn dikke buik en J. te laten maken. Twijfel: Leuk dat je weer terug bent, leuk geweest dus, maar wel vermoeiend of was je al vrij moe? Wat naar van je glucose, had je dat bij je andere zwangerschappen ook? Heb ook al aardig wat voorweeen, merk dat het al aardig rommelt. Houdt wel in mijn achterhoofd dat het niks hoeft te betekenen, voordat ik bij 40 weken zit balen Deze week nog wat dingetjes, maar vandaag heeft mijn vader geholpen, donderdag komt mijn moeder en vrijdag mijn schoonmoeder om wat dingen te doen. Even pas op de plaats, om er zeker van te zijn dat die kleine niet voor de 37 weken komt, omdat ik zo druk aan het doen ben... Bibi: Erg he die nesteldrang, ik heb er ook heel veel last van gehad en nog steeds... Super dat je kamertje binnen komt, weer een stapje verder zetten in het realiseren dat er een kleintje bij jullie komt wonen!! FOTO'S Fijn dat je gerustgesteld bent over je liesbreuk. Kan het niet gaan verergeren als die kleine er straks met zijn gewicht op drukt, of komt dat niet daar?
Kipkip, mooie foto!! Jenna, weer goed aan de poets geweest dus ? Wel zo handig dat J er dan even niet is. Hier gister ook wat gepoetst omdat Suzy bij oma was. Twijfel, een geslaagde vakantie dus. Bijslapen is ook wel zo lekker Bibi, morgen het kamertje, spannend!! Het is zo leuk om het kamertje steeds meer "af" te zien. En wat fijn dat je thuis mag bevallen, das toch een meevaller. TF, niet te druk doen! Je krijgt het straks nog druk genoeg Goed dat je hulp ingeschakeld hebt! Hier, nóg drukker met het veulentje erbij. Ik zet haar nog niet uren buiten dus liever 2 of 3x wat korter. Maar dat zorgt er wel voor dat ik bezig blijf met die kleine mannen Gelukkig gaat het goed. Macy heeft zelfs geslapen tot kwart over 4! weer een record!
@ Robertha; het is gezellig druk bij jou zo te lezen. Heerlijk dat het allemaal zo goed gaat! @ Jenna; een liesbreuk opereren ze tegenwoordig niet zomaar dus zeer waarschijnlijk hoeft dat niet. Ik heb een grote kans dat de breuk na de bevalling weer weg is. Hoe is het met de kindjes, geen zieken meer? @ Tutti; de breuk zou nog kunnen verergeren dus dat is afwachten, maar de ha dacht dat het zo'n vaart niet zou lopen dus we zullen zien. Hoe is het met jou? Nog lekker van de rust aan het genieten? @ hier; de spulletjes zijn er!!!!!! Wat een karwei om alles in elkaar te zetten zeg! Vriendlief is nu bijna klaar dus ik mag dalijk weer poetsen! laat ik alles mooi een dagje luchten en dan begin ik zaterdag met inrichten, zó leuk! Ben gisteren met yoga begonnen. Het was wel even vreemd hoor, maar ik verwacht wel dat ik er wat aan ga hebben. Ben trouwens van een groep van 12 de enige (!) die thuis wil bevallen. Wat zijn jullie ervaringen? Want nu twijfel ik dus weer een beetje terwijl ik eigenlijk helemaal geen goed gevoel heb bij het zh...
Jenna: Heerlijk dat je even wat in huis heb kunnen doen. Grappig dat die kleine er zo van genoot!! Robertha: Dat klinkt inderdaad druk. Gaat het goed met de kleine? Drinkt hij goed bij zijn moeder? HIHI, nee moet wel een beetje op mezelf gaan letten, die vervelende nesteldrang ook Kipkip: Heerlijk, bedankt. Wat een mooi ventje zeg en die mutsjes geweldig!!! Gaat het nog steeds goed met jullie kleine man? Hoe gaat het met je dochter? Bibi: Fijn dat ze je in de gaten houden en voor nu gerust hebben kunnen stellen. JOEHOE, gaaf. Geniet ervan enne wel foto's spammen he?! Ben heel benieuwd!!! Over thuis of ZH bevallen, doe waar jij je goed bij voelt. Misschien dat je op het moment van bevallen toch naar het ZH wil en er zijn er ook genoeg die in het ZH wilde bevallen en op het laatste moment thuis zijn gebleven. Ik heb met J. ook getwijfeld om toch thuis te blijven, maar ben achteraf blij dat we naar het ZH zijn gegaan, omdat J. niet gelijk huilde en er snel een arts naar kon hem kon kijken (er was niks aan de hand, hij was gewoon nogal overdonderd van de bevalling ) Jij voelt je lichaam het best en heb ook vertrouwen in je vk als het niet goed gaat, neemt zij wel de beslissing om eventueel toch richting ZH te gaan. Woon je redelijk dichtbij het ZH? Vandaag wezen zwemmen met mijn moeder en J. Hij vroeg al even om het zwembad, maar alleen met dat aan- en uitkleden zag ik niet meer zo zitten en mijn moeder kwam toch om de keuken te soppen. Daarna heeft ze de wieg spullen nog even gestreken (ze heeft de wiegstof helemaal nieuw gemaakt voor J. toen dus dat vind ze helemaal leuk om even mee bezig te zijn) en de wieg opgemaakt. Er ligt alleen nog een strijk (komt mijn schoonmoeder morgen doen) en de ramen moeten gezeemd worden (doet mijn vriend dit weekend) en verder is het alles bijhouden en kan de kleine dus gerust komen na volgende week vrijdag (37 weken grens). Heerlijk gevoel. Ga dus nu echt proberen om mijn gemak te houden en van mijn rust te genieten. Morgen even akkoord geven voor het drukken van de kaartjes, kunnen die drogen en dan straks alleen de teksten er nog in!! Zo een heel lang ego verhaal, maar had even zin om het te delen Hoe is het verder met jullie?
TF, nog een weekje en dan ben je die 37w grens voorbij! Wat spannend wordt het voor je!! Hier inderdaad dinsdag goed aan de poets geweest. heerlijk als het zo pas gepoetst is hé. En een shoot van je dikke buik, wat een leuke herinnering voor later! Wat goed dat je zoveel hulp krijgt! Kan je lekker nog even genieten van de rust voor nummer twee zijn intrede doet! Je bent er voor de rest helemaal klaar voor ze te horen, leuk! Nog een weekje geduld en de grens is overschreden! Robertha, als de oudsten in huis zijn krijg je in het huishouden niet veel gedaan hé! Dan eisen ze je volledig op. Al doe ik af en toe toch wel iets, want ik vind dat hij stilaan mag beseffen dat even alleen spelen ook kan en dat mama dan even afwast ofzo. Dat begint hier eigenlijk wel heel goed te gaan! Maar de grote poets doen met J in de buurt, nope, dat gaat niet... Macy begint ook al door te slapen precies! Wat leuk voor, zeker nu je ook een veulentje hebt om voor te zorgen. Ja was deze nacht om half twee en om half vier daar. Dat is niet van haar gewoonte, dus hoop dat het deze nacht wee beter gaat! Kipkip, prachtige foto's hoor! Knap ventje heb je gemaakt! Hoe gaat het daar trouwens met de twee kindjes? Alles ok? Bibi, voorlopig hoef je dus niet onder het mes gelukkig! Hopelijk blijft het zo! Kan dat dan zomaar verdwijnen? We zullen duimen dat je dan na je bevalling er geen last meer van hebt! Met de kindjes alles ok! Geen zieken meer gelukkig, Je heeft er eigenlijk maar één dagje last van gehad! Dat is wel vaker zo met buikgriep hé. Wat leuk dat de spulletjes er zijn! Kan je je lekker uitleven! Wat bevallen betreft... kan je daar niet veel raad in geven! doe vooral wat je gevoel zegt zou ik zeggen!! Hier in B is het geen gewoonte om thuis te bevallen, de reden daarvan ken ik niet... Denk gewoon dat hier het zh meer de trend is! Doe maar wat je hartje je ingeeft zou ik zeggen!! Hier alles ok eigenlijk. Al een paar rustige dagen met de kids erop zitten! Alleen s morgens is J soms vervelend... Hij is nu twee jaar en bijna vier maanden en wil dus in geen enkel geval zelf alleen zijn fles drinken... Nu moet ik wel zeggen dat ik er nog steeds enorm van geniet om hem zijn melk te geven, maar laat nu mijn twee kinderen bijna elke morgen net gelijk wakker worden. Dat moment heeft hij het wel moeilijk om mama te delen met zus, maar de rest van de dag gaat het wel super hoor! Ja begint nu ook een beetje ritme te krijgen. Twee uur wakker, een uurtje slapen in bedje boven... Straks naar de stad om voor J nieuwe schoenen te kopen... Weeral... Loopfietsjes, heerlijke dingen maar echte schoenvreters... Hij loopt de punten van zijn schoenen helemaal kapot! Ach ja, kan mama toch weer leuk gaan kiezen, elk nadeel heeft natuurlijk ook zijn voordeel Straks ook eens kijken voor een bedrand zodat hij MISSCHIEN in het grote kinderbed kan gaan slapen... Maar hij is nogal een gewoontediertje dat vasthoud aan het bekende, dus ben benieuwd hoe hij erop zal reageren... Groetjes
Bedankt voor de reacties. Ik hou voorlopig gewoon vast aan een thuis bevalling, voelt voor mij veel prettiger en als het zover is zien we wel hoe het loopt. @ Jenna; fijn dat het allemaal goed gaat! Het is ook niet niks om de aandacht van je mama ineens te moeten delen hè. J mag af en toe wel even jaloers zijn, zolang hij over het algemeen maar een lieve grote broer is. Voor de nieuwsgierigen onder jullie, heb wat foto's van het kamertje geupload! We hebben alleen nog geen matrasje dus het bedje is nog niet opgemaakt, maar zo krijgen jullie alvast een idee.
Bibi; leuk kamertje! Jenna; wij hebben een losse bedrand bij de Ikea gekocht, volgens mij 12 euro ofzo. Hier chronisch moe, zoonlief wil ieder 2 1/2 uur eten. Dus met voeden, luier verschonen en weer zorgen dat hij gaat slapen zijn we zo'n drie kwartier bezig en zelf nog weer een kwartiertje nodig om in te slapen, dus blijft er constant 1 1/2 uur over om te slapen en dan weer opnieuw. Nu maar met manlief een rooster om op te bank te slapen en zoonlief beneden in de box zodat niet iedere keer iedereen wakker is na 1 1/2 uur. PFFFFFFFFFF
Bibi; het gaat heel goed met mij deze zw-schap. Ik weet bijna niet wat me overkomt. We hebben wel voor een maakelijke zw-schap gebeden, maar dan nog; het is zo anders. Bij die andere had ik veel meer klachten en pijntjes. Op zich valt de vermoeidheid ook wel mee, maar het waren toch een aantal dagen waarin je een ander ritme hebt, veel loopt en stil staat. En als je zit, is het niet zo ontspannen als thuis. En ik wilde natuurlijk ook veel genieten van de kids die enorm genoten. Dus dat maakt het wel extra vermoeiend. Maar na een paar daagjes was dat weer helemaal over gelukkig. Fijn dat je liesbreuk geen belemmering is voor de bevalling! Als ik de keus had, zou ik kiezen voor een thuisbevalling, maar helaas kwam de 1e met een spoed ks en heb ik dus geen keus. Maar thuis is net zo veilig als in het zkh lijkt me. Je vk heeft haar diploma niet zomaar gekregen en als het echt moet, dan stuurt ze je echt wel op tijd door. Jenna: ik heb bij alledrie zw-schaps suiker gehad. Bij de een wat heftiger en eerder dan bij de ander, maar helaas wel iedere zw-schap last van. Bij de 2e was het het heftigst en moest ik insuline spuiten (bah) dat vond ik echt akelig en ik werd er soms echt beroerd van, dus ik hoop en bid dat het dit keer met een dieet onder controle blijft. Heerlijk dat jij en je kids al wat meer ritme hebben; op de ochtend na dan. Misschien kun je J eerst iets anders te doen geven terwijl jij Ja de fles geeft en hem daarna de fles geven? Dat duurt wel langer natuurlijk, maar als jullie er allebei nog van genieten is het dat miss wel waard. kipkip: wauw, wat een mooooooie foto's. Lijkt wel door een prof. fotograaf gemaakt. (zwijmel) O, zulke nachten zijn echt slopend. Hopelijk slaapt hij snel door. Wel heel fijn dat je samen met je man een rooster hebt kunnen maken. TF: dat is vaak het ergste he; die voorweeen. Zie dan nog maar eens rustig af te wachten. Maar voorlopig moet de kleine nog maar even blijven ziiten; nog minimaal 1 weekje. (Gaat echt snel) Heerlijk dat je zoveel hulp krijgt en dat alles nu zo goed als af is. Leuk dat je moeder de wieg opnieuw bekleed heeft voor J. Kan me voorstellen dat ze het leuk vindt om er nu weer mee bezig te kunnen zijn. Hebben jullie genoten van het zwemmen? Robertha: zo, da's aardig druk als je de kleine rakker een paar keer per dag buiten zet. Maar wat ik me afvraag; hoe krijg je hem zover dat hij weer naar binnen wil komen als jij het genoeg vindt? Vandaag was Twijfel-man vrij en we hebben enorm hard gewerkt. We hebben echt enorm veel spullen weggedaan. Gratis (als rommelmarkt spullen) op marktplaats gezet en alles is vandaag al opgehaald. Hoera! Het begin is er. Nu hopen dat mannetje morgen nog meer wil ruimen en wie weet, belt er dan weer meteen iemand. Er zijn best veel mensen die rommelmarkten, dus wie weet... Ik hoop ook echt dat Twijfel-man nog veel meer weg gaat gooien. Hij is er echt een die enorm spullen kan verzamelen. Zijn bijnaam is niet voor niets "pakrat"...googel maar eens
Twijfel, het veulentje is erg makkelijk en mijn paard doet er ook nooit moeilijk over als ik in de wei kom. Ik vind het zooo fijn voor je dat alles nu goed gaat. Ik hoop voor je dat het zo blijft! Blijven genieten Kipkip, hoe gaat het nu? Het is heel zwaar in het begin, dat was hier ook, maar het wordt echt beter. Ik vond het ook lastig om het ritme goed te krijgen, maar nu lijkt het goed te gaan. Nu al 2 nachten kwam ze om half 3 en half 6. Nog even volhouden. De bank lijkt me ook niet zo lekker slapen. Valt hij niet in slaap tijdens het voeden, zodat je hem slapend weg kunt leggen? Bibi, héél fijn dat de liesbreuk vooralsnog niet bepaald of je in het ziekenhuis moet bevallen. En wat een leuke kamer! Heel mooi! Wat betreft zh of thuis bevallen: ik heb het allebei gehad en heb nog geen voorkeur. Thuis is fijn omdat je dan meer rust hebt en je eigen (vertrouwde) vk. In het zh is fijn omdat je dan altijd nog terug kunt vallen op pijnstilling. Ik weet niet in welk zh je "loopt", maar hier heb je mooie nieuwe kraamkamers (dan weet je het vast wel) en daar mag je blijven liggen na de bevalling, hebt een eigen douche, manlief mag ook blijven slapen, dus dat is ook wel goed geregeld. Het blijft een lastige keus, maar je hebt nog tijd om te kiezen, zelfs tijdens de bevalling. Jenna, ging het nu beter in de nacht? Het poetsen is hier ook minimaal, alleen op de dagen dat Suzy naar oma is kan ik wat meer doen. Gaat J al naar het grote bed? Dat lijkt me ook weer en mijlpaal bij die kids. Ze zijn dan meteen al zó groot. Dat drinken kan ik me ook wel voorstellen. Hier hebben we nu een vast ritueel dat papa Suzy 's avonds nog wat pap geeft en in bad doet. Macy ligt dan vaak bij mij en zo vind Suzy het niet erg. Ze wordt eerder jaloers als papa macy vast heeft, dan ik. Met het veulen gaat het heel goed. Hij is zo lief en kan ontzettend mooi lopen *zwijmel* Ik heb hem trouwens Gangster genoemd, omdat hij nergens bang voor is en het wel stoer klinkt. Zijn moeder heet Palermo en dat is dé italiaanse plaats waar de maffia heerst dus het is ook wel toepasselijk. Zo, ik ben weer even naar stal
@ Robertha; Denk dat wij zomaar in hetzelfde ziekenhuis lopen. Het is voor mij echt heel dichtbij, minuutje of 10 ben ik er dus dat vind ik wel een fijne gedachte. Mocht ik er naartoe moeten dan ben ik er zo. Wat een stoere naam heeft het veulen, haha. Past inderdaad helemaal in de maffia-trent. Houden jullie hem zelf eigenlijk? @ Twijfel; wat fijn dat je zo'n heerlijke zwangerschap hebt! Genieten hoor, het gaat allemaal zo ontzettend snel voorbij! En zo te lezen ben jij ook al lekker aan het ruimen en poetsen. Ik vind het zo grappig dat je echt zo'n drang krijgt in de zwangerschap. Ik ben toch al best een poets, maar ik heb nu nog echt heel veel plannen om van alles op te ruimen en schoon te maken, haha. @ kamertje; bedankt voor de reacties! We zijn er echt heel erg blij mee! Was vanochtend al om 7:00 wakker en ik móest echt even binnen lopen.
Zoiets vermoede ik al Ik was iets te vroeg uitgeteld, anders had ik misschien ook voor het ziekenhuis gekozen. Ben je er al wezen kijken? Voor ons is het ook een minuut of 10 rijden Het veulen houden we niet zelf. Had ik van tevoren al besloten want anders dan hou ik alles De dierenarts komt zo alweer kijken of er al een eitje aan het groeien is. Vind het veulen zo mooi dat we voor dezelfde hengst kiezen als bij deze. Ben benieuwd... Ik liep ook vaak even het kamertje in voordat ze er waren. Je kunt dan niet voorstellen dat er straks een baby in ligt en je er zoveel tijd doorbrengt. Genieten!
Wat?? Woon je zo dichtbij? Zal je weleens pmen dalijk waar ik woon. Dus jullie gaan de merrie nu weer laten dekken? Leuk hoor! En je hebt gelijk, al dat klein grut is zo schattig dat je alles wel wilt houden, maar dat kan natuurlijk niet.
Bibi, wat een mooi kamertje heb je gekozen! Heel mooi geheel, alles past perfect bij elkaar, gordijnen, behang, meubels! Goed gedaan! En soms mag hij inderdaad even jaloers zijn. Ik maak me dan ook absoluut niet boos (tenzij het wel heeeeeel lang duurt). Kipkip, dat klinkt super vermoeiend daar seg!!! Is het wat gelukt om een rooster te maken? En heb je al wat beter kunnen slapen de laatste dagen? Twijfel, wat jammer dat je er al de zw last van had! We zullen duimen dat het onder controle blijft bij deze zw! J iets anders te doen geven is heel moeilijk! Het enige wat hij s morgens wil is: mama... Maar we hebben geluk dat als ze gelijk wakker zijn Ja niet zo heel lang drinkt dus is hij snel ook aan de beurt. En wat kan het deugd doen om zoveel spullen weg te doen hé! Lijkt het huis zoveel leger en dat geeft zo een tof gevoel hé! Alé ik heb dat dan toch. Robertha, J ligt niet in het grote bed... Hij is superfier dat het nu op zijn kamer staat maar vind het gewoon mooi om naar te kijken. Hij kiest steevast voor het kleine bed, dus we laten hem nog maar even aan het idee wennen! Dat doen we hier ook vaker dan vroeger, papa J in bad! Mama met Ja! Hij kan daar ook enorm van genieten. Leuk hé als ze zo toffe momenten met papa hebben! Daar kan ik ook zo van genieten! Toffe naam voor het veulen, inderdaad lekker stoer! Robertha en bibi, jullie zijn bijna buren geloof ik!!! Dat lijkt me wel heel tof!! Hier alles ok, maar J heeft het weer zitten. Gisteren gingen we naar een feestje maar J is het laatste momentje niet kunnen meegaan! 39.3 graden koorts... Maar hij heeft er geen last van. Hij speelt heel lustig maar heeft gewoon weer hoge koorts... Hoop dat het vandaag beter gaat! Ze liggen hier nog alletwee in bed, wat een luxe!!!
@ Jenna; dank je wel! Ben zelf ook heel blij met het kamertje. Loop er 's ochtends al ik uit bed kom meteen naartoe om even te kijken. Wat vervelend dat J weer ziek is. Is de koorts inmiddels wat gezakt? Robertha en ik zijn inderdaad bijna buren, haha. Wat is de wereld toch klein hè. Hoe is het met de andere ladies? Alles z'n gangetje?
Bibi, wat leuk dat jullie zo dicht bij elkaar wonen hé! Met J is het vandaag gelukkig beter, koorts is weg, enkel nog een klein klein beetje hoger dan normaal, maar niet meer te hoog! Leuk hé zo in het kamertjes lopen en je voorstellen dat er binnenkort een kleintje in ligt! *zwijmel*