@ Jenna; haha, lekker suf! Tja, dat zijn de hormonen zullen we maar zeggen, af en toe ben ik een beetje wazig. @ Kipkip; wat lief van je man! Je hoeft niet eens veel bijzonders te gaan doen, gewoon even lekker tijd voor jezelf is al heerlijk. Ga je met iemand op pad of gewoon eventjes rustig alleen?
Bibi, Hahaha, nu ik het zo lerug lees was het inderdaad een beetje onduidelijk... Ach, hebben we toch eens goed kunnen lachen om een huilbui kipkip, wat leuk van je ventje om dat voor te stellen. En hééél groot voordeel aan flesvoeding hé! Geniet er maar lekker van. Misschien is een lekker dagje sauna wel iets waar je lekker van kan ontspannen. Of eens heerlijk gaan shoppen en je in het nieuw steken is ook wel een tof idee... Of zoals bibi zegt, gewoon tijd voor jezelf is al genoeg! Hopelijk vind je iets dat je aanstaat! Hier alles ok, ons dametje slaapt de laatste dagen weer door van tien tot vijf, dus dat is weeral netjes. Ik geniet er in ieder geval wel van. Straks nog bezoek van de geburen (ze konden niet om ons geboortefeestje zijn.) Dus deze morgen samen met J chocomousse gemaakt, lekker knoeien! Maar ach, hij heeft er veel plezier in gehad en dat is het belangrijkste!
Bibi: Bij jullie dus een hoop leeftijds verschil met kinderen in je omgeving. Nou merk ik wel dat kinderen daar vaak zelf geen probleem mee hebben. J. heeft van de week heerlijk gespeeld met een ventje van 9 jaar Twijfel: Wat balen dat het allemaal zo lang duurt zeg, waar is dat toch voor nodig... HIHI wel leuk dat het nog steeds een verrassing is voor je kinderen. Super dat iemand anders even de kleertjes wilde wassen. Met mijn zus gaat het nog niet super. Vandaag zijn we samen (kids zitten allbei op het KDV op vrijdag) even lekker wezen lunchen. Heerlijk op een terrasje gezeten in het zonnetje. Deed haar geloof ik wel goed. Zo moeten we er maar wat van proberen te maken. Jenna: Stom he die huilbuien soms. Wordt jij daar bij een 2de nog onzeker van? Ik kon daar bij J. soms erg onzeker van worden vraag me af of dat bij een 2de ook zo is, of dat je dan toch wat meer weet hoe en wat. Kan me voorstellen dat het kamertje vol staat. Wacht je nu tot J. zelf aan geeft dat hij in het grote bed wil gaan slapen? Shoot was leuk, heb nog geen foto's die moet ze nog bewerken!! Robertha: Wat heerlijk dat Macy al zo doorslaapt zeg!! Kipkip: Jouw mannetje groeit goed zo te lezen. Wat fijn dat je zo goed hebt geslapen vannacht, dat kan een mens goed doen. Heerlijk even dit weekend eruit. Misschien ook met een vriendin lunchen op een terras het schijnt lekker weer te worden morgen?! Goed dat je dat even doet, je moet wel aan jezelf blijven denken, want wat je zegt dat wordt je zelf ook weer leuker van als je lekker in je vel zit!! Laatste mijlpaal bereikt 37 weken!! Vanavond loungeset ophalen, dus LET THE SUN SHINE
kipkip: fijn dat de controles op het cb weer goed waren. Grappig dat volgende keer allebei je kids aan de beurt zijn. Hopelijk is je kleine, grote meid dan lekker aangekomen. Wat een attent en lief idee van je man. Bibi: dank je wel voor je lieve woorden. TF: wat heerlijk om even lekker met je zus een terrasje te pakken. Hoe zit je loungeset?
Kipkip: Ben je er nog lekker uit geweest dit weekend? Twijfel: Hij zit heerlijk, goed kunnen uitproberen zaterdag Hoe is het met jouw?
TF, ik merk zeeeer duidelijk dat ik veel minder onzeker ben bij zo'n huilbuien! Ik weet niet hoe het zit bij kipkip en robertha, maar ik merk duidelijk een verschil met de eerste. Ik ben nu minder snel ongerust over zo'n huilbui. En kan me er veel gemakkelijker overheen zetten! Nu moet ik ook wel zeggen dat J veel meer huilde dan Ja nu doet, misschien dat dat er ook wel wat mee te maken heeft... Weet voorlopig niet wat ik met J moet doen... Ik wacht nu nog even af zodat hij lekker aan het grote bed kan wennen, ik dwing hem niet graag... Weet het niet zo goed... Als iemand tips heeft?? Nu wordt het voor jou wel heel erg spannend hé, nu de grens van 37 bereikt is! Hopelijk heb je lekker kunnen genieten van je loungeset!! Oh, ik lees al dat hij geweldig is! Had ook niets anders verwacht. Heb je hem in de zon staan of staat hij in een schaduwplekje? Hier zijn we een dak aan het laten groeien met platanen en over een paar jaar of zo, als het dicht is, willen we er ook zo'n setje onder zetten. Twijfel, heb jij al nieuws over je suiker? Kipkip en robertha, alles 'kids' met de kleintjes? (leuke woordspeling ertussen gooien) Slaapt je haantje al wat beter kipkip? En Macy, slaapt ze nog steeds zo goed door? Bibi, bij jou ook alles nog lekker rond? Hier alles ok. Gisteren bloemetjes gaan kopen voor in de potten op het terras! Vandaag leuk met J bloemetjes uitplanten dus. Hij vind het heerlijk om samen met mij in de tuin te werken! Hij heeft een paar miniatuurdingetjes, dus kan me lekker helpen. Klein schopje en klein harkje en hij is even zoet! Met Ja ook nog steeds alles ok! De avonden worden hier trouwens ook steeds gemakkelijker. Ze had een week of twee geleden nog echt zo even een huilbui s avonds en dat is nu goed aan het afnemen! Het word echt al een grote meid, mijn kleine pasgeboren baby is precies al verdwenen... Zo snel gaat het allemaal! Vorig jaar rond deze tijd moest ik ergens mijn innesteling hebben gehad!! Nu is ons meisje al bijna vier maanden... *zwijmel*
TF, hoera de 37 weken voorbij! Dat voelt toch ook weer goed? Ben je er helemaal klaar voor? Was inderdaad genieten om buiten te kunnen zitten afgelopen zaterdag. Gister sliep Macy weer even door maar vanacht was het weer 4.15 uur. Is nog wel goed, maar je wordt zo snel verwend Jenna, goed dat Ja weer doorslaapt. Daar wordt je zelf ook een vrolijker mens van. Heerlijk om met J te "koken". Ik vind dat ook leuk om te doen, maar Suzy is nog zo klein. Misschien eerdaags maar eens koekjes proberen te maken. Gezellig weekend gehad? HIer ook visite van mensen gehad die niet naar het kraamfeest kunnen komen. Kipkip, hoe gaat het nu? Wat ben je voor leuks wezen doen? Het was in ieder geval goed weer zaterdag. Haantje groeit dus goed! Hier ook de volgende afspraak met 2 kids tegelijk. Ben benieuwd of kippetje aangekomen is. Eet ze de laatste tijd weer wat beter? Bibi, leuk weekend gehad? Dat wazige gaat niet meteen over na de bevalling Hier nog steeds soms last van.Groeit je buikje nog steeds zo mooi? Twijfel, alles goed? Hoe ervaar je deze zwangerschap ten opzichte van de eerdere? Volgens mij kun je aan zoiets niet wennen want het is nooit hetzelfde, of niet? Blijf goed voor jezelf zorgen! Hier gaat alles zn gangetje. Merk dat doordat het dagelijkse leven weer helemaal opgepakt is, ik minder hier te vinden ben sorry! Probeer wel alles bij te houden van iedereen. Macy en Suzy doen het goed, dus daar kan ik verder weinig over vertellen Gangster heeft ook al een mogelijke geïnteresseerde koper. Heb zaterdag een filmpje gemaakt en vandaag of morgen zetten we die op internet (zal de link wel doorgeven). En misschien dat hij dan richting Engeland gaat. Ben Benieuwd! Merrie is vorige week met dezelfde hengst weer gedekt, dus rond 4 juni weet ik of ze weer dragend is. Dat is wel spannend hier dus! Liefs
Het gaat heel goed bij jou, Jenna! Klinkt allemaal heel leuk! De huilbuien worden hier ook al beduidend minder. Ik kan me er idd ook makkelijker overheen zetten. Je kunt aan haar goed horen of ze echt heel erg verdrietig is, krampen heeft of gewoon even moet mopperen voordat ze in slaap valt. Dan is het ook makkelijker handelen. Wat gaat het snel he? Misschien dat je kunt beginnen met voorlezen in het grote bed en daarna pas in het kleine bedje leggen? Dan maakt hij er stiekem al gebruik van en misschien dat hij dan op een dag wel wil blijven liggen. Anders weet ik het ook niet zo goed, heb er nog niet mee te maken Liefs
Op 4 juni testen!!!! Vorig jaar vier juni testte ik positief van Ja!!!! Dat moet dan wel lukken voor Palermo zeker!! En Gangster naar Engeland! Hou je dan contact met de kopers zodat je soms nog foto's ofzo te zien krijgt van hem? Of doe je dat nooit? Het was ook pas de eerste keer dat ik echt samen met J 'gekookt' heb hoor en hij is al twee jaar en vier maanden. Daarvoor vond ik hem ook nog te klein, maar leuk is het wel hoor! Leuk dat het zo goed gaat met je meisjes. Ik begrijp heel goed dat je er minder kunt zijn, hier is dat net hetzelfde! Nu kan ik weer eens wat vaker komen dan in het begin. Dus het zal voor jou ook wel weer gaan beteren hoor!
Ja, verhaaltjes heb ik ook al geprobeert, maar dan wil hij zelfs al niet blijven liggen... Ik heb ook al geprobeert met stickers... (Als hij op het potje gaat mag hij een sticker plakken en als het blaadje vol is, krijgt hij een KLEIN cadeautje) Maar dat lukt voorlopig ook niet...
Jenna, het gekke is dat wij het 2 x geprobeerd hadden in het grote bed en het toen niet wilde. Op een gegeven moment dacht ik; ik ga het nog 1 keer proberen en anders kopen we een 2e ledikantje. Dus ik had me er helemaal op voorbereid om haar tig keer terug te moeten leggen en juist die avond draaide ze om en ging slapen. TF; dat schiet al op zeg, spannend hoor. Voel je je nog goed? Maak me inderdaad ook veel minder druk bij de 2e maar hij is dan ook wel vrij makkelijk (behalve dan dat hij zo vaak honger heeft maar daar ben ik vooralsnog alleen maar blij mee ) Robertha; jee, Robertha, die merrie heeft het er maar druk mee. Spannend weer. Het eten houdt nog niet echt over bij het kippetje maar ik heb wel het idee dat ze wat is aangekomen de laatste tijd. Of misschien komt het wel omdat zoonlief nog zo klein is (waardoor zij opeens heel groot en zwaar lijkt, haha) Oh...wil iemand eten. Tot later
Jenna: Wat heerlijk om te horen dat het inderdaad allemaal wat makkelijker gaat. Wij hebben J. in een groot bed gelegd toen wij op vakantie waren gezien hij daar de link met een ledikant niet had en dat ging gelijk goed, dus eenmaal thuis een groot bed gekocht. Dus heb verder geen tips voor je, misschien een vakantieboeken Het loungeset staat meestal in de schadum van de parasol, kijk nu een beetje uit met de zon... Jullie zijn ook lekker bezig in de tuin. Wat heerlijk dat J. daar zo van geniet!! Gaat snel he met die kleintjes, gelukkig zijn daar die herrinneringen Jenna: Leuk juist om te horen dat jullie je draai al lekker gevonden hebben. Kan me voorstellen dat je snel gewend ben aan het doorslapen. Heerlijk hoor dat Macy het zo goed doet. Vindt Suzy het nog steeds leuk een zusje? Super zeg al een koper en de merrie ook alweer gedekt, ben benieuwd of het gelukt is!! Kipkip: Ben je er nog lekker uit geweest van het weekend? Hoe is het nu? HIHI, ja kan me voorstellen dat je blij wordt van een goede drinker. Hoe gaat het eten van Kippetje? Vandaag bij de vk geweest alles ziet er goed uit. Om bij mij wat onrust weg te halen (gezien wat er met mijn zus is gebeurt) willen ze me niet te lang laten lopen en gaan ze me maandag proberen te strippen, kijken of dat resultaat geeft. Als ik het eerder niet meer trek moet ik bellen. Echt zo fijn dat hun daar mee kwamen, heb er wel aan zitten denken, maar wil niet egoistisch zijn en wel dat de kleine komt als hij er klaar voor is. Vk zei dat hij beter komt als ik het nog een beetje trek als dat ik dalijk zwanger vol met spanningen loop... Ja daar zit ook wat in. Voel wel een stuk rust nu!!
TF; wat spannend maandag. Strippen kunnen ze alleen doen als je al ontsluiting hebt toch? Althans dat is mij toen verteld. Bij mij was de kans toen 50 procent dat het die dag begon (maar goed ik liep al tegen de 41 weken). Ben benieuwd of het wat gaat doen! Ik hoop in ieder geval dat je niet nog heel lang door moet lopen. Ben zaterdag trouwens even lekker bij de tennis gaan kijken en heb daar wat gedronken en heb even geen nachtvoedingen gedaan. Doet wonderen!
@ Kipkip; even lekker kunnen ontspannen dus, goed zo meid. @ Tutti; oe, wat spannend!! Dan hoeven we misschien niet lang meet op jullie spruitje te wachten dus, leuk! Hoe gaat het tot nu toe met je? Is het allemaal nog vol te houden? @ Jenna; en, fijn getuinierd? Mijn vriend is ook altijd in de tuin en op het land bezig dus ik heb zaterdag ook al zo'n miniatuursetje meegebracht. Kan onze uk over een jaartje of 2 ook mooi mee de tuin in met papa. @ Robertha; dat zou snel zijn als Gangster al verkocht wordt! Vind je het niet lastig om afscheid te nemen? Ben heel benieuwd of Palermo weer drachtig is! @ hier; gezond rond. Het gaat allemaal nog goed, maar heb wel last van mijn hormonen. Voel me eigenlijk helemaal niet zo happy terwijl daar geen reden voor is. Ben ook erg moe weer. Heb gelukkig wel kunnen regelen dat ik nog maar twee halve dagen werk. Moest vorige week een hele dag, maar dat gaat niet met die liesbreuk dus ben blij dat we het zo op hebben kunnen lossen.
Guusje: Jeetje wat vervelend zeg, heel veel sterkte. Begrijp uit je onderschrift dat het een leeg vruchtzakje was? Kipkip: Ja klopt het kan alleen als je iets ontsluiting hebt, omdat ze er anders niet bij kunnen komen. Als het niet lukt doen ze het woensdag weer en als dat niet lukt gaan we kijken om eventueel doorverwezen te worden naar een gyneacoloog, maar eerst even kijken of ik dat wil. Weet niet of ik een hele truckendoos wil gaan uithalen om het op gang te brengen. Even zien hoe ik me geestelijk dan voel. Klinkt lekker, het was zaterdag heerlijk weer. Deed/doe jij zelf ook aan tennis. Even een nachtje rust doet inderdaad wonderen. Goed hoor dat je even tijd voor jezelf hebt genomen!! Bibi: Ja het gaat wel goed hoor. Heb ook wel last van mijn hormonen. Merk dat ik niet altijd alles even goed kan hebben. Als ik een dag mijn lichaam zat ben, ben ik ook niet zo heel erg gezellig. Heb soms best veel harde buiken en das niet goed voor mijn humeur Fijne dingen he hormonen... Ze kunnen gekke dingen met je doen. Gelukkig ben je er bewust van dat scheelt vaak alweer Fijn dat je op je werk halve dagen hebt kunnen regelen. Gaat die liesbreuk op een gegeven moment zeer doen? Heb jij alles al in huis voor de baby?
Heb even weinig tijd om te reageren, maar wil toch even... Guusje, heel veel sterkte meid! Wat is dit toch ontzettend jammer!!! Hopelijk gaat het wat met je! Heel veel sterkte en we hopen op het beste voor je! *dikke knuf*