Wie nog vanaf april - mei voor een spruitje2??

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door robertha, 8 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Twijfel

Twijfel Fanatiek lid

4 mei 2010
    2.003
    1
    0
    huisvrouw/moeder
    Noord Brabant
    TuttiFrutti: thuis moet alles ook door blijven gaan idd.

Jenna: heerlijk dat alles zo goed gaat; geniet ervan!

Jolijn: wat grappig van je moeder! Misschien vermoedt ze iets?

Pinkeltje: :$ nu nog geen ei? Heb je vaker een laat ei of is dit voor het eerst? Stel dat je 'm gemist hebt, hebben jullie dan toch goed geklust zodat er een kans is?

Bibi: balen meid. Maar blijf hoop houden, op een dag blijft er bij jou ook eentje plakken.

Gisteren was erg leuk in Slagharen. En wat wordt onze jongste ook alweer groot; zelfs hij durft inmiddels meer dan Mama! :D We hebben heerlijk lang genoten want we zijn zelfs gebleven om de lichtjesparade te zien. Mooi! Daardoor waren we wel laat thuis, maar het was het waard.
    Verder denk ik dat ongi eraan komt. Heb last van lage rugpijn en af en toe zomaar ineens een emo-bui dat ik zonder reden in huilen uit zou kunnen barsten :( Echt stom, maar merk dat ik dat de laatste maanden steeds 1 of 2 dagen voor ongi heb. Nou ja, vandaag bruiloft van iemand uit de kerk dus dat wordt weer leuk.

2. TuttiFrutti

TuttiFrutti Bekend lid

13 jan 2008
    540
    0
    0
    begeleidster van mensen met een verstandelijke bep
    Pig-City
    Bibi: wat jammer zeg, had echt helemaal hoop dat het net als bij Kipkip ook bij jouw zou gaan verlopen... Nieuwe ronde nieuwe kansen, ik zal weer voor je duimen ;)

Jenna: heerlijk dat het allemaal zo goed verloopt. Het gaat inderdaad hard hè?!

Jenna en Robertha knap hoor dat jullie kunnen wachten, ik ben daar veels te nieuwsgierig voor :D

Pinkeltje: wat een onduidelijkheid, hopelijk is je ei er tussendoor gepiept en heb je op het goede moment geklust ;)

Jolijn: Wat leuk die reactie van je moeder. Ik geloof daar ook wel in dat moeders dat aanvoelen. Wanneer wil je het gaan vertellen?

Twijfel: Wat leuk dat jullie zo'n leuke dag hebben gehad!! Mooi hè om te zien hoe die kleintjes ook gewoon groot worden. Jammer dat je ongi er waarschijnlijk door komt... Fijne dag in ieder geval bij de bruiloft!! Ik vroeg me trouwens af, weten jullie kinderen dat jullie nog een kindje willen?

Bedankt dames voor jullie ondersteunende woorden.
    Ik geniet er tussendoor ook wel van hoor. Er gebeurd toch iets bijzonders in mijn lichaam en als ik helemaal niks zou voelen geeft ook weer onzekerheid ;)

3. Bibi26

Bibi26 Fanatiek lid

20 mrt 2010
    3.050
    0
    0
    NOD:

05-09: Denzel (4e ronde, 1e kindje)
    06-10: KellyAernoudt (3e ronde, 2e kindje)
    05-11: Twijfel (1e ronde, 4e kindje)
    06-11: Pinkeltje82 (6e ronde, 1e kindje)
    02-12: Bibi26 (8e ronde, 1e kindje(

Anders:
    Guusje44: Ronde ?, 2e kindje 26 oktober weer naar de gyn om hopenlijk weer te beginnen

Zwanger:
    Cherie (1e ronde, 3e kindje) uitgeteld 22-01-2011
    Mimi (1e ronde, 2e kindje) uitgeteld op 23-01-2011
    Fransa (2e ronde, 2e kindje) uitgeteld op 28-01-2011
    Jenna09 (1e ronde, 2e kindje) uitgeteld op 13-02-2011
    Cindy1981 (1e ronde, 3e kindje) uitgeteld op 25-03-2011
    Otje1975 (2e ronde, 2e kindje) uitgeteld op 18-04-2011
    Robertha (1e ronde, 2e kindje) uitgeteld op 24-04-2011
    Kipkip (5e ronde, 2e kindje), uitgerekend op 28-04-2011
    Paard van Robertha (3e ronde, 5e kindje) uitgeteld op 05-05-2011
    TuttiFrutti (3e ronde, 2e kindje) uitgerekend op 13-06-2011
    Jolijn2008 (5e ronde, 2e kindje) uitgerekend op 03-07-2010

Afspraken
    Robertha controle vk: 17-11-2010
    TuttiFrutti eerste afspraak verloskundig & echo 01-11-2010
    Jolijn2008 afspraak gyn 5-11 (echo)
    Jenna09 afspraak gyn 25-11-2010
    Jenna09 30w echo 07-12-2010

Zo, lijstje aangepast. Wie weet krijgen wij een mooi sintkadootje dit jaar. ;)

@ Pinkeltje; nog steeds geen ei?? Pfff, vervelend is dat toch hè. :x Ik wil eigenlijk niet tempen, moet je toch een maand lang elke dag de wekker zetten, ook in het weekend, maar ik denk zelf dat ik niet elke maand een ei heb. En dan werken ovutesten natuurlijk niet dus ik denk dat ik toch even door de zure appel heen moet en m'n temp maar weer ga bijhouden deze ronde...Hierna nog één ronde en dan wil ik naar de ha. Hopen maar dat het zover niet komt. :)

4. Pinkeltje82

8 okt 2010
    91
    0
    0
    Human Resources
    Leiden
    Ei gevonden! Op dag 24... Gelukkig goed geklust vooraf, en vandaag ook nog maar snel ;), hopen dat het enthousiaste zwemmertjes zijn! Zit nu dus op het wachtbankje, maar wat mijn NOD nu is??? Ben overigens wel sinds stoppen met de pil onregelmatig, maar 24 dagen op een ei wachten is nieuw voor mij... Ben deze maand ook alvast begonnen met tempen, voor als we naar HA gaan als het weer niets is komende maanden, wel een gedoe ja, iedere ochtend (ook weekend!) om 6:30 :$

5. Vinora

Vinora Niet meer actief

Eindelijk terug gevonden!
    Ff alles bijlezen, maar eerst aan de zwangeren een dikke proficiat!

6. Vinora

Vinora Niet meer actief

NOD:

05-09: Denzel (4e ronde, 1e kindje)
    30-10: KellyAernoudt (4e ronde, 2e kindje)
    05-11: Twijfel (1e ronde, 4e kindje)
    06-11: Pinkeltje82 (6e ronde, 1e kindje)
    02-12: Bibi26 (8e ronde, 1e kindje(

Anders:
    Guusje44: Ronde ?, 2e kindje 26 oktober weer naar de gyn om hopenlijk weer te beginnen

Zwanger:
    Cherie (1e ronde, 3e kindje) uitgeteld 22-01-2011
    Mimi (1e ronde, 2e kindje) uitgeteld op 23-01-2011
    Fransa (2e ronde, 2e kindje) uitgeteld op 28-01-2011
    Jenna09 (1e ronde, 2e kindje) uitgeteld op 13-02-2011
    Cindy1981 (1e ronde, 3e kindje) uitgeteld op 25-03-2011
    Otje1975 (2e ronde, 2e kindje) uitgeteld op 18-04-2011
    Robertha (1e ronde, 2e kindje) uitgeteld op 24-04-2011
    Kipkip (5e ronde, 2e kindje), uitgerekend op 28-04-2011
    Paard van Robertha (3e ronde, 5e kindje) uitgeteld op 05-05-2011
    TuttiFrutti (3e ronde, 2e kindje) uitgerekend op 13-06-2011
    Jolijn2008 (5e ronde, 2e kindje) uitgerekend op 03-07-2010

Afspraken
    Robertha controle vk: 17-11-2010
    TuttiFrutti eerste afspraak verloskundig & echo 01-11-2010
    Jolijn2008 afspraak gyn 5-11 (echo)
    Jenna09 afspraak gyn 25-11-2010
    Jenna09 30w echo 07-12-2010

7. Twijfel

Twijfel Fanatiek lid

4 mei 2010
    2.003
    1
    0
    huisvrouw/moeder
    Noord Brabant
    TuttiFrutti: Lekker genieten idd van je zw-schap; het is toch iedere keer weer iets heel bijzonders he. Onze kinderen weten het niet; die zouden het nu al van de daken schreeuwen :D Een paar vriendinnen en mijn moeder weten het en dat vind ik wel genoeg.

Bibi: ik hoop echt dat sint iets moois voor jullie in petto heeft en dat je niet naar de ha hoeft. Kan me voorstellen dat je een beetje tegen de vaste tijden van het tempen opziet, dat doe ik eerlijk gezegd ook wel een beetje, maar we weten waar we het voor doen he.

Pinkeltje: Jeeeh! Een ei! Wel laat, maar ja, beter laat dan nooit. Volgens de vk duurt het nu 14-18 dagen voor je ongi komt.

KellyA: Leuk dat je er weer bent! Zie dat vandaag je NOD is?

8. Jolijn2008

Jolijn2008 Actief lid

18 nov 2008
    114
    0
    0
    Zuid Holland
    @ tuttifruti; vervelend zeg die misselijkheid! Begint bij mij ook al iets... bij mijn vorige zwangerschap pas met 6 weken, nu ben ik 4 +6, dus dat is ietsjes eerder... Het is ook wel weer een bevestiging dat er wat gebeurd!

@ Twijfel; Hoe is je gevoel nu? Ga je nog testen??? Was de bruiloft leuk? Dat in huilen uitbarsten kan ook als je zwanger bent hoor ;)

@ Guusje; Hoe was het bij de gyn? Hebben jullie weer groen licht???

@ jenna; fijn dat alles weer ok was bij de controle! Ik ben wel zenuwachtig voor vrijdag. Is een hele vroege echo (i.v.m. vleesbomen en mk in verleden). Misschien klopt het hartje nog niet, maar dan mag ik (denk ik) vrij snel daarna weer...

@ bibi; wat jammer weer zeg! Moeten we wat hormoontjes jouw kant op sturen? Kan me wel voorstellen dat je weer wilt tempen en dan naar de ha. Hoop dat je nooit zover komt!

@ Pinkeltje; denk dat m'n moeder wel een vermoeden heeft. Had ze bij onze dochter ook. We gaan het vanavond vertellen. Ik moet het ook op mijn werk gaan vertellen. had vandaag eigenlijk moeten werken, maar mijn man werkt nu voor mij (handig joh, allebei hetzelfde werk doen in hetzelfde ziekenhuis :D).
    fijn dat je eindelijk je ei hebt gevonden!!! Voor je NOD zou ik uit gaan van je ei + 14 dagen...

@ Kelly; zie ik je banner dat je weer ongi bent geworden. jammer meis! Hopelijk komende ronde afsluiten met een posi test!

@ Robertha; Ik ken het gevoel. Ik wil het eigenlijk wel graag weten of we een jongen of een meisje krijgen, maar mijn man weet het nog niet. Ik denk dus dat hij het niet wil weten, net als bij onze dochter... Als hij het niet wil weten, dan leg ik me daar bij neer. Uiteindelijk kom ik er toch wel achter ;)

Hier gaat alles goed. We gaan het vandaag en morgen dus aan de opa en oma's vertellen. Ben benieuwd naar de reacties...
    Op mijn werk weten 2 mensen het. Ik moest het wel vertellen! vind het wel lastig hoor. Moet nu af en toen zeggen dat ik iets niet wil doen, zonder reden... Ook moet ik achterwachten kwijt... Valt toch op als er veel in de aanbieding komen van 1 persoon! We proberen het nog even stil te houden, maar is afhankelijk van hoe de misselijkheid verloopt...

9. Vinora

Vinora Niet meer actief

Vandaag is mijn NOD ja, MAAR nog géén bloed te bespeuren dames! ;)

10. kipkip

kipkip Fanatiek lid

11 feb 2008
    2.578
    0
    36
    Haha, kun je alvast wennen aan het nooit meer uitslapen ;). Maar goed dat je je ei gevonden hebt. Ongi hoeft niet pas over 14 dagen te komen nu hoor, bij sommigen is deze periode namelijk korter (bij mij was dit na 8-10 dagen)

Kelly, zijn jullie nog bezig met een 2e? Ik dacht dat je het even stop had gezet ivm de studie? Wel spannend dus weer!

Hier dramaweek achter de rug, onze dochter krijgt 2 hoektanden tegelijk en het is krijsen 's nachts, slecht eten en daardoor 's nachts weer wakker en honger. Kortom vicieuze cirkel en we lopen op ons tandvlees. Vannacht voor het eerst deze week 5 uur achtereen mogen slapen, ik voelde me bijna uitgerust :$

Sorry voor deze klaagzang maar ben zoooo moe:):x

11. Vinora

Vinora Niet meer actief

We zijn eigenlijk gestopt, maar ik neem geen pil.
    Enige bescherming is condoom maar soms vergeten we het wel eens & ik heb geen regelmatige cyclus :)

12. Vinora

Vinora Niet meer actief

@Robertha: Aah ja dat heb ik ook, die kriebels op een babybezoek!
    Ik heb vorige week bij een vriendin in het ziekenhuis als eerste de baby mogen vasthouden buiten zichzelf en de papa, hééééél fijn!

@Jolijn: Een hééééle dikke proficiat!!! Fijn dat je ook al het hartje hebt gehoord! :)

@Tuttifrutti: Nog even doorbijten meid! Gelukkig is het het allemaal waard hé :D

@Bibi: Dikke knuf meid! Hopelijk ben je snel zwanger!

@Pinkeltje: Hopelijk heb je snel wat duidelijkheid want zo schiet je ook niks op natuurlijk.

Hier: Nog steeds geen ongi! :D

13. Jolijn2008

Jolijn2008 Actief lid

18 nov 2008
    114
    0
    0
    Zuid Holland
    @ Kelly; ik heb het hartje nog niet gehoord. a.s. vrijdag heb ik een echo. Het is dan ook niet zeker of het hartje dan al klopt. Zou namelijk nog te vroeg kunnen zijn!

14. Twijfel

Twijfel Fanatiek lid

4 mei 2010
    2.003
    1
    0
    huisvrouw/moeder
    Noord Brabant
    Jolijn: vervelen dat de misselijkheid nu al begint, maar net wat je zegt, het bevestigd je zw-schap. Wel een geruststelling dat ze je goed in de gaten (gaan) houden. Hoe waren alle reacties?

KellyA: zie dat je nieuwe cyclus is begonnen of klopt je banner niet? Hoe lang zou je pauze ook alweer duren? (goed geheugen kipkip)

kipkip: af en toe klagen mag best hoor. Het is echt heel vervelend en zielig als ze zoveel last van tandjes hebben. Ik hoop dat ze maar snel doorkomen, dan is ze (en jullie) er van af.

De bruiloft was heel erg leuk. Het was ook meteen een soort afscheids feest omdat ze met iemand uit Cappelle a/d IJsel trouwt en ze gaan daar wonen.
    Vanochtend heb ik getest, maar helaas omo-wit. Maar ook nog geen ongi. Ik wacht maar af wat er deze week gaat gebeuren. Ben er nu heel rustig onder en voel helemaal niets, ook geen depri-gevoelens meer gelukkig.

15. Vinora

Vinora Niet meer actief

Ow sorry Jolijn, verkeerd gelezen dan!

@Twijfel: Ik heb nog geen bloed bespeurd, dus ik ben eigenlijk overtijd ;)
    Onze pauze zou eentje zijn van 3 jaar tot ik afgestudeerd ben, maar het zou daarvoor ook heel welkom zijn hoor!

16. Jolijn2008

Jolijn2008 Actief lid

18 nov 2008
    114
    0
    0
    Zuid Holland
    We hebben het gisteren en vandaag verteld aan de oma's en opa en tante en oom. Morgen nog aan mijn broer. Jolijn had een shirt aangekregen met de tekst 'geef mij een kus, ik word grote zus!
    Mijn moeder had idd al een vermoeden!!! Ze wist dat we heel graag een 2e kindje willen en had het een beetje in de gaten gehouden wanneer ik ongeveer ongesteld moest worden. Afgelopen week vond ze me erg stralen en zo en kon dat niet zo plaatsen met een mentruatie. Ook had ze al aan mijn borsten gezien dat die aardig strak in de bh zitten (waar ze allemaal niet op let...). 's Ochtends had ze het al met m'n vader erover gehad dat ze hun vakantie misschien moesten verzetten want ze wil tijdens mijn verlof bij mij in de buurt zijn (bij Jolijn lag ze in het ziekenhuis, vanaf 1e dag verlof tot 2 weken na de bevalling). Ze vind het helemaal geweldig om weer oma te worden! Mijn vader was door het verhaal van mijn moeder al helemaal in de 7e hemel en heeft wel 20 keer gezegd dat hij het geweldig vind. Ik mocht meteen de tafel niet meer dekken en zo.
    Mijn schoonmoeder reageerde erg enthousiast, net als mijn zwager en schoonzusje (traantjes). Kortom geslaagd!

Net een zwangerschapsbroek gepast. Mijn gewone spijkerbroek deed pijn om mijn buik... Hij zat errug lekker, maar probeer het nog even vol te houden met mijn normale spijkerbroek totdat ik het op het werk heb verteld.

17. TuttiFrutti

TuttiFrutti Bekend lid

13 jan 2008
    540
    0
    0
    begeleidster van mensen met een verstandelijke bep
    Pig-City
    Hoi KellyA: leuk om wat van je te lezen. Het is spannend bij jouw begrijp ik!! Zou wel erg leuk zijn. Heb je klachtjes? Wanneer wil je gaan testen. Ja het is het zeker waard hoor. Heb me er bij neer gelegd en geniet nu maar van het feit dat ik meer thuis ben :D

Jolijn: Wat een leuke reactie's!! Leuke tekst op het shirt trouwens. Je hebt een oplettende moeder, wel heel leuk dat ze er dus zo mee bezig is.
    Ik draag ook al even een zwangerschapsbroek, omdat ik zo misselijk werd van die strakke broeken. Lang shirt erover en niemand die het ziet :)

Twijfel: Leuk om te horen dat de bruiloft geslaagd was. Jammer dat de test helemaal wit was, er is nog hoop!! Wel fijn dat je er rust in hebt gevonden, vaak raak je dan zwanger hè ;)

18. Vinora

Vinora Niet meer actief

Ik heb al 4 dagen echt gevoelige, jeukende tepels.
    2 keer echt draaierig en misselijk geworden.
    Géén enkel spoor van ongesteldheid!

En ik zou pas ten vroegste binnen 2 weken testen ofzo!

19. kipkip

kipkip Fanatiek lid

11 feb 2008
    2.578
    0
    36
    Twijfel; hopelijk krijgt de test nog een 2e streepje, is ook lastig met zo'n wisselende cyclus.

Jolijn; leuk die reacties! Vooral dat je de tafel niet meer mocht dekken, haha.

Kelly; nog steeds in afwachting?

Tuttifrutti; ook al aan de zwangerschapsbroeken? Ik nog niet, pas eindelijk weer mijn gewone kleding die te groot waren geworden. Dus ik stel het nog even uit ;) Minder kans dat ik die zwangerschapskleding zodirect zo zat ben. Overigens wel vaak jurkje en legging aan omdat dat toch fijner zit.

Met ons meisje gaat het iets beter, gisteravond weer een beetje gegeten. Vanochtend moesten we naar het cb, ze was dus niet echt aangekomen na een week niet eten. Had gehoopt dat ze nu 10 kg zou wegen maar helaas maar 9,5 en ze is nu dik 18 maanden. Niet echt een zwaargewicht dus.

20. Jenna09

Jenna09 Fanatiek lid

30 aug 2006
    1.017
    0
    0
    Hoi dames...
    Ben snipverkouden en met die drukke dagen hier, ben ik heeeeel heeeeel moe. Dus heb vlug even bijgelezen maar vind geen fut om te reageren...:( Zal voor morgen zijn denk ik! Maar ik ben er nog hoor;)

Kelly, leuk terug van je te horen!!!!! We misten je al hoor!

@all, morgen beloof ik uitgebreider te reageren!!!
    Ga de zetel opduiken in de hoop een beetje uitgerust te zijn voor straks, dan gaan we bij schoonmoeder eten. Tot morgen!

Deel Deze Pagina