TF: hopelijk heb je inmiddels je zoontje in je armen en is het vlot gegaan vandaag. Jenna: klinkt als een waar kinderparadijs; leuk! Als ik zie wat ze nu allemaal hebben voor de kids, dan wil ik zo weer kind zijn Bibi: wat lief dat ze een feestje voor je georganiseerd hebben. Leuke collega's. Hopelijk komen er veel ouders. En een traantje laten mag best, dan weten ze ook dat je er werkt met je hart. Gaat je kleintje straks trouwens bij jou op het werk naar het kdv? Lijkt me aan de ene kant prettiger omdat je dan dicht in de buurt bent, maar aan de andere kant maakt dat het miss juist weer moeilijker. Dichtbij en toch niet. robertha: heel erg veel plezier zondag en hopelijk mooi weer. kipkip: goed om te horen dat je je weer wat beter begint te voelen. Gelukkig heb je je ouders in de buurt om te helpen. Wat heerlijk dat je ook al 2 nachten door hebt kunnen slapen. Ik voel me nog steeds erg goed (weet niet wat me overkomt). Ik merk alleen dat ik iets minder conditie heb en wat sneller moe ben, maar verder is dit gewoon genieten deze keer.
Robertha, veel succes en plezier gewenst voor vandaag! Geniet er maar van! Leuk hé, zo s morgen lekker even alleen met de oudste! TF, jammer dat het niet van zichzelf heeft doorgezet, maar hopelijk ik alles ondertussen achter de rug, en kan je heerlijk van de kleine jongen genieten!!! We horen het wel! Kipkip, het speeltuig is af, enkel de ladder nog, maar voorlopig staat er een oude tegen die ook kan dienen. J heeft er enorm veel plezier op, dus het is zeker geen miskoop gelukkig! Even een moeilijke emo periode achter de rug meid... Niet leuk hé, die schommelingen in de hormoonspiegel... Maar een beetje rust s nachts kan wonderen doen, hopelijk blijft het duren en heb je je nachtrust al wat meer! Leuke tijd met je kippetje gehad? Daar zal zij ook wel van kunnen genieten hoor! Bibi, bij de gyn alles goed, het spiraal zat nog goed, dus ze verwacht geen problemen. Ik heb er ook totaal geen last van gehad, dus dat zit voorlopig wel goed hoop ik! Dan maar een doosje kleenex mee naar het feest, Ze mogen zeker zien dat je ze gaat missen! Zij zullen jou ook gaan missen anders zouden ze zeker zo geen feest geven hoor! Lekker genieten! Twijfel, ik bén af en toe zelfs terug kind, om van al dat leuks mee te kunnen genieten Wat leuk dat je je zo goed voelt in je zw! Voor jou mag het nog even duren dan hé! Lekker genieten de komende tijd!!
Dacht kom even gauw kijken of TF al langs geweest is Nu weer terug aan het werk, voor het feest (begint om 14.00 uur) Gelukkig is het nu droog en blijft het zo tot een uur of 5 waarschijnlijk. Meld me gauw weer!
Kwam ook even spieken of er al nieuws zou zijn... Robertha, veel plezier meid, en hier ziet het weer er alvast prachtig uit! Voor de rest een drukke bedoening hier... gisteren en vandaag is J echt vermoeiend, vroeg wakker voor zijn doen, veel zeuren, niet graag willen eten... Pfff, vermoeiend. Maar zijn twee onderste achterste kiezen zijn duidelijk aan het doorkomen, dus we weten waaraan het ligt hé... Ja doet het nog steeds heel goed s nachts, ze slaapt van tien tot half zeven - zeven uur zoiets, dus dat is wel héél netjes aan het worden. Dinsdag moet ik met de twee bengels naar t CB, dus ben eens benieuwd naar lengte en gewicht!!
Hallo allemaal, Sorry voor de late reactie, maar hier komt het dan Vrijdagmorgen om 7:30 gemeld in het ZH. Rond 8:15 zijn mijn vliezen doorgeprikt. Vrij snel reactie doormiddel van weeen. Toch de weeenstimulator erbij gezet. Toen kwam ik in een soort weeenstorm. Gelukkig aangegeven pijnstilling te willen dus na een uur naar boven gereden voor een ruggenprik. Nadat die gezet was en ik weer terug kwam op de verloskamer bleek ik van 4 naar 9cm te zijn gegaan. De baby lag nog wat hoog dus even gewacht gezien ik toch een ruggenprik had en geen pijn had, waarna ik na een uurtje toch wat persdrang had en we zijn begonnen met persen. 20 minuten later om 13:41 lag onze zoon Colin blakend van gezondheid op mijn borstkas Het is echt een verschrikkelijk lief en mooi kindje. Hij huilt bijna niet. Komt redelijk netjes om de 3u en laat soms iets meer er tussen zitten dus dat hoop ik richting de nacht te kunnen krijgen. Als hij honger heeft gaat hij een beetje murmelen en smakken en dat is het echt zo geweldig!! J. alias Jesse is super trots en wil alleen maar kroelen en vasthouden. Is wel wat onstuimig met zijn broer, maar het zijn ook erg drukke dagen voor hem. Veel mensen over de vloer en 2 nachtjes (de nacht voor en na de bevalling) bij oma geslapen dus nu is er even niemand alleen mijn vader komt vanmiddag en morgen even helemaal niemand. Hopelijk keert de rust dan terug bij meneertje Ik ben wel flink ingescheurt, maar ben super goed gehecht en heb dus bijna geen last. Ook een gevaar, want merk dat ik te snel dingen ga doen. Komt ook wel omdat Jesse rond loopt en ik er toch ook een beetje voor hem wil zijn. Borstvoeding komt goed op gang en Colin drinkt super goed, hapt ook helemaal goed. Al met al geen geklaag van deze kant puur genieten!! Hoe is het met de andere dames, aan wie kan ik nu het stokje om te mogen gaan bevallen binnenkort overdragen?
Robertha: Hele fijne middag toegewenst, hopelijk blijft het droog, maar volgens mij was dat wel de voorspelling Jenna: Jammer dat J. zo van slag is, maar wel fijn dat je weet waardoor het komt. Wat doet Ja. het goed zeg, heerlijk!!
Gefeliciteerd Tutti en man met de geboorte van jullie kleine Colin! wat heerlijk dat het allemaal zo goed gaat, geniet van jullie gezinnetje! @ Twijfel; ik stop met werken. Dus de kleine hoeft straks niet met me mee. Ik ga eerst mijn studie afmaken dus ben vanaf januari twee dagen in de week van huis. Mijn mams past een dag op en de andere dag is mijn vriend lekker thuis bij de kleine. Fijn dat het goed met je gaat. Hier ook nog steeds alles prima. Inderdaad wat minder conditie, maar verder heb ik geen klagen. Hier mijn buikje gisteren met 31+1 Bekijk bijlage 156448
TF GEFELICITEERD VOOR JOU, JE MAN en JESSE!!! EN NATUURLIJK OOK VOOR COLIN!! En wat is dat lekker vlot gegaan zeg! En zo een lieve jongen, alleen maar geluk dus! Heerlijk genieten nu van je gezinnetje!!!!! Je hebt trouwens ook een mooie naam gekozen hoor! Je oudste zoon heet op één letter na hetzelfde als die van mij!!! Nog eens proficiat meid! Bibi, wat een keileuke foto! Mooi buikje heb je daar!! Ben jij de volgende in de rij, of was twijfel nog eerder? Lijstje eens opzoeken...
NOD: 05-04: Denzel (12e ronde, 1e kindje) Zwanger: TuttiFrutti - 3e ronde, 2e kindje - 10-06-2011 - Jongen Jolijn2008 - 5e ronde, 2e kindje - 03-07-2011 KellyAernoudt - 4e ronde, 2e kindje - 09-07-2011 Pinkeltje82 - 6e ronde, 1e kindje - 22-07-2011 - Jongen Bibi26 - 8e ronde, 1e kindje - 05-08-2011 - verrassing Twijfel - 3e ronde, 4e kindje - 04-09-2011 - verrassing Guusje - ronde ?, 2e kindje - 08-01-2012 Bevallen: Fransa - 2e kindje - 19-01-2010 - Jongen Jenna09 - 2e kindje - 28-01-2011 - Meisje Robertha - 2e kindje - 18-04-2011 - Meisje Kipkip - 2e kindje - 01-05-2011 - Jongen Palermo - 5e kindje - 09-05-2011 - Jongen Afspraken Zo even het lijstje voor je opgezocht! Heb de afspraken weggenomen die al verlopen waren, maar heb je zoontje er nog niet bijgezet TF. Kan me voorstellen dat je dat graag zelf wil doen! Bibi, ik zie dat jij niet de eerste bent die nu zou moeten bevallen, maar Jolijn en Kelly horen we hier niet meer hé! Heeft er iemand trouwens nog iets van deze dames gehoord? Denzel hebben we ook al even niet gezien hé...
Ik heb ook niks meer van die dames gehoord nee, jammer. Van degenen die hier nog komen zijn Pinkeltje en ik dan de eerste, spannend! En dank je wel voor het compliment Jenna. Ben ook wel trots op mijn buikje, vind het zelf heel leuk dat ik zo naar voren draag. Zal mijn volgende afspraak bij de vk vast op het lijstje zetten: NOD: 05-04: Denzel (12e ronde, 1e kindje) Zwanger: TuttiFrutti - 3e ronde, 2e kindje - 10-06-2011 - Jongen Jolijn2008 - 5e ronde, 2e kindje - 03-07-2011 KellyAernoudt - 4e ronde, 2e kindje - 09-07-2011 Pinkeltje82 - 6e ronde, 1e kindje - 22-07-2011 - Jongen Bibi26 - 8e ronde, 1e kindje - 05-08-2011 - verrassing Twijfel - 3e ronde, 4e kindje - 04-09-2011 - verrassing Guusje - ronde ?, 2e kindje - 08-01-2012 Bevallen: Fransa - 2e kindje - 19-01-2010 - Jongen Jenna09 - 2e kindje - 28-01-2011 - Meisje Robertha - 2e kindje - 18-04-2011 - Meisje Kipkip - 2e kindje - 01-05-2011 - Jongen Palermo - 5e kindje - 09-05-2011 - Jongen Afspraken Bibi26 - 20 juni 17:30 controle vk Vandaag trouwens nog precies twee maandjes tot mijn uitgerekende datum!
Bibi, de waarheid mag gezegd hé. en mijn ervaring is dat je de kilootjes bij zo'n buikje naar voor vlug kwijt bent!! Dus dat is nog eens een extra voordeel! Robertha, hoe is het feest geweest? Een leuk dagje achter de rug? Heeft Macy lekker van de aandacht genoten?
TF, Gefeliciteerd met jullie Colin!!! En natuurlijk ook proficiat voor TF-man en Jesse!! (leuke namen!!) Het klinkt aslof het je allemaal niet te zwaar is gevallen. Wat super dat je je nu al weer zo goed voelt en alles goed gaat. Geniet van deze bijzondere tijd, En ben ook benieuwd naar zijn lengte en gewicht Bibi, mooie buik!! Volgens mij heb ik dat jurkje ook (van de prenatal?) Het is echt aftellen voor jullie nu, voor je het weet is het zover!! Leuk weekend gehad? Jenna, het was super leuk gister. Het was mega-druk, maar het weer was goed, de kinderen hebben zich allemaal prima vermaakt en ook de ouders heb ik niet horen lagen Macy is ontzettend verwend en ook Suzy is niet overgeslagen. Waar laat ik het allemaal. Ik denk dat Macy elke dag andere kleren aan kan/moet, want ze heeft zoveel kleertjes gehad en ik heb natuurlijk nog wat liggen van Suzy (al zijn dat voornamelijk winter-kleren) Fijn dat Ja het zo goed doet en hopelijk heeft J snel minder last van zijn doorkomende kiezen. Ik ben benieuwd hoe lang en zwaar ze zijn! Ik moet een weekje later naar het cb. Toch weer leuk om te zien (vooral omdat het zo goed gaat) Macy komt nu wel weer voor een "nacht"voeding maar het is allemaal goed te doen. Vanacht kwam ze om half 5 dus daarna weer kunnen slapen tot half 8.
NOD: 05-04: Denzel (12e ronde, 1e kindje) Zwanger: TuttiFrutti - 3e ronde, 2e kindje - 10-06-2011 - Jongen Jolijn2008 - 5e ronde, 2e kindje - 03-07-2011 KellyAernoudt - 4e ronde, 2e kindje - 09-07-2011 Pinkeltje82 - 6e ronde, 1e kindje - 22-07-2011 - Jongen Bibi26 - 8e ronde, 1e kindje - 05-08-2011 - verrassing Twijfel - 3e ronde, 4e kindje - 04-09-2011 - verrassing Guusje - ronde ?, 2e kindje - 08-01-2012 Bevallen: Fransa - 2e kindje - 19-01-2010 - Jongen Jenna09 - 2e kindje - 28-01-2011 - Meisje Robertha - 2e kindje - 18-04-2011 - Meisje Macy Kipkip - 2e kindje - 01-05-2011 - Jongen Palermo - 5e kindje - 09-05-2011 - Jongen Gangster Afspraken Bibi26 - 20 juni 17:30 controle vk Zo, ik heb bij mij de namen erbij gezet Van Jolijn heb ik ook niks meer gehoord maar Kelly schrijft voornamelijk bij de juli-mama's en volgens mij gaat het gewoon goed (al zijn er daar al een aantal bevallen) Nu zijn Pinkeltje en Bibi de volgenden!!
TF: Gefeliciteerd! Wat heerlijk dat het allemaal zo vlot is gegaan en dat je zo kunt genieten. Ook de felicitaties aan je man en Jesse. Jenna: dank je wel voor je lieve woorden. Ik geniet idd volop. Het is zo'n zegen dat het deze keer allemaal zo goed gaat. Ik ben het daardoor idd ook nog lang niet beu. Ach wat sneu dat je kleine man last heeft van zn kiesjes. Hopelijk zijn ze snel helemaal door en is het over. Idd missen we al een tijd een aantal dames hier; jammer. Bibi: mooie buik hoor. Daar kun je zeker trots op zijn. Wat heerlijk dat je eerst even kunt stoppen met werken en je richten op je kleintje en je studie. Robertha: wat leuk dat het zo geslaags is geweest. Nu moet je zeker wel even bijkomen van al die drukte? kipkip: hoe gaat het nu met jou? Ik zal zo ook even de lijst aanpassen.
NOD: 05-04: Denzel (12e ronde, 1e kindje) Zwanger: TuttiFrutti - 3e ronde, 2e kindje - 10-06-2011 - Jongen Jolijn2008 - 5e ronde, 2e kindje - 03-07-2011 KellyAernoudt - 4e ronde, 2e kindje - 09-07-2011 Pinkeltje82 - 6e ronde, 1e kindje - 22-07-2011 - Jongen Bibi26 - 8e ronde, 1e kindje - 05-08-2011 - verrassing Twijfel - 3e ronde, 4e kindje - 04-09-2011 - Meisje! Guusje - ronde ?, 2e kindje - 08-01-2012 Bevallen: Fransa - 2e kindje - 19-01-2010 - Jongen Jenna09 - 2e kindje - 28-01-2011 - Meisje Robertha - 2e kindje - 18-04-2011 - Meisje Macy Kipkip - 2e kindje - 01-05-2011 - Jongen Palermo - 5e kindje - 09-05-2011 - Jongen Gangster Afspraken Twijfel - 9 juni gyn + groei-echo Bibi26 - 20 juni 17:30 controle vk
Hallo, tuurlijk mogen jullie het gewicht 3825gram en lengte 50cm weten. Gisteren de stuwing een beetje begonnenm dus de voeding is een beetje een zooitje, want ik overlaat hem nu een beetje met voeding. maar drinkt hij nog steeds super goed!! Bibi: mooi buik heb je, erg leuk jurkje!! ( je draagt je buik inderdaad mooi ) Ja jammer dat ik het stokje niet kan overdragen aan iemand die hier nog geregeld typt, maar doe het wel stieken hoor Robertha: Wat fijn dat de dag zo geslaagd is geweest. Leuk dat je meiden zo zijn verwend. Das het lastige vind ik met een tweede, je hebt ook al zoveel!! Weten jullie nog leuke kraamkado's die erg handig waren? Helemaal mensen vragen wat we willen hebben, maar zou het echt niet weten, we hebben al zoveel
NOD: 05-04: Denzel (12e ronde, 1e kindje) Zwanger: Jolijn2008 - 5e ronde, 2e kindje - 03-07-2011 KellyAernoudt - 4e ronde, 2e kindje - 09-07-2011 Pinkeltje82 - 6e ronde, 1e kindje - 22-07-2011 - Jongen Bibi26 - 8e ronde, 1e kindje - 05-08-2011 - verrassing Twijfel - 3e ronde, 4e kindje - 04-09-2011 - Meisje! Guusje - ronde ?, 2e kindje - 08-01-2012 Bevallen: Fransa - 2e kindje - 19-01-2010 - Jongen Jenna09 - 2e kindje - 28-01-2011 - Meisje Robertha - 2e kindje - 18-04-2011 - Meisje Macy Kipkip - 2e kindje - 01-05-2011 - Jongen Palermo - 5e kindje - 09-05-2011 - Jongen Gangster TuttiFrutti - 2e kindje - 03-06-2011 - Jongen Colin Afspraken Twijfel - 9 juni gyn + groei-echo Bibi26 - 20 juni 17:30 controle vk