@ Jenna; fijn toch dat je zo lang gewoon de borst hebt kunnen geven. Of is het nu moeilijker om Ja nog aan de fles te laten wennen? Wat grappig dat jullie mannetje zo heeft zitten genieten van Cars. Af en toe een filmpje kijken moet kunnen hè. @ Tutti; fijn dat je vriend ook nog lekker thuis was de afgelopen week. Heb je het druk met kraamvisite? @ Robertha; wat heerlijk dat Macy zo goed slaapt! Geniet ervan. @ hier; alles ok. Nog maar 11 daagjes, dan gaat mijn verlof al in! Heb net de laatste kadootjes voor de kinderen in zitten pakken. Het was een hele klus, moest toch 37 kadootjes hebben. Maar ja, ik wil natuurlijk wel goed afscheid nemen. Beebje is nog steeds heerlijk aanwezig, wat een kleine druktemaker. Waren/zijn jullie kindjes ook zo druk in de buik? En zijn ze dan daarna ook vaak nog druk? Kan ik me vast voorbereiden...
Ow ow, dan bereid ik me maar vast voor. Vraag mezelf echt af of een beebje in de buik al hyperactief kan zijn. Hij/zij beweegt echt zowat de héle dag. Wel gezellig hoor, maar de beeb zal toch ook een keer moeten rusten lijkt me. Ladies, waar hangen jullie allemaal uit? Allemaal druk met de kindjes natuurlijk.
Ik ben er terug bibi !! Hier een paar lastige dagen achter de rug, ons zusje had dus blijkbaar echt wel last van een sprongetje, ganse tijd bij mama willen zijn, veel willen eten, weinig slapen overdag (s nachts gelukkig geen problemen gehad) Maar sinds gisteren is het weeral stukken beter, ze heeft haar ritme van voor het sprongetje mooi terug opgenomen voorlopig. Bibi, het is inderdaad moeilijk om Ja nu de fles te geven... Ze weigert constant, maarja voorlopig moet ik nog niet echt lang weg zonder haar, dus ik ga me er niet suf over piekeren, het zal binnenkort wel beter gaan... Ja was ook een heel druk kindje in de buik, J ook maar nu ik Ja heb meegemaakt... was J maar een rustig babytje in de buik! Van haar dacht ik soms ook 'slaap jij ooit wel??' Voorlopig is het niet echt een druktemakertje (wat J als baby wel was) Maar ze is wel heel beweeglijk!! Een pampertje verschonen is soms al een heel karwei omdat madam maar niet stil wil liggen Hoe is het met de rest?
Jenna: Ja dat deed inderdaad pijn (verstopt kanaaltje), maar heb het weg gekregen en maar 2 daagjes last van gehad gelukkig. Cars 2 komt inderdaad pas in juli in de bioscoop (dacht dat die al uit was). Ik wil ook met Jesse er naar toe lijkt me zo leuk dat kleine ventje in zo'n grote stoel, hihi!! Wees blij dat je nu pas hoeft te kolven, das een teken dat het goed is gegaan toch? Grappig he dat die kleintjes precies weten wie wie is en dat Ja. dus niet de fles pakte met jouw in de buurt. Wel fijn dat ze het flesje heeft leeg gedronken, mocht je een keer weg willen weet je in ieder geval dat het kan Fijn dat het ritme weer terug is. Pittig zulke dagen!! Bibi: Het valt mee met de kraamvisite. Sommige zijn op vakantie en we houden ook wel wat af, gezien we de rust kunnen waarderen met Jesse. Het was allemaal al druk en hectisch genoeg Wat heb je voor de kindjes gemaakt? Nog een week!!! Ik voelde heel duidelijk wat voor kindje er in mijn buik zat. Jesse was druk en dat is hij nog. Echt een jochie wat weet wat hij wil en dat liet hij in mijn buik ook merken. Als ik in mijn buik prikte reageerde hij alleen als hij er zin in had. Colin was een stuk rustiger. Rustigere bewegingen en reageerde altijd als ik prikte. Ze hebben echt allebei een heel eigen karakter en dat voelde ik in mijn buik al. Zo grappig. Dus maak je borst maar nat, hihi!! Vergeet ook niet dat je beebje nu zo groot is dat je ook iedere beweging voelt. Ze maken nog veel ongecontroleerde bewegingen ook als ze slapen en die voel je nu ook omdat de ruimte steeds beperkter wordt. Colin heeft z'n eerste regeldag gehad, keurig op de 10de dag. We houden nu wel een ritme erin en echt minimaal 3u (mits hij niet overstuur is anders eerder uiteraard) tussen voedingen. Daardoor slaapt hij beter en drinkt hij beter. Hij laat nu soms 3,5-4 tussen zijn voedingen dus het gaat lekker hier!!
Yes! Ben er weer! Ik had wat problemen met zp. Hij viel steeds weer uit als ik op het forum wilde... Suzy en Macy waren ook drukke kindjes in mn buik. Suzy zit nu nog steeds voor geen 3 cent stil, maar Macy lijkt wel een rustiger meisje te zijn (of misschien hoop ik dat wel gewoon) Macy slaapt nog steeds goed door en wordt 's ochtends pas tussen 7 en 8 wakker Heerlijk! En gelukkig wordt Suzy dan ook pas wakker Macy woog dinsdag 5630gr op het buro en Suzy 11,2kg dus ze doen het allebei prima. Niet dat ik daar over twijfelde, maar toch fijn om te weten. Macy krijgt om de 3 uur drinken, zo'n 7 voedingen verdeeld over heel de dag. 's avonds zit er vaak wat korter tussen, maar dat vind ik helemaal niet erg als ze daar goed op slaapt. Wat ben ik verwend Helaas is het nu 1,5 week geleden dat Macy gepoept heeft, dus ze heeft last van haar buikje. ALs ze morgen nog niet poept, dan bel ik even naar de ha. Hoewel ik het net hoorde pruttelen dus misschien.... Verder ben ik ook een beetje aan het orienteren om een webshop te beginnen. En wel in alles wat je voor een veulen nodig hebt. Weet alleen nog niet of het iets uithaalt, dus kijk ik nog even goed rond. Bovendien komt a.s. vrijdag de engelsman kijken bij onze Gangster, spannend! Hopelijk koopt hij hem. Hopelijk geniet iedereen van de beeb in / buiten de buik! Tot gauw! Hopelijk! Haha, zie nu dat ik 3x "hopelijk" achter elkaar in een zin zet
Yep, het was raak dus heb Macy meteen weer helemaal om kunnen kleden. Maar gelukkig zijn de buikkrampen nu wat minder en ligt ze lekker te slapen. Jenna, hier ook al een paar keer gekolfd om te oefenen. Het gaat een stuk beter/makkelijker dan bij Suzy. Bij Suzy moest ik op een gegeven moment 2 á 3 x kolven om 1 voeding bij elkaar te krijgen en nu kan ik dat gewoon in 1x. Waar een mens niet al blij mee kan zijn A.s. zaterdag gaan we naar de bios met vrienden, dus moest ik al een voorraadje hebben. Weet iemand een leuke film? Heeft iemand nog wat speciaals geregeld voor vaderdag? Bibi, geef jij je mannetje al iets?
@ drukke kindjes; het zegt dus meestal wel wat over het karaktertje, ben reuze benieuwd. @ Jenna; fijn dat je voorlopig weinig weg hoeft zonder Ja, heeft ze tijd genoeg om aan de fles te wennen en dat zal inderdaad best goed komen. @ Tutti; groot gelijk dat jullie het een beetje rustig houden, lekker genieten. En inderdaad nog maar een week! Heb gisteren al van verschillende kindjes afscheid genomen omdat die met vakantie gaan. Ik had daar niet eens bij stil gestaan dus was wel onverwacht en het voelt wel vreemd hoor. Ik heb voor volgende week voor de baby's (tot ongeveer 15 maanden) sprookjesboekjes gekocht en ik had ook nog plopboekjes, die heb ik voor sommige ingepakt. De grotere kinderen krijgen allemaal een doosje stoepkrijt. De baby's krijgen verder niks, die mogen toch nog niks extra's hebben, voor de andere kinderen heb ik plop- en K3koeken. Ik heb ze in twee koektrommels van Sesamstraat zitten, voor elke groep een, had ik meteen een kadootje voor de collega's. Voor hen neem ik ook nog wat lekkers mee en voor mijn werkgeefsters allebei een bos bloemen. En dan is het wel genoeg volgens mij. @ Robertha; ow, zielig als ze niet kunnen poepen hè. Gelukkig maar dat het gisteren weer ging. Wat leuk dat je een webshop wil starten! Mijn vriend en ik hebben ook altijd allerlei plannen om iets voor onszelf te beginnnen, lijkt me echt fijn als je vanuit huis kunt werken. Maar bij ons zal het wel bij plannen blijven denk ik. Ik geef mijn vriend zondag wel een kadootje ja. Heb zelf niks gekregen met moederdag, maar ik ging een kraskalender kopen voor mijn vader en toen dacht ik dan neem ik er voor mijn vriend ook gewoon een mee. Een kleinigheidje, het gaat om het idee hè.
Hoi allemaal, TF, Gelukkig dat het zo snel weggetrokken was! OEF! Ben inderdaad heel blij dat ik zo lang enkel live kan voeden! Maar ik wil nu terug de vergaderingen op school meevolgen en helaas wil zusje de fles nog steeds niet. Het is bij die ene keer gebleven... Maar ik ga me niet ergeren. dinsdag ook op vergadering geweest en heb haar dan net voor het vertrek nog een voeding live gegeven, zo kwam ze toe totdat ik terug thuis kwam. Jij hebt dus ook je regeldag achter de rug, vermoeiend kan dat zijn hé! Robertha, wat doet je meisje het goed s nachts! Hier net zo, s avonds nog steeds vlugger honger, maar de nachten doet ze goed door! meestal van tien tot zeven. Deze nacht was helaas iets minder: van half twaalt tot vijf... Maar we hopen dat dat maar eens eenmalig was. Wat de stoelgang betreft, hier had J ook heel wat last van, en Ja in het begin ook. De verpleegster op cb raadde me aan om dagelijks activia te eten: zo van die joghurtjes die goed zijn voor je darmtransit. Mijn schoonzus (die huisarts is) vond het een gek idee en dacht niet dat het zou helpen. Maar ik moet zeggen dat sindsdien Ja netjes elke dag een volle luier heeft... Misschien een tip ook voor jou, baadt het niet, dan schaadt het niet... Kolven: ja leuk als je zo ineens en ganse voeding hebt hé! We zijn toch vlug blij hé Hier is het zondag vaderdag geweest... Is dat bij jullie dus niet op dezelfde dag als in B blijkbaar! Voor de rest hier alles ok. Ja weet nu wel heel duidelijk dat huilen 'opgepakt worden' betekent!!! Gisterenavond wou ze absoluut niet haar bed in... Ze viel in slaap op mijn schoot maar eens in bed begon ze hysterisch te wenen, eens je haar opnam, lachtte ze heel hard. Dan maar eens even laten wenen en na een kwartiertje viel ze in slaap, de kleine kapoen! Zo klein maar ze kunnen al zo slim zijn hé! Zo, nu is ze ook wat aan t zeuren dus zal eens gaan kijken Groetjes
Robertha: Wat fijn dat je meiden het goed doen. Heerlijk hoor dat die nachten zo goed gaan, kan me vroostellen dat je dan 's avonds vaker voeden voor lief neemt!! Wat leuk dat je een webshop wil gaan beginnen!! Is het alleen voor een veulen niet te beperkt? Fijn dat het kolven goed gaat. Colin kwam gisteren minder vaak liet er meer tijd tussen zitten dus mijn borsten knapte. 's Avonds gekolfd en haalde er 3 voedingen uit . Was blij dat ik dus even kolfde, want dat had die jongen nooit gelukt en nu doet ook mijn linker borst weer pijn *zucht* Fijn dat Macy ontlasting heeft gehad. Weet je al naar welke film jullie gaan? Ik weet helaas niet wat er allemaal draait... Bibi: Jij kan je lol op straks, hihi. Je hebt je best gedaan voor je werk. Leuk hoor als ik het zo lees je hebt er echt werk van gemaakt!! Jenna: Ja daar was ik zeker blij om, maar nu voel ik die linkerborst toch weer... Even in de gaten houden en maar wat 1-2 keer per dag kolven, zodat ik ze echt helemaal leeg maak. Hopelijk red ik het daarmee. Jammer dat Ja. de fles nog niet pakt, maar gelukkig kan je met live-voeden nog wel spelen. Even geduld waarschijnlijk gaat het wel lukken en anders 1 voeding 's avonds even standaard kolven en door je man laten geven om te wennen? HIHI, Ja. is dus al lekker de boel voor de gek aan het houden!! Ik doe niet aan vaderdag en moederdag en dat soort dingen, maar heb met meoderdag wel wat gehad van mijn vriend, dus ben bang dat hij ook wat terug verwacht. Ik vind het leuk als die kleine iets maakt op het kdv, maar kado's hoeven voor mij niet, maar ja voor wat hoort wat ben ik bang voor Colin liet vannacht er 5u tussen zitten en een keer 4u, we gaan de goede kant op!!! De hele ochtend al onrustig, dat was gisteren ook en toen sliep hij heel lang 's middags, hopelijk doet hij dat nu weer en dan ga ik ook even mee plat. Jesse is op het kdv dus even wat uurtjes slaap pakken. Na 2 weken ga je het toch wel voelen
@ Tutti; ik vind het straks ook het leukst met moederdag om iets te krijgen wat de kleine gemaakt heeft, verder hoef ik ook niks. (alhoewel, ontbijt op bed en een massage sla ik natuurlijk niet af ) Lekker geslapen trouwens? Ik heb vanochtend gewerkt en ik had nu eens niet de behoefte om meteen mijn bed in te kruipen. Heb al de hele week best goed geslapen, heerlijk. Die tekst bij mijn banner trouwens 'als de baby over een paar weken 's nachts een voeding wil'. Het komt wel héél dichtbij! @ Jenna; wat een bijdehand meisje hebben jullie. Ze hebben inderdaad snel genoeg door hoe alles werkt en hoe ze dingen voor elkaar moeten krijgen. Maar ja, het valt natuurlijk niet altijd mee om ze niet hun zinnetje te geven. @ hier; 5 Juli intake kraamzorg! Het wordt nu zo echt allemaal, spannend! En straks gaan we naar de fotograag, kijken hoe de foto's van vorige week zijn geworden. Ben benieuwd hoe mijn buikie erop staat. Moet trouwens nog even ego doen want ik ben zó trots! Heb dit schooljaar een minor gevolgd (met betrekking tot zorgleerlingen) en twee weken geleden heb ik de laatste opdracht ingeleverd. Nu heb ik me toch een geweldige beoordeling gekregen zeg! De docente schreef zelfs 'jouw kindje mag blij zijn met zo'n moeder'. Moest het even vertellen hoor, ben zo blij dat ik weer wat kan afstrepen!
Stilletjes hier... allemaal druk bezig TF, ja, zou klein ze zijn kunnen ze dat al hé. Maar gisteren had ze het terecht moeilijk... Wou maar niet aan de borst drinken, en bij mijn moeder en mijn man was ze stil... Bij mij de ganse avond gehuild. Tot ik me ineens bedacht dat ik nieuwe parfum op had... Even vlug gedoucht en alles eraf gewassen, en mevrouwtje wilde weer bij me drinken. Tja gelukkig dat het me daagde wat het kon zijn! Die kleine ukjes kunnen toch gevoelig zijn hé! En laat colin nu nog steeds zoveel tussen s nachts. Kan deugd doen hé, zowat uurtjes meepikken! Bibi, ja heerlijk een massage!! Krijg ik ook liever dan eender welk cadeau! Ja bibi, ook jij zal binnenkort over de nacht voedingen kunnen meespreken!! Ga je ook borstvoeding geven of flesvoeding? (Mss dat je dat al eens gezegd hebt) Amai, dat is wel een zééééér goede beoordeling!! Je bent terecht heel fier hoor! En ga je ook een foto spammen??? Ben ook heel benieuwd!!
Hey allemaal, Nog even en ik gooi mn laptop weg:x Hij stopt er steeds mee als ik op het forum zit, dus moet hem echt even een keer na laten kijken. Nu maar even bij mn moeder Hoefde gelukkig niet zoveel bij te lezen. Maar heb zelf wel veel te vertellen dus probeer het kort te houden De engelsman vond het een mooi veulen, maar heeft hem niet gekocht want het was toch niet wat hij zocht. Helaas, maar we kijken gewoon even verder Suzy is goed ziek geweest maar heb geen idee wat ze nu had. Ik denk de griep, want haar oren had ik laten bekijken maar die waren gewoon schoon. Wel dus weer een paar gebroken nachten gehad en overdag een huilerig kindje van 1,5 jaar Gelukkig gaat het vandaag weer wat beter en slaapt ze nu weer even goed. Ze wilde nl de afgelopen week echt haar bed niet in, heel zielig! Mn schoonzus hefet gister haar 2ling gekregen dmv een keizersnee. Ze was pas 34,5 week maar ze kreeg al weeen en ontsluiting dus hebben ze de jongens gehaald. Ze heten Thijs en Menno en doen het gelukkig goed. Menno moet wel even aan het zuurstof maar heeft verder geen problemen. Ze wegen 2000 en 2200 gram dus dat valt gelukkig nog wel mee. Gisteravond zijn we even geweest en het is toch wel sneu om ze in zo'n grote couveuse te zien liggen, je wilt ze graag vasthouden. Het zijn wel mooie mannetjes! Zometeen komt de dierenarts weer kijken of mn paard weer dragend is. Ik hoop het zo! Anders moet ik haar weer laten insemineren en daar gaat veel tijd in zitten omdat de dierenarts dan ook weer vaak moet komen controleren. Vingers gekruisd! Tot gauw!
Proficiat tante Robertha! Leuk zo'n tweeling (leuk op een ander toch) ze hebben toch een aardig gewichtje om met tweetjes te zijn en pas 34w ver! Moeten ze lang in de couveuse? Dat lijkt me inderdaad helemaal niet leuk, je wil ze zo graag knuffelen enzo hé. Wat jammer van Suzy! Drukke momenten zijn dat hé!! Hopelijk knapt ze vlug op zodat je weer voldoende rust hebt s nachts!! Geen kopen voor je paardje dus, wie weet komt er binnenkort wel iemand opdagen! Hier, jullie weten toch dat ik een tijdje geleden geprobeert heb om J in het grote bed te krijgen. Wel, eergisteren wou hij zijn middagdutje in het grote bed doen... groot fiasco, opstaan, spelen, licht aandoen, buiten de kamer komen, noem maar op, het is gebeurt... De kapoen. Maar gisteren middag wilden we het nog een poging geven, sindsdien gaat het dus super!!! Hij bleef netjes liggen, en ook deze nacht heeft het super goed gegaan!! Hij ligt dus heerlijk in het grote bed! (Al laten we het kleine bedje nog even staan, je weet maar nooit
Bibi: Ik kreeg zaterdag ontbijt op bed, omdat mijn vriend zo blij was dat ik de nachten rond zijn examens Colin alleen had gedaan Zoiets sla ik ook nooit af Heerlijk he al die mijlpalen en dat het nu zo echt gaat worden. Ja geloof er maar aan, nog even en je bent mama!!! Hoe waren de foto's? Wat super van je goede beoordeling, heerlijk zo'n opmerking!! Jenna: Bizar zeg dat Ja. daar zo op reageerd op je parfum. Gelukkig kwam je erachter anders was je geen blije mama denk ik zo... Ja Colin doet het nog steeds wel zo goed. Zaterdag op zondag nacht iets minder goed, maar toen was het zaterdag een beetje drukke dag geweest. Waarschijnlijk was dat zijn uiting van de drukte. Super zeg dat J. in het grote bed slaapt. Ik vind eigenlijk wel dat je het andere bedje moet weghalen. Je moet hem nu ook wel dat vertrouwen geven en niet meer opgeven als hij het al een paar keer zo goed heeft gedaan, want er zal echt een keer/keren komen die minder goed gaan (dit typ ik met een lachje, je moet uiteraard zelf weten wat je doet ) Robertha: GEFELICITEERD met je neefjes!!! Helaas iets te vroeg, maar begrijp dat ze het wel goed doen? Jammer he als ze zo in een couveuse liggen, het liefst wil je ze oppakken en lekker mee naar hun huis nemen. Jammer dat het met die engelsman niks is geworden, maar je hebt nog even toch? Neem aan dat je met 6 maanden gaat afspenen? Wat raar van je laptop, doet hij andere pagina's wel gewoon goed laden? Gelukkig is Suzy weer beter, ze heeft jullie niet besmet? EN EN EN ... Is ze drachtig??? Hier: het gaat goed, lekker even met mijn schoonmoeder erop uit geweest en mijn vriend was bij de kinders. Merk dat ik lichamelijk steeds meer op aan het krabbelen ben. Het huishouden gaat me steeds beter af en dat kan zelfs fijn zijn, ja ja over een paar weken zeg ik dat niet meer hoor Gisteren heel mijn kledingkast flink uitgeruimd inclusief alle zwangerschapskleding. Ook mijn schoenen uitgezocht en nieuwe schoenen besteld via internet en hopelijk vrijdag lekker shoppen voor nieuwe kleding. Er zijn 6 vuilniszakken in de kledingbak verdwenen
@ Jenna; wat goed dat J nu in het grote bed slaapt! De aanhouder wint zie je wel. Wat apart dat Ja niet bij je wilde drinken trouwens vanwege je parfum! Dat is wel een goede tip om te onthouden. Ik wil zeker gaan proberen om borstvoeding te geven namelijk. Ik hoop heel erg dat het lukt want het lijkt me ontzettend mooi om dit met je kindje te delen en buiten dat is het ook nog eens gezond voor de kleine natuurlijk. De foto's zijn trouwens echt super leuk geworden! Ze zijn over twee weekjes klaar dus dan zal ik eens wat inscannen en hier neer zetten. @ Robertha; gefeliciteerd met de geboorte van je neefjes! Wat fijn dat ze het zo goed doen ondanks dat ze zo vroeg geboren zijn. Mooie namen hebben ze! Gelukkig maar dat het met Suzy weer beter gaat. Heeft ze weer lekker in haar eigen bedje geslapen vandaag? En hoe is het met je paardje? Is het raak? @ hier; moest vandaag naar de vk, maar die had weer een bevalling dus moet morgen even bellen voor een nieuwe afspraak. Wel balen hoor, ik ben toch altijd wel gerust gesteld als alles weer gecontroleerd is.
Hoera ze is zwanger!!!!!!!!!!!!!!!!!! Bedankt allemaal en ik kom morgen weer via een andere pc iedereen beantwoorden, want dan is Suzy bij oma.
Heb even weinig tijd, maarre........ WAAAAAAUW Robertha, PROFICIAT!!!! Zet haar maar weer terug in het lijstje!!!
HAHA, zal zo het lijstje maar weer eens opzoeken (als mn laptop het volhoudt Volgende week nog een keer scannen want het is natuurlijk nog heel erg pril. Maar ik = blij Gisteren opeens besloten dat Suzy wel voortaan zonder speen kan. Dus heb gezegd dat hij weg is en dat is gewoon prima! Ze heeft gistermiddag en vanacht zonder problemen geslapen en als ze nu verdrietig is, pakt ze gewoon haar geitje (knuffelpopje). Ze vraagt er soms wel naar, maar dan zeggen we weer dat de speen weg is en dan is het weer goed. Ben zo trots op haar! Jenna, wat goed dat J nu in het grote bed slaapt!!! Zo zie je maar dat het wel goed komt. Je ziet dat zelf het beste. Nu hoor ik Macy alweer.... TF fijn he dat alles weer makkelijk gaat? Vind ook zelfs het huishouden fijn om te doen, maar dat zal wel snel weer verdwijnen Gaat de bv nog steeds goed? Bibi, voel je je nog steeds helemaal goed? Het komt nu wel erg snel dichterbij! Bv is idd fijn, zeker als het goed gaat. Als je het echt wilt, dan komt het vast goed. Ben benieuwd naar de foto's!! Ga nu naar macy
@ Robertha; gefeliciteerd!!! Maakt het wat uit voor een paard eigenlijk hoe vaak en hoe snel achter elkaar ze drachtig zijn? Ben heel benieuwd wat het dit keer gaat worden! Met mij gaat het nog steeds helemaal prima! Zei van de week tegen mijn moeder het is bijna eng zo goed als het gaat...Gisteren bij de yoga ook, hoor je al die klachten en kwalen van iedereen en ik durf niks te zeggen. Ben dinsdag bij de vk geweest en helemaal goedgekeurd. Ze zei nog 'je hebt zelfs helemaal geen vocht in je benen, tjonge jonge'. Ben alleen 6 ons afgevallen sinds de vorige keer, maar op zich is dat niks om je zorgen over te maken. Ik lijn in elk geval absoluut niet, heb het gewoon mega druk gehad de afgelopen weken dus ik denk dat het daardoor komt. Wat knap dat Suzy zomaar zonder haar speen kan! Ze is natuurlijk wel op een leeftijd dat je dingen enigzins kunt uitleggen, dat scheelt denk ik. @ hier; vanmiddag werken van 13:00 tot 17:00 en dan verlof!! En laat het nu net volgende week heel mooi weer worden, vervelend zeg... Ben zo benieuwd vanmiddag naar het afscheidsfeestje wat mijn colega's geregeld hebben! Wat is het hier trouwens toch ontzettend rustig. En ik maar denken ik kom mooi de hele dag hier kletsen als ik met verlof ben.