@ Robertha; gefeliciteerd!!! Maakt het wat uit voor een paard eigenlijk hoe vaak en hoe snel achter elkaar ze drachtig zijn? Ben heel benieuwd wat het dit keer gaat worden! Met mij gaat het nog steeds helemaal prima! Zei van de week tegen mijn moeder het is bijna eng zo goed als het gaat...Gisteren bij de yoga ook, hoor je al die klachten en kwalen van iedereen en ik durf niks te zeggen. Ben dinsdag bij de vk geweest en helemaal goedgekeurd. Ze zei nog 'je hebt zelfs helemaal geen vocht in je benen, tjonge jonge'. Ben alleen 6 ons afgevallen sinds de vorige keer, maar op zich is dat niks om je zorgen over te maken. Ik lijn in elk geval absoluut niet, heb het gewoon mega druk gehad de afgelopen weken dus ik denk dat het daardoor komt. Wat knap dat Suzy zomaar zonder haar speen kan! Ze is natuurlijk wel op een leeftijd dat je dingen enigzins kunt uitleggen, dat scheelt denk ik. @ hier; vanmiddag werken van 13:00 tot 17:00 en dan verlof!! En laat het nu net volgende week heel mooi weer worden, vervelend zeg... Ben zo benieuwd vanmiddag naar het afscheidsfeestje wat mijn collega's geregeld hebben! Wat is het hier trouwens toch ontzettend rustig. En ik maar denken ik kom mooi de hele dag hier kletsen als ik met verlof ben.
TF, wat leuk dat je je zo goed voelt! Het valt allemaal in de plooi zo te horen! En zes vuilzakken!!! Amai, dat is zeker de moeite!! (Ik denk zelfs als ik zes vuilzakken zou vol hebben er niets meer in mijn kast ligt) Maar wat lijkt het heerlijk om voor een volledig nieuwe garderobe te gaan!! Veel plezier met shoppen!! Bibi, ook borstvoeding! Leuk gevoel is dat hoor! Als je je dan bedenkt dat je kindje is wie zij of hij is, en dat enkel op jou energie! Heerlijk!! Heb je al een nieuwe afspraak bij de vk? Vervelend hé, dat ze altijd bezet is... Nog een paar uurtjes werken!!! Hopelijk heb je een leuke namiddag!! (Maar dat zal vast wel niet ontbreken!!) en dan genieten van je verlof! Robertha, wat goed van je grote meid!! Ze worden toch zo groot hé!! Hier liggen de twee ukjes in bed! Even me-time!!!
@ Jenna; en, genoten van je me-time? Dat moet ook af en toe hè, even alleen aan jezelf denken. Ik heb dinsdag ochtend de vk gebeld en kon 's middags al terecht dus ben toch nog geweest deze week. Alles was weer in orde! Was alleen 6 ons afgevallen, maar dat is op zich niks ergs. Snap ook niet echt hoe het kan want ik eet echt goed, maar ja. Nu mag ik 5 juli weer en dan hebben we een wat langere afspraak, gaat ze uitleg geven over de bevalling. Gisteren middag was het echt heel gezellig! Er zijn veel ouders naar het feestje gekomen en ik heb zodoende bijna alle kindjes nog even gezien. Ik heb hele leuke kado's gekregen, echt een fijn afscheid. En nu heb ik dus ineens héél veel me-time, vreemd hoor, haha. Het onderschrift bij mijn banner is trouwens wel erg leuk, weer een mijlpaal bereikt.
Bibi, me-time was maar van zéér korte duur helaas. Maar ach, we genieten met volle teugen van elke minuut die we krijgen. Vooral gisteren was het nodig... J was weer onuitstaanbaar... oef, maar vandaag is hij weer de oude! Godzijdank Zo te horen heb je het reuze naar je zin gehad gisteren!! Toch wel heel erg fijn dat ze dat zo voor je georganiseerd hebben hé! Geniet nu maar met volle teugen van je verlof! En ook weer goed nieuws van de vk! Leuk hé, als het goed gaat! Binnenkort dus uitleg over de bevalling, het komt wel heel erg dichtbij nu hé! Groetjes
Ja, het komt zeker dichtbij! Spannend!! Ik moet wel zeggen dat ik mentaal al beter ben voorbereid, ik maak me niet zo heel druk over de bevalling en ik kijk ontzettend uit naar het moment dat we ons kindje eindelijk kunnen zien en vasthouden. Dus laat maar komen zou ik zeggen! (over een aantal weekjes dan ) Gelukkif maar dat J vandaag weer gezellig is, wel zo prettig voor hemzelf en voor mama. Heb je nog leuke plannen dit weekend? Het wordt heerlijk weer om lekker naar buiten te gaan hè.
Wat goed dat je er zo positief naar toe kijkt! Het idee dat je een klein ukje in je armen hebt binnenkort is onwezenlijk hé!! en als je dan bedenkt dat dat kleine ukje in je buik heeft gezeten... *zwijmel* Heb je nog plannen in je verlof?
Hoi Allemaal, Het spijt me dat ik jullie zo verwaarloost heb de afgelopen tijd. Maar ik had het gevoel dat ik me even helemaal van het baby gebeuren af moest halen. Maar ik heb nieuws: IK BEN ZWANGER!!!!!!!!!!!! Ik kan het echt niet geloven. Na 13 maanden proberen, en nog op de natuurlijke manier ook!!!! helemaal blij!!!!!!!!! Ik heb vanochtend een posi test gehad, en ben nu 4 weken en 1 dag op weg! Ik ga nu even tijd nemen om een stukje terug te lezen zodat ik weer een beetje op de hoogte ben van jullie leven op dit moment.
DENZEL!!!!!! PROFICIAT!!!!!!!! Wat leuk om nog eens van je te horen!!! En wat een nieuws dan ook nog!!!!!!!!! Helemaal op de natuurlijke wijze, wat leuk voor jullie dat jullie niet in de mmm hebben moeten meedraaien. Hopelijk kan je lekker gaan genieten! Voel je je voorlopig goed? Nog niet te veel kwaaltjes? En de rest? Een lekker weekend gehad? t Is maar stilletjes hier... Al moet ik zeggen dat ik ook al een paar dagen niet geweest ben
Robertha: GEFELICITEERD met je drachtige paard Wat goed dat Suzy zonder speen slaapt!! BV gaat nog steeds goed Bibi: Hoe was het afscheidsfeestje? Gefeliciteerd met je verlof, weer een mijlpaal!!! ik zal proberen wat vaker hier langs te komen. Lees wel iedere dag hier via mijn GSM, maar kan helaas niet reageren. Denzel: GEFELICITEERD wat een goed nieuws. Begrijp wel dat je even afstand hebt genomen en blijkbaar is dat ook goed geweest. Wat super fijn dat het op de natuurlijke manier is gelukt zeg!! Hoe voel jij je? @hier: Morgen even naar Blijdorp (dierentuin) we hebben een abonnement, dus even lekker eruit. Ben benieuwd hoe het gaat (lichamelijk) denk wel goed, want het shoppen vrijdag ging ook goed. Flink wat nieuwe kleren en 2 paar nieuwe schoenen rijker Wil nog wat dingetjes hebben, dus binnenkort nog maar eens naar de winkels. Lang leve de SALE het scheelt echt een berg geld!! Hoe is het verder met iedereen. Geniet van het mooie weer morgen en overmorgen
Voor degene die het leuk vinden. Ik heb nog 2 foto's in mijn album gezet. 1 van beide jongens en 1 van Colin. Welterusten allemaal
@ Denzel; jippie, wat een goed nieuws!!!!! Gefeliciteerd!! Ik hoop dat je een heerlijke zwangerschap mag hebben meis, geniet ervan! @ Jenna; ik heb weinig plannen eigenlijk. Ga straks nog even een les bijwonen op school, laatste keer dit jaar. Verder nog wat babyspullen uitwassen de komende tijd, beetje aan mijn studie werken, dat soort dingen. En lekker veel boeken lezen, dat heb ik me voorgenomen. Misschien dat ik daar na de bevalling een tijdje niet aan te zal komen. @ Tutti; jij hebt goed geshopt! Heerlijk af en toe hè. Ik moet zeggen dat ik me er wel op verheug straks weer normale broeken aan te kunnen, ik ga in het najaar ook even los denk ik. Veel plezier vandaag in de dierentuin!
Jenna, ik voel me tot nu toe prima, alleen af en toe een beetje misselijk, en wat sneller moe dan anders. Maar tot nu toe mag ik niet klagen. Tutti, Jij nog gefeliciteerd met je zoon Colin. Geweldig zeg!! Ik was er toch op geen gegeven moment zo mee bezig, dat zelfs het klussen een grote mopperboel werd. Toen heb ik de ovu testen aan de kant gegooid, en niks meer op gezocht wat met baby's te maken had. En alleen maar klussen als we er zin in hadden. Blijkbaar werkt het toch om er helemaal niet mee bezig te zijn. Bibi, genieten ga ik zeker, ik heb er lang genoeg op moeten wachter. En jij al weer met verlof. Pfff wat gaat dat snel zeg. Ik ben hier vanaf nu ook weer regelmatig, ik zal jullie op de hoogte houden. 13 juli mag ik al weer voor de 1ste echo. Omdat we in het ziekenhuis liepen willen ze graag dat je met 7 weken weer daar komt voor een echo. Als dat goed is gaan we gewoon naar een verloskundige. Ik heb wel wat met het getal 13, ik heb er 13 maanden over gedaan om zwanger te worden, mijn eerste echo is op 13 juli. En als ik mijn bevaldatum goed heb berekend, mag ik 13 januari met verlof. Misschien toch maar eens een staatslot kopen met eindcijfer 13
TF, mooi foto's hoor! Knappe jongens! En hoe is het uitstapje geweest? Niet te warm? Wat leuk om zo te shoppen hé! Hier beginnen de koopjes pas op 1 juli. Dan wil ik even gaan snuisteren voor de kinderen. (En misschien ook iets voor mij. Denk volgende week of zo eens. Bibi, geen plannen hebben is ook wel leuk hé. Dan kan je dag per dag bekijken en lekker nog wat van de laatste loodjes genieten! Denzel, soms helpt het echt hé om eens even er niet echt bij stil te staan blijkbaar! Wat goed voor je hé! Wat was de reactie in het zh? Ze zullen ook wel blij geweest zijn. Waren jullie nog in het stadium van de onderzoeken? Tja als dat zo is, zullen ze niet meer nodig zijn. Joehoe! Hier, gisteren naar de vergadering op school geweest! Goed nieuws, ik heb 20 uur werk in de school waar ik al jaren zit, dus ikke is blij!! Kan J gewoon lekker met mij mee naar school!!! JOEPIE!! (Een fulltime is trouwens 24 uur, dus ik heb nog een middagje vrij waarschijnlijk!) Wanneer ik juist moet werken en wanneer ik vrij heb weet ik pas op 25 aug om 1 sept te beginnen. Dat is wel vrij laat, maarja dat nemen we er maar bij hé!
YESSSSSSSSSSSSSSSSS! Super goed nieuws Denzel! Ik hoop ook dat je een fijne zwangerschap mag hebben. Wanneer ben je precies uitgerekend? Ook op een 13e? Mn laptop is nog steeds niet goed. Soms kan ik wel wat lezen, maar als ik dan een pagina verder ga, gooit die internet eruit Nu soms ook bij mn mail, dus moet er echt wat aan laten doen. Bibi, hopelijk heb je een fijn verlof! Geniet nog even lekker van alle rust en vrijheid Maar zo te lezen gaat dat wel goed komen Jenna, wat fijn voor je! Zo heb je toch weer wat zekerheid en kun je van J blijven genieten. Ik ga straks 2,5 dag werken. Gaat bij jou de Bv ook nog steeds goed? TF, lekker he dat winkelen? Ik heb ook wat nieuwe kleren in mn kast hangen. Gewoon omdat je vooral blij bent dat je de zwangerschapsbroeken niet meer aan hoeft En natuurlijk ook een beetje omdat ik mn oude kleren niet allemaal pas. Hier gaat het prima. Alleen de bv gaat soms niet helemaal. Volgens mij heb ik nog steeds last van spruw (heb er al daktarin voor) en hapt Macy daarom soms niet goed. Heel vervelend, maar gelukkig is ze verder wel vrolijk en slaapt ze gewoon door, dus zal ze toch wel genoeg binnen krijgen. Woensdag maar even naar het buro voor wat advies... Liefs
Bibi: Je gaat dus echt helemaal genieten van je verlof, heerlijk dat je niks gepland hebt!! HIHI, ja moet je zeker doen. Dat een vrouw goed keuze uit nieuwe kleding in haar kast Denzel: Bedankt. Wat fijn dat je al zo snel een echo hebt!! Enne is zou dat staatlot kopen eindigend op 13 Jenna: GEFELICITEERD, wat fijn dat het toch gelukt is!! Uitstapje was heerlijk. Voordat het echt te warm werd waren we weer terug (13:30 thuis). De jongens waren beide zo lief. Jesse luisterde super en Colin heeft heerlijk geslapen, heb echt genoten!! Bedankt voor je reactie's bij mijn foto's Robertha: Wat irri van je laptop zeg!! Doet een vrouw goed he nieuwe kleding Balen dat de bv niet helemaal loopt zoals je zou willen. Gelukkig drinkt ze dus wel genoeg. Kan je er iets aan doen? Lees al dat je er wat voor hebt. Heb je dan allang spruw? Zo wij zijn met de trouwkaartjes bezig, heerlijk hoor om ook weer met de trouwerij bezig te zijn, nog maar 10 weken en dan is het zover
@ Tutti; wat leuk! Dat wil ik toch ook nog ooit een keer hoor, lijkt me toch wel heel bijzonder. @ Jenna; jippie, een baan! Gefeliciteerd!! Wat fijn zeg, hoef je je daar niet meer druk om te maken. Weet je wel welke klas je krijgt of dat ook nog niet? @ Denzel; nou, 13 is wel jouw getal ja. Misschien is dat staatslot zo'n gek idee nog niet. Fijn dat je je goed voelt, ik hoop echt voor je dat dat zo blijft. Het kan hoor want ik voel me ook nog steeds kiplekker. Ben je zenuwachtig voor de eerste echo of heb je er alleen maar heel veel zin in? Het is echt zó bijzonder, geniet van het moment! @ hier; pffff, wat is het warm. Ik zit lekker binnen, buiten is echt niet te doen. Ik hoop dat we een beetje ontsnappen aan het noodweer wat ze voorspellen, ik vind dat maar niks...
Volgens mij had ik trouwens mijn 34 weken buik hier nog niet gespammed: Bekijk bijlage 162800 het wordt al wat hè.
Bibi: Bedoel je nou die nieuwe kleding of het trouwen? Ik gok het laatste?! Het voelt goed om nu te trouwen. We zijn compleet als gezin alleen nu wil ik ook dat naampje er nog aan hebben hangen van familie ..... Waarom zijn jullie nog niet getrouwd? Zijn jullie al lang bij elkaar? Mooie buik heb je. Keurig formaat en mooi naar voren!!
Jenna, gefeliciteerd met je job. Ik had alle onderzoeken al gehad was nu in het stadium van nog een tijdje zelf proberen. In november zouden we weer terug naar het ziekenhuis moeten. In het ziekenhuis waren ze blij voor ons, dat is toch waar ze het allemaal voor doen. Robertha, jij gefeliciteerd met je dochter Macy. Ik ben niet uitgerekend op de 13e, maar of 29 februari. Dus ik hoop dat ik niet op de uitgerekende dag beval. Jarig zijn op schrikkeldag is niet leuk voor kinderen. tutti, leuk over 10 weken trouwen. Heel bijzonder! bibi, Tot nu toe hier nog geen noodweer gehad. Zit nu lekker buiten. gelukkig begint het al een beetje af te koelen. Ik ben helemaal niet zenuwachtig voor de echo. Ik kijk er erg naar uit. Maar misschien komt het nog als het dichterbij komt. Nog 2 weekjes en dan is het al zover. Mooie buik heb je trouwens!! hier, vandaag helemaal nergens last van gehad, gisteren was ik wel een paar keer misselijk. Hopen dat dit zo doorgaat. Ik zit er namelijk niet op te wachten om kostmisselijk te zijn.
Denzel, nee voor kinderen is het idd niet leuk. Ik vind dat je gewoon op de 13e of op de 26e (2x13) moet bevallen. Uiteindelijk zal het niet veel uitmaken, als het maar goed gaat. Het is je van harte gegund! Bibi, wat een mooie buik! Daar kun je wel trots op zijn! Idd rustig aan met het warme weer. Ging wel even goed tekeer gister he? Geen "schade" bij jullie? Hier iig niet. TF, dat is dus nog een keer aftellen Nog zo'n dag om echt van te kunnen genieten. Heb je de trouwkaartjes al thuis? Ben wel heel benieuwd naar je jurk! We hadden na een week of 4 al spruw, maar het lijkt nu toch over. Als ik liggend voed gaat het een stuk beter dus doen we dat maar gewoon een tijdje. Jenna, hebben jullie ook noodweer gehad? Liefs