Wie nog vanaf april - mei voor een spruitje2??

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door robertha, 8 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. TuttiFrutti

TuttiFrutti Bekend lid

13 jan 2008
    540
    0
    0
    begeleidster van mensen met een verstandelijke bep
    Pig-City
    Denzel: nee das niet te hopen dat de kleine op de 29ste komt.
    Nog misselijk geweest?

Robertha: Hihi, ja ik blijf aftellen he?! ;)
    Nee heb de kaartjes nog niet. Hopelijk deze week een voorbeeld in mijn mailbox en hopelijk volgende week op de bus. Als de trouwfoto's er zijn, zal ik er wel een paar plaatsen, kan je mijn jurk zien :D
    Fijn dat de spruw over lijkt te zijn en dat liggende voeden goed gaat. Hoe doe je dat dan als je alleen thuis ben, gewoon op de bank? Gezien je Suzy ook nog rond heb lopen.
    Heb je nog geinteresseerde voor Gangster gehad?

Bij ons viel het weer heel erg mee gisteren. Wel wat gedonder en lichtflitsen en flink geregend, maar in het dorp naast ons zijn ook flinke hagelstenen gevallen en bij ons helemaal niet. Zo raar als het zo dichtbij zulk ander weer is geweest...

Colin heeft vannacht een keer 5u tussen de voedingen laten zitten, helaas is die daarna weer na 3u, dus alsnog moe ;)

2. denzel

denzel Actief lid

24 mei 2010
    118
    0
    0
    Almelo
    Bij ons was gisteren ook geen noodweer, 3 behoorlijke windvlagen, een regenbui en veel geflits. Maar zoals het elders in nederland is geweest was het zeker niet bij ons.

Tutti, Ik ben gelukkig nog niet heel erg misselijk, ik merk wel dat ik niet veel kan eten, en van geen eten in mijn maag word ik ook niet lekker. Dus de hele dag maar kleine beetjes eten, en dan houd ik het prima vol.

3. Bibi26

Bibi26 Fanatiek lid

20 mrt 2010
    3.050
    0
    0
    @ Tutti; bedoelde inderdaad het trouwen. ;) Ik snap precies wat je bedoeld, ik wil ook ooit trouwen om toch dezelfde naam te hebben als ons kindje en écht een gezin te zijn.

@ buik; dank je wel allemaal voor de complimentjes! :) :) Hij steekt inderdaad echt helemaal naar voren, de vk zei ook al dat ik een mooi strak buikje heb.

@ Robertha; het ging echt tekeer dinsdag ja, wow! :$ Wij hebben een drive-in woning en we hadden water in de garage. :x We waren gelukkig wel net op tijd om te zorgen dat de put niet overstroomde, maar het water kwam door de muren heen. Dus dat was pompen en dwijlen. Maar goed, als je dan kijkt hoe het er in Vught uitziet mogen we niet mopperen. ;)

@ Denzel; wat fijn dat je nauwelijks misselijk bent. :) Je merkt in elk geval dat je zwanger bent en zolang het niet te erg wordt kun je lekker genieten. ;)

4. Twijfel

Twijfel Fanatiek lid

4 mei 2010
    2.003
    1
    0
    huisvrouw/moeder
    Noord Brabant
    Hoi allemaal, sorry dat ik zo lang niet geweest ben, maar we hadden problemen met internet. Dus ik moest verplicht afkicken :cool: :D. Maar goed alles doet het nu weer en ik kom snel bijlezen (als dat lukt) hoe het met iedereen gaat. Voor vandaag is het echt bedtijd. ;) Hopelijk hebben jullie je geen zorgen gemaakt, want alles gaat nog steeds erg goed hier.
    (Nou ja, ik gebruik sinds dinsdag wel insuline omdat mn suiker de pan uit rees, maar verder gaat het erg goed en voel ik me top!)
    Op onze babysite staat inmiddels een bijgewerkt en uitgebreid verslag van de afgelopen weken.

5. Bibi26

Bibi26 Fanatiek lid

20 mrt 2010
    3.050
    0
    0
    @ Twijfel; kon je niet slapen? Zo laat nog hier. ;) Ik kon echt niet in slaap komen gisteren, wat een ellende is dat! Lig ik gewoon twee uur te pierogen. ;)
    Fijn dat het (buiten de suiker) zo goed met je gaat en dat je je zo lekker voelt. :) Ik zal eens een keer een kijkje gaan nemen op je site. Heb nu geen tijd want ik ga zo lekker even de stad in met een vriendin, maar ik ben wel heel benieuwd naar je verhalen.

6. Twijfel

Twijfel Fanatiek lid

4 mei 2010
    2.003
    1
    0
    huisvrouw/moeder
    Noord Brabant
    Denzel: Gefeliciteerd! Wauw wat goed zeg. Kan me voorstellen dat je super blij en overdonderd bent. Geniet ervan.

Bibi: ik zie dat je verlof begonnen is; heerlijk, geniet ervan. Nog een paar weekjes en dan heb je je eigen kleintje in je armen.
    Ik kon idd gisteren niet in slaap komen; ik voelde me verward, maar dat is nu gelukkig weer over.

TF: wat een mooie foto's zeg. Je kunt wel zien dat het broers zijn.

Jenna: wat heerlijk dat je werk nu goed geregeld is. Scheelt een hoop gedoe op deze manier.

Robertha: balen dat de bv nog niet helemaal goed gaat. Krijg je wel hulp van bijv lactatiekundige?
    En nog gefeliciteerd met je paard.

Vanmorgen een andere gyn en weer een heel ander verhaal (handig als ze het zo met alkaar eens zijn ;)) Maar goed om een lang verhaal kort te maken:
    Vanaf afgelopen dinsdag moet ik insuline gebruiken omdat mn suiker veel te hoog bleef, gisteren naar de gyn die zich zorgen maakte dat het ondanks insuline hoog bleef. Daarom moest ik me iedere dag melden voor een CTG, maar vandaag een gyn die dat een overdreven reactie vond. Maar als het mij gerust stelde mocht ik wel komen. Nou eerlijk gezegd vond ik het ook een beetje overdreven, dus de andere afspraken voor een CTG heb ik geannuleerd. (op de babysite, staat het wat uitgebreider beschreven)

7. denzel

denzel Actief lid

24 mei 2010
    118
    0
    0
    Almelo
    twijfel, dank je wel, ik kan het zelf nog steeds niet geloven. Ik hoop dat we de 13e een mooie echo hebben waardoor het allemaal wat werkelijker wordt.

Bibi, Wat vervelend dat je niet kon slapen. Ik heb ook het idee dat ik moeilijker in slaap kan komen en eerder wakker ben. Zal wel komen omdat ik nog steeds helemaal overdonderd ben dat het nu toch eindelijk gelukt is.

hier, net een heerlijke lange wandeling gemaakt met onze hond. Ons puppy van januari is al een behoorlijk grote hond geworden. Ik geniet echt van haar. We krijgen haar ook al steeds beter onder controle. Ze is wel heel erg druk.

8. Bibi26

Bibi26 Fanatiek lid

20 mrt 2010
    3.050
    0
    0
    @ Twijfel; dank je! Ik geniet zeker van mijn verlof, heerlijk om ineens zoveel tijd te hebben. :D
    Wanneer is het bij jou zover? Of werk jij niet? Wel toch?

@ Denzel; in het begin van mijn zwangerschap sliep ik ook slecht en ik droomde toen ontzettend veel, allemaal akelige dingen. Dat is gelukkig voorbij gegaan en nu wisselt het, soms slaap ik een week prima en dan ineens weer niet.
    Gezellig hè, een hond in huis. :) Fijn dat je zo van haar geniet. Wij hebben een hond en een kat en ik ben dolblij met allebei, je hebt er zoveel plezier van.

9. Twijfel

Twijfel Fanatiek lid

4 mei 2010
    2.003
    1
    0
    huisvrouw/moeder
    Noord Brabant
    Denzel: de echo zal zeker helpen. Bij mij werd het dan meestal pas "echt".

Bibi: ik werk niet; tenminste geen betaalde baan. Ik doe wel een hoop vrijwilligers werk, maar verder heb ik mn handen vol aan alle mannen hier in huis ;)

10. robertha

robertha Bekend lid

14 okt 2008
    816
    0
    0
    Hey!

Wat voor honden hebben jullie? Wij hebben nl een Hongaarse Vizsla en die kan ook héél druk zijn:)

Bibi, Vught was idd heel erg. Ik was door Boxtel gereden en ook daar was het drama. Zo erg was het gelukkig niet bij ons. Dat dromen had ik ook, nu gelukkig niet meer;)

TF, nog geen geinteresseerden voor Gangster gehad. Hoop dat het nog wel goed komt anders moet ik hem voor straf houden:D
    Het voeden gaat helaas nog niet zoals het moet. Ik merk dat ze wel honger heeft (ik laat er bijna 4 uur tussen zitten) maar dan huilt ze heel hard als ze moet "happen". Met was trucjes zoals lopen totdat ze hapt en liggen lukt het vaak wel maar ik word er wel moedeloos van en weet niet hoe lang ik niet vol ga houden:( Anders maandag de Lactatiedeskundige maar eens bellen. Misschien kan ik die hier op het forum ook benaderen;)

Denzel, zo leuk dat jij dit nu ook allemaal voelt en meemaakt! Na de echo wordt het idd echter, maar pas als je de beeb begint te voelen sta je nog meer versteld:$:D Hoe heet jullie hondje (als ik mag vragen?:))

Twijfel, je bent al zo ver zag ik ineens!:$ Gaat het nog steeds goed? ALs die controles lijken me best heftig, maar goed dat jullie meid het zo goed doet. En werk is werk, ook al is het vrijwilligerswerk;). Doe het lekker rustig aan en geniet volop!
    Zal idd de lactatiedesdkundige een benaderen, bedankt voor de tip!

Morgen gaan we naar Sealife in Scheveningen met de vriendengroep en alle kids:D. Heb er al zin in! Is iemand daar al eens geweest? Het enige waar ik tegenop kijk zijn de voedingen van Macy:( hopelijk drinkt ze morgen wel goed.

Palermo is trouwens nog steeds dragend dus kan alvast een naam verzinnen met de "H":D 5 mei 2012 is ze uitgeteld.

Liefs

11. denzel

denzel Actief lid

24 mei 2010
    118
    0
    0
    Almelo
    Robertha, Wij hebben een golden retriever, en haar naam is Romy. Wat vervelend dat het voeden moeilijk gaat. Mijn zus had dat ook met haar jongste dochter, toen bleek dat het nekje vast zat. En na een paar bezoeken aan de bottenkraker was het opgelost.

hier, hoe het komt weet ik niet maar ik ben sinds gisteren ineens heel onzeker. Ik heb het gevoel dat mijn kwaaltjes steeds minder worden. pffff zal blij zijn als we over 1,5 week die echo hebben. Dan weet ik tenminste zeker of het tot nu toe goed gaat of niet. Ik heb de afgelopen tijd op zp rond gelezen, en ook heel veel verhalen over miskramen gelezen. Misschien moet ik dat maar niet meer doen.

12. denzel

denzel Actief lid

24 mei 2010
    118
    0
    0
    Almelo
    Ik was net bij mijn ouders, en daar gebeurde wel iets vreemds. Ik zat even een puzzel te maken met mijn 3,5 jarige nichtje. Ik zeg tegen haar. Ik vind puzzelen ook heel leuk, zegt zij tegen mij. Dat kan straks niet meer he, als de baby er is. Ze kan het niet weten dat ik zwanger ben. Zou het nu toeval zijn, of is het nu echt zo dat kleine kinderen dat soort dingen aanvoelen.
    Niemand heeft het meegekregen dat zij dat zei, en ik heb er ook maar niet op gereageerd.

Ik vind het echt zo freaky, moest het even kwijt.

13. kipkip

kipkip Fanatiek lid

11 feb 2008
    2.578
    0
    36
    Goedemorgen dames,

Sorry, tijdje niet gweest. Wel meegelezen op de telefoon maar kan helaas daar geen berichtjes mee plaatsen.

Denzel; GEFELICITEERD! Komt vast wel goed, er zijn zat vrouwen die helemaal geen kwaaltjes hebben.

Bibi; lekker van je verlof aan het genieten?

Hier vanochtend naar het cb geweest en hij heeft zijn prikjes gehad. Onze kleine grote man weegt nu 6120 gram en was ca. 60 cm. Ik zat net te kijken in het boekje van mijn dochtertje en die was destijds 5300 gram dus dat scheelt nogal. Maar jongetjes volgen ook een andere groeicurve dan meisjes.

Nog een weekje verlof en dan mag ik ook weer aan het werk, ik heb er zin in!

14. Jenna09

Jenna09 Fanatiek lid

30 aug 2006
    1.017
    0
    0
    Hoi dames,

sorry, ben bijna een week niet geweest, af en toe even komen spieken... maar had een super drukke week! (wel een leuke drukke week;)) Nu even rustiger aan, en hopelijk worden de twee kleintjes nu niet wakker, nu ik even kan komen reageren;)

Robertha, hier gaat de bv nog steeds super eigenlijk, nog geen klagen! Wat jammer dat het bij jou niet zo vlot gaat!! :( Heb je bij Suzy ook bv gegeven? en hoe verliep het toen? Bij mij gaat het dit keer stukken beter dan bij J, maar toen moest ik kolven op het werk enzo, dit is nu niet het geval!
    Noodweer: hier gelukkig niet geweest!! OEF!! Wel harde wind en veel onweer maar geen ongevallen ofzo gebeurd in de nabije buurt!
    Wat goed van Palermo!! Een H dus... hmmm, zal er eens over nadenken.
    Is sealife meegevallen? En Macy haar voedingen ook? Dat is altijd zo een gedoe met zo'n kleintje hé, weet je niet echt wanneer ze honger hebben, en als ze honger hebben moet je nog een tof plaatsje vinden om ze te voeden...

TF, graag gedaan hoor:D (reactie bij de foto's) t Is gewoon ook echt waar!!:D Jullie hebben dus een leuke dag gehad!! Leuk!!
    Ondertussen nog 9 weken tot de trouw!!! Spannend! Hebben jullie nog veel werk?
    Oe, ben ook wel benieuwd naar je jurk!!:)

Hier gisteren ook een toffe dag gehad, we zijn naar een land- en tuinbouwbeurs geweest! J is namelijk gek van tractoren en andere grote machines, hij keek zijn ogen uit! Lekker genieten!

Bibi, dank je! Dat ik een baan had dat wist ik al, maar ik wist nog niet in welke school... Maar ik vind het gewoon heerlijk om in de school te gaan werken waar J ook zit! Ik heb parttime de vijfjarige kleuters en daarbuiten geef ik nog turnen. Leuke afwisseling!
    Wat een mooi buikje trouwens!

Denzel, wat leuk dat het dan in die tussen periode toch nog gelukt is hé!! En op 29 febr bevallen zou inderdaag niet zo leuk zijn, we zullen duimen voor vroeger of later hé!;)
    En niet al te misselijk, dan kan je tenminste lekker genieten hé! Hier hielp het ook om kleine beetjes te eten, en vanaf een week of 13 hoefde ik dat niet meer te doen, en viel alles weer in de plooi!
    Je kan toch veel plezier beleven aan die honden hé, hier hebben we er ook eentje! Een duitse herder met lange haren...
    En dat van het kindje is echt wel freaky, gek hé!

Twijfel, wat jammer dat je toch aan de insuline moest, maarja je zal je nu wel beter gaan voelen dan!
    Ja, leuk als ze overeenkomen hé die gyns!;)

Kipkip, amai, dat wordt nogal een groot baasje!! Ons meisje woog een maandje geleden ook pas 6 kilo, maar toen was ze al vier maanden;)...

Hier voor de rest ook alles ok, gisteren dus een leuke dag gehad (zoals je hierboven kan zien) Maar zaterdag... We hadden een feestje en wat gebeurt er ALTIJD als wij een feestje hebben: J koorts!! 40.1, dus dat was wel meteen de moeite, is mijn man dus niet mee naar het feestje kunnen gaan...:( Maar gisteren had J dus niets meer, gewoon 36.5 zoals iedereen! Toch gek hé, hoe die kleintjes zo kunnen schommelen in temperatuur!

Zo ben blij dat ik bijgelezen ben!! Oef! Was het hier even aan het verwaarlozen vorige week, maar hoop dat ik het nu wel goed gemaakt heb:)

tot strakjes of zo!

15. robertha

robertha Bekend lid

14 okt 2008
    816
    0
    0
    Ons dagje uit was super! Ben goed verkleurd aan zee;) Ik heb me zorgen om niks gemaakt want Macy heeft gister (en vandaag) gewoon weer goed gedronken:) En ben vandaag voor t eerst weer wezen werken! Het was meteen een hectische dag, maar lekker om weer met (andere) kindjes bezig te zijn en mn collega's weer te zien. Ik kwam vandaag voor t eerst weer terug terwijl een collega afscheid kwam nemen, want nu gaat zij met verlof;)

Denzel, wat apart! Ik denk dat kindjes dat wel een beetje aan kunnen voelen. Ze zeggen dat huisdieren dat ook kunnen, maar daar heb ik niks van gemerkt. Volgende weeek al je echo, spanend! Ik heb bij Macy geen kwaaltjes gehad, maar was toch duidelijk zwanger;) Hopelijk gaat het bij jou ook zo!

Kipkip, leuk je weer te "zien"! Wat een grote vent al! Macy woog afgelopen woensdag 5830 gram. Ze groeit dus goed, maar zou eigenlijk harder moeten groeien op bv, zeggen ze bij het buro. Nu maak ik me daar niet zo druk om, want ze doet het goed, slaapt goed door en haar ontwikkeling gaat ook al super. Hier geen klagen dus:) Ze zat met haar gewicht in het begin helemaal tegen de bovenlijn, maar trekt nu meer richting de middellijn, prima toch? Hoe gaan de nachten nu bij jou?

Jenna, wat jammer dat J koorts had. Geen kiezen meer of zo, die door moeten komen? Met voeden doe ik niet zo moeilijk want als ik kan zitten vind ik het al best;) Suzy heeft 5 maanden bv gehad en dat ging ook wel goed. Het kolven ging toen minder, dus daarom heb ik dat nu nog niet zoveel gedaan. Heb 2 voedingen in de diepvries staan, maar volgens mij kan ik die beter weggieten, omdat spruw niet doodgaat in de vriezer en ik ons misschien allebei weer besmet door die voedingen te geven.

TF, twijfel, Bibi, hoe gaat het bij jullie?
    Bibi en TF rustig aan tijdens jullie verlof. Lekker van genieten!

Twijfel, reageert jullie beebje nu wel als iemand zijn hand op jouw buik legt? Of ben jij nog steeds de enige die ervan mag genieten?;)

Vandaag trouwens hebben 2 kindjes afgemeld omdat ze de waterpokken hebben:( Hopelijk ontspringen we net de dans. Suzy heeft ze nl met 4 maanden gehad en Macy vind ik er ook nog erg jong voor. Macy deed het vandaag super goed op het kdv, zo fijn! Suzy moest nog wat wennen dat mama daar ook weer rondloopt;)
    Liefs

16. Bibi26

Bibi26 Fanatiek lid

20 mrt 2010
    3.050
    0
    0
    @ Robertha; ow, vervelend hè, die waterpokken. Bij ons was dat dus in februari, toen heb ik het wel even benauwd gehad. Goed dat je het zo fijn vindt om weer aan het werk te zijn! Volgens mij heb ik dat al eens gevraagd, maar hoeveel uur werk je nu?
    Sealife is leuk hè. :) Ik durf nooit tussen de vissen te zwemmen ofzo, maar op de een of andere manier geniet ik enorm van grote aquariums. In de dierentuin vind ik dat ook altijd een van de mooiste dingen.
    Hier gaat alles goed hoor! Gisteren nog een half dagje naar stage geweest, dat gaat nog best. En het is de laatste week dus ik wil het jaar gewoon mee vol maken. Morgen avond nemen de kids echt afscheid, dan is het tijd voor een nieuwe school. Zal wel even slikken zijn.

@ Kipkip; wat fijn dat jullie mannetje zo goed groeit! En dat ook jij zin hebt om weer aan het werk te gaan. Ik kan me daar nog niks bij voorstellen, volgens mij vind ik het vreselijk om bij mijn kindje weg te zijn straks...Maar goed, ik heb nog een half jaar dus daar denk ik maar niet teveel aan. ;)

@ Jenna; wat grappig dat J zo van tractoren houdt. Als het bij ons een jongen wordt verwacht ik dat ook wel, mijn vriend is altijd buiten bezig en mijn schoonouders hebben ook een tractor. Dus voor mijn vriend zou het wel super zijn als we een klein ventje krijgen wat daar ook interesse in heeft.
    Leuk, kleuters! Ik ga bij de kleuters afstuderen volgend jaar. :)

@ Denzel; Nu wordt je dus toch zenuwachtig voor de echo. ;) Dat is heel normaal meid en zoals ik al zei, ik had ook geen kwaaltjes en die heb ik nu nog niet dus dat hoeft niks te betekenen. Probeer te genieten dan is het zo tijd voor de echo!

@ Hier; over 10 minuten komt er iemand van de kraamzorg, weer een stap dichterbij de bevalling. :$ :D En vanmiddag gaan we bij de vk alles doorspreken, heb een geboorteplan gemaakt. Dat was ik eerst niet van plan, maar ze begon er zelf over dus ik heb toch maar wat zaken op papier gezet.
    Fijne dag allemaal!

17. Twijfel

Twijfel Fanatiek lid

4 mei 2010
    2.003
    1
    0
    huisvrouw/moeder
    Noord Brabant
    Robertha: wat fijn dat het nu weer beter gaat met bv. En dat je lekker hebt kunnen genieten in Sea-life. Gelukkig ging het op je werk ook goed en ook met je kids. Is toch weer een hele verandering lijkt me.
    Met mij gaat het wel. De ene keer kan ik er beter tegen (emotioneel) dan de andere keer, maar over het algemeen geniet ik nog volop!
    Wuppie reageert nu ook op mijn man, maar verder is ze nu al aardig eenkennig :D

kipkip: jeetje jij ook alweer bijna aan het werk. Gaat echt snel. Klinkt goed dat je er zin in hebt. (Maar zou eerlijk gezegd niets voor mij zijn.)

Jenna: heerlijk he, zo puur als die kleintjes kunnen genieten. Wel jammer dat hij net weer koorts had terwijl jullie een feestje hadden. Misschien voelt hij het aan? (Doordat jullie meer gespannen zijn ofzo?)

Bibi: ik hoop dat het bij jullie minder druk is komende zomer dan hier. Ik moest evt mantelzorgers achter de hand hebben omdat er erg veel vrouwen moeten bevallen en er gaan natuurlijk ook kraamverzorgsters met vakantie. Ik zit erover te denken om dan maar naar het kraamhotel te gaan...maarja een week zonder mn andere kids? Ik weet niet of ik dat zie zitten.

Ik ga er nu snel vandoor; op kraamvisite bij een vriendin die zondag pas bevallen is. (En ik mag nu al komen; jippie!)

18. Bibi26

Bibi26 Fanatiek lid

20 mrt 2010
    3.050
    0
    0
    @ Twijfel; en, hoe was het?? Zeker helemaal geweldig, zo'n lief, klein frummeltje? :)
    Ik krijg in elk geval de standaard 49 uur kraamzorg, maar heb eigenlijk recht op 15 uur extra omdat ik het gezinpakket van VGZ heb. En die 15 uur zijn i.v.m. de vakantieperiode niet helemaal zeker. Baal ik ergens wel van want ik heb dat pakket niet voor niks, maar goed, mijn vriend is ook thuis en ik weet zeker dat de opa's en oma's en de ooms en tantes er ook voor ons zijn als we ze nodig hebben dus dat komt helemaal goed.

19. denzel

denzel Actief lid

24 mei 2010
    118
    0
    0
    Almelo
    Kipkip, jij ook nog gefeliciteerd met je zoon! En al gauw weer aan het werk, wat is dat weer snel gegaan zeg.

Jenna, jammer dat J koorts had, dat zul je altijd zien met een feestje.

Robertha, Jij ook al weer aan het werk. Fijn dat het goed beviel. En dat Macy goed heeft gedronken is ook fijn.

bibi, goh jullie hebben al iemand van de kraamzorg gehad, bij jou is het ook wel heel snel gegaan. Zie je op tegen de bevalling? Ik ben nu idd wel wat zenuwachtig voor de echo. Maar ik heb maar niet meer verhalen over miskramen gelezen, en ben nu ook niet meer zo ongerust.

Twijfel, was de kraamvisite leuk?

Hier, het gaat hier allemaal geweldig goed. Ik heb geen last meer gehad van misselijkheid. Ik heb alleen last van een zeer hoofd, en begin nu toch wel moe te worden. Maar het is allemaal heel goed te doen. Op de een of andere manier heb ik altijd gedacht dat als ik zwanger zou zijn, dat ik dan 24 van de dag kotsmisselijk zou zijn. Maar tot nu toe is dat niet zo, en ik ben er blij van!

20. Bibi26

Bibi26 Fanatiek lid

20 mrt 2010
    3.050
    0
    0
    @ Denzel; voordat je zwanger bent stel je je van alles voor inderdaad, dat had ik ook. Wat als ik hartstikke ziek ben, wat als ik bekkeninstabiliteit krijg, wat als....Maar ook hier niks van dat alles dus ik hoop dat dat bij jou ook zo blijft. :)
    Ik zie wel tegen de bevalling op ja omdat ik me daar dus ook weer allerlei voorstellingen van maak. Terwijl dat totaal geen zin heeft, maar ja, je bent er toch mee bezig. En het komt nu zo dichtbij, ik vind het heel spannend om niet te weten wat me te wachten staat en wanneer ik het moet verwachten. Maar goed, die vrouw van de kraamzorg zei gisteren nog 'jij kunt dat ook' dus dat geloven we dan maar. ;)

Deel Deze Pagina