Wie nog vanaf april - mei voor een spruitje2??

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door robertha, 8 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jenna09

Jenna09 Fanatiek lid

30 aug 2006
    1.017
    0
    0
    Hallokes! Allemaal van het mooie weer genoten gisteren? Vandaag weer minder, alé hier toch...

Robertha, wat leuk om te horen dat ze weer goed drinkt! Is toch geen leuke tijd hé, als ze dat niet doen... En een leuke dag gehad! Super!
    En al terug aan het werk! Maar het bevalt je blijkbaar wel, zo te horen. Jullie wisselen elkaar af geloof ik:), is je collega ook zwanger of is ze om een andere reden gestopt?
    Hier hoef ik dit keer ook niet veel te kolven, omdat ik niet aan t werk ben, maar gelukkig ook, want voorlopig weigert Ja nog steeds de fles. Al heb ik deze week ook wel niet meer geoefend!:) Hoe doe je dat als je aan het werk bent, kolf je dan ook of geef je Macy dan fv?
    Hopelijk heb je de waterpokken net gemist!

Bibi, geloof je dat ik zelf ondertussen veel interesse heb gekregen voor tractoren enzo...:):D Ken nu zelf ook al heel veel merken van op meters afstand... Wat een kind al niet teweeg kan brengen hé! wie weet zit jij binnenkort in hetzelfde schuitje! wie weet krijg je wel een meisje dat interesse heeft in tractoren enzo! Kan ook hé

Twijfel, ik weet niet of het dat geweest is... Ik was heel relax omdat het op een plaats waar hij absoluut niets verkeerd kon doen (het was een tent in een weide waar hij niet uit kon of zo...) Maar ik hoorde gisteren bij de onthaalmoeder dat hij het vijfde kindje was met dezelfde symptomen, dus zal misschien een virusje geweest zijn...

Denzel, wat leuk dat je niet al te ziek bent!! Lekker genieten dan maar. Enne... wanneer ga je het aan je familie enzo vertellen? Misschien een beetje nieuwsgierig...:):D

2. Bibi26

Bibi26 Fanatiek lid

20 mrt 2010
    3.050
    0
    0
    @ Jenna; ja, dat kan bij een meisje ook inderdaad. Ben echt benieuwd wat voor type ons kindje zal zijn. :) Ik zie het nog niet voor me dat ik straks verstand van tractoren heb, maar wie weet. :D

3. kipkip

kipkip Fanatiek lid

11 feb 2008
    2.578
    0
    36
    Bibi; vermaak je je nog een beetje? Geniet er maar van want deze rust komt nooit meer terug ;)

Hier laatste 2 dagen verlof, toch wel raar.

4. denzel

denzel Actief lid

24 mei 2010
    118
    0
    0
    Almelo
    bibi, de bevalling lijkt mij ook geen pretje, maar daar ga ik me nu nog geen zorgen over maken, ik heb nog een lange weg te gaan. Bevalt je verlof?

Jenna, als wel woensdag een mooie echo in de handen hebben gaan we een rondje familie maken, mijn baas vertel ik het dan ook. vrienden en collega's moeten nog iets langer wachten.

hier, vanacht slecht geslapen. veel gedroomt over miskramen enzo. pfffff dat wordt een zware werkdag

5. robertha

robertha Bekend lid

14 okt 2008
    816
    0
    0
    Hey!

Meisjes kunnen ook van tractors houden;)! Suzy is dol op treinen, tractors, auto's en vrachtwagens. Is zo leuk om met haar in de auto te zitten, want ze ziet ze echt allemaal:)
    Jenna, ik hoef geen fv te geven, want ze gaat gewoon met me mee of zit bij mn moeder en die woont naast mn werk:) Het is dus alleen voor als ik ergens anders naar toe moet.

Denzel, dat dromen kan nog wel even aanhouden. Het is niet leuk, maar gaat vanzelf weer over. Wel fijn dat je je zo goed voelt

ooooooohhhh het begint te stinken hier, even Suzy vangen.....

6. Twijfel

Twijfel Fanatiek lid

4 mei 2010
    2.003
    1
    0
    huisvrouw/moeder
    Noord Brabant
    Bibi en Denzel: het was heerlijk om even met zo'n mini mensje te mogen knuffelen. Ik ben er woensdag avond weer geweest zodat haar man naar de dienst kon en zij niet alleen zou zijn. De kleine meid was erg onrustig, maar uiteindelijk in mn armen in slaap gevallen. *zwijmel* Vriendin ook blij want zo kon zij ook even rusten zonder zich schuldig te voelen.

Jenna; een virusje kan natuurlijk ook altijd, vooral als meerdere kindjes het hebben gehad.

Inmiddels begin ik ook weer wel een beetje op te zien tegen de bevalling. Ik was er ergens niet zo mee bezig omdat het nog ver weg leek. Eerst was mijn vriendin aan de beurt! Maar ja, nu ben ik de volgende en krijg ik toch wel de bibbers. Ach, het is me al eerder gelukt, dus zal wel goedkomen.

7. robertha

robertha Bekend lid

14 okt 2008
    816
    0
    0
    hey!

even gauw;

alles gaat heel goed hier. de bultjes leken niet door te zetten bij Macy maar het lijkt erop dat ze er wel iets meer krijgt. alleen zijn de bultjes ook snel weer weg, dus weet het niet goed...

*Zwaai zwaai* naar denzel (ook online;))
    Alles goed?

Twijfel, gister ook bij mn vriendin geweest, zij is bijna uitgeteld. Over een stralende zwangere gesproken;) Heerlijk he die kleintje? Nog even en dan mag jij ook weer. Snap best dat je tegen de bevalling op kijkt, het is ook niet niks, maar het komt wel goed!

Ga gauw want macy heeft honger!

8. Bibi26

Bibi26 Fanatiek lid

20 mrt 2010
    3.050
    0
    0
    @ Robertha; de dames houden je goed bezig zo te lezen. ;) Nog nieuws daar? Hoe is het met je paardje?

@ Kipkip en Denzel; ik geniet van mijn rust hoor. :) Ik heb meer dan genoeg te doen en kan mooi op mijn gemakje de laatste zaken voorbereiden. Maandag gaan we naar een info avond over borstvoeding, dat vind ik op zich ook wel leuk. En woensdag alweer de laatste keer yoga, de tijd vliegt wat dat betreft.
    @ Kipkip; jij alweer bijna aan het werk meid, heb je er zin in?

9. Bibi26

Bibi26 Fanatiek lid

20 mrt 2010
    3.050
    0
    0
    @ Twijfel; ik zie ook tegen de bevalling op, af en toe word ik ineens overvallen door angst. En ik weet dat ik straks echt moet kunnen ontspannen dus ik doe mijn best. En wat je zegt, jij weet al dat je het kunt, dat moet toch wel enig vertrouwen geven. ;)

10. kipkip

kipkip Fanatiek lid

11 feb 2008
    2.578
    0
    36
    Bibi; ook jij kunt het hoor! Ik zal niet zeggen dat het een pretje is maar de meeste dames willen toch nog een kindje en dat zouden ze niet doen als het echt niet te doen was.

Twijfel; bij jou gaat het ook al zo hard. Ik weet nog dat je positief testte, dat was toch met Kerst?

Hier een lekker weekend. Manlief is even de hort op en ik even wat tijd voor mezelf. Veel gezellige dingen in het verschiet dus we vermaken ons wel. Ons zoontje is erg relaxt, alleen nog steeds een hongerlapje, ondanks de forte voeding komt hij deze week ook 's nachts steeds weer eerder en hij krijgt al het maximale aantal cc's. Dat probleem heb je bij borstvoeding niet!

11. denzel

denzel Actief lid

24 mei 2010
    118
    0
    0
    Almelo
    Robertha, gelukkig nog geen dromen weer gehad. Ik was gisteren middag idd online, wilde s'avonds een berichtje plaatsen, maar mijn maag kon de pannenkoeken niet echt waarderen. Dus heb ik maar rustig op de bank gelegen.

Twijfel, die bevalling komt vast goed, je hebt het al meerdere keren gedaan, dus zal deze keer ook wel lukken.

Bibi, doe jij yoga? is dat leuk? Ik zit nog te bedenken was ik ga doen als ik wat verder ben. Moet maar even info op gaan vragen wat alle verschillende dingen inhouden.

Kipkip, Lekker is dat he, even wat tijd voor jezelf. Ik vind het ook altijd best lekker als mijn man late dienst heeft.

Hier, ik had mijn posi test nog niet gespamd knalt hij of niet!

12. Bibi26

Bibi26 Fanatiek lid

20 mrt 2010
    3.050
    0
    0
    Nou Denzel, die knalt zeker! Fijn is dat hè? :) Dan is er geen twijfel meer mogelijk.
    Ik doe inderdaad yoga en ik vind het best fijn. Het was wel even wennen, het is niet iets wat ik buiten de zwangerschap ook zou willen doen, maar het ontspannen is gewoon super goed voor je. Beebje wordt in elk geval altijd lekker druk als ik daar ben, komt echt doordat je dan zo relaxed bent volgens mij. Ik hoor van anderen dat de gym wat gezelliger is, die lessen duren langer en er is dan pauze met koffie en thee, dat hebben wij niet dus echt veel tijd om ervaringen uit te wisselen is er niet en dat vind ik soms jammer. Maat uiteindelijk ga je voor tips voor de bevalling en die krijg je zeker. Ik verwacht wel dat ik iets ga hebben aan de ademhalings- en ontspanningsoefeningen.

@ Kipkip; best zwaar zeker, 's nachts eruit? Voordeel is wel met de fles dat je man ook af en toe de voeding kan doen natuurlijk, maar nu jij weer aan het werk moet zal het wel zwaarder zijn als je niet door kunt slapen.
    Dank je voor de opbeurende woorden! Dat zeggen inderdaad meer mensen, als het zo erg was dan begon niemand aan een tweede. Ik probeer ook steeds zulke dingen tegen mezelf te zeggen, maar ik geloof mezelf niet altijd. :p Ach, ik heb nog geen nachtmerries dus het is nog goed vol te houden zo. ;)

13. Twijfel

Twijfel Fanatiek lid

4 mei 2010
    2.003
    1
    0
    huisvrouw/moeder
    Noord Brabant
    Even een kopie van "onze" babysite, ik zal zo de rest lezen.

Onze Eigenwijze Wuppie : Vandaag
    Ik ben net op controle geweest bij de gynaecoloog en toch weer niet zo goed nieuws.
    Omdat mn suiker nog steeds niet onder controle is, moest ik een hartfilmpje laten maken en daaraan was te zien dat de kleine het moeilijk heeft. Vermoedlijk vanwege de suiker schommelingen.
    Vorige week heb ik om die reden al contact gehad met de dieetist maar er is niets wat ze nog aan mn dieet aan kunnen passen en ik mag niet minder gaan eten. Op een of andere manier reageert mn lichaam niet/nauwelijks op de insuline.
    Vanaf nu moet ik toch weer om de dag een hartfilmpje laten maken. Als mn suiker zo blijft en het hartfilmpje twijfelachtig blijft, moet ik er rekening mee houden dat ze me op gaan nemen (!) in de hoop dat ze het in het ziekenhuis wel geregeld krijgen.
    Dit zie ik natuurlijk niet zitten! Vooral nu het schoolvakantie is, wil ik natuurlijk thuis bij de kids zijn.
    Ik weet dat er een hele hoop mensen voor ons bidden en ik heb er alle vertrouwen in dat God alsnog een wonder gaat doen. Maar zelfs al zou ik opgenomen moeten worden, dan zijn er al mensen die hebben aangeboden om de kids op te vangen; dat geeft al een hoop rust.
    Woensdag dus weer een hartfilmpje laten maken; ik hou jullie op de hoogte.

Waarom de titel: Onze Eigenwijze Wuppie? Omdat Wuppie alleen beweegt als niemand anders er iets van merkt. Gisteren werden er flinke ballet oefeningen gedaan, maar toen een vriendin wilde voelen, was het meteen over. Vandaag tijdens de CTG was ze niet wakker te krijgen, maar toen alle apparatuur eraf ging, begonnen de oefeningen weer. (Dit belooft wat...)

14. Twijfel

Twijfel Fanatiek lid

4 mei 2010
    2.003
    1
    0
    huisvrouw/moeder
    Noord Brabant
    robertha: nu ik eenmaal die kleine van mn vriendin heb vastgehad, wordt ik ook wel ongeduldig. Ik denk inmiddels ook meer aan het moment na de bevalling dan dat ik er echt nog tegenop zie gelukkig.
    Ach ja, dat zal nog wel even blijven schommelen ;)

Bibi: aan de ene kant geeft het me idd vertrouwen dat ik weet dat ik het al vaker gedaan heb en het nooit zo erg heb gevonden dat het me tegengehouden heeft. We zullen wel zien. Ik hoop wel dat het dit keer eens spontaan zal gebeuren. Tot nu toe is het iedere keer opgewekt door een infuus. ergens heb ik het idee dat deze kleine eerder zal komen. Eigenlijk wil ik dat uit mn hoofd, want als het dan niet gebeurd, valt het natuurlijk weer tegen. Maar ja gedachtes kun je niet echt leiden.
    Hoe gaat het met alle voorbereidingen?

kipkip: lekker uitgerust van het weekend?
    Hoe los je dat op als je zoontje meer wilt eten, maar eigenlijk alles al gehad heeft? Geef je hem dan toch extra?
    Is trouwens tot nu toe wel het tegenovergestelde van zn zus dan wb eten, toch?

denzel: wauw, over zo'n test valt niet te twijfelen. Super duidelijk zeg. Hoe voel je je nu?

15. denzel

denzel Actief lid

24 mei 2010
    118
    0
    0
    Almelo
    Bibi, Ik heb 2 jaar geleden heel veel hyperventilatie aanvallen gehad. Toen ben ik daarvoor naar de cesartherapie geweest, om opnieuw te leren ademhalen zeg maar. Daar hebben ze mij gezegt dat ik als ik ooit zwanger zou raken wel naar de gym zou moeten om daar te leren puffen. Anders was de kans aanwezig dat ik tijdens de bevalling een hyperventilatie aanval zou kunnen krijgen. Maar dat leer je ook wel bij de yoga?

Twijfel, wat vervelend dat het bij jou allemaal niet zo lekker loopt. Ik hoop voor je dat ze je niet op gaan nemen.

hier, Ik voel me nog steeds prima, alleen wel moe, moe, moe. Maar goed als het daar bij blijft ga ik niet klagen.
    Vorige week een tube buik creme gehaald bij de drogist. Stond ik aan de kassa, vroeg die mevrouw: is het voor jezelf? En toen ik ja zei, ging ze allemaal dingetjes voor me pakken. 2 tijdschriften, een van Lief, en een glossy over zwangerschappen. En een paar proefmonsters van Lief, een voor de baby en een voor de mama.
    Daar wordt ik toch altijd zo blij van he, van die extra gratis dingetjes.

16. Bibi26

Bibi26 Fanatiek lid

20 mrt 2010
    3.050
    0
    0
    @ Denzel; heerlijk hè, al die gratis spulletjes. :D Weet niet of je een voordeelkaart van Kruidvat hebt? Ik heb vandaag de baby & mama tas opgehaald daar, een super gave shopper met luiers, een fles en zinkzalf. :) Anders moet je gewoon in de winkel even zo'n kaart vragen en je registreren op internet, heb je mooi weer wat dingen erbij. ;)

@ twijfel; wat vervelend dat je zo in de gaten moet worden gehouden. :( Ik hoop echt voor je dat een opname niet nodig is en dat beebje nog lekker even kan blijven zitten. Sterkte!
    Grappig trouwens als de kleine zo eigenwijs is hè? Hier nog zo een. :D Iedere keer dat ik tegen iemand zeg 'kijk eens' is het ineens muisstil terwijl ik dus echt zowat de héle dag getrappel voel en zie. ben heel benieuwd of het echt zo'n eigenwijsie gaat worden. :D
    Hier gaat het verder prima hoor. Gisteren info avond gehad over borstvoeding. Weinig nieuws gehoord want ik heb al veel gelezen, maar ik vind het toch wel prettig om alles nog eens te horen. En de uitleg over het aanhappen lijkt me wel heel nuttig, kan toch een hoop ellende voorkomen als dat goed gaat.

@ hier; vandaag weer bij de vk geweest en ons ukkie is keurig aan het indalen! :) Het gaat wel echt allemaal precies volgens het boekje zeg, ongelooflijk. Vk schat onze beeb op 6/6,5 pond dus gelukkig niet al te zwaar, hopelijk scheelt dat bij de bevalling. :D

17. denzel

denzel Actief lid

24 mei 2010
    118
    0
    0
    Almelo
    Bibi, dat van kruitvat had ik idd al gezien, maar heb nog geen kaart. maar dat is zo geregeld. Ik ga sowieso al die gratis pakketen opvragen.

hier, ik heb morgen om 10 uur mijn echo. pffff ben nu best wel zenuwachtig. Maar kijk er ook heel erg naar uit. Ik voel me net als vroeger, als klein kind, op de avond voor je op schoolreisje gaat.

18. denzel

denzel Actief lid

24 mei 2010
    118
    0
    0
    Almelo
    Hallo allemaal,

Mijn echo ging helaas niet helemaal zoals ik gehoopt had. Volgens de gyn zou ik nu 5 weken zwanger moeten zijn. Er was nog geen hartje te zien op de echo. Dus of ik heb mijn eisprong later gehad, of het heeft een groei achterstand. Ik mag dus nog niet naar de gewone VK. Ik krijg eerst over 2 weken nog een echo in het ziekenhuis. Zij zegt dat het te vroeg is om ons zorgen te maken. Maar ja dat doe ik natuurlijk wel.
    Ergens maakt het me ook wel een beetje boos, ik heb zoveel geduld gehad met het zwanger worden, ben ik eindelijk zwanger loop het nog niet zoals het zou moeten.

Sorry voor dit ego berichtje, morgen ben ik wel weer wat positiever!

19. Bibi26

Bibi26 Fanatiek lid

20 mrt 2010
    3.050
    0
    0
    Ow Denzel, wat balen meid! Kan me heel goed voorstellen dat het een grote teleurstelling is en dat je je zorgen maakt. Maar de gyn weet wel wat ze zegt dus zolang zij er vertrouwen in heeft moet jij dat ook proberen te hebben. ;) Ik hoop echt dat je de volgende keer een prachtige echo hebt!!

@ de rest; waar zitten jullie??

20. robertha

robertha Bekend lid

14 okt 2008
    816
    0
    0
    Wat vervelend Denzel! Kan me voorstellen dat je juist bevestiging zocht dat alles goed is. Volgende keer gewoon een mooie echo mét dat mooie hartje!

Bibi, ik merk dat ik steeds minder hier kom. Natuurlijk druk met de meisjes en mn paardjes en het werk. Maar ik denk ook omdat Macy voor 99% de laatste is bij ons. Ik kan het niet zo goed uitleggen...maar ben echt volop aan het genieten van onze laatste babytijd. Overdag ben ik daarom liever met de meisjes bezig. Hoop dat jullie het begrijpen.
    Natuurlijk lees ik nog wel met iedereen mee en hopelijk heeft iedereen snel het wondertje in hun armen!

Gisteren Babyboom gekeken? Wat een mooie uitzending!

Liefs

Deel Deze Pagina